רעיונות לעסקים

25 פריצות להמרת התנועה שלך ללידים ומכירות

חיפשת מדריך מפורט שמסביר כיצד להמיר את התנועה לאתר שלך ללידים ולמכירות? יש לך מזל כי זה עתה מצאת אחד.

האמת: משיכת תנועה משמעותית לאתר שלך היא עבודה קשה. ביצוע מכירות והמרה מהתנועה הזו היא הרבה יותר קשה.

ואם אינך מבצע מכירות – או לפחות גורם למבקרים להירשם לרשימת התפוצה שלך – באתר האינטרנט שלך, מה הטעם בכך?

למה להשקיע את זמנך ומרצך למשוך מבקרים שלא יצליחו להמיר?

זה שם נרדף לכך שהרבה אנשים עושים קניות בחנות פיזית, כשמעטים, או גרוע מכך אף אחד, לא מבצע רכישה בפועל.

אתה בהחלט לא רוצה את זה. זה עסק גרוע!

האם אתה מתקשה להמיר תנועה לאתר שלך ללידים ולמכירות?

ובכן, אתה יכול להפוך את הגאות היום ולהתחיל לנצח על ידי ביצוע כמה דברים.

בפוסט של היום, נשתף אתכם ב-25 פריצות שתוכלו להשתמש בהן, ללא קשר לכמה אתם טובים או גרועים בשיווק, כדי להגביר את ההמרות ולהניב יותר הכנסות.

הנה הם:

אבל ראשית, בואו נראה 5 סיבות אפשריות לכך שמקבלים תנועה אך ללא המרה.

5 סיבות מדוע אתה מקבל תנועה אך ללא המרות

תארו לעצמכם לרגע שיש לכם מכונית והיא מתקלקלת פתאום כשאתם איתה על הכביש.

מה סביר להניח שתעשה קודם כדי להחזיר את המכונית לכושר?

גלה מאיפה הבעיה נובעת, לא?

ככה בעצם הדברים עובדים.

לכן, עד שלא תדעו לראשונה את הסיבות האפשריות לכך שהמבקרים שלכם לא מבצעים המרה, מציאת פתרון עשויה להיות בעיה.

סיבה מס' 1: האתר שלך מושך תנועה לא נכונה

convert traffic into leads

מָקוֹר

איך אתה מתאר לעצמך שהדברים יתפתחו אם, נניח, תלך לשווק מוצרי טיפוח לתינוקות לגברים מבוגרים?

אתה בוודאי תעשה קצת מכירות, אבל זה בהחלט לא יספיק לשלם עבור המבורגר.

לכן, אם האתר שלך אינו ממיר כפי שאתה רוצה, יש סיכוי טוב שאתה מושך את קבוצת האנשים הלא נכונה.

איך מתקנים את הבעיה הזו?

הישאר באזור; נגיע לזה בקרוב.

סיבה מס' 2: מבקרים לא מוצאים את מה שהם מחפשים במהירות

האם ידעת שטווח הקשב הממוצע של משתמש אינטרנט הוא כ-15 שניות?

זה אומר שיש לך רק 15 שניות לשכנע מבקר להישאר או לעבור ללשונית הבאה שנפתחה בדפדפן שלו.

אבל האם זה בכלל אפשרי לגרום למבקרים שלך לראות סיבות להישאר באתר שלך בתוך פרק זמן קצר זה?

האמת היא שאתה לבד יכול לענות על השאלה הזו. פשוט עשה את הדבר הנכון, ואולי לעולם לא תצטרך לדאוג לאבד את המבקרים שלך.

אחד הדברים שאתה יכול לעשות הוא להפנות מבקרים לדף הנכון המתאים ביותר לצרכיהם, ולא רק לדף הבית שלך.

פרטים נוספים על כך בקצרה.

סיבה מס' 3: יותר מדי חלונות קופצים מוצגים באתר האינטרנט שלך

Getting traffic but no sale

חלונות קופצים יכולים להיות מעצבנים. אבל אם מיישמים אותם נכון, הם לא יהיו.

עם זאת, טעות אחת שאתה לא יכול להרשות לעצמך לעשות היא הצגת יותר מדי חלונות קופצים בו-זמנית בדף שלך.

או, אולי, להציג אותם בכל עמוד באתר שלך. גם זו טעות חמורה.

אם קיבלת תנועה עצומה אך ללא מכירות והמרה משמעותיות, כנראה שאתה טועה בחלונות הקופצים שלך.

הגיע הזמן שתעשה משהו בנידון.

אבל מה בדיוק צריך לעשות?

  • הצג חלון קופץ אחד בכל פעם בדף הבית שלך
  • אם אפשר, הגבל את החלונות הקופצים שלך לעמוד אחד או שניים
  • השתמש ב-slide-in במקום זאת

סיבה מס' 4: האתר שלך קשה לניווט

חווית משתמש ירודה היא שובר עסקות אמיתי שלא כדאי לקחת בחשבון. זה מגיע בהרבה צורות:

  • ניווט קשה או מבלבל
  • טקסט ותמונות נטרקים על כל עמוד בצורה חסרת מחשבה
  • טעינה איטית
  • טקסט בלתי קריא
  • עיצוב לקוי או מיושן

לא תרצה שאף אחד מאלה יהיה נוכח באתר שלך.

תסתכל באתר זה. מה לדעתך לא בסדר בזה?

convert your traffic into leads and sales

הניווט כל כך גרוע שמבקר עלול לפספס אותו. נוסף על כך, חווית המשתמש איומה, והעיצוב מרושל.

האם האתר שלך מרחוק נראה כך? אם כן, הוא זקוק למתיחת פנים רצינית.

סיבה מס' 5: למשפך המכירות שלך יש חורים דולפים

לא כל אחד שמגיע לאתר שלך יבצע רכישה – זו האמת הקשה. למען האמת, רק חלק קטן מהמבקרים שלך יהפכו בסופו של דבר לקונים או למנויים.

אז, איך אתה ממשיך לטפח מבקרים מזדמנים ללקוחות?

פשוט על ידי בניית משפך מכירה. או משפך המרה, כפי שהוא גם ידוע.

sales conversion funnel

מָקוֹר

אבל אם משפך המכירות שלך לא עבר אופטימיזציה נכונה – או שיש לו חורים דולפים – לא תראה את המכירות וההמרה שאתה כל כך רוצה. אל תדאג, אני אראה לך איך לתקן את זה בעוד רגע.

25 פריצות להמרת התנועה שלך ללידים ומכירות

כעת אתה יודע את הסיבות האפשריות לכך שמעט מתוך כמה אלפי המבקרים באתר שלך המירים, הגיע הזמן שתנקוט פעולה.

הנה 25 דברים שאתה יכול לעשות כדי לראות את ההמרה והמכירות שרצית במשך זמן רב.

1. למשוך את התנועה הנכונה

מוקדם יותר אמרנו לך שאחת הסיבות לכך שאתה לא מקבל מכירות היא שאתה מושך את הקהל הלא נכון. מכאן נובע כי משיכת הפתרון הנכון יעזור לפתור את הבעיה.

יש כמה דרכים ללכת על זה.

אחד מהם הוא ביקורת על אסטרטגיית ה-SEO שלך. זה יהיה יעיל במיוחד אם רוב התנועה שלך מגיעה דרך חיפוש.

במהלך תהליך הביקורת, בדוק אם מיקדת למילות המפתח השגויות.

אבל מהן בעצם מילות מפתח "שגויות"? כיצד ניתן לתאר אותם בצורה הטובה ביותר?

הם:

  • מילות מפתח שאינן קשורות לאתר שלך. לדוגמה, נניח שאתה מנהל בלוג אוכל. אבל מילות מפתח כמו "הג'ינס הטוב ביותר" מופיעות בדפים ובכתובת האתר שלך. זו מילת מפתח שגויה.
  • מילות מפתח נוספות הן כלליות מדי. למשל "נעליים". מישהו שעושה את השאילתה הזו אולי מחפש את נעלי הסניקרס, את הפריצה הטובה ביותר לתיקון נעל שבורה, את ההגדרה של נעל וכו'. התרחק ממילות מפתח כאלה.
  • מילות מפתח חסרות תוכן קניה. שקול שני מבקרים דמיוניים A ו-B. A מוצא אתר נעלי ספורט על ידי חיפוש "נעלי ספורט של נייק". B עושה את אותו הדבר, אבל משתמשת ב"נעלי ספורט אדומות של נייקי משלוח חינם". סביר להניח מי יבצע רכישה? אתה יודע מה התשובה.

לכן, בדוק אם האתר שלך מדורג עבור מילות המפתח הללו ותקן דברים.

דרך נוספת למשוך את התנועה הנכונה היא על ידי קידום האתר שלך לפלטפורמת המדיה החברתית הנכונה.

לדוגמה, אם אתה מוכר מוצר Saas, סביר להניח שהקהל הפוטנציאלי שלך לא יהיה בפייסבוק או באינסטגרם, אלא בלינקדאין.

זה הפוך אם אתה מוכר פריטי אופנה.

2. שמור על עיצוב האתר שלך פשוט

אחד הדברים הקשים בחיים הוא לשמור על דברים פשוטים. זו הסיבה שאתה רואה הרבה אתרים "צבעוניים" שקשה להשתמש בהם, למעשה.

שמירה על עיצוב האתר שלך פשוט עוזרת לשפר את חווית המשתמש שלך.

וככל שחווית המשתמש באתר שלך תהיה טובה יותר, כך תקבל יותר המרות. זה לא מובן מאליו.

כמובן, אתה לא צריך להיות משעמם הכל כדי לשמור על דברים פשוטים. המפתח הוא שילוב של פשטות עם אלגנטיות.

להמחשה, איזה משני אתרים אלה מושך יותר מבחינה ויזואלית?

Improve user experience

זה מימין, כנראה. זה פשוט, אך אלגנטי.

נקודת בונוס: אם אין לך מיומנות טובה בעיצוב אתרים ואתר האינטרנט שלך פועל על וורדפרס, פשוט עברו למאגר הנושאים ובחר כל אחת מתבניות האתר הזמינות. רובם בחינם, פשוטים ואלגנטיים.

3. מה עושה אותך טוב יותר ממתחרים?

כמה כרטיסיות אתה בדרך כלל פותח בעת חיפוש באינטרנט? כנראה 4 עד 5, אם אתה כמו רוב משתמשי האינטרנט הממוצעים.

אבל יש פעמים שדברים מסתבכים כמו כך:

Multiple Chrome tabs

לאן אני הולך עם זה?

מבקר שמגיע לאתר שלך כנראה ביקר ב-4 או יותר אתרים אחרים לפני שהגיע לאתר שלך.

זה אומר שהם בוודאי בדקו את המתחרים שלך, וכנראה שהם מחפשים הצעה טובה יותר.

ככזה, הצעת המכירה הייחודית שלך צריכה לזרוח בבהירות.

במילים אחרות, מבקרים צריכים לראות מה עושה אותך שונה מאחרים – וכמה שיותר מהר.

אם זה תמחור טוב יותר, תן להם לראות את זה מבלי לגלול רחוק למטה.

לחלופין, אם תקופת הניסיון בחינם שלך ארוכה יותר מאחרות, הבהירו זאת כבר מההתחלה.

על ידי כך, לא תאבד מבקרים למתחרים שלך.

4. הפוך את האתר שלך לאמין

האם ידעת ש-86% מהלקוחות הפוטנציאליים שלך יצטרכו קודם כל לסמוך על האתר שלך לפני ביצוע רכישה?

לכן, אם האתר שלך לא נראה אותנטי ואמין, אל תחשוב אפילו על המרות ומכירות.

איך הופכים את האתר שלך לאמין?

הבנתי שלדעת מה הופך אותו לבלתי אמין מלכתחילה יעזור לך למצוא תשובות לשאלה הזו.

אז הנה 10 דברים שגורמים לאתר להיראות לא אמין

  1. חיבור לא מאובטח. בכך, אני מתכוון לאירוח אתר ב-HTTP במקום HTTPs.
  2. עיצוב ישן למראה.
  3. מזויף, עדויות לקוחות בלתי ניתנות לאימות.
  4. שגיאות דקדוק פורצות לכל עבר
  5. אין ערבות להחזר כספי
  6. אתה משתמש בתמונות מלאי…במיוחד באלה עם סימני מים
  7. חשבון מדיה חברתית רדום
  8. מידע משלוח לא ברור
  9. אין מדיניות החזרה
  10. באתר שלך חסרות ביקורות והמלצות של לקוחות

לפיכך, אם אחד מאלה קיים באתר שלך, הגיע הזמן שתעשה משהו בנידון.

5. קחו ביקורות ברצינות

זכור את הפעם האחרונה שקנית דברים באמזון. סביר להניח שבדקת מה לקוחות אחרים אמרו על המוצר לפני שביצעת רכישה, נכון?

אותו הדבר חל על האתר שלך.

גרמו לאתר שלכם להיראות אמין על ידי הצגת ביקורות ניתנות לאימות שהשאירו הלקוחות שלכם בצורה בולטת.

אחת הדרכים שבהן אתה יכול לעשות זאת היא על ידי ייבוא ביקורות מדף Google לעסק שלי לאתר שלך.

מפחדת שתצטרך לכתוב שורות קוד מורכבות כדי להשיג זאת?

לא לדאוג; אתה יכול להשתמש בכל אחד מהתוספים האלה של וורדפרס כדי להוציא את זה.

6. הצג המלצות

בדיוק כמו ביקורות, גם המלצות חשובות לשיפור ההמרות.

הנה כמה עובדות מעניינות שמוכיחות שעדויות הן הדבר האמיתי:

  • סביר להניח ש-92% מהאנשים ירכשו מוצר אם הוא יומלץ על ידי מישהו שהם מכירים
  • אם ההמלצה מגיעה ממישהו מוזר לו לחלוטין, 72% יקנו עדיין
  • 88% ממשתמשי האינטרנט סומכים על המלצות מקוונות באותה מידה שהם סומכים על המלצות אישיות
  • המלצות גורמות למבקרים שלך להמרה ב-58%.

אלו מספיק סיבות לקחת המלצות ברצינות.

כמו ביקורות, אתה יכול להוסיף המלצות לאתר שלך באמצעות תוסף. ווידג'ט של עדות, עדות חזקה וכו' הם כמה תוספים טובים – עם זאת עבור וורדפרס.

7. מטב את משפך המכירות שלך

מוקדם יותר, הזכרתי שיש חורים דולפים במשפך המכירות שלך כאחת הסיבות המובילות להמרה לקויה באתר שלך.

מכאן נובע שאופטימיזציה של משפך המכירות שלך להמרה טובה יותר יכולה לשפר מאוד את חלקך.

צריך תובנה מעמיקה על מה זה משפך מכירות? יש לנו מדריך בשרני שתמצא מועיל.

לעת עתה, הנה כמה פריצות לאופטימיזציה של משפך המכירות שלך ולתיקון חורים דולפים.

  • תחילה הגדר משפך יעדי המרה באמצעות Google Analytics. זה יעזור לך לעקוב אחר ההמרה של האתר שלך.
  • אם לא יצרת דף נחיתה מותאם אישית עבור ההצעות שלך, עבור לעשות זאת כעת. Unbounce יכול לעזור לך עם זה. לפיכך, אינך צריך לדעת כיצד לקודד כדי לבנות דף נחיתה.
  • כל הזמן A/B בדוק את רכיבי האתר שלך.
  • לטש את כפתורי ה-CTA שלך. הפוך אותם ליותר קליטים, מזמינים ללחוץ ומורגשים.

8. כתוב עותקי מכירה טובים יותר

האם אתה אחד מאותם משווקים שמתבאסים בכתיבת עותקי מכירה? מוטב שתתחיל לשפר את זה כי זה באמצעות עותק מכירות מוצק שאתה יכול לשכנע את המבקרים לפעול.

למרבה המזל, כתיבת עותק מכירות משכנע אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות.

הנה כמה דברים שאם תעשה אותם יגרמו לעותקים שלך לזרוח:

  • התאם אישית את הכתיבה שלך. כתוב כאילו אתה כותב לחבר עתיק יומין
  • שזרו מילים חזקות לתוך העותקים שלכם. אלו מילים שמחייבות את הקוראים לפעול.
  • לחץ חזק על היתרונות של ההצעה שלך, לא על התכונות
  • פחות זה תמיד יותר

מילת עידוד קטנה: אם תנסה לשפר את כישורי הכתיבה שלך, לא תהיה קופירייטר מקצוען ישר מהשער. ייקח זמן לחדד את מיומנות הקופירייטינג שלך. אז, תמשיך בזה.

9. הפוך את כפתורי ה-CTA שלך לזרוח

איזו פעולה בדיוק אתה רוצה שהמבקרים יבצעו באתר שלך?

האם אתה רוצה שהם יבדקו את היצע המוצרים שלך? או, האם אתה מעדיף שהם ירשמו לרשימת התפוצה שלך?

רק דרך CTA אתה יכול לספר להם.

ודרך אגב, CTA הוא ראשי התיבות של Call-To-Action.

מקבל את הרעיון?

CTA button to drive conversion

דבר נוסף: יצירת CTA שמושך תשומת לב היא חשובה, אך חשובה יותר היא להציב אותם נכון. הם צריכים להיות מספיק גלויים באתר שלך, אחרת המטרה שלהם תובס. פרטים על זה בקרוב.

יצרנו מדריך מפורט שתוכלו לעיין בו כדי ללמוד עוד על יצירת קריאה לפעולה אפקטיבית

10. היה אסטרטגי עם מיקום ה-CTA שלך

יצירת כפתור CTA שובה לב שמקבל קליקים זה דבר אחד. דבר נוסף הוא הצבתם במקום בו ייהנו מנראות מקסימלית.

ואם חשבתם שהצבת אותו מעל הקפל, כפי שרואים למטה, זה כל מה שיש בזה, חשבו שוב.

Above fold CTA

אתה יודע למה?

משתמשי האינטרנט של היום הפכו לממוקדי גלילה. הם יגללו באופן אינסטינקטיבי מטה את דף האינטרנט שלך עם הנחיתה באתר שלך.

ככזה, הצבת כפתורי ה-CTA שלך בנקודות אקראיות בדף שלך תעזור להפוך אותם לגלויים יותר, ולפיכך לשפר את שיעור ההמרה שלך.

עם זאת, הנה כמה נקודות מיקום אסטרטגיות שתרצה לנסות.

  • מעל הקפל – כמובן
  • נקודות אקראיות מתחת לקפל. למשל, בתוך פוסט בבלוג
  • סרגלי צד
  • סרגל ניווט דביק

אתה יכול אפילו להוסיף אחד מעל הכותרת התחתונה שלך בדיוק כמו שעשינו.

CTA to convert traffic into leads and sales

11. הפסק להפנות מבקרים לדף הבית שלך

אחת הסיבות שאולי לא תקבל מכירות למרות שאתה רואה תעבורה עצומה היא שאתה מפנה מבקרים לדף הבית שלך.

או גרוע מכך, דף מת.

תן לי להרחיב קצת.

נניח, למשל, שאתה רוצה לקדם את המוצר שלך על ידי הצגת מודעה בפייסבוק. והמטרה שלך היא לגרום לכמה שיותר אנשים לקנות את המוצר.

מה לדעתך יקרה אם תפנה תנועה מפייסבוק לדף הבית שלך, ולא לדף המוצר הספציפי שאתה רוצה שהמבקרים ינחתו?

אובדן מכירות. פָּשׁוּט.

לכן, התחל לבצע אופטימיזציה של משפך המכירות שלך על ידי הפניית מבקרים לדפים שמספקים את הערך הרב ביותר – ולא לדפים גנריים שהם לא ימצאו בעלי ערך.

12. היו נדיבים עם חינמיים

קל לבקש מאנשים להירשם לרשימת התפוצה שלך, להירשם לחשבון, להוריד את האפליקציה שלך או לבצע רכישה באתר שלך.

העבודה האמיתית היא לתת להם סיבה לכך.

עד שתענה על השאלה "למה לי צריך להיות אכפת" המבעבעת במוחותיהם של המבקרים שלך, ליהנות מהמרה אופטימלית תהיה חלום צינור.

כאן נכנס לתמונה שיווק חינם.

לפתות אנשים עם דברים בחינם היא אסטרטגיית שיווק ארוכת שנים שעדיין עובדת היום.

אז, אילו פריטים בחינם אתה יכול לתת?

  • ניסיון חינם
  • משלוח חינם
  • הנחות וקופונים
  • ייעוץ חינם
  • הורדה חינמית

ככלל אצבע, החינמים שאתה נותן צריכים להיות בעלי ערך. אחרת, המאמצים שלך ירדו לטמיון.

13. הגדל את חווית המבקרים שלך

אוי, כמה אנחנו אוהבים משחקים! הם מהנים, מרתקים והם שוברי שעמום.

מה המשחק האהוב עליך? פוקימון גו, סאגת קנדי קראש או מריו?

אוקיי, התרחקנו, אבל הנקודה כאן היא שאתה יכול להחדיר את מרכיבי המשחק – כיף ומעורבות – בחוויית המשתמשים שלך.

פעולה זו תעזור לא רק לשפר את המעורבות באתר האינטרנט שלך, אלא גם תקרב אותך אל המטרה הסופית שלך: לזכות בעוד לידים ומכירות.

אבל איך? האם זה לא מחייב אותך לשכור צוות של מפתחי אפליקציות? בכלל לא.

שיטה אחת קלה ומובטחת תוצאה שאתה יכול לאמץ היא פריסת חלונות קופצים של ספין-כדי-לזכות באתר האינטרנט שלך.

spin to win coupon popup template

כפי שהשם מרמז, אלו חלונות קופצים המאפשרים למשתמשים לשחק במשחק גלגל המזל בתקווה לזכות בקופון.

למרבה המזל, יש לנו טונות של תבניות קופצות של ספין-כדי-לזכות במאגר שלנו שתוכל להתחיל איתם. פשוט בחר את מה שמתאים לך ביותר.

14. פלח את הקהל שלך

האמת: לא כל המבקרים זהים. הסיבה הפשוטה היא שאנשים שונים. העדפות, תחביבים, התנהגות, מיקום, עיסוק, שפה, מכשירים וכו' כולם שונים.

ככזה, זה יהיה לא חכם להתייחס לכל מי שמגיע לאתר שלך באותו אופן. אתה לא יכול להציע להם את אותו תוכן או הצעה למוצר.

אם תעשה זאת, לא רק שהאתר שלך יסבול ממעורבות ירודה של משתמשים, סביר להניח שתאבד את הקהל אותו אתה מנסה לפייס.

מסיבה זו, לא ניתן להדגיש יתר על המידה את החשיבות של פילוח הקהל שלך.

פילוח קהל מציע מספר יתרונות, כלומר:

  • מעורבות טובה יותר
  • נטישת עגלה מופחתת
  • הגברת נאמנות הלקוחות
  • המרה גבוהה יותר

אבל האם יישום פילוח קהלים לא ידרוש מיומנויות טכניות מסוימות?

ובכן, זה מצריך, אבל עם Adoric, אתה לא צריך לדעת ללקק על קידוד כדי להחדיר פילוח באתר שלך.

מנוע הפילוח החכם שלנו מאפשר לך לקבץ את הקהל שלך על סמך:

  • שפה
  • סוג אורח (חוזר או פעם ראשונה)
  • מיקום גיאוגרפי
  • שפה

והרבה יותר.

15. המלצת מוצר היא חובה

בנוסף לפילוח הקהל שלך, עוד צעד שאתה יכול לעשות כדי להתאים אישית את חוויית המבקרים שלך בפריסת המלצות מוצרים באתר שלך.

כפי שהשם מרמז, המלצת מוצר כוללת המלצה על מוצרים – או תוכן לאתר פרסום – למבקרים שסביר להניח שימצאו בהם שימושי – ובעלי ערך.

סביר להניח שראית המלצות למוצרים במשחק כמה פעמים.

הנה אחד באמזון:

Product recommendations

והאם ידעת ש-35% מהמכירות של אמזון מגיעות מהמלצות על מוצרים?

זוהי הוכחה ברורה לכך שהמלצות מוצרים אכן עובדות.

כאשר אתה ממליץ על מוצרים המתאימים ביותר להעדפות ולטעמים של המבקרים שלך, המכירות שלך יזנקו.

מעניין שגם אדוריק יכולה לעזור כאן. עם אלגוריתם ההמלצה שלנו, אתה יכול להמליץ על מוצרים למבקרים שלך על סמך:

  • מוצרים אקראיים
  • הכי נצפה
  • רב מכר
  • נקנה ביחד
  • נראה לאחרונה

צריך עזרה? למה לא לפנות לצוות שלנו מיד.

16. תוכניות נאמנות עדיין עובדות

לפעמים, לשמר את הלקוחות הישנים שלך ולשמור אותם מרוצים עדיף מאשר לחפש לקוחות פוטנציאליים חדשים.

אתה יודע למה?

זה עולה פי 5 יותר לרכוש לקוח חדש מאשר לשמר לקוח ישן.

נוסף על כך, אתה יכול להגדיל את הרווחים שלך ב-25% פשוט על ידי הגדלת מאמצי שימור הלקוחות שלך ב-5%.

האם אלה לא עובדות מעניינות כבר?

דרך קלה אחת לשמר את הלקוחות הישנים שלך, ומכאן לבצע יותר מכירות, היא על ידי תגמול על נאמנותם.

דוגמיות מוצרים בחינם, קופונים, הנחות, משלוח חינם, נקודות בונוס שניתנות למימוש, החזר מזומן ועוד המון. אלו הם תגמולים שאתה יכול לשזור בתוכנית הנאמנות שלך.

כדי לעשות לך חיים קלים, הנה רשימה של תוספים לוורדפרס שתוכל להשתמש בהם כדי לנהל את תוכניות תגמול הנאמנות שלך בצורה יעילה.

  • WooReward
  • Freefaction
  • myCred

אבל אם החנות המקוונת שלך פועלת ב-Shopify, הנה תוספים שתוכל להשתמש בהם:

  • חיוך: תגמולים ונאמנות
  • נאמנות, תגמולים והפניות
  • נֶאֱמָנוּת

אחת הסיבות לכך שאתה מקבל קליקים אך ללא המרות היא שהמבקרים שלך פשוט לא רואים את ההצעות שלך. ולא בגלל שהם עיוורים; מודעות הבאנר שלך פשוט לא מספיק מושכות תשומת לב כדי לגרום להן לשים לב.

כדי להילחם בעיוורון באנרים ולהגדיל את הלידים, ההמרות והמכירות שלך, השתמש בחלונות קופצים במקום זאת.

אני יודע, חלונות קופצים יכולים להיות מעצבנים. אבל הם לא חייבים להיות עבור המבקרים שלך. עם מיקוד והפעלה חכמים, הם יכולים לעבוד היטב עבורך.

זה אומר שאתה יכול לגרום לחלונות הקופצים שלך להופיע בזמן הנכון ולאנשים הנכונים.

ובאיזה פתרון קופץ טוב יותר תשתמש מאדוריק?

Adoric מאפשרת לך להציג את החלונות הקופצים שלך:

  • כמה שניות לאחר שמבקר טוען את הדף שלך
  • כשהם מתחילים לגלול למטה
  • ברגע שמבקר מנסה לעזוב את האתר שלך
  • כאשר הם לוחצים או מרחפים מעל אלמנט

בנוסף, אתה רשאי להגדיר אירוע טריגר מותאם אישית משלך.

יש לנו מטען של תבניות קופצות מעוצבות מראש, מוכנות לשימוש שתשתמשו מיד.

18. השתמש ב-Slide-ins כדי להגביר את ההמרה

בדומה לחלונות קופצים, גם ה-Slide-in יכול לעזור לך לנצח את עיוורון באנרים. הם התיבה הקופצת הקטנה שאתה רואה מחליקה פנימה מפינת המסך, ומכאן השם.

Slide-in popup

בניגוד לחלונות קופצים רגילים, השקופיות פחות פולשניות. והם לא מרגיזים.

והכי טוב, הם נהנים מנראות טובה יותר מאשר חלונות קופצים. הסיבה לכך היא שהם יכולים להיצמד במהירות למסכי המשתמשים גם כשהם גוללים למטה בדף שלך. אבל בלי לעצבן.

אתה יכול לקדם כמעט כל דבר עם חלונות קופצים שקופיים: מכירות עונתיות, מגנטים מובילים, הסכמה בדוא"ל ועוד הרבה יותר.

בדיוק כמו חלונות קופצים, יש לנו גם אוסף עצום של תבניות קופצות שקופיות שתוכלו לבחור מהן.

19. ברים צפים עובדים כמו קסם

מה אם אתה לא מעריץ של חלונות קופצים או שקופיות. האם יש אלטרנטיבה אחרת לשני אלה?

כן יש.

סורגים צפים!

הם הסרטים האופקיים שנמצאים בחלק העליון של אתר אינטרנט – או בחלק התחתון, במקרים מסוימים.

בטח ראית אותם כמה פעמים בעבר.

Floating bar

עם סורגים צפים, אתה יכול להשיג כמעט כל יעד שיווקי שאתה יכול להגדיר את דעתך עליו:

  • ללכוד את פרטי האימייל/יצירת קשר של המשתמשים שלך
  • הפנה תנועה לדף נחיתה ספציפי
  • עודדו מבקרים לבקר בדף המדיה החברתית שלכם
  • צור יותר לידים
  • להעביר הודעה. לדוגמה, זה עתה עיצבת מחדש את האתר שלך ואתה מרגיש שנדרש שהמבקרים שלך ידעו עליו.

מוכן לנצל את מלוא העוצמה של בר צף? יש לנו גם אוסף עצום של תבניות בר צף מוכנות מראש שתוכל לבחור מהן.

20. לכידת מבקרים יוצאים

האינסטינקט האנושי הטבעי שלנו הוא לטוס ברגע שבו אנו נתקלים במצב לא נעים. זה עשוי להסביר מדוע מבקרים נוטשים את האתר שלך לא לפני שהם מגיעים.

כעת, הרבה גורמים יכולים להיות אחראים לנטישה: אולי הם לא הצליחו למצוא את מה שהם מחפשים במהירות. או, אולי, ה-UX של האתר שלך לא מספיק מושך.

הסיבות האפשריות פשוט רבות מדי. אבל זה לא באמת הדאגה שלנו.

מה שאתה באמת צריך להתעסק בו הוא לכידת המבקרים הנוטשים.

זה המקום שבו חלונות קופצים עם כוונת יציאה שימושיים.

כפי שהשם מרמז, חלונות קופצים עם כוונת יציאה נמצאים שם כדי לעזור לך ללכוד את תשומת הלב של מבקרים נוטשים.

Exit intent popup

בדרך כלל, הם מוצגים באופן אוטומטי ברגע שמבקר מבקש לעזוב את האתר שלך.

עם חלונות קופצים עם כוונת יציאה, אתה יכול:

  • עודדו מבקרים להשלים את התשלום שלהם. זה יעזור להפחית את נטישת העגלה
  • הגדל את רשימת הדוא"ל שלך, ומכאן זכה בעוד לידים
  • בקש מהמשתמשים להשתתף בסקר
  • בקש מהמשתמשים לפנות אליך
  • קדם הצעות, הנחות ומגנטים מובילים

21. הגדל את המשחק שלך עם חלונות קופצים דו-שלביים

האם ניסית גם חלונות קופצים רגילים וגם עם כוונת יציאה, אבל שום דבר לא משמעותי להראות עבורו? הגיע הזמן שתנסה חלון קופץ דו-שלבי.

חלון קופץ דו-שלבי – או חלון קופץ רב-שלבי כפי שחלק מעדיפים לקרוא לזה – מעביר את המשתמשים דרך 2 שלבים או יותר לפני השלמת פעולה.

בדרך כלל, זה מתחיל בשאלת משתמשים שאלה – בדרך כלל שאלה של כן/לא. אם הם לוחצים על לא, החלון הקופץ ייסגר – ללא שאלות נוספות.

אבל אם "כן" הוא מה שהם רצו, הם יופנו פעם נוספת או פעמיים נוספות עד להשלמת הפעולה.

Multi-step popup

אבל האם לא לוקח את המשתמשים דרך שלבים מרובים לכעוס ולגרום להם לנטוש את האתר שלך?

להיפך.

כפי שציין זייגרניק – פסיכולוג סובייטי -, אנשים נוטים להשלים כל פעולה שהם בחרו ברצון להתחיל. זה ידוע בשם אפקט זייגרניק.

המשמעות היא שעם החלון הקופץ בן שני השלבים, אתה יכול להגדיל את שיעור ההמרה שלך בצורה יוצאת דופן.

22. צ'אט חי מישהו?

איך הייתם מרגישים אם הייתם מגיעים לאתר רק כדי לגלות שאין לכם דרך ליצור קשר עם מי שעומד מאחוריו?

או אולי הדרך הזמינה היחידה לעשות זאת היא באמצעות טופס יצירת קשר משעמם.

מתסכל, נכון?

זה בדיוק מה שמרגישים המבקרים שלך אם אין להם דרך לפנות אליך – מהר.

והתסכול הזה לא משאיר להם ברירה אלא לסגור את האתר שלך וללכת למקום אחר.

על ידי הוספת תכונת צ'אט חי לאתר שלך, אתה יכול למעשה להילחם בבעיה זו, ובתמורה, לשפר את מעורבות המשתמשים.

יתרונות נוספים של יישום צ'אט חי הם כדלקמן:

  • עלייה בשביעות רצון הלקוחות
  • בעיות נטישת העגלה שלך, אם אתה סובל מהן, יפחיתו
  • זה עוזר לך לבנות אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך

עם זאת, הנה כמה פתרונות תוסף צ'אט חי שנבחרו ידנית בהם תוכלו להשתמש באתר וורדפרס שלכם.

  • צ'אט חי של Tidio
  • JivoChat
  • צ'אט חי חד

ועבור Shopify, הנה כמה פתרונות שתוכלו לנסות

  • מרכז עזרה
  • Tawk.to
  • צ'אט חי

23. הצע אחריות להחזר כספי

הצעת ערבות להחזר כספי יכולה באמת לעזור לעסק שלך לצמוח אם נעשה כראוי.

כאשר אתה עושה זאת, אתה מניח את הבסיס הדרוש לבניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

זה גם עוזר למזער, אם לא להעלים, את הפחד וההיסוס שיהיו למבקרים שלך באופן טבעי כשהם מחפשים לבצע רכישה ממך.

צריך עוד כמה סיבות משכנעות?

ערבות להחזר כספי תעזור ל:

  • לגרום ליותר אנשים לנסות את המוצר שלך, ובכך להגביר את המכירות
  • נותן לך יתרון תחרותי
  • בסופו של דבר להביא לך יותר מכירות

24. עקוב אחר ההמרה שלך

לאחר ביצוע כל השלבים ששותפו עד כה, השלב הבא, ככל הנראה, הוא לדעת מה עובד בשבילך ומה לא. כדי שזה יקרה, אתה צריך דרך לעקוב אחר ההמרה שלך.

ואין כלי שמתאים יותר לעבודה זו מגוגל אנליטיקס.

עם Google Analytics, אתה יכול לקבל תובנה ממקור ראשון לגבי נתונים קריטיים שאתה צריך כדי לעקוב ביעילות אחר ההמרות שלך.

באמצעות נתונים אלה, אתה יכול לקבל החלטות מושכלות ומושכלות לגבי איך לשפר את ההמרה שלך.

לגוגל יש מדריך מעמיק שאתה יכול להתייחס אליו כדי להגדיר מעקב המרות באתר שלך.

25. A/B בדוק את הרעיונות שלך

אני שונא לשבור לך את זה, אבל לא כל פריצה ששותפה בפוסט הזה תעבוד – לא משנה כמה תנסה.

לעזאזל, אתה יכול אפילו לנסות טקט אחר לגמרי שלא מכוסה כאן, ועדיין לא תראה תוצאות משמעותיות. או אולי לראות, אבל רחוק ממה שאתה מצפה.

אל תלכי להרביץ לעצמך כשאתה שם לב לזה – זו לא אשמתך, אלא כפי שהדברים מתנהלים.

מסיבה זו, עליך להמשיך לבחון את הרעיונות שלך ב-A/B.

כאשר אתה מבחן A/B, אתה מנסה רעיונות שונים בו זמנית עד שאתה מבין מה עובד.

לדוגמה, אם שמתם לב שחלונות קופצים עם כוונת יציאה לא הורגים לכם את זה, החלף דברים על ידי שימוש בחלון קופץ עם gamified במקום זאת.

כמובן, בדיקת A/B לוקחת זמן ומאמץ, אבל בסופו של דבר, זה תמיד ישתלם.

סיכום

אז הנה: 25 פריצות להמרה טובה יותר של תנועה לאתר שלך ללידים ולמכירות.

זה היה ממצה, לא?

אם יש לך שאלות כלשהן, או שאתה זקוק לסיוע כלשהו, אל תהסס לפנות אלינו.

נסה את Adoric בחינם

25 hacks to convert traffic into leads and sales

How to generate b2b leads

email marketing automation cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button