רעיונות לעסקים

10 כלים להגדלת רשימת הדוא"ל שלך במהירות ובקלות

מספר רב של עסקים משתמשים בשיווק בדואר אלקטרוני כדי להגיע לקהל רחב יותר. מבחינה סטטיסטית, 85% מעסקי B2B משתמשים באופן פעיל בשיווק בדוא"ל במאמצי קידום התוכן שלהם.

באופן מעניין למדי, שיווק בדוא"ל מציע החזר ROI של עד 4,400 אחוז .

שיווק בדוא"ל דורש עבודה קשה מתמדת מאחר שמסדי נתונים של דוא"ל מתדרדרים בכ -22.5 אחוזים בשנה . אתה חייב להיות רשימת דוא"ל מעודכנת אם אתה רוצה לקבל תוצאות טובות.

במאמר זה, נדגיש עשרה כלים אמינים לבניית רשימת דוא"ל במהירות

10 כלים לבניית רשימת הדוא"ל שלך במהירות ובקלות

1. קופץ

exit-intent popup example

ויקיפדיה מגדירה פופ-אפ כ"אזור תצוגה של ממשק משתמש גרפי, בדרך כלל חלון קטן, המופיע לפתע בקדמת הממשק הוויזואלי".

זהו אחד הכלים הפופולריים ביותר לבניית רשימת דוא"ל עם שיעור המרה של עד 9.28 אחוזים . עם זאת, זה יכול להיות מעט מסובך להשתמש בחלונות קופצים כפי שמוצג בניסוי שנערך על ידי מתיו וודוורד .

הפופאפ גרם להפחתה במספר הביקורים ובזמן השהייה הממוצע בדף. זה מראה שאנשים לא אוהבים חלונות קופצים, וזו הסיבה שכ -25 אחוז ממשתמשי האינטרנט משתמשים בחוסמי חלונות קופצים.

הנה מה שאתה יכול לעשות כדי להשיג תוצאות טובות יותר:

1. הימנע משימוש בחלונות קופצים של כניסה

חלונות קופצים עובדים היטב כאשר המשתמשים מצפים להם. אל תעשה את הטעות של הצגת חלונות קופצים למשתמשים מיד לאחר שהם נוחתים בדף שלך. זה לא רק ימנע מהם לקרוא את התוכן שהם עשויים להתעניין בו, זה גם יכול לגרום להם לעזוב את העמוד.

שקול לדחות את הצגת החלונות הקופצים שלך בהתבסס על משך הזמן שהמשתמש בילה בדף שלך או כמה דפים הוא או היא עברה.

עם זאת, חלונות קופצים של ערכים יכולים להיות יעילים במקרים מסוימים. לדוגמה, הם יכולים לעבוד עבור חנויות מסחר אלקטרוני. אתה יכול להציע הנחה מיוחדת למבקרים או לקונים חדשים בתמורה לכתובת האימייל שלהם.

2. השתמש בעיצוב פשוט

שמור על החלון הקופץ שלך פשוט ככל האפשר והימנע משימוש בצבעים או גופנים קשים לקריאה.

השתמש בגישה 'פחות זה יותר' ובקש רק את המידע שאתה צריך (שם ואימייל, למשל). השתמש בצבעים המתאימים לנושא האתר שלך.

3. התמקדו במטרה בודדת

חלון קופץ צריך לשרת מטרה אחת – לאסוף כתובות דוא"ל. אל תשתמש בו כדי לאסוף מידע אחר כגון ימי הולדת או כתובות.

כמו כן, הימנע מלספק יותר מדי מידע דרך החלון הקופץ מכיוון שהוא עלול להשאיר את המבקרים שלך המומים, ולגרום להם להזניח את הקריאה לפעולה (CTA).

4. צור חלונות קופצים ממוקדים

אסטרטגיה מתאימה לכולם לא עובדת עבור חלונות קופצים. שקול לחלק את המבקרים שלך למקטעים ספציפיים על סמך רמת המעורבות, המיקום, מקור התנועה, ערך העגלה ומשתנים אחרים.

כתוב הודעות מותאמות אישית לכל מבקר בהתבסס על משתני היעד שלך.

5. עדכן אותו באופן קבוע

בדוק ובצע אופטימיזציה של החלונות הקופצים שלך באופן קבוע, אך לא לעתים קרובות מדי. הפעל מסע פרסום קופץ למשך מספר שבועות, ולאחר מכן נתח את הביצועים שלו. כמו כן, שקול להחליש את העיצוב וההודעות הקופצות שלך על סמך שינויים עונתיים, כגון Black Friday.

אתה יכול ליצור חלון קופץ מיוחד במהלך חג המולד ואירועים מיוחדים כדי לדחוף יותר אנשים להירשם.

ניתן להשתמש בבונה הגרירה והשחרור של Adoric כדי ליצור ולהציב חלונות קופצים באתר או בדף שלך. בנוסף, הוא מציע תובנות שיעזרו לך להבין את הביצועים של הקופץ שלך, כך שתוכל לבצע שינויים בהתאם.

2. קופץ עם כוונת יציאה

חלונות קופצים עם כוונת יציאה דומים למדי לחלונות קופצים מסורתיים אבל הם עובדים אחרת.

הם הרבה יותר יעילים מחלונות קופצים מסורתיים.

חלונות קופצים עם כוונת יציאה מוצגים כאשר משתמש מנסה לצאת מהאתר שלך. הם יעילים מכיוון שהם לא משפיעים על חווית המשתמש מכיוון שהמבקר כבר החליט לעזוב את האתר שלך. חלון קופץ ליציאה הוא הניסיון האחרון של אתר אינטרנט למנוע יציאה ממשתמש.

כדי שחלונות קופצים עם כוונת יציאה יפעלו, עליך לדעת מה גורם למשתמשים לעזוב את האתר שלך. זה יכול להיות מגוון של סיבות כולל מחירים גבוהים, עיצוב אתר לקוי, או אי מציאת המידע שהם מחפשים.

אם מיושמים כראוי, חלונות קופצים עם כוונת יציאה יכולים לעזור להפחית את הקצב שבו מבקרים נוטשים את האתר שלך.

הנה כמה דרכים יצירתיות שבהן תוכל להשתמש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה

1. הצע הנחות מיוחדות

example popup exit
יציאה קופצת לדוגמה

הנחות מיוחדות יכולות לעזור לשמר לקוחות שהמוצרים או השירותים שלך יקרים מדי.

אתה יכול להציע קוד הנחה מיוחד שלקוחות יכולים להשתמש בו עכשיו או בעתיד אם הם רוצים לקנות מוצרים במחיר נמוך יותר.

בדוגמה לעיל, החברה מציעה 10 אחוז הנחה ללקוחות ובמקום להשתמש בכפתור 'הירשם', שזה משעמם, הם השתמשו בכפתור 'קבל את ההנחה שלי עכשיו'.

טקסט ה-CTA יעיל יותר מכיוון שמשתמשים ירגישו שהקוד יועיל להם, ואילו אפשרות ההרשמה עשויה לגרום להם להרגיש שהם מרוויחים מהחברה.

2. התאם אישית את ההודעה שלך

ניתן להשתמש בהתאמה אישית כדי להגביר את הנאמנות ולגרום לאנשים לבצע את הפעולה הרצויה לך.

עלינו להזכיר שהתאמה אישית לא מתייחסת רק לשימוש בשם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, היא מתייחסת גם למקור ההפניה, מיקום הלקוח וגורמים נוספים כאלה.

3. צור תחושת דחיפות

דחיפות ומחסור יכולים להיות דרך יעילה לשמור על מעורבות המבקרים שלך. הרעיון הוא לגרום להם להרגיש שהם יפסידו הזדמנות טובה אם הם לא ינקטו בפעולה הרצויה, כמה שיותר מהר.

אפשר להדגיש אותו בהרבה דרכים, כמו למשל על ידי ציון כמה אנשים הזמינו מוצר ספציפי או כמה פריטים נשארו בחנות.

4. הצע משלוח חינם

משלוח חינם יכול לעזור לזכות בחזרה עד 44 אחוז מהלקוחות האבודים.

ניתן להציג חלון קופץ עם אפשרות לשלוח במייל קוד משלוח חינם בתמורה לכתובת המייל של המשתמש.

לחלופין, אתה יכול לאפשר למשתמשים להחיל קופון מיד כפי שניתן לראות להלן.

free shipping
משלוח חינם מקור תמונה

הדוגמה שלמעלה יכולה לעזור לך לבצע יותר מכירות, אבל ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר לאסוף הודעות דוא"ל מכיוון שאין לה קטע כתובת דוא"ל.

ובכל זאת, אם הלקוח יבחר לקנות, אתה עלול לקבל את כתובת הדוא"ל שלו או שלה, מכיוון שהיא תידרש במהלך תהליך התשלום.

5. תן ניסיון חינם

מקובל שמוכרי מוצרים דיגיטליים מציעים נסיונות חינם. הטריק הזה יכול להיות יעיל במקרים שבהם הקונה הפוטנציאלי אינו סומך על האתר שלך או רוצה לדעת יותר על מה שאתה מציע לפני שהוא מחליט לשלם.

ניתן להשתמש ב-Adoric ליצירת חלונות קופצים עם כוונת יציאה . זה מגיע עם מספר טריגרים ואפשרויות תזמון שניתן להשתמש בהן כדי להשיג תוצאות טובות.

3. Sticky Bar

sticky bar
בר דביק

ברים דביקים הם כלי מצוין אם אתם מחפשים להמיר מבקרים ללקוחות, אבל מבלי לעצבן אותם.

בדרך כלל, הם קבועים בחלק העליון של האתר שלך, ונשארים שם גם כאשר מבקר גולל למטה בדף האינטרנט שלך.

הם מציעים יותר המרות עם פחות חדירה. ניתן להשתמש בברים מתקתקים לקידום הנחות, משלוח חינם, נסיונות חינם וכו'.

הנה איך להפיק מהם יותר

1. החלט היכן למקם אותו

ניתן למקם פסים דביקים בחלק העליון או התחתון של העמוד. עם Adoric, קל להחליט היכן ברצונך למקם את הסורגים הדביקים שלך.

אתה יכול למקם אותם בחלק העליון, התחתון ואפילו במרכז האתר שלך. ללא קשר לאפשרות המיקום שלך, הם יישארו במקום כאשר המבקרים גוללים למטה או למעלה באתר האינטרנט שלך.

2. התאם אישית לפי האתר שלך

הבר צריך להתערבב היטב עם הנושא של האתר שלך ולא לבלוט כמו אגודל כואב. אנו מציעים מספר תבניות מוכנות לשימוש שתוכל למקם באתר שלך. רבים מהם ניתנים להתאמה אישית ומאפשרים למשתמשים לשנות צבע, גופן וכו'.

עברו על האפשרויות הזמינות ובחרו עיצוב שמסתנכרן עם נושא האתר שלכם. הבר צריך להיות גלוי וקשה לפספס אותו אבל הוא לא צריך להיראות לא במקום.

3. הבן את הקהל שלך

ברים דביקים פופולריים יותר בקרב משתמשים ותיקים מאוד וצעירים מאוד מכיוון שהם נהנים מהתמיכה הנוספת שהוא מציע. שקול את האפשרות הזו כדי לאסוף כתובות דוא"ל אם הקהל שלך נמצא בתוך הדמוגרפיה הזו.

4. הם לא צריכים להיות בכל עמוד

סורגים דביקים מתאימים לאתרים פעילים כמו חנויות מסחר אלקטרוני. הם עובדים היטב בדפים שיש להם תוכן ארוך. אין למקם אותם על דפים שאין להם מקום לגלול למעלה או למטה. עבור דפים כאלה, אתה יכול להשתמש בכלים אחרים שנדונו במאמר זה.

4. Slide-in Scroll Box

תיבות גלילה משולבות הן גם כלי יעיל ולא פולשני שאתה יכול למנף כדי להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך.

הם מופיעים בדף כשהמשתמש גולל מטה. עם Adoric, אתה יכול לגרום ל-Slide-in להופיע לאחר שמשתמש גלילה מרחק מסוים במורד הדף שלך.

ניתן להשתמש ב-Slide-in כדי:

  • צור מגנט לידים שבו תוכל להשתמש כדי לאסוף מיילים
  • אסוף משוב מלקוחות על מוצרים או דפים ספציפיים
  • הצע קופונים והנחות כדי להפחית את נטישת העגלה
  • שפר את מעורבות המשתמש באתר שלך
  • הדגש תוכן ומוצר קשורים

קופסאות גלילה מורגשות ומורגשות ושקטות, מה שהופך אותן ליעילות למדי. הם אינם משפיעים על זרימת הדף או גורמים להפרעה כלשהי למשתמש.

הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפיק יותר מתיבות גלילה:

  • התאם אישית את מסעות הפרסום שלך על ידי הפיכתם לרלוונטיים למבקרים שלך. לדוגמה: הנחת משתמש חדש למבקרים בפעם הראשונה.
  • הימנע מלהציג את אותו מסע פרסום שוב ושוב מכיוון שהוא יכול להשפיע על חווית המשתמש.
  • הקפד ליצור CTA קצר אך אטרקטיבי.

5. קמפיין הצטרפות דו-שלבי

משתמשים שנוחתים בדף שלך בפעם הראשונה עשויים לחשוש מלחלוק את פרטי הקשר שלהם. זו הסיבה שאנו מציעים לך להשתמש בתהליך בן 2 שלבים כדי להקל עליהם את מסירת המידע הנדרש.

The Ultimate 2020 Content Marketing Calendar

תראו את התמונה למעלה, למי שינחת בעמוד תהיה אפשרות להוריד לוח שנה בחינם. הדף אינו מבקש כתובות אימייל או מידע אחר, שיכול לעזור למשוך יותר משתמשים.

ברגע שמבקרים לוחצים על הלחצן 'הורד את היומן החינמי שלך', הם יועברו לדף שבו הם יתבקשו לספק את פרטי הקשר שלהם.

grow your email list
להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך

אלה שנוחתים בעמוד השני נוטים יותר לתת את כתובת האימייל שלהם מכיוון שכבר גילו עניין בלוח השנה החינמי. בנוסף, הם יבינו שלא ניתן לקבל את הקישור מבלי לתת את המייל בתמורה.

הפסיכולוגיה באה לידי ביטוי כאן. לפי Psychologist World , "ניתן להשתמש באסטרטגיה זו כדי לשכנע אנשים להסכים לפעולה מסוימת, בהתבסס על הרעיון שאם המשיב ייענה לבקשה ראשונית קטנה, אז יש סיכוי גבוה יותר שהם יסכימו לפעולה מאוחרת יותר, יותר משמעותי, בקשה, שהם לא היו מסכימים לו לו היו מבקשים זאת על הסף".

תופעה פסיכולוגית נוספת הקשורה לאסטרטגיה זו היא אפקט זייגרניק . לפי תפיסה זו, סביר להניח שאנשים יסיימו את מה שהם התחילו.

כאשר אתה מציג חלון קופץ המבקש מאנשים לשתף את כתובת הדוא"ל שלהם, אתה זה שמתחיל את התהליך. עם זאת, כאשר משתמשים לוחצים על הטופס הראשון שלך כדי להוריד יומן בחינם, הם מתחילים מרצונם בתהליך, שאותו הם עשויים להשלים.

6. טיימר ספירה לאחור

ניתן להשתמש בטיימרים לספירה לאחור כדי להגדיל את רשימת מנויי הדוא"ל שלך. כיסינו את הנושא בפירוט בבלוג שלנו שכותרתו כיצד להשתמש בטיימרים לספירה לאחור כדי להגביר את ההמרות באמצעות דוגמאות .

טיימר ספירה לאחור הוא "שעון וירטואלי שסופר לאחור מתאריך או מספר מסוים כדי לציין את הסוף או ההתחלה של הצעה או אירוע".

טיימרים לספירה לאחור משמשים בדרך כלל כדי לבצע יותר מכירות, אבל הם יכולים לשמש גם כדי להגדיל את רשימת הניוזלטר שלך. טיימרים לספירה לאחור יוצרים תחושת דחיפות בכך שהם גורמים למשתמש להרגיש ש'הזמן אוזל'.

אם אתה מעוניין להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך, השתמש בטיימרים לספירה לאחור כדי לקדם אירועים מיוחדים כגון סמינרים מקוונים, שחרור של מוצר חדש, הנחה עונתית וכו'.

countdown
ספירה לאחור

התמונה לעיל היא דוגמה טובה לשימוש בטיימר ספירה לאחור לאיסוף מיילים. עם זאת, השתמש בזה רק כדי לקדם אירועים או התרחשויות שסביר להניח שאנשים יתעניינו בהם.

אפשרות זו מתאימה כמעט לכל מיני אתרים. אתה יכול להשתמש באדוריק כדי ליצור טיימרים משכנעים לספירה לאחור שנראים טוב ועוזרים לך לקבל יותר מיילים.

7. מיקוד קהל

אנחנו לא יכולים להדגיש יתר על המידה את החשיבות של מיקוד לקהל הנכון עם מסע הפרסום שלך.

מיקוד לפי קהל מתייחס לפילוח צרכנים לקבוצות שונות על סמך נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין.

פילוח הקהל שלך חשוב כדי ליצור קמפיינים שיתאימו לאורח החיים של הצרכנים, אולם זה לא היתרון היחיד של מיקוד לצרכן. זה גם יכול לעזור לך לבנות את רשימת הדוא"ל שלך במהירות.

מיקוד יאפשר לכם לבחור את השיטה והטכניקה הנכונים כדי לגרום למשתמשים לשתף את פרטי הקשר שלהם. לדוגמה, מישהו שמוצא את המוצרים שלך יקרים מדי לא יהיה מעוניין לתת לך את כתובת הדוא"ל שלו אם כל מה שאתה מציע הוא מדריך כיצד להשתמש במוצר שלך.

תצטרך להציע ניסיון חינם, קוד הנחה, משלוח חינם או מבצעים אחרים כאלה כדי לעורר עניין.

באותו אופן, מגדר, גיל, מיקום וגורמים אחרים נכנסים לתמונה גם כן. נניח שאתה מציע בגדים לנשים בהריון. רוב האנשים שינחתו בדף שלך יהיו מעוניינים לרכוש בגדי הריון, אבל אולי לא תמיד יש להם כוונה לקנות אותם מיד.

בואו נחשוב על שלוש דמוגרפיות שונות:

  • אישה בתחילת שנות ה-30 לחייה : סביר להניח שהיא בהריון ואולי מחפשת שמלה לעצמה.
  • גבר בתחילת שנות ה-30 לחייו : הוא עשוי להיות מעוניין לקנות שמלה לבת זוגו או לחברו.
  • אישה בשנות ה-70 לחייה : מכיוון שהיא לא יכולה להיות בהריון, ייתכן שהיא מחפשת שמלה לבתה, לחברי המשפחה וכו'.

אתה לא יכול להשתמש באותו מגנט לידים או חלון קופץ כדי לגרום לכל שלושת המשתמשים להירשם. הראשון עשוי להתעניין במדריך על 'איך להיראות טוב במהלך ההריון' אבל השניים האחרים יתעניינו יותר במדריכים כגון 'איך לקנות בגדים במהלך ההריון' או 'שמלות X מושלם לנשים בהריון'.

לעולם לא תוכל להבין מה להציע למבקר ללא מיקוד מתאים לקהל.

8. תזמון וטריגרים

growing email list
רשימת דוא"ל הולכת וגדלה

גורמים אלה מחליטים מתי להציג הודעה ספציפית – כגון חלון קופץ – למבקרים שלך.

בואו נסביר כל אחד:

  • תזמון : זה מחליט מתי תוצג הודעה ספציפית, כלומר:
    • לאחר שמשתמש בילה 60 שניות באתר שלך
    • מיד לאחר שמשתמש נוחת על דף
    • X שניות לאחר טעינת דף
  • טריגר : הודעה ספציפית תוצג כאשר משתמש מבצע פעולה מסוימת, כלומר:
    • הולך לסגור את הדף.
    • נוחת בדף שלך ממקור מסוים כמו דף הנחיתה שלך או אינסטגרם
    • גלילה מעל תמונה או קישור שניתן ללחוץ עליהם
    • טריגר מבוסס על היסטוריית גלישה

עם Adoric, אתה יכול להגדיר מספר טריגרים והגדרות תזמון בהתאם לדרישות שלך. אנו מציעים שתשתמש בבדיקת A/B כדי לראות מה עובד ומה לא.

9. טופס הצטרפות בדף

ניתן להשתמש בטפסי הצטרפות בדף כדי ללכוד לידים באימייל. זהו טופס הצטרפות שאתה יכול למקם באופן מקורי ישירות בתוך הפוסט או הדף שלך, מבלי באמת לשבש את זרימת הקוראים שלך.

הטפסים האלה טובים למשוך אנשים שמתעניינים באמת בעסק שלך או במה שיש לך להציע. עם טפסי הצטרפות, זה לא על משיכת אנשים, זה על מיקוד לאנשים שכבר מרותקים. עם זאת, עליך להיות זהיר בעת יצירת טופס הצטרפות.

זה צריך להיות קל לראות, קצר ופשוט. הימנע מלבקש מידע שאינך צריך. אם אתה מעוניין לבנות את רשימת הדוא"ל שלך, בקש רק את השם וכתובת הדוא"ל. זכור שטפסים עם שני שדות מצליחים יותר מאשר טפסים עם שדה אחד.

משתמשים אינם נהנים מטפסים ארוכים. הם מסובכים וגוזלים זמן. שמור את זה קצר והשתמש בטפסים עתידיים כדי לתפוס מידע נוסף מהמבקרים שלך.

want to grow email list
רוצה להגדיל את רשימת הדוא"ל

הטופס צריך לנקות התנגדויות אפשריות, להדגיש מונחים ספציפיים ומה המשתמשים בוחרים.

הדוגמה לעיל מבטיחה 100% פרטיות, שהיא דאגה שכיחה בקרב משתמשים מכיוון שידוע שחברות מוכרות כתובות דוא"ל.

10. סקרים

מטרת הסקר היא לאסוף את המשוב של המבקרים והלקוחות שלך. אבל עם קצת התאמה, אתה יכול להשתמש בהם כדי ללכוד מיילים ולבנות את רשימת התפוצה שלך.

surveys
סקרים

אתרים כמו Buzzfeed משתמשים באסטרטגיה זו כדי לאסוף מיילים. הנה דרכים בהן תוכל לבצע אופטימיזציה של הסקרים שלך:

  • מלאו סקר באתר ושלחו תוצאות באימייל
  • שתף סקר עם חברים ובני משפחה באמצעות דואר אלקטרוני
  • הצטרף לקבלת הסקרים העדכניים ביותר בדוא"ל

בנוסף לסקרים, אתה יכול לכלול גם חידונים שגורמים לאנשים לשים לב. הם יכולים להתבסס על פוליטיקה, בידור או אורח חיים כללי.

העלו נושאים שסביר יותר שהקהל שלכם יתעניין בהם.

אנו מקווים שהדרכים הקלות הללו להגדלת רשימות הדוא"ל יעזרו לך ללכוד כתובות דוא"ל נוספות. כתובות אימייל משתנות בקצב של 31 אחוז בשנה .

אדוריק מציעה את כל זה ועוד הרבה יותר. הירשם היום בחינם וראה מה זה יכול לעשות עבור המותג שלך.

 

 

נסה את Adoric בחינם

 

grow-email-lists

reduce churn rate

increase-mobile-conversion

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button