רעיונות לעסקים

23 ההזדמנויות העסקיות הרווחיות ביותר בשנת 2022

יצירת עסק מהבית או מציאת רעיונות עסקיים רווחיים באינטרנט יכולים להיות מאתגרים. יש אלפי הזדמנויות עסקיות אפשריות, ובכל זאת הכל נראה כאילו זה נעשה אלפי פעמים בעבר.

אז עם כל מבחר המוצרים האלה, איפה בכלל מתחילים לחפור כדי למצוא את הזהב?

אם אתה מחפש להקים עסק משלך, להלן רשימה גדולה של הזדמנויות שאתה יכול לנצל היום כדי להצמיח עסק רווחי בשנת 2022 ואילך.

איך למצוא את ההזדמנות העסקית הבאה שלך

  1. הזדמנויות עסקיות ששרדו את המגיפה
  2. הזדמנויות עסקיות מקוונות
  3. הזדמנויות עסקיות פדרליות
  4. הזדמנויות יזמיות
  5. כיצד לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות
  6. מציאת ההזדמנויות העסקיות הנכונות עבורך
  7. הזדמנויות עסקיות שאלות נפוצות

הזדמנויות עסקיות ששרדו את המגיפה

מהמחקר שלנו, הגדרנו סוג עסק "משגשג" ככזה שלמייסדו הייתה רמת שביעות רצון גבוהה מהממוצע מהביצועים העסקיים ו/או השקפה חיובית גבוהה מהממוצע על עתיד העסקים שלו.

אמנם היו כמה מנצחים ברורים – אנחנו אפילו לא צריכים להסתכל על המספרים כדי לקרוא למותגים של בגדי טרקלין ועסקי כושר ביתי – אבל המחקר שלנו חשף כמה יוצאי דופן בלתי צפויים.

סוגי העסקים המשגשגים האלה – והתחזיות שלנו לגבי העסקים הקטנים הרווחיים ביותר שיחלו ב-2022 – הם:

  • עסקים בריאים ויופי
  • עסקים מנויים
  • עסקים המוכרים B2B ו-B2C

עסקי בריאות ויופי

business performance in 2020

המספרים: 55% ממייסדי עסקים בתחום הבריאות והיופי דיווחו שהם מרוצים מהביצועים העסקיים בשנה האחרונה. (הממוצע בכל סוגי העסקים היה 38%). בעוד שהביצועים של השנה האחרונה הם אינדיקציה טובה להצלחה, אחוז גבוה אף יותר מצפה להמשך הצלחה. 79% ממייסדי הבריאות והיופי דיווחו על תחזית חיובית בחודשים הבאים.

מדוע העסקים הללו שגשגו

תחת הקטגוריה של בריאות ויופי, תמצאו פריטי טיפוח אישיים כמו חיטוי ידיים וסבונים. למוצרים אלה היה ביקוש גבוה, במיוחד בתחילת המגיפה, עם דאגה מוגברת לגבי העברת פני השטח. תופעת לוואי נוספת לנעילה מתגלגלת הייתה ההשפעה על תעשיית שירותי היופי. צרכנים הפנו את הוצאות היופי שלהם לחוויות ספא וסלון בבית.

עם ההשקה האיטית של החיסונים והצורך המתמשך בטיפול עצמי, אנו צופים שעסקי בריאות ויופי ימשיכו לשגשג עד שנת 2022.

עסקי בריאות ויופי בעלי פוטנציאל גבוה שיתחילו ב-2022

אם אתם מחפשים לפתוח עסק רווחי בתחום הבריאות או היופי השנה, קחו בחשבון את הצרכים המשתנים של הצרכנים. זיהינו מגמות שהופיעו בשנת 2020 והן כאן כדי להישאר.

עסקים שיכולים למכור באינטרנט ולהציע מספר שיטות משלוח יזכו. חבר את הגישה הזו לרעיונות למוצרים המבוקשים מאוד:

  • מוצרי טיפוח אישיים כמו סבון ידיים וחומר חיטוי
  • טקסי ספא בבית כמו מסכות פנים
  • טכנולוגיית יופי כמו רובי עיסוי, מראות חכמות ומקררי איפור

💡 טיפ להתחלה מהירה: פתח עסק יופי במהירות על ידי שוקלת מכירה חוזרת או תווית לבנה. למידע נוסף על דגמים אלו, עיין במדריך שלנו להתחלת קו איפור.

עסקים מנויים

subscription business statistics

המספרים: 63% מהמייסדים שמכרו מנויים היו מרוצים מהביצועים העסקיים, לעומת 55% מהמייסדים שלא מכרו מנויים. זיהינו שני מודלים של מנויים הנפוצים בשימוש על ידי עסקים ששגשגו ב-2020:

  1. מודל חידוש: מנויים מקבלים מוצרים זהים או דומים בכל מחזור.
  2. מודל חברות: למנויים יש גישה למוצרים או הטבות בלעדיות.

מדוע העסקים הללו שגשגו

במחקר מגמות הצרכנים שלנו, מצאנו שקונים נוטים יותר לקנות מעסקים שהציעו נוחות, למשל באמצעות אפשרויות רכישה מקוונות ואפשרויות בחירה מרובות למשלוח או איסוף. מנויים מציעים דרך קלה עבור לקוחות לקבל את המוצרים שהם קונים לעתים קרובות מבלי צורך לבצע נסיעות מרובות לחנויות – ולהסתכן בחשיפה.

אפילו בתחילת המגיפה, דווח כי עסקי קופות המנויים חווים זינוק. רבים החליפו חוסר חיבור לפעילויות שהביאו שמחה עם עונג שנמסר בקביעות עד פתח הבית.

עסקים בעלי פוטנציאל גבוה שיתחילו ב-2022

לאחרונה הכרזנו ש- Shopify הקלה אפילו יותר על מכירת מנויים בפלטפורמה שלנו. כלומר, אם אתה כבר בעל עסק, אתה יכול להוסיף אפשרות מנוי שתעזור לך להגדיל את ההכנסות הצפויות ואת נאמנות הלקוחות. אם אתה מתחיל מאפס, זה יכול להיות רעיון עסקי מקוון נהדר עבורך.

אתה יכול למכור:

  • יסודות כמו חיתולים וטיפול אישי (דגם מילוי)
  • קופסאות לטיפול עצמי
  • מגמות מוצר נוכחיות שעובדות היטב עם מנויים, כגון משקאות לא אלכוהוליים, פאזלים ומשחקי לוח, לק לציפורניים

💡 טיפ להתחלה מהירה: קרא את המדריך המהיר שלנו להוספת אפשרויות הרשמה לעסק הקיים שלך. אם אתה מתחיל מאפס, פנה לעסקים קיימים של קופסאות מנויים כדי לראות אם אתה יכול להיות שותף. הכללת המוצר שלך בקופסה פופולרית יכולה להגדיל את טווח ההגעה והחשיפה שלך.

עסק למכירת B2B ו-B2C

b2b2c businesses survived the pandemic

המספרים: 62% מהמייסדים שמכרו גם B2B וגם B2C היו מרוצים מהביצועים העסקיים ב-2020, בעוד שרק 53% מבעלי העסקים B2C בלבד דיווחו כך. מודל זה היה הנפוץ ביותר בקרב אלו המנהלים עסקים בתעשיית המזון והמשקאות, כאשר 53% מהנסקרים דיווחו על מכירת B2C ו-B2B.

התרחבות עסקית מתוכננת היא אינדיקטור ברור להצלחה הנוכחית של העסק. מבין אלה שמוכרים גם B2B וגם B2C, 24% דיווחו שהם מתכננים להרחיב את העסק שלהם לתחומי מוצרים חדשים בעתיד הקרוב.

טיפ: תוכנית עסקית מעוצבת היטב יכולה לעזור למתן את האתגרים הללו. כתוב את שלך עם תבנית התוכנית העסקית החינמית שלנו.

מדוע העסקים הללו שגשגו

הגעה ללקוחות חדשים וקבלת מוצרים לידיהם הפכה למאתגרת יותר ויותר ככל שהחנויות נסגרו וספקי המשלוחים היו המומים. לאלה שהשתמשו במספר ערוצים או מודלים כדי להגיע ללקוחות היה סיכוי טוב יותר לשרוד ב-2020 – ופוטנציאל גבוה להיות רווחי ב-2022.

לדוגמה, מותג שמכר בסיטונאות טיפוח העור שלו בעבודת יד לקמעונאי יופי אולי ראה את עסקי ה-B2B שלו צונחים עם סגירת חנויות שותפות אלו, אבל יכול להשלים את ההפסד על ידי מכירת אותם מוצרים B2C דרך חנות מקוונת.

עסקים בעלי פוטנציאל גבוה של B2B/B2C שיתחילו ב-2022

בשנת 2020, Shopify הכריזה על השקת Handshake, שוק סיטונאי לקמעונאים וספקים כאחד. אם אתה כבר מוכר ישירות לצרכן, שקול להוסיף סיטונאי לתמהיל ולהגדיל את החשיפה שלך לשווקים חדשים. אם אתה סיטונאי, פתח זרוע ישירה ללקוח של העסק שלך כדי לפצות על מכירות שהושפעו מהמגיפה.

אם אתה יזם שואף שמחפש רעיון למוצר, ניתן למכור רבים גם B2B וגם B2C. הממצאים שלנו מצביעים על כך ששילוב של אלה ייתן לך סיכוי טוב יותר לקיים עסק קטן רווחי. התחל עם המשאבים שלנו כדי לעזור לך למצוא מוצר, או היכנס לכמה מגמות מוצר אחרונות:

  • ציוד אימון כמו רצועות אימון ומזרני יוגה
  • מוצרי בריאות ויופי
  • פריטי עיצוב לבית כמו שטיחים ורהיטים

💡 טיפ להתחלה מהירה: קח את עסק B2C הקיים שלך לקהל B2B על ידי ייעוץ במדריך שלנו למכירה סיטונאית.

 

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

 

הזדמנויות עסקיות מקוונות

Illustration of a woman working at her desk on her online business

מיליוני עצמאים מכנים את בית העסק שלהם. רוצים להצטרף אליהם? להלן רשימה של הזדמנויות עסקיות מקוונות שתוכלו לנצל מהנוחות של הבית.

דרופשיפינג

דרופשיפינג היא אחת ההזדמנויות העסקיות הטובות ביותר שיש בבית. Dropshipping הוא מודל עסקי המאפשר לך לקנות מוצרים ישירות מספק או יצרן ולשלוח אותם ללקוחות שלך.

בהשוואה להזדמנויות עסקיות אחרות של מסחר אלקטרוני, דרופשיפינג הוא עלות נמוכה להתחיל. אתה לא צריך לדאוג לגבי נשיאת מלאי או קניית מוצרים בכמויות גדולות. אתה אפילו לא צריך לדאוג לגבי משלוח מוצרים, כי הספק שלך מטפל בזה בשבילך.

מכיוון שאתה לא צריך לקנות את הפריטים שאתה מוכר, אתה יכול להציע מגוון מוצרים שונים, כגון יופי, קטו, אופנה, בית, גלידה, סיטונאות ועוד – הזדמנויות עסקיות של dropshipping כמעט אינסופיות. אם ספק מחזיק מוצר במלאי, אתה יכול לרשום אותו בחנות המקוונת שלך ללא עלות נוספת.

 

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להתחיל עם Dropshipping בשנת 2022

למד כיצד למצוא מוצרים עם רווחים גבוהים, להוסיף אותם לחנות שלך ולהתחיל למכור – מהר.

הירשם עכשיו

 

הדפס לפי דרישה

בין אם אתה אמן, מעצב או מותג מסחר אלקטרוני, הדפסה לפי דרישה היא הזדמנות עסקית פוטנציאלית נהדרת עבור קמעונאי בגדים מקוונים. הדפסה לפי דרישה כוללת עבודה עם ספק כדי להתאים אישית מוצרים עם תווית לבנה, כגון תיקים או חולצות, עם עיצובים משלך.

החלק הכי טוב? אתה לא צריך לשלם עבור המוצר עד לאחר מכירתו. בדומה לדרופשיפינג, אינך מחזיק במלאי או קונה בכמויות גדולות.

אֶמְצָעִי:

  • הדפסה לפי דרישה: דרך בסיכון נמוך למכור חולצות, ספרים ועוד
  • 10 חברות הדפסה לפי דרישה למכירת מוצרים מותאמים אישית משלך
  • קנבס ליצירתיות: להלן 10 מוצרים להדפסה לפי דרישה שתוכלו למכור (בלי להחזיק מלאי)

למכור מוצרים בעבודת יד

אם תמיד נהנית ליצור ולבנות דברים בילדותך, מכירת מוצרי עשה זאת בעצמך היא הזדמנות עסקית נהדרת לייצר רווח מהיצירתיות שלך. גם אם יש לך רצון ליצור משהו חדש אבל חסר לך הידע, יש דרך לגרום לזה לקרות.

קחו למשל את ג'וש פיגפורד, מייסד Baremetrics (חברת SaaS) ו-Cedar + Sail (חנות מקוונת של כלי בית בעבודת יד). מה שהתחיל כרעיון עסקי במשרה חלקית הפך במהרה להזדמנות רווחית לעורר את הצד היצירתי שלו ולמכור מוצרים שהוא מייצר בעבודת יד.

"אני פראייר לדברים קטנים שמסתובבים על שולחנות צד ושולחנות, אז התחלתי לשחק עם כמה רעיונות לאדניות בטון – מסוג הדברים שיכולים להחזיק סוקולנטים וצמחי אוויר", אומר ג'וש.

"הבנתי במהירות את התהליך לייצור תבניות הסיליקון שאצטרך ליצוק בהן את הבטון, והייתי מסודר. חודש בערך אחרי שהייתה לי ההזדמנות להכין את האדניות הקטנות האלה, וסידר + מפרש נולד!"

אם אינך בטוח מה למכור, התחל בהסתכלות סביב הבית שלך. מה חסר שהיית רוצה שיהיה לך? זה סיר בטון? כיסויי מיטה מלאכותיים צבעוניים? לאחר מכן בצע מחקר מקוון כדי לראות מה נמכר. האם חנויות גדולות כמו Target, Amazon או West Elm מוכרות פריטים דומים?

לאחר שהחלטתם אילו דברים להכין ולמכור ומה נראה מגמתי, התחילו ליצור!

אֶמְצָעִי:

  • איך לפתוח בוטיק מקוון: ספר הפעלה שלם לשנת 2021
  • לחבר את החלקים ביחד: 26 פרויקטי CNC שמוכרים

מכירת מוצרים דיגיטליים

למידה מתוקשבת מתפוצצת כתעשייה. מחקרים אחרונים מראים שהתעשייה תהיה שווה בסביבות 325 מיליארד דולר עד 2025, מה שהופך את המוצרים הדיגיטליים לאחת ההזדמנויות העסקיות המקוונות הטובות ביותר עבור יוצרים ומחנכים כאחד. מוזיקה, סרטונים, ספרים אלקטרוניים וקורסים מקוונים הם כמה דוגמאות. אפשר להחזיק אותם או לגעת בהם, אבל הם פופולריים בקרב צרכנים מכיוון שהם יכולים להוריד אותם ולצרוך אותם בזמן שלהם.

מוצרים דיגיטליים מספקים גם הזדמנויות עסקיות נהדרות מכיוון שהם זולים ליצירה ולהפצה. אתה יכול להכין אותו פעם אחת ולמכור אותו שוב ושוב לאנשים שונים מבלי לחדש את המלאי או לדבר עם ספקים. אם אתה מחשיב את עצמך כמומחה בנושא מסוים, אתה יכול לארוז את המידע הזה ולמכור אותו בצורה של תשלום חד פעמי או מנוי.

אֶמְצָעִי:

  • רעיונות המוצרים הדיגיטליים הרווחיים ביותר בשנת 2021 (ואיך למכור אותם)

למכור צילום

הזדמנויות עסקיות כמו מכירת צילום הן נפוצות. אתה יכול למכור תמונות באתרי מלאי אינסופיים – כגון Getty Images, Shutterstock, iStock, 500px ו-Stocks y – או בכל מקום שבו קיים הביקוש לסוג הצילום שלך.

כדי להצליח למכור תמונות באינטרנט, הקפד לכסות שלושה דברים חשובים:

  1. מצא את הנישה שלך. בין אם זה פרחים, נסיעות, מבנים, נופים או אופנה, בחר אחד ודבק בו.
  2. בנה קהל. מכירת תמונות אינה הזדמנות עסקית פסיבית. זה רעיון טוב לקדם את התמונות שלך במדיה החברתית ולבנות קהל עוקבים כדי למכור יותר.
  3. צור זרמי הכנסה מרובים. אל תמכור רק באתר אחד. מכור בכמה שאתה יכול כדי ליצור זרמים שונים של הכנסה.

בין אם אתה צלם תחביב או שזו העבודה במשרה מלאה שלך, מכירת תמונות היא אחת מההזדמנויות העסקיות המקוונות החינמיות שיכולות לעזור לך להרוויח כסף אם תשקיע את הזמן בזה.

אֶמְצָעִי:

  • איך למכור תמונות באינטרנט: לחובבים וגם לצלמים מקצוענים

לשחק משחקי וידאו

משחקי וידאו עברו דרך ארוכה מלזכות רק בזכויות התרברבות. כיום, אתה יכול לזכות בתארים, לקבל חסויות ואפילו להפוך לגיימר מקצועני בספורט.

עם תעשייה שמוערכת ב-257 מיליארד דולר וצומחת, משחקי וידאו יכולים להיות אחת ההזדמנויות העסקיות הרווחיות ביותר, אם תשחקו נכון. ההכנסה לא מגיעה רק ממשחק מקצועי. אתה יכול להרוויח כסף בשידור חי בפלטפורמה כמו Twitch.tv, להקים ערוץ YouTube, או אפילו למכור מוצרים בהשראת משחקים.

הפוך לסופר בהוצאה עצמית

האם אתה אוהב לכתוב? חשבת פעם להוציא ספר משלך? ובכן, חדשות טובות. להפוך לסופר בהוצאה עצמית היא אחת ההזדמנויות העסקיות הקטנות הטובות ביותר עבורך.

פרסום עצמי פשוט אומר שאתה לא עובד עם הוצאה מוכרת מבוססת כדי לנהל את תהליכי העריכה, העיצוב וההפקה של יצירת ספר. במקום זאת, אתה עושה את זה בעצמך. ללא מחסור אמיתי של קוראים באינטרנט, יש לך הרבה מקום להרוויח ולמכור ספר אלקטרוני או ספר אודיו ולהרוויח.

למכור מוצרים לחיות מחמד

חנות לחיות מחמד מקוונת היא אחת ההזדמנויות העסקיות המהנות ביותר, מכיוון שאתה יכול למכור מגוון עצום של מוצרים. אנשים רבים מתייחסים לחברים הפרוותיים שלהם כמו ילדים ומוכנים להוציא כסף כדי לוודא שהם מטופלים. לדוגמה, אתה יכול למכור הכל, החל ממזון אורגני ועד אביזרים יוקרתיים, מיטות וביגוד.

בין אם אתה רוצה לנהל את זה כעסק דרופשיפינג או למכור פינוקים תוצרת בית, השכר טוב, העבודה מתגמלת (מי לא רוצה לשמח כלבים?), ואנשים לעולם לא יפסיקו לפנק את חיות המחמד שלהם – מה שאומר ביטחון תעסוקתי מוּבטָח.

אֶמְצָעִי:

  • מכור מוצרים לחיות מחמד: 5 רעיונות לפתיחת עסק משלך לחיות מחמד

למכור בגדים חסכוניים

הידעתם ששוק ההלבשה היד שנייה מוערך ב-38 מיליארד דולר? זה הופך את זה להזדמנות עסקית מעולה אם יש לך כמה בגדים ישנים בחלק האחורי של הארון שלך ואתה רוצה לעשות קצת כסף נוסף.

עם טכנולוגיה חדשה בחזית, אתה יכול להפוך מכירת בגדים לא רצויים לאחת ההזדמנויות העסקיות הרווחיות ביותר באינטרנט.

אֶמְצָעִי:

  • איך למכור בגדי וינטג' באינטרנט: המדריך האולטימטיבי

לך עצמאי

פרילנסר הוא אחת ההזדמנויות העסקיות המקוונות הנפוצות ביותר. להיות פרילנסר אומר שאתה עצמאי ולא מחויב למעסיק לטווח ארוך. זה מאפשר לך לקחת את המשרד שלך לכל מקום שאתה הולך ובעצם להיות הבוס של עצמך.

עם העלייה בעבודה מרחוק וכלכלת ההופעות, אתה תהיה בדרך לעסק מקוון מצליח על ידי יציאה לפרילנסר. זה אולי תחרותי, אבל אם יש לך סט של כישורים שבנית במהלך השנים, או אפילו אחד שאתה רוצה ללמוד, יש כסף להרוויח.

לדוגמה, אתה יכול להפוך מיומנויות כמו עיצוב אתרים, קידום אתרים, שיווק, קופירייטינג או פיתוח אפליקציות לעסק רווחי מהבית.

הזדמנויות עסקיות פדרליות

Illustration of a person gardening the lawn of a federal building

הממשלה הפדרלית מקלה על עסקים קטנים להתחיל להציע הצעות על חוזים ממשלתיים. הם אפילו מציעים הזדמנויות עסקיות מיוחדות לנשים עם חברות מוסמכות. אתה יכול לחפש בכל מסד הנתונים ב-SAM.gov כדי למצוא הזדמנויות.

אלו הן ההזדמנויות העסקיות הפדרליות הנפוצות ביותר:

תמכור את המומחיות שלך

יש לך עסק קטן מבוסס שירותים כמו גינון או גינון? לממשלה הפדרלית יש המון מחלקות שיכולות להשתמש במומחיות שלך. אתה יכול לקבל חוזה להופעות שונות, כולל פינוי עצים, פינוי שלג, הדברת עשבים, תחזוקת שטחים ועוד.

בִּטָחוֹן

כפי שאתה מתאר לעצמך, אבטחה חשובה ביותר במבנים ומתקנים בבעלות ממשלתית. ממבצעים יחידים לריבוי מדינות, ישנם עשרות חוזי אבטחה שאתה יכול להציע עליהם. דוגמאות כוללות אבטחת כניסה, סיור חמוש, סיור לאחר שעות העבודה והתקנת מצלמות וניטור. כעת, אתה תתחרה מול כמה תאגידים גדולים, אבל אפילו עבור ספקי שירות קטנים יותר, אתה יכול להציע חוזים ישירים או הזדמנויות עסקיות בקבלנות משנה כדי לספק שירותי אבטחה ללקוחות פדרליים.

בְּנִיָה

בין אם זה בנייה חדשה, חשמל או עבודות כביש, אתה יכול להציע הצעות עסקיות עם הממשלה. זה כולל אספקת אספקה וחומרים למבנים חדשים וכבישים או אפילו שיפוץ ישנים. הזדמנויות עסקיות אלו יעברו את תהליך הגשת ההצעות הסטנדרטי, אבל אתה יכול גם למצוא משרות פחות אינטנסיביות כמו עבודת משמורת דרך אתרים כמו Indeed.

תחזוקת ציוד

התפעול והתחזוקה משתרעים על מגוון קטגוריות שאתה עשוי למצוא מעניינות, כולל מתקנים, כבישים, חניה, אלקטרוניקה, בטיחות הציבור, שירותי מזון כמו מכונות אוטומטיות וציוד משרדי כדי לשמור על פעילות חלקה של סוכנויות ומוסדות.

למה אתה רוצה להתחיל להציע הצעות על חוזים ממשלתיים לתחזוקה? רבים מחוזי התחזוקה הללו פועלים על בסיס רב-שנתי, מה שאומר עבודה יציבה לטווח ארוך עבור העסק שלך.

הזדמנויות יזמיות

Build an audience

בין אם אתה שואף ליצור עסק של מיליון דולר או רוצה לבנות עסק מקומי קטן, להלן כמה הזדמנויות יזמיות מובילות לנסות:

הפוך למשפיע על מדיה חברתית

דמיינתם פעם להפוך לייקים ועוקבים לדולרים וצ'קים? עכשיו זה זמן טוב למנף את המוניטין שלך כמשפיעי מדיה חברתית. למרות שזה נשמע כמו אחת מההזדמנויות העסקיות המופרכות הללו, זה הפך למיזם רווחי עבור אנשים בתעשיות שונות, כולל גינון, אופנה, אוכל, נסיעות ואפילו הורות.

זה עשוי לקחת קצת זמן לבנות את המוניטין שלך באינטרנט, אבל אם יש לך נושא שאתה נלהב לגביו ואוהב לדבר עליו, אתה יכול להרוויח כסף על ידי הגדלת קהל מעורב במדיה החברתית.

אֶמְצָעִי:

  • המדריך למתחילים לשיווק משפיענים באינסטגרם

למכור קפה

ניהול בית קפה אינו האפשרות היחידה שלך אם אתה רוצה לבחון את כל ההזדמנויות העסקיות של הקפה שלך. עם העלייה בביקוש לקמעונאי קפה מקוונים, אתה יכול למכור כל דבר, החל משעועית ועד צלייה ועד כוסות ועד מוצרים אחרים הקשורים לקפה.

מכיוון שקפה הוא אחד המשקאות הנצרכים ביותר בעולם, יש הרבה לקוחות פוטנציאליים שמוכנים לקנות את המוצר שלך. לקוחות גם נותנים יתרון למותגים קטנים, מה שאומר שאתה יכול לנשים ולמכור לקבוצה מסוימת של אנשים. אנשים כבר רוצים את הקפה שלך, הם רק צריכים לדעת איפה למצוא אותך.

אֶמְצָעִי:

  • למכור קפה מהבית: מה נדרש כדי להשיק בית קפה מקוון?

השכרת את השטח הלא מנוצל שלך

עם אתרים כמו Neighbor, אתה יכול בקלות לשכור שטח לא מנוצל בבית שלך לאנשים שזקוקים לאחסון נוסף. זה הפך לאחת מהזדמנויות ההכנסה הפסיביות הקלות ביותר בתעשיית האחסון העצמי, ששוויה מוערך ביותר מ-38 מיליארד דולר.

בעצם, אתה הופך ליחידת אחסון עבור מישהו שגר לידך. במקום ללכת למתקן אחסון יקר, הם מגיעים אליכם הביתה כדי לאחסן ולאחזר את הדברים שלהם.

למכור פסולת מזון

אנו זורקים מזון בשווי של למעלה מ-990 מיליארד דולר בשנה, הורסים את הסביבה ועושים חיל בכלכלה העולמית. יזמים מוצאים דרכים יצירתיות להפוך אוכל ישן ולא רצוי לרווח, וכך גם אתם יכולים.

אתה יכול למכור פירות וירקות "מכוערים" במחירי מציאה בקופסת מנוי, להפוך פסולת מזון לדלק, להפוך מזון רקוב לחלבון חרקים, או אפילו ליצור שוק מקומי שבו אנשים יכולים לחלוק שאריות מזון.

קנה עסק למכירה

לא כולם רוצים להקים עסק מאפס, וזה בסדר. עם Exchange by Shopify, אתה יכול לבחור מבין אלפי חנויות מסחר אלקטרוני למכירה ולהיכנס ישירות לעסק, במהירות.

חשבו על רכישת חנות מסחר אלקטרוני קיימת כהשקעה בנדל"ן מקוון. כאשר אתה בוחר את הנכס הנכון ומתחזק אותו, אתה יכול ליצור אפיק הכנסה שאתה יכול להחזיק ולצמוח מבלי לעשות את המשימות הכבדות.

הפוך לזכיין

צ'יק צ'יל, מקדונלד'ס, 7-Eleven והרץ הם מהמותגים הידועים ביותר בעולם. מה יש להם במשותף? כולם זכיינים. אם אתה רוצה לצלול לתוך עולם היזמות ולדלג על תהליך בניית המותג, פתיחת זיכיון היא אופציה חכמה.

כדי לפתוח זיכיון, אתה רק צריך לשלם עמלה לזכיין, או לבעל החברה. בבעלותם כל הנכסים, המוצרים, הסימנים המסחריים והשירותים. תשלום האגרה יאפשר לכם לנהל את עסק הזכיינות, וכן להשתמש במשאבי החברה, ההדרכה והתמיכה של החברה.

היתרונות של רכישת זיכיון הוא שהכל מוכן ליציאה. אתה לא צריך לקנות שום ציוד או מוצרים. כמו כן, יכול הזכיין לסייע באיתור מבנים, גיוס והכשרת צוות, שיתוף עצות בניהול ושיווק ועוד.

אֶמְצָעִי:

  • הזדמנויות זכיינות
  • זיכיון ישיר

כיצד לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות

אם סוגי ההזדמנויות העסקיות לעיל אינם עונים על הצרכים שלך, זכור את הטיפים הבאים כשאתה מחפש מיזמים עסקיים אחרים:

  1. תסתכל על מגמות ותובנות בתעשייה. למד את עצמך ללא הרף על מגמות בתעשייה על ידי הרשמה לפרסומי נישה, הצטרפות לעמותות רלוונטיות ומעקב אחר מומחים במדיה החברתית.
  2. עשה מחקר מתחרים. ראה מה חברות דומות עושות. למה הלקוחות שלהם הולכים אליהם? איך התמחור שלהם? זה יעזור לך לזהות הזדמנויות עסקיות מרכזיות כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך לשוק וליצור מוצרים ושירותים טובים יותר.
  3. הקשיבו לקהל הלקוחות שלכם. כשהלקוחות שלך מדברים, הקשיבו להם. איך הם מדברים על מוצרים ושירותים בתעשייה? אילו תסכולים ומשוב יש להם? השתמש בתובנה זו כדי להתאים מוצרים לקהל המתאים.
  4. שיתוף פעולה ורשת . זה יעזור לך להבין טוב יותר אילו רעיונות עובדים ואילו לא. העסק שלך לא יגיע רחוק בלי רשת מוצקה.
  5. מצא מנטור. חפש להתחבר למישהו בתעשייה שלך שהשיג יותר ממך. הם יעזרו לך להשתפר ולזהות הזדמנויות עסקיות מפתח נוספות.
  6. שימו עין. הזדמנויות עסקיות יכולות לצוץ משום מקום, לעתים קרובות כתוצאה מהעבודה הקשה שלך. אז היו מוכנים לנצל הזדמנות בכל עת.

מציאת ההזדמנויות העסקיות הנכונות עבורך

בין אם אתה מחפש רעיונות עסקיים לדרופשיפינג או רוצה להקים עסק משווק, אתה יכול למצוא הזדמנויות עסקיות כדי לעמוד ביעדים העתידיים שלך בזמן שאתה בוחן את כל האפשרויות שלך, הקפד לבדוק את רשימת הרעיונות העסקיים שלנו עם השקעה נמוכה. מצא את ההזדמנות הטובה ביותר עבורך!

איורים מאת מרטינה פאוקובה


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

הזדמנויות עסקיות שאלות נפוצות

מהן דוגמאות להזדמנויות עסקיות?

  • מכירת מוצרים דיגיטליים
  • דרופשיפינג
  • משחק מקוון
  • ייעוץ
  • שירותי הדפסה לפי דרישה
  • עסק עצמאי
  • בעל חנות מסחר אלקטרוני
  • יוֹעֵץ

מהם העסקים הטובים ביותר למתחילים?

  • דרופשיפינג
  • מכירת בגדים חסכוניים
  • השכרת שטח לא מנוצל
  • נהיגה עבור Uber או Lyft
  • להיות משפיע מדיה חברתית
  • עסקים סוהר כמו יחידות אחסון או מכבסות

מהי הזדמנות עסקית טובה?

הזדמנות עסקית טובה היא כזו שיש לה פוטנציאל לצמיחה ומתיישרת עם התשוקות שלך. מוטיבציה היא המפתח להצלחת כל סטארטאפ. אם יש לך את הנחישות לבנות משהו שאתה גאה בו, יהיה לך עתיד מזהיר לעסק שלך.

מה היו העסקים המצליחים ביותר בשנת 2020?

    • עסקי בריאות ויופי
    • עסקים מנויים
    • עסקים שמכרו B2B ו-B2C

מחקר מאת אדם ספדרו

*המחקר שנאסף במאמר זה התבסס על סקר הסוחרים של Shopify לרבעון 4 2020 עם גודל מדגם של 4,981 סוחרים פעילים ונאסף בין 13 באוקטובר ל-27 באוקטובר 2020.

Illustration of a woman at her desk. Her powercord creates the shape of a shopping cart to illustrate starting an online business.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button