רעיונות לעסקים

21 כלי בדיקת A/B רבי עוצמה למשווקים חכמים בשנת 2022

האם אתה משווק והחלטת להשתמש בבדיקות A/B כדי לשפר את ההמרות שלך? זה חכם! אבל על איזה כלי לבדיקת A/B כדאי ללכת?

כדי לענות על שאלה זו, ריכזנו רשימה מקיפה של 21 כלי בדיקת A/B בחינם ובתשלום לבחירתך.

אבל קודם כל הבסיס: מה זה בדיקת A/B?

בדיקת A/B, הנקראת גם בדיקות מפוצלות, היא שיטה המאפשרת להשוות גרסאות שונות של מסע פרסום או דף אינטרנט כדי לדעת מה עובד הכי טוב. זה יעזור לך לקבוע איזה מהם ממיר או מעודד מעורבות משתמשים בצורה טובה יותר.

A/B testing tool

כמו בקמפיין המוקפץ למעלה, גרסת בדיקה אחת היא בדרך כלל גרסה שונה במקצת של השנייה. במהלך הבדיקה, כל גרסה מוצגת לקבוצות שונות לחלוטין של קהלים. הגרסה עם הקליק הגבוה ביותר מנצחת ומאומצת לשימוש.

אגב, אם אתה חדש לגמרי, יש לנו מדריך שיעזור לך להתעדכן בבדיקות A/B.

תוֹכֶן:

מדוע בדיקת A/B חשובה?

אמנם ישנן דרכים רבות למדידת הצלחה עסקית כמשווק, אך איננו יכולים להכחיש ששיעור המרה טוב הוא נשמת אפו של כל עסק מצליח.

לדעת למה הלקוחות הפוטנציאליים מצפים מכל קמפיין שיווקי נתון היא דרך בטוחה להגדיל את הסיכויים שלך להשיג המרות ממנו.

לכן, כמשווק, תזדקק לשיטה שתעזור לך לבצע בדיקות כדי לדעת למה הקהל שלך יגיב הכי טוב. השיטה צריכה להקל לא רק לבדוק אלא גם לנתח תוצאות בצורה מדויקת.

בדיקת A/B היא אחת הטכניקות הטובות ביותר לעשות זאת. לא פלא מדוע הוא מועדף על ידי משווקים רבים.

הנה כמה סיבות ספציפיות מדוע בדיקת A/B היא חשובה.

1. מעורבות מוגברת של משתמשים

בדיקת A/B עוזרת לך להעריך את התכונות המעודדות מעורבות. כך תוכלו ליצור רעיונות דומים שיובילו למעורבות טובה יותר של משתמשים. מלבד מסעות פרסום, בדיקות A/B עוזרות לך ליצור תוכן אינטרנט שישפר את חווית המשתמש הכוללת שלך.

2. שיעור המרה טוב יותר

מבחני A/B מספקים דרך כמעט מושלמת להמיר תנועה ללקוחות משלמים. תוצאות בדיקת A/B עוזרות לך לדעת מבעוד מועד איזה מהקמפיינים שלך יניב לך הכי הרבה המרות.

3. שיעור יציאה מופחת

כאשר אתה יודע מה הקוראים שלך באמת רוצים ומגישים אותם בהתאם, שיעור הנטישה שלך יירד מאוד.

באנגלית פשוטה, הקצב שבו מבקרים לוחצים על כפתור החזרה כמעט מיד כשהם נוחתים באתר שלך יירד.

4. מכירות מוגברות

המטרה של כל עסק ללא קשר לגודלו או הענף היא לבצע יותר מכירות. התוכן של מסע פרסום או אתר יכול להפוך אותו או לשבור אותו. בדיקת A/B מספקת דרך לכוונן אלמנט באתר כדי למשוך יותר תנועה.

כמו כן, תוכן טוב יותר שווה לעלייה בזמן הממוצע שמבקר מבלה בגלישה באתר שלך. זה בתורו מוביל לשיעור המרה גבוה יותר ובכך מגדיל את המכירות.

5. עוזר לפתח מוניטין מותג טוב

בין אם זה נושא מסוים, בחירת מילים או צבע, קל לך יותר ליצור בדיוק את מה שהקהל שלך יכול להתייחס אליו באמצעות בדיקות A/B.

ברוב הפעמים, תקבל רק הזדמנות אחת לתת לקהל שלך רושם טוב בפעם הראשונה. על ידי בדיקת A/B של מסעות הפרסום שלך לפני הוצאתם, תפתח מוניטין טוב למותג שלך בקרב הקהל שלך לאורך זמן. זה בתורו יהפוך את המותג שלך למקום הבחירה שלהם בכל פעם.

תכונות שיש לשים לב אליהן בכלי בדיקת A/B

לא יודעים איך לבחור כלי בדיקת A/B לעסק שלכם? להלן כמה תכונות שכדאי לשים לב אליהן עבור כלי בדיקת A/B לפני שאתה משלם עבורו:

1. עלות השימוש בכלי

אולי הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא כמה עולה הכלי. במידה רבה, תצטרך לבחור בכלי בדיקת A/B שמתאים לתקציב שלך.

לרוב הכלים יש תוכניות מנוי שונות עם מחירים שונים לבחירתך. ככל שהעסק שלך גדל, אתה תמיד יכול לשדרג לתוכניות מנוי גבוהות יותר.

2. תמיכה ייעודית

בשל המורכבות הכרוכה בתפקוד כלי הבדיקה, חייבת להיות תמיכה ייעודית למשתמשים. פלטפורמות בדיקה רבות מציעות תמיכה באמצעות שיחות, צ'אטים חיים, מיילים או תגובות אוטומטיות.

שימו לב למהירות שבה התמיכה מגיבה לשאילתות. אתה לא רוצה מצב שבו אתה נתקל בבעיה טכנית ולוקח נצח כדי לפתור אותה.

3. תכונות מיקוד ופילוח

מיקוד עוזר לך להציג גרסאות בדיקה לקהל שלך על סמך ההתנהגות שלו. פילוח מאפשר לך לקבץ את הקהל שלך לפי מיקום, מין, טווח גילאים וכו'.

האיכות של תוצאות הבדיקה שתקבל תהיה תלויה באיזו מידה תוכל למקד את הקהל שלך ולפלח אותם לקבוצות. לכן, אתה צריך להיות בטוח שלכלי בדיקת A/B שאתה בוחר יש יכולת מיקוד ופילוח טובה.

4. עורך גרפי מובנה קל לשימוש

עורך גרפי מובנה מקל על שינוי אלמנטים של מסע הפרסום או דף האינטרנט שלך כגון צבעים, כותרות, תמונות וכו' כדי ליצור גרסה אחרת.

אם יש לו גם ספרייה של תבניות מקצועיות שמהן אתה יכול ליצור את הקמפיינים שלך, זה אפילו טוב יותר.

5. תכונה אנליטית

כלי A/B לא צריך רק לבצע בדיקות אלא גם לאסוף, לנתח ולפרש את התוצאות. זה מה שתכונה אנליטית עושה.

רוב כלי בדיקת A/B מספקים לך לוח מחוונים שמראה לך את תוצאות הבדיקה שלך בזמן אמת. כך אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל מידע מדויק.

21 כלי בדיקת A/B קלים לשימוש

ריכזנו רשימה של כלי בדיקת A/B שאנו בטוחים שיעזרו לשפר את השיווק שלך. התוצאות שהם נותנים לך יכולות לעזור לך לשפר את הביצועים של מסעות הפרסום שלך.

חילקנו אותם ל-2 קבוצות כדי להקל על הדברים:

  • תוכנת בדיקה בחינם, ו
  • תוכנת בדיקה בתשלום

כלי בדיקת A/B בחינם

להלן כלים לבדיקת A/B שתוכל להשתמש בהם ללא עלות

1. אדורי

Adoric AB testing tool

Adoric לא רק עוזרת לך להריץ מבחני A/B אלא גם מנהלת ומנתחת אותם בזמן אמת. כך תוכלו להיות בטוחים שהגרסה שבה תשתמשו בסופו של דבר לקמפיין שלכם תביא לכם את ההמרה הטובה ביותר.

Adoric מאפשרת לך לבדוק אלמנטים של מסע פרסום כגון העתקה, צבע כפתור הקריאה לפעולה שלך, גופן, תמונות וכו'. הכלי שלנו משמש ומותאם למותגים כמו P&G, Groupon ו-Toyota.

החלק המגניב ביותר הוא שאתה יכול לבדוק את מסעות הפרסום השיווקיים שלך כרצונך ובלי להוציא סנט. זה בגלל שאדוריק בחינם!

2. מלפפון

Cucumber AB testing tool

מלפפון הוא אחד מכלי בדיקת A/B הטובים ביותר שקיימים. הוא בקוד פתוח וגורם לבדיקות A/B לפעול בצורה מהירה ומדויקת יותר, הודות לכלי האוטומציה שלו.

זה גם מציע מבחנים שיכולים להיות מובנים על ידי כל אדם בין אם יש לו ידע טכני או לא.

3. דג לועג

Mocking fish

Mocking Fish מאפשר לך להשתמש בכלי בדיקת A/B שלו ללא עלות למשך שנה אחת. שנה אחת היא מספיק זמן בשביל שתרגיש מספיק נוח לשלם עבור בדיקות A/B, אתה לא חושב?

עם Mocking Fish, אתה מקבל לוח מחוונים אינטראקטיבי שעוזר לך לעקוב אחר מידע הבדיקות שלך בזמן אמת. זה גם נותן לך ניתוחים אמינים שיכולים לעזור לך לשפר את שיעורי ההמרה שלך.

4. Google Optimize

Google Optimize tool

בניגוד למקבילו, Optimize 360, Google Optimize היא חופשית לשימוש. כלי בדיקת A/B זה מגיע עם הרחבה (ניתן להורדה מחנות האינטרנט של Chrome) והוא יכול להיות משולב עם Google Analytics.

כלי בדיקת A/B בתשלום

רוב כלי בדיקת A/B מושכים עמלות עבור שימוש מלא. חלקם מספקים עד חמש נסיונות חינם, אך לאחר מכן, תידרש לשלם כדי להפעיל בדיקות נוספות. כמה מכלי בדיקת A/B בתשלום הטובים ביותר שבהם אתה יכול להשתמש כוללים:

5. אופטימיזציה

Optimizely AB testing tool

בשימוש אופטימלי על ידי עסקים ליצירת דפי אינטרנט עם בדיקות A/B מדויקות. זוהי תוכנה חזקה וידידותית למשתמש שעוזרת למשווקים לבדוק את הקמפיינים שלהם ולהגדיל את שיעורי ההמרה שלהם.

Optimizely משמש עסקים גדולים החל מאופנה לאתרי מסחר אלקטרוני. הוא גם מספק כלי בדיקה מרובי משתנים לבדיקת יותר משתי גרסאות של מסע פרסום או דף אינטרנט.

זה דורש דמי מנוי של כ-1,000$ לחודש או 50,000$ לשנה כדי להתחיל עם השירותים שלו. חברות פופולריות כמו Uber ו-Udemy עושות שימוש בכלי הבדיקה הזה.

6. המרה

Convertize

Convertize היא ספקית פתרונות בדיקות A/B מובילה. זוהי תוכנה שימושית ביותר בקרב תעשיות בינוניות המשתמשות בבדיקות A/B אוטומטיות כדי להגדיל את המכירות. עבור תמחור, Convertize מתחיל ב-$49 לחודש.

זוהי תוכנה ידידותית למשתמש המספקת תוצאות בדיקה מדויקות ועוזרת לך לשפר את חווית המשתמש באתר שלך ולהפיק יותר הכנסות. Convertize מספקת למשתמשים שלה גם ניסיון חינם.

7. Adobe Target

Adobe Target

Adobe Target הוא כלי בדיקת A/B ששייך. הוא משמש בעיקר על ידי תעשיות גדולות מכיוון שמנויים הם כ-$1000 לחודש.

הוא מציע בדיקה מפוצלת, בדיקה מרובה משתנים ומצב טייס אוטומטי המבטיח שלא תאבד את ההמרות שלך בזמן הפעלת בדיקה.

עם Adobe Target, אתה יכול לבדוק תמונות A/B, העתקה, ממשק משתמש וכו'.

8. פשט

Simplify

Simplify, הידועה בעבר בשם Site Gainer היא פלטפורמה מרשימה להריץ איתה את מבחני ה-A/B שלך. הוא מספק גישה לתכונות נהדרות כמו מפות חום ותמיכה ממומחי CRO מקצועיים וותיקים.

אין לו תוכנית מנוי נוקשה, במקום זאת, החיובים שלו תלויים בתנועה של האתר שלך.

9. נליאו

Nelio

Nelio הוא כלי לבדיקת A/B בקוד פתוח עבור אתרי וורדפרס. זה עוזר ליצור כותרות קליטות שמבטיחות למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. אתה יכול גם לבדוק את הפריסה, העיצוב והתוכן של מסע הפרסום שלך. Neilo מספק מפות חום ועובד עם WooCommerce.

10. א.ב טעים

AB tasty

AB Tasty הוא כלי נוסף לבדיקת A/B המציע גם בדיקות מפוצלות וגם בדיקות מרובי משתנים. הוא מופעל בינה מלאכותית ומספק תכונות שמגבירות את המעורבות באתר.

11. בצע אופטימיזציה של 360

Optimize 360

Optimize 360 היא פלטפורמת Google שעוזרת לך לבדוק גרסאות מרובות של מסעות הפרסום שלך על ידי כך שהיא מאפשרת לך לשנות תמונות, טקסט ורכיבים אחרים של אותו דף אינטרנט.

זה משתלב היטב עם Google Analytics או Analytics 360 (שהיא הגרסה המשודרגת של Google Analytics). Optimize 360 מוערך בעלות של עד $150,000 בשנה.

12. ביטול הקפצה

Unbounce AB testing

Unbounce לא רק מאפשר לך לעצב, ליצור ולפרסם דפי נחיתה משלך באינטרנט אלא גם מספק שיעור המרה גבוה יותר בכך שהוא מאפשר לך להריץ מבחני A/B בדף שלך. זוהי דרך מצוינת לשפר את SEO ולשפר את הביצועים של האתר שלך.

Unbounce מספקת ניסיון חינם לשימוש למשך 14 ימים בכל התוכניות שלהם ולאחר מכן אתה צריך לשלם. התוכניות שלהם נעות בין 30 ל-300 דולר לחודש, שבהשוואה למותגי כלי בדיקה אחרים אינו יקר מדי.

13. כלי אופטימיזציית אתרים חזותיים (VWO)

VWO AB testing tool

כלי אופטימיזציית אתרים חזותיים הוא כלי המשמש משווקים ובעלי עסקים לבדיקת A/B מסעות פרסום שיווקיים. זה קל לשימוש ויכול לעזור לך להגדיל את שיעורי ההמרה שלך.

עם למעלה מ-100 תכונות מדהימות והיכולת שלה לבצע בדיקות רב-משתניות ולהפיק תוצאות טובות, בטוח לומר ש-VWO הוא אחד הטובים ביותר.

VWO אינה מציעה נסיונות חינם והתמחור שלה מתחיל ב-$199 לחודש. זוהי פלטפורמה מהימנה ומשמשת חברות כמו דיסני, טרגט ו-eBay.

14. Evolv

Evolv

Evolv מבטיחה לעזור לחברות לייעל את החוויה הדיגיטלית שלהן כדי לטפח צמיחה ועד כה, הן היו טובות כמו המילה שלהן.

זה מספק לך את היכולת לבדוק אלמנטים כמו תמונות, צורות כפתורים וצבע בין היתר. זה גם מאפשר להפעיל בדיקות מרובות משתנים. השימוש ב-Evolv אינו מגיע עם מחיר קבוע אך המחירים זמינים לפי בקשה.

15. Omniconvert

Omniconvert

Omniconvert עוזרת למשווקים לשפר את חווית המשתמש באתרים, לבדוק תכונות של המוצר ולהגדיל את המעורבות וההמרות.

בין אם המבקרים שלך נמצאים בטאבלט, בנייד או במחשב שולחני, עם Omniconvert, תוכל גם ליצור עבורם מבחני A/B במכשירים שונים. אתה יכול גם לבחור להפעיל ניסויים מסוימים במכשיר אחד או שניים בלבד.

Omniconvert מציעה ניסיון חינם. אבל כמובן, אולי תרצה עוד משהו. התוכניות בתשלום שלהם מתחילות ב-$59 לחודש.

16. SiteSpect

SiteSpect AB testing

אם אתה מחפש להתאים אישית את חוויית המבקרים שלך באמצעות בדיקות A/B, SiteSpect הוא ההימור הטוב ביותר שלך.

SiteSpect נותן לך ניתוח זהיר לגבי האופן שבו כל שינוי של רכיב בדף אינטרנט משפיע על הביצועים. ניתן להפעיל אותו באנדרואיד, iOS והאינטרנט. התמחור זמין עבורך כאשר אתה מבקש זאת.

הם גם מספקים פתרונות אחרים לאופטימיזציה של אינטרנט שעוזרים לעסקים להגדיל את ההכנסות שלהם.

17. Monetate

Monetate

Monetate עוזר לך למנוע ניחושים בכך שהוא מאפשר לך A/B לבדוק את מסעות הפרסום שלך. זה עוזר לך להפעיל ניתוח מעמיק באמצעות תהליך בדיקת A/B כדי לבחור אילו אלמנטים יש לשנות. כך זה משפיע ישירות על שיעורי ההמרה שלך.

18. מוליכות

Conductrics

Conductrics הקדישו את הפלטפורמה שלהם כדי לעזור למשווקים לגלות איזו גרסה של תוכן האינטרנט או התכונה שלהם עובדת הכי טוב.

הם גם עוזרים לך לדעת איך לבצע אופטימיזציה טובה יותר של האתר שלך לתנועה. זהו הכלי המושלם לבדיקת A/B עבור משווקים. זהו שירות בתשלום וכרגע אינו מציע נסיונות חינם.

19. FreshWorks

Freshworks

FreshWorks שנקראה בעבר FreshMarketer היא פלטפורמת בדיקות A/B המספקת למשתמשים אוטומציה, שיעורי המרה מהירים יותר והכנסות טובות יותר. הוא לוכד ומנתח את חוויית המשתמש באתר ולאחר מכן מציע הצעות לשיפור טוב יותר.

נוסף על כך, Freshworks יכולה לעזור לך לשפר את המעורבות על ידי יצירת תוכן טוב יותר באמצעות בדיקות A/B. כיום משתמשים בו למעלה מ-200 מותגים שחלקם כוללים את UNICEF ו-Toshiba. זה קל לשימוש ומספק תכונות מדהימות.

FreshWorks מציעה 21 יום ניסיון חינם שלאחריה תצטרך לשלם עמלה. הם גובים על סמך מה שהם מכנים 'אנשי קשר' עם 29 דולר לחודש כתוכנית הזולה ביותר. ככל שמספר 'אנשי הקשר' שלך גדל, כך גם העמלה שאתה צריך לשלם.

20. קליקטרו

Clickthroo AB testing

עם Clickthroo, משתמשים לא רק יכולים להריץ בדיקות כדי לייעל את ההמרה שלהם אלא גם ליצור דפי נחיתה.

Clickthroo הוא שילוב של כלים רבים: בדיקות A/B, אופטימיזציה לאינטרנט, מעקב וכלי ניהול, הכל באחד.

הוא נבנה במיוחד עבור אנשים שאינם מתמצאים בטכנולוגיה וחסרי ידע בקידוד. זה מספק לך דוחות מדויקים בזמן אמת של העדפות הקהל שלך.

21. Zoho PageSense

Zoho PageSense AB testing tool

Zoho PageSense מציעה לא רק בדיקות A/B במחיר סביר, אלא גם מציעה תכונות התאמה אישית. הוא מספק בדיקת כתובות אתרים מפוצלות, עריכה חזותית, דיווח גמיש, מפות חום וניתוח משפך, כל אלה בעלי ערך לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

התמחור מתחיל ב-$17 לחודש, מחיר נמוך במידה ניכרת עבור כל התכונות שהוא מספק. התוכנית של $17 לחודש מספקת עד 10,000 מבקרים והתוכנית היקרה ביותר שהיא מציעה כיום היא המנוי של $599 לחודש.

Zoho הוא כלי בדיקה יעיל למשווקים כדי לייעל את משפך המכירות שלהם באתר שלהם מבלי לשבור את הבנק.

סיכום

הנה: 21 כלי בדיקת A/B רבי עוצמה. שימוש בכלי בדיקת A/B תמיד שווה את ההוצאה. זה יוציא את הניחוש מהקמפיינים שלך וישפר את מעורבות המשתמש ואת שיעורי ההמרה.

למרות שייתכן שתצטרך להעריך כל כלי כדי לראות איזה מהם מתאים לך ביותר, אנו מקווים שרשימה זו תקל עליך לבחור אחד.

עוד יותר טוב, הירשם ל-Adoric עוד היום כדי לקבל גישה לאחד מכלי בדיקת A/B הטובים ביותר הזמינים.

נסה את Adoric בחינם

A/B testing tools

website personalization increase customer retention

10 Easy Ways to Improve Your Popups

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button