20 רעיונות ליצירת לידים עבור סטארט-אפים של SaaS
האם חיפשת רעיונות ליצירת לידים חסכוניים עבור הסטארט-אפ שלך ב-SaaS?
או שאולי, פשוט הבנת שצינור הלידים שלך לעסק שלך התייבש, ואתה צריך לעשות משהו בנידון?
כך או כך, הפוסט הזה הוא בשבילך.
בו תלמדו 20 אסטרטגיות ליצירת לידים כדי לשמור על העסק שלכם והכנסות.
בואו נתחיל דברים, נכון?
1. המר את התנועה באתר שלך ללידים עם Adoric
כשמשתמשים בו היטב, האתר שלך יכול להפוך למכונה ליצירת לידים. אבל איך בכלל הופכים את זה לאפשרי?
פָּשׁוּט. על ידי פריסת Adoric לאתר שלך.
Adoric מגיעה עם המון כלים שתוכננו במיוחד כדי לעזור לך להמיר את תנועת האתר שלך ללידים, ובסופו של דבר למכירות.
אחד מכלים כאלה הוא חלונות ההצטרפות הקופצים שמושכים את תשומת הלב שלנו. הם מאפשרים לך ללכוד את כתובות הדוא"ל של המבקרים שלך ופרטים אחרים ליצירת קשר שאתה עשוי להזדקק למטרות שיווק.
כדי להפוך את הפופאפים שלך למפתים יותר, אתה יכול להוסיף להם מגנט לידים. עוד על כך בקרוב.
אם אתה חושש שחלון קופץ עלול להרוס את חווית הגלישה של המבקרים שלך, שקול להשתמש בסרגל הצף שלנו או בתבניות הגלישה שלנו. הם הרבה פחות פולשניים, אבל עדיין מושכים תשומת לב.
אבל זה לא הכל.
לאדוריק יש המון תכונות אחרות שכולן תוכננו באופן ייחודי כדי לעזור לך לזכות בהמון לידים עבור הסטארט-אפ שלך ב-SaaS.
הם כוללים:
- טיימר ספירה לאחור כדי ליצור FOMO עם המבקרים שלך ולגרום להם להירשם במהירות למוצר שלך במקום להסתבך.
- טכנולוגיה עם כוונת יציאה המאפשרת לך ללכוד מבקרים המנסים לעזוב את האתר שלך.
- בקרת הפעלה שבה תוכל להשתמש כדי להגדיר כאשר החלונות הקופצים שלך יופיעו במסכי המבקרים שלך.
- תכונת מיקוד לפי קהל שמבטיחה שטופסי ההצטרפות שלך מוצגים לאנשים הנכונים.
- אינטגרציה חלקה עם כל ספקי שירותי הדוא"ל הגדולים כמו Mailchimp, Aweber וכו'.
מוכנים לקחת את אדוריק לסיבוב?
הירשם לחשבון בחינם
2. צור תהליך יצירת לידים באמצעות שיווק בדוא"ל
לאחר לכידת האימיילים של משתמשים פוטנציאליים של המוצר שלך עם החלונות הקופצים שלנו, מה אז אתה עושה איתם?
כאן נכנס לתמונה שיווק בדוא"ל. ותאמין לי, שיווק בדוא"ל משתלם בגדול.
מחקרים אמרו שעל כל $1 שאתה מוציא על שיווק בדוא"ל, אתה מקבל $44 בחזרה.
למרבה המזל, שיווק בדוא"ל אינו קשה כפי שהוא עשוי להיראות על פני השטח. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשיג ספק שירותי אימייל, להוסיף אליו את האימיילים שאתה אוסף, ליצור עותקי דוא"ל מושכי תשומת לב ולשלוח אותם כשהזמן מתאים.
3. בנה משפך המרות ליצירת לידים עסקיים
יצירת לידים לעולם אינה מושלמת ללא משפך המרה יעיל.
והסיבה פשוטה: לא כל לקוח פוטנציאלי שמגיע לאתר שלכם מוכן לבצע רכישה. כך גם אם אתה מייצר לידים באמצעות מודעות, שיווק במדיה חברתית או מיילים.
מה לעשות?
בנה משפך המרות כדי לטפח את הלידים שלך לאורך מסע הקנייה שלהם.
אבל מה זה אגב משפך המרה?
במילים פשוטות, משפך המרות – או משפך מכירות – הוא ייצוג חזותי של הנתיב שהפנייה עוברת מהתעניינות במוצר/שירות שלך ועד לשלב שבו הם הופכים ללקוחות משלמים.
מקור תמונה
אז איך בונים משפך המרות?
ובכן, האמת היא שאין שיטה יעילה יחידה לבניית משפך המרה. אבל, הנה זה שאנחנו משתמשים בו באדוריק ועבד די טוב בשבילנו.
שלב 1: יצירת תנועה משמעותית
קידום אתרים, תוכן שיווקי, מודעות פייסבוק, PPC – כולם עובדים היטב ליצירת תנועה. פשוט לכו על כל מה שמתאים לכם.
שלב 2: הוביל את התנועה לדף נחיתה
לאחר שיצרת תנועה משמעותית, הדבר הבא הוא להניע את התנועה הזו לאנשהו. איזה מקום טוב יותר לנהוג בו מאשר דף נחיתה שנבנה בהתאמה אישית?
לא הבית, אודות או דף יצירת הקשר של האתר שלך, אלא דף נחיתה ייעודי. זה המקום שבו ההמרה תתרחש. כלומר, זה בדף הנחיתה שלך שמבקר ימיר ללידים.
צריכים עזרה בבניית דף נחיתה?
איך לבנות דף נחיתה בקלות
שלב 3: לכיד הודעות דוא"ל עם הדגמה
להציע הדגמה ללקוחות הפוטנציאליים שלך זה בהחלט דבר לא מובן מאליו. כמה חבל שהרבה סטארט-אפים חדשים של SaaS מתגעגעים לזה.
הציעו הדגמה בחינם, ובתמורה, בקשו את המיילים שלהם. כל מבקר שנרשם בהצלחה לאחד הוא מוביל חם.
שלב 4: עקוב אחר הלידים שלך באמצעות דוא"ל או שיחת טלפון
כמו שהדגשתי קודם לכן, כל מבקר שנרשם להדגמה שלך הוא מוביל חם. לפיכך, הם יתקבלו בברכה עם שיחות ההמשך והמיילים שלך.
זה רק עניין של זמן עד שהם יוציאו את כספם על מוצר ה-SaaS שלך.
שלב 5: שטיפה וחזור
חזור על התהליך, ויש לך משפך המרה יציב.
כיצד לבנות משפך שיווק בדוא"ל
4. צור מגנטים מפתים עופרת
איך אתה משכנע אנשים לתת לך את כתובות האימייל שלהם ברצון? פשוט לבקש מהם לעשות זאת לא יחסוך את זה.
אבל לפתות אותם עם משהו בעל ערך יהיה קרוב לוודאי.
כאן נכנס לתמונה מגנט עופרת.
מגנטים מובילים, בעצם, הם משאבים/שירותים שאתה מציע בחינם ללקוחות פוטנציאליים בתמורה לפרטי ההתקשרות שלהם.
אז איזה מגנט עופרת יכול להתאים לעסק ה-SaaS שלך? ובכן, די הרבה!
הנה דברים בחינם שאתה יכול לתת כדי למשוך לידים איכותיים:
- ניסיון במוצר
- יִעוּץ
- הערכה/הערכה
- ערכות כלים
- הדרכות וידאו
- הנחה מוקדמת
- וכו.
פשוט שים את כובע החשיבה שלך.
מדריך למתחילים ליצירת מגנטים מובילים
5. צור לידים B2B באמצעות אימייל קר
האם המחשבה על כתיבת מיילים לא רצויים ללקוחות פוטנציאליים מפחידה אותך? זה צריך, כמובן. עם זאת, זה עובד.
אף על פי שמפחיד בהתחלה, שליחת אימייל קרה – כאשר היא נעשית נכון – יכולה לעזור לך לצבור הרבה לידים עבור העסק שלך. החלק הכי מגניב הוא שזה חסכוני. כמעט לא עולה כלום.
אבל מאיפה מתחילים? פָּשׁוּט. התחל באיסוף מיילים של לקוחות פוטנציאליים עבור המוצר שלך.
אני יודע מה אתה חושב; איפה אתה בכלל מוצא את המיילים? להלן כמה אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי למצוא את האימיילים האלה
- עבור אל Crunchbase; תמצא שם הרבה לידים מוסמכים
- השתמש ב-Email Hunter כדי למצוא את האימיילים של לקוחות פוטנציאליים
- לינקדאין יכולה גם להועיל
לאחר שמצאת את המיילים, המשימה הבאה שלך היא ליצור עותק דוא"ל משכנע שאי אפשר להתעלם ממנו.
צריך עזרה בזה? בדוק את הפוסט הזה מארכיון הבלוג שלנו
איך לכתוב מיילים קרים שמקבלים תגובות
זכור שעוצמת הקול היא המפתח ליצירת אימייל קר לעבוד עבורך. כלומר, אל תשלחו סתם 5 מיילים מדהימים, ואז תשבו אחורה וחכו לתגובה. שלח 5,000 במקום 😎
6. התחל לפעול ב-Quora
היכן, לדעתך, סביר להניח שרוב הלקוחות/הלקוחות הפוטנציאליים שלך יסתובבו באינטרנט? בין שלל המקומות האפשריים, Quora הוא בהחלט אחד מהם.
עכשיו, האם זה לא הגיוני להסתובב גם עם Quora? פעולה זו תיתן לך הזדמנות להתקרב ליעד שלך לזכות בלקוחות עבור המוצר שלך.
מבחינה טכנית, זה ידוע כשיווק Quora. חברות טכנולוגיה רבות עושות את זה.
כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור פרופיל בפלטפורמת השאלות והתשובות. לאחר שעשיתם זאת, המשיכו לענות על שאלות הקשורות לנישה שלכם.
עדיף, מצא קבוצת Quora המקבילה לענף שלך ותהיה פעיל שם. עם זמן ומסירות, המאמצים שלך בהחלט ישתלמו.
7. הפוך ל- Redditor
Reddit לא נקרא העמוד הראשון של האינטרנט לחינם; זהו אחד הפורום המקוון הגדול ביותר – אם לא הגדול כולו.
ככזה, זה גם מקום טוב להסתובב בו בתקווה למצוא משתמשים פוטנציאליים של מוצר ה-SaaS שלך.
אז איך אתה ממנף את Reddit כדי לייצר לידים לעסק שלך?
חפש אחר תקצירים רלוונטיים הקשורים לעסק שלך והיכנס לפעילות שם. ויש המון כאלה. פשוט תחפש ועשרות מהם יצוצו.
למרבה המזל, בניגוד ל-Quora, אתה לא באמת צריך לענות על שאלות כדי לשים לב ב-Reddit. פשוט לקרוא דרך המרות יעזור. אתה יכול גם לקחת צעד קדימה על ידי שליחת פיצ'רים ללקוחות פוטנציאליים.
8. התחל עם שיווק תוכן
איזו דרך טובה יותר ליידע ולחנך משתמשים פוטנציאליים לגבי המוצר שלך מאשר באמצעות תוכן? אז תמשיך עם זה.
תוכן בהקשר זה אינו מוגבל רק לפוסטים בבלוג: וידאו, פודקאסט ואפילו גרפיקה נמצאים כולם בתמהיל.
כשתסיים ליצור ולפרסם תוכן נוקב, הדבר הבא הוא לקדם אותם. למעשה, כאן מתרחשת רוב העבודה. אחרי הכל, אם אנשים לא יודעים על התוכן שלך, איך הם היו צורכים אותו?
מה לעשות?
לאחר פרסום פוסט, קדם אותו בפייסבוק או בגוגל באמצעות מודעות בתשלום.
פתח ערוץ YouTube או אפילו TikTok כדי לקדם את הסרטונים שלך. להיות יצירתי!
9. הפעל תוכנית שותפים
כדי שעסק ה-SaaS שלך יצליח, אתה צריך הפניות – הרבה מהן. חברים, עמיתים ואפילו בני משפחה יכולים להפנות אליך עסקים. אבל הם לעולם לא יספיקו.
לשם כך, עליך להקים ולתחזק תוכנית שותפים. כאשר עושים זאת נכון, תוכניות כאלה יכולות להביא לך זרם קבוע של הפניות.
אבל חכה רגע, האם אתה בכלל יודע מה זה בכלל תוכנית שותפים?
בעיקרון, זו תוכנית שמתגמלת אנשים על כל הפניה מוצלחת/ ליד שהם שולחים לדרכך. זה אומר שאחרים יכולים לשווק את המוצר שלך, ואתה מתגמל אותם על כך.
למרבה המזל, להגדיר אחד זה לא כל כך קשה. כל שעליך לעשות הוא לגשת לצומת Commission (CJ) ולהירשם כמפרסם.
לחלופין, התקן את התוסף Easy Affiliate באתר וורדפרס שלך ותתחיל להתגלגל.
17 תוספים לשיווק שותפים לוורדפרס
10. תגמל את הקבוצה הראשונה שלך של משתמשים משלמים
תגמול אנשים על כך שהם שולחים לך עסקים זה מגניב. הרחבת אותה מחווה לקבוצה הראשונה של משתמשים משלמים זה מגניב יותר.
עכשיו, אתה לא בהכרח צריך לתגמל אותם בכסף ובתמריצים כספיים כלשהם. משהו פשוט כמו מנוי לשנה שלמה יקצץ את זה.
עדיף, הציעו חולצות טריקו ממותגות כפרס. הם זולים להדפסה ב-Uberprint.
פשוט תהיה יצירתי.
11. הפעל מסע פרסום ליצירת לידים באמצעות מודעות
לאתחל עסק מאפס יכול להיות מאתגר. כדי לצבור תאוצה ולהגדיל את ההיקף, ייתכן שתצטרך להוציא הרבה על מודעות כדי למשוך עיניים לעסק שלך.
עם זאת, זה יהיה שווה את זה.
לכן, בזמן שאתה בוחן שיטות חינמיות וחסכוניות לקידום עסק ה-SaaS שלך, היה מוכן להוציא קצת כסף על מודעות.
מודעות פייסבוק, גוגל ויוטיוב הן כולן נקודות התחלה טובות.
12. השתתף במפגשים ואירועים
לפני הופעת האינטרנט – וכל הציוד הטכנולוגי שאנו משתמשים בהם היום – בעלי עסקים הסתמכו בעיקר על שיווק מפה לאוזן כדי לקדם את העסק שלהם.
זה עבד; ועדיין עובד עד היום.
אבל כדי ששיווק מפה לאוזן יעבוד, אתה צריך לדבר עם האנשים הנכונים. ואיזה מקום טוב יותר לפגוש את האנשים האלה מאשר מפגשים ואירועים בתעשייה?
אז רדו מהתחת ולכו לחפש מפגשים להשתתף בהם.
לא בטוחים איך למצוא אחד?
Eventbrite ו-Meetup יכולים לעזור.
13. למנף את כוחן של המלצות
האם הצלחת לקבל קומץ ביקורות והמלצות מלקוחות קודמים שלך? תן לכל העולם הרחב לדעת עליהם.
על ידי כך, אתה בונה אמון עם משתמשים פוטנציאליים של התוכנה שלך.
אתה יכול אפילו לקחת דברים רחוק יותר על ידי בקשה מאנשים לנסות את התוכנה שלך בחינם ואז להשאיר ביקורות לאחר מכן.
14. היכנס לרשימת G2 או Capterra
רישום ב-G2 או Capterra יעזור לתת לעסק שלך חשיפה רבה.
אלו שני אתרי ביקורת שבהם משתמשי SaaS בודקים לעתים קרובות כשהם מחפשים לרכוש תוכנה מקוונת.
בנוסף, רישום שם יכול לעזור לתת דחיפה לתנועת האתר שלך.
לשם כך, הגיוני מאוד להירשם באחד מהם – או שניהם.
הם אמנם לא בחינם, אבל באמת שווים את הכסף
15. קדם את העסק שלך בלינקדאין
קידום העסק שלך בלינקדאין יכול לעשות הרבה ביצירת לידים עבור עסק ה-SaaS שלך.
כדי להתחיל, פשוט צור פרופיל עבור העסק שלך. ודא שהפרופיל מותאם כראוי לחיפוש על ידי הוספת מילות מפתח רלוונטיות לעותק שלך.
לאחר שהפרופיל שלך הוגדר, חפש המלצות כמו שהחיים שלך תלויים בזה. קח את הדברים קצת יותר רחוק על ידי פרסום תוכן בעל תובנות, חיבור עם אנשי מקצוע אחרים, הצגת מודעות ממומנות וכו'.
16. מינוף מוצר ציד
השלב המוקדם של כל סטארטאפ הוא, לרוב, הקשה ביותר. השגת המשתמשים הראשונים שלך בשלב זה יכולה להיות קרב מפרך בעלייה.
אבל אתה יכול להקל על התהליך על ידי רישום המוצר שלך ב-Product Hunt.
Product Hunt הוא אתר שבו מתאספים מייסדי סטארטאפ ומשווקים המעוניינים להתחבר למשתמשי מוצר.
כדי להשתמש, כל שעליך לעשות הוא לשלוח את כתובת האתר למוצר ה-SaaS שלך, לאפשר למשתמשים לבדוק אותו בחינם, ולאחר מכן להצביע בעדו אם הם רואים בכך שימושי.
ככל שהמוצר שלך מקבל יותר קולות, כך הוא מקבל חשיפה טובה יותר. זה אומר יותר משתמשים בשבילך.
17. תמכו במטרת צדקה
תמיכה במטרת צדקה היא אסטרטגיית יצירת לידים יעילה, אך מתעלמת ממנה עבור סטארט-אפים של SaaS.
לא רק שעושה זאת עוזרת לתת לעסק שלך חשיפה רבה, היא גם עוזרת לבנות אמון עם הלקוחות שלך.
עם זאת, אתה צריך להיות מכוון ואסטרטגי לגבי זה על ידי בררן לגבי הצדקה שאתה עובד איתה.
היעד העסקי, קהל היעד והמטרה שלך צריכים להתאים לכל ארגון צדקה שתבחר לעבוד איתו.
ואל תשכח ליידע את העולם שאתה תומך במטרת צדקה. צא עם זה בהצהרה נועזת באתר שלך.
18. מקד ללקוחות מתחרים
לפעמים, אתה פשוט צריך לנקוט בגישה לא שגרתית כדי ליצור לידים לעסק שלך. אחת הגישות הללו היא מיקוד ללקוחות המתחרים שלך.
אֵיך?
אחד מהם בודק את פרופיל הטוויטר שלהם כדי להכיר את האנשים שעוקבים אחריהם. אז עקוב אחרי האנשים האלה. אני מקווה שהם יחזרו אחריך.
אחר מרגל אחריהם באמצעות Builtwith.
Builtwith יכול להפיק דוח מפורט של כל אתרי האינטרנט באמצעות מוצר של מתחרה.
19. בינוני הוא מצוין ליצירת לידים
אחת הדרכים להוכיח את החוזק שלך ולהראות ללקוחות פוטנציאליים שאתה מכיר את הבצל שלך היא על ידי פרסום תוכן בעל תובנות. ובאופן קבוע.
למרות שפרסום תוכן בבלוג שלך יעבוד, ביצוע זאת ב-Medium עשויה להיות אפשרות טובה יותר.
ראשית, התוכן שלך יקבל חשיפה טובה יותר. Medium מקבל עד 236.65 מיליון צפיות חודשיות.
ככל שהתוכן שלך מקבל צפיות טובות יותר, כך הסיכוי שלקוח ימצא אותך גבוה יותר.
20. פנה לבלוגרים
מצא בלוגרים בתעשייה שלך, פנה אליהם ובקש להופיע ככותב אורח. רבים יחייבו.
אם קשה להשיג את זה, בקש לפרסם תוכן ממומן. הם יגבו ממך רק עמלה.
סיכום
אז הנה לך; 20 רעיונות ליצירת לידים בדוקים ומהימנים עבור עסק ה-SaaS שלך.
אני מקווה שמצאת את היצירה הזו שימושית. אם כן, תהיו אדיבים לשתף. אולי אתה עוזר למישהו.
מוכן לראות כיצד Adoric יכולה לעזור לך לייצר לידים לעסק שלך? הירשם לחשבון בחינם מיד.
נסה את Adoric בחינם