רעיונות לעסקים

15 טיפים מעשיים כדי להשיג יותר הרשמות לסמינר המקוון שלך

אם אתה מחפש להגיע לקהל ולעסוק בו ולקדם את המותג שלך, אירוח וובינר הוא הדרך ללכת. אם עצם העובדה שיותר מ-60% מהמשווקים משתמשים בסמינרים מקוונים כחלק עיקרי מאסטרטגיית שיווק התוכן שלהם אינה אינדיקציה לכך שהסמינרים המקוונים כאן כדי להישאר, אז אנחנו לא יודעים מה כן.

אנשים אוהבים לקבל שיעורים וטיפים מעשיים שיכולים לעזור להם לתפקד טוב יותר בקריירה שלהם, בעסקים ובחיים הכלליים שלהם. זו גם המניע העיקרי מאחורי רכישות רבות.

סמינרים מקוונים עוזרים להם להבין כיצד המוצר שלך יכול לעזור להם להשיג את התוצאות שהם צריכים. זו גם דרך לבנות אמון עם הלקוחות שלך, לבסס את המותג שלך כסמכות בנושא, ולהגביר את הנראות שלך.

למרבה הצער, הפופולריות הגוברת של סמינרים מקוונים בלבד אינה מבטיחה הרשמות ושיעורי נוכחות גבוהים. זה רק אומר שיש יותר סמינרים מקוונים שמתחרים על תשומת הלב של קהל היעד שלך.

אתה לא צריך לדאוג, יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להתבלט מהקהל. ריכזנו עבורכם 15 טיפים מעשיים שיביאו לכם יותר הרשמות ומשתתפים לסמינר המקוון שלכם. הפכנו אותם לכל כך מעשיים שתוכל להתחיל ליישם אותם מיד לאחר קריאת זה.

תוֹכֶן:

1. בחר נושא שפונה לקהל רחב

אם נושא הסמינר המקוון שלך לא מספיק מעניין או רלוונטי, מצטער אבל הקהל שלך לא יתעניין. תארו לעצמכם לדון, נניח, במכוניות מירוץ עם קהל דמוגרפי המורכב מאמהות מניקות.

איך זה יכול להתברר? אתה בהחלט לא רוצה לגלות.

לכו על נושא שיש לו רלוונטיות רחבה אבל וודאו שהוא לא מעורפל. אם הנושא שלך מעשי, תוכל להבטיח למשתתפים הפוטנציאליים שלך שהם יכולים ליישם בקלות את הידע שהם צוברים מהסמינר המקוון שלך לקריירה, לעסק או לחיים שלהם.

אם אינך יודע על מה אמור להיות הסמינר המקוון שלך, חפש סמינרים מקוונים של מותגים דומים לשלך. קח מהם רמז אך הפוך את הסמינר המקוון שלך לשונה על ידי מתן מידע ייחודי ואפשרי אפילו יותר עבור הקהל שלך. אם אפשר, הביאו נקודת מבט חדשה לגמרי לנושא.

חקרו מילות מפתח הקשורות לנושא הסמינר המקוון שלכם ושלבו אותן במדיות שיווק התוכן האחרות שלכם. על ידי כך, עמוד הנחיתה, הפוסטים בבלוג וחומרי אינטרנט אחרים שתיצור ידורגו עבור מילות המפתח הללו במנועי החיפוש. זה יהפוך את הוובינר שלך לגלוי יותר, וימשוך יותר נרשמים ומשתתפים.

2. השתמש ב-Exit-Intent Popups

חלונות קופצים עם כוונת יציאה אינם פולשניים כמו סוגים אחרים של חלונות קופצים. הם דרך יעילה למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך כאשר הוא עומד לעזוב את דף הנחיתה של הסמינר המקוון שלך או דפים אחרים באתר שלך.

חלונות קופצים עם כוונת יציאה נותנים לך הזדמנות ללכוד מבקרים נוטשים רגע לפני שהם נעלמים לנצח.

הפיכת טופס ההרשמה לסמינר האינטרנט שלך לצוץ כאשר המבקרים שלך עומדים לעזוב את דף האינטרנט שלך היא דרך יעילה להשיג יותר הרשמות.

webinar exit-intent popup

Fastrack השתמש בטכניקת פופ אפ זו כדי לשחזר 53% מהמבקרים הנוטשים באתר האינטרנט שלהם.

Adoric מאפשרת לך ליצור חלונות קופצים של סמינרים מקוונים בקלות.

3 השתמש בטיימרים לספירה לאחור

תכונת טיימר ספירה לאחור היא דרך מצוינת ליצור תחושת דחיפות בקרב קהל היעד שלך.

כאשר אתה יכול לשמוע או לראות שעון מתקתק או אוזל, אתה אינסטינקטיבי רוצה לפעול מהר יותר ממה שהיית עושה לו לא היה שעון. זה העיקרון מאחורי טיימר ספירה לאחור. זה לא רק מודיע לקהל שלך כמה זמן נשאר עד לסמינר המקוון שלך, זה גם יוצר תחושת דחיפות בהרשמה אליו.

החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להשתמש בו עם חומרי קידום רבים של סמינרים מקוונים ובערוצים שונים. מחקר מקרה אומר שלמיילים עם טיימרים לספירה לאחור היה שיעור המרה גבוה ב-400% ושיעור קליקים גבוה ב-171%.

אתה יכול גם להופיע בכל אחד מדפי האינטרנט שלך כאשר המבקר שלך עומד לעזוב. כמו כן, שקול למקם אותו בחלק אסטרטגי של דף הנחיתה שלך כדי להגדיל עוד יותר את ההרשמות לסמינרים שלך.

Countdown timers

מָקוֹר

תוהה כיצד תוכל לבצע טיימר ספירה לאחור? הירשם ל-Adoric בחינם כדי לקבל גישה למגוון רחב של תבניות טיימר לספירה לאחור לבחירה.

4 עודד יותר הרשמות עם שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל יעזור לך להגדיל את ההרשמות והנוכחות שלך לסמינרים באינטרנט. הוא מסוגל להניע 57% מההרשמות לסמינרים מקוונים. בכל שלב של שיווק הסמינרים המקוונים, הודעות דוא"ל ממש שימושיות.

webinar email marketing

כדי להפיק את המיטב משיווק הדוא"ל שלך, חלק את רשימת הדוא"ל שלך למקטעים ושלח הודעות מותאמות אישית בהתאם. יש סיכוי של 50% לקהל היעד שלך לפתוח את המיילים שלך אם יש להם שורת נושא מותאמת אישית מאשר אם אין להם. השתמש בזה לטובתך.

לאחר כל הרשמה, הודעת דוא"ל 'תודה' היא דרך טובה לאשר לנרשם שההרשמה שלו הצליחה. זה גם נותן לך את ההזדמנות להניע אותם לנקוט בפעולות נוספות כדי להשתתף בסמינר המקוון שלך כשאתה עולה לאוויר.

החלט באיזו תדירות אתה רוצה להזכיר לקהל שלך על הסמינר המקוון שלך בימים שקדמו לאירוע. שלח תזכורות בדוא"ל כדי לשמור על רעננותם של הסמינר המקוון.

אם הוובינר שלך הוא שידור חוזר או מוקלט מראש, זה אומר שאנשים יכולים להירשם כדי לקבל גישה אליו בכל עת. שלח הודעות דוא"ל כדי להזכיר להם את הצפייה המתוזמנת שלהם או הנחיה מהם לתזמן צפייה נוספת כאשר הם מחמיצים את הצפייה המתוזמנת בעבר.

5 A/B בדוק את שורות נושא הדוא"ל שלך

כדי ששיווק בדוא"ל יעבוד בשבילך, היה מוכן לכתוב שורות נושא מושכות תשומת לב. לכן, שווה לבדוק את שורות הנושא שלך לפני שאתה מחליט על הנכון. זו גם הדרך המהירה ביותר לקבוע איזו שורת נושא תעיף עם הקהל שלך.

עם Adoric, אתה יכול לבדוק שתי וריאציות או יותר של שורת הנושא שלך כדי לראות איזו מהן מקבלת הכי הרבה מעורבות עם הקהל שלך.

שקול לבדוק את נושא הדוא"ל שלך כשאלה, שתי כותרות משותפות או עם התאמה אישית. שלח את המיילים השיווקיים שלך עם שורת הנושא המנצחת וראה את ההרשמות שלך גדלות.

6 בחר את הזמן והיום הטובים ביותר לארח את הסמינר המקוון שלך

הכרת הקהל שלך כרוכה גם לדעת היכן רובם ממוקמים ובאילו אזורי זמן הם חיים. בסופו של דבר יהיו משתתפים באזורי זמן שונים, במיוחד אם נושא הסמינר המקוון שלך רלוונטי ברחבי העולם.

אתה גם צריך לדעת באיזו שעה סביר להניח שהם יהיו זמינים להשתתף בסמינר מקוון. נסה עם זמנים וימים שונים כדי לדעת מה עובד הכי טוב עבור קהל היעד שלך.

על פי הסמינר המקוון של GoTo, 10 ו-11 בבוקר הם השעות הטובות ביותר ביום לתזמן את הסמינר המקוון שלך כדי למקסם את הנוכחות. הם גם ממשיכים לדווח שימי רביעי וחמישי מושכים 26% מהמשתתפים שהם יותר ממחצית מכלל ההשתתפות בסמינרים מקוונים.

Webinar attendance statistics

זה הגיוני מאוד שכן ימי שני מתקבלים בדרך כלל בהמולה של פתיחת שבוע חדש בעוד בימי שישי נתקלים בניסיונות של הרגע האחרון לעמוד ביעדי השבוע, כלומר יותר לחץ. רוב האנשים לא ירצו להוסיף סמינר מקוון למסלול הטיול שלהם בימים אלה.

עם זאת, החיסרון של הסתמכות על המספרים הללו בלבד הוא העובדה שיהיו יותר סמינרים מקוונים שיתחרו על תשומת הלב של המשתתפים בימים אלה ובזמנים אלה. אם זה משהו שאתה יכול לנצח, אל תהסס להשתמש בסטטיסטיקה הזו לטובתך.

סמינרים מקוונים אוטומטיים זמינים לכולם מסביב לשעון ואתה לא צריך להטריד את הראש לגבי הזמן הטוב ביותר לשדר את הוובינר שלך.

עם זאת, אם שלך הוא סמינר מקוון חי, אתה רוצה להפוך את התזמון נוח ככל האפשר כדי להניע את הנוכחות בסמינרים.

7 צור דף נחיתה עבור הסמינר המקוון שלך

כאשר אנשים לוחצים על מודעות שאתה מעלה באינטרנט או על קריאה לפעולה בדפים אחרים באתר שלך, יהיה צורך להפנות אותם למקום כדי להירשם לסמינר המקוון שלך. צור דף נחיתה שמתייחס ספציפית לסמינר המקוון שלך למטרה זו.

דף הנחיתה שלך צריך להכיל מידע על הוובינר שלך ותוכן המדגיש את חשיבותו של הוובינר. שמור את המסר בצורה ישירה וללא מוך מיותר.

זה כיבוי ענק כאשר דפים לא נטענים במהירות. לכן, השקיעו מאמץ בביצוע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלכם למהירות. אנחנו לא רוצים להרחיק משתתפים פוטנציאליים אחרי כל הפרסום הזה, נכון?

ודא שטופס ההרשמה בדף הנחיתה שלך מכיל רק כמה שדות והוא משלים את ההרשמות מיד כאשר המבקרים באינטרנט שלך לוחצים על כפתור הקריאה לפעולה.

אתה יכול גם להוסיף כפתור המאפשר למבקרים באינטרנט לשתף את הקישור לדף הנחיתה של הסמינר המקוון שלך במדיה חברתית או בדוא"ל.

8 פרסם באמצעות מדיה חברתית

webinar promotion social media

מָקוֹר

Slideshare נמצאת בבעלות LinkedIn אבל כבר יש קהל שנרשם בקלות ומשתתף בסמינרים מקוונים. קדם את הסמינר המקוון שלך ב-Slideshare כדי להגדיל את ההרשמות והנוכחות שלך לסמינרים.

מה שלא תעשה, אל תזניח את פייסבוק. עם פייסבוק, יש לך את היתרון של הגדרת קהלי יעד למודעות שלך עם ספציפיות מדהימה.

אתה יכול גם לגרום לאנשים להירשם לסמינר המקוון שלך דרך Facebook Messenger. זהו טיפ ששווה לחקור בגלל שיעורי המעורבות העצומים שמקבלות הודעות פייסבוק. שיעור הפתיחה הממוצע של הודעות פייסבוק הוא 50-80%, עם שיעור קליקים ממוצע של 20%. אלו הם תעריפים מרשימים שלא תרצו לפספס אם אתם רוצים להגדיל את ההרשמות שלכם לסמינרים.

טיפ מקצוען: שקול להשתמש בצ'אט בוט כדי להפוך את הודעות הפייסבוק שלך לאוטומטיות כדי להפוך את התהליך לחלק יותר. הודעות אלו צריכות לכלול עדכונים תקופתיים לגבי הסמינר המקוון שלך.

אם אתה מתכוון לשלוח תזכורות כלשהן של הרגע האחרון ממש לפני שאתה עולה לאוויר, Facebook Messenger הוא כנראה ההימור הטוב ביותר שלך. אתה יכול להיות בטוח שתקבל מעורבות משמעותית תוך שעה.

9 בלוג על נושא הסמינר המקוון שלך

בלוג על נושאים שקשורים לנושא הוובינר שלך אבל לא בפירוט רב שהקוראים שלך יודעים כל מה שצריך לדעת על הסמינר הוובי שלך. כלול קריאה לפעולה ספציפית לסמינר המקוון שלך. תן לסמינר המקוון שלך להיות התשובה לשאלות ולבעיות תלויות ועומדות שאתה משאיר תלויות באוויר לאחר שהקהל שלך קרא את הפוסט בבלוג שלך.

אם תתחיל לכתוב את הבלוגים האלה מוקדם מספיק, התגובות שתקבל עשויות להפוך לבעלי ערך בפיתוח הסמינר המקוון שלך.

הדבר הטוב הוא שאחרי הוובינר, הפוסט בבלוג לא הופך לבזבוז. פשוט שנה את ה-CTA ויש לך פוסט ירוק עד בבלוג על הידיים.

כמו כן, עשה פוסטים אורחים בבלוגים אחרים המתמקדים בנושאים הקשורים לנושא הסמינר האינטרנטי שלך כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהגדיל את הרישום לוובינר.

10 מנף שיתופי פעולה לפרסום

הדבר הטוב בשיתוף פעולה הוא שאתה לא צריך את כל המשאבים שאתה צריך כדי לקבל את כל ההרשמות שאתה רוצה. היכנסו לרשת של בעלי בלוגים, מותגים דומים (לאו דווקא המתחרים שלכם) וכו' שאיתם יש לכם קהל דומה.

דניאל וואאס אומר שהוא זכה לעלייה ממוצעת של 25% ברישום כאשר 34% מההרשמות הגיעו מבן זוגו באמצעות טכניקה זו.

שקול לפנות למותגים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית, או בעלי מוניטין. כל עוד אתה מציע הצעה מנצחת, הם ישקלו אותה. עשה זאת וראה את ההרשמות שלך מצטברות.

11 השתמש בתכונת הוספה ליומן

טיפ נוסף שמניע במיוחד את הנוכחות בסמינרים באינטרנט הוא הוספת תכונת הוספה ליומן לחומרי השיווק של הוובינר שלך.

אתה יכול להוסיף תכונה זו לדוא"ל 'תודה', למייל התזכורת או לדף הנחיתה של הסמינר המקוון.

זה בדרך כלל כפתור שאתה מקודד בעצמך או פשוט מטמיע בחומרי השיווק שלך. כאשר הקורא שלך לוחץ עליו, הוא מבצע שלב אחד או שניים נוספים והאירוע שלך מתווסף אוטומטית ללוח השנה שלו.

עם תכונת הוספה ליומן, אתה יכול להיות בטוח שהקהל שלך יקבל תזכורת כשאתה עומד לעלות לשידור חי.

12 הפוך את הקריאה לפעולה שלך להישמע דחוף

עקרון המחסור תמיד פעל מאז שאנחנו זוכרים. השתמש בעקרון זה כדי ליצור CTA שנותן לאנשים תחושת דחיפות. אם אנשים חושבים שיש מקומות מוגבלים, הם ירשמו לסמינר המקוון שלך מהר יותר.

זוהי גם דרך יעילה להעביר בעדינות את הערך של הסמינר המקוון שלך.

13 תן תמריצים להפניות

אל תהססו לבקש מאנשים שנרשמים להזמין אנשים אחרים ברשת שלהם. תן להם סיבה לעשות זאת (חוץ מלהפוך את העולם למקום טוב יותר) על ידי מתן תמריצים להפניות. אתה יכול להציע ספר אלקטרוני או סוג אחר של בונוס.

אם אתה מרגיש נדיב, שקול להקים תוכנית שותפים שבה אנשים שנרשמים מקבלים תמריצים מסוימים על סמך מספר האנשים שנרשמים דרך הקישורים הייחודיים שלהם וכמה קריטריונים אחרים.

14 אל תפרסם את השידור החוזר של הוובינר שלך באופן מיידי

שידורים חוזרים של סמינרים מקוונים הם מדהימים – אבל רק כאשר אתה משתמש בהם בחוכמה. המתן עד לסיום הסמינר המקוון החי שלך כדי לפרסם שידור חוזר.

שיעור הנוכחות שלך מצטמצם באופן דרסטי כאשר אנשים שנרשמו יודעים שהם יכולים לגשת לסמינר המקוון מתי שהם רוצים. פרסום שידור חוזר לפני העלייה לשידור חי גם מפחית את תחושת הדחיפות שה-CTA שלך נועדו לתת לקהל היעד שלך.

החריג לכך עשוי להיות במקרים בהם שידור חוזר של סמינר מקוון מהווה תמריץ או ערך מוסף עבור קהל היעד שלך אם הוא נוקט בפעולה נוספת שצוינה.

לדוגמה, אם יש לך פורום לחברים בלבד, ייתכן שתרצה להשתמש בשידור חוזר של סמינר מקוון כתמריץ כדי לגרום לקהל שלך להירשם לחברות בנוסף לרישום לסמינר האינטרנטי שלך. במקרה זה, אתה עדיין נותן גישה מוגבלת לשידור החוזר. כמו שאמרנו, השתמש בתמריץ השידור החוזר בחוכמה.

15 בקש מהדוברים האורחים שלך לקדם את הסמינר המקוון שלך

אם יהיו לך רמקולים בולטים שיקלו על הסמינר המקוון שלך, הודע על כך לכל העולם הרחב. בכך, תקבל יותר הרשמות.

בימים שלפני שידור הסמינר המקוון שלך, הכריז על הדוברים שלך בזה אחר זה באמצעות מדיה חברתית, הודעות דוא"ל עוקבות או ערוצים אחרים שבהם תבחר להשתמש. הדגש את המומחיות שלהם וכיצד זה הופך אותם למומחיים בנושא הסמינר המקוון שלך.

טיפ מקצוען: עצב פליירים אלקטרוניים כמו זה למטה, כל אחד עם רמקול אחד, והדגיש את הערך הספציפי שהרמקול יביא לקהל שלך. הפיצו את זה על פני ערוצי הפרסום השונים שלכם.

webinar flier

פלייר סמינר מקוון

לרמקולים שלך יש קהלים שאתה יכול גם לכרות עבור המשתתפים. אם אתה לא ממנף את הרשת, רשימות האימייל והמדיה החברתית שלהם, למה אתה מחכה?

כעת, לאחר שלמדת טיפים להגדלת ההרשמות שלך לסמינרים ושיעורי הנוכחות שלך, בואו ניקח קצת כדי לשקול גם טעויות שיש להימנע מהן.

לרמקולים שלך יש קהלים שאתה יכול גם לכרות עבור המשתתפים. אם אתה לא ממנף את הרשת, רשימות האימייל והמדיה החברתית שלהם, למה אתה מחכה?

כעת, לאחר שלמדת טיפים להגדלת ההרשמות שלך לסמינרים ושיעורי הנוכחות שלך, בואו ניקח קצת כדי לשקול גם טעויות שיש להימנע מהן.

3 טעויות נפוצות של סמינרים מקוונים שיש להימנע מהם

לאחר שהשקעת זמן ומשאבים ליצירת סמינר מקוון אינפורמטיבי ביותר, אינך רוצה שטעות תביא הכל לריק. לא כאשר ניתן למנוע את הטעות. להלן 3 טעויות שיווק נפוצות שכדאי להימנע מהן בכל האמצעים.

לא להתחיל את השיווק שלך מוקדם ולעתים קרובות מספיק

כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל שיעור נוכחות גבוה בסמינר המקוון שלך, התחל את המבצעים שלך לפחות שבועיים לפני האירוע. אם אתה יכול להתחיל ארבעה שבועות לפני האירוע, זה אפילו טוב יותר.

אל תהיה מוטרד אם ההרשמות לא יזרמו בהתחלה. סביר להניח שתקבל 69% מסך ההרשמות שלך שבוע לפני הסמינר המקוון שלך ו-33% ביום האירוע שלך בפועל.

הפיצו את הבשורה על הסמינר המקוון שלכם באמצעות הערוצים העומדים לרשותכם בתדירות הסבירות. מפה תוכנית תקשורת ופעל איתה כדי ליצור מספיק באזז לגבי הסמינר המקוון שלך.

ואם להשיג כמה שיותר משתתפים זה אומר לך דבר, התחל לקדם את הפגישה הוירטואלית שלך בזמן.

לא מכבד את זמנו של הקהל שלך

בעת תזמון הסמינר המקוון שלך, הנוחות שלך לא אמורה לקבוע את טווח הזמן שלו. אל תיתן לזה לרוץ יותר מדי זמן, אחרת אתה מסתכן באיבוד המשתתפים שלך.

תן עדיפות להתחלה ולסיים את הסמינר המקוון שלך בזמן. זה לא אמור לרוץ יותר מ-39 דקות, או מקסימום 45 דקות.

לא משיגים את הרמקולים הנכונים

אנשים נרשמים לסמינרים מקוונים בגלל הערך שהם מקווים להרוויח מזה. הדוברים או חברי הפאנל שלך קובעים ערך זה. חשוב שהם יהיו מסוגלים לדבר עם הנושא שהקצתם להם.

מלבד המומחיות של הדוברים שלך, אתה רוצה להיות בטוח שהם יכולים למשוך את הקהל שלך. מצגת משעממת מאבדת במהרה את רוב המשתתפים בה. עשה את בדיקת הנאותות שלך. גלה כמה טובים כישורי הדיבור שלהם בציבור על ידי בדיקת חוויות העבר שלהם בדיבור בסמינרים מקוונים או בכל סרטון דומה אחר.

מחשבות אחרונות

אז הנה: 15 צעדים מעשיים שתוכל לנקוט ברגע זה כדי לגרום ליותר אנשים להירשם לסמינר המקוון שלך. אנו מקווים שמצאת את זה שימושי.

אם עשית זאת, תהיה אדיב מספיק כדי לשתף את הפוסט הזה – אולי אתה עוזר למישהו.

נסה את Adoric בחינם

Webinar promotion

Appointment booking plugins

lead-generation cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button