רעיונות לעסקים

25 רעיונות כיצד להקים עסק קטן בבית

אם אתה מתכנן להחזיק עסק ולהפעיל אותו, אולי תתחיל לחשוב על דברים כמו השכרת נדל"ן מסחרי, נסיעה למשרד או ניהול עובדים. מדריך זה יראה לך שלב אחר שלב כיצד להקים עסק קטן בבית .

אבל עם עליית העסקים הביתיים, יותר ויותר אנשים מגלים דרכים להשתמש בעבודה מרחוק כדי להמשיך ליזמות, כשהמשרדים הראשיים של העסק שלהם נמצאים בבית.

בעולם המחובר של היום, שבו הטכנולוגיה מעניקה לנו גמישות רבה יותר באיך ואיפה אנחנו עובדים, עסקים מהבית מגיעים במגוון צורות.

חלקם דורשים ממך להמיר חדר פנוי למיני מחסן למוצרים, בעוד שאחרים יכולים להיות מופעלים באופן מקוון לחלוטין. אבל בדרך כלל, אתה יכול להקים סוגים אלה של עסקים באמצעות השטח והאמצעים הקיימים שלך.

קיצורי דרך לפתיחת עסק קטן בבית ✂️

  • מה הופך עסק ל"ביתי": היתרונות והחסרונות
  • 25 רעיונות עסקיים רווחיים שתוכלו להתחיל היום
  • מצא רעיון לעסק ביתי שמתאים לך
  • שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים לבית

חינם: הרשימה הגדולה של רעיונות עסקיים

כדי לעזור לך למצוא את ההשראה להתחיל, ריכזנו רשימה של 100+ רעיונות עסקיים מבוקשים, מחולקים לקטגוריות כמו כושר, ביגוד ומשחקים.

מהם היתרונות והחסרונות לפתיחת עסק בבית

עסק מהבית הוא מיזם – בין אם במשרה מלאה ובין אם מתנהל כהמולה צדדית – שאתה יכול להתחיל ולפעול באמצעות הבית שלך כבסיס הפעילות שלך. כמה עסקים מהבית, במיוחד כאלה שמוכרים באינטרנט ולא קונים ומחזיקים מלאי רב, יכולים אפילו להתנהל תוך כדי תנועה, ללא צורך להיות קשור לביתך.

מטבע הדברים, ישנם יתרונות וחסרונות שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים האם עסק ביתי מתאים לך.

יתרונות:

  • לעסק בעלות נמוכה יש פחות עלויות תקורה (כגון דמי אחסנה), בתוספת ניכויי מס פוטנציאליים שתוכלו לתבוע.
  • אפשרות למכור מוצרים או שירותים מקומית או בינלאומית.
  • איזון גמיש בין עבודה לחיים, שהוא אידיאלי אם, למשל, אתה הורה בבית או פנסיונר.
  • אתה יכול ליצור עסק משפחתי שבו יכולים בני הזוג או בני הזוג שלך להשתלב לפי הצורך.

חסרונות:

  • ייתכן שיהיה עליך להמיר שטח בבית שלך כדי לתמוך בצרכים של העסק שלך (למשל, החזקת מלאי, יצירת משרד ביתי או אחסון ציוד). האתגר יכול להיות לעשות זאת מבלי לשבש את חייך בבית.
  • אתה עדיין צריך לציית לכל התקנות הנוגעות לעסק שברצונך להקים (למשל, ייתכן שתצטרך לשכור מטבח מסחרי אם אתה מתכנן למכור מוצרי מזון, או רישיון/אישור להחזיק מלאי).
  • העסק שלך עשוי לגדול מהבית שלך ולדרוש ממך לשכור שטח נוסף ולהעסיק עובדים.
  • עבודה מהבית מציעה לך הרבה חופש, אבל היא גם יכולה להיות בודדה. זה עשוי להיות קשה אם אתה נהנה להיות בקרבת אנשים אחרים.

25 רעיונות עסקיים רווחיים שתוכלו להתחיל היום

אמנם יש הרבה דרכים להתחיל עסק מהבית, אבל להלן כמה מהדרכים הנגישות ביותר ליצירת עסק רווחי עבור עצמך:

  1. קנה מוצרים בכמויות גדולות ומכור אותם באינטרנט
  2. למכור מוצרים תוצרת בית
  3. התחל חנות דרופשיפינג
  4. התחל עסק להדפסה לפי דרישה
  5. מציע שירותים מקוונים
  6. ללמד שיעורים מקוונים
  7. ייצר את השירות או המומחיות שלך
  8. הגדל קהל שאתה יכול לייצר ממנו רווחים
  9. קנה עסק מסחר אלקטרוני קיים
  10. התחל עסק עם קופסאות מנויים
  11. הפוך את חיית המחמד שלך למשפיען
  12. למכור פריטים לא רצויים
  13. לשחק משחקי וידאו
  14. למכור NFTs
  15. הפוך למתכנן אירועים וירטואלי
  16. להקים עסק לצילום
  17. התחל עסק בתחום היופי
  18. התחל עסק לשיווק שותפים
  19. התחל מעון יום
  20. למכור דברים בשווקים
  21. הפוך למנהל מדיה חברתית
  22. הפוך למאמן אישי וירטואלי
  23. מציע שירותי הנהלת חשבונות
  24. עיצוב אתרים
  25. התחל עסק לטיפוח כלבים

מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.


1. קנה מוצרים בכמויות גדולות ומכור אותם באינטרנט

עסקים רבים מתרכזים בתפיסה הפשוטה של יבוא מוצרים בכמויות ומכירתם בנפרד תמורת רווח.

אולי נסעתם לאחרונה לחו"ל ונתקלתם במוצרים ייחודיים שאינם זמינים בשוק שלכם אך אתם חשים בהם תיאבון. או שאולי התעמקת בשוק נישה ויודעת את הדרך המושלמת לשרת אותו.

כך או כך, אם קל יחסית לאחסן ולשלוח את המוצרים האלה, ייתכן שיש לך כמה רעיונות עסקיים מבוססים ביתיים על הידיים.

אתה אפילו יכול להשתמש בביתך בתחילה כאולם תצוגה למכירה מקומית, מה שנותן לך אפשרות להרחיב עם שטח אחסון נוסף ועובדים כאשר אתה מאמת את הרעיון שלך והמכירות מתחילות לעלות. כך התחילה חברת Artemis Design Co.

גרתי בקצה הדרומי של בוסטון, והסלון שלי היה מלא במוצרים האלה. הייתי רוצה שאנשים יבואו אליו אם הם רוצים להסתכל על משהו או לנסות משהו, וכך עשיתי את המכירה הראשונה שלי.

Milicent Armstrong, Artemis Design Co.

2. למכור מוצרים תוצרת בית

אם אתה יצרן בעצמך (או מכיר מישהו שכן), שקלו להפוך את התחביב הזה לעסק. גם אם תצטרך ליצור את המוצרים שלך במקום אחר – בסטודיו, במטבח מסחרי או בסדנה – אולי תוכל לאחסן ולמכור אותם בבית שלך.

כאשר יש לך את היכולת לשלוט כמעט בכל היבט של המוצרים שאתה מוכר, אתה יכול להפוך אותם לחסכוניים יותר, לשפר את איכותם או לתת להם מענה לקהל מסוים על ידי מיקוד לביקוש בשוק.

לג'וש פיגפורד כבר היה עסק ביתי משגשג בסטארט-אפ לניתוח עסקי, אבל רצה למצוא דרך להגמיש את השרירים היצירתיים שלו. הוא התחיל להדפיס אדניות עסיסיות בבית עם מדפסת התלת מימד שלו – ונולד עסק חדש. Cedar & Sail נושאת כעת אדניות, תחתיות, וטצ'צ'יות קטנות אחרות לשולחן העבודה.

example of product business from home

בין אם תבחר להתחיל בשוק כמו Etsy או לבנות חלון ראווה ממותג משלך, מכירת היצירות שלך היא דרך מצוינת לחלוק את התשוקה שלך עם אחרים וגם להרוויח כסף. רק היזהר מהתקנות הנוגעות למוצרים שלקוחות צורכים או שמים על עורם.

בדוק את המשאבים הבאים לפתיחת עסק ביתי למכירת מוצרים בעבודת יד:

  • איך מוכרים נרות
  • איך להקים עסק לתכשיטנות
  • איך למכור איפור באינטרנט
  • איך למכור אמנות באינטרנט
  • איך למכור אוכל באינטרנט
  • איך להקים קו בגדים
  • איך להכין סיכות אמייל

והכי חשוב, ייצור מוצרים משלך לא חייב להיות מכריע. כאשר אתה מוכן להרחיב, אתה יכול להקים תהליך ולהכניס עובדים חדשים כדי לעזור בייצור.

Template Icon

קורס Shopify Academy: מכור את המוצרים תוצרת בית שלך באינטרנט

יש לך מוצר שאתה מוכן למכור? משפחת קולאר חולקת את הניסיון שלה בבניית עסק סביב ספר המתכונים של אמא, ממכירה אחד על אחד ועד הגעה למעברים של Whole Foods.

הירשם בחינם

3. התחל חנות דרופשיפינג

עד כה, סיקרנו רעיונות עסקיים הדורשים ממך להחזיק מלאי בביתך. אבל יש מגוון רחב של רעיונות לעסקים מקוונים שאפשר להמשיך בהם שאינם כרוכים בדאגה לגבי מלאי ומשלוח.

עסקים אלה משתמשים במודל דרופשיפינג, שבו צד שלישי מייצר, מאחסן ושולח את המוצרים שלך בשמך, ומשאיר את השיווק ושירות הלקוחות כאחריותך העיקרית. קמעונאי Subtle Asian Treats הוא דוגמה לעסק מהבית שמשתמש בדרופשיפר.

dropshipping store example

ספק הדרופשיפינג שלך יכול להיות מקומי או מעבר לים, אבל אתה צריך לוודא שאתה מוצא ספק שאתה יכול לסמוך עליו שיספק חווית לקוח מעולה באופן עקבי לאחר המכירה. בצע תמיד את בדיקת הנאותות שלך או שאתה עלול לסכן את המוניטין של העסק שלך.

יש אפילו אפליקציות Shopify, כמו DSers, שיכולות לחבר אותך לספקים כדי לייבא מוצרים לחנות שלך תוך ייעול מילוי ההזמנות.

בבסיסו, דרופשיפינג כרוך בהפיכתם למפיצה של מוצרים של צד שלישי, תוך נטילת עלויות (הן כספיות והן מבוססות זמן) של השיווק שיתוגמלו עם השוליים בעת ביצוע מכירה.

במקרים רבים, זה יכול להפוך את המוצרים שלך לסחורה עם הזדמנות מוגבלת למתג את חווית הלקוח שלך. למרבה המזל, ישנן כמה דרכים שונות שבהן אתה עדיין יכול להתחרות, גם כאשר לא חסרים את המוצרים שלך בשוק שבו אתה מוכר:

  • אצור מוצרים מספקים שונים כדי ליצור חנות המשרתת נישה ספציפית.
  • התחרו באמצעות תוכן איכותי ושירות לקוחות, יצירת ערך מעבר למוצרים שלכם.
  • כוון לאזור מועט בעולם (הקפד לשים לב לעלויות המשלוח שלך).
  • פנה לקהל חדש עם אותם מוצרים (למשל, ניתן לשווק נעלי LED לבאי פסטיבל מוזיקה או לרצים).

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על פתיחת עסק דרופשיפינג, הקפד לבדוק את המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג.

Template Icon

סמינר מקוון חינם: הדרך הנכונה לפתוח חנות דרופשיפינג רווחית

למד כיצד למצוא מוצרים עם רווחים גבוהים, לייבא אותם לחנות שלך ולהתחיל למכור – מהר.

שריינו מקום כבר עכשיו

4. התחל עסק להדפסה לפי דרישה

באמצעות מודל דרופשיפינג דומה, עסק להדפסה לפי דרישה אינו מחייב אותך להחזיק מלאי או לשלוח שום דבר בעצמך. הדפסה לפי דרישה אפילו מציעה לך גמישות רבה יותר להתאמה אישית של מוצרי תווית לבנה עם עיצובים יצירתיים משלך.

רבקה לי פונק השיקה מביתה את The Outrage, מותג הלבשה פעיל למען זכויות נשים שמוכר עיצובי חולצות הדפסה על פי דרישה. העסק תורם חלק מהרווחים ל- Planned Parenthood בשמו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ. קמפיין ההשקה שלה הפך ויראלי, והחרמה הפכה לעסק מסחר אלקטרוני משגשג.

print on demand business

ישנם עוד הרבה מוצרים להדפסה לפי דרישה שתוכלו למכור: ספרים, כובעים, תיקי גב, שמיכות, כריות, ספלים, נעליים, קפוצ'ונים, כיסויים לטלפון, שעונים ועוד, בהתאם לספק שתבחרו לעבוד איתו.

עסקים רבים בהדפסה לפי דרישה מתמקדים בשירות נישה ספציפית או, טוב יותר, זהות משותפת. ממה אנשים מתלהבים וגאים לשתף? מה איתך?

מבעלי חיות מחמד, טבעונים ועד גיימרים, יש המון קהילות נלהבות שתוכל ליצור עבורן מוצרים. אם יש לך את הכישורים, אתה יכול ליצור עיצובים משלך. אבל אם לא, אתה תמיד יכול לשכור את הכישרון שאתה צריך.

לקבלת סקירה מלאה של אופן הפעולה של הדפסה לפי דרישה וכיצד אתה יכול להתחיל, הקפד לקחת את קורס הווידאו שלנו בתוך Shopify Academy.

Template Icon

קורס אקדמיית Shopify: בנה אימפריית הדפסה לפי דרישה

למד כיצד ליצור חנות חולצות ממותגת משלך בתוך דקות. סוחר Shopify המומחה אדריאן מוריסון חולק את המסגרת שלו לפתיחה והשקה של חנות הדפסה על פי דרישה מצליחה.

הירשם בחינם

5. להציע שירותים מקוונים

שירותים אפילו יותר פשוטים ממוצרים להתחיל למכור בבית, אבל האתגר הוא להקצות את הזמן המוגבל שלך. "זמן זה כסף" אף פעם לא נכון יותר מאשר כשאתה מנהל עסק מבוסס שירותים.

אנשי מקצוע יצירתיים, כמו מעצבים או משווקים, עשויים להיות עצמאים או להתייעץ עם חברות אחרות, וללהטט בין לקוחות מרובים, לרוב מרחוק מהמשרד הביתי שלהם עם נסיעות מדי פעם. אחרים עשויים לפעול על סמך פגישות והזמנות להציע את שירותיהם לאנשים פרטיים ישירות.

רעיונות עסקיים ביתיים מבוססי שירות כוללים:

  • כתיבה עצמאית
  • סיוע וירטואלי
  • שיווק
  • תִכנוּן
  • ייעוץ SEO

עסקים מבוססי שירות דורשים לעתים קרובות הרבה נטוורקינג והפניות מפה לאוזן כדי למצוא לקוחות מתאימים, אך סביר להניח שלקוחות מרוצים ישמרו על השירותים שלך לאורך זמן.

מסיבה זו, אינך זקוק בהכרח למספר רב של לקוחות כדי להצליח, כפי שהיית עושה עם עסק מבוסס מוצר. בהתאם לשירות שאתה מציע, קומץ לקוחות איכותיים יכולים להספיק כדי לפרנס את עצמך במשרה מלאה תוך כדי עבודה מהבית.

6. ללמד שיעורים מקוונים

כריס קארי, ממייסדי MAPerformance, התחיל את עסקי החלפים והשירותים לרכב שלו מהנוחות של הבית. הוא התחיל בהוראת טיפים לתחזוקת רכב ותיקון למשתמשים מקוונים בפורומים. לאחר ביסוס מומחיות ואמון, אנשים התחילו ללכת לאתר המסחר האלקטרוני שלו כדי לקנות חלקים.

mapperformance

אם יש לך מיומנות שניתן ללמד, אתה לא רק יכול לחלוק את הידע הזה בפורומים כדי להוציא את שמך החוצה, אתה יכול גם להפוך אותו לקורסים מקוונים. יש קהל כמעט לכל מיומנות רצויה, בין אם זו אנגלית כשפה שנייה, שיווק מתקדם או פריצות לתחזוקה יומיומיות של הבית.

If I Made הוא בית העסק הביתי של אמילי ניומן מלמד שיעורים לאנשי מקצוע יצירתיים. כאשר אתה מלמד שיעורים באינטרנט, לא רק שיש לך את הגמישות לעשות זאת מהבית, אתה יכול גם לבחור להציע הוראה והדרכה חיה או מוקלטת מראש. לדוגמה, אתה יכול להציע את הקורסים החיים בתעריף פרימיום, בעוד שלקוחות יכולים לרכוש את ההפעלות המוקלטות במחיר מוזל.

if i made

זה מה שיגי סאריאן, מייסדת יגי ביוטי, עושה עם העסק שלה. לאחר שהקימה מותג יופי מקוון מצליח, היא הפכה את כישרונותיה להכנסה פסיבית. כעת, יזמים שואפים יכולים לרכוש שיעורי ריסים כדי להתחיל את הכישורים שלהם ולהוסיף אותם כשירות בעסק שלהם. השיעורים זמינים הן באינטרנט והן באופן אישי.

yegi beauty

אתה יכול גם לבחור את גודל הכיתה ואורך. אם אתה אוהב קבוצות קטנות או אפילו אחד על אחד, שקול הדרכה, חונכות או מוחות. אם אתה אוהב קבוצות גדולות יותר, עשה אימונים וקורסים גדולים יותר. ללמד פסגה חד פעמית של כל היום, שעה בשבוע, או איפשהו באמצע.

לא מעוניין באינטראקציה אנושית? צור קורס להורדה מלאה לרכישה. כל מה שאתה צריך הוא התוכן, בין אם זה הדרכה בווידאו, תבניות, מאמרים או הנחיות. השתמש בכלי הקלטת מסך כמו ScreenFlow כדי ללכוד את המסך והקול שלך בזמן שאתה מנחה את התלמידים בחומר.

לא משנה איך אתה פורס את זה, לימוד מקוון הוא רעיון עסקי ביתי רווחי מכיוון שהוא דורש תקורה נמוכה – רק השקעה בזמן.

7. ייצר את השירות או המומחיות שלך

כפי שדיברנו זה עתה, אחד החסרונות הגדולים ביותר של ניהול עסק מבוסס שירותים הוא שמשלמים לך אך ורק עבור הזמן, הכישורים והמאמץ שלך. אמילי ניומן מ-If I Made הפיקה את השיעורים שלה לקורסים דיגיטליים, ארזה את ההקלטות מהמפגשים החיים שלה ומכרה אותם בשיעור נמוך יותר.

"ייצור" השירות שלך – יצירת מוצרים פיזיים או דיגיטליים שאורזים את המומחיות שלך ומייעלים או משלימים את השירות שאתה מציע – יכול להוסיף זרמי הכנסה נוספים לעסק שלך. אתה יכול לתת מענה לקהל הלקוחות הנוכחי שלך או אפילו למצוא לקוח יעד חדש באותו מקום.

גבריאלה ואנדרו מוריסון התחילו את העסק שלהם בבית על ידי אריזה של המומחיות שלהם סביב מגורים בבית זעיר. הם מוכרים קורסים ותוכניות ב-Tiny House Build וב-StrawBale.com – מפעילים הכל מהנוחות של הבית הנעים והלא מסורתי שלהם.

והנה כמה רעיונות להוספת מוצרים לעסק שלך:

  • קורסים
  • עיצובים
  • נכסים בעלי רישיון (צילומי מלאי, תמונות, מוזיקה וכו')
  • דוחות להורדה
  • תבניות דיגיטליות
  • סְחוֹרָה
  • ספרים אלקטרוניים

כפי שאתה יכול לראות, רוב הרעיונות הללו כוללים מדיה דיגיטלית ארוזה כמוצרים, מה שאומר שאין מלאי להחזיק בבית. אם אתה מנהל את העסק הביתי שלך ב-Shopify, אתה יכול למכור מוצרים דיגיטליים בצורה חלקה באמצעות האפליקציות Digital Downloads או SendOwl.

digital downloads app

עם זאת, במקרים מסוימים, ייצור המומחיות שלך הוא מילולי יותר. כך נוצר Bullet Journal. ריידר קרול יצר מתודולוגיה משלו לכתב יומן שהפכה לרעיון עסקי ביתי. כעת, הוא מוכר יומנים פיזיים באתר האינטרנט שלו.

8. הגדל קהל שאתה יכול להרוויח ממנו

אם אתה יוצר תוכן, יש לך כבר קהל מקוון גדול, או שתמיד חשבת לפתוח בלוג, ערוץ YouTube, חשבון אינסטגרם או פודקאסט משלך, אז אתה יכול להגדיל ולהרוויח מהעוקבים שלך באמצעות כל אחד מהרעיונות הקודמים ב רשימה זו.

אנדרו פין ייסד את Wait But Why, בלוג שהפך לעסק. לאחר שצבר יותר מ-371,000 מנויים ומיליוני ביקורים, המותג יצר מוצרי תוכן דיגיטלי המותאמים לקהל נאמן ממילא. כיום, Wait Buy Why הוא אתר מסחר אלקטרוני מלא עם מוצרים דיגיטליים ופיזיים למכירה.

wait but why

ג'ורדן פרני, מייסד Oh Happy Day Shop!, גם בנה קהל באמצעות בלוגים ובהמשך הפך אותו לעסק מן המניין מהבית. היא עיצבה את העסק שלה סביב חייה והיכולת לבלות עם משפחתה וכעת מוכרת מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלה.

oh happy day

קארן קילגריף וג'ורג'יה הארדסטארק השתמשו בקבוצות פייסבוק כדי לפתח ולטפח קהילה סביב הפודקאסט שלהן, הרצח האהוב עלי . קבוצה זו של מורדרינוס, חוקרי כורסא שהם חובבי פשע אמיתי, גדלה ליותר מ-200,000 חברים לפני שקיעת הפודקאסט ב-2018.

הרצח האהוב שלי יצר אז קהילה משלו בתשלום, פורום Fan Cult, וגובה מהחברים תשלום שנתי. כשהיא מנצלת אפילו יותר מהמעריצים שלו, My Favorite Murder אפילו השיקה אתר מסחר אלקטרוני עם סחורה ממותגת (הוא גם מכר כרטיסים לאירועים שם).

my favorite murder membership

אתה יכול גם לחקור כיצד להפוך לשותף – מכירת מוצרים או שירותים אחרים תמורת עמלה – או קבלת תשלום עבור פוסטים ממומנים כדי לתת למותגים הזדמנות להתחבר לקהל שלך.

בניית קהל נאמן דורשת סבלנות, עקביות ומיקוד. זו לא הדרך הקלה ביותר להקים עסק מהבית, במיוחד לא בטווח הקצר, אבל אם אתה מצליח לבנות עוקבים סביב משהו שאתה אוהב, זה יכול להיות אחד המספקים והמקיימים ביותר, לתת לך הגמישות לרדוף אחר זרמי הכנסה מרובים בבת אחת.

הפוטנציאל לייצר רווח מהקהל שלך תלוי לעתים קרובות בנישה שאתה בוחר לשרת. אם אתה מתחיל מאפס או נמצא בעיצומו של הגדלת הקהל שלך, הקפד לבדוק את המדריכים הבאים כדי ללמוד כיצד להצמיח ולהפיק רווחים מהערוצים הפופולריים ביותר:

  • איך להרוויח כסף באינסטגרם
  • איך להרוויח כסף ביוטיוב
  • איך להתחיל פודקאסט
  • איך פותחים בלוג
  • איך להרוויח כסף כסופר בהוצאה עצמית

9. קנה עסק מסחר אלקטרוני קיים

אם אתה מעוניין יותר להשקיע במקור הכנסה שאתה יכול להחזיק בבית או בדרכים, שקול לקנות עסק מבוסס מסחר אלקטרוני.

המחירים משתנים מאוד בהתבסס על מגוון גורמים, כולל סך ההכנסות שנוצרו, פוטנציאל רווח, נכסים זמינים (כמו רשימת אימייל או עוקבים חברתיים), מלאי ועוד. חלק מהמוכרים אפילו יכנסו אליכם וילמדו אתכם את חבלי ניהול החנות שלהם.

Exchange הוא שוק המופעל על ידי Shopify לקנייה ומכירה של חנויות מסחר אלקטרוני. אתה יכול לעיין ברישומים עבור עסקים מעולים שמתאימים לתקציב, לרמת הניסיון והצרכים שלך.

אולי אתה רוצה לקנות עסק מוכח ומוכן להשקיע יותר כסף כדי לרכוש אותו. או אולי אחד מושך את עיניך עם פוטנציאל בלתי ממומש שאתה רוצה לבנות עליו.

Exchange by Shopify

רק הקפד לבדוק כל רישום ולשקול את כל מה שכלול במכירה. ניתן לאמת הכנסות ונתונים אחרים באמצעות Shopify, כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שהמספרים הללו מדויקים. אם תרצה הדרכה נוספת, עיין במדריך שלנו קנה חנות Shopify: מדריך שלב אחר שלב להחלפה.

10. התחל עסק של קופסת מנויים

תחזית המנויים המקוונת צפויה לצמוח ב-20% בכל שנה מ-2021 עד 2026. צמיחה נפיצה זו הובילה להופעת מותגים חדשים ישירות לצרכן המכוונים לנישה זו, כמו גם לאימוץ על ידי מותגים גדולים כמו Sephora ו Walmart.

אתה יכול לפתוח עסק מנויים מהבית. אשלי ריינולדס צרפה מוצרים עודפים בקופסאות מנויים למכירה דרך אתר המסחר האלקטרוני שלה, Cloth & Paper. אם אתה כבר מנהל עסק מסחר אלקטרוני בבית, אתה יכול לעשות את אותו הדבר כדי להשתמש במה שאחרת היה מלאי מת.

cloth and paper

תיבות מנוי לא חייבות להיות בהכרח על מכירה. Haverdash היא חברת קופסאות מנויים המשכירה בגדים. כשהלקוחות מסיימים להשתמש בפריטים, הם שולחים אותם בחזרה – והאבורדש משכירה אותם ללקוח אחר כדי לייצר עוד יותר הכנסות.

haverdash

11. הפכו את חיית המחמד שלכם למשפיענית

משפיעני חיות מחמד נמצאים בכל המדיה החברתית, מקדמים מותגים כמו BarkBox ומעוררים אלפי לייקים בחמידות שלהם. אם יש לך חיית מחמד משלך, תוכל להפוך אותה למשפיעה של מדיה חברתית ולעבוד עם מותגים כדי לקדם את המוצרים שלהם באינטרנט.

Bodhi the Menswear Dog — הלא הוא הכלב הכי מסוגנן בעולם — עשה לעצמו שם באינסטגרם במיוחד. עיין בפיד שלו ותראה שיתופי פעולה עם מספר מותגים כמו Booking.com, Spotify ו-Poly & Bark.

mensweardog

אין חיות מחמד בבית? שמור על חיות המחמד של אנשים אחרים. אפליקציות כמו רובר פתחו את כלכלת השיתוף לישיבת חיות מחמד והליכת כלבים. תעשיית הטיפול בחיות מחמד הוערכה ב-232 מיליארד דולר בשנת 2020. אם אתם מחפשים להרוויח כסף מהבית, הציעו לבעלי חיות מחמד מקום להשאיר את החיות שלהם כשהם יוצאים מהעיר.

12. למכור פריטים לא רצויים

ככל שהצרכנים הופכים מודעים יותר לסביבה, הם גם מחפשים דרכים להתאים את הרגלי הקניות שלהם כדי לתמוך בקיימות. מכירה חוזרת של בגדים היא תעשייה של 4 מיליארד דולר בארה"ב בלבד.

COAL N TERRY הוא עסק ביתי מצליח אחד שמוכר ממצאי וינטג'. ולמרות שהעסק לא בדיוק התחיל מבית – זה היה חדר מעונות בקולג' – הוא גדל מאז למותג עם קהל חסידים נאמן ומעריצים מפורסמים.

coal and terry

אתה יכול להתחיל בקטן עם עסק משלך בבית – אתרים כמו Poshmark ו-Mercari הם מקומות נהדרים למכור את הבגדים הלא רצויים שלך. אתה יכול אפילו להשתמש ב-Craigslist או ב-Facebook Marketplace.

פריטים לא רצויים אינם מוגבלים לבגדים שבהם השתמשו בעבר. בזבוז מזון הוא פריט לא רצוי שמציג גם הזדמנות עסקית ביתית.

13. לשחק במשחקי וידאו

בעוד שרבים עשויים לחשוב שמשחקי וידאו הם בזבוז זמן, זה תחביב שבאמת יכול להרוויח. ואין דבר יותר ביתי מלשבת על הספה מול הטלוויזיה.

פלטפורמות הזרמת ספורט ומשחקי וידאו כמו Twitch פתחו את הדלת לגיימרים לזכות בפרסום – ובסופו של דבר כסף – מהכישרונות שלהם. תעשיית הספורט האלקטרוני לבדה שווה יותר מ-1.5 מיליארד דולר, וסטרימר של Twitch יכול להשיג עד 100,000 צופים בכל פעם.

אז איך מייצרים רווחים מזה? חסויות הן אחת הדרכים הטובות ביותר לפתוח עסק משחקי תחרותי ביתי. חברות ישלמו לך כדי לשחק במשחקים שלהן ולהזרים אותם לקהל שלך.

משחקי וידאו אפילו ידועים כחיזוק קורות חיים נהדר. עם זאת, שים לב שכל האמור לעיל דורש רמה מסוימת של מיומנות משחק.

הנה ספין ייחודי: Twitch כבר לא מוגבל רק לגיימינג, ומקס בורמן ובנקס בוטה השתמשו בפלטפורמה כדי להשיק פסטיבל מקוון שבו הציגו 12 מנהלי אמנות מובילים של משחקי וידאו.

הם שינו את התוכן הזה לערוצים דיגיטליים אחרים כמו אינסטגרם ויוטיוב. לאחר שבנו קהל נאמן, השניים השיקו את KitBash3D, שם הם מוכרים נכסי תלת מימד עבור משחקי וידאו וסרטים.

Kitbash3d

14. למכור NFTs

אסימונים שאינם ניתנים לשינוי, או NFT, זוכים לתשומת לב רבה לאחרונה כעסק יצירתי משתלם שתוכלו להתחיל מהבית. אם יש לך כישורים אמנותיים או מכיר מישהו שעושה אתו אתה יכול לשתף פעולה, יצירה ומכירה של NFTs יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסה מהבית.

אמנים כמו Fewocious הצליחו להרוויח כסף ממכירת האמנות שלהם כ-NFT בהיקף של מיליונים. למרות שזה עשוי להיות סיפור הצלחה יוצא דופן, יש הרבה אמנים אחרים שמוכרים NFTs שהם יוצרים בבית. קח את הסיפור של בלייק ג'יימיסון, אמן מברוקלין שהרוויח 46,000 דולר ממכירת יצירות האמנות שלו כ-NFT.

כדי להתחיל, הכירו תחילה את תהליך ההטבעה. אתה צריך שיהיה לך מושג כללי כיצד פועלות טכנולוגיית מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין. כך אתה יכול ליצור בביטחון NFTs למכירה בשווקים כמו OpenSea, SuperRare, HEN ו-Foundation.

NFT gallery

כדי להתפרנס ממכירת NFTs, חשוב להישאר פעיל בפלטפורמות חברתיות שבהן קהילות NFT מתאספות. כאשר אתה מוציא את שמך עם נוכחות משלך במדיה החברתית, יצירת קשרים עם מוכרים ואספנים בעלי דעות דומות היא המפתח להצלחה מתמשכת.

15. הפוך למתכנן אירועים וירטואלי

עם תחילת המגיפה והמעבר מאירועים אישיים לאירועים וירטואליים, חלה דחיפה בצורך בכישורי תכנון אירועים וירטואליים מכיוון שחברות כמו 6Connex ראו עלייה של 1,000% בביקוש.

החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להתחיל עם סמארטפון, מחשב נייד וחיבור לאינטרנט תוך שמירה על הוצאות נמוכות יחסית כשאתה פועל מהבית ומוצא את הנישה שלך. תכנון אירוע וירטואלי משתרע על צרכים רבים ושונים, בין אם זה אומר תכנון עבור:

  • כנסים ארגוניים
  • פגישות עבודה
  • מסיבות וירטואליות
  • גיוסי כספים
  • תערוכות
  • סמינרים מקוונים
  • כנסים חינוכיים

אולי אתה ממש טוב בארגון ואוהב ליצור לוחות זמנים. ייתכן שיש לך יכולת טבעית ליצור קשרים, לנהל משא ומתן ולקרב אנשים. אם כן, מיומנויות אלו חשובות לאין ערוך כשאתה מנסה לשווק את עצמך ללקוחות פוטנציאליים.

היכרות עם פלטפורמות אירועים וירטואליים כמו Hopin, Cvent או Whova יכולה לעזור לך לחמש את הידע כדי לזכות בהצלחה בלקוחות הראשונים שלך. כדי להמחיש את תהליך השיווק, עסקים כמו Virtual Events Creator משתמשים באינסטגרם כדי להעביר את הבשורה על מה שהם מציעים.

ככל שעסק התכנון הווירטואלי שלך גדל והכישורים שלך איתו, אריזה מחדש של השירותים שלך ומכירתם כערכות כלים יכולה להוסיף זרם הכנסה נוסף להכנסה יציבה יותר.

16. להקים עסק צילום

שקול למכור צילום מלאי על ידי פתיחת חלון ראווה משלך או מכירת תמונות לאתרי תצלומים מבוססים כמו Adobe Stock, iStock או Shutterstock.

היכולת ליצור עסק טוב מהתמונות שלך דורשת יותר מאשר פשוט לדעת איך לצלם תמונה טובה. אתה גם צריך לדעת לשווק את עצמך, לפתח מותג משלך ולבחור נישת צילום. הסרטון שלנו הולך עמוק יותר לתוך התהליך, כולל איך ליצור חלון ראווה לתמונות שלך עם הרבה דוגמאות.

לקבלת השראה כיצד תוכל להפוך את מכירת התמונות לעסק בבית, הקפד לבדוק כמה מסיפורי המוכרים שלנו. מדריך זה מספק גם תובנה מעמיקה כיצד אתה יכול למכור תמונות באינטרנט ללא קשר לרמת המומחיות שלך.

17. פתחו עסק בתחום היופי

המגיפה פגעה בתעשיות רבות, אך תעשיית הבריאות והיופי לא הייתה אחת מהן. כעסק בבית, אתה יכול להתחיל למכור פריטי בריאות ויופי ללקוחות באמצעות דרופשיפינג או מוצרי תווית לבנה.

surviving businesses

כעסק ביתי של מסחר אלקטרוני, ככל שתוכל להציע יותר אפשרויות משלוח כדי להתאים לדרישת הלקוחות וככל שאתה יכול להציע מגוון יותר של פריטים, כך ייטב. כמה פריטי יופי עם הביקוש הגבוה ביותר לאחרונה היו:

  • טקסי ספא בבית
  • חפצי טיפוח אישיים
  • טכנולוגיית יופי (תחשוב על רובי עיסוי ומראות חכמות)

כשאתה צולל פנימה וחושב על המוצרים הטובים ביותר לרשום בחלון הראווה שלך, שקול נוחות כחלק מאסטרטגיית המוכר שלך. מחקרי מגמות צרכנים מראים שלקוחות נלהבים יותר לקנות מעסקים המציעים נוחות בצורה של אפשרויות רכישה ואספקה מרובות כמו מנויים.

מלבד מוצר יופי, מה אתה מספק שגורם לחוויה שגורמת ללקוחות שלך לחזור? זכור כי נאמנות לקוחות, כמו גם שימור לקוחות, הם חלק מרכזי בשמירה על הכנסות חוזרות.

18. התחל עסק לשיווק שותפים

שיווק שותפים הוא רעיון עסקי רווחי וייחודי כאשר יש לך כישורי שיווק דיגיטלי. שותפים למוצר יכולים להרוויח כסף בכל מיני פלטפורמות המאפשרות קישורים לשותפים. פורטלי שותפים כמו ShareASale, RewardsStyle או LikeToKnowIt הם רק כמה מתוך מקומות רבים שבהם אתה יכול למצוא מוצרים להיות שותף עבורם.

ההחלטה על אסטרטגיית שותפים היא המקום שבו תרצה להיות יצירתי. לדוגמה, עסקים מסוימים בוחרים לשתף את השותפים שלהם דרך הסטוריז באינסטגרם שלהם בעוד שאחרים בוחרים ליצור אתר אינטרנט עם תוכן בעל ערך שמכיל קישורים שותפים למוצרי שותפים.

לצוות החברתי שלך יש סליל שיא באינסטגרם שבו הוא משתף את השותפים הטובים ביותר שלו עם הלקוחות הקיימים שלו. זוהי דרך מצוינת לייצר הכנסה פסיבית כאשר קהל היעד שלך מבקר בפרופיל שלך.

affiliate marketing example

סיכות שותפים ב-Pinterest הן עוד מסלול אפשרי. ככל שיותר אנשים יצמידו מחדש את סיכת השותפים שלך ברגע שאתה יוצר ותצמיד אותם ללוחות שלך, כך גדל הסיכוי שתוכל להוסיף עמלות.

תעשיית השותפים אכן מגיעה עם מערכת תקנות משלה. אז אם אתה מחפש להרוויח כסף דרך קישורי שותפים, חשוב לחשוף בפומבי שאתה שותף עם המותג הזה. תקנות ה-FTC סביב שותפים הם חובה. אז אל תדלוף את אלה כשאתה מתחיל להקים נוכחות מקוונת של שותפים.

19. התחל מעון יום

מעונות יום אמינים לעולם לא יהיו מבוקשים. אם אתה טוב עם ילדים, שקול לפתוח עסק מעונות יום. שוק מעונות היום מוערך כיום במעל 50 מיליארד דולר וצפוי לצמוח רק במהלך השנים הקרובות.

פתיחת מעון יום גוזלת עלות הפעלה מראש, גם אם אתה מתחיל אותו מהבית. יש ציוד לחשוב עליו וניירת לתיק. עם זאת, חשבו עד כמה טיפול בילדים יכול להיות יקר במיוחד. הצעת אלטרנטיבה זולה יותר אך איכותית להורים מקומיים יכולה להוכיח את עצמה כמקור הכנסה קבוע כשאתה זוכה במספר הלקוחות החוזרים הראשונים שלך.

חשוב לשאול: איך מתחילים לפתוח מעון יום התואם את התקנות המקומיות? תצטרך לבדוק את דרישות הרישוי לטיפול בילדים, כמו גם בדיקות רקע חובה והדרכות בריאות ובטיחות.

חיפוש מהיר בגוגל אמור למלא אותך בדרישות המדינה המקומית שלך להצעת שירותי מעונות יום, כך שתוכל להימנע מהשבתה ולהישאר תאימות. FreshBooks מספק מדריך מועיל כיצד להתחיל בפתיחת מעונות יום מהבית, כולל השלכות משפטיות ותהליך ההפעלה.

20. למכור דברים בשווקים

אמזון, eBay, Etsy, OfferUp, Facebook Marketplace ובוננזה הן כולן פלטפורמות ברות קיימא שבהן אתה יכול להרוויח ממכירת דברים. ב"דברים" אנו מתכוונים לכל דבר מבוקש שלקוחות מחפשים באופן פעיל שיש לו פוטנציאל להביא הכנסה.

כעסק בבית, היפוך פריטים בשווקים מקוונים הוא אחד העסקים שהכי קל להתחיל. ברגע שאתה פותח חשבון ותבין כיצד לרשום את המחירים שלך ולהעלות תמונות, אתה יכול להיות בדרך למכור את הפריט הראשון שלך. אין צורך במלאי גדול או תקורה יקרה.

קח את הסיפור של דאלאס וולפורד, סטודנטית לבית ספר לרפואה שהתחילה להרוויח כסף באינטרנט עם פלטפורמות כמו Mercari על ידי רישום פריטים קטנים יותר שהיא לא השתמשה בה. כל דבר מנעליים ועד תכשיטים עזר לה להרוויח את אלפי הדולר הראשונים שלה בארבעת החודשים הראשונים.

עם תחילת העבודה, הכירו את תקנות המוכר בכל פלטפורמה כדי שחשבון המוכר שלכם יישאר במצב ניהול תקין. ככל שהעסק שלך גדל, אתה יכול לגייס קבלנים ולשלוח אותם למכירות מוסכים וחנויות יד שניה כדי למצוא פריטים בעלי ערך גבוה יותר ששווה לרשום אותם.

21. הפוך למנהל מדיה חברתית

פלטפורמות המדיה החברתית הולידו תואר עבודה חדש לחלוטין: מנהל המדיה החברתית. החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לעבוד עבור סוכנות כדי לצלול לתוך קו העבודה הזה.

אתה יכול להקים עסק משלך לניהול מדיה חברתית מהבית עם מחשב נייד, כלים לניהול מדיה חברתית כמו Sprout Social, Hootsuite או Buffer, חיבור לאינטרנט ונוכחות משלך במדיה החברתית.

קח את זה מריצ'ל פדרסן. עם TikTok עוקבים של מיליון ונוכחות חזקה באינסטגרם וב-YouTube, היא הצליחה לעזוב את עבודתה כמספרת ולהקים את העסק שלה במדיה החברתית מהבית.

הצעד הראשון הקשה ביותר בעסק מבוסס שירותים הוא הנחת הלקוח הראשון שלך. נצל את הרשת שלך כדי ליידע אותם שאתה מציע שירותי מדיה חברתית. השתמש בפלטפורמות חברתיות כמו YouTube ואינסטגרם כדי להראות את המומחיות שלך ולמשוך לקוחות.

השכר הממוצע של מנהל מדיה חברתית נע סביב ה-70,000 דולר. בתור הבוס שלך, פוטנציאל ההשתכרות יכול לעלות על זה.

22. הפוך למאמן אישי וירטואלי

ההכשרה האישית מוערכת בתעשייה של 12.9 מיליארד דולר שהביקוש הגובר בגלל מגמות ההשמנה העולה. עם עלייה בהכנסה הפנויה ככל שהעולם עובר את המגיפה, שקול ליצור עסק וירטואלי לאימון אישי.

ברגע שתתחבר לידע או הסמכה בתעשייה, תהיה מצויד היטב להציע שיעורי אימון אישי וירטואליים. יש הרבה דרכים לקבל הסמכת מאמן אישי, כמו קורסים המוצעים על ידי ספקים מבוססים. עם הסמכה מסוימת לגיבוי השירותים שלך, זה עניין של שיווק חבילות השירות שלך לקהל המעוניין להיכנס לכושר מהבית.

שימו לב מעסקים כמו לויסה קוראנג באינסטגרם או Triumph With Vin כדי ללמוד על דרכים לשווק את עצמכם במדיה החברתית. לאחר מכן הקפד לבדוק 25 חלופות בעלות אבודה להפעלת מודעות בתשלום כדי לשרטט אסטרטגיה שיווקית ולקדם את השירותים הווירטואליים שלך.

23. להציע שירותי הנהלת חשבונות

אם אתה טוב במספרים, עסק להנהלת חשבונות בבית יכול להיות הדרך ללכת. יש המון משאבים חינמיים, כמו המדריך הזה ביוטיוב של מנהלת חשבונות שפתחה את העסק שלה בהצלחה מהבית, שיכולים ללמד אותך איך להשיג את הלקוח הראשון שלך.

הקמת עסק להנהלת חשבונות ביתית יכולה להתחלק לשלושה שלבים כלליים:

  • רישום LLC שלך (ראה את המדריכים הספציפיים למדינה שלנו עבור California LLC , Texas LLC ו- Florida LLC )
  • שיווק השירותים שלך
  • יצירת לקוחות חוזרים

השכר הממוצע של מנהל החשבונות הוא בסביבות 45,000 $ בארה"ב. אבל כמנהל חשבונות עצמאי, אתה צפוי להרוויח יותר ככל שתגדיל את התעריפים שלך ותבנה את בסיס הלקוחות שלך. כדי לעשות זאת, תחילה עליך להגיש ניירת כדי להקים חברה בערבון מוגבל או LLC.

הקפד לסמן את המדריך המעמיק שלנו כיצד להקים LLC כדי לא להחמיץ אף שלב בתהליך. המדריך שלנו לחשבונאות לעסקים קטנים יכול להאיר אור על יצירה ותחזוקה של ספרים לעסקים קטנים אם אתה רק צולל לתוך עולם הנהלת החשבונות.

בכל הקשור לשיווק השירותים שלך, מדיה חברתית יכולה להיות מקום מצוין להתחיל בו. עסקים כמו ניהול חשבונות Zeal ו-Good Cents הנהלת חשבונות הם דוגמאות מצוינות כיצד ניתן למנף פלטפורמות כמו אינסטגרם כדי להכניס קהל לקוחות.

ככל שאתה זוכה ליותר לקוחות, חשוב לא להסתבך יותר מדי ביצירת מותג או אתר מורכב מדי. בשלבים ההתחלתיים של כל עסק, מה שחשוב הוא אילו הכנסות אתה יכול לייצר כדי לתדלק את הצמיחה שלך.

24. עיצוב אתרים

עכשיו קל יותר מתמיד ליצור אתרים אם אתה אוהב עיצוב גרפי. הבעיה היא שאנשים רבים לא רוצים להשקיע זמן כדי ללמוד איך להשתמש בבוני אתרים כמו וורדפרס כדי לעשות זאת בעצמם. אם אתה מתמצא בטכנולוגיה, נסה להפעיל שירות עיצוב אתרים מהבית.

פלטפורמות כמו Upwork, Fiverr ו-Dribbble הן נקודות מוצא מוצקות ליציאה לשם ולהנחתת לקוחות כדי להציג את כישורי העיצוב שלך. ככל שאתה מקבל משיכה עם המלצות ודוגמאות, קל יותר להוביל זרם קבוע של לקוחות לאורך זמן.

קורסים כמו Shopify של איך לעצב את החנות המקוונת שלך (עם אפס ניסיון בעיצוב) יכולים להיות מקום טוב להתחיל בו כדי לרענן את כישורי העיצוב. למרות שפלטפורמת Shopify היא לא היחידה שאתה יכול להצליח איתה. יש גם ביקוש ליצירת אתרים דרך וורדפרס או Squarespace.

Shopify Experts, שוק שירותים דיגיטליים, הוא גם מקום שבו אתה יכול לרשום את כישורי העיצוב שלך להשכרה. למרות שהאפליקציות סגורות לעת עתה, יש רשימת המתנה שתוכל להירשם אליה כדי לשמוע מתי הן יפתחו את תהליך הבדיקה שלהן בעתיד.

25. פתחו עסק לטיפוח כלבים

נסה להציע שירותי טיפוח כלבים אם יש לך מקום בבית להקמת עמדת טיפוח. זהו שירות מבוקש עם גודל שוק של למעלה מ-10 מיליארד דולר שבעלי חיות מחמד עסוקים תמיד יזדקקו לו.

כעת, אתה יכול לבחור ללכת למסלול הקמעונאי ולמכור פריטי טיפוח לכלבים בחנות או ללכת למסלול השירות ולבצע את הטיפוח בעצמך. עסקים כמו Paw La La מציעים שפע של שירותי חיות מחמד מעבר לטיפוח שאפשר לשאוב מהם השראה. The Pupper Club מציע מגוון שירותי ספא ששווה לבדוק.

grooming business example

היופי בעסק לטיפוח כלבים הוא שאתה לא צריך להתחיל בגדול. ואתה יכול למנף את הרשת שלך כדי למצוא את קומץ הלקוחות הראשון שלך. רוב הסיכויים שאתה מכיר בעל חיית מחמד או שניים שיכולים ליהנות מהשירותים שאתה מציע.

כדי להכניס את הלקוחות הראשונים שלך, שקול להציע את השירותים שלך בתעריף נמוך יותר בתמורה להמלצות ושיווק מפה לאוזן.

הקפד לבדוק את משאבי המחמד המעמיקים האלה כדי ללמוד עוד ולקבל קצת השראה:

  • כיצד להקים עסק לחיות מחמד (בתוספת רעיונות ודוגמאות ממותגים מובילים)

מצא רעיון ביתי לעסקים קטנים שעובד הכי טוב

איך להקים עסק קטן בבית תלוי מאוד ביעדים שלך. האם אתה רוצה הופעה במשרה חלקית בתור אמא בבית או שאתה רוצה להיות בעל עסק במשרה מלאה? כמה הון יש לך כדי להתחיל? אילו מיומנויות כבר יש בארסנל שלך שאתה יכול לנצל?

עסק ביתי בעולם של היום הוא פשוט עסק ידידותי למרחוק שבו הטכנולוגיה יכולה לסגור את הפער בינך, הספקים שלך, העובדים שלך והלקוחות שלך. בסך הכל, זוהי הזדמנות עסקית ביתית להתחיל בקטן, לצמוח בזריזות ולהשקיע באופן שמרני – במיוחד כאשר אתה יכול לצמצם את העלויות של שכירת משרד.

כפי שהיית עושה כשאתה פותח כל סוג של עסק, חשוב היטב על המטרות שלך ועל מה אתה נהנה לעבוד כדי ליצור עסק חדש בבית שמתאים לך.


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

איור מאת טיל לאואר

שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים לבית

מהם העסקים הקטנים המצליחים ביותר?

על פי המחקר שלנו, העסקים המצליחים ביותר ששרדו את המגיפה הם: (1) עסקי בריאות ויופי, (2) עסקי מנויים ו- (3) עסקים שמוכרים B2B ו-B2C.

אילו עסקים אני יכול לפתוח בבית?

  1. למכור מוצרים תוצרת בית
  2. מציע שירותים מקוונים
  3. התחל עסק לתיבת מנוי
  4. למכור NFTs
  5. הגדל קהל כדי לייצר רווחים
  6. התחל חנות דרופשיפינג
  7. התחל עסק להדפסה לפי דרישה
  8. הפוך לסופר עצמאי

איך עסקים טובים למתחילים?

  1. דרופשיפינג
  2. הדפס לפי דרישה
  3. מכירת פריטים לא רצויים
  4. מוצרים תוצרת בית
  5. מציע שירותים

home business ideas

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button