טיפים לשיווק דיגיטלירעיונות לעסקים

17 דוגמאות לשחזור עגלה נטושה באתר המכירות שלך

אז, אתר המסחר האלקטרוני שלך פועל בצורה חלקה. אולי גם אתה מקבל הרבה תנועה. מה אם רבים מהמבקרים שלכם פשוט יסתכלו סביבם כדי לראות מה אתם מוכרים, יתפעלו מהפריסה של האתר שלכם, וישימו כמה פריטים בעגלה שלהם, רק כדי לשכוח מהם הכל?

זה נקרא נטישת עגלה – וזה קורה הרבה!

עבור הפוסט של היום, הנה נקודות בהן נעסוק:

מהי נטישת עגלה?

במילים פשוטות, נטישת העגלה מתרחשת כאשר מבקרים מוסיפים פריטים לעגלה שלהם אך עוזבים את האתר מבלי לקנות אותם.

למרבה הצער, נטישת העגלה מתרחשת לעתים קרובות בסוגים רבים של עסקי מסחר אלקטרוני. למעשה, במרץ 2020 לבדו, 88.05% מדאיגים מהזמנות הקניות ננטשו. סקר של נטישת עגלת קניות מקוונת בין 2006 ל-2019 מעמיד את שיעור נטישת העגלה העולמית על 69.57%. זה מסתכם בסכום מדהים של 4.6 טריליון דולר במכירות אבודות מדי שנה.

משמעות הדבר היא שאם יש לך עסק של מסחר אלקטרוני, אתה כנראה מפסיד כשני שלישים מסך המכירות שאתה יכול לעשות כדי לנטוש את העגלה.

אבל יש חדשות טובות: יש כמה דרכים לשחזר את רוב המכירות שאבדו. חלקם כוללים שימוש באימיילים לשחזור עגלה, הגדלת המהירות בה נטען האתר שלך, אופטימיזציה של תהליך התשלום שלך ואחרים שתמצא כאן.

במאמר זה, תוכלו ללמוד כיצד אימיילים לשחזור עגלה יכולים לעזור לכם להחזיר מכירות של עגלות נטושים.

מהן הודעות דוא"ל לשחזור נטישת עגלה?

אימיילים לשחזור נטישת עגלה הם רצפי אימייל שאתה שולח ללקוחות שלא הצליחו להשלים את תהליך התשלום שלהם.

איך זה עובד? בדרך כלל, פעולות המשתמש כגון חיפושים, פריטים בעגלה ורכישות באתר מסחר אלקטרוני עוקבים ומתועדים. לכן, אם המשתמש מוסיף פריטים לעגלה שלו אך אינו משלים את תהליך התשלום, אתר המסחר האלקטרוני מזהה את ההתנהגות שלו כנטישת העגלה.

אם הם נכנסו עם כתובת האימייל שלהם, רצף דוא"ל המותאם לפעילות המשתמש יופעל אוטומטית. רצף האימייל מזכיר להם את הפריטים הנטושים שלהם ומעודד אותם להשלים את הרכישה.

תוהה איך נראית אימייל לשחזור נטישת עגלה? הנה אחד מדייסון.

abandoned cart email

הנה הסיבה שכדאי להשתמש באסטרטגיית האימייל הנטושה של עגלה כדי להחזיר את המבקרים שלך:

  • 45% מהודעות הדוא"ל של העגלה הנטושה נפתחות.
  • 21% מהודעות האימייל הללו נלחצות.
  • מחצית מהמבקרים שלוחצים על הודעות האימייל הללו משלימים את הרכישות שלהם.

לא קשה להרכיב אימייל לנטישת עגלה.

כדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם 17 דוגמאות למיילים כאלה שתוכלו לשאוב מהם השראה.

17 דוגמאות לדואר אלקטרוני לשחזור נטישת עגלה שעבד

האם כתיבת דוא"ל לשחזור כבר נראית כמו משימה מרתיעה? אל תדאג יותר! להלן דוגמאות מקצועיות שתוכלו לקבל מהן כמה רעיונות:

1. MCM

cart recovery email

מָקוֹר

MCM, מותג מוצרי יוקרה מעור, הופך את עותק האימייל שלו לפשוט וישיר. הם פשוט מזכירים למבקר הנוטש שהם "השאירו משהו מאחור".

בנוסף לכך, הם המליצו על שלושה מוצרים שקשורים למה שהמבקר זנח בעגלה. זו המלצת מוצר במשחק.

שמתם לב לעיצוב הכללי של המייל? זה דומה לעיצוב דף הקניות שלהם. ככל הנראה, הם עשו זאת כדי לשמור על חווית המשתמש עקבית.

2. חברה 6

Society 6 recovery email

מָקוֹר

שימוש בביטויים שמראים מחסור גורם למבקרים הנוטשים שלך להגיב מהר יותר. Society 6 משתמש באסטרטגיה זו בדוא"ל נטישת העגלה שלהם. הם גם זרקו הנחה כדי להמתיק את העסקה.

כפתור ה-CTA מציג את הצעת ההנחה שמקשה להתאפק ללחוץ עליה. שילוב של שתי האסטרטגיות הללו בדוא"ל אחד מגדיל את הסיכוי להשיג רכישה מהמבקר.

לקראת סוף המייל, הם מספרים למבקר שלהם לאן הולכים ההכנסות מהרכישה שלהם: לאמנים תומכים. כך הם מעוררים את התחושות של הלקוח שאוהב לתמוך במטרה טובה.

בידיעה שלאנשים רבים יש חששות לגבי קניית דברים באינטרנט, הם גם מדגישים את מדיניות ההחזרה שלהם. בכך הם מבטיחים ללקוח רכישה ללא סיכון.

3. מזון52

Food 52 cart recovery mail

מָקוֹר

זהו אימייל המשך לנטישת עגלה מ- Food52. שורת הנושא – הו, לא! – נותן תחושת דחיפות ומעורר גם סקרנות. הלקוח מרגיש כמו "אני פשוט חייב לפתוח את המייל הזה".

עותק הדוא"ל מגביר את המחסור במוצר, ואז נותן ללקוח שביב של תקווה שגורם להם לחשוב שהם יכולים לקבל את הפריטים שלו בחזרה אם הם יכולים לשלם מהר מספיק.

ה-CTA הוא הזדמנות נוספת עבור הלקוח למלא מחדש את העגלה שלו. זהו עותק דוא"ל מצוין שהוא מאוד משכנע אבל מאזן את הטון הדחוף שלו עם CTA שאינו כוחני.

4. אוגמונק

Ugmonk email

מָקוֹר

Ugmonk הוא מותג בבעלות ג'ף שלדון ומתגאה בפשטות המוצרים שלו. לכן, אין זה מפתיע שדוא"ל שחזור העגלה שלהם פשוט וכתוב בנימה ידידותית ואישית.

אמנם אין תמונות או כל אלמנט גרפי אחר, אך עותק דוא"ל זה מתמקד אך ורק בהתאמה אישית. הם גם כוללים שני קישורי CTA במייל המאפשרים ללקוח לבצע צ'ק-אאוט מיידי.

זה לא פועל רק כמייל לשחזור עגלה, הוא גם יוצר הזדמנות לטפח מערכת יחסים עם הלקוח הנוטש. הרי המטרה הסופית היא לקבל לקוחות נאמנים, לא?

5. לגו

lego email

מָקוֹר

לגו מתחיל בהדגשת הצעה למשלוח חינם שעשויה לעניין את הלקוח אם הוא היה מפחיד מעלויות המשלוח. הם גם ניסו להעסיק מחדש את הלקוח בכך ששאלו אותם אם הם אוהבים את מה שהם ראו.

הם גם הוסיפו שני לחצני קופה עם קריאה לפעולה שונה. זה, נוסף על המשלוח החינמי, עוזר להגדיל את הסיכויים לזכות בחזרה במכירה אבודה.

6. כל הציפורים

All birds email recovery

מָקוֹר

כל הציפורים, מותג הנעלה, החדירו הומור לשורת הנושא שלהם. זה מעסיק את הלקוח באופן מיידי ומנחה אותו לפתוח את המייל.

הם עוקבים אחרי זה עם עותק אימייל פשוט שיוצר מחסור במוצר. שמתם לב גם שכפתור ה-CTA מזמין מכדי להתעלם ממנו? לחיצה עליו תחזיר את המשתמשים לעגלה הנטושה שלהם. מַברִיק!

7. Doggyloot

Doggyloot email for abandoned cart

מָקוֹר

Doggyloot מבין בבירור את הקהל שלו. מלבד תמונות של הפריטים בעגלת הלקוח, הם כוללים גם דימויים של כלבים שחייבים למשוך בחוטי ליבו של חובב כלבים.

הם גם אומרים ללקוח שהמוצרים בכמויות מוגבלות ובכך מוסיפים קצת דחיפות להודעות שלהם.

על ידי פנייה לרגשותיו של הלקוח שלו ויצירת תחושת דחיפות, סביר להניח שהלקוח ישלים את רכישתו ללא היסוס נוסף.

8. מועדון גילוח דולר

Personalized product recommendation

מָקוֹר

Dollar Shave Club ידוע בטון הנינוח שלו שבו הוא פונה לקהל שלו. דוא"ל זה לשחזור עגלה אינו שונה.

זה מתחיל בערבות נועזת שגורמת ללקוח לרצות לקרוא עוד להוכחה. זה עוקב מקרוב עם רשימה של הטבות שהלקוח מקבל על ידי השלמת הרכישה. על ידי הצבת המוצר באור הזרקורים בשלב זה, קל יותר ללקוח ללחוץ על כפתור התשלום.

כמו Dollar Shave Club, הדגשת היתרונות הנלווים לקנייה ממך עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לגרום למבקרים שלך לפנות את העגלות שלהם.

9. אדידס

abandoned cart recovery email

מָקוֹר

אדידס מתחילה בשאלת מבוא שבטח תסקרן את האדם הכי לא מעוניין. עותק האימייל ממשיך באותו טון מודאג. זה גם מדגיש ערך נוסף שהלקוח מקבל מהשלמת הרכישה שלו – ההזדמנות לקבל עיצובים מותאמים אישית שנעשו במיוחד עבורו.

אם גם שמתם לב, ביקורות של לקוחות תופסות חלק גדול מהמייל. זוהי דרך אחת ליצור FOMO (פחד להחמיץ) עם המבקרים הנוטשים שלך. אדידס מוסיפה עוד CTA מיד לאחר מכן לטובת הלקוחות שצריכים לקרוא כל כך רחוק כדי להשתכנע.

10. האקברי

Huckberry email

מָקוֹר

האקברי מאמצת עיצוב פשוט לאימייל שחזור העגלה שלה. גם המסר שלהם פשוט וישיר.

הם גם כנים מספיק כדי לומר ללקוח שהם לא יכולים להבטיח שהפריטים שלהם עדיין יהיו זמינים כשהם מוכנים לרכוש אותם. כל אחד ירצה לפעול מהר אחרי שקרא את זה.

11. אגדות

Fabletics email sample

מָקוֹר

Fabletics ידועה בבגדי הספורט, ההנעלה והאביזרים שלה, ומכאן התמונה בדוא"ל לשחזור העגלה. הוא משתמש במעט מאוד מילים ואומר בפשטות ללקוח: "הפוך אותם לשלך".

כפתור ה-CTA המודגש בולט במייל ומנחה את הלקוח לבקר בעגלה שלו – כמובן כדי להשלים את הרכישה.

12. אמזון

Amazon recovery email

מָקוֹר

אמזון, על אף שהיא ענקית מסחר אלקטרוני, עדיין משתמשת בדוא"ל כדי להגביר את המכירות. עם הודעה ישירה ותמונה של הפריט בעגלה בדוא"ל לשחזור העגלה שלהם, הם גורמים לרבים מהמבקרים הנוטשים שלהם להשלים את הרכישות שלהם.

אתה יכול גם לראות את אחת מנקודות המכירה העיקריות של אמזון: משלוח חינם ליום אחד למנויי ה-prime שלה.

עם מידע זה, סביר יותר שהאורח הנוטש ילחץ על כפתור ה-CTA וישלים את הרכישה שלו.

13. טנדרים

Vans email recovery example

מָקוֹר

עם האימייל הזה, Vans לא רק שואפת להזכיר ללקוח על הפריט בעגלה שלו, אלא הם גם מציעים פריטים דומים שהם עשויים לאהוב.

אי אפשר לדעת, ייתכן שהלקוח נטש את העגלה כי הוא לא אהב את מה שראה. לכן, מתן המלצות רלוונטיות למוצרים בדוא"ל לשחזור העגלה מגדיל את הסיכויים שלך שיחזרו.

כמו MCM, גם Vans גורם לפריסת האימייל שלה להיראות דומה לחנות המקוונת שלה. האימייל מתייחס גם לחששות שיש ללקוח לגבי עלויות המשלוח – הוא מדגיש הצעת משלוח חינם.

14. וירג'ין אטלנטיק

Virgin Atlantic email recovery

מָקוֹר

המייל הזה מבית Virgin Atlantic מתחיל בהקדמה מותאמת אישית שמושכת מיד את תשומת הלב של הלקוח.

עם שלושה כפתורי CTA דומים הממוקמים באופן אסטרטגי בחלקים שונים של האימייל, הלקוח יכול להמשיך לקופה בכל נקודה בה יחליט לעשות זאת.

המייל כולל גם כל פיסת מידע אפשרית שהלקוח עשוי להזדקק לו כדי להשלים את ההזמנה. אימוץ אסטרטגיה זו יהפוך את תהליך התשלום לחלק ויזרז המרות.

15. קאלי בדים

Cali Fabrics email sample

מָקוֹר

ההתאמה האישית שמופיעה באימייל הזה מבית Cali Fabrics הופכת אותו למרשים. ההצהרה הראשונה של המייל פונה ישירות ללקוח ומסתיימת באימוג'ים. זה נותן תחושה של קרבה בין הלקוח למותג.

בהמשך קופון להנחה שנוצר במיוחד עבור הלקוח. לקופון יש תאריך תפוגה, ובכך מנחה את הלקוח לפעול במהירות.

Cali Fabrics גם מדגישה את מדיניות ההחזרות שלה וכוללת ביקורות של לקוחות. לכן, המייל מטפל בהתנגדויות רבות שעלולות למנוע מהלקוח ללחוץ על כפתורי ה-CTA.

16. BaubleBar

Baublebar email sample

מָקוֹר

דוא"ל שחזור העגלה של BaubleBar מתחיל בכותרת קליטה ומוזרה. הטון הזה בטוח ימשוך את הקהל חובב התכשיטים שלו.

המייל לא רק מברך על טעמו הנהדר של הלקוח אלא גם מעודד אותו להשוויץ בו. איך אנשים יידעו שיש לך טעם מעולה אם לא תקנה את התכשיטים בעגלה שלך, נכון?

מתחת לכל פריט בעגלה, יש כפתור קופה שמקל על הלקוח להשלים את הרכישה של כל אחד מהם שיחליט לקנות.

17. Teefury

Teefury email

מָקוֹר

TeeFury הוא מותג מעניין שפונה לאוהבי תרבות הפופ. אז זה לא מפתיע שעתק הדוא"ל לשחזור העגלה שלו הוא מהנה, הומוריסטי וקצת יוצא דופן.

המייל מסתיים באופציה המאפשרת ללקוח לעיין בפריטים אחרים למקרה שהוא כבר לא רוצה את אלה בעגלה שלו.

כמו TeeFury, אם יש לך קול מותג מובהק, אל תהסס להשתמש בו באימיילים לשחזור העגלה שלך.

שיטות עבודה מומלצות לכתיבה ושליחה של דואר אלקטרוני לשחזור עגלה

רוצה ליצור אימיילים לשחזור עגלה כמו הדוגמאות למעלה? הנה כמה שיטות מומלצות לאימייל עגלה נטושה שיכולות לעזור:

1. צור FOMO

אנשים לא אוהבים להרגיש בחוץ. על ידי שימוש באסטרטגיית FOMO (פחד מהחמצה), אתה תיצור דחיפות עם המבקרים הנוטשים שלך. זה יגרום להם לרצות לפעול מהר לפני שהעסקה תיעלם.

ישנן דרכים שונות ליצור FOMO עם הודעות הדוא"ל לשחזור העגלה שלך. הנה כמה רעיונות:

  • כלול הצעה מוגבלת, למשל 20% הנחה זו יפוג בעוד 24 שעות.
  • אמור להם לנקוט בפעולה לפני שהפריטים נגמרים, למשל בקר בעגלה שלך לפני שאלו נגמרים!
  • ציין כמה פריטים נותרו במלאי, למשל נותרו 3 בלבד .
  • הדגש עסקה ותגיד להם לא לפספס, למשל אל תפספס את העסקה הזו .
  • כלול ביקורות או המלצות של לקוחות.

2. התאם אישית את הודעות האימייל שלך

אסטרטגיית האימייל של העגלה הנטושה שלך יעילה רק אם היא מעניינת את המבקרים הנוטשים שלך. דרך אחת להבטיח זאת היא להתאים אישית את הודעות הדוא"ל לשחזור העגלה שלך. האם ידעת שהודעות דוא"ל מותאמות אישית יכולות להגדיל את שיעור ההצלחה שלך בדוא"ל פי 6?

הנה כמה דרכים להתאים אישית את הודעות האימייל שלך לנטישת עגלה:

  • פנה למבקרים נוטשים בשמם.
  • התאם את תוכן האימייל כך שישקף את הבעיה שגרמה להם לנטוש את העגלה שלהם. לדוגמה, אם הם הוסיפו מוצר שאזל במלאי לעגלה שלהם, שלח להם דוא"ל "חזרה למלאי".
  • כלול תמונות של הפריטים המדויקים בעגלה שלהם.
  • כלול המלצות מותאמות למוצרים על סמך מה שיש בעגלה או היסטוריית גלישה קודמת.

3. השתמש בשורת נושא אטרקטיבית

אנשים מקבלים הרבה מיילים ביום. דיווחים מציינים 121 מיילים שנשלחים ומתקבלים מדי יום. שורת הנושא של האימייל שלך היא החלק הראשון של האימייל שלך שאנשים רואים. לכן, אתה צריך שורת נושא עגלה נטושה כדי לגרום לאנשים לפתוח את המיילים שלך.

שורת הנושא שלך צריכה להיות פשוטה, קצרה ומשכנעת מבלי להיות אגרסיבית מדי. כותרות אגרסיביות (למשל "קנה עכשיו!") עשויות להיות תקיפות מדי ועלולות לעצבן אנשים מסוימים.

לפי סקר של Klaviyo, פלטפורמת שיווק מובילה, שורות נושא ישירות שפשוט מזכירות למבקר הנוטש שהשאיר משהו בעגלה שלו בדרך כלל מבצעות את הכי טוב.

שורות נושא עם אימוג'י מוסיפות מגע אישי לדוא"ל שלך אבל בדרך כלל ביצועים מעט מתחת לממוצע. זה לא עושה את זה רע לעסקים. אם כי, זה עשוי להיות רעיון טוב להשתמש בו בנוסף לסוגים אחרים של שורות נושא בסדרה של אימיילים על נטישת עגלה.

הוספת הנחה לשורת הנושא שלך מקבלת תשומת לב. למרות שהם בדרך כלל מקבלים שיעור פתיחה מעט נמוך מהממוצע, 10.75% מהם מקבלים קליקים.

להלן רשימה של שורות הנושא הטובות ביותר בדוא"ל העגלה הנטושה שמצאנו:

  • האם שכחת משהו? (קספר, MCM)
  • Psst…זו העגלה שלך כאן…האם שכחת אותי? (ההר)
  • הצג את העגלה שלך עכשיו לפני שתפוג! (MAC Cosmetics)
  • אופס, משהו השתבש? (פד ונוצה)
  • רוקן את העגלה שלך עם 20% הנחה. (בונובוס)

4. כלול תמונה קשורה

תמונות הופכות את הודעות האימייל שלך למושכות יותר ועוזרות לך להאריך את טווח הקשב הקצר של הלקוח שלך לקצת יותר.

מחפשים להגדיל את הסיכוי שהמבקרים הנוטשים שלכם ילחצו על הודעות האימייל שלכם? כלול תמונות של הפריט/ים בעגלה שלהם.

אתה יכול גם לכלול תמונות נוספות של מוצרים הקשורים למה שיש בעגלה שלהם. בדרך זו, אתה תיתן להם אפשרויות נוספות למוצר למקרה שהם ינטשו את העגלות שלהם כי הם שינו את דעתם.

5. כלול הצעה מיוחדת

האם ידעת שהסיבה העיקרית לכך שאנשים נוטשים עגלות קשורה לתמחור?

אנשים רבים נוטשים את העגלות שלהם מכיוון שהם לא יכולים לעמוד בעלות הרכישה של הפריטים שהם מעוניינים בהם.

מתן הצעות מיוחדות כמו הנחות או משלוח חינם יחזיר מבקרים שנטשו את העגלות שלהם בגלל תמחור.

6. שלח יותר ממייל אחד

אל תשלחו מייל אחד בלבד ותתקשרו אליו ביום. רצוי לשלוח עד שלושה מיילים במרווחי זמן מסוימים.

זה לא חייב להיות מייגע. אתה יכול לקבל את כל שלושת המיילים כתובים מראש ואוטומטיים. המשמעות היא שהם יופעלו באתר האינטרנט שלך וישלחו למבקרים שלך בכל עת שיהיה צורך בכך.

שליחת מיילים בזה אחר זה כדי להשיג מטרה אחת כזו נקראת קמפיין טפטוף.

אם תחליט להשתמש במסע פרסום בטפטוף, תזמן את האימייל כראוי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר:

  • המייל הראשון הוא תזכורת פשוטה שאמורה להישלח שעה לאחר שמשתמש נוטש את העגלה שלו. העיתוי של המייל הראשון הוא בדיוק נכון, כי זה לא מוקדם מדי לעצבן את המבקר. זה גם נשלח לפני שלמבקר יש הזדמנות לשכוח הכל מהעסק שלך.
  • את האימייל השני – אימייל המשך – יש לשלוח 12 עד 24 שעות לאחר הראשון.
  • יש לשלוח את האימייל האחרון מספר ימים לאחר הדוא"ל השני. הפעם, אתה יכול לכלול הצעה מיוחדת כדי להניע את המבקר בפעם האחרונה.

7. כלול כפתור קופה

הקל על אנשים להשלים את הרכישות שלהם על ידי הכללת כפתור המקשר ישירות לדף התשלום של האתר שלך.

ככל האפשר, הימנע מהוספת טקסט מיותר במהלך מסע התשלום שלהם. זה עלול להסיח את דעתם, ולפיכך לגרום להם לנטוש שוב את תהליך התשלום.

במקום זאת, השתמש בטקסט של קריאה לפעולה בלחצן התשלום שלך.

הנה כמה קריאות לפעולה שבהן תוכל להשתמש כלחצן התשלום שלך:

  • בקר בעגלה שלך
  • המשך את ההזמנה שלך
  • חזרה לעגלה
  • תסתכל שוב
  • המשיכו לקנות

CTAs עם מחויבות נמוכה כמו אלה שלמעלה הם הטובים ביותר לשימוש. הם משכנעים בעדינות את המבקרים הנוטשים שלך ללכת להשלים את הרכישה מבלי להפעיל עליהם לחץ.

סיכום

אימיילים לשחזור עגלה יכולים להרוויח לקוחות נאמנים ותומכי מותג. הם גם עוזרים לך למכור יותר. אז למה אתה מחכה? צור את הודעות האימייל שלך לשחזור עגלה עוד היום.

אם אינך רוצה ליצור את שלך מאפס, תמצא תבניות ב-Target Bay וב-Strippo. פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify גם מספקות למשתמשים שלהן תבניות הניתנות להתאמה אישית.

כדי לשלוח אימיילים לשחזור עגלה, תזדקק לרשימת דוא"ל. הירשם לאדוריק היום בחינם כדי לקבל גישה לכלים שיכולים לעזור לך לפתח רשימת תפוצה בת קיימא.

אם מצאת מאמר זה מועיל, שתף אותו עם חבריך. אתה פשוט יכול לעזור לעסק של מישהו!

נסה את Adoric בחינם

Mailchimp alternative cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button