רעיונות לעסקים

25 סטטיסטיקות שיווק בדוא"ל שכדאי לדעת בשנת 2022

האם אתה מחפש סטטיסטיקות שיווק בדוא"ל חשובות כדי להתקדם בשנת 2022? יש לך מזל כי אנחנו נשתף הרבה מהם בפוסט הזה.

עסקים משתמשים במספר טכניקות שיווק כדי להגיע לקהל רחב יותר ולבצע יותר מכירות. אחת הטכניקות הללו היא שיווק בדוא"ל.

כמעט כל סוגי העסקים משתמשים בשיווק בדואר אלקטרוני. הוא מציע תוצאות מצוינות ומאפשר לעסקים להגיע לקהל רחב יותר. במאמר זה, נדגיש כמה נתונים סטטיסטיים של שיווק בדוא"ל שמוכיחים מדוע שיווק בדוא"ל כל כך פופולרי ומדוע כדאי לך לנסות זאת.

הנתונים הסטטיסטיים שאנו עומדים לחלוק איתך הם ממקורות אמינים ומהימנים. בנוסף, כולם מעודכנים.

בואו נתחיל:

מה זה שיווק בדוא"ל?

Email Marketing
מקור תמונה לשיווק בדוא"ל

ניתן להגדיר שיווק בדוא"ל כ"פעולה של שליחת מסר מסחרי, בדרך כלל לקבוצת אנשים, באמצעות דואר אלקטרוני.

במילים פשוטות, שיווק בדוא"ל מתייחס לפעולה של שליחת אימייל ללקוחות קיימים או פוטנציאליים מתוך כוונה לבצע מכירות, לקנות את נאמנותם, לקדם את השירותים או המוצרים שלך ולבקש תרומות.

ניתן להשתמש בכלי שיווק זה גם כדי לעדכן את הלקוחות על ההנחות, ההצעות והשינויים העדכניים ביותר.

זוהי טכניקת שיווק עשירה בהמרות וחסכונית שקיימת כבר הרבה מאוד זמן.

בואו נסתכל על כמה נתונים סטטיסטיים של שיווק בדוא"ל.

סטטיסטיקות שיווק בדוא"ל לשנת 2022 שכדאי לדעת

Email Marketing Statistics
סטטיסטיקות שיווק בדוא"ל מקור תמונה

1. יש יותר מ-3.9 מיליארד משתמשי אימייל

למרות הצלחת הודעות הטקסט, יותר מ-3.9 מיליון אנשים משתמשים במייל והמספר צפוי להגיע לרף 4.48 מיליארד עד 2024. זה כמעט מחצית מאוכלוסיית העולם.

זה מראה שההזדמנות קיימת ואף עסק לא צריך לפספס אותה. אתה יכול להשתמש באימיילים כדי להגיע ללקוחות שלך בכל יום בשבוע מבלי לבזבז הרבה זמן או כסף.

שיווק בדוא"ל מגיע עם היתרון הנוסף של הכללת תמונות, סרטונים ואלמנטים אחרים שיכולים להפוך את המיילים שלך לאטרקטיביים יותר.

אתה יכול אפילו לתכנן את המיילים שלך שבועות מראש כדי להמציא קמפיין שמציע תוצאות טובות.

2. קרוב ל-300 מיליארד אימיילים נשלחים מדי יום

יותר מ-293.6 מיליארד מיילים הוחלפו ב-2019 והמספר צפוי להגיע ל-347.3 מיליארד עד 2022. עם זאת, לא כל המיילים הללו נשלחים למטרות שיווק.

אנשים פרטיים ועסקים שולחים גם מיילים הקשורים לעבודה. יש אנשים שמשתמשים גם במיילים כדי לתקשר. ובכל זאת, נפח המיילים השיווקיים די גבוה.

3. הציעו החזר ROI של עד 4,300 אחוז

הנה סיבה לנסות שיווק בדוא"ל – הוא מציע תשואות די טובות. כל דולר שהוצא על קמפיין טוב יכול להביא לרווח של 42$. זו הסיבה העיקרית לכך שכל כך הרבה אנשים משתמשים בשיווק בדוא"ל.

עלינו להזכיר גם שדוא"ל הוא המקור הגדול ביותר להחזר על ההשקעה עבור כ-59% מהמשווקים.

4. מצוין לשיווק תוכן

כ-87 אחוז מהמשווקים מעדיפים להשתמש בשיווק בדואר אלקטרוני כדי לקדם את התוכן שלהם. זה בין ערוצי ההפצה הנפוצים ביותר. כ-81 אחוז מהעסקים משתמשים בו כדי לשווק את התוכן שלהם וזה רק קצת מאחורי המדיה החברתית.

עבור עסקים רבים, מעורבות בדוא"ל היא מדד אמין להערכת ביצועים.

משווקים רבים שמים לב לתעריפי פתיחה, הורדות ושיעורי קליקים ועורכים שינויים בקמפיינים השיווקיים שלהם בהתאם.

5. לא כל הודעות האימייל נקראות

שיעור פתיחת האימייל הממוצע הוא רק 20.81 אחוז. המשמעות היא שכ-79 מתוך 100 אימיילים לעולם אינם נקראים.

מיילים הקשורים לתחביבים נהנים משיעור הפתיחה הגבוה ביותר – 27.35 אחוז. למיילים שנשלחים על ידי גורמים ממשלתיים יש שיעור פתיחה של 26.52 אחוזים, ואימיילים הקשורים לאמנות נמצאים במקום השלישי כשהם נהנים משיעור פתיחה של 26.03 אחוז.

המספרים הללו מדגישים את החשיבות של להמציא שורות נושא יצירתיות ומעניינות באימייל. אם אתה רוצה לנצח את שיעור הפתיחה הסטנדרטי בתעשייה, עליך ליצור שורות נושא טובות.

נמענים קוראים בדרך כלל את שורת הנושא כדי להחליט אם הם צריכים או לא צריכים לפתוח אימייל.

6. למעלה מ-80 אחוז מהעסקים משתמשים בשיווק בדוא"ל כדי להשיג ולשמר לקוחות

עסקים בינוניים וקטנים משתמשים בשיווק בדוא"ל כדי לרכוש ולשמר לקוחות.

כ-81 אחוז מהעסקים הקטנים משתמשים בשיווק בדוא"ל ככלי הרכישה העיקרי. באופן דומה, כ-80 אחוז מהעסקים הקטנים משתמשים בו לשימור לקוחות.

זה עשוי להפתיע חלק מאחר שהמדיה החברתית נראית כמו הערוץ הרצוי, אבל שיווק בדוא"ל עדיין מציע מספרים גדולים.

7. אנשים אוהבים הודעות דוא"ל ברוכים הבאים

אנשים אוהבים דוא"ל קבלת פנים. הם נהנים משיעור פתיחה של 82 אחוז, וזה די גבוה.

דוא"ל קבלת פנים בדרך כלל מקבל מענה טוב מכיוון שאנשים להוטים לדעת יותר על העסק שלך וגם מכיוון שעסקים בדרך כלל כוללים קודי הנחה והצעות אחרות כאלה בדוא"ל קבלת הפנים שלהם.

משמעות הדבר היא שעליך לעבוד קשה מאוד בעת כתיבת דוא"ל קבלת הפנים שלך מכיוון שזו יכולה להיות ההזדמנות הראשונה והאחרונה שלך לעשות רושם. השתמש באימייל הפתיחה ככל יכולתך.

Adoric יכולה לעזור לך ליצור הודעות דוא"ל מבוקשות. הוא מציע חבורה של כלים כמו חלונות קופצים יצירתיים ואלמנטים חזותיים שיכולים לשפר את הודעות הדוא"ל שלך.

8. רק 59.7 אחוז מהודעות האימייל נקראות

דיברנו על כך ששיעור הפתיחה נמוך מאוד, אבל זו לא הבעיה היחידה. משתמשים שפותחים מיילים לא תמיד קוראים את התוכן שלהם מכיוון שקצב הקריאה הממוצע של מיילים די נמוך.

זה התעריף בארה"ב וכדאי להזכיר שלארה"ב יש את שיעור קריאת הדוא"ל הנמוך ביותר שיש. מצד שני, במדינה יש את שיעור ההרחקה הגבוה ביותר, 21.7 אחוזים.

חברות צריכות לעבוד קשה כדי לשפר את קצב קריאת הדוא"ל. אין טעם לשלוח מיילים אם אף אחד לא מצליח לקרוא אותם. שקול לכלול מבצעים מיוחדים, שימוש בצבעים ובתמונות כדי למשוך אנשים.

יש להדגיש ולהציג מסרים מיוחדים בצורה מסודרת, כך שמשתמשים שגולשים בתוכן שלך יוכלו גם לקרוא אותם.

9. התאמה אישית יכולה לשפר תוצאות

דרך טובה להגדיל את קצב פתיחת האימייל שלך היא להשתמש בהתאמה אישית. למיילים עם שורת נושא מותאמת יש בדרך כלל שיעורי פתיחה גבוהים בכ-50 אחוזים.

שקול להשתמש בשמות בודדים בשורות הנושא ובברכות שלך כדי שאנשים נוספים יפתחו ויקראו את ההודעות שלך. ישנם מספר כלים לשיווק בדוא"ל שיכולים לעשות את העבודה עבורך.

אם אין לך שמות בודדים או אם אתה חושב שזה יותר מדי עבודה, אתה יכול להתאים אישית מיילים על ידי שימוש באלמנטים אחרים כגון התעשייה שלך, שם החברה שלך וכו'.

10. מיילים המכילים סרטונים מציעים תוצאות טובות יותר

אימיילים המכילים סרטונים נהנים משיעורי קליקים גבוהים יותר – עד 300 אחוז.

הצלחת יוטיוב הוכיחה את חשיבותם של סרטונים. אנשים אוהבים לצפות, לכן שקול לכלול סרטונים בתוכן שלך. עם זאת, ודא שהסרטונים שלך עשויים היטב, רלוונטיים ומעניינים. אחרת, אתה עלול לאבד קוראים.

8. אימיילים יכולים לזכות בלקוחות אבודים

דיברנו על איך עסקים יכולים להשתמש במיילים כדי להחזיר לקוחות שאבדו באחד מהבלוגים הקודמים שלנו שכותרתו הסיבות המובילות לנטישת עגלת קניות – וכיצד לתקן את זה .

חברות יכולות לשלוח מיילים עגלה נטושה למעקב עם מישהו שלא השלים רכישה. נפוץ מאוד שאנשים עוזבים את התהליך באמצע עקב מגוון סיבות כולל הסחות דעת.

שליחת שלושה אימיילים ללקוחות אלו יכולה להביא להצלחה של 69 אחוזים יותר משליחת דוא"ל בודד של עגלה נטושה.

9. קוראים נהנים מאימיילים אינטראקטיביים

זה לא משנה מה מטרת האימייל שלך, מיילים אינטראקטיביים יכולים להיות יעילים מאוד מכיוון שהם משפרים את המעורבות ומציעים תוצאות טובות יותר.

מסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא"ל אינם חייבים להיות מוגבלים יותר לפורמט מסוים. אתה יכול להוסיף מגוון אלמנטים כגון סרטונים, אינפוגרפיקה, קישורים ניתנים ללחיצה וחלונות קופצים למייל שלך בעזרת Adoric.

הוספת סרטונים בלבד יכולה לשפר את שיעור הקליקים שלך בעד 300 אחוז. כמה אפשרויות טובות אחרות כוללות GIF, מחוונים ותפריטים מתקפלים.

הם לא רק גורמים לאימיילים להיראות אטרקטיביים יותר, אלא גם מחזיקים את הקוראים דבוקים. עם זאת, חשוב לוודא שכל התוכן שלך ידידותי לנייד מכיוון שיש יותר מ-3,986 מיליון משתמשי אינטרנט סלולרי. המשמעות היא שלמעל 90 אחוז מכלל משתמשי האינטרנט יש מכשיר נייד.

10. לקוחות אוהבים מיילים שבועיים

לקוחות נהנים לקבל מיילים מעסקים כל עוד הם מכירים את העסק והמייל שימושי או אינפורמטיבי ולא ספאמי.

כ-49 אחוז מהמשתמשים אוהבים לקבל הודעות דוא"ל שבועיות של מותג כולל הודעות קידום מכירות לפי דוח משנת 2017.

נתון זה חשוב מכיוון שהוא יכול לעזור לך לקבוע באיזו תדירות לשלוח מיילים שיווקיים. אימייל שיווקי אינו פוסט במדיה החברתית שניתן לפרסם בכל יום. יש לתכנן אותם בזהירות.

11. שיעור הקליקים שלך תלוי במספר העובדים שיש לך

שיעורי הביטול והשימוש לרעה נוטים להיות נמוכים יותר עבור מיילים שיווקיים שנשלחים על ידי אלה שיש להם יותר מ-25 עובדים. עם זאת, לנתון הזה אין חשיבות רבה מכיוון שכאשר אתה חושב על זה, הנמענים בדרך כלל לא חושבים על מספר העובדים שיש לחברה כשהם מחליטים לפתוח או לא לפתוח אימייל.

גם למיילים שנשלחים על ידי עסקים קטנים יכולים להיות מספרים טובים. למרות זאת, הנה המספרים:

  • שיעור התעללות בחברות עם 26 עד 50 עובדים: 0.007 אחוז
  • שיעור ביטול המנוי לחברות עם 26 עד 50 עובדים: 0.17 אחוז
  • שיעור התעללות בחברות עם יותר מ-50 עובדים: 0.008 אחוז
  • שיעור ביטול המנוי לחברות עם יותר מ-50 עובדים: 0.18 אחוז

12. לתעשיית הרכב והתחבורה יש את שיעור הפתיחה הגבוה ביותר

בענף הרכב והתחבורה יש שיעור פתיחה של 45.1% אחוז, שהוא הגבוה ביותר. ענף הביטוח מגיע למקום השני עם שיעור פתיחה של 31.4 אחוזים.

שלישי ברשימה הוא מגזר האנרגיה והסביבה עם שיעור פתיחה של 30.9% אחוז. עוד כמה תעשיות שנראה שהצליחו הן:

  • תקשורת ב-30 אחוז
  • שירותים ארגוניים ב-18.8 אחוזים
  • שירותים לצרכן ב-18.9 אחוזים
  • פרסום ב-15 אחוז

הנתונים האלה על שיווק בדוא"ל חשובים מאוד מכיוון שהם יכולים לעזור לך להבין איך העסק שלך מסתדר.

13. דוא"ל עסקה נהנה משיעור קליקים של 4.8 אחוזים

למיילים עסקיים יש שיעור קליקים גבוה מאוד – כמעט פי 3 בהשוואה למיילים שאינם עסקיים – שכן הוא עומד על 4.8 אחוז לעומת 1.6 אחוז בלבד.

משווקים יכולים להפיק יותר מהמאמצים שלהם באמצעות אימיילים עסקיים.

14. שיעור ההמרה הממוצע לשיווק בדוא"ל הוא 17.75 אחוזים

חשוב לדעת את שיעור ההמרה באימייל לפי ענף כדי שתוכל להבין היכן אתה עומד.

שיעור ההמרה הממוצע לאימיילים הוא 17.75 אחוז, כלומר כ-18 מתוך 100 אנשים שפתחו מייל ביצעו רכישה.

זה מוכיח שאימיילים יכולים להיות מאוד יעילים לעסקים. המספר גדל בהתמדה במהלך השנים. שיעור ההמרה ב-2016 עמד על 17.39 אחוזים. זה צמח ל-17.63 אחוזים ב-2017.

15. דוא"ל מסעות הפרסום שלי בעגלה הם די יעילים

דוא"ל לקמפיינים של הקמפיינים שלי (שחזור) יש שיעור קליקים של 22.65 – הגבוה מכולם.

שנית, ברשימה יש הודעות דוא"ל Strong Customer Authentication (SCA) בשיעור של 18.72 אחוזים. התחתונים ברשימה הם דוא"ל עיון בנטישה ב-3.98 אחוזים.

הסיבה לכך היא שלצרכנים בקבוצות אלו לרוב אין שיעור גבוה של כוונות ורובם עוזבים אתרים מבלי להסתכל או להוסיף פריטים.

עם זאת, מסעות הפרסום שלי ב-my Cart מצליחים היטב, שכן הם נהנים משיעור קליקים מרשים של 39.42 אחוזים. זה גבוה ביותר מ-100 אחוז מהסוג הקרוב ביותר – נטישת עגלה ב-19.6% אחוז.

16. שיעור הקליקים שלך תלוי בגודל רשימת הדוא"ל שלך

לבניית רשימות אימייל המכילות לפחות 1,000 מיילים יש שיעור קליקים של 5.32 אחוז, שהוא הגבוה ביותר.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רשימות אימייל קצרות יותר נוטות לקבל מספרים טובים יותר; עם זאת, לא אמורים להיות לו פחות מ-1,000 מנויים.

למיילים עם 2,500 מנויים אך פחות מ-5,000 מנויים יש שיעור קליקים של 3.98 אחוזים. הסיבה לכך היא שרשימות ארוכות יותר עשויות להכיל כתובות לא חוקיות או לא פעילות, מה שעלול לגרום לאימיילים לחזור.

17. רק 1.95 אחוז מהמבקרים נרשמים לרשימת דוא"ל

זה אומר שאם יש לך 2 אחוז מהמבקרים המרה אז אתה מצליח למדי. זה אולי לא נשמע כמו מספר טוב מאוד אבל זה די הגון בהתחשב שאתר קטן ממוצע מקבל בערך 1,000 מבקרים ממוצעים.

עם זאת, יש להזכיר כי 10 האחוזים המובילים נהנים משיעור הצטרפות של 2.77 אחוז. שוב, זה אולי לא נשמע כמו הבדל גדול, אבל זה יכול להגיע למאות עבור אתר עם מספר הגון של מבקרים.

18. משתמשים בדרך כלל לא אוהבים דואר זבל

משווקים צריכים להיות זהירים מאוד מכיוון שכ-43 אחוז מהמשתמשים לא יחשבו פעמיים לפני שהם ידווחו על דואר זבל. דואר אלקטרוני נחשב כספאם אם הוא אינו מכיל מידע בעל ערך או את המידע שהוא מבטיח. משתמשים בדרך כלל מסמנים מיילים כ'דואר זבל' אם הם לא מזהים את השם או כתובת הדוא"ל של השולח.

זהו נתון חשוב מכיוון שמשתמשים לא יפתחו מייל שלדעתם עשוי להכיל דואר זבל. יתרה מכך, משווקים צריכים להיות זהירים מכיוון שמילים מסוימות עלולות להפעיל מסנני ספאם מבוססי תוכן.

אלה כוללים מילים כמו 'תזכורת', 'חינם' ו'כסף'. מכיוון שהרבה הודעות דוא"ל שיווקיות מכילות את המילים האלה, זה יכול להיות מסובך למשווקים להמציא שורות נושא מוצקות מבלי להיראות ספאמי.

19. שיווק בדואר אלקטרוני פופולרי במיוחד בקרב משווקי B2B

כ-93 אחוז ממשווקי B2B משתמשים בשיווק בדוא"ל כדי להפיץ תוכן. דיווחים מצביעים על כך שעסקים עושים שימוש רב באימייל למטרות רשמיות. הם לא תמיד מעדיפים מדיה חברתית וערוצים אחרים ואוהבים להיצמד למיילים.

אנחנו חייבים גם להזכיר שדוא"ל הוא מקור ההכנסה העליון של 59 אחוז ממשווקי B2B. יתרה מכך, כ-83 אחוז ממשווקי B2B משתמשים בניוזלטרים לשיווק תוכן.

ניוזלטרים הוכחו כיעילים, וזו הסיבה שכ-40 אחוז ממשווקי B2B משתמשים בהם. הם רק צריכים להיות כתובים היטב עם אלמנטים ויזואליים שתוכל להוסיף דרך Adoric.

20. קהלי B2B מסתמכים במידה רבה על אימיילים לקבלת מידע

קהלי B2B נוטים לפתוח ולקרוא הודעות דוא"ל כפי שהם מחשיבים אמינים. מיילים נהנים מהשפעה טובה בקרב המשתמשים, וזו הסיבה העיקרית לכך שמספר עצום של משתמשי B2B משתמשים בהם.

עסקים B2B מוציאים כסף רב על שיווק בדוא"ל וכ-30% מהם מתכוונים להגדיל את הוצאות השיווק בדוא"ל.

21. כ-80 אחוז ממשווקי B2B משתמשים בדוא"ל כדי לשמר לקוחות

משווקי B2B מאמינים ששיווק בדוא"ל הוא כלי נהדר לשימור לקוחות. אם אתה רוצה להצליח כעסק, תצטרך לעבוד גם על רכישת לקוחות וגם על שימורם.

22. אימייל הוא הדבר הראשון 58 אחוז מהצרכנים בודקים בבוקר

בעוד שרוב המשתמשים בדרך כלל לא בוחרים בטלפון כדי לבדוק מיילים שיווקיים בבוקר, הם עושים זאת כדי לקרוא תקשורת עסקית חשובה, מה שמציע למשווקים הזדמנות מצוינת.

למרות הפופולריות של המדיה החברתית, רק כ-14 אחוז מהמשתמשים נכנסים לדפי מדיה חברתית דבר ראשון בבוקר. יתרה מכך, דיווחים מצביעים על כך שמשתמשים שבודקים את האימייל שלהם קודם כל בבוקר הם בדרך כלל מוכווני משימות וברורים מאוד לגבי מה שהם רוצים.

24. כ-44 אחוז מהצרכנים מחפשים אימיילים ממותגים

כ-60 אחוז מהצרכנים מעדיפים לקבל מיילים ממותגים דרך האימייל במקום ערוצים אחרים כמו SMS. לשם השוואה, פחות מ-20 אחוז מהמשתמשים נהנים לקבל הודעות קידום מכירות באמצעות מדיה חברתית.

הקפד לעבוד קשה על המסר השיווקי שלך מכיוון ש-60 אחוז מהצרכנים נקטו בפעולה המוצעת לאחר שקיבלו אימייל שיווקי. מצד שני, שיעור ההצלחה עומד על 12.5% בלבד למשתמשי המדיה החברתית.

הסיבה לכך היא שכ-44 אחוז מהצרכנים מחפשים אימיילים ממותגים להנחות והצעות אחרות. שוב, רק 4 אחוז מהמשתמשים הולכים לרשתות החברתיות מאותה סיבה.

25. יותר מ-96 אחוז מהעסקים מאמינים באימיילים מותאמים אישית

דיברנו על איך התאמה אישית יכולה לשפר את התוצאות. לפיכך, אין זה מפתיע שכ-96 אחוז מהעסקים מאמינים שהתאמה אישית יכולה לשפר את התוצאות. עם זאת, כ-55 אחוז מהמשווקים אינם מרוצים ממאמצי ההתאמה האישית וכ-33 אחוזים מרוצים.

זה מראה שצריך לשנות דברים. כ-50 אחוז מהמשווקים מאמינים שפילוח יכול להתגלות כטקטיקת התאמה אישית יעילה מאוד. עם זאת, פילוח הוא לא חתיכת עוגה.

כעסק, תצטרך להחליט כיצד לפלח את הקהל שלך. אתה יכול לשבור את הרשימה שלך לפי מיקום, התנהגויות, תחומי עניין וגורמים אחרים כאלה.

זכור שמסעות פרסום בדוא"ל מפולחים מקבלים 14.31 אחוז יותר פתיחות ו-100.95 אחוז יותר קליקים מאשר מסעות פרסום לא מפולחים באימייל.

סיכום

הנתונים הסטטיסטיים של שיווק בדוא"ל מוכיחים ששיווק בדוא"ל כאן כדי להישאר. מדדי שיווק בדוא"ל אלה לשנת 2020 יכולים לעזור לך לקבוע את האסטרטגיה הנכונה כדי לזכות ולשמר לקוחות באמצעות שיווק בדוא"ל.

 

נסה את Adoric בחינם

 

Christmas popup templates

Mailchimp alternative cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button