רעיונות לעסקים

15 האפליקציות הקופצות הטובות ביותר של Shopify Exit

מחפש את האפליקציות הקופצות הטובות ביותר ליציאה של Shopify לחנות שלך? אל תגיד יותר. אנחנו מכוסים אותך. אפילו לא יודע מה זה חלון קופץ יציאה? המשיכו לקרוא כי אנחנו עומדים להסביר.

סקרנו את 15 האפליקציות הקופצות הטובות ביותר של Shopify שבהן תוכלו להשתמש כדי ליצור חלונות קופצים ליציאה כדי להחזיר מבקרים המנסים לעזוב את האתר שלכם. אבל ראשית, בוא נראה מה הם חלונות קופצים ליציאה ולמה אתה צריך אחד כזה לחנות Shopify שלך.

מהו חלון קופץ ליציאה של Shopify?

חלון קופץ ליציאה של Shopify הנקרא גם חלון קופץ עם כוונת יציאה, הוא טכנולוגיה שבה אתה יכול להשתמש כדי למנוע מבקרים לצאת מחנות Shopify שלך. זה מופעל כאשר מבקרים מנסים לעזוב את האתר שלך.

תנועה זו יכולה ללבוש צורה של העברת העכברים לשורת הכתובת של הדפדפן, לחיצה על כפתור החזרה במקלדת, או גלילה מהירה למעלה במכשיר הנייד. טכנולוגיית הפופאפ עם כוונת היציאה פשוט עוקבת אחר תנועת העכבר.

בדרך כלל, אתה יכול להתאים אישית את ההודעה, הגרפיקה והאלמנט הכולל של חלונות היציאה שלך כרצונך. לחלון קופץ יציאה יש בדרך כלל קריאה לפעולה עם תמריץ מצורף שיכול להיות הנחה או הצעה מיוחדת, מתוך כוונה לשכנע מבקר לא לעזוב אתר אינטרנט.

אתה יכול גם למקד לקהל דמוגרפי ספציפי עם חלונות קופצים שונים, בהתאם למסר שאתה רוצה להעביר אליו.

הסגנון של הקופץ שלך יכול גם להשתנות בהתאם למה שמושך את הקהל שלך טוב יותר.

בעיקרו של דבר, מה שחשוב הוא שהפופאפ שלך מרתק מספיק כדי לגרום למבקרים שלך לבצע את הפעולה הרצויה לך.

למה אתה צריך אפליקציות קופצות ליציאה של Shopify?

עכשיו כשאתה יודע מה זה חלון קופץ עם כוונת יציאה ואיך הוא עובד, למה אתה חושב שזה יכול להיות טוב לחנות Shopify שלך?

הטמעת חלונות קופצים של יציאה בחנות Shopify שלך היא אסטרטגיית שיווק אחת שלעולם לא תצטער עליה. זה אולי לא נראה ככה, במיוחד אם אתה חושב שחלונות קופצים מעצבנים. אבל יש להם פוטנציאל להגדיל את שיעורי ההמרה שלך עד 267%.

Conversion Science גם מאשר זאת: 10 עד 15% מהמבקרים הנוטשים ניתן להחזיר על ידי שימוש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה.

להלן סיבות נוספות מדוע אתה צריך יציאה מאפליקציות קופצות לחנות Shopify שלך:

1. מאפשר לך להחזיר מבקרים

חלונות קופצים של יציאה נותנים לך הזדמנות לעורר מעורבות מחדש של מבקרים שכבר נמצאים בדרכם לצאת מהאתר שלך

זה משפר באותה מידה את הסיכויים שלך להגדיל את שיעורי ההמרה שלך.

ללא חלון יציאה קופץ, הסיכוי לגרום למבקרים שלך לחזור ולחנות בחנות Shopify שלך קלושים מאוד.

הצעת ההזדמנות השנייה שלך יכולה להיות בצורה של טופס הצטרפות, הצעת מכירה או כל קריאה לפעולה אחרת. חשבו על זה כעל הזדמנות לחזק את המסר הראשוני שלכם ולפרסם מסר חדש יותר, ברור יותר ומושך יותר למבקרים שלכם.

2. הגדל את רשימת הדוא"ל שלך

עם חלונות קופצים עם כוונת יציאה, אתה יכול להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך בצורה יוצאת דופן.

למה זה כל כך?

חלונות קופצים עם כוונת יציאה מקלים על שימור מבקרים חדשים. כדי לעשות זאת, אתה יכול להציג טופס הצטרפות קופץ ברגע שמבקר עומד לצאת מחנות Shopify שלך. בדרך זו, תוכל ליצור קשר עם המבקרים שלך גם לאחר שהם עזבו את האתר שלך.

Shopify exit popup

תבנית קופצת זו עם כוונת יציאה מאת Adoric היא דרך מצוינת לקבל את פרטי הקשר של המבקרים שלך רגע לפני שהם עוזבים את האתר שלך.

3. שחזור עגלות קניות נטושות

לפעמים, לקוח פוטנציאלי עלול לנטוש את העגלה שלו. זה קורה כשהם שמים פריטים בעגלה שלהם בזמן שהם מסתכלים סביב החנות המקוונת שלך ופשוט שוכחים אותם שם. חלונות קופצים של יציאה עוזרים לך להזכיר למבקרים שלך בזמן שהם יוצאים להשלים את הרכישה שלהם.

Shopify exit-intent popup

סוג זה של קופץ יציאה של Shopify יכול לשאת הצעת הנחה על המוצרים בעגלת המבקרים שלך או משלוח חינם. רוב הסיכויים שאם תציע למבקרים שלך הזדמנות לחסוך קצת כסף, הם ישלימו את הרכישה שלהם. אתה יכול גם להמליץ על מוצרים דומים לאלו שהם הוסיפו לעגלת הקניות שלהם.

4. זה עדין

חלונות קופצים ליציאה הם עדינים באופיים. מה זה אומר? הם מעסיקים את הקהל שלך מבלי שהם יבינו זאת.

חלונות קופצים של יציאה, כאשר עושים זאת נכון, אינם מעצבנים ואינם מפריעים לחוויית הגלישה של המבקרים שלך. הם הבחירה המושלמת כאשר אתה מחפש לשכנע את המבקרים שלך לבצע פעולה מסוימת לפני שהם עוזבים ולשכוח הכל מחנות האינטרנט שלך.

מעוניין ללמוד עוד על חלונות קופצים עם כוונת יציאה? יש לנו מאמר שלם שמוקדש לזה.

15 האפליקציות הטובות ביותר ליצירת חלונות קופצים ליציאה של Shopify

עכשיו כשאתה יודע כמה חשובים חלונות קופצים עם כוונת יציאה לאסטרטגיית השיווק שלך ולשיעור ההמרה הכולל, הנה 15 יישומי Shopify שיכולים לעזור לך ליצור את החלונות הקופצים שלך:

1. אדורי

Adoric Shopify

Adoric עוזרת לך ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה של Shopify בעלי המרה גבוהה. יצרנית קופצים אינטואיטיבית עבור Shopify מגיעה עם מגוון רחב של תבניות, ובכך חוסכת לך את הלחץ של בניית חלון קופץ יציאה מאפס.

תבניות אלו כוללות טפסי הצטרפות להגדלת רשימת הדוא"ל שלך, חלונות קופצים עם gamified כדי למשוך את הקהל שלך בצורה מהנה, וחלונות קופצים רבים אחרים שנוצרו עבורך כדי להגדיל את המכירות. זה גם מספק עורך מובנה שבאמצעותו אתה יכול לערוך תבניות כדי להתאים יותר למסר המותג שלך.

Adoric מספקת לך תכונות מיקוד מצוינות המבטיחות שחלונות היציאה הקופצים של Shopify יופעלו בזמן הנכון ויוצגו לקהל הנכון.

כל אלה מגיעים עם תמיכה של צוות שתמיד זמין לתמוך בך אם אתה נתקל בבעיות כלשהן. Adoric מציעה תוכניות בחינם ובתשלום שמתחילות ב-$29 לחודש, עם ניסיון חינם של 14 יום.

2. פריבי

Privy for Shopify

Privy היא אפליקציית Shopify עם כוונת יציאה המאפשרת לך לתקשר בצורה מקצועית עם המבקרים שלך כדי להגביר מכירות, לזכות ברכישות חוזרות ונשנות ולהעלות את שיעור ההמרה שלך.

זה עוזר למשתמשים שלה להגדיל את רשימות הדוא"ל שלהם על ידי שימוש בחלונות קופצים, חלונות חלפים וכו'. זה מספק פלטפורמה לעסקים קטנים להגדיל את המכירות ולהגדיל את שיעור ההמרה שלהם באמצעות מיילים וכלים אחרים.

Privy מספקת לך תבניות קופצות שתוכל להתאים אישית ולערוך. עם אפשרויות תזמון המאפשרות לך להגדיר טריגרים, יש סיכוי גבוה יותר שהחלונות הקופצים שלך ימירו את המבקרים שלך.

זוהי אפליקציה ידידותית למשתמש ואינה דורשת ממך ידע בקידוד.

מה שכן, זה בחינם לשימוש וקל להגדרה. עם זאת, אם אתה רוצה גישה לתכונות מתקדמות כמו מבחני A/B, תצטרך לבחור בתוכנית בתשלום החל מ-$24.

3. חלונות קופצים והמרה של Justuno

Justuno exit popup app

Justuno היא אפליקציה נוספת ליצירת חלונות קופצים של יציאה עם המרות גבוהות עבור Shopify. עם הכלי הזה, אתה יכול להגדיל את המכירות שלך ולהגדיל את רשימת התפוצה שלך עם חלונות קופצים, טפסים והודעות דחיפה.

עם תכונות אלה, אתה יכול להוריד את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, נטישת העגלה, ולהגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלך עם המלצות למוצרים.

תוכניות התמחור שלה נעות בין $19 ל-$99.

4. מכירות קופצות

Shopify Popup Upsell

Popup Upsell היא אפליקציית קופצים נוספת עם כוונת יציאה של Shopify שיכולה להפחית את שיעור נטישת העגלה שלך עם חלונות קופצים יעילים המוצגים כאשר המבקר שלך עומד לעזוב את החנות שלך.

באמצעות אפליקציה זו, תוכל להציג חלונות קופצים עם הצעות מיוחדות לאנשים המבקרים בחנות שלך בפעם הראשונה. בדרך זו, אתה פשוט עלול לגרום להם לבצע רכישה ולבקר שוב בחנות שלך.

Popup Upsell גם עוזר לך להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך עם חלונות קופצים שמבקשים מהמבקרים שלך להירשם לניוזלטרים שלך או לעדכונים אחרים.

Popup Upsell מספק תבניות מוכנות מראש ואלמנטים עיצוביים הניתנים להתאמה אישית כמו גופנים וצבעים עבור החלונות הקופצים שלך.

הוא מציע גם תכונה אנליטית המאפשרת לך לעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך, ביעילות.

נוסף על כך, האפליקציה הזו מאפשרת ליצור חלונות יציאה מותאמים לנייד.

5. מגן נטישה

Shopify Abandonment Protector

מגן הנטישה מגיע עם מספר תבניות מקצועיות שאתה יכול לעבוד איתן כדי ליצור חלונות קופצים כדי להחזיר מבקרים המנסים לצאת מהאתר שלך.

עם אפליקציה זו, אתה יכול ליצור חלונות קופצים המיועדים לנטישת מבקרים כדי לעסוק בהם מחדש. משמעות הדבר היא נטישת עגלות נמוכה יותר עבור החנות שלך.

זה קל לשימוש, מספק את כל התכונות הדרושות לשיפור שיעורי ההמרה שלך, ונותן לאסטרטגיית השיווק שלך את הדחיפה הדרושה לה. אתה יכול גם לתרגם את השפה הקופצת שלך מאנגלית לצרפתית או ספרדית.

מגן הנטישה תוכנן כדי להפוך את השימוש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה ואוטומציה של שיווק בדוא"ל להרבה יותר קל. אפליקציית יציאה קופצת זו של Shopify גובה עלות של 8$ לחודש ומציעה 30 יום ניסיון חינם למשתמשים חדשים.

6. יציאה קלה קופץ

Shopify Easy Exit

Easy Exit Popup מאת ThinkConvert הוא עוד יישום מוקפץ מדהים ובמחיר סביר של Shopify עם כוונת יציאה.

הוא מספק עיצובים קופצים הניתנים להתאמה אישית עם צבעי רקע. שימוש בצבעי רקע יאפשר לחלונות הקופצים שלך להתבלט בדף Shopify שלך כך שהמבקרים שלך לא יוכלו לפספס אותם.

אפליקציה זו אינטואיטיבית, קלה להתקנה ולהגדרה, ופועלת ביעילות כדי להפחית את נטישת העגלה.

זה לא דורש שום סוג של ידע בקידוד והוא יכול גם לעקוב אחר התנהגות המבקרים באתר שלך. זה עולה $4.49 לחודש ומציע ניסיון חינם של 3 ימים.

 

7. קופץ עם כוונת יציאה מאת OptiMonk

Shopify OptiMonk

Exit Intent Popup של OptiMonk מבטיחה לעזור לך להימנע מאובדן לקוחות. עם חלונות הקופצים הממירים הגבוהים שלו, אתה יכול להגדיל את רשימת הדוא"ל או ה-SMS שלך.

אם אתה נתקל בבעיות נטישת עגלה באתר Shopify שלך, אפליקציה זו יכולה לעזור להפחית זאת. בנוסף, זה גם מאפשר להתאים אישית את חווית המבקרים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי המלצה על המוצרים שהם צפויים לקנות בחלונות היציאה הקופצים שלך.

Optimonk מספקת 6 סוגים של הודעות קופצות, אפשרויות הפעלה ומיקוד שונות, רכיבי משוב ותכונות אחרות במיוחד עבור Shopify. זה משתלב בצורה מושלמת עם Mailchimp, Klaviyo, Active Campaign, Infusionsoft, Aweber ו-Recart.

הוא מציע גרסה חינמית, אך התוכניות בתשלום שלה מתחילות מ-$29.

8. פופטין

Shopify exit popup app

Poptin היא אפליקציית חלון קופץ עם כוונת יציאה ויצירת טופס הצטרפות של Shopify. ההתאמה המושלמת למשווקים, בלוגרים ובעלי אתרי מסחר אלקטרוני, Poptin עוזרת למשוך את המבקרים שלך ולהגדיל את שיעור ההמרה שלך.

עם החלונות הקופצים שלו, אתה יכול להגדיל את ההרשמות לניוזלטר או למייל וליצור לידים על ידי הצעת למבקרים שלך הצעות רלוונטיות.

Poptin מאפשר ליצור חלונות קופצים חכמים ומתוזמנים היטב, להטמיע טפסים בקלות וליצור קופונים.

עם Poptin, אתה יכול גם להשתמש במענה אוטומטי כדי לשלוח מיילים למנויים חדשים. הודעות דוא"ל אלו יכולות להכיל הודעות קבלת פנים, קודי קופון חינם וכו'.

התכונות של Poptin תוכננו במיוחד כדי לתת לחנות Shopify שלך נופך מקצועי. בנוסף, הם ממש קלים לשימוש.

אפליקציית Shopify זו מגיעה עם גרסה חינמית וגרסה בתשלום שעולה בין $19 ל-$99.

9. Popupsmart

Popupsmart

Popupsmart: אתה לא צריך לדעת דבר על קידוד כדי להשתמש באפליקציה הזו. בנוסף, זה מאפשר לך לבנות את רשימת הדוא"ל שלך ולהגדיל את המכירות עבור חנות Shopify שלך.

הוא מספק מיקוד מדויק למשתמש ויצירת לידים קופצים שאינם מפריעים או מעצבנים את המבקרים שלך. עם אפליקציה זו, אתה יכול ליצור חלונות קופצים ידידותיים לנייד. יתר על כן, הוא משתלב ללא רבב עם Google Analytics, MailChimp, WordPress, Shopify, Wix, Opencart וכן הלאה.

תכונה נוספת שאולי תמצא לך מעניינת ב-Popupsmart היא שהיא מאפשרת לך להחדיר דחיפות לחלונות היציאה הקופצים שלך. זה, בתורו, יעזור להגביר את המכירות של החנות שלך. זה לא מה שתמיד רצית?

התוכנית שלה מתחילה ב-$29 לחודש, אבל אתה יכול לבחור בתוכנית הניסיון החינמית שלהם אם תרצה לבדוק את המים תחילה.

10. פופאפ ובאנרים של Pixelpop

Shopify exit popup app

אפליקציה טובה נוספת לבניית מעורבות בחנות Shopify שלך באמצעות חלונות קופצים עם כוונת יציאה היא Pixelpop Popups and Banners. זה גם עוזר לך לאסוף את כתובות האימייל של המבקרים שלך ולסנכרן אותן ישירות עם שירות הדיוור המועדף והשבחרת כמו Mailchimp, Klaviyo, Constant Contact, או Conversion.

חשוב מכך, אתה יכול ליצור חלונות קופצים כדי לקדם הצעות מיוחדות כמו מוצרים נבחרים, הנחות, קופונים, מדריכי מתנות, בין היתר.

על ידי שימוש ב-Pixelpop, אתה יכול לתזמן את החלונות הקופצים שלך כראוי. אתה גם יכול למקד את המבקרים שלך על סמך סוג המכשיר שהם משתמשים בהם, ארץ המיקום וכו'. Pixelpop מספק 7 סוגים של חלונות קופצים, 4 צורות קופצות ותכונות מדהימות אחרות.

11. Knowband יציאה קופץ

Knowband exit-popup

אפליקציית Knowband Exit Pop היא אפליקציית יציאה קופצת של Shopify נוספת שהיא דרך טובה למנוע נטישת עגלה ומעורבות לקויה בחנות Shopify שלך.

חלונות קופצים של Knowband עוזרים למשווקים ולבעלי חנויות מקוונות להודיע למשתמשים על עדכונים חשובים, וגם משמשים ככלי מצוין לקידום הצעות ותמריצים. זה גם עוזר לך לעודד לקוחות פוטנציאליים לנקוט בפעולות ספציפיות המיועדות לשיפור שיעורי ההמרה בחנות Shopify שלך.

בנוסף, זה מאפשר לך לסנכרן את הרשימה שלך עם פלטפורמות דיוור כמו Mailchimp, Constant Contact וכו'. באמצעות Knowband עבור חנות Shopify שלך, אתה יכול להתאים אישית או ליצור חלונות קופצים מאפס. אתה יכול גם להגדיר קובצי Cookie של האתר ולקבל תצוגה גרפית מלאה של הניתוח של האתר שלך.

12. פופ היציאה של StoreYa

StoreYa Shopify Exit Popup

ה-Exit Pop של StoreYa מספק טכנולוגיה עם כוונת יציאה שעוקבת אחר תנועת הסמן במכשיר של המבקרים שלך כדי לדעת מתי הם מנסים לעזוב את האתר שלך. ברגע שזה קורה, חלון קופץ יוצג אוטומטית על מסך המבקרים שלך.

ה-Exit Pop של StoreYa הוא בחירה טובה אם אתה מחפש אפליקציית יציאה קופצת של Shopify שתעזור להגדיל את ההמרות והמכירות, להתאים אישית את החלונות הקופצים שלך ולעקוב אחר המעורבות של המבקרים שלך.

היכולת להשתמש באפליקציה הזו מבלי לדעת איך לקודד היא הדובדבן שבקצפת, באמת.

StoreYa גובה בין $9 ל $69 בהתאם לתוכנית שתבחר. הוא מציע גם ניסיון חינם למשך 14 יום.

13. יציאה קופץ – יציאה מכוונת

Exit-intent popup for Shopify

Exit Popup – Exit Intent היא אפליקציית יציאה קופצת של Shopify קלה לשימוש. זה מאפשר לך להראות למבקרים שלך הנחה על מוצרים ספציפיים או לאסוף את כתובות הדוא"ל שלהם כשהם מנסים לעזוב את חנות האינטרנט שלך.

זה יעיל להפחתת נטישת העגלה. בנוסף, זה עובד הן על שולחן העבודה והן על מכשירים ניידים. אז אתה יכול להיות בטוח שהמבקרים שלך יראו את החלון הקופץ שלך ללא קשר לסוג המכשיר שלהם.

עם אפליקציית היציאה הקופצת הזו של Shopify, אין הגבלה למספר החלונות הקופצים שתוכל ליצור. זה מגיע גם עם תבניות קופצות שתוכל להשתמש בהן ישירות מהקופסה או להתאים אישית כרצונך.

זה בחינם להתקנה אבל גובה עמלה חוזרת של $5.99 עבור תכונות נוספות לאחר ניסיון חינם של יומיים.

14. קופץ על יציאה ממכירות

Shopify Exit Popup

חלון קופץ עם כוונת יציאה ממכירות מאפשר לך ליצור חלונות קופצים ליציאה לחנות Shopify שלך ללא כל ידע בקידוד. עם האפליקציה הזו, אתה יכול לרסן את נטישת העגלה ולבנות את רשימת התפוצה שלך.

למרות שהאפליקציה הזו מסתירה את התיבה "סגור", זה עשוי לעודד את המבקרים שלך ליצור אינטראקציה עם הקופץ שלך. אתה יכול גם להגדיר טריגרים לחלונות הקופצים שלך כדי שהם לא יופיעו בזמן הלא נכון. זה מאפשר לך להוסיף אלמנטים כמו טיימרים לספירה לאחור כדי להוסיף קצת דחיפות להודעה שלך.

עם Sales Exit-Intent Popup, אתה יכול למקד מבקרים מכל מיקום וליצור את החלונות הקופצים שלך בכל שפה שתצטרך.

זה בחינם לשימוש אבל יש לו תוכנית בתשלום שמתחיל ב-$4.95 לחודש עבור תכונות חזקות יותר.

15.באופן אישי

Personalizely

Personizely היא אפליקציית Shopify מדורגת היטב שעוזרת לך לאסוף כתובות דוא"ל ממבקרים חדשים כדי לבנות את רשימת הדוא"ל שלך.

עם אפליקציית Shopify זו, אתה יכול לתת המלצות למוצרים באמצעות חלונות קופצים. זה יעזור להפחית את הסיכוי שהמבקרים שלך ינטשו את העגלות שלהם.

לאפליקציית Personizely יש תכונות נוספות שפועלות בעיקר להגדלת שיעור ההמרה של החנות שלך. הוא מציע ניסיון חינם של 14 יום שלאחריו אתה משלם בין $29 ל-$206 בהתאם לתוכנית שתבחר.

סיכום

הנה לך: 15 מהאפליקציות הטובות ביותר ליצירת חלונות קופצים ליציאה של Shopify. אנו מקווים שרשימה זו תקל עליך לבחור את האפליקציה המתאימה ביותר לצרכי העסק שלך.

Adoric יכולה לעזור לך ליצור חלונות קופצים אטרקטיביים לחנות Shopify שלך כדי להשיג לך את שיעורי ההמרה הטובים ביותר. הירשם בחינם כדי לחקור את מגוון הכלים שיצרנו רק כדי לעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות שלך מחנות Shopify שלך.

 

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

 

Shopify product reviews

find the right dropshipping supplier

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button