טיפים לוורדפרסרעיונות לעסקים

16 התוספים הטובים ביותר להזמנת פגישות בוורדפרס

אם אתה מנהל עסק להזמנת פגישות בוורדפרס, תצטרך כמה פתרונות תוספים כדי להקל על העבודה שלך.

בפוסט זה נסקור 16 מהתוספים הטובים ביותר להזמנת פגישות בוורדפרס.

התוספים הללו חכמים ופשוטים. הם ידידותיים למשתמש, ואתה לא צריך שום כישורי קידוד כדי להשתמש בהם. בנוסף, הם משפרים את חווית המבקרים שלך.

בואו נתחיל!

מה לחפש בתוסף הזמנת פגישות בוורדפרס

ישנן תכונות מסוימות שצריך לשים לב אליהן בעת בחירת תוסף הזמנת פגישות.

לדוגמה, אם אתה מנהל מכון עיסוי, אתה יכול להעסיק כמה מטפלים בעיסוי. יהיה עליך לרשום את לוחות הזמנים של כל אחד מהמטפלים שלך באתר האינטרנט שלך. אבל אם אתם מנהלים מרפאת שיניים, ייתכן שתצטרכו לציין זמנים ספציפיים שאתם זמינים ואת השירותים השונים שאתם מציעים באתר שלכם.

זה עושה את זה חשוב לבדוק היטב את התכונות של כל תוסף הזמנת פגישות וורדפרס. על ידי כך, אתה יכול לבחור תוסף בעל התכונות שהעסק שלך צריך כדי להשיג צמיחה.

תוסף טוב להזמנת פגישות צריך לכלול:

  • לוח שנה הניתן להתאמה אישית
  • ממשק משתמש ידידותי לנייד
  • אפשרויות תשלום עבור פגישות
  • תומך בתכונות לעסקים שבהם מספר אנשים דורשים לוחות זמנים אישיים. דוגמה לכך היא מרפאת שיניים עם רופאי שיניים בלוחות זמנים שונים.
  • אמור לאפשר ללקוחות להציג ולערוך את הזמנות הפגישות שלהם
  • תכונות חיפוש וסינון
  • קל להתאמה אישית. לדוגמה, זה אמור לאפשר לך לא לכלול חגים מההזמנה שלך
  • יכול לשלוח אימייל תזכורת למשתמשים שלך

16 התוספים הטובים ביותר להזמנת פגישות בוורדפרס

1. אדוריק

lead generation for startups

אתה צריך טפסים לאיסוף הזמנות, פגישות או הזמנות, לא? לאדוריק יש בדיוק את מה שאתה צריך. זה מגיע עם אוסף של פתרונות שיעזרו לך לבצע אופטימיזציה לאתר שלך כדי להגדיל את שיעור ההמרה שלך.

עם Adoric, אתה יכול לפרוס טפסים להזמנת פגישות בצורה של חלונות קופצים, ברים צפים או סליידרים לאתר שלך, ובקלות רבה.

אתה פשוט צריך לבחור מתוך טונות של תבניות טפסים שסיפקנו ולערוך אותן באמצעות עורך הגרירה והשחרור האינטואיטיבי שלנו, וכדאי להתחיל לבצע הזמנות.

מוכן לנסות את זה? הירשמו בחינם היום.

נסה את Adoric בחינם

2. הזמנות WooCommerce

WooCommerce booking

WooCommerce Bookings הוא אחד התוספים הטובים ביותר להזמנת פגישות וורדפרס הזמינים. אתה יכול לקבל את הגרסה הבסיסית בחינם אבל יש עוד! אתה גם מקבל גישה למספר אפשרויות תשלום.

לדוגמה, עם התוסף WooCommerce Bookings, אתה יכול למכור הזמנות פגישות ללקוחות שלך בקלות.

הסיבה לכך היא שהתוסף WooCommerce Bookings נותן לך מספר אפשרויות לקבל תשלומים מהלקוחות שלך.

זכור שכדי להשתמש בתוסף זה, תחילה עליך להתקין את WooCommerce באתר האינטרנט שלך.

אתה יכול להגדיר אותו בקלות באמצעות הפריסות שסופקו או להתאים אותו עם קידוד מסוים. לאחר שתפעיל את התוסף, תראה את השדות של תיאור, כותרת, תמחור, לוח שנה ואפילו ביקורות כדי לבנות את האמינות שלך.

הגרסה הבסיסית של התוסף WooCommerce Bookings היא חינמית בעוד שגרסת הפרימיום מתומחרת ב-$249 עבור אתר אחד ועולה ל-$449 עבור עד 25 אתרים. במחיר הזה, זהו אחד התוספים היקרים ביותר שקיימים, עם זאת, הוא מציע למשתמשים ערבות להחזר כספי למשך 30 יום ושנה אחת של תמיכת לקוחות.

3. Bookly

WordPress booking plugins

לפלאגין Bookly יש ממשק מלוטש. תוסף זה מאפשר לך להתאים מספר קטעים בטופס הזמנת פגישות ללא כל צורך בקוד, מה שהופך אותו למתאים ללא מפתחים.

זה מאפשר לך ליצור טפסי הזמנה מגיבים מאוד וגם אתה יכול להתאים אותם באופן מלא. זה מספק למנהל המערכת ולמשתמשים אחרים תצוגות מרובות.

ל-Bookly יש גם תכונה המאפשרת למספר בלתי מוגבל של עובדים ליצור את לוחות הזמנים ומערכות התמחור הייחודיות שלהם.

באופן כללי, הוא מספק את רוב הכלים הדרושים לך כדי להפעיל מערכת הזמנת פגישות.

ל-Bookly יש גם גרסה חינמית וגם גרסה בתשלום. זה עולה חיוב חד פעמי של $89 כדי לקבל את גרסת הפרימיום.

הגרסה החינמית כוללת את כל התכונות הבסיסיות אך אינה כוללת את תכונת המשתמש הבלתי מוגבלת של צוות ואפשרויות תשלום מקוונות.

4. מתזמן BirchPress

WordPress booking and appointment plugin

BirchPress Scheduler הוא תוסף נהדר נוסף להזמנות ותורים עבור וורדפרס. זה מאפשר לך ליצור ולהטמיע את לוח התזמון שלך כמעט בכל מקום באתר האינטרנט שלך. זה מיועד במיוחד לעסקים קטנים וזה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור עסקים כמו סלונים, אולפנים, ספא וכו'.

תוסף זה אינו חינמי. עם זאת, אם אתה מחשיב את התכונות שהוא מציע כמו אפשרויות התשלום המקוונות, הכלי שלו שעוזר בהקצאות צוות, והממשק הקל לשימוש שלו, זה יכול להיות השקעה משתלמת.

תוסף זה מאפשר לך לתזמן הזמנות בשעות ספציפיות של היום. זה גם מאפשר לך להקצות מידע על תמחור ומציע רמות תמחור שונות לבחירתך.

התמחור של BirchPress Scheduler מתחיל ב-$99.

5. לוח הזמנות

WordPress appointment and booking plugin

יומן הזמנות הוא אחד מהתוספים הוותיקים והפופולריים ביותר להזמנת פגישות בוורדפרס. זה מאפשר לך להתאים אישית את לוחות השנה שלך ולהציג את זמינות ההזמנה של השירותים שלך. לוח ההזמנות קל לשימוש ויש לו פאנל ניהול ידידותי למשתמש.

הלקוחות שלך יכולים לבחור משבצות זמן וימים ספציפיים מלוח הזמנים בלוח השנה שלך. לאחר מכן, שניכם תקבלו הודעה על ההזמנה בדוא"ל. אתה יכול לבחור לאשר או לדחות את ההזמנה.

ל-Booking Calendar יש גרסה חינמית וגרסת פרימיום שמתחיל ב-$47.40.

6. אמיליה

Wordpress appointment plugin

במקום השישי ברשימת התוספים שלנו להזמנות וורדפרס היא אמיליה. זה חזק וקל לשימוש. אמיליה מקלה על הלקוחות שלך להזמין גם באופן מקוון וגם לא מקוון.

אתה יכול לקבל את התוסף הזה בחינם, ומכאן שהוא מתאים לעסקים קטנים. עם זאת, אם אתה מנהל עסק גדול יותר, Amelia Pro היא ההימור הטוב ביותר שלך. זה מאפשר לך ליצור מערכת הזמנות רחבה, ויכול להכיל כמה משתמשים שתרצה להוסיף.

גרסת ה-Pro מגיעה עם מספר תכונות מובנות ייחודיות. אחת מהתכונות הללו כוללת הודעות SMS המאפשרות לך לשלוח טקסטים למשתמשים שלך.

תכונה נוספת היא תכונת Google Calendar Synchronization המאפשרת לעובדים שלך לעקוב אחר הפגישות האישיות שלהם ביומנים האישיים שלהם בגוגל.

כאמור, לאמיליה יש גרסה חינמית וגרסת מקצוענית בתשלום שמתחיל ב-$59 לשנה.

7. פגישות

Appointments

לפלאגין הזה יש כמה תכונות די נחמדות כמו אינטגרציות עם יומן Google. זה מאפשר לך לסנכרן עם יומן Google האישי שלך.

בנוסף, הוא מציע גם אינטגרציות עם WooCommerce, ומכאן שמאפשר לך לקבל תשלומים מהלקוחות שלך.

התוסף Appointments קל לשימוש, ותוכל להגדיר אותו תוך דקות ספורות. ממשק התוסף ידידותי למתחילים.

זה תומך באינטגרציה עבור הרחבות כמו Gravity Forms, Options Product Options ו-WooCommerce Print Invoices.

תוסף זה עולה בין $89 לאתר ל-$200 עבור עד 25 אתרים.

8. פשוט לקבוע פגישות

Simple schedule appointment

Simply Schedule Appointments הוא גם אחד מהתוספים הפופולריים ביותר להזמנת פגישות בוורדפרס בגלל הממשק האלגנטי והקל לשימוש שלו. זהו הפתרון המושלם לבעלי עסקים המעוניינים לקבוע פגישות עם לקוחותיהם ולקוחותיהם.

אז אם אתה מאמן אישי, עורך דין, מדריך יוגה, יזם, יועץ או כל איש מקצוע, זה אחד התוספים הטובים ביותר שתוכל להשתמש בהם כדי לקחת הזמנות ופגישות. זה מאפשר לך לקבל תשלומים באתר האינטרנט שלך.

תוסף זה מקל עליך להטמיע טופס הזמנת פגישות באתר האינטרנט שלך. נוסף על כך, אתה יכול להגדיר אותו תוך פחות מ-5 דקות.

באשר לתמחור, Simply Schedule Appointments הוא בחינם, עם תוכניות פרימיום שמתחילות ב-$99.

9. WP Simple Booking Calendar

WP simple booking

תוסף WP Simple Booking Calendar הוא פתרון מצוין לבעלי בתים שרוצים להעמיד את בתיהם להשכרה. זה מאפשר לשוכרים פוטנציאליים לקבוע איתך פגישה וללא טרחה.

ל-WP Simple Booking Calendar יש גם גרסאות חינמיות וגם בתשלום. הגרסה החינמית כוללת תכונות בסיסיות המאפשרות לך ליצור יומני הזמנות, להציג את זמינות הבית שלך ולשמור פרטי הזמנה של לקוחות, אם להזכיר כמה.

גרסת הפרימיום, לעומת זאת, מציעה תכונות מעולות שונות. אלה כוללים תכונות המאפשרות לך ליצור יומני הזמנות ללא הגבלה ולסנכרן את היומנים האלה עם Booking.com, Google Calendar, HomeAway, Airbnb ואתרים אחרים התומכים ב-iCal.

תוסף זה יעלה לך $39.

10. WPForms

WP Forms

WP Forms קיים כבר שנים רבות. זה הופך את הקמת מערכת הזמנת פגישות לפשוטה.

זה מגיע עם תכונת גרירה ושחרור המאפשרת לך ליצור טפסי הזמנה תוך דקות ספורות. אתה יכול להגדיר כמה שדות כמו תאריך ושעה להיות "חובה" כך שהלקוחות שלך יצטרכו למלא אותם.

התוסף גם מאפשר לך להוסיף טפסים מלאים בכל מקום שתרצה באתר האינטרנט שלך, כולל דפים, סרגלי צד, אזורי ווידג'טים ופוסטים.

יש לו גם גרסאות חינמיות וגם גרסאות פרימיום. הגרסה החינמית מספיקה כדי להניע אותך. אבל כדי להפיק את המרב, תצטרך להשיג את גרסת הפרימיום.

התמחור של WPForms Pro מתחיל ב-$31.60 לשנה.

11. הזמנת צוות

Team Booking

Team Booking הוא תוסף הזמנה ותורים נוסף לוורדפרס. זה פשוט, חדשני ועוצמתי בו זמנית. בהשוואה לכמה חלופות יקרות אחרות, יש לו תכונות נחמדות לא פחות.

זה מאפשר ללקוחות שלך להזמין אירועים, שירותים, חדרים, פגישות וכן הלאה.

אם תרצה לנהל את הזמינות שלך דרך יומן Google, הזמנת צוות היא בשבילך. מה שכן, הוא מאפשר לקבל תשלומים באמצעות Stripe ו-PayPal.

אתה יכול ליצור מוצרים ושירותים שונים שהעסק שלך מספק באמצעות Team Booking. עם תוסף זה, עובדים או חברי צוות יכולים לקבל את לוח הזמינות שלהם באותו אתר.

אתה יכול להשתמש באימיילים מותאמים אישית כדי לאשר פגישות עם הלקוחות שלך. כמו כן, Team Booking כולל API מותאם אישית לאינטגרציה קלה.

התמחור עבור תוסף זה מתחיל ב-$24.

12. פגישות קלות

Easy appointment

הבא ברשימת התוספים הטובים ביותר לפגישות והזמנות בוורדפרס הוא Easy Appointments. זה מקל לתזמן ולנהל פגישות מרובות עבור מספר שירותים ומיקומים דרך האתר שלך. אולי תמצא את הממשק מעט מהמם, אבל עם קצת תרגול, אתה תבין את זה.

הממשק הנקי של הכלי הזה מקל על השימוש בו. זה מקל יחסית למצוא את כל מה שאתה מחפש.

הגרסה החינמית מספיקה לטפסי הזמנה ולוחות שנה בסיסיים. עם זאת, יש גרסה בתשלום אם אתה רוצה גישה לתכונות כגון שילוב שער תשלום מקוון.

הגרסה בתשלום שלו מתחילה ב-$29.

13. הוזמן

Booked

עם למעלה מ-13,000 משתמשים, התוסף Booked הוא ללא ספק אחד מפתרונות ההזמנה הפופולריים ביותר עבור וורדפרס. יש לו עיצוב חכם שמשתלב בקלות עם חנויות מסחר אלקטרוני ומספק אפשרויות שונות שבהן תוכל להשתמש בהקמת העסק המקוון שלך.

בנוסף, אתה יכול לבחור להתאים אישית את האופן שבו לוח השנה שלך נראה ומרגיש ואפילו לספק שדות מותאמים אישית שיעזרו לך לאסוף מידע רלוונטי מהלקוחות שלך.

התוסף Booked זמין החל מ-$49.

14. הזמנת פגישות ב-MotoPress וורדפרס

Motopress appointment booking

MotoPress וורדפרס הזמנת פגישות הוא תוסף הזמנה אחד חזק ויעיל שבו אתה יכול להשתמש במיוחד אם יש לך עסק מבוסס שירותים כמו השכרת נכס או מלון.

תוסף זה מאפשר לך לקבל הזמנות מקוונות, לטפל בתשלומים מקוונים, ליצור לוחות שנה המציגים זמן אמת עבור כל חדר או לינה. זה גם מאפשר לך לסנכרן אוטומטית יומני הזמנות עם הרבה סוכנויות נסיעות מקוונות ידועות.

אתה יכול ליצור רשימה של החדרים או מקומות הלינה שלך עם תיאורים קצרים. אתה יכול גם לכלול מתקנים אופציונליים או חבילות שירות נוספות שניתן להזמין.

בנוסף, MotoPress מאפשרת לך להגדיר תעריפי מחיר גמישים. זה יכול להיות בצורה של תעריפים שבועיים או חודשיים, מחירים עונתיים, תעריפים ניתנים להחזר או לא ניתנים להחזר, וכן הלאה.

MotoPress Hotel Booking מאפשרת גם למנהל המערכת לנהל הזמנות נכנסות מלקוחות בקצה העורפי ולהגדיר עבורם מצב אישור מועדף.

אם תרצו לאפשר ללקוחות שלכם לבצע תשלומים עם ההגעה, לפלאגין MotoPress יש פונקציות לכך. אבל אם אתה מעדיף לקבל תשלומים מקוונים באמצעות PayPal, Stripe, 2Checkout, Beanstream, Braintree, ו-Beanstream, MotoPress מאפשרת גם זאת.

באשר לתמחור, הזמנת פגישות ב-MotoPress וורדפרס עולה 49$ לאתר אחד ו-$199 למספר בלתי מוגבל של אתרים.

15. לוח הזמנות מתקדם

Appointment and booking plugin for wordpress

לוח ההזמנות המתקדם הוא עוד תוסף הזמנה ותורים פנטסטי לוורדפרס המיועד למלונאים ולבעלי נכסים להשכרה. אם בבעלותך מלון קטן או נכס להשכרה ותשמח לנהל את כל ההזמנות שלך דרך אתר הוורדפרס שלך, אז התוסף הזה הוא בשבילך.

כאשר אתה מאשר או דוחה הזמנות של אורח, הם יקבלו הודעות דוא"ל המציינות את סטטוס ההזמנה שלו. תוסף זה מספק אפשרויות תשלום כמו Stripe ו-PayPal.

16. מערכת הזמנת סלון

best wordpress booking plugin

מערכת הזמנת הסלון היא תוסף שתוכנן במיוחד עבור מספרות, בעלי מספרות, מספרות, מכוני עיצוב ציפורניים, מרכזי יופי ועסקים דומים אחרים.

זה מגיע עם מערכת תזכורת להזמנה ששולחת הודעות אוטומטיות באמצעות SMS, דואר אלקטרוני או WhatsApp.

תוסף זה משולב לחלוטין עם יומן Google באופן שההזמנות שבוצעו על ידי לקוחות באתר מתפרסמות אוטומטית ביומן Google שלך.

אפילו העוזרים או העובדים שלך יכולים לקבל התראות על הזמנות עתידיות באמצעים שונים כמו SMS, אימייל או ביומן Google האישי שלהם. התוסף גם מאפשר לך להוסיף הזמנות באמצעות לוח השנה בממשק העורפי או דרך יומן Google שלך.

לתוסף מערכת ההזמנות לסלון יש עוד כמה תכונות מרגשות. כאמצעי לתגמול ללקוחות שלך, זה מאפשר לך ליצור קודי קופון או הנחות. הנחות או קודי קופון אלו מיושמים באופן אוטומטי כאשר לקוח עומד בתנאים מסוימים בעת ביצוע ההזמנה.

תוסף זה מצויד בסט של קודים קצרים שיחסכו לך זמן רב מכיוון שהם ישאו את כל המידע שאתה צריך על שירותי סלון, עוזרים ויומן ההזמנות שלך.

סיכום

הנה, יש לך את זה – התוספים הטובים ביותר להזמנת פגישות וורדפרס הזמינים בשוק! 16 התוספים להזמנת פגישות וורדפרס ברשימה זו הם יעילים ויעילים ביותר, אך קלים לשימוש. עם זאת, תוסף וורדפרס להזמנת פגישות שתבחר צריך להיות תלוי בעיקר בתקציב שלך ובצרכים של העסק שלך.

אנו באמת מקווים שמצאת מאמר זה מועיל בבחירת התוסף הטוב ביותר עבור האתר שלך. אם אתה מוכן לחקור את Adoric, הירשם לחשבון בחינם.

נסה את Adoric בחינם

Appointment booking plugins

Countdown timer WordPress

Home-based business ideas 2022

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button