טיפים לשופיפייטיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית במחשבעבודות מהביתרעיונות לעסקים

12 דברים למכור ב-Shopify (חוץ ממוצרים פיזיים)

כשאתה חושב למכור באינטרנט, מה עולה לך בראש? כנראה מוצרים פיזיים כמו חולצות מודפסות, תכשיטים בעבודת יד או ציוד לחיות מחמד, נכון? יצירה או איצור של מוצרים מוחשיים למכירה באינטרנט הם מודל עסקי נפוץ, אחרי הכל – כזה שמגדיר רבים שמשתמשים ב-Shopify כיום.

אבל כשאנחנו אומרים "מוצר", אנחנו מדברים על יותר מסתם דברים שאתה יכול לגעת ולהרגיש. מייסדים רבים משתמשים ב-Shopify בדרכים יצירתיות כדי למכור כמעט כל דבר וכל דבר אחר. חוויות, קורסים מקוונים, השכרות ומוצרים דיגיטליים הם רק כמה רעיונות עסקיים ייחודיים מחוץ לנתיב המרומס של מכירת מוצרים פיזיים.

המגיפה העולמית פגעה בעסקים רבים המבוססים על שירותים וניסיון, אך אלו ששרדו היו אלו שפנו לחלופות וירטואליות. מגמות צרכניות אומרות לנו שחוויות מקוונות כאן כדי להישאר, מה שמקל על פתיחת עסק עם תקציב נמוך מהבית – ללא צורך בניהול מלאי. מה תמכור ב-Shopify?

מה למכור ב-Shopify: 12 רעיונות (חוץ ממוצרים פיזיים)

A person sitting at a desk and a dog look at each other
Unsplash

אם אתה יוצא למסע יזמי חדש, או שאתה מחפש שינוי, הרחב את סיעור המוחות שלך מעבר לסחורות מוחשיות. כאן, נבדוק מה אתה יכול למכור ב-Shopify, כולל דוגמאות חנות אמיתיות, הצעות לאפליקציות ועצות להתחיל.

  1. פגישות שירות
  2. חברות
  3. התייעצויות
  4. מוצרים דיגיטליים
  5. חוויות
  6. חוגים וסדנאות
  7. השכרות
  8. הצעות מחיר, הערכות והערכות
  9. תרומות
  10. כרטיסים לאירועים
  11. כרטיסי מתנה דיגיטליים
  12. שידורים חיים

התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי!


1. פגישות שירות

Close up of hands using scissors and a comp to cut hair
הִתפָּרְצוּת

עסקים אישיים ווירטואליים כאחד יכולים להפוך את הפגישות בצורה חלקה יותר עבור הלקוחות (והצוות) על ידי הצעת הזמנות מקוונות בשירות עצמי. סלונים, קבלנים ובתי ספר למוזיקה יכולים למכור משבצות זמני ייעוץ וירטואליות ושירותים אישיים דרך חנות מקוונת.

חנויות שמוכרות בדרך כלל מוצרים פיזיים יכולות גם ליהנות מהוספת שירותים (בחינם או בתשלום) לאתרי האינטרנט שלהן. Toufie, מותג הנעלה מקוון שמוכר נעליים בעבודת יד, משתמש בפגישות כדי לסייע בהתאמה. "הזמנת פגישות היא אחד המרכיבים האינטגרליים לחוויית קנייה נטולת סיכון של לקוחות", אומרת מייסדת-שותפה, מליסה סלים. "ותודות לאפליקציה, הזמנת פגישת התאמה בת 30 דקות היא ללא טרחה עבורנו ועבור הלקוחות שלנו."

💡 איך לגרום לזה לעבוד: אפליקציות הזמנת פגישות מציעות לוח שנה דינמי, המאפשרת ללקוחות להזמין משבצות זמן מועדפות עם זמינות בזמן אמת. אפליקציה כמו Appointly מסתנכרנת עם יומן גוגל ושולחת אוטומטית מיילים אישורים אליך וללקוח.

2. חברות

A person examines a large painting in a gallery
Unsplash

ארגונים רבים ללא מטרות רווח מסתמכים על חברות בתשלום כדרך להבטיח תמיכה פיננסית מתמשכת. חברות יכולות לשמש גם יוצרים כדי למכור גישה לתוכן בלעדי למעריצים הנלהבים ביותר שלהם. מגרשי גולף, מועדוני מעריצים, גלריות ויצרני תוכן חינוכי הם מועמדים מצוינים יותר למכירת חברויות באינטרנט, תוך הבטחת מחויבות ארוכת טווח מצד הלקוחות במקום למכור שירותים חד פעמיים.

הגנים הבוטניים של באפלו מוכרים כרטיסים לביקור בודד, אך מעודד את המבקרים לקנות חברות המאפשרות גישה לכל ימות השנה והטבות לחברים בלבד.

כל סוגי העסקים הללו יכולים למכור חברות ב-Shopify באמצעות אפליקציה פשוטה. חברות עובדות בדומה לעסקים עם מנויים, תוך הסתמכות על פונקציונליות תשלום חוזרת וכלים לניהול חשבונות לקוחות.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: אפליקציה כמו Bold Memberships מאפשרת לסוחרים למכור חברויות חד פעמיות או חוזרות באינטרנט, וניתן להשתמש בה לעסקים פיזיים (למשל, סטודיו ליוגה) או לנהל גישה לחברים בלבד לתוכן באתר.

3. התייעצויות

A person shows another person something on a laptop screen
הִתפָּרְצוּת

למה שלא תמכור את המומחיות שלך באינטרנט? כל אחד ממעצבי פנים ועד מאמני כושר יכולים להשתמש בחנות מקוונת כדי להזמין ולמכור ייעוץ מקוון או אישי.

מותגים שמוכרים מוצרים פיזיים יכולים גם להפיק תועלת מהוספת ייעוץ לתמהיל – במיוחד אם אתה מומחה בתחום. Healthy Habits Living מוכרת תוספי תזונה דרך החנות המקוונת שלה, והבעלים קרלי נויברט מציעה הערכות תזונתיות מותאמות אישית גם לרכישה באתר.

מותגים המתמחים בהתאמה אישית או במוצרים לפי הזמנה עשויים למכור ייעוץ כדי לעזור ללקוחות ליצור את המוצר המושלם. מייסדת Kaikini, Taryn Rodighiero, מנהלת את עסק הביקיני בהתאמה אישית שלה בעזרת ייעוץ מקוון כדי להדריך לקוחות בתהליך המדידה וההזמנה.

💡 איך לגרום לזה לעבוד : אפליקציה כמו BookedUp מאפשרת ללקוחות להזמין איתך ייעוץ באתר האינטרנט שלך, לסנכרן עם Calendly כדי למנוע הזמנה כפולה. כמו כן, נסה את כלי מחולל החשבוניות של Shopify לחיוב שירותים מותאמים אישית שאתה מוכר באמצעות ייעוץ.

4. מוצרים דיגיטליים

Closeup of an iPad showcasing a portfolio of graphics
Unsplash

מוצרים דיגיטליים יכולים להתייחס לכל דבר שאתה מוכר שאתה מספק בפורמט וירטואלי – תוכן קורס, קבצי מוזיקה, גופנים או אלמנטים עיצוביים אחרים הם כמה דוגמאות. (הערה: בהמשך מאמר זה נצלול עמוק יותר לתוך מכירת קורסים, במיוחד.)

בעוד שמייסדי Thread Theory, מאט ומורגן מרדית' מוכרים מוצרים פיזיים כמו מספריים ודפוסי נייר, הם מציעים גם אפשרות בעלות נמוכה יותר: דפוסי תפירה PDF מועברים באופן וירטואלי. עסקים אחרים המוכרים חומרים מודפסים כמו מגזינים או כתבי עת עשויים לבחור להציע גרסאות דיגיטליות שלקוחות יכולים להדפיס בבית.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: אפליקציות כמו Sky Pilot ו-Easy Digital Products יכולות לספק קבצים מיידית ללקוחות לאחר רכישה, או לשלוח קישור למקום שבו ניתן להוריד את הקבצים.

5. חוויות

Scenic photo of a landscape with trees and mountains, a few motorcyclists stop for a break
הִתפָּרְצוּת

עסקים מבוססי ניסיון יכולים לנוע בין ספקי נסיעות והרפתקאות לטעימות יקבים לקייטנות לילדים. עסקים אלה יכולים לשפר את חווית הלקוח על ידי הצעת רכישת כרטיסים מראש ואפשרויות תזמון מקוון.

Aspen Expeditions Worldwide מוכרת הרפתקאות טיפוס צוקים, טיולים מודרכים בינלאומיים ומסעות קמפינג דרך חנות המסחר האלקטרוני שלה. מאחר שדפי המוצר עבור כל הרפתקה עושים הרבה דברים כדי ליידע, לחנך ולשכנע לקוחות פוטנציאליים לבצע רכישות של כרטיסים גדולים, Aspen Expeditions מארגנת את המידע על ידי הוספת כרטיסיות לתיאור המוצר. החברה גם ממנפת תוכן וידאו כדי למשוך לקוחות לחוויה לפני שהם קונים.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: עסקים מבוססי נסיעות או חוויה עשויים להזדקק לאסוף מידע נוסף על לקוחות, כמו בעיות רפואיות ואנשי קשר לשעת חירום. השתמש ב-Powr's Form Builder כדי ליצור טפסים חזקים וניתנים להתאמה אישית. והשתמש בוידאו לטובתך: יצרנית הווידאו המקוונת החינמית של Shopify יכולה לעזור לך ליצור סרטוני שיווק באמצעות קטעים מחוויות אמיתיות.

6. חוגים וסדנאות

Two hands hold fitness weights on a green yoga mat
הִתפָּרְצוּת

עסקי כושר עצמאיים ספגו מכה גדולה במהלך המגיפה מכיוון שרבים נאלצו לסגור אולפנים פיזיים ולסגור את התוכניות. אבל הוכח שהקורסים ניתנים בקלות לפורמט וירטואלי. אולפני יוגה וחדרי כושר לאיגרוף עברו למודל מקוון, מה שאפשר למשתתפים לקנות כרטיסים לשיעורים ולהשתתף באינטרנט.

If I Made יוצר תוכן קורס יצירתי מקורי עם אנשי מקצוע בתעשייה ומעביר תכנות דיגיטלית לסטודנטים – אבל זה לא התחיל ככה. "עיצוב חתונה 101 היה תוכנית לימודים של סדנה אישית", אומרת המייסדת אמילי ניומן. "לאחר מכן לקחנו את התוכן הזה והבאנו את כולו לאינטרנט כדי להפוך אותו לנייד ונגיש יותר. הקורסים שלנו הם שילוב של דפי עבודה, קובצי PDF ווידאו."

ברחבי העולם, באיטליה, עשתה נונה נרינה את אותו צעד, כשהיא הגיבה לצניחת התיירות בשנת 2020 על ידי המרת שיעורי הכנת הפסטה שלה לפורמט מקוון המועבר ברחבי העולם דרך אתר האינטרנט שלה Nonna Live. עסקים אחרים יכולים למכור כרטיסים לשיעורים אישיים או וירטואליים גם דרך חנות Shopify – חשבו על אמנות, מוזיקה, קידוד, שפות ועוד.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: אפליקציה כמו קורסים יכולה להפוך את חנות Shopify שלך לפלטפורמת קורסים, ומאפשרת לך ליצור שיעורים למכירה באינטרנט. צור תוכן קורס באמצעות יצרנית הווידאו המקוונת החינמית של Shopify ומכור אותו שוב ושוב. חברות מודגשת היא אפשרות מצוינת עבור חדרי כושר ואולפני כושר שרוצים להעניק גישה לחבילת קורסים.

7. השכרות

Image of a beach with kayaks lining the shore
הִתפָּרְצוּת

עסקים להשכרה הם שירותים המעמידים מוצרים פיזיים לזמינים ללקוחות לפרק זמן קבוע מראש. לקוחות משלמים עבור היתרון של שימוש בפריט לתקופה קצרה ללא העלויות הנלוות לטווח ארוך כמו אחסון ותחזוקה.

Mannequin Madness מוכרת אביזרים קמעונאיים לחנויות אחרות דרך החנות המקוונת שלה, אך גם משכירה אותם באופן זמני. "ראיתי בובת תצוגה ב-Craigslist והתכוונתי לקנות אותה עבור פרויקט אמנותי", אומרת הבעלים והיזמית בשוגג, ג'ודי הנדרסון-טאונסן. "כשגיליתי שהמוכר הפעיל את חברת השכרת הבובות היחידה בעיר ועוזב את המדינה, קניתי את כל המלאי שלו". בעוד שקטלוג ההשכרה שלה זמין באינטרנט, Mannequin Madness משתמש בטופס יצירת קשר כדי להעריך את צרכי הלקוחות לפני עיבוד ההשכרה.

עם זאת, עסקי השכרת השמלות, The Fitzroy, נוקטים בגישה של שירות עצמי בכך שהם מבקשים מלקוחות לבחור תקופת השכרה באמצעות גרסה של בורר תאריכים הזמינה בדף המוצר שלו כדי "לבדוק" את הפריט. היא מסתמכת על אפליקציה פשוטה ודף שאלות נפוצות ברורות כדי להפוך את תהליכי ההשכרה וההחזרה לחלקים עבור הלקוחות ויחסית עבור הצוות שלו.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: IzyRent: Rentals & Bookings היא אפליקציה שתוכננה במיוחד עבור חנויות המציעות השכרות. זה מאפשר השכרות בלחיצה אחת באתר האינטרנט שלך. השכרות עשויות לדרוש מידע נוסף שייאסף מלקוחות, ואפליקציה כמו Powr's Form Builder תעזור לך לעשות בדיוק את זה. אתה יכול גם להשתמש בכלי כמו מחולל קודי QR החינמי של Shopify כדי ליצור קודי QR שלקוחות מציגים בעת האיסוף.

8. הצעות מחיר, הערכות והערכות

Two people build a house frame on a construction site
Unsplash

GoGreenSolar.com מוכרת ומתקינה פתרונות אנרגיה סולארית לבעלי בתים. בשל אופי המוצר המותאם אישית והעבודה הנוספת הכרוכה בהתקנה, לקוחות יכולים לבקש הצעות מחיר וייעוץ מומחה באמצעות טפסי יצירת הקשר הזמינים באתר החברה. בקשות להצעת מחיר בשירות עצמי חוסכות זמן ומשאבי צוות לעסקים המספקים שירותים ומוצרים טכניים ביותר. ברוב המקרים, הצעות המחיר הן בחינם ומשמשות ככלי מכירה.

הערכות או הערכות מעורבות יותר או דורשות ביקור אישי עשויות להיות מסופקות ללקוחות פוטנציאליים בעלות. זהו כלי שיווקי מצוין לשירותים אחרים של העסק. לדוגמה, עסק המספק שדרוגי אנרגיה לבית עשוי למכור ביקורת אנרגיה דרך אתר אינטרנט. הדוח הסופי יודיע ללקוחות כיצד הם יכולים להחזיר את עלות הביקורת באמצעות חיסכון באנרגיה – על ידי רכישת שדרוגים של העסק.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: אפליקציה כמו Globo Request a Quote יכולה לעזור לך לאסוף בקשות להצעת מחיר של לקוחות מהחנות שלך ולהמיר את הצעת המחיר להזמנה אמיתית.

9. תרומות

Volunteers unload donations from a truck
Unsplash

ארגוני צדקה רבים משתמשים ב-Shopify כזרוע הסחורה של הארגון שלהם, ומוכרים מוצרים ממותגים עם רווחים התומכים במטרה. אבל ארגוני צדקה ועמותות יכולים גם להשתמש בחנות מקוונת כדי "למכור" תרומות חד פעמיות וחוזרות.

An Act of Dog היא ארגון צדקה רשום שמוכר ציורי חיות מחמד, כשההכנסות תומכות בארגונים שונים להצלת בעלי חיים. החברה גם מאפשרת ללקוחות לתרום ישירות למטרות דרך אותו אתר אינטרנט.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: אסוף תרומות מותאמות אישית ישירות מחנות Shopify שלך באמצעות אפליקציה כמו DonateMate או Shop for Good Donation App.

10. כרטיסים לאירועים

Photo of a concert and a crowd holding mobile phones in the air
הִתפָּרְצוּת

כרטיסים לאירועים יכולים להימכר בקלות באינטרנט באמצעות אפליקציות המיועדות למטרה זו. כרטוס מקוון יכול להיות מועסק על ידי מספר עסקים מחללי אירועים לתיאטראות עצמאיים ועד לבתים רדופים קופצים.

אתר הכרטיסים Undertow עובד עם אמנים נבחרים כדי למכור כרטיסים באינטרנט לאירועי מוזיקה ברחבי ארה"ב. הוא משתמש בשיטת משלוח ללא נייר, שולח כרטיסים להורדה ללקוחות.

Run Across America משתמש בכרטוס בדרך אחרת, ומוכר גישה לאתגרי ריצה וירטואליים שהמשתתפים ממלאים לפי לוח הזמנים שלהם. הרכישות כוללות גישה לאפליקציית מעקב וסווטשירט.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: עיצוב, מכיר וסרוק כרטיסים לאירועים עם אפליקציית הכרטיסים לאירועים שמסתנכרנת עם חנות Shopify שלך. כמו כן, אתה עשוי למצוא את מחולל קודי ה-QR החינמי של Shopify מועיל ליצירת קודי QR ייחודיים שלקוחות יכולים להציג באירועים חיים.

11. כרטיסי מתנה דיגיטליים

A child redeems a digital gift card online in front of the Christmas tree
הִתפָּרְצוּת

הסחורה הפשוטה ביותר שאינה מוחשית להוספה לכל אתר היא כרטיסי מתנה. מ-Shopify, אתה יכול להפעיל כרטיסי מתנה עבור רוב החנויות. הם מושלמים עבור כל עסק, ומאפשרים לנמענים לממש קודים באינטרנט עבור מוצרים או שירותים הנמכרים דרך האתר שלך.

מותג עיצוב הבית Apt2B מוכר כרטיסי מתנה ממותגים במספר ערכים, הניתנים למימוש עבור רהיטים ומוצרי עיצוב דרך החנות המקוונת שלו.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: התאם אישית את עיצוב כרטיס המתנה שלך באמצעות התבנית החינמית של Shopify.

12. שידורים חיים

Photo of a camera set up to shoot a live event for streaming
Unsplash

אמנם ישנן מספר דרכים לייצר רווח מתוכן מקוון באמצעות מודעות וטיפים ישירות בפלטפורמות חברתיות, אך יוצרים יכולים להגן על עצמאותם על ידי בעלות על התהליך מקצה לקצה.

אתר הסטרימינג Fans Live מוכר כרטיסים לאירועי שידור חי שלקוחות יכולים לגשת אליהם על ידי כניסה לפורטל של האתר. היתרון של מכירה ואירוח של שידורים חיים דרך האתר שלך הוא שהתוכן ופרטי הלקוחות הם בבעלותך – לא צד שלישי.

💡 איך לגרום לזה לעבוד: שלב אפליקציה כמו Single עם חנות Shopify שלך כדי לייצר רווחים מתוכן וידאו וזרמים, ולקבל גישה לדיווח חזק.

למכור (כמעט) כל דבר ב-Shopify

מה שמעניין בשירותים ובמוצרים לא מוחשיים אחרים הוא שאמנם הם עשויים להיות הלב של העסק המקוון שלך, אבל הם יכולים לשמש גם כתוספת חשובה לעסק של מוצרים פיזיים. ניתן למכור את שתי הקטגוריות זו לצד זו באותה חנות Shopify, כפי שמראות רבות מהדוגמאות למעלה.

אם אתם מחפשים רעיון עסקי ולא בטוחים מה למכור ב-Shopify, התשובה היא: כמעט כל דבר. ולבעלי עסקים שכבר מוכרים מוצרים פיזיים, אתה מוכן כעת להוסיף שירותים ומוצרים וירטואליים אחרים כדי להגדיל את ערך ההזמנה ולהציע אפשרויות נוחות לצרכים המתפתחים של הלקוחות שלך.

שאלות נפוצות לגבי דברים למכור ב-Shopify

מה אני יכול למכור ב-Shopify?

אתה יכול למכור גם מוצרים (דיגיטליים ופיזיים) וגם שירותים (וירטואלי ובאופן אישי) ב-Shopify. דברים בלתי מוחשיים למכירה ב-Shopify כוללים חברות, התייעצויות, גופנים, התקנות, כרטיסים לאירועים וכרטיסי מתנה דיגיטליים. אבל אל תפסיק שם! המשך לחפש את הנישה שלך – האפשרויות הן אינסופיות.

מה אתה צריך כדי להתחיל למכור ב-Shopify?

כדי לבצע את המכירה הראשונה שלך ב-Shopify, תחילה עליך לפתח מותג, להתקרב ללקוח שלך ולהחליט מה אתה רוצה למכור. השלב הבא הוא בניית החנות המקוונת שלך. אתה יכול לפתוח עסק ב-Shopify ולנסות אותו בחינם במשך 14 ימים לפני בחירת תוכנית. לאחר ההשקה, עודד תנועה לחנות שלך באמצעות טקטיקות כמו שיווק אורגני, מודעות בתשלום, SEO ו/או קריאות משפיעות.

האם אתה יכול למכור פריטים משלך ב-Shopify?

כן, אתה יכול ליצור ולמכור אומנות ופריטים אחרים בעבודת יד ב-Shopify. אם אתה יצרן, אתה יכול להקים חנות שתמכור את הסחורה שלך ישירות למעריצים שלך. שקול גם למכור בערוצי מכירה מרובים, כמו שווקי יצירה מקוונים, כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. אתה יכול גם למכור ממצאי וינטג', פריטי יד שנייה, יצירות דיגיטליות ועוד.

האם Shopify טובה למתחילים?

Shopify היא פלטפורמה מצוינת למתחילים. עם תוכניות תמחור סבירות לכל התקציבים וחלק אחורי קל לשימוש, אתה יכול לבנות ולהתאים אישית את החנות שלך בתוך דקות. בנוסף, ל- Shopify יש מערכת אקולוגית שלמה של כלים עסקיים שצומחים איתך.

Person shoots a video capturing a yoga class

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button