טיפים לשיווק דיגיטליעבודות מהביתרעיונות לעסקים

רעיונות לפתיחת עסק- 12 עבודות עץ נגרות וכיצד למכור אותם באינטרנט

סיפורי הצלחה רבים של מסחר אלקטרוני מוצלחים התחילו מתחביב. אתה יכול להרוויח קצת כסף מהעיסוקים היצירתיים שלך, ואולי אפילו יש לך רעיון עסקי רציני.

תחביב אחד שאתה יכול להפוך לרעיון עסקי מקוון הוא עיבוד עץ. ואתה לא צריך להיות אומן מיומן כדי להפוך כמה פרויקטים של עיבוד עץ למוצרים. יש פרויקטים המתאימים לכל רמות המיומנות – זה רק עניין של להבין איזה פרויקט מתאים לך.

12 פרויקטי נגרות בעבודת יד שמוכרים

מכירת מוצרים בעבודת יד היא דרך מצוינת להפוך את התשוקות היצירתיות שלך לעסק מקוון אמיתי. כל אחד מהרעיונות הללו לפרויקט נגרות דורש חומרים, כלים ומומחיות שונים.

1. שלטי עץ

שלטי עץ בעבודת יד מגיעים בכל הצורות והגדלים, ואנשים משתמשים בהם בהרבה דרכים שונות, בפנים ובחוץ. ייתכן שתראו שלטי עץ בבתים של אנשים ובסביבתם כקישוט – שקול להציע שלטים מותאמים אישית עם שם המשפחה של המשפחה, למשל – וגם באירועים כמו חתונות ומסיבות כשילוט קבלת פנים והכוונה.

מקור תמונה

השתמש ביצירתיות שלך כאשר אתה מבין כיצד להכין שלטי עץ למכירה. אתה יכול ליצור שלטי עץ במספר דרכים, בהתאם למערך המיומנויות שלך, המשאבים והשאיפות היצירתיות שלך. אולי אתה צובע ביד עיצובים על חלקי עץ או שאתה גוזר אותיות וצורות מחתיכות עץ עצמן.

2. משטחי עץ

שולחים וחברות מסחר אלקטרוני משתמשים במשטחי עץ כדי להעביר כמויות גדולות של מוצר. הבעיה היא שמשטחי העץ האלה בזבזניים – אבל הם חומר אידיאלי למגוון פרויקטים של עיבוד עץ שאתה יכול להפוך לתזרים מזומנים.

אז כשמדובר בפרויקטים של משטחי עץ שמוכרים, אתה יכול לשקול הרבה מהרעיונות ברשימה זו. כל אלה מהווים פרויקטים נהדרים של משטחים:

  • אדנית
  • שלט דקורטיבי
  • שולחן צד או קפה
  • כיסא או ספסל קטן
  • מסדר דואר/מחזיק מפתחות
  • במת מיטה
  • מדפים

ל-Infinite Abyss יש אוסף של פרויקטים לעיבוד עץ במדריך עשה זאת בעצמך Wood Pallet Wonders, זמין בחנות Shopify שלה. הוא מוכר גם מגשי הגשה ומדפים מעץ בעבודת יד יפהפיים – שרבים מהם מיועדים מחדש ממשטחי עץ.

רק זכרו, אם אתם מתכננים למכור את המוצרים הללו באינטרנט, עליכם לקחת בחשבון את המשלוח והטיפול – הן מבחינת הגנה על המוצר מפני נזקים בזמן ההעברה והן מבחינת ירידה בעלויות המשלוח, במיוחד עבור פריטים גדולים וכבדים יותר.

למידע נוסף: לחבר את החלקים יחד: 26 פרויקטי CNC שמוכרים

3. מוצרי מטבח

האפשרויות הן למען האמת אינסופיות בכל הנוגע למוצרי מטבח מעץ. אתה יכול לשמור את זה פשוט עם קרשי חיתוך ותחתיות או ללכת על משהו מיוחד יותר כמו כלי עץ מפורטים.

האומן הקנדי le Père Vic יוצר מגוון מוצרי מטבח מעץ בעבודת יד למכירה בחנות Shopify שלו. באוסף שלו תמצאו מחזיקי מפיות, תחתיות, קרשי חיתוך, כלי הגשה ועוד.

Old World Kitchen הוא עוד דוגמה פנטסטית לעובד עץ מיומן שבנה עסק סביב אותם פרויקטים. הסוחר התחיל למכור סחורה ב- Etsy ובסופו של דבר עבר ל- Shopify כדי להגדיל את העסק.

4. ריהוט

חנויות הרהיטים היו בין הנפגעות הקשות ביותר בכל הנוגע לסגירות במהלך מגיפת COVID-19. ולמרות שזה עשוי להיראות כמו סימן שלילי במבט ראשון, זה למעשה יוצר הזדמנויות רבות למכירת רהיטים באינטרנט. מכיוון שלצרכנים יש פחות אפשרויות אישיות, הם יצטרכו לפנות לקניות מקוונות כדי למלא את הצרכים שלהם.

המותג המודע לסביבה Fyrn מוכר רהיטי עץ מעוצבים להפליא באתר האינטרנט שלו, כולל אוסף הכיסאות העיקרי שלו.

5. גלשנים

בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, גלישה היא ספורט כל השנה, אז יש ביקוש די עקבי. עם זאת, גלשנים רבים עשויים מקצף, סיבים, פלסטיק וחומרים אחרים שאינם בדיוק ידידותיים לסביבה.

שימוש בעץ הוא אחת הדרכים להפוך את ייצור הגלשנים לקצת יותר בר-קיימא – לפחות זה מה שדיוויד דניס מ- Ventana Surfboards and Supplies הבין. בנוסף, זה הרבה יותר זול, ומשאיר מקום למחירים נמוכים יותר ו/או לשולי רווח גדולים יותר.

6. קופסאות

רעיון גמיש נוסף, קופסאות עץ מייצרות פרויקטים גדולים של עיבוד עץ שמוכרים. וזה רעיון מתאים לבעלי מלאכה מיומנים ולמתחילים כאחד. אתה יכול ללכת פשוט עם ארגזים בסיסיים וקופסאות אחסון או להיות יצירתיים עם מדפים דקורטיביים וקופסאות תכשיטים.

7. מסגרות לתמונות

סוחר Shopify Timber + Grey משתמש בעץ כדי ליצור מסגרות לשלטים עם ציטוטים מעוררי השראה.

8. בלוקים לילדים

קוביות עץ לילדים הם צעצועים מהנים המקדמים פיתוח מוטוריקה עדינה. והם מהבית הספר הישן, אז ההורים מקבלים תחושת נוסטלגיה כשהם רואים אותם. רעיון זה נהדר כי אתה יכול להשתמש בשאריות עץ כדי ליצור בלוקים בצורות וגדלים שונים. אתה יכול גם לצבוע אותם בצבעים שונים או להוסיף עיצובי ברזל שרופים.

PoppyBabyCo ו-Manzanita Kids מוכרות כל אחת קוביות עץ שונות לילדים. אתה יכול להיות יצירתי עם האוספים שלך.

9. בתי ציפורים

בתי ציפורים הם קישוט מקסים פנימי או חיצוני. חלקם פונקציונליים יותר בעוד שאחרים משרתים מטרות דקורטיביות גרידא. בנוסף, בתי ציפורים הם פריט נפוץ שאנשים לאסוף, כך שזו נישה מצוינת להיכנס אליה.

סוחרי Shopify רבים מוכרים בתי ציפורים מעץ באינטרנט. K Squared artisan boutique יש אחד למכירה באתר המסחר האלקטרוני שלו.

ל- Stone Bridge Collections יש קטגוריה שלמה המוקדשת לבתי הציפורים מעץ שלה. בתי הציפורים של סטון ברידג' הם ספציפיים למין – יש בו גם בית עטלפים למכירה.

10. אדניות

עץ הוא חומר נהדר להכנת אדניות ועציצים לכל מיני צמחים – הכל מקופסאות אדניות לגינות ירק ביתיות קטנות ועד למחזיקי עסיסיים זעירים שישמשו כאביזרי שולחן. Woodchuck מוכר אדניות שולחניות ומבטיח גם לשתול עץ על כל מוצר שנמכר.

ניתן גם ליצור פריטים משלימים לגנן הביתי. כדי ללוות ארגז עציצים חיצוני, שקול פריטים כמו שולחנות עציצים וספסלים, כמו זה מבית Lee Display:

11. אמנות

מכירת אמנות באינטרנט היא דרך מצוינת להפוך את הפרויקטים היצירתיים שלך להכנסה. עץ הוא חומר מצוין ליצירה, ותוכלו להכין מגוון פריטים. זה באמת תלוי ביצירתיות ובמערך הכישורים שלך – ובמה שהלקוחות מוכנים לקנות. אתה מוזמן להתנסות ביצירות שלך.

אתה יכול גם לבחור לחפש נישה ספציפית. פסלי מסלול היא דוגמה מושלמת לכך. סוחר Shopify מייצר פסלי עץ של מפות מסלולי המרוצים בכל רחבי העולם – פריט ייחודי ומיוחד לחובבי מירוצים במיוחד.

12. פניית עץ

חריטת עץ היא מערכת מיומנויות מתקדמת יותר לעיבוד עץ. אם שלטת בזה, פתחת את הדלת להרבה יותר הזדמנויות בכל הנוגע למוצרי עץ בעבודת יד. אתה יכול לעשות הרבה מהפריטים ברשימה זו עם סיבוב עץ.

אבל ראשית, בוא נגדיר מהי סיבוב עץ: סיבוב עץ הוא כאשר שמים חתיכת עץ על ציר מסתובב ואז משתמשים בכלים כף יד, כמו מחרטה, כדי לחצוב צורה בעץ, שהיא סימטרית מסביב לציר.

A&D Woodturning מתמחה בעמודי מדרגות, ניולים, צירים ופריטים דומים. הם מוכרים את המוצרים שלהם באינטרנט, והם גם מראים אקשן מאחורי הקלעים באינסטגרם. זוהי טקטיקה נהדרת להראות לאנשים כיצד המוצר עשוי ולהדגיש את הערך של רכישת פריט בעבודת יד בקפידה.

מקור תמונה

כיצד למכור פרויקטים לעיבוד עץ

יצירת פרויקטי העץ שלך היא רק חצי מהקרב. ברגע שהפרויקטים שלך יהיו מוכנים לבתים חדשים, זה תלוי בך למצוא אותם.

בחר את המוצר שלך

אולי כבר יש לך כמה פרויקטים ורעיונות לעיבוד עץ מתחת לחגורה. אבל אולי אתה גם מתחיל מאפס בלי מושג איזה מוצר אתה רוצה לייצר ולמכור. אתה יכול להשתמש ברשימה למעלה כנקודת התחלה כדי לתת לך רעיונות. לאחר שבחרתם את המוצר שלכם, תרצו להתחיל בפרויקט מבחן. ודא שאתה יכול לבצע את היצירה שלך כך שאתה לא רק מרוצה ממנה בעצמך, אלא גם לקוחות משלמים.

הנה כמה משאבים נוספים שיעזרו:

  • 12 מוצרים פופולריים למכירה ב-2021 (ורעיונות כיצד לשווק אותם)
  • 17 המקומות הטובים ביותר שיזמי מסחר אלקטרוני הולכים כדי למצוא רעיונות למוצרים
  • מצא מוצר למכירה: 12 אסטרטגיות למציאת המוצר הרווחי הראשון שלך
  • מחקר מוצר: רשימת 15 השלבים למציאת רעיונות למוצרים רווחיים מבוקשים

זהה את השוק שלך

אחרי שאתה יודע מה אתה רוצה לייצר ולמכור, הגיע הזמן להבין מי מוכן לקנות אותו. מחקר שוק זה צריך להיות מורכב מניתוח תחרותי, הקשבה חברתית וניתוחי תעשייה. משאבים אלה יכולים לעזור לך להתחיל:

  • חישוב הביקוש בשוק: כיצד למצוא רעיונות למוצרים שהלקוחות שלך רוצים
  • המדריך השלם לחקר שוק עבור העסק הקמעונאי שלך
  • הגדרת הקהל שלך: חזקו את הודעות הלקוחות באמצעות שיווק יעד

בנה אתר אינטרנט

אתה צריך מקום למכור את פרויקטי העץ שלך, ואחד המקומות החכמים ביותר לעשות זאת הוא דרך אתר מסחר אלקטרוני משלך. הסיבה לכך היא כי יש לך שליטה מלאה על העסק שלך – החל מתמחור וקידום מכירות ועד למשלוח והגשמה. לשוק של צד שלישי יש יותר הגבלות, ולשטח פיזי יש יותר תקורה. אם אתה רק מתחיל, אתה יכול לבנות את האתר שלך בעצמך עם Shopify – אין צורך בניסיון בקידוד. התחל עם המשאבים הבאים:

  • האם זה אפשרי לעשות עשה זאת בעצמך את חנות המסחר האלקטרוני שלי בתור מתחיל?
  • כיצד להקים חנות מקוונת עם Shopify: מדריך שלב אחר שלב
  • כיצד לבנות אתר מאפס: מדריך התחלה מהיר בן 9 שלבים למתחילים
  • בנה את החנות שלך בקלות: 9 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לשנת 2021
  • בנו על בסיס מוצק: 8 בוני האתרים הטובים ביותר לעסקים קטנים

רשום ותמחר את המוצרים שלך

עכשיו הגיע הזמן לצלם תמונות מוצר, לכתוב תיאורים משכנעים ולרשום אותם באינטרנט כדי שהעולם יוכל לראות אותם – ולרכוש. אתה בהחלט רוצה לרשום את הפריטים באתר שלך, ואולי גם לשקול מקומות שוק של צד שלישי. במיוחד Etsy הוא מקום מצוין למכירת מוצרים בעבודת יד, אבל יש גם חלופות Etsy ששווה לבדוק.

תמחור זה כבר סיפור אחר. אתה רוצה לתמחר את המוצרים שלך מספיק גבוה כדי לכסות את הזמן וההוצאות שלך ועדיין להרוויח בנוסף לזה, אבל לא כל כך גבוה שאף אחד לא יקנה. הנה כמה משאבים שיעזרו לך לתמחר את המוצרים שלך:

  • כיצד לתמחר את המוצר שלך: מה שאתה צריך לדעת על תמחור לפני השקתך
  • המחיר נכון: 13 אסטרטגיות למציאת המחיר האידיאלי עבור המוצרים שלך
  • תמחור מוצר: כיצד לקבוע מחירים עבור סיטונאי וקמעונאות

הפנה תנועה לאתר שלך

ברגע שהאתר שלך פועל ודפי המוצר שלך פעילים, אתה צריך להשקיע קצת עבודה כדי למשוך אנשים לבקר בחנות המקוונת שלך. אתה יכול להביא תנועה באמצעות אסטרטגיות וטקטיקות שיווק אורגני ותשלום כאחד. כמה משאבים לתחילת העבודה מפורטים להלן:

  • קידום צמיחה: 11 אסטרטגיות השיווק הטובות ביותר שכל עסק קטן יכול לבצע
  • איך להשיג את המכירה הראשונה שלך תוך 30 יום: רשימת רשימת שיווק ליזמים חדשים
  • כיצד להקים מותג משלך מאפס ב-7 שלבים

בדוק ניתוח ושפר

עם הזמן, יהיו לך יותר נתונים שיכולים לעזור לך להבין טוב יותר את העסק שלך. לוח המחוונים שלך לניתוח Shopify מציג מכירות מפתח, הזמנות ונתוני מבקרים בחנות מקוונת, בין השאר. עם הזמן, תוכל לנתח מידע זה כדי לחשוף נקודות חוזק וחולשה ואפילו הזדמנויות חדשות פוטנציאליות. הנה כמה משאבים שיעזרו לך לשלוט בנתונים שלך:

  • גוגל אנליטיקס למסחר אלקטרוני: מדריך למתחילים
  • כיצד למצוא ולחבר את הדליפות במשפכי ההמרה שלך
  • קבל החלטות מימוש טובות יותר עם ניתוח הזמנות

ספר אלקטרוני בחינם: ניתוח מסחר אלקטרוני למתחילים

גלה אילו מדדים הם המפתח לביסוס וצמיחת העסק המקוון שלך. המדריך החינמי הזה הוא הצעד הראשון המושלם בלמידה על ניתוח מסחר אלקטרוני.

התחל את העסק שלך לעיבוד עץ עוד היום

כאשר אתה מוכן להתחיל למכור את פרויקטי העץ שלך, הגדר את עצמך עם בונה חנויות מקוונות אמין כמו Shopify. ל- Shopify יש חבילה שלמה של כלים לניהול כל היבט של העסק שלך, עם התכונות שאתה צריך בהשקה ובזמן שאתה מגדיל.

רעיונות לפתיחת עסק- 12 עבודות עץ נגרות וכיצד למכור אותם באינטרנט

פרויקטי נגרות שמוכרים שאלות נפוצות

מהם כמה פרויקטים טובים לעיבוד עץ?

כמה פרויקטים טובים לעיבוד עץ כוללים את אלה המפורטים בפוסט זה:

  • שלטי עץ
  • משטחי עץ
  • מוצרי מטבח
  • רְהִיטִים
  • גלשנים
  • קופסאות
  • מחזיקי נרות
  • מסגרות לתמונה
  • בלוקים לילדים
  • בתי ציפורים
  • אדניות
  • אומנות
  • סיבוב עץ

האם עסק לעיבוד עץ משתלם?

כן, עסק לעיבוד עץ הוא רווחי. אם אתה מתמחר את המוצרים שלך בצורה אסטרטגית ותשמור על הוצאות נמוכות, אתה יכול להרוויח שולי רווח טוב ממכירת פרויקטי העץ שלך.

אילו פריטי עץ בעבודת יד נמכרים הכי טוב?

חלק מפריטי העץ בעבודת יד הנמכרים ביותר כוללים את אלה המפורטים בפוסט זה:

  • שלטי עץ
  • משטחי עץ
  • מוצרי מטבח
  • רְהִיטִים
  • גלשנים
  • קופסאות
  • מחזיקי נרות
  • מסגרות לתמונה
  • בלוקים לילדים
  • בתי ציפורים
  • אדניות
  • אומנות
  • סיבוב עץ

בכמה נמכרים פרויקטים לעיבוד עץ?

פרויקטי נגרות נמכרים במגוון מחירים. אתה יכול למכור פרויקטים לעיבוד עץ במחירים נמוכים יותר בכמה דולרים בודדים, בעוד שפרויקטים מורכבים שנעשו על ידי אומנים מיומנים יכולים להגיע לעשרות אלפי דולרים.
Illustration of someone on a woodworking project carving and chiseling and the chips of wood are in the shape of product price tags

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button