רעיונות לעסקים

25 דרכים קלות כיצד להרוויח כסף באינטרנט

השנה האחרונה עודדה את כולנו לאמץ את הגדול בפנים. לא מפתיע, אם כן, שהעניין כיצד להרוויח כסף באינטרנט מבטיחות הבתים שלנו נמצא כעת במגמת עלייה.

מה שפעם הרגיש כמו חלום בהקיץ רחוק הוא עכשיו מציאות עבור מיליוני אנשים. לאלו מאיתנו שעבדו מרחוק מהמשרדים הביתיים שלנו בשנים האחרונות יש הרבה פחות מה לעשות באירועים משפחתיים – הדרך להרוויח סכום כסף משמעותי באינטרנט התבהרה הרבה יותר.

הקסם של האינטרנט הוא שזהו ערוץ מכירות, רשת שיווק ומרכז קהילתי ביחד – ועוד הרבה יותר. ישנן דרכים יצירתיות רבות להרוויח כסף באינטרנט מעבר לסקרים ולמכירת מוצרים משומשים ב-Craigslist.

עם זאת, חלק מהעסקים וההמולות הצדדיות מתאימים יותר לאורח החיים של המחשב הנייד מאחרים. במדריך זה, נפרק את החוזקות והחסרונות של כמה מהאפשרויות המובילות להרוויח כסף.

איך להרוויח כסף באינטרנט: 25 דרכים מוכחות

כדי להקל על בחירת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט, נבחן מספר גורמים מרכזיים:

  • סוג העסק: האם הרעיון הוא מבוסס מוצר, מבוסס שירות או מונע על ידי קהל.
  • מאמץ: כמה זמן, מיומנות או ניסיון תצטרך להשקיע ברעיון.
  • מינוף: עד כמה אתה במצב טוב להפוך את הרעיון לרעיון שמרוויח כסף שעולה בערכו מבלי להזדקק לתשומת לבך הישירה. רעיון בעל מינוף גבוה אינו מסחר 1:1 של זמן לכסף.
  • עלויות הפעלה: התקציב מראש שתצטרך כדי להשיק את הרעיון.
  • פוטנציאל רווח: כמה רווח אתה יכול לצפות להרוויח מהרעיון שלך בשנה.

להלן הבחירות המובילות להרוויח כסף באינטרנט:

  1. דרופשיפינג
  2. הדפס לפי דרישה
  3. מוצרים מותאמים אישית
  4. למכור ב-Etsy
  5. למכור באמזון
  6. מוצרים דיגיטליים
  7. כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
  8. בלוגים
  9. שיווק שותפים
  10. קורסים וסדנאות מקוונות
  11. שירותי פרילנסרים
  12. התחל ערוץ יוטיוב
  13. הפוך למשפיען
  14. כתוב ספרים אלקטרוניים
  15. חפש הופעות צד
  16. תעשה עבודת תרגום
  17. למכור דברים באינטרנט
  18. שידור חי ב-Twitch
  19. קח סקרים מקוונים
  20. למכור תמונות באינטרנט
  21. הפוך ליועץ מדיה חברתית
  22. התחל פודקאסט
  23. להיות מתמלל
  24. סקור אפליקציות, אתרים ותוכנות
  25. הפוך למספר ספרי שמע

1. דרופשיפינג

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: בינוני

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

בשנה שעברה, טרנדים רבים ברחבי העולם חוו תאוצה של עשרות שנים. מגמה אחת כזו הייתה עליית המסחר האלקטרוני. ישנן מספר דרכים לנהל עסק מסחר אלקטרוני, חלקן מאפשרות צורך מינימלי לסחוב ולהחזיק מלאי רב.

היכנסו לדרופשיפינג . דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו אתה לא שומר את המוצרים שאתה מוכר במלאי. במקום זאת, כאשר לקוח קונה משהו מהחנות שלך, צד שלישי ממלא ושולח עבורך את ההזמנה. מכיוון שעלויות ההפעלה נמוכות, זוהי דרך פופולרית יותר ויותר להרוויח כסף באינטרנט למתחילים ולמקצוענים כאחד.

ל-Dropshippers יש הרגל לרדוף אחר הטרנדים האחרונים. ולמרות שאין שום דבר רע בתפיסה של גל מוצרים מגמתי, דעו שיש גם קטגוריות מוצרים רבות שהן יציבות ומציעות הזדמנויות דומות להצליח. ב-Shopify, אנו רואים באופן קבוע את הקטגוריות הללו ברשימת הביצועים המובילים שלנו:

  • ביגוד ואביזרים לנשים. הרחוקה הקטגוריה הפופולרית ביותר של מוצרי דרופשיפינג. ישנן מגוון נישות מעניינות גם בקטגוריה זו, כולל שמלות, אקססוריז, קרוואנים, קפוצ'ונים, גרביים ונעליים ונעלי בית. מכיוון שלמוצרים אלה יש שוק גדול, הם נרכשים בתדירות גבוהה יחסית, ונמכרים בהצלחה באמצעות שיווק מעולה, הם תמיד בעלי ביצועים מובילים עבור dropshipping.
  • תכשיט. אם אתה רוצה להפוך תכשיטים לעסק קטן ורווחי, דרופשיפינג הוא מודל טוב לנסות. אתה יכול למכור במגוון קטגוריות, כולל תכשיטים משובחים, אופנה או תלבושות, ופריטי אספנות. או למכור תכשיטים מחומרים שונים, כמו אבני חן, עץ, טקסטיל או מתכות.
  • בית וגינה. בית וגן הם אחת מאותן נישות דרופשיפינג שנראות תמיד אופנתיות. אנשים תמיד מחפשים להוסיף נגיעות אישיות לחלל שלהם כדי לגרום לו להרגיש חם ונעים, מה שיכול להפוך את זה לנישה מרגשת (ורווחית) למכור בה.
  • יוֹפִי. שוק היופי והטיפוח האישי צפוי להסתכם בשווי של 511.4 מיליארד דולר עד סוף 2021. יופי הוא תעשייה משגשגת הניזונה על ידי דורות צעירים הנכנסים לשוק ומתחזקת על ידי מדיה חברתית ומסחר אלקטרוני. יש לך אפשרויות גם בנישת היופי: תוכלי למכור מוצרי קוסמטיקה, טיפוח עור, טיפוח אישי, טיפוח שיער, בשמים ועוד.
Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להתחיל עם Dropshipping בשנת 2020

למד כיצד למצוא מוצרים עם רווחים גבוהים, להוסיף אותם לחנות שלך ולהתחיל למכור – מהר.

הירשם עכשיו

בסדר נשמע טוב. אבל יש מכשול עצום שצריך להתגבר עליו עם דרופשיפינג: אתה מוכר מוצר קיים. הקלות של פתיחת עסק דרופשיפינג פירושה גם שתעמוד על הברכיים בתחרות – כך שהיא מסתמכת במידה רבה על תמיכת לקוחות. זה אומר שאתה מוותר על פיסת מינוף חשובה וצריך להכיר בכך שכדי להצליח, תצטרך להתעלות על המתחרים עם נישה שנבחרה היטב ושיווק יצירתי.

קרא עוד: המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג

🎯 רעיון בפעולה

make money online with dropshipping

Subtle Asian Treats היא חנות dropshipping מובילה שמוכרת נעלי קטיפה וכיסויים חמודים עבור AirPods ואייפון. הוא הוקם על ידי צה הינג צ'אן, יזם מלזיה צעיר, כדי לנצל את שיגעון התה הבועתי המתרחש באסיה.

צה מסביר בראיון לאוברלו, "ידעתי שהטרנד של תה בועות הולך ומתקרב, במיוחד בקהילות אסיה, אז חיפשתי דברים סביב תה בועות באליאקספרס. מצאתי כיסויים לטלפון, וזה היה המוצר הראשון שלי".

צה בילה חודשים בחקירה ובמכירה של מוצרי דרופשיפינג שונים; חלקם הרוויחו לו מזומן נוסף, בעוד שאחרים נפלו. רק כשמצא את קטיפה הבועה הפכה חנות החלומות שלו למציאות. ברגע שהוא ראה אותם, הוא מיד ייבא אותם לחנות Shopify שלו, הפעיל מודעות בפייסבוק וראה לקוחות מתחילים להיכנס.

למד עוד על ידי קריאת מזל ולמידה מכשלונות הובילו את היזם הזה להרוויח 100 אלף דולר מצעצועים בפלאש תה בועות בבלוג אוברלו.

2. הדפס לפי דרישה

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: בינוני

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

הדפסה לפי דרישה מאפשרת למוכרים להתאים אישית מוצרי תווית לבנה עם עיצובים משלהם ולמכור אותם רק לאחר שלקוח קונה, ומבטל את הצורך להחזיק מלאי (וזה מה שהופך אותו לתת-קבוצה של דרופשיפינג). כאשר לקוח מבצע הזמנה, חברת הדפסה לפי דרישה תוסיף את העיצוב שלך למוצר, תמלא את ההזמנה ותשלח אותו ללקוח.

היתרון המשמעותי ביותר שמציעה הדפסה על פי דרישה על פני dropshipping הוא שיש לך שליטה על האסתטיקה של המוצרים שלך – מבחנה מרכזי לקטגוריות מוצרים שבהן העיצוב הוא המבחין, כמו חולצות טריקו או סחורה של מעריצים.

כשזה מגיע להרוויח כסף באינטרנט, אתה יכול גם להשתמש בשירותי הדפסה לפי דרישה כדי:

  • בדוק רעיונות עסקיים מקוונים או קווי מוצרים חדשים ללא סיכון בקניית מלאי
  • הרוויחו רווחים מקהל שכבר בניתם, בין אם זה ב-YouTube, במדיה חברתית או בבלוג אישי
  • הצע מוצרים מגוונים על ידי מכירת חולצות, ספרים, נעליים, תיקים, ספלים, כיסויי טלפון, עורות למחשב נייד, אמנות קיר ועוד
  • מכור תמונות באינטרנט על ידי הצבת התמונות שלך על מוצרים פיזיים כדי למכור למעריצים שלך

בסך הכל, הדפסה לפי דרישה מאפשרת לך ליצור מוצרים מותאמים אישית במהירות. אינך צריך לדאוג לגבי משלוח או מימוש – זה מטופל על ידי הספקים שלך. ומכיוון שאין לך מלאי לדאוג, זוהי דרך השקעה נמוכה בסיכון נמוך להרוויח כסף באינטרנט.

🎯 רעיון בפעולה

make money online with print on demand

Passionfruit מוכרת בגדים ואביזרים כוללים עבור קהילת LGBTQQIA. המותג בנוי סביב הכוח של הביחד ובניית עתיד מזהיר לנוער הקווירי, תוך יצירת מוצרים המאפשרים להם להפגין את הגאווה שלהם כל השנה, ולא רק באירועים מיוחדים.

המוצרים של Passionfruit מעוצבים בקפידה בעיפרון ונייר, לאחר מכן עוברים דיגיטציה, מונחים על מוצרים באמצעות חברת הדפסה לפי דרישה, ונמכרים בחנות שלה. תוכלו למצוא חולצות, גופיות, סוודרים, כובעים, מדבקות, תיקים ועוד, כולם מעוצבים ואוצרים במיוחד עבור הקהל של Passionfruit, במשימה להשפיע לטובה על העולם.

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה לפי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית בת 40 דקות שלנו, נעביר אותך מרעיון המוצר להקמת חנות מקוונת ועד לקבלת המכירה הראשונה שלך להדפסה לפי דרישה.

הירשם עכשיו

3. מוצרים בהתאמה אישית

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

בעוד שהאפשרויות שלמעלה מגיעות עם הנוחות של לא להחזיק במלאי יקר, הן מגיעות עם כמה מגבלות – בעיקר שאין לך שליטה מלאה על המוצר שאתה מוכר.

וכשחושבים על רוב המותגים הישירים לצרכן, זה מה שעולה בראשכם: מוצרים מקוריים שעושים שיפורים משמעותיים או מוסיפים פרטים מעניינים לפריטים ידועים. באופן אישי, רכשתי תיקי שליחים רבים, אבל מעולם לא ראיתי משהו כמו זה שיוצרה על ידי Vermilyea Pelle עד שהגיע למפתן ביתי.

ייצור מוצרים בעבודת יד פופולרי בקרב מותגי תכשיטים, מותגי אופנה ומותגי עיצוב הבית. זה נותן לך שליטה מלאה על פיתוח המוצר ואיכות הפריטים שלך. החסרונות היחידים הם: (1) זה יכול לקחת זמן, ו-(2) קשה להתאים אותו. העלויות הכרוכות בהכנת מוצרים בעבודת יד הן עלות החומרים, אחסון המוצרים המוגמרים והעבודה.

עם זאת, מוצר מותאם אישית לא חייב להיות מלא בעבודת יד. ישנן דרכים רבות למצוא יצרן או ספק שיעזור להחיות את המוצר שלך. לדוגמה, אתה יכול:

  • השתמש ביצרנים מקומיים או בחו"ל. אם יש לך מוצר ייחודי שאתה לא רוצה לעשות ביד, אתה יכול למצוא יצרן שייצור את המוצרים שלך. מסלול הדרופשיפינג של עליבאבא הוא דרך נפוצה לעשות זאת. אתה יכול להשתמש בשוק כדי למצוא יצרנים פוטנציאליים, להעביר להם את החזון שלך וליצור את המוצרים שלך. זה ידרוש השקעה מראש בגלל כמויות הזמנה מינימליות ואחסון, אבל זו דרך טובה לשמור על שליטה על המוצרים שלך תוך שמירה על עלות ליחידה נמוכה.
  • למכור מחדש פריטים בסיטונאות. קנייה ומכירה חוזרת של פריטים בסיטונאות היא דרך פשוטה, בסיכון נמוך, להרוויח כסף באינטרנט. אתה קונה מוצרים שאתה רוצה ישירות מיצרנים – בדרך כלל מותגים שכבר אמינים בשוק – במחיר מוזל, ואז מוכר אותם בחנות המקוונת שלך במחיר גבוה יותר.

חשוב להבין את השיטות הללו כדי לעשות את הבחירות הנכונות בעת יצירה ומכירה של מוצרים מותאמים אישית. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו, עליהם תוכלו לקרוא ב-Dropshipping ל-DTC, להלן הסוגים הפופולריים ביותר של מודלים עסקיים של מסחר אלקטרוני.

🎯 רעיון בפעולה

Cedar and Sail website

Cedar & Sail היא יצרנית של כלי בית משובחים בעבודת יד מאלבמה. ג'וש פיגפורד, מייסד המותג, יצר את Cedar & Sail בתור אאוטלט – משהו יצירתי לעשות מחוץ לעבודתו היומיומית כמייסד חברת תוכנה כשירות. העיצובים מינימליים ומשתמשים בצורות גיאומטריות כדי ליצור תחושת סדר וניקיון בכל מקום בו תמקמו אותם בבית. כל מוצר מעורבב ידנית, נמזג וצבוע, מה שהופך אותו לייחודי עבור הלקוח.

מה שהתחיל ביצירת אדניות בטון קטנות הפך לאוסף של מוצרי בית. כיום, Cedar & Sail מוכרים לא רק אדניות, אלא גם תחתיות, נרות ואוספים במהדורה מוגבלת. הוא מוכר באינטרנט ובשווקים (כאשר זמין) באמצעות אפליקציית הקופה של Shopify כדי לקבל תשלומים ללא טרחה, בכל שוק שבו ג'וש מחליט למכור.

למד עוד על מכירת מוצרי יצירה משלך על ידי קריאת העסק של עשה זאת בעצמך: 16 דברים לעשות ולמכור באינטרנט.

4. למכור ב-Etsy

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰

כל שוק מקוון, מ-Etsy ועד אמזון, מציע סט משותף של יתרונות וחסרונות. היתרון הוא שאתה מקבל גישה לרשת הקונים שלהם – אנשים גולשים באופן קבוע באתרים האלה כשהם צריכים לקנות משהו, אז הקמת חנות מאפשרת לך לפגוש אותם שם.

עם זאת, מכיוון שערוצים אלה יכולים לעבוד בהרמוניה עם האתר שלך, לפעמים הם מקום מצוין להתחיל בו. יצרניות מקוונות חדשות יכולות להשתמש ב-Etsy כדי להגדיל את המודעות למותג בהתחלה: יש לה קהילה פעילה של 45.7 מיליון קונים. ראינו עסקים רבים עוברים בהצלחה ל-Shopify לאחר שיצרו את המכירות הראשונות שלהם ב-Etsy, למשל.

היתרונות של יצירת חנות Shopify משלך כוללים:

  • אתה יכול לנהל את המראה והתחושה של החנות שלך. חנות Etsy שלך נצמדת לדגם עיצוב אחד עם פחות מקום ליצירתיות.
  • אתה יכול להגדיל את קו המוצרים שלך. מוכרי Etsy מוגבלים למכירת מוצרים בעבודת יד, וינטג' או אומנות. נניח שאתה רוצה להציע מוצר מיוצר משלים שיכול ליצור חווית לקוח טובה יותר ולהגביר את ערך ההזמנה הממוצע. ייתכן שלא תוכל לעשות זאת ב-Etsy. חנות Shopify עוזרת לשרת את הלקוחות שלך טוב יותר ולהוסיף מוצרים חדשים, לא משנה אם הם נשלחים בדרופ-shipping, מיוצרים או בסיטונאות.
  • ניהול מלאי קל יותר . פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify מספקות ניהול מלאי וניתוח מלאי כך שתוכל לשמור על הרישומים שלך בסדר ולקבל החלטות חכמות יותר עבור העסק שלך.

אם יש לך חנות Etsy ואתה לא רוצה לעזוב עדיין, אתה תמיד יכול להפעיל את שתי החנויות בו זמנית. לאחר שתגדיר את חנות Shopify שלך, השתמש באפליקציית Shopify בחינם כמו Etsy Integration: Sync and Sell. אתה יכול בקלות לסנכרן מלאי, לנהל הזמנות ולהרוויח כסף באינטרנט באמצעות Shopify ו- Etsy.

🎯 רעיון בפעולה

etsy online store example

Old World Kitchen הוא עסק בבעלות משפחתית שמוכר מוצרי מטבח בעבודת יד מסורתית. העסק היה קיים אך ורק ב-Etsy במשך 10 שנים וראה המון צמיחה במהלך הזמן הזה.

לורן פולדר, מנהל העסקים של Old World Kitchen, מסביר בראיון ל-Shopify כיצד Etsy עזרה למשפחה ללמוד את היסודות של מסחר אלקטרוני ולהתחבר ליצרנים אחרים. זו הייתה דרך טובה להוציא את העסק מהחווה ואל העולם המקוון.

בימים הראשונים, לוראן לא היו תוכניות לגדל את המטבח של העולם הישן. כל פריט היה ייחודי ועתיר עבודה, והמשפחה לא רצתה לשכור או לבצע מיקור חוץ של כל חלק ממנו. בגלל זה, Etsy הייתה הפלטפורמה הנכונה עבורם.

כשהמותג שלהם התחזק ומוגדר יותר, המחירים שלו החלו לשקף את אלה של מותג יוקרה. המגבלות של קיום אך ורק בשוק של צד שלישי החלו לעכב את צמיחתו. המשפחה ביקשה למכור מוצרים יוקרתיים יותר ולהתאים את החנות המקוונת שלה למותג שלה. הם היו זקוקים לפלטפורמה שתוכל להתאים לעסק הצומח שלהם, וזו הסיבה שהם בחרו לבנות חנות מקוונת משלהם עם Shopify.

בעוד שהמותג כבר לא משתמש ב-Etsy, לורן מזכה את השוק בכך שהוא מאפשר את העסק המשפחתי.

גיליון עבודה חינם: סיפורי מותגים

השתמש בתרגיל שימושי זה כמדריך שיעזור לך ליצור סיפור מותג משכנע ולבנות קהל נאמן באמצעות הכוח של סיפור סיפורים.

5. למכור באמזון

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: בינוני

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰

אמזון הפכה לשוק שמקבל בברכה יזמי מסחר אלקטרוני חדשים. זה לוקח כמה דקות כדי להירשם לחשבון ועוד כמה דקות כדי להעלות את פרטי המוצר בזמן אמת.

לפלטפורמה יש קהל עצום, היא שוק עולמי, והיא יעד מומלץ לגילוי ומחקר של מוצרים. מיטוב רישום יכול לעזור למוצרים שלך למצוא ולפתוח הזדמנויות חדשות. והמבצעים בתוך האפליקציה של אמזון יכולים להגביר את הנראות של המותג שלך עבור קהלים ממוקדים במיוחד.

עם זאת, כמה יזמי מסחר אלקטרוני מפקפקים בקיימות ארוכת הטווח של מכירה באמזון. בעוד שהשוק מצוין לעזור לקונים לגלות מוצרים רצויים, למוכרים קשה לשים לב לעסק שלהם. אמזון מושכת משווקים רבים של אותם מוצרים שאתה עשוי להציע. התמודד עם עמלות ונסה לבדל את המותג שלך ויתכן שתעבוד קשה יותר כדי לייצר מכירות אך לא להגדיל את ההכנסות שלך בשורה התחתונה.

למרות שמכירה באמזון היא דרך טובה להרוויח כסף מהבית, יש כמה אזהרות שיש לקחת בחשבון:

  • אמזון קובעת את הכללים לשוק שלה. אנחנו יודעים שאמזון מובילה באיסוף ושימוש בנתוני לקוחות כדי ליצור חוויות קניות טובות יותר, אבל המידע הזה לא משתף אתכם. אם אתה מתחרה ראש בראש עם מוצר בבעלות אמזון, יהיה קשה לבצע מכירות. Amazon Retail נוטה לקבל את היתרון Buy Box.
  • אמזון מעדיפה שהמוכרים ישתמשו ב-Fulfillment by Amazon (FBA). FBA היא תוכנית הגשמה של אמזון המוצעת למוכרים. ברגע שתכניס מוצר למרכזי הגשמה שלו ולקוח יזמין אותו, אמזון תמלא את ההזמנה. עליך להשתמש ב-FBA כדי להיות זכאי ל- Amazon Prime ו- Amazon Super Saver Shipping, שתי דרכים לעזור לקמעונאים לשפר את שיעורי ההמרה ולהרוויח כסף נוסף.
  • אמזון היא הבעלים של קשרי הלקוחות. מוכרים אינם יכולים להוסיף לקוחות אמזון ל-CRM או לשווק להם מחדש לאחר המכירה.

עם זאת, אמזון היא ערוץ מכירות נוסף נהדר עבור העסק שלך ב- Shopify. בדומה ל-Etsy, אתה יכול להשתמש באמזון כדי להציג את המוצרים שלך מול קהל מובנה, להתגלות ולהשתמש באתר המסחר האלקטרוני שלך כערוץ המכירה הראשי. אתה יכול אפילו לשלב את Shopify עם אמזון כדי לנהל רישומים ולסנכרן מלאי מהר יותר וקל יותר.

🎯 רעיון בפעולה

homesick candles

נרות געגועים הפכו מלפני שנתיים מחוסר באמזון להפך לחברת נרות ריחניים מספר אחת ומותג הנרות מספר שתיים בעולם. אמזון הוכיחה את עצמה כקרש קפיצה טוב למכירת מוצריה באינטרנט.

למרות הצלחתה, Homesick Candles השתמשה ב-Shopify כדי לבנות חנות מקוונת כבסיס הבית שלה. זה נתן לעסקי המסחר האלקטרוני המתהווה מקום להציג את המותג שלו, להתחבר ללקוחותיו ולשמור על שליטה על המכירות והמבצעים שלו.

6. מוצרים דיגיטליים

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

מוצרים דיגיטליים נושאים כמה מהשוליים הטובים ביותר של כל מוצר שאתה יכול למכור. עלויות הפיתוח מראש יכולות להיות גבוהות, אך העלויות המשתנות של מכירת מוצרים דיגיטליים נמוכות יחסית. לאחר יצירת מדיה או תוכנה, זה לא מאוד יקר לספק ללקוחות.

בבסיסו, מוצר דיגיטלי הוא נכס בלתי מוחשי שניתן למכור שוב ושוב מבלי לחדש את המלאי. לעתים קרובות הם מגיעים בקבצים להורדה כגון PDF, פלאגין או מסמך אינטראקטיבי. מוצרים אלה הפכו למקור כל כך טוב להכנסה פסיבית עד שהרבה משפיענים מקצועיים מובילים, בלוגרים או אייקונים ציבוריים משחררים מוצרים דיגיטליים כמו מדריכים, ספרים אלקטרוניים, תבניות, ממצאי מחקר, תוכניות ומדריכים.

כמה יתרונות מרכזיים של מכירת מוצרים דיגיטליים הם:

  • הם ניתנים להרחבה. אין הגבלה לכמה מוצרים אתה יכול למכור. אין מלאי. אין יצרנים. ללא משלוח או לוגיסטיקה. פשוט לשווק את המוצרים. כאשר לקוח רוכש מוצר דיגיטלי, הוא מגיע באופן מיידי, ללא עזרתכם.
  • עלויות תקורה נמוכות, שולי רווח גבוהים. מכיוון שאין עלות חוזרת של סחורה או דמי משלוח, אתה שומר על רוב הרווח מכל מכירה.
  • למידה מתוקשבת הופכת פופולרית יותר. תעשיית הלמידה האלקטרונית צפויה להגיע ל-325 מיליארד דולר עד 2025. מוצרים דיגיטליים הם דרך חכמה לנצל את המגמה הזו ולהרחיב את העסק שלך.

מוצרים דיגיטליים יכולים להוות השלמה מצוינת להכנסה העיקרית שלך. יוצרים רבים גורמים להם להוסיף עוד זרם הכנסה לעסקים שלהם, בין אם זה ייעוץ, חינוך או חברות. אתה יכול לבנות נוכחות בטוויטר ובלינקדאין או לבנות רשימת מנויים באימייל כדי לקדם את המוצרים שלך ולבצע מכירות.

מכיוון שהמחסום כל כך נמוך בעת מכירת מוצרים דיגיטליים, זה לא דורש הרבה השקעה מראש או סיכון. תרחיש הטיפול הטוב ביותר הוא שאתה מוכר 10,000 תבניות. המקרה הגרוע ביותר הוא שמעט אנשים קונים ואתה מפסיד רק כמה שעות מזמנך.

🎯 רעיון בפעולה

sell digital products example

קידום אתרים לשארינו הוא עסק לחינוך לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) המנוהל על ידי ברנדן הפורד. מטרתו היא לעזור ליזמים יצירתיים – אלה שאין להם מותג ענק או עוקבים – להשתמש ב-SEO כדי להוציא את המוצרים והשירותים שלהם לעולם.

העסק של ברנדן מורכב ממספר סניפים: אתגר SEO בחינם ל-100 יום, פודקאסט, בלוג פעיל, ערוץ יוטיוב, חבילות שירות, קהילת חברים ומוצרים דיגיטליים. אם אתה מחפש חינוך לקידום אתרים, תתקל במותג שלו איפשהו בחיפוש שלך.

"מוצרים דיגיטליים וייצור רווחים מהמומחיות שלך הם דרך מצוינת להרוויח כסף באינטרנט", אומר ברנדן. "זהו מודל מדהים של מדרגות לבנות קהל שמעריך את הידע ואת מה שהוא עובד עליו."

ברנדן גם שיתף את המסגרת שבה הוא משתמש לייצור מוצרים דיגיטליים חדשים:

  1. ללמד משהו חי (כמו סדנה) בחינם כמה פעמים. אתה תרגיש יותר נוח, תקבל המלצות ותפתור את הבעיות.
  2. גבו כסף עבור העברת סדנאות חיות.
  3. מכור את ההקלטות למפגשים החיים.
  4. המשך לחזור ולהקליט גרסה סופית וירוק עד שאתה מוכר שוב ושוב.

אם תציץ בלשונית קורס באתר של ברנדן, תמצא רשימה אינסופית של מוצרים שונים למכירה: מחבילות SEO למתחילים ועד כיתות אמן, ראיונות מומחים, אתגרים, מפות דרכים, מחוללי רעיונות ועוד. מוצרים מסוימים נמכרים במחיר נמוך של $5, בעוד שאחרים יכולים לנוע עד $1,500 עד $7,000 עבור קורס ביקורת.

ברנדן הוא אחת מדוגמאות מדהימות רבות ליזמים שמוכרים מוצרים דיגיטליים באינטרנט. החלק הכי טוב? הוא לא תמיד היה מומחה לקידום אתרים. החל משנת 2014, הוא היה עוזר מנהל באקדמיה למנהיגות תיאה באומן ותוך שש שנים בנה אימפריית חינוך שמרוויחה כסף אמיתי באינטרנט בתשוקה ובנחישות.

7. מדיה

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

מדיה היא מונח רחב מאוד, אבל התיאור הטוב ביותר הזמין אם אתה יוצר בשוק למכירת מוזיקה, סרטונים, אמנות דיגיטלית, ניוזלטרים בתשלום, מגזינים או פודקאסטים.

נדמה שהמדיה קשורה קשר הדוק למוצרים דיגיטליים, אבל ההבדל עם מדיה הוא שהיא נוטה להיות מכוונת למיזמים יצירתיים – למשל, סופר שמתחיל מנוי לניוזלטר בתשלום או אמן שלומד כיצד למכור אמנות באינטרנט.

החלק הטוב ביותר במכירת מדיה הוא שרוב הזמן זו דרך שבה אנשים יכולים להביע את עצמם באינטרנט. אמנים ויוצרים שלא הייתה להם גישה לרשתות, גלריות או יחסי ציבור בעבר יכולים כעת לבנות מותג, להצמיח קהל עוקבים ולהרוויח כסף באינטרנט במשהו שהם אוהבים.

הארי המבלי, הקריקטוריסט מאחורי המותג המצליח Ketnipz, מעודד יוצרים ללכת בעקבות החלומות שלהם כאמן. בראיון ל-BBC הוא מתאר את סירובו לאוניברסיטה כדי לצייר קריקטורות באינטרנט. "אתה תמיד צריך לעשות כל מה שאתה מרגיש בהשראתך", הוא אומר.

כשזה מגיע ליצירת מדיה לציבור, הארי מסביר כיצד "לעשות משהו מסובך לא מבטיח הצלחה. זה יותר על רעיון מוצק ואז להיות מסוגל לתקשר אותו בקלות".

בעולם שבו השליליות נפוצה באינטרנט, המותג Ketnipz הוא אור חיובי. זה משקף את המטרות של הנרי להפיץ אווירה טובה ולהיות "משהו די מנחם".

🎯 רעיון בפעולה

artist making money online example

פרד ז'ורדיין הוא אמן רב-תכליתי: הוא מאייר, קריקטוריסט, מעצב ויזם. האתר שלו הוא דוגמה מצוינת להרוויח כסף באינטרנט באמצעות סוגים שונים של מדיה. האמן מוכר לא רק אמנות מקורית, אלא גם חולק סיפורים, ראיונות, פרויקטים ועוד עם לקוחות פוטנציאליים.

המבקרים יכולים לגלוש ולהיכנס לתודעתו של האמן, וליצור חיבור. הם יכולים ללמוד את השיטות של פרד או לגלות יצירות אמנות ואירועים מהעבר. ואם הם רוצים לרכוש פריט מודפס או מקורי, הם יכולים לעשות זאת בקלות דרך פונקציונליות עגלת הקניות ישירות בחנות שלו.

8. בלוגים

סוג העסק: מונטיזציה של קהל

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

סביר להניח שקראת בלוג עסקי בשלב מסוים בחייך. עסקים משתמשים בבלוגים כדי לחלוק ידע ותובנות, לבנות קהל ולקבל יותר לידים ומכירות. לבלוגים יש אינסוף יתרונות, כמו בניית מוביליות מחשבתית בתעשייה ושיפור הנראות של מותג במנועי חיפוש.

בלוגים כדי להרוויח כסף באינטרנט צמחו מעבר לעסקים גדולים ולהמולה צדדית. כל אחד יכול כעת לבנות קהל על ידי פרסום תוכן מעולה ולהרוויח הרבה כסף מהבלוג שלו. בלוגרים נוטים גם לנקוט בגישה אישית המהדהדת לקהל המיועד לעומת קבלת מידע מבלוג של החברה.

אנשים פותחים בלוגים מסיבות רבות ושונות, חלקן:

  • משתפים את המחשבות, התשוקות או חוויות החיים שלהם
  • חינוך קוראים לנושא שהם יודעים עליו
  • מכירת מוצרים או שירותים
  • בניית מותג אישי

המפתח לניהול בלוג מצליח הוא בחירת נישה. באמת לא חסר אותם ברשת. אתה יכול להיות המומחה לנושאים במיקום מסוים (למשל, מסעדות בטורונטו) או עבור פלח ספציפי בקטגוריות מסוימות (כמו מתכוני קטו טבעוניים ואורח חיים). התמקדות בנישה עוזרת לך לדבר אל הקהל וליצור עבורו תוכן באיכות גבוהה, אשר בתורו יכולה לגרום ללידים ומכירות עבור עסקי הבלוגים שלך.

אבל איך מרוויחים כסף מבלוגים? ובכן, ברגע שאתה לומד כיצד לפתוח בלוג, אתה יכול לייצר ממנו רווחים בכמה דרכים שונות:

  • מכירת מוצרים פיזיים שהקוראים שלך יהנו מהם, כמו כריות או חולצות
  • מציע מוצרים דיגיטליים כגון עיצובים, אמנות דיגיטלית, קורסים, תבניות או צילום שתוכלו לעשות פעם אחת ולמכור שוב ושוב
  • מכירת שירותי פרילנסר כגון ייעוץ, כתיבה, הנהלת חשבונות או תחביבים שמרוויחים כסף
  • להפוך למשפיען ולעשות מבצעים בתשלום למותגים
  • מכירת מנויים או חברות לתוכן בלעדי בפלטפורמות כגון Patreon

אמנם בלוגים הם רעיון עסקי בהשקעה נמוכה, אבל זה יכול לקחת זמן עד שהוא משתלם. רוב הסיכויים שלא תמצאו את עצמכם בעמוד אחד בתוצאות החיפוש של גוגל בן לילה. אבל עם הנישה והנחישות הנכונים, אתה תהיה בדרך להרוויח כסף באינטרנט דרך הבלוג שלך.

🎯 רעיון בפעולה

house that lars built

The House That Lars Built הוא בלוג העוסק בכל הקשור לעיצוב פנים, עיצוב, סגנון וחגים. זה הוקם על ידי בריטני ווטסון ג'פסן, "שליח יצירתי מקצועי", שמלמד אנשים איך להפוך את החיים למלאכת כושר. בין אם באמצעות מדריכים או מדריכים, המטרה שלה היא להראות לאנשים שהחיים טובים יותר כשיש לך פרויקט לעבוד עליו – בין אם זה אומנות, עיצוב, איור או כתיבה.

הבלוג של בריטני משקף את התשוקות והתחומי עניין שלה. זו גם מכונה להרוויח כסף, המציעה הזדמנויות לפרסום אורחים, מכירת מוצרים מותאמים אישית, השתתפות בתוכנית השותפים של אמזון והפעלת Google Ads. פעילות הבלוג של בריטני גדלה כל כך, שהיא שוכרת באופן פעיל מתמחים ובעלי מלאכה במשרה חלקית כדי לעזור בפרויקטים פנימיים.

9. שיווק שותפים

סוג העסק: מונטיזציה של קהל

מאמץ: בינוני

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

נראה שיש מגמה עם מודלים עסקיים מקוונים בלבד שעדיין לא מובנים באופן יחסי. ובכן, הוסף שיווק שותפים לערימה הזו. אין כאן שמן נחשים.

אז איך מונטיזציה עובדת דרך המודל הזה? בעיקרו של דבר, מפרסמים או אנשים יכולים להגיש בקשה לתוכניות שותפים, בכל מקום שבו הן זמינות, כדי להתווסף כשותף רשמי. לאחר שתתקבל, תקבל דרך לשתף קישור שותף למוצר או לשירות שאתה מעוניין לקדם. אל תשכח להוסיף כתב ויתור!

כאשר מישהו קונה את המוצר לאחר לחיצה על הקישור שלך, תקבל קרדיט עבור ההפניה, יחד עם עמלה. גובה העמלה תלוי בתוכנית השותפים ובמוצר הנמכר – פריטי סחורה ב-Amazon.com לא ישלמו הרבה, אבל הפניה לחשבון עתיר כרטיסים עשויה לשלם מאות ואפילו אלפי דולרים.

מכיוון ששיווק שותפים עובד הכי טוב כשאתה עוזר למבקר להבין מדוע מוצר מסוים עשוי להיות המתאים עבורו, בדרך כלל תראה אותו פרוס באתרים ממוקדי תוכן. אופטימיזציה למנועי חיפוש משחקת כאן גם תפקיד חשוב ותראה את כולם, מאתרים תוצרת בית ועד לפרסומים מסיביים ומוכרים בעולם, מתחרים על מונחים כמו "מחשבי הגיימינג הטובים ביותר לשנת 2021".

נישה לניצחון חל גם כאן. מכיוון שאין לך ראש תורן של 50 כותבים, לא תתחרה בפרסומים מקצועיים כמו Wirecutter כאתר ביקורת כללי. עם זאת, ייתכן שתוכל לכתוב, לדרג ולהבדיל את עצמך על ידי כיסוי כל מה שקשור לטרריומים או אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה. הנקודה היא, שבדרך כלל קל יותר לנחות (לבחור נישה נפרדת) ולהרחיב (לגדול לאזורים חדשים) מאשר להתחרות באתר עם עניין כללי, במיוחד כשאתה מתחיל.

תוכן השותפים הטוב ביותר עוזר לקורא גם לפתור בעיה או לקבל החלטה ומציג את המוצרים הנכונים כחלק מהפתרון הזה.

🎯 רעיון בפעולה

wirecutter

הדוגמה הטובה ביותר לשיווק שותפים היא Wirecutter, בבעלות הניו יורק טיימס . התוכן עשוי היטב וממוקד בקורא, עם בדיקות מדוקדקות וביקורות שקופות לחלוטין של היתרונות והחסרונות של מוצרים שונים. במילים אחרות, Wirecutter עובר את מבחן הלקמוס הראשון של אתר שותפים מוצלח: האם התוכן באמת עוזר למבקר לקבל החלטת רכישה, גם אם קישורי השותפים לא נכללו.

אֶמְצָעִי:

  • 10+ טיפים לשיווק שותפים: איך לגרום לאנשים לקנות את ההמלצות שלך
  • 29 תוכניות השותפים ואתרי האינטרנט הטובים ביותר

10. קורסים וסדנאות מקוונים

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

יצירת קורס מקוון נהדר באמת הוא קשה. אתה צריך לדעת את הפרטים הקטנים של נושא ספציפי ולאחר מכן להיות בעל הכישורים (והמסירות) לקודד את הידע הזה ולכתוב או לרשום את העצות הטובות ביותר שלך ללקוחות. וכמובן, אתה צריך לשווק בהצלחה את הקורס ברגע שהוא נעשה – לרוב החלק הקשה מכולם.

עם זאת, יש סיבה לכך שלקורסים מקוונים יש משיכה רחבה למדי. לאחר יצירת קורס, הוא צובר את כל היתרונות של כל מוצר דיגיטלי: העלויות לספק את המוצר ליותר לקוחות הן בעצם אפס, למעט אירוח. השווה את זה לצורך לשמור על מלאי שכל עסקי המוצרים הפיזיים מתמודדים איתו ותמצא את עצמך מתמודד עם פחות כאבי ראש הקשורים למוצרים ככל שתגדל.

גם התיאבון לקורסים דיגיטליים ולהשתלמויות קיים. זו הסיבה שאתרים כמו Udemy ו-Skillshare משגשגים. המכשול הגדול ביותר שלך הוא למעשה האינטרנט עצמו, שבו יש אלפי משאבים נפלאים זמינים בחינם. והתוכן בכל נושא משתפר מיום ליום.

אבל האפשרויות הבלתי מוגבלות לכאורה הזמינות באינטרנט היא בדיוק הסיבה לכך שקורסים בתשלום הם בעלי ערך: הם מסננים את השטף ופשוט חולקים את הדברים הטובים. יוצרים רבים מצאו הצלחה להפוך את הסרטונים או הפוסטים בבלוג החינמיים לרוב שלהם לקורס בתשלום. הסיבה שאנשים משלמים היא לא רק בגלל המידע, אלא בגלל האופן שבו הוא מאורגן ומוצג. חלק מהערך הוא הזמן הנחסך שלא צריך לסנן בין עשרות סרטוני יוטיוב ואתרים אקראיים ובמקום זאת לקבל קורס אחד מגובש ממדריך מרתק.

זכור, עם זאת, שלמרות שיש אינספור נושאים ליצור עליהם תוכן, יש הרבה פחות נושאים שאנשים מוכנים לשלם עבורם. בדרך כלל, הקורסים רבי המכר מלמדים אנשים מיומנות חשובה שעוזרת להם להתקדם בעבודה או להפיק הנאה עמוקה יותר מתחביב אהוב. זה מסביר מדוע קורסים ב- Microsoft Excel יכולים להפוך לרבי מכר.

שוב, לרוב עדיף ללכת לשוק שבו אנשים מוכנים להוציא. אנשי מקצוע כנראה מוציאים הכי הרבה כסף על קורסים, אז אם יש לך דרך לקחת את הדברים שאתה מכיר מהעבודה ולארוז אותם בקורס, כבר יש לך את נקודת המכירה הכי גדולה שלך: לעזור לקונים שלך לקבל העלאה או קידום. עזרו להם להיות טובים יותר במיומנויות יצירת מקור ההכנסה העיקרי שלהם.

🎯 רעיון בפעולה

content planner

לפני שהמגיפה קרתה, The Content Planner נהג למכור רק מוצרי תכנון פיזי דרך חנות Shopify שלו. קתרין גאסקין, מייסדת The Content Planner, הציעה גם סדנאות אישיות ללקוחותיה ולקהילה המקוונת שלה. הן היו שתיים מההצעות הגדולות ביותר שלה לפני מרץ 2020.

לאחר שנגרמו נעילה והצטמצמו הסדנאות האישיות, קתרין עברה לסדנאות וירטואליות עבור לקוחותיה. כעת היא שומרת על עד 90% מהרווחים עקב עלויות תקורה נמוכות יותר על דברים כמו נסיעות והשכרת שטחי סדנאות. העמלות היחידות שיש לה כעת הן דמי מנוי עבור זום, דפי מכירות ועמלות אחרות של PayPal או עסקה.

בראיון שנערך לאחרונה עם Shopify, היא מזכירה כיצד שינוי מקוון הביא לחודש המכירות הגדול ביותר שלה עד כה. היא ממשיכה לספק קורסים ושיעורים לפי דרישה לרכישה ומתכננת להשיק הצעות דומות עבור העסק שלה.

11. שירותי פרילנסר

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

רעיון עסקי ביתי פופולרי יותר ויותר הוא מתן שירותי פרילנסר ללקוחות באינטרנט. כתיבה עצמאית, עיצוב גרפי, הזנת נתונים, שיווק דיגיטלי – כמעט כל תפקיד שעסק מקוון ישכור עבורו הוא בר-קיימא כשירות עצמאי. אני עצמי עבדתי עם סופרים, מאיירים ומעצבים במשך שנים ב-Shopify, שרובם מתפרנסים במשרה מלאה עצמאית, לא רק בזמנם הפנוי.

כמעט כל השירותים הללו ממוקמים בצורה הטובה ביותר עבור לקוחות עסקיים, מסיבות דומות למה שתוכנה עסקית היא מוצר אטרקטיבי: לקוחות עסקיים מוכנים להוציא. מה שרוב הפרילנסרים ממהרים ללמוד הוא שיש להם יותר מינוף על המחיר שהם יכולים לגבות כשהם ממקמים את עבודתם כתוצאות במקום כתוצרים. במילים אחרות, עסקים שוכרים כותבים עצמאיים כדי ליצור תוכן שמניע תנועה ולידים, לא ליצירת מילים. מכור ללקוחות את התוצאה והוכח אותה, במידת האפשר, באמצעות ראיות לקוחות כמו מקרי מקרים ועדויות.

הלקח הנוסף שבעלי מקצועות חופשיים קולטים, לפעמים דרך רקמת צלקת, הוא הצורך להצטמצם כאשר הם מתחילים. מדוע שחברה תעסיק אותך במיוחד על פני אלפי אנשים המציעים שירותים דומים מאוד? אתה גם לא עושה את עבודתו של מנהל קל יותר על ידי מתן שירותי תפיסה. אז היזהרו מהערעור הכוזב של פתרון עבור כל לקוח. זה יהיה כמו מכונאית שמנסה להרחיב את בסיס הלקוחות שלה על ידי קורא לחנות שלה "General Fix-It Emporium".

גישה טובה יותר היא להתמקד בנקודת כאב שניתן לזהות בשכבות על גבי תעשייה או נישה. גם אז, פיצ'רים כמו "תוכן שיווקי לחברות טכנולוגיה" מעט צפופים – אולי תראה תוצאות טובות עוד יותר אם תמכור תוצאה מדויקת יותר או לקבוצת משנה של תעשייה מסוימת, כמו שיפור צינור המכירות של חברות תוכנה ארגוניות.

הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון עבור עסקים אלה הוא שהם סחר ישיר של זמן לכסף. אתה יכול להרוויח כסף טוב עם מבחר קטן של לקוחות עם שכר גבוה, אבל ברגע שאתה מפסיק לעבוד, תזרים המזומנים מתייבש. ייתכן שתוכל להפוך עסק עצמאי ליותר סוכנות, שבה עזרה שכירה מטפלת בכמה עבודות של לקוחות. עבור בעלי עסקים רבים, ההנאה האישית שהם מקבלים מביצוע העבודה היא סיבה בפני עצמה להמשיך ולעסוק בפרילנסר. אבל כדאי לשים לב שאתה לא בונה הרבה נכס עצמאי, אז אולי תרצה בסופו של דבר להתרחב למודל עסקי אחר.

🎯 רעיון בפעולה

elise dopson example

אליז דופסון היא כותבת עצמאית עבור חברות B2B SaaS. היא כותבת עצמאית כבר שלוש שנים ונשכרה על ידי חברות ענק של SaaS כמו Hotjar, Databox, Hubspot ו-Content Marketing Institute. אבל היא לא תמיד הייתה הסופרת המבוקשת שהיא היום.

אליז פתחה בלוג יופי ב-2012, שעשה בזמנו הון קטן. לאחר מכן היא קיבלה עבודה בסוכנות שיווק מקומית, שם למדה יותר על כתיבת בלוגים וקידום אתרים. זה הוביל אותה לעזוב את עבודתה, להתחיל את עסק הכתיבה העצמאי שלה ב-2017, ולשבור את התקרה של שש ספרות עד גיל 21.

"מאז שהייתי ילד, אהבתי לכתוב", מסבירה אליז, "אבל רק כשעבדתי בסוכנות שיווק ראיתי שאפשר להרוויח כסף אמיתי באינטרנט. הצעת שירותי כתיבה עצמאית אפשרה לי לנסוע בחופשיות – לפני ה-COVID! – לעבוד מהנוחות של ביתי, ולהיות הבוס של עצמי. אם יש לך תשוקה לכתוב או לעצב או לארגן דברים, הפוך את זה לשירות עצמאי. לא תתאכזב מהתוצאות".

כיום, אליז ממשיכה לכתוב עבור מותגים ארגוניים ומלמדת כותבים אחרים כיצד להצמיח עסקים עצמאיים רווחיים בקהילת החברים שלה, Peak Freelance.

בדוק את הסיפור שלה על ידי קריאה כיצד אליז דופסון בנתה עסק לכתיבה עם שש ספרות עד 21.

12. התחל ערוץ יוטיוב

סוג העסק: מונטיזציה של קהל

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

חשבת פעם להיות כוכב יוטיוב? מיקרו-סלבריטאים כמו ריאן קאג'י בן ה-10 מרוויחים יותר מ-29 מיליון דולר בשנה ביוטיוב שמוכרים צעצועים. עוד מרוויח מוביל ביוטיוב הוא דיוויד דובריק, שמרוויח כ-15.5 מיליון דולר ומבדר את הקהל שלו עם סרטונים קומיים.

צור ערוץ YouTube סביב נישה אחת. זה יעזור לך לבנות קהל נאמן שמכוון לערוץ שלך שוב ושוב, ונותן לך יותר הזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט. אתה יכול להציע הדרכות, לסקור מוצרים, להתעדכן בחדשות מפורסמים – כל מה שאתה חושב יגרום לקהל שלך להתעניין.

המפתח לערוץ יוטיוב מצליח הוא לבדר או לחנך עם התוכן שלך. לאחר שהגעת ל-1,000 מנויים, תוכל להרוויח כסף מהצגת מודעות YouTube בערוץ שלך. אתה יכול גם להציע מיקום מוצרים בתשלום למותגים גדולים, למכור מוצרים או להפוך לשותף כדי להרוויח כסף ב-YouTube.

🎯 רעיון בפעולה

justine leconte youtube channel

ג'סטין לקונטה מנהלת ערוץ יוטיוב מצליח עם למעלה מ-886,000 מנויים. כמעצבת אופנה, הערוץ שלה מוקדש לעזור לאנשים להתלבש במיטבם בתקציב.

ערוץ היוטיוב שלה מלא בהדרכות וטיפים למציאת הסגנון שלך, להתעדכן בטרנדים אופנתיים, בניית מלתחה ועוד ועוד. לסרטונים שלה יש מיליוני צפיות, מה שמאפשר לה להפעיל מודעות YouTube כדי לייצר רווחים מהערוץ שלה.

13. הפוך למשפיען

סוג העסק: מונטיזציה של קהל

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰💰

משפיענים הופכים לערוץ שיווק פופולרי עבור מותגים גדולים וקטנים, כאשר 68% מהמשווקים בארה"ב בחברות עם למעלה מ-100 עובדים עובדים איתם בשנת 2021. אם אחרים יכולים להפוך למשפיענים, גם אתם יכולים.

כדי להיות משפיע, תזדקק לעוקבים מעורבים. משפיענים היום לא צריכים שיהיו להם מיליוני עוקבים. יש הזדמנויות להפוך לננו-משפיען או מיקרו-משפיען, שהם חשבונות עם עד 10,000 ו-50,000 עוקבים, בהתאמה.

שתי הפלטפורמות הגדולות ביותר לכך הן יוטיוב ואינסטגרם. כמה מהמשפיעים הפופולריים ביותר מצאו תהילה דרך הפלטפורמות הללו. עיין במאמר שלנו על איך להגדיל את המעקב שלך באינסטגרם כדי לבנות קהל גדול.

🎯 רעיון בפעולה

ברגע שיש לך קהל עוקבים, אתה יכול להרוויח כסף בכמה דרכים שונות בתור משפיע:

  • תשלום עבור פוסטים ממומנים
  • דבר בכנסים
  • מכור מוצרים בחנות המקוונת שלך
  • להיות שותף
  • למכור מודעות
  • הפוך לשגריר מותג
  • כתוב ספר

קח את @marketingharry, למשל. המשפיען השיווקי יוצר תוכן כדי לעזור לקהל שלו להצליח באינסטגרם. עם למעלה מ-184,000 עוקבים, הוא חשבון משפיע טוב לחברות שרוצות להתחבר לקהל ההולך וגדל שלו. הוא עובד עם מותגים כמו ManyChat כדי לקדם את המוצרים שלהם ויכול להרוויח כסף באמצעות חסויות או עמלות שותפים.

influencer marketing example

משאבים נוספים:

  • איך להרוויח כסף באינסטגרם
  • איך להרוויח כסף בטיקטוק

14. כתוב ספרים אלקטרוניים

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰

יש לך סיפור בתוכך שרק מחכה להשתחרר? הגיע הזמן שתכתוב את הספר האלקטרוני הזה. עם Amazon Direct Publishing, מעולם לא היה קל יותר לפרסם ספר אלקטרוני. אתה רק צריך לכתוב את הספר, לעצב אותו, ליצור כריכה, ואז לפרסם ולקדם אותו באינטרנט.

לא הסופר הכי טוב? זה בסדר. שכור סופר רפאים שיעבוד איתך על הספר. הם יעזרו לך להעביר את המילים שלך לדף הדיגיטלי. לאחר מכן תוכל לעבוד עם מעצב כדי ליצור את הכריכה, ועם פרילנסר כדי לעצב את הספר האלקטרוני, אם אתה צריך עזרה. השתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי למצוא נושאים פופולריים שאנשים מחפשים. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לעורר השראה בנרטיב של הספר שלך אם אתה נתקע.

🎯 רעיון בפעולה

סביר להניח שתתמודד מול סופרים מבוססים כמו ג'יימס פטרסון ואיימי טאן בעת מכירת ספרים אלקטרוניים באינטרנט. אבל זה לא מונע מכותבים חדשים יותר להרוויח 450,000 דולר בשנה ממכירת ספרים באמזון.

כדי למכור את הספר האלקטרוני שלך, שיווק אותו בכמה דרכים שונות. הפעל מתנה ותן אותו בחינם לכמה ימים. ככל שתגיע יותר תנועה לדף שלך, כך תוכל לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. זה יכול להוביל ליותר ביקורות, מה שיכול גם לשפר את נראות הספרים שלך ולהרוויח יותר מכירות.

עסוק בקהילות במדיה החברתית סביב הנושא שאתה מתכנן לכתוב עליו. לדוגמה, אם אתה רוצה לכתוב ספר מתכונים, אתה יכול להסתבך עם אוכל וקהילות קולינריות בפייסבוק ובחיים האמיתיים. ברגע שהספר שלך יתפרסם, תהיה לך קהילה חזקה של אנשים שעשויים לקנות אותו ממך.

15. חפשו הופעות צד

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰

הופעות צד הן דרך מצוינת להרוויח כסף באינטרנט תוך שמירה על עבודה במשרה מלאה. אם אתה רוצה להרוויח כמה מאות דולרים נוספים לחודש, לחפש הופעות צד היא דרך טובה. זה לא לטווח הארוך, אבל אתה יכול להרוויח כסף באינטרנט עם כמעט אפס עלויות הפעלה.

🎯 רעיון בפעולה

בדומה לפרילאנס, אתה יכול להשתמש בפלטפורמות כמו Fiverr כדי ליצור הופעות. אם יש לך כישורי ניהול, אתה יכול למכור הופעות צד ב- Fiverr במחיר נמוך. למשתמשי Top Fiverr יש בדרך כלל מספר הופעות זמינות, מה שעוזר לך למצוא את הפלטפורמה בקלות רבה יותר.

התייחסו היטב לכל לקוח ותפתחו פרופיל חזק שבולט. אתה יכול למנף מוניטין טוב כדי לבנות עסק מאוחר יותר, אם תרצה בכך.

אפשרות נוספת היא חיפוש בפלטפורמה כמו FlexJobs כדי למצוא הופעות צד. תחת סעיף המשרות שלו, אתה יכול למצוא עבודות קבלניות או משרות טלפונית. אתה יכול להגיש מועמדות לתפקידים אלה מכל מקום – כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט.

flexjobs

FlexJobs מציעה הופעות רבות ושונות: כתיבה, עסקים, עיצוב, הנהלת חשבונות וכו'. אם תמצא הופעה צדדית שתואמת את הכישרונות שלך, תוכל להגיש מועמדות ולהתחיל להרוויח כסף באינטרנט. החוכמה כאן היא להחיל על מספר הופעות בבת אחת. לא תנחת בכל הזדמנות, אבל ככל שתפנה יותר, כך הסיכויים שלך טובים יותר.

16. לעשות עבודת תרגום

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: בינוני

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

דובר מספר שפות ורוצה להרוויח כסף באינטרנט? בדוק את כישוריך בעבודת תרגום. חמשת צמדי השפות המובילים לעסקים הם:

  • אנגלית -> ספרדית
  • אנגלית -> סינית
  • אנגלית -> צרפתית
  • אנגלית -> גרמנית
  • אנגלית -> רוסית

אם אתה שוטף או בעל ידע בזוגות האלה, עבודת תרגום עשויה להיות הופעה נהדרת עבורך לנסות. תצטרך להוכיח שאתה יכול לתרגם בין שתי השפות. צור דוגמאות לפני שתתחיל להגיש מועמדות למשרות. צור דוגמאות סביב סוגי הטקסט שברצונך לתרגם. לדוגמה, אם אתה רוצה לתרגם בלוגים, מלא את תיק העבודות שלך במאמרים רלוונטיים מבעלי מדיה מובילים ברחבי האינטרנט.

🎯 רעיון בפעולה

ישנם מקומות רבים להגשת מועמדות לעבודות תרגום באינטרנט:

  • עבודה למעלה
  • אנשים לשעה
  • ג'נגו
  • פרו-תרגום
  • בסיס מתרגמים

17. למכור דברים באינטרנט

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰

אחד הרעיונות הטובים ביותר להרוויח כסף למזומן מהיר אם מוכרים דברים באינטרנט. לדוגמה, אתה יכול למכור בגדים, רהיטים ותיקים מהבית שלך. או שאתה יכול לקנות ולמכור פריטים בעלי ערך גבוה יותר כמו מחשבים ניידים, טלוויזיות או טלפונים. אתה יכול לקנות מוצרים אלה באינטרנט דרך אתרים כמו AliExpress או מחנויות יד שנייה מקומיות.

נסה למכור את המוצרים שלך במספר פלטפורמות ומקומות שוק במקום רק באחד. ככל שהמוצרים שלך חיים רבים יותר, כך יש סיכוי גבוה יותר שאנשים ימצאו אותם.

🎯 רעיון בפעולה

ישנם מאות אתרי מכירה מקוונים, כולם עם נישות שונות ודמי עמלות. כמה דוגמאות כוללות:

  • איביי
  • שוק פייסבוק
  • VarageSale
  • MercadoLibre
  • חנות מקוונת משלך

18. שידור חי ב-Twitch

סוג העסק: מונטיזציה של קהל

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

סטרימינג בשידור חי הופך ליותר ויותר פופולרי מדי שנה, כאשר מספר הצפייה גדל ב-49% בשנת 2021 לעומת השנה הקודמת.

פלטפורמות רבות מציעות כעת שידור חי מקורי, כולל יוטיוב ואינסטגרם. עם זאת, הפופולרי ביותר הוא Twitch, שהתפתח ממשחקים לסוגים אחרים של תוכן, כמו אומנויות ואומנות והרפתקאות. אם אתה יכול לצאת בשידור חי באופן קבוע, תבנה קהל חזק ב-Twitch.

🎯 רעיון בפעולה

כדי להרוויח כסף באינטרנט מסטרימינג, תזדקק לערוץ עקבי. האם אתה הולך להיות מצחיק או חינוכי? האם אתה משדר את טיולי האופניים שלך או את World of Warcraft? הגדירו ציפיות לצופים כדי שידעו בדיוק מה הם יראו כשהם מכוונים לזרם החי שלכם. צור קשר עם הצופים בצ'אט החי של Twitch. זה יעזור לך לבנות נישה עוקבים.

אתה יכול לייצר רווחים מערוץ Twitch שלך בכמה דרכים שונות:

  • מכירת מוצרים
  • חסויות מותג
  • תרומות מעריצים
  • מנויים
  • מודעות Twitch

אתה יכול לבחור אחד או את כולם מערוצי המונטיזציה האלה. אם אתה רוצה למקסם את הרווחים הפיננסיים שלך, לך על כל החמישה.

19. קח סקרים מקוונים

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰

דרך מנוסה ונכונה להרוויח כסף באינטרנט היא באמצעות מילוי סקרים מקוונים. התשלומים לא יהפכו אותך למיליונר בן לילה, אבל אתה יכול להרוויח קצת מזומנים נוספים. חלק מאתרי סקרים כמו Swagbucks יעניקו לך נקודות, אותן תוכל לממש עבור החזר כספי או תגמולים. אתה יכול גם לצבור נקודות על משחק משחקים, גלישה באינטרנט או צפייה בסרטונים.

🎯 רעיון בפעולה

האתרים הטובים ביותר להשתתף בסקרים מקוונים כוללים:

  • סווגבאקס
  • LifePoints
  • DailyRewards
  • נרקומן לסקר
  • מאחז דעות
  • אני אומר

20. למכור תמונות באינטרנט

סוג העסק: מבוסס מוצר

מאמץ: גבוה

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

הרשת היא מקום יפה לצלמים. היכולת להרוויח כסף באינטרנט, כמו אינסטגרם ויוטיוברים, עוסקת בתעלת היצירתיות שלך ויצירת רווחים מהכישרונות שלך. בין אם אתה מצלם באייפון החדש ביותר או ב-DSLR העדכני ביותר של Canon, אתה יכול למכור תמונות באינטרנט כצלם.

המפתח הוא התמקדות בשלושה דברים:

  1. מציאת נישה (נסיעות, אוכל, פורטרטים וכו')
  2. בניית קהל באינטרנט
  3. יצירת זרמי הכנסה מרובים

🎯 רעיון בפעולה

הצעד הראשון להרוויח כסף באינטרנט כצלם הוא שילוב מסחר אלקטרוני בתיק העבודות שלך. אתה יכול למכור הדפסים של התמונות הפופולריות ביותר שלך ולמכור אותם דרך החנות המקוונת שלך, כך שאתה לא משלם עמלות או עמלות לשום פלטפורמה חיצונית.

אבל זה רק זרם אחד של הכנסה. אתה יכול גם לשתף פעולה עם שירות כמו Printful כדי לשים את התמונות שלך על מוצרים כגון בגדים, כיסויים לטלפון, כריות ועוד. לא תצטרך לשלם שום דבר ל-Printful עד שהמוצר שלך יימכר.

אתה יכול גם למכור את התמונות שלך לאתרי תמונות מקוונים כמו Alamy או 500px. אם אתה חדש לגמרי, אתה יכול גם לשלוח תמונות מסוימות בחינם לאתרים כמו Burst, שבהם מיליוני אנשים מוצאים תמונות מלאי עבור הפרויקטים שלהם. זה עוזר לבנות מודעות למותג ולתמונות שלך, מה שיכול להוביל למכירות עתידיות.

21. הפוך ליועץ מדיה חברתית

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

מגמה אחת להרוויח כסף באינטרנט היא הפיכתו ליועץ מדיה חברתית. יוצרים שזכו להצלחה בפלטפורמות כמו TikTok ואינסטגרם מציעים כעת את כישוריהם למכירה.

כיועצת מדיה חברתית, מותגים ייצרו עמך קשר לסיעור מוחות של רעיונות יצירתיים, פיתוח אסטרטגיית תוכן, הפקת סרטונים ועוד. זו הזדמנות חכמה להרוויח כסף עבור נוודים דיגיטליים מכיוון שאתה יכול לנהל את העסק מסמארטפון.

המטרה שלך תהיה להגדיל את המודעות והקהל של המותג. תצטרך לדעת איך ליצור סרטונים ויראליים ולנהל קהילה.

🎯 רעיון בפעולה

המסע של יועץ המדיה החברתית לוקאס אוקיף התחיל בסרטון TikTok ויראלי שהפך לעסק אימון מלא שעוזר לאחרים לבנות קהל במדיה החברתית.

Lucas Okeefe

עם למעלה מ-180,000 עוקבים ושותפויות שגרירים מרובות, לוקאס יכול להוכיח ללקוחות פוטנציאליים שהוא יכול להשיג להם תוצאות. אם אתה רוצה להיות יועץ מדיה חברתית, תצטרך להיות אמין. התחל בבניית המעקב החברתי שלך באמצעות אותן טקטיקות שתציג ללקוחות. לאחר מכן השתמש בפרופיל שלך כדוגמה נוצצת לאבטחת עבודה עם לקוחות.

22. התחל פודקאסט

סוג העסק: מונטיזציה של קהל

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

הפודקאסטים ממשיכים להיות פופולריים יותר מדי שנה. מחקרים אחרונים מראים שמספר מאזיני הפודקאסטים עלה ב-2021 ב-10.1% בהשוואה לשנה הקודמת, כאשר 117.8 מיליון אנשים מתכוונים מדי חודש לפרק.

אם אתה יודע את הערך של תוכן עבור המותג שלך, אז אתה כבר יודע את הערך של פודקאסטים. זה מאפשר לך להגיע לקהלים חדשים שאולי לא תמצא דרך תוכן ארוך כי הם מעדיפים אודיו.

🎯 רעיון בפעולה

אתה לא צריך להיות איש טכני ולא צריך הרבה כסף כדי להתחיל. והכי טוב, אתה לא צריך להיות בלוגר פופולרי או משפיען כדי להפוך לפודקאסטר מצליח.

תזדקק לדברים הבאים לפחות כדי להתחיל את הפודקאסט שלך:

  1. קונספט (נושא, שם, פורמט ואורך לכל פרק)
  2. יצירות אמנות ותיאור של הפודקאסט שלך
  3. קבצי אודיו של הפרקים שלך
  4. מקום לארח את הקבצים שלך, כמו Podbean
  5. הפצה באמצעות עדכון RSS כך שניתן לשלוח פרקים לפודקאסטים של אפל, ספוטיפיי וכו'.

בזמן שאתה בונה את המעקב שלך, יש דרכים שונות לייצר רווח מהפודקאסט שלך:

  • עסקאות חסות
  • שותפויות שותפים
  • הצעות תוכן פרימיום
  • תרומות
  • רשתות פרסום
  • מכירת סחורה
  • אירוח אירועים חיים

23. להיות מתמלל

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

מחפש קריירה שבה תוכל להרוויח 25 דולר לשעה בעבודה מקוונת? מתמלל עשוי להיות התפקיד בשבילך. מתמללים מבוקשים לחברות שזקוקות לתמלול ראיונות, פודקאסטים ושמע אחר. אתה יכול לנעול תפקיד חלקי בחברה או לעבוד על בסיס עצמאי עם מספר חברות בפרויקטים ספציפיים.

🎯 רעיון בפעולה

כדי להצליח בתור מתמלל, תרצה לחזק את כישורי ההקלדה והדקדוק שלך. העבודה שלך צריכה להיות נקייה מטעויות ולעשות בזמן. תרגל תמלול קבצי אודיו קצרים כדי שתהיה מוכן להגיש מועמדות להופעות עם חברות תמלול. צור אתר אינטרנט וקורות חיים ממוקדי תמלול, במיוחד אם אתה חדש לגמרי.

זה אולי נראה מאתגר בהתחלה. הקדישו זמן לתרגול תמלול לפני שאתם יוצאים להגיש מועמדות לעבודה. ברגע שתבנה את הכישורים שלך ותדע מה חברות צריכות, אתה יכול להשיג יותר מקומות עבודה ולהרוויח יותר כסף.

24. סקור אפליקציות, אתרים ותוכנות

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰

יש לך עין לחוויית משתמש טובה? UserTesting ישלם לך $10 כדי לתת לחברות אחרות משוב על האפליקציות והאתרים שלהן. זוהי דרך מהירה להרוויח כסף באינטרנט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לענות על כמה שאלות בזמן שאתה גולש באתר או באפליקציה באמצעות סרטון. אורכו של כל סרטון הוא כ-20 דקות, כך שאם תשלימו שלושה בשעה, תוכלו להרוויח 30 דולר.

האתגר היחיד הוא תחרותיות. תקבל אימייל כשפרויקט יעלה לאוויר, אבל אתה צריך לפעול מהר או שמישהו אחר ייקח אותו.

🎯 רעיון בפעולה

אתרי ביקורות משתמשים מובילים שאתה יכול להירשם אליהם כוללים:

  • TryMyUI
  • PlaytestCloud
  • Userlytics
  • זמן בדיקה
  • תחושת משתמש
  • שופט תוכנה
  • בתוקף

25. הפוך למספר ספרי שמע

סוג העסק: מבוסס שירות

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸💸

פוטנציאל השתכרות (מתוך 5 💰 ): 💰💰💰

אוהבים ספרי שמע וקריאה בקול? או שאולי יש לך את הקול של סמואל ל. ג'קסון ואתה רוצה לחלוק אותו עם העולם. כך או כך, רעיון טוב הוא להפוך למספר ספרי שמע. זו הופעה מהנה כי אתה לא רק קורא מילים מתוך ספר, אלא מביא סיפור לחיים עבור המאזינים.

מספרי ספרי אודיו עובדים לעתים קרובות כפרילנסרים. ארגון, מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים הם מיומנויות מפתח לתחום העבודה הזה. לקריינים של ספרי אודיו יש לרוב כישורים כמו:

  • רקע במשחק
  • יכולת להשמיע קולות, מבטאים ודיאלקטים שונים
  • הַתמָדָה

🎯 רעיון בפעולה

להפוך למספר ספרי אודיו אולי לא מרוויח כסף בן לילה, אבל זו עבודת חלומות למי שמתלהב מזה. כדי להתחיל, אתה יכול להתנדב לקרוא כשירות לציבור. זה יעזור לך לבנות את כישורי הקריינות שלך ולבנות תיק עבודות, בנוסף, לעשות משהו טוב עבור מישהו – win-win.

רשת היא המפתח לקריינות. שקול להצטרף ל-Audio Publishers Association כדי לפגוש קריינים אחרים ואנשי קשר פוטנציאליים לעבודה. צור אתר והגדר את פרופילי המדיה החברתית שלך כדי להציג את הכישרונות שלך. פרסם דוגמאות של הקריינות שלך והפוך אותן לנגישות בקלות באתר האינטרנט שלך. כאשר מגייסים או חברות באים לחפש אותך, הם רוצים לדעת שאתה הקול הנכון לפני שהם פונים.

לבסוף, נסה להגיש מועמדות למשרות דרך שווקים ספציפיים לספרי אודיו כמו:

  • ACX
  • סטודיו באני
  • קולות

איך להרוויח כסף באינטרנט בשנת 2022?

ככל שאנו מתקדמים לשנת 2022, ההזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט מבלי לשלם כלום רק הולכות וגדלות – אתה יכול לאסוף משרות עצמאיות, להקים חנות דרופשיפינג, ליצור מוצרים משלך או לקדם מוצרים של אנשים אחרים בבלוג. צריך רק קצת ידע ועבודה קשה כדי שזה יקרה.

התחל לעבוד על העסק החדש שלך עוד היום כדי לבנות משהו משמעותי ומרגש. זה יוודא שהזמן והמאמץ ינוצלו היטב ויעניקו דיבידנדים לאורך זמן כשאתה בונה את הנוכחות שלך באינטרנט, מוצא לקוחות חדשים ומרוויח כסף.


מוכן ליצור את העסק הראשון שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות להרוויח כסף באינטרנט

איך אני יכול להרוויח $100 ליום באינטרנט?

  1. התחל חנות דרופשיפינג.
  2. הפעל חנות הדפסה לפי דרישה.
  3. למכור מוצרים מותאמים אישית באינטרנט.
  4. מכור עבודות יד ב-Etsy.
  5. למכור מוצרים באמזון.
  6. יצירת מוצרים דיגיטליים.
  7. התחל עסק לשיווק שותפים.
  8. בניית קורסים מקוונים.
  9. מכירת שירותי פרילנסר.

איך אני יכול להרוויח כסף עכשיו?

  1. התחל חנות מסחר אלקטרוני של Shopify ומכור מוצרי דרופשיפינג באינטרנט
  2. מכור עוזר וירטואלי או שירותי פרילנסר באתרים כמו Fiverr או Upwork
  3. מכור דברים משומשים באמזון, eBay, Craigslist או Facebook Marketplace
  4. בצע מיקרו משימות בתוכנית Mechanical Turk של אמזון
  5. מדריך ילדים באינטרנט באנגלית
  6. השכרת את השטח הלא מנוצל שלך ב-Airbnb
  7. סע עבור Uber או Lyft
  8. יצירת מוצרי מידע
  9. הפוך ל-Tasker ב-TaskRabbit
  10. סחר בפריטים בגאזל או באמזון עבור כרטיסי מתנה

איך אני מרוויח 1,000$ נוספים בחודש?

  1. מכור את התמונות שלך באינטרנט.
  2. ללמד שיעורים מקוונים.
  3. מכירת שירותים באינטרנט.
  4. לייצר מערך מיומנויות בתעשייה.
  5. בדוק אתרים ב-UserTesting.
  6. קנייה ומכירה של שמות מתחם.
  7. שיעורים מקוונים.

איך אני יכול להרוויח כסף באינטרנט בשנת 2022?

  1. התחל קו בגדים משלך.
  2. השקת חנות דרופשיפינג.
  3. הפוך את הממצאים שלך בחנות יד שניה.
  4. פרסם ספר באמזון קינדל.
  5. פתח בלוג.
  6. הפוך למשפיען.
  7. הפעל פודקאסט.
  8. בניית אפליקציות ואתרי אינטרנט.
  9. צור מוצרים בעבודת יד.
  10. אצור תיבות מנוי.

Make money online

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button