רעיונות לעסקים

11 דוגמאות פופאפ לכידת אימייל לשימוש

עיצוב חלון קופץ טוב מספיק כדי ללכוד לידים בדוא"ל יכול להיות מסובך. זה צריך להתאים בצורה מושלמת לקהל היעד שלך כדי להמיר היטב ולא להפריע לאף אחד.

למעשה, הדרך היחידה להצליח בכך היא באמצעות יישום עקרונות מעולמות העיצוב והפסיכולוגיה.

כדי לוודא שברור לך איך לאסוף לידים באימייל, הנה 11 חלונות קופצים המשלבים עיצוב מעולה, טריגרים ותנאים.

כיסינו את המדע מאחורי כל קופץ, מי צריך לראות אותו, ומתי יהיה לך אוסף אימייל קל.
אגב, חלונות קופצים אלו זמינים לשימוש כתבניות באדוריק. הירשם ל-Adoirc בחינם.

חלון קופץ של מנוי דוא"ל ממוקד במיוחד שגורם לקהל שלך להתאהב
A highly targeted email subscription popup which makes your audience fall in love

המדע מאחורי

תמונת הגולש מהדהדת מאוד את קהל היעד שלה, היא חזקה ורגשית.

תמונות בשחור-לבן משפיעות על המשתמשים במובנים רבים, במקרה זה, זה יוצר תחושה של דרמה נצחית.

גולשים לא אוהבים לרכוב על גלים גבוהים. אז הקריאה לפעולה היא FoMO'imsh ומדברת בז'רגון של הגולש וכך גם שאר הפופאפ.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שקראו מספיק מהמאמר או הבלוג שלך
  • לקוחות פוטנציאליים או משתמשים שמראים עניין בינוני ברכישה
  • משתמשים שמתאימים לפרסונות עוקבי התוכן שלך

חלון קופץ של מנוי דוא"ל החובק תחושה של ייחודיות
Email subscription popup that embraces a sense of uniqueness

המדע מאחורי
אנחנו, בני האדם, נהיים מאוד סקרנים כשאנחנו שומעים על משהו בלעדי.

מתן הזדמנות למשתמשים 'להיכנס למועדון' עשוי לגרום להם להיות מספיק רגשניים כדי לחתום את העסקה ולתת לך את האימייל שלהם מיד.

התמונה של חדר מפואר במיקום אקזוטי גורמת למוח של המשתמש לצרוח "זה בדיוק המקום שבו אני רוצה להיות עכשיו!".

בנוסף, השפה הפשוטה והבהירה שומרת על המשתמשים רגשיים כך שהם נענים בחיוב לקריאה לפעולה.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שמתאימים לפרסונות של העוקבים שלך
  • משתמשים שנמצאים בנקודת ההתחלה או באמצע המשפך שלך
  • משתמשים חוזרים שמראים עניין חלש במוצר שלך

חלון קופץ מוביל עבור משתמשים רציניים A cutting-through email lead popup for serious users

המדע מאחורי

גישה ישירה היא הגישה הטובה ביותר במקרים רבים. אם אנחנו פשוט רוצים שאנשים יצטרפו לסדנה שלנו, בואו נכתוב בדיוק את זה.

הצבעים, השפה, הצורה, האיור והקריאה לפעולה הם כולם פשוט בגלל שהדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא להסיח את דעת הצופה מהמסר המרכזי.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים כבדים, כלומר משתמשים חוזרים שקראו יותר ממאמר אחד בבלוג שלך
  • משתמשים שמתאימים לפרסונות האירוע
  • משתמשים שאין לך ספק יצטרפו, כלומר באמצעות אירועים מקוונים נוכל להגיש בקשה עם Adoric

חלון קופץ לכידת אימייל שמדבר באופן אישי לקהל שלך
Email capturing popup that speaks personally to your audience

המדע מאחורי

התאמת ההצעה שלך לז'רגון המשתמש היא סוג של אמנות.

התכוונן והחליק כמו מקצוען הם דרך חזקה לומר למוזיקאים: 'היכנס לניוזלטר שלנו וקבל טיפים מדהימים לשיפור הכישורים המוזיקליים שלך'.

התמונה של גיטריסט שעושה דבר משותף לגיטריסטים מוכיחה לקהל שלך אפילו יותר שאתה מבין אותם.

הפופאפ הזה נועד להוכיח לקהל שלך עד כמה אתה מחובר.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שאוהבים את התוכן או המוצרים שלך
  • משתמשים הדומים לפרסונות הטובות ביותר שלך

חלון קופץ של מנוי למייל מגנט
A magnetizing email subscription popup

המדע מאחורי
פאגים הם אהובים, הצבע האדום ממגנט, והטיפוגרפיה הנכונה מדגישה הכרזות.

הכל כאן ערוך כדי לגנוב את תשומת הלב של בעל הפאג.

הניסוח מוודא שאנחנו מבינים את הנקודה ולא רק להסתנוור מהוויזואליה.

מי צריך לראות את זה

  • לקוחות ומשתמשים חוזרים
  • משתמשים הדומים לפרסונות המובילות שלך

החלון הקופץ הקל ביותר לאיסוף דוא"ל שנוצר אי פעם
The lightest email collecting popup ever made

המדע מאחורי

אף אחד לא אוהב לדבר עם איש מכירות על הדגמות, אנשים רואים את זה כדבר כבד.

אז למה לא להפריך את זה במבט חטוף?

כאן הפרכנו את זה בעיצוב קליל, טיפוגרפיה ותמונה. שימו לב שאין שום דבר מיוחד במילים או בהצעה כאן.

מי צריך לראות את זה

  • לקוחות ומשתמשים כבדים
  • משתמשים שישתלבו בפרסונות ישתתפו באירוע
  • משתמשים עם סיכוי גבוה להצטרף

קידום רגשי במייל שדוחף קריאה לפעולה
Emotional email promotion that pushes a call to action

המדע מאחורי
האלמנטים בפופאפ הזה יוצרים עצב במוחו של המשתמש מה שנותן לקריאה לפעולה כוח להיות משנה מצב, זהו CTA חזק.

הכלב נבלע בחושך. הכותרת קוראת לקורא לעזור וכותרת המשנה היא דחיפה לשכנוע.

לבסוף, הקריאה לפעולה מגיעה עם תחושת חירום חזקה-אדומה

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שמתאימים לפרסונות שהומרו
  • לא מנויים או משתמשים קיימים (הם צריכים לקבל ישירות את האימייל)

חלון קופץ ללכידת האימייל והדמיון של הצופה
A popup to capture viewer’s email & imagination

המדע מאחורי
צילום חזק שמתאם מאוד עם טקסט חשוב לבהירות.

המסר שלנו של חופשה סופר מרגיעה עם סטייל מועבר גם בתמונה וגם בכותרות.

במקרה שהתת מודע עדיין לא השתכנע, אנו שובים את הדמיון באמירה 'תפוס טיסה מחר'.

שפה רעננה גם מוכיחה שאנחנו יודעים דבר או שניים על סגנון.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שצורכים את התוכן או המוצרים הקשורים שלך
  • מבחן על פרסונות שאתה בקושי מכיר (איך אתה יכול להיכשל עם הפופאפ הסופר חיובי הזה?)

חלון קופץ לכידת אימייל עם כוונת יציאה שמשפר את שימור המשתמש
Exit-intent email capture popup that improves user retention

המדע מאחורי
חלון קופץ של כוונת יציאה יכול להיות מסובך, הוא חייב להיות בעל תמריץ טוב כדי להצליח.

ואתה צריך להראות אותם רק לאנשים שגילו עניין מסוים במה שאתה מציע, אם לא העוזב יעזוב עם טעם רע.

הצעה זו תיראה טוב למשתמשים שכבר גילו עניין, היא עדינה ומהירה.

הכותרת והתמונה דרמטיות בצורה הומוריסטית, וזו דרך מצוינת לתת לאנשים לעזוב עם טעם טוב.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שקראו מספיק מהמאמר או הבלוג שלך ועומדים לעזוב
  • משתמשים שמראים מספיק עניין ועומדים לעזוב
  • לא משתמשים שלא ציינו מספיק עניין

מנוי דוא"ל מעניין לבניית רשימה של לקוחות פוטנציאליים חמים
Interesting email subscription popup to build a list of hot potential customer

המדע מאחורי
איך תדע מי מתעניין בכניסות החדשות שלך?

פשוט תן לסקרנים להשאיר את האימייל שלהם והנה. השילוב של 3 תמונות שצולמו היטב בפופאפ אחד יבטיח שהמשתמשים הנכונים ירשמו.

כל הניסוח והתג החם והחדש מבטיחים שהסוג הנכון של משתמשים יתרגש עוד יותר.

השורה האחרונה היא להפריך את החשד של אנשים מסוימים, זה יכול לשמש בכל חלון קופץ של מנוי אימייל.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שמתאימים לפרסונות שלך, כלומר משתמשים מנותבים מדף או פוסט ספציפיים
  • משתמשים שברצונך לבדוק כדי להמיר, כלומר משתמשים לא תואמים לאף אחד מהפרסונות שלך, אלא בודקים את אוסף המוצרים שלך לזמן מסוים

חלון קופץ של מנוי דוא"ל כדי להכניס את המשתמשים הכי חמים לכיסים שלך
Email subscription popup to put the hottest users in your pockets

המדע מאחורי
מתאם חזק קיים בין התמונה, העיצוב והניסוח. קופץ זה מעביר יוקרה בכל האמצעים. ניסוח נכון הוא קריטי.

המילים 'חבר', 'מועדון', 'מוצר חדש', 'מבצעים מיוחדים' נמצאות בדיוק במקום כדי לגרום למשתמשים לרצות להצטרף מלבד תחושת יוקרה.

גישה ישירה היא הטובה ביותר במקרה זה, תן לאלמנטים הקופצים לדבר בפני עצמם.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים חוזרים
  • משתמשים שמתאימים לפרסונות הטובות ביותר שלך

אהבתם את הדוגמאות הקופצות למעלה? תן להם לעבוד אוטומטית באתר שלך. פשוט בחר את התבנית בעורך שלנו.

נסה את Adoric בחינם

Back to school marketing templates

Business tagline

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button