רעיונות לעסקים

29 דרכים יצירתיות להרוויח כסף בשנת 2022

השכר הממוצע בארצות הברית הוא כמעט 48,000 דולר. אבל עם יוקר המחיה זוחל לאט למעלה, אין זה מפתיע שאתה פונה לאינטרנט בשאלה אחת: "איך אני יכול להרוויח את ה-100 דולר הראשונים שלי בצד?"

תהיו בטוחים שאתם לא לבד. סקר של Zapier משנת 2021 מצא שלאחד מכל שלושה אמריקאים יש עומס צדדי – מרוויח עד 2,000 דולר לחודש. אנשים עם פרויקטים צדדיים מוצלחים אולי היו בעלי סבירות גבוהה יותר להגיב, אבל זה עדיין מראה שניתן להרוויח כסף בצד רוב המשרות במשרה מלאה.

עם זאת, המשיכה של ההמולה הצדדית אינה מוגבלת רק על ידי ההזדמנות לרפד את הארנק. בטח, אתה יכול להשתמש במזומן הנוסף כדי להגדיל את חשבון החיסכון שלך, לנסוע יותר, ובסופו של דבר לעזוב את העבודה שלך אם המיזם שלך יצליח. אבל ללמוד איך לבנות ולמכור מוצרים ושירותים בצד מציעה גם כמה יתרונות קשורים:

  • בִּטָחוֹן. עבודה יומית יכולה להציע יציבות, אבל היא גם שמה את פוטנציאל ההשתכרות שלך בסל אחד. אם אתה מאבד את העבודה שלך, אתה מאבד את מקור ההכנסה היחיד שלך. גיוון עם הבלאגן צדדי אומר שעדיין יהיו לך מזומנים אם יקרה הגרוע מכל.
  • תחביב חדש. תחביב הוא משהו שאתה רוצה לעשות אבל לא צריך לעשות. אנשים יצירתיים נוטים להצליב את תחביביהם ועבודות היום שלהם. תחביבים הם משהו שכיף לעשות, ובכל זאת יש להם לפעמים יתרונות זליגים לעבודה היומיומית שלך. הם נותנים לך עוד מקום ללמוד ולצמוח, גם אם יום העבודה שלך (או פעילות חשובה אחרת) פגע בקיר.
  • בניית מערך המיומנויות להרוויח כסף. להרוויח כסף היא מיומנות ייחודית משלה – כזו שאתה צריך לתרגל אם אתה רוצה להפוך תחומי עניין וכישרון לעסק בר קיימא. גם אם פרויקט צדדי ספציפי לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו, עדיין תבנה מיומנויות יקרות ערך שניתן ליישם ברעיון הבא שלך.

קיצורי דרך ✂️

  • מישהו יכול להרוויח כסף מהצד?
  • 29 דרכים יצירתיות להרוויח כסף
  • תהיו יצירתיים: הרוויחו כסף בחיים האמיתיים ובאינטרנט
  • דרכים יצירתיות להרוויח כסף שאלות נפוצות

חינם: הרשימה הגדולה של רעיונות עסקיים

כדי לעזור לך למצוא את ההשראה להתחיל, ריכזנו רשימה של 100+ רעיונות עסקיים מבוקשים, מחולקים לקטגוריות כמו כושר, ביגוד ומשחקים.

מישהו יכול להרוויח כסף מהצד?

יש תפיסה שגויה שאנשים צריכים להיות מיומנים במיוחד או שהם צריכים לעזוב את העבודה במשרה מלאה כדי להרוויח כסף מהצד. האמת: אינך צריך להיות מיומן או לעזוב את עבודתך כדי להתחיל בלאגן.

קח את סנדי מהפרק הזה של Guess My Hustle. סנדי היא רואת חשבון במקצועה והקימה חנות בוטיק משלה לכלבים שאוצרת פריטים שונים הקשורים לכלבים – כמו רצועות, קולרים ופינוקים – מכל רחבי העולם. היא מוכרת את המוצרים שהגור שלה לובש באתר שלה, Spotted by Humphrey.

ההמולה הצדדית של סנדי צמחה מחשבון אינסטגרם ששיתף את המוצרים שהאמפרי אהב. התוכן שלה משך למעלה מ-20,000 עוקבים והוביל לכך שהחנות המקוונת שלה לחיות מחמד הייתה רווחית בזמן שהיא עדיין החזיקה בעבודתה כמנהלת חשבונות.

או תסתכל על ג'יימס יוריצ'וק, כדורגלן ה-CFL המקצוען. כמו שחקנים רבים אחרים בליגה, ג'יימס היה זקוק להמולה צדדית כדי לתמוך בהכנסה מ"עבודת היום" שלו. הוא ואשתו גרו בדירה, עם ילד בדרך, ונזקקו למזומנים נוספים כדי לפרנס את משפחתם הגדלה.

אבל לג'יימס לא היה שום ידע על איך העסק עובד, במיוחד על עסקי האופנה – שזו התעשייה שאליו נכנס כשהקים את Wuxly Outerwear.

הרעיון עלה בראש כשמזג האוויר הקר בטורונטו הוביל לכך שג'יימס חיפש מעיל לאשתו. הבעיה היחידה: הוא לא הצליח למצוא אחד שנעשה בלי חומרים שמקורם בבעלי חיים. הוא שיתף פעולה עם חבר ותיק שבמקרה היה חייט ויצר את Wuxly Outerwear כפתרון למעילי חורף פרימיום שאינם מכילים מוצרים מן החי.

29 דרכים יצירתיות להרוויח כסף

להלן 29 דרכים לא שגרתיות להרוויח 100$ הראשונים שלך בצד. הם מוכיחים שאתה לא צריך שום כישורים או ניסיון יוצא דופן, או טונות של זמן פנוי,

  1. תמכור את התמונות שלך
  2. הדפס לפי דרישה
  3. ללמד שיעורים מקוונים
  4. למכור פסולת מזון
  5. המלץ על המוצרים האהובים עליך
  6. השכרת את השטח הלא מנוצל שלך
  7. תמכור את השירותים שלך
  8. לייצר מיומנויות ספציפיות לתעשייה
  9. ארח סיורים בעיר שלך
  10. בדוק אתרי אינטרנט
  11. תמכור את האמנות שלך
  12. לאמן את הכלב שלך
  13. מכור את הדברים שלך באינטרנט
  14. בצע משימות אקראיות
  15. תן דעתך על סקרים מקוונים
  16. תמכור את הבגדים הישנים שלך
  17. הפוך להיות מושבע מקוון
  18. תענה על שאלות
  19. הצטרפו לתחרויות כתיבה
  20. למכור NFTs
  21. בייביסיטר
  22. מצא כסף שלא נתבע
  23. הצטרפו לניסויים קליניים
  24. להרוויח כסף במטא-וורס
  25. רהיטים הפוך
  26. הפוך למדריך כושר
  27. ארגן דברים של אחרים
  28. הפוך למתרגם
  29. הפוך לקונה מסתורין

נפרק כל רעיון ההמולה על ידי:

  • מאמץ: כמה זמן, מיומנות או ניסיון תצטרך להשקיע ברעיון.
  • מינוף: עד כמה אתה במצב טוב להפוך את הרעיון לרעיון שמרוויח כסף שעולה בערכו מבלי להזדקק לתשומת לבך הישירה. רעיון מינוף נמוך הוא מסחר של 1:1 של זמן לכסף. לרעיון מינוף גבוה יהיה הרבה יותר תמורה עבור המאמצים שלך, פעמים רבות יגרום להכנסה פסיבית.
  • עלויות הפעלה: התקציב מראש שתצטרך כדי להשיק את הרעיון.
  • רווחים פוטנציאליים: כמה רווח אתה יכול לצפות להרוויח מההמולה הצדדית שלך בשנה.

1. מכור את התמונות שלך

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה (מתוך 5 💸 ): 💸

רווחים פוטנציאליים: בממוצע, $0.35 לתמונה. $0.10–$99.50 למכירה (ללא תמלוגים) או עד $500 עבור תמונה שנמכרת ברישיון מורחב.

לסמארטפונים מודרניים יש מצלמות באיכות גבוהה. לאייפון 13 פרו, למשל, יש עדשה משולשת עם יכולות זום אופטי מאקרו ויכולה לצלם תמונות רחבות במיוחד.

אין זה מפתיע אם כך שהאיכות ההולכת וגוברת של מצלמות סמארטפונים התרסקו את תעשיית המצלמות. מצלמות בינוניות התיישנו כשהטלפון שלך התחיל להציע את אותה איכות עם נוחות פי 10. אתה נושא את הטלפון החכם שלך לכל מקום שאתה הולך.

אבל במקום להשאיר את התמונות שלך בחוסר מעש בענן, אתה יכול להפוך את התמונות שלך לכסף מזומן – והסמארטפון שלך הוא כל הציוד הדרוש כדי להרוויח כסף בצד תוך ביטוי הצד היצירתי שלך.

צילומים הם כמו כל מוצר אחר, וכדי למכור בהצלחה את הצילום שלך צריך לכוון לקהל לקוחות פוטנציאליים שרוצים או צריכים אותם. התחל במחשבה על סגנון הצילום שאתה הכי מעוניין בו, בין אם זה נופים, פורטרטים או חיות מחמד.

לאחר מכן, בהתאם לאופן שבו אתה מתכנן לייצר רווח (למשל, על ידי מכירת הדפסים או מתן זכויות לאתרי צילום), בדוק אם יש נתיב או נישה ספציפיים שאתה יכול לזהות. לדוגמה, ייתכן שתבחין שתמונות של יצירות נייר מבוקשות באתרי צילום מלאי אך ההיצע הנוכחי מוגבל. זו הזדמנות פוטנציאלית.

ספריית Haute Stock נולדה מתוך הרעיון הזה. מייסדתו, רייצ'ל רוחאנה, הייתה "מתוסכלת מהיעדר צילומי מלאי מסוגננים הזמינים עבור נשים בעלות עסקים". אז היא יצרה את הוט סטוק כדי למלא את הפער הזה בשוק.

למידע נוסף: כיצד למכור תמונות באינטרנט (לצלמים חובבים ומקצוענים כאחד)

לאחר שמצאת את הנישה שלך, התחל לבנות עוקבים בפלטפורמות עתירות חזות כמו אינסטגרם או פינטרסט. צלם כמה תמונות ספציפיות לנישה, השתמש בעורך תמונות בחינם כדי ללטש אותן, ואז מכור אותן באתרים כמו Adobe Stock, Shutterstock ו-TourPhotos.

עקוב אחר הסגנון שעובד הכי טוב באמצעות הניתוח של הפלטפורמה. Pinterest, למשל, מראה כמה קליקים על קישור היו לתמונה. האם יש קווי דמיון בין התמונות עם הביצועים הטובים ביותר שלך?

השתמש בחשבונות המדיה החברתית שלך כדי להקניט את התוכן שלך בתשלום – בלוגרים ובעלי עסקים תמיד צריכים תמונות מלאי. אתה יכול להציע הצעות ישירות לבעל העסק היעד שלך, לשאול אם הם יהיו מוכנים לשלם עבור התמונות שלך – וכמה הם מוכנים לשלם. לדוגמה: אתה עשוי לזהות את הקהל של התמונות הקשורות לחיות מחמד שלך כקמעונאים של כלבים שמוכנים לשלם 25$ לכל תמונה.

זכור שתצטרך לתמחר את תמונות המניות שלך בשלושה גורמים: הביקוש לתמונות בתעשייה זו, המחיר שגובים המתחרים והעמלות שאתה משלם כדי לצלם את התמונות בעצמן. אם אתה יורה באנשים, תצטרך לשלם להם, ואם אתה מצלם מקומות בדרך כלל תצטרך אישור או לשלם אגרה. הכנס את זה לתוך התמחור שלך כדי לוודא שאתה לא מפסיד יותר כסף ממה שאתה מרוויח.

על ידי מכירת התמונות שלך דרך אחת מהפלטפורמות הללו, תוכל להפוך את התחביב שלך ל-100$ הראשונים שלך בצד.

2. הדפס לפי דרישה

מאמץ: נמוך

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה: 💸💸

רווחים פוטנציאליים: תלוי במוצרים שאתה מוכר. לחולצת טי ממוצעת יש שולי רווח בין 5 ל-8 דולר.

הדפסה לפי דרישה היא דרך בסיכון נמוך להרוויח כסף, שבניגוד לדרופשיפינג המסורתי, מאפשרת לך למנף את הכישרונות היצירתיים שלך. כך זה עובד: אתה עובד עם ספק כדי להתאים אישית (או תווית לבן) מוצרים כגון ספרים, חולצות, כיסויים לטלפון או סחורה אחרת. אתה מוסיף את העיצוב שלך לפריט פשוט, ואז הספק מדפיס ומספק את המוצרים שלך ללקוחות על בסיס הזמנה, כך שלא תצטרך להחזיק מלאי כדי להתחיל למכור.

מכיוון שאתה יכול לקחת את חלק הארי בעבודות הלוגיסטיקה והתפעול מהצלחת שלך, הודות לאפליקציות Shopify כמו Printful, Lulu Direct ו-Printify, יהיה לך יותר זמן להתמקד בעיצוב, מיתוג ושיווק המוצרים שלך. זה מודל עסקי מאוד נגיש אם אתה עובד במשרה מלאה. אתה יכול להיות יצירתי עם הכישרונות שלך או להזמין מעצב עצמאי שיעזור לך עם דפוסים או עיצובי מוצר מלאים.

מכיוון שהמוצרים המותאמים אישית שלך ייוצרו ברגע שלקוח יבצע הזמנה, גם לא תצטרך לשלם עבור הפריטים עד שתמכור אותם.

הדפסה לפי דרישה היא מודל מעולה לקריאייטיבים שרוצים להסתבך עם המוצרים שלהם אבל אין להם זמן להתחייב לייצור או לייצור שלהם. הוא משלב את היכולת להיות אקספרסיבי ולבנות מותג מובהק עם הקלות של דרופשיפינג, מה שהופך אותו לארגז חול נחמד להתחיל בו את ההמולה.

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה על פי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית שלנו בת 40 דקות, נעביר אותך מרעיון המוצר להקמת חנות מקוונת ועד לקבלת המכירה הראשונה שלך להדפסה על פי דרישה.

הירשם עכשיו

3. ללמד שיעורים מקוונים

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה: 💸💸💸

רווחים פוטנציאליים: מתחילים יכולים להרוויח בין 10 ל-$20 לשעה. מורי כיתות מנוסים יותר או נישה גובים למעלה מ-3,000 דולר לקורס.

הפיכת הידע שלך בתעשייה לקורס מקוון היא דרך חכמה להרוויח כסף נוסף – אפילו כהשלמה לעסק קיים מבוסס מוצר. קח את Babbel for Business ואת Sugarlash Pro Academy. לשני הקורסים המקוונים יש בסיס לקוחות נישה אך עדיין מביאים כסף נוסף ליוצרי הקורס.

היוצרים מאחורי Sugarlash Pro Academy מצאו נישה ייחודית שהם ידעו עליה ויצרו סדרה של קורסים מקוונים רווחיים סביב הנושא.

sugarless

אתה יכול להתחיל להרוויח כסף על ידי הוראת שיעורים בתחום שאתה מתעניין בו. על מה אתה יכול לדבר שעות על גבי שעות? על מה המשפחה והחברים שלך מבקשים את עצתך? התשובות הן כנראה רעיון כיתתי נהדר. אבל זכרו, חלק עצום מהצלחתו של כל קורס מקוון הוא הקהל שרוכש אותו.

נישות מסוימות עשויות להיות לא רווחיות כמו אחרות, אז בדוק אם יש ביקוש גבוה לנושא הקורס שלך לפני שתשקיע זמן ביצירתו. באופן כללי, אתה רוצה לחפש קהלים שמוכנים לשלם כסף כדי להתקדם. חובבים נלהבים או אנשי מקצוע שמוכנים להשקיע במלאכתם הם דוגמאות מצוינות.

לאחר מכן, תכנן את זרימת הקורס שלך. חשוב על הנושאים שאתה רוצה לכסות וצור תוכן עבור כל חלק. זה יכול להיות שיעור חד פעמי שנמכר ככיתה או תכנית לימודים של תוכן בנושא דומה המוצע כקורס.

אתה יכול לארח ולהפיץ את התוכן שלך בפלטפורמות כמו Shopify, Udemy, Teachable, SkillShare או LinkedIn Learning, כולן מאפשרות ליוצרים להרוויח מהקורס שלהם. זה מציע בונוס נוסף לעומת מכירת קורס דרך האתר שלך על ידי מתן כלי הפצה מובנה.

בטח, תצטרך להקדיש זמן לקידום הקורס שלך. אבל ברגע שהשקעתם זמן ביצירת התוכן, ההשקעה שלכם בעצם נעשית. הזמן והכסף שאתה מוציא בפיתוח הקורס הוא מראש, כלומר תצטרך לגזור עלויות שוליות רק אם וכאשר תעדכן אותו.

4. למכור פסולת מזון

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸💸

רווחים פוטנציאליים: נע בין $1-$20 לפאונד.

בכל שנה אנחנו זורקים 931 מיליון טונות של מזון. זה כולל פריטים מעבר לתאריך הכי טוב שלהם או שאינם נראים במיטבם – כגון אלה עם סימנים קטנים או שנחשבים בגודל הלא נכון. אתה יכול לאסוף את המזון המבוזבז הזה ולהרוויח ממנו רווחים.

קח תוצרת חקלאית. לעתים קרובות חקלאים אינם מסוגלים לשלוח ירקות מכוערים לסופרמרקט למכירה, אפילו כשהם אכילים לחלוטין. מזון זה מושלך לעתים קרובות לפח. אתה יכול לבקש את הירקות ה"מונקיים" שלהם ולמכור אותם בהנחה לאנשים בעיר שלך. חקלאים יכולים לעשות זאת בעצמם בשוק איכרים, אבל אתה יכול להציע לעשות זאת עבורם אם הם מוכרים לך את המוצרים בעלות נמוכה יותר. יש יתרון נוסף לחקלאים: הם לא יצטרכו ללכת לשווקים בעצמם ויכולים לבזבז את זמנם בייצור יבולים.

או שאתה יכול לנצל אפליקציות כמו OLIO או. תן למוצרים בתעריפים מוזלים חיים חדשים והשתמש בהם כדי ליצור משהו חדש – כמו מתכון שאתה מכין באצווה ומוכר בדוכן שבועי בשוק.

רעיון ההמולה הצדדי הזה הוא win-win. אתה מרוויח כסף ממזון לא רצוי, אשר בתורו עוזר להציל את הסביבה. במקום להיזרק למזבלה, נעשה שימוש חוזר במזון ואוכלים אותו.

5. המלץ על המוצרים האהובים עליך

מאמץ: נמוך

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: ללא הגבלה.

רוב הסיכויים שיש לך רשימה של מוצרים שלא היית יכול לחיות בלעדיהם. אתה מפנה את אחד מהמוצרים האלה לחבר שלך, ועד מהרה הם מרגישים אותו הדבר. שיווק שותפים הוא דרך לייצר רווחים מהתשוקה שלך לעזור לאנשים להתחבר למוצר הנכון.

מודל שיווק השותפים פועל על ידי המלצה על מוצרים לרשת שלך וקבלת בונוס – בדרך כלל אחוז ממחיר המכירה בעמלה או בכרטיסי מתנה – כפרס. רוב החברות, כולל אמזון, אובר ואיביי, מציעות תמריץ להפניה לחבר.

אתה יכול לקחת את הדברים צעד קדימה על ידי המלצה על המוצרים האהובים עליך לקהל גדול יותר באמצעות בלוגים או פרסום במדיה חברתית. ל-Wirecutter יש צוות של כותבי צוות שיוצרים תוכן ממוקד מוצר עבור הקהל שלו. האתר מייצר רווחים באמצעות העמלות שהם מקבלים עבור הפניות.

wirecutter affiliate program

כך רוב המשפיענים והבלוגרים מרוויחים כסף באינטרנט מלבד הצעת פוסטים ממומנים. Wirecutter ו-BuzzFeed, כדי להסתכל על שתי דוגמאות, שניהם מעסיקים כותבי צוות ותורמים עצמאיים כדי לכתוב תוכן ממוקד סקירה שיוצר רווחים באמצעות קישורי שותפים. שותפים מקבלים עמלה כאשר הקהל שלהם רוכש על סמך ההמלצה שלהם.

הביקורות הללו אינן ספמיות – אין תחושה דחופה שמאלצת אותך לבצע רכישה רק בגלל שהמשפיעים יקבלו עמלה. הביקורות שלהם מעמיקות, חסרות פניות, ובאמת מקלות עליך למצוא את המוצר המתאים.

זה הרעיון הבסיסי של שיווק שותפים מעולה: מתן חינוך והקשר נוספים שיכולים להיות מאתגרים עבור החברה הרשמית להציג בצורה אמיתית. תוכן שותפים נוצר סביב אפשרויות חסרות פניות, פשוט מפנה מוצרים שאתה נהנה מהם.

קל יחסית להתחיל עם שיווק שותפים – במיוחד אם אתה לקוח קיים של מותג. חפשו באתר האינטרנט של המותג וראו אם הוא מציע תוכנית הפניה לחבר. (אם לא, אתה תמיד יכול לשלוח אימייל לבירור.) בקש מחברים להשתמש בקישור או בקוד שלך כשהם רוכשים מהמותג הזה ושניכם תקבלו פרס.

6. השכרת את השטח הלא מנוצל שלך

מאמץ: נמוך

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $300-$3,000 לשנה.

סטטיסטה מדווחת כי מחיר השכירות למטר מרובע של שטח אחסון עלה בהתמדה בשנים האחרונות. שטח נוסף הפך יקר יותר. אז אם יש לך שטח נוסף בבית שלך, אולי תוכל להרוויח קצת כסף בהשכרה.

דוגמה אחת היא החצר האחורית שלך. אתה יכול להתייחס לזה כאל הזדמנות להסתבך על ידי רישום זה באתרי קמפינג או ב-Airbnb וחייב אנשים להקים שם את האוהל שלהם. צור גבולות עם האנשים שאתה פותח בפניהם את שטח הקמפינג שלך – כמו האם מותר להם להשתמש בשירותים הפנימיים שלך, לגשת לבית שלך או להדליק ברביקיו על הדשא שלך.

אולי כדאי גם לשקול להגביל את השטח שלך לקבוצה מסוימת של אנשים, כמו משפחות או כאלה עם ילדים קטנים. גם אם אתה מחייב רק עבור שטח המגרש, זו אפשרות מעולה להרוויח 100$ הראשונים שלך בצד.

אתה גם יכול לשתף פעולה עם Rent the Backyard. הוא יבנה דירה קטנה בחצר שלך בחינם ותחלק איתך את הרווחים כשאתה משכיר אותה. האתר של החברה אומר שבעל בית בסן פרנסיסקו יכול להרוויח עד 12,000 דולר בשנה הראשונה שלו. אבל קח בחשבון שזו התחייבות גדולה בתמורה למשכורת הגדולה.

באופן דומה, תמורת תשלום חודשי קטן תוכלו לשכור את מקום החניה שמגיע עם הבית או הדירה שלכם למשפחה, לחברים או לאחד מהנהגים הרבים שמבלים 17 שעות בשנה בחיפוש אחר מקום חניה – מקור עצום לתסכול לנוסעים. . זהו רעיון נהדר במיוחד להמולה צדדית אם אתה משתמש בחלל המכונית אבל לא בבית במהלך היום.

הסכום שתרוויח תלוי איפה מקום החניה שלך. לניו יורק, למשל, יש עלות חניה חודשית ממוצעת של $600, אבל אנשים במרכז העיר אוסטין משלמים רק $219 לחודש.

אתה יכול להשתמש באתרים כמו Parkopedia או Craigslist כדי לבדוק את המתחרים שלך. מצא מה אנשים במיקומך גובים עבור מקום החניה שלהם, ולאחר מכן תמחר את המקום שלך בצורה תחרותית. כנסו למשרדים המקומיים ושאלו אם צוות כלשהו יהיה מעוניין לשכור את המקום שלכם.

parkopedia

7. מכור את השירותים שלך

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $20+ לשעה.

כלכלת ההופעות נמצאת במגמת עלייה. מספר הולך וגדל של אנשים מבצעים עבודה כקבלנים עצמאיים או פרילנסרים שעובדים עבור ארגונים אחרים על בסיס גמיש או זמני כדי להרוויח כסף באינטרנט.

עסקים עצמאיים או מבוססי שירותים הם ההמולה השנייה בפופולריות ביותר. למעשה, סקר Freelance Forward של Upwork לשנת 2021 דיווח כי 59 מיליון אמריקאים ביצעו עבודה עצמאית בשנת 2021.

אתה יכול להיות מעורב על ידי מכירת השירותים שלך. תחשוב במה אתה טוב או רוצה ללמוד. כנראה יש חברה שמחפשת להעסיק מישהו כמוך על בסיס פרויקט, בניגוד לחוזה במשרה מלאה.

לאחר שמצאת את המיומנות המיוחדת שלך, התחל לקבל ניסיון באתרים כמו Upwork, TaskRabbit או Fiverr. היזהר שעצמאיים אחרים, במיוחד אלה שאינם יודעים כיצד למקם את השירותים שלהם, עלולים לגבות פרוטות עבור עבודה דומה, ושיש סיכון לתמחור נמוך מדי כדי לנצח אותם בקרב על הלקוחות. מקום מצוין להתחיל בו הוא התעריפים הממוצעים לשעה במדינה שלך עבור מקצוע ספציפי. התעריף הממוצע לשעה למשווק בארה"ב, למשל, הוא 33$.

החלט אילו שירותים תוכל להציע על ידי התבוננות במיומנויות ששיגרת בעבודה היומיומית שלך:

  • האם אתה משבח על הדרך שבה אתה מארגן את תיבת הדואר הנכנס שלך? אתה יכול להיות עוזר וירטואלי נהדר.
  • האם אתה מתקשר עם עמיתים לעבודה ומסכם את דקות הפגישה שלך עבור הצוות שלך? הקפיצה לכתיבה אינה רחוקה מדי.
  • האם אתה יכול להקשיב ללקוח ולספק בדיוק את מה שהוא רוצה? אתה יכול להציע שירותי תכנון מסיבות לאנשים באזור שלך.

אתה יכול גם להסתכל על המשימות שאתה נהנה לעשות או אלה שאתה רוצה לפתח. נניח שאתה עובד בסוכנות שיווק כמשרה מלאה שלך. אתה נהנה מפרסום ברשתות חברתיות אבל לא נהנה מפרסום. אתה יכול לפנות ללקוחות שרוצים רק תוכן של מדיה חברתית ולהציע את זה כשירות העצמאי שלך. רק וודא שאין סעיף אי תחרות בחוזה שלך במשרה מלאה. (כדאי לשוחח עם הבוס שלך כדי לבדוק שוב.)

תצטרך גם להחליט על לוח זמנים להופעה הצדדית שלך. חלק מהחברות שוכרות צוות מרוחק שלא צריך להיות נוכח במשרד. חפש את סוג התפקיד הזה אם אתה מעדיף את הגמישות שמגיעה עם עבודה ידידותית למרחוק. באופן דומה, אם אתה מצליח להיות בקרבת אנשים אחרים או מוצא עבודה מסוג זה מבודדת (אפילו מהצד), הצע להצטרף לחברות אחרות במשרד שלהן כשאתה פנוי. אתה תעשה את אותה עבודה – רק במשרד שלהם.

ייתכן שתצטרך להשקיע זמן מה ביצירת תיק העבודות שלך – אוסף של עבודות שמוכיחות שאתה טוב בשירות שאתה מוכר – לפני שתוכל לדרוש תעריפים גבוהים יותר.

עם זאת, אתה יכול להתחיל עם תעריפים נמוכים יותר ואולי להשתמש בהצעת השירות שלך כקרש קפיצה לפתיחת עסק משלך. ראשית, בדוק אם יש ביקוש לשירות שלך, האם אתה יכול להתאים את העבודה ללוח הזמנים שלך וכמה לקוחות מוכנים לשלם לך. ייתכן שתמצא הזדמנות עסקית ביתית נסתרת להפוך את זרם ההכנסה הזה לעיקרי שלך.

התרוצצויות צד מבוססות שירות הן מרווחים גבוהים, ויכולות להיות רווחיות מאוד ומהיר להשתלם. אבל החיסרון הוא שבדרך כלל קצת יותר קשה להגדיל אותם לנכס שיכול לרוץ בלעדיך. אתה העסק שלך – תצטרך להיות מוכן לעשות את העבודה, או לפחות לפקח עליה אם אתה גדל עד לנקודה שבה אתה יכול לתת עבודה בקבלנות משנה לפרילנסר אחר ולמקסם את הרווח.

8. לייצר מיומנויות ספציפיות לתעשייה

מאמץ: גבוה

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה: 💸💸💸

רווחים פוטנציאליים: עד שש ספרות.

מצאת מיומנות שאתה טוב בה והתחלת לייצר ממנה רווחים על ידי הצעת שירות ללקוחות. אבל אתה מבלה כל כך הרבה זמן עם הלקוחות שלך שאתה מבין שיש פער בשוק למוצר שאתה יכול למכור.

טרייסי היקס היא סוכנת נדל"ן ובעלת עסק עצמאי שמצאה את עצמה יוצרת מחברות קטנות כדי לעקוב אחר לקוחותיה. התברר לה שסוכנים אחרים כנראה יהנו גם מהמחברות האלה, אז היא התחילה למכור אותן בחנות Shopify שלה.

דוגמה נוספת היא דסטין לי. הוא שם לב שמעצבים גרפיים תמיד חיפשו תוספות לכלים הסטנדרטיים שלהם, כמו מכחולים, אלמנטים עיצוביים, תבניות פוטושופ וקליפ ארט. אז הוא יצר את RetroSupply, שמוכרת את המוצרים האלה ישירות למעצבים אחרים במקום ללקוחות עיצוב.

ההמשך הזה ממכירת השירותים שלך יעבוד רק אם אתה מבין את הלקוחות שלך. אולי תצטרך לנחות כמה הופעות פרילנסר לפני שתבחין בפער בשוק – אבל זו נקודה כסופה. רעיונות עסקיים מציגים את עצמם בצורה בולטת יותר כאשר אתה נמצא בעשבים שוטים וחיים עם הבעיות בעצמך.

9. ארח סיורים בעיר שלך

מאמץ: גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $28,000 בשנה בממוצע.

אם אתה גר בעיר תיירות, יש הזדמנות לארח סיורים למבקרים.

אלה יכולים להיות נישה – כמו סיור באנדרטה מפורסמת – או ספציפיות לפעילות, כגון טיולי הליכה כלליים, אופניים או אלכוהול. חשבו על מה שאתם יודעים והתחילו לתכנן את מסלול הסיור שלכם. ייתכן שתצטרך ליצור תסריט או גיליון מידע כדי להסביר למשתתפים שלך אזורים בעיר שלך.

לאחר מכן, התחל לחשוב כיצד תוכל למצוא אנשים שיצטרפו לסיור שלך. תוכל ליצור אתר משלך ולבצע אופטימיזציה עבור מילות מפתח שהתיירים שלך כנראה מחפשים, כגון:

  • "סיורי הליכה ב[עיר שלך]"
  • "סיורי אופניים ב[עיר שלך]"
  • "סיורים זולים [העיר שלך]"

הסתמכו על טקטיקות SEO עבור חלק זה. לאחר מכן, קבעו תאריך, שעה ונקודת מפגש עם התיירים שרוצים.

אבל אם לא בא לכם על המחויבות מראש, תוכלו להצטרף לפלטפורמות כמו Showaround. עם Showaround, אתה יכול לארח סיורים בעיר שלך כדי להרוויח כסף – וחברים – על ידי אירוח תיירים שעוברים דרכו. תסתכל על הצעות הערך שאנשים באזור שלך מציעים – כמו לקסי בלונדון.

show around

כמו לקסי, אולי אתה יודע איפה התערוכה הטובה ביותר בעיר שלך. או אולי אתה מודע למסעדה פנטסטית שרק המקומיים מכירים. חשבו מה יש לכם להציע לתייר שאולי לא ראו או עשו קודם לכן.

אתה תרכוש חברים ותרוויח כסף נוסף.

10. בדוק אתרי אינטרנט

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $10 לבדיקה בממוצע.

אתה מתרשם מאתר כשאתה מבקר בו, וחברות תמיד מחפשות משוב על האתר שלהן. אז אתה יכול לקבל תשלום עבור שיתוף המחשבות שלך, בין אם זה על עיצוב, תוכן או שימושיות.

זוהי התרוצצות נהדרת עבור אנשים שיש להם זמן פנוי במשרד – אולי בהפסקת הצהריים שלהם. אתרים כמו UserTesting משלמים $10 לכל בדיקה של 20 דקות, מה שאולי לא נשמע כמו הרבה, אבל אם תעשה אחת כל הפסקת צהריים במשך שבועיים, המשימות הקטנות האלה יזכו אותך ב-100$ הראשונים שלך בצד.

באופן דומה, אתה יכול להתנדב לקחת חלק בקבוצות מיקוד. מעצבים, קופירייטרים ומשווקים תמיד מחפשים משוב על מסע הפרסום החדש שלהם. אתה יכול לשלוח להם דוא"ל ולהתנדב מזמנך לעזור, לבקש תמריץ קטן – כמו פרס כספי או כרטיס מתנה – בתמורה לזמנך ולדעתך.

11. מכור את האמנות שלך

מאמץ: גבוה

מינוף: גבוה

עלויות הפעלה: 💸💸💸

רווחים פוטנציאליים: $20-$20,000 לחודש.

אם אתה אמן מתחיל, מכירת העבודות שלך היא רעיון נהדר להמולה.

זוהי דרך פשוטה להרוויח כסף מהתחביב שלך – במיוחד כשאתה משלב אותו עם מודל ההדפסה לפי דרישה. העבר את האיורים שלך למוצר פיזי (כמו חולצה או ספל קפה) וצור חנות מקוונת לפריטים שלך. אתה תשלם את העמלה עבור הפריט רק ברגע שאתה מוכר את המוצר.

או שתוכל ליצור ספרייה מקוונת של יצירות האמנות שלך. עבדו על בניית קהל עוקבים, ואז הציעו אמנות מהירה ואישית בתמורה לתשלום קטן. זוהי דרך מצוינת לאמנים מתחילים לעבוד על האומנות שלהם, להרוויח כסף נוסף בצד ולבנות קהל ככל שהם גדלים. אתרים כמו Buy Me A Coffee מאפשרים לאנשים לתרום את עלות הקפה בתמורה לעבודה המותאמת אישית שלך.

אמנים מוכשרים יכולים לשלב את האמנות שלהם עם שירות ולהציע איורים לפי הזמנה. גם עסקים וגם הציבור הרחב מחפשים איורים מותאמים אישית דרך אתרים כמו Etsy או Fiverr.

לחלופין, אתה יכול להשתמש ב-Shopify כדי למכור את האמנות שלך ישירות ללקוחות. אתה יכול להדפיס כמה עותקים של העבודה שלך ולמכור אותם דרך החנות המקוונת שלך. זה אומר שאתה יכול להגדיר את התמחור שלך, לנהל את המלאי שלך, ולקבל שליטה מלאה על האיורים שלך.

12. אילוף את הכלב שלך

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: משתנה.

אם אתם מחפשים דרך מהנה להרוויח כסף בצד עם חברכם הפרוותי, זהו זה. אתה יכול לאסוף כמה כישורי אימון ב-YouTube ולתרגל אותם עם הכלב שלך. לא רק שזה יבנה קשר עם חיית המחמד שלך, אבל אתה אף פעם לא יודע – זה יכול להוביל לתפקידים בסרט או ללמד אנשים אחרים איך לאמן את הכלבים שלהם.

אשלי באטלר נכנסה ל- Britain's Got Talent עם הכלבה המאומנת היטב, פודסי. הופעתם הביאה לסרט, קומץ הצגות תיאטרון ומספר נקודות טלוויזיה.

אתה גם לא צריך חיית מחמד מוכשרת במיוחד. תלמד כיצד לטפל בביטחון בכלבים במהלך האימון שלך, כלומר אתה יכול להשתמש באתרים כמו רובר כדי להציע שירותי שמירה על חיות מחמד או להקים עסק משלך להליכת כלבים.

13. מכור את הדברים שלך באינטרנט

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: בין $1-$1,000+.

רוב הסיכויים שיש לך דברים שאתה לא משתמש בהם והם תופסים מקום. למעשה, Statista דיווחה שרק 8.3% מכל יחידות האחסון העצמי בארה"ב היו ריקות בשנת 2020, כאשר המספר הזה צפוי להמשיך לרדת עד 2024. לכולנו יש דברים שאנחנו לא צריכים וכנראה נוכל למכור בכסף טוב.

אחרי שתעבור על הדברים שלך ותמצא את כל הדברים שאתה רוצה למכור, כל מה שאתה צריך לעשות זה לצלם תמונה טובה, לפרסם אותה באתר שיראה את זה ולכתוב תיאור טוב. אתה כבר לא צריך לסבול ממכירת מוסך כואבת – אתה יכול לעשות הכל באינטרנט.

אתה יכול להשתמש בשווקים גדולים יותר כמו eBay ו-Facebook Marketplace כדי לראות את הדברים שלך או שאתה יכול להשתמש במשהו שמתאים לדברים הספציפיים שאתה מוכר. כמו Chairish, שמיועדת לעיצוב וריהוט הבית, או RubyLane, שמתמקדת בפריטי וינטג' ועתיקים.

Chairish

החלק הטוב ביותר במכירת החפצים שלך הוא שאתה יכול לסדר את הבית או המשרד שלך וזה לא עולה לך דבר להתחיל למכור – רק הזמן שלך.

למידע נוסף: 20 אתרי מכירה מקוונים ושווקים למכירת הדברים שלך

14. בצע משימות אקראיות

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: ממוצע של $35 לשעה, אך תלוי במשימה ובניסיון.

מרכז המחקר Pew מדווח כי בשנת 2021, 16% מהאמריקאים הרוויחו כסף דרך פלטפורמת הופעה מקוונת. תשלום עבור ביצוע משימות אקראיות עבור אחרים הוא התרוצצות לגיטימית ודרך נהדרת עבור אנשים להרוויח כסף מהר.

ישנן אפליקציות רבות שבהן אתה יכול להירשם כדי להציע שירותים פשוטים כמו העברת רהיטים וסיוע בהתקנת טלוויזיה על הקיר. אם יש לך מיומנות, זה נהדר, אבל הרבה מהמשימות האלה רק דורשות מישהו שיש לו קצת זמן נוסף.

החלק הטוב ביותר הוא שאתה קובע את לוח הזמנים ואת התעריפים שלך. אתה יכול לשמור את זה בתור מהומה צדדית או להפוך את זה לעסק מקוון מלא. אתה בשליטה מלאה על כמה אתה רוצה לעבוד וכמה אתה רוצה להרוויח.

להלן רשימה קצרה של מספר אפליקציות שבהן אתה יכול להירשם להיות שיפוצניק או קבלן משימות אקראי.

  • TaskRabbit: אפליקציה כללית המציעה הכל ממשלוחים עד הבית ועד גינון.
  • שימושי: דומה ל-TaskRabbit, אבל מציע גם עבודות אינסטלציה וחשמל.
  • Fancy Hands: מציעה עוזרות מכל סוג ללקוחותיה, בין אם זה איסוף ניקוי יבש או טיול עם הכלב.
  • מחזק: עוזר למצוא מקצוענים מקומיים כמו תקליטנים לחתונה או צלמים.
  • Staffy: מוצא זמני עבודה למעסיקים בכל ענף, לרוב בהתראה קצרה או באותו יום.

15. תנו דעתכם על סקרים מקוונים

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: בממוצע כ-$1 לסקר.

הרשמה לאתרי סקרים מקוונים היא דרך מצוינת לרפד את הכיס שלך בכמה דולרים נוספים. פשוט פנה לאתר הסקר לפי בחירתך והכנס את תחומי העניין והעדפות הסקר שלך. לאחר מכן תוכל לבחור אילו סקרים ברצונך למלא.

אתה לא צריך שום ידע או מומחיות מיוחדים. חברות אלו רק מחפשות אנשים שמוכנים להקדיש זמן כדי לענות על שאלותיהם באופן יסודי.

חלק מהסקרים המקוונים יימשכו חמש דקות ואחרים עשויים לקחת אותך יותר משעה. אתה יכול להחליט איזה סוג של התחייבות אתה רוצה להתחייב ואיזה שיעור סקר מתאים לך.

רק זכור שלרבים מאתרי הסקרים הללו עשויים להיות תנאים לגבי אופן קבלת התשלום. הם עשויים להציע אפשרויות החזר כספי מוגבלות או אמצעי תשלום מוגבלים. חלקם מציעים תשלום רק באמצעות כרטיסי מתנה או סוחרים ספציפיים כמו PayPal, אז ודא שהאתר שאתה בוחר עובד בשבילך.

יש הרבה חברות ואתרי סקרים שמחפשים את דעתך, אבל הנה רשימה קצרה שתעזור לך להתחיל.

  • דעה אחת
  • נרקומן לסקר
  • מאחז דעות
  • MyPoints
  • סווגבאקס

16. מכור את הבגדים הישנים שלך

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸💸

רווחים פוטנציאליים: בממוצע בין 25%-40% ממה ששילמת במקור עבור הבגדים שלך.

תסתכל בארון שלך ובשידה שלך. כמה פריטי לבוש פשוט יושבים שם שלא נלבשו כבר שנים? כל עוד הם במצב די טוב, ייתכן שתוכל לקבל הרבה כסף עבור החלקים האלה.

כמות הכסף שתוכל לקבל עבור הבגדים שלך תהיה תלויה בכמה גורמים, בעיקר המותג, הסגנון והמצב הכללי. ערך המכירה החוזרת של פריטי מותגי יוקרה הוא סביב 50% עד 95%, ולכל השאר, הוא נוטה להיות בממוצע בין 25% ל-40% ממה שקניתם אותו.

הדבר הגדול בהמולה הצדדית הזו הוא שאתה יכול לשמור אותו כדבר חלקי שאתה עושה בכל ניקיון אביב, או שאתה יכול להפוך אותו לעסק קטן. כך או כך, ישנם מספר אתרים ואפליקציות שתוכל להשתמש בהן כדי למכור את הבגדים שלך.

  • ThredUp: למכירת הבגדים היומיומיים שלך שעדיין במצב טוב.
  • פושמרק: למכירת הבגדים שלך במהירות, אבל תצטרך לקבל את ההצעות הטובות ביותר.
  • דפופ: מתמחה בפריטי אופנה וינטג' ומוזרים, למרות שהיא מוכרת כל דבר.
  • Vinted: ידוע במכירת מותגי רחוב אופנתיים.
  • Rebag: ידוע בתיקי יד יוקרתיים
  • LePrix: לפריטי מעצבים יוקרתיים במצב טוב (דורש תהליך אימות).
  • הריאל האמיתי: עבור פריטי מעצבים ופריטי אופנה יוקרתיים.

זכור שיישומים אלה יקחו אחוז מהמכירות שלך. הם יכולים גם לגבות עמלות רישום ודמי משלוח נוספים. אם אתה חושב שאתה יכול להתמודד עם זה, אתה יכול לפתוח חנות מסחר אלקטרוני משלך. חנויות כמו Fashionably Yours, חנות משלוחים מקוונת שקונה ומוכרת בגדי מעצבים בבעלות קודמת, פועלת הן באינטרנט והן בחנות.

fashionably yours

17. הפוך למושבע מקוון

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: בדרך כלל $5-$10 לכל מקרה.

על פי הקרן לחינוך פיננסי של ארצות הברית, יש למעלה מ-40 מיליון תביעות מוגשות מדי שנה ויותר ממיליון עורכי דין רשומים. עורכי דין אלה צריכים לפעמים להתאמן בהצגת התיק שלהם בפני אנשים אמיתיים. זה המקום שבו אתה נכנס.

eJury מציע לשלם לאנשים כדי לשבת בחבר מושבעים וירטואלי. אתה נכנס לאתר של eJury, סוקר את עובדות המקרה ואז מגיש את פסק הדין שלך. פסק הדין אינו מחייב מבחינה משפטית, הוא פשוט מראה כיצד היית מצביע אם היית חבר מושבעים בתיק הזה. זה עוזר לעורכי דין להחליט היכן התיק שלהם חלש וכיצד עדיף להציג את התיק שלהם כשהם פונים למעשה לבית המשפט.

jury

הדבר הגדול הוא שאתה לא צריך שום ידע מיוחד כדי לעשות זאת. למעשה, בדיוק כמו בחבר מושבעים אמיתי, eJury דורש שאתה בכלל לא בתחום המשפטי. זה רק דורש שאתה מבוגר, יודע לקרוא ולכתוב, ולא להיות תחת כתב אישום בגין עבירות פליליות כלשהן או שיש לך הרשעות פליליות כלשהן.

אתה יכול לעשות כמה או כמה מקרים שאתה רוצה. אם אתה מגלה שהתיק נמשך זמן רב מדי, אינך מחויב לסיים אותו.

eJury משלם רק כ-$5 עד $10 לכל מקרה, אז כנראה שלא תתעשר להיות מושבעים מקוונים. אבל אתה בהחלט יכול להרוויח קצת כסף נוסף כדי לעזור עם חשבונות או להשיג לך עוד קצת כסף.

18. ענו על שאלות

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: 20%–50% עמלה על עמלה של $5–$90 לשאלה.

אם אתה מקצוען או מומחה, אתה יכול לקבל תשלום כדי לענות על שאלות בתחום המומחיות שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להגיש בקשה, ולאחר אימות האישורים שלך, אתה יכול להתחיל להרוויח כסף מיד.

מומחה הוא מישהו כמו רופא, עורך דין, וטרינר, אינסטלטור, מכונאי וכו'. בעצם מישהו עם סט ידע שלא יהיה לאדם היומיומי.

הדרך שבה זה עובד היא שמשתמשים מחויבים בתשלום עבור פרסום שאלות באתרים כמו JustAnswer.com. הם יכולים לשלם לכל שאלה או לשלם תעריף כדי לשאול כמות בלתי מוגבלת של שאלות. לאחר מכן, אתה, כמומחה, תעיין בשאלות הקשורות למומחיות שלך ותבחר את אלו שתרצה לענות עליהן. אם התשובה שלך מועילה, המשתמש ייתן לך דירוג.

דירוג גבוה יותר באופן עקבי יעניק לך אחוז גדול יותר מהעמלה שהמשתמש מחויב. אתרים כמו Fiverr ו-Upwork מספקים גם גרסה כלשהי של זה. זוהי דרך מצוינת לקבל תשלום פשוט על שיתוף מה שאתה כבר יודע.

19. הצטרפו לתחרויות כתיבה

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $25-$25,000.

במונחים של כסף, לא עולה כמעט כלום לשים מילים על דף. אם יש לך גישה למחשב, חיבור לאינטרנט ורעיון, אתה יכול להרוויח עד $25,000.

יש הרבה תחרויות כתיבה בחוץ. כולם מכוונים לסוגים שונים של כתיבה וסוגים שונים של סופרים. כמו פרס ג'ף שרלט לזכר חיילים משוחררים, המיועד לסופרים של צבא ארה"ב, או פרסי התסריט הבינלאומי של Page International. חלקם אמנם דורשים דמי כניסה קטנים, אבל יש גם חבורה שהכניסה אליהם היא בחינם.

קישור קשור: תחרויות הכתיבה הטובות ביותר של 2022

בין אם אתה רק מתחיל או כותב כבר שנים, יש תחרות בשבילך. תמורת עלות המאמץ שלך, אתה יכול לא רק להרוויח קצת כסף, אתה יכול גם לקבל את העבודה שלך לראות ולבקר.

20. למכור NFTs

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: במיליונים.

אסימון NFT (non-fungible token) הוא תעודה דיגיטלית (או אסימון) המאוחסן בפנקס דיגיטלי הנקרא בלוקצ'יין. זה יכול ללבוש צורה של כל מידע דיגיטלי, כמו תמונה, וידאו, אודיו או אפילו פיסת קוד.

הם נוצרים (או מוטבעים) על הבלוקצ'יין שלהם ולכל NFT אין אח ורע (הוא לא ניתן לשינוי). כלומר, גם אם הרבה עותקים עשויים מ-NFT מובטח שיהיה רק מקור ייחודי אחד. ניתן למכור ולסחור ב-NFTs באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים.

NFTs התפוצצו למיינסטרים במרץ 2021 כאשר אמנות הקריפטו של ביפל, The First 5000 Days , נמכרה ב-69 מיליון דולר. עכשיו אולי לא תוכל לקבל את הסכום הזה של כסף בסיבוב הראשון שלך, אבל עדיין יש כסף להרוויח ב-NFTs.

beeple's nft

הדרך הראשונה תהיה קנייה ומכירה של NFTs. המחיר של NFT תואם מאוד את מצבו של שוק מטבעות הקריפטו. בגלל זה, הערך שלהם יכול להשתנות באופן דרמטי תוך פרק זמן קצר. אז זה לא נדיר לקנות ולמכור NFT באותו חודש או שבוע כדי להרוויח.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני קנייה ומכירה של NFTs:

  • איפה אפשר לקנות את ה-NFT?
  • באיזה שוק יש את ה-NFT שאתה רוצה?
  • באיזה ארנק אתה משתמש? בחר את הארנק התואם לשוק שבו אתה הולך להשתמש.
  • איך אתה מתכוון לשלם עבור ה-NFT הזה?
  • האם ה-NFT זמין רק בזמנים ספציפיים? לחלק מה-NFTs יש חלונות זמן מוגבלים כשהם "נופלים". כמו ה-NBA Top Shot NFTs.

אם אתה רוצה ליצור NFT, להרבה מקומות שוק יש פלטפורמות מובנות בדיוק בשביל זה, כמו פלטפורמת OpenSea. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור היצירה ולעקוב אחר ההנחיות, ואז תוכל להשתמש באותה פלטפורמת שוק NFT כדי למכור את ה-NFT שלך. חנות אחת.

שוקי NFT חדשים צצים מדי יום, אבל הנה כמה שיכולים לעזור לך להתחיל.

  • OpenSea
  • ראריבל
  • סופר נדיר

NFTs ומטבעות קריפטוגרפיים חדשים נוצרים מדי יום. כל זה עדיין די חדש, ולכן הוא הפכפך ויש סיכון כרוך בו. אבל, אם אתה מספיק מתמצא ומסוגל להתעדכן בכל ההתפתחויות החדשות, אתה יכול להרוויח כסף טוב. למשל, פשוט קחו את בנימין אחמד. בגיל 12, הוא עזר ליצור אוסף NFT שהניב מעל 5 מיליון דולר תוך מספר חודשים בלבד.

21. בייביסיטר

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $10-$25 לשעה.

30 אחוז מהילדים בארה"ב מתחת לגיל חמש אינם יכולים להירשם למוסד לטיפול בילדים כי אין מספיק מקום עבורם. במילים אחרות, בייביסיטר עדיין נחוצה מאוד היום.

בעבר, כשחשבתם על בייביסיטר, חשבתם על תלמיד תיכון או מכללה. אבל מחקרים אחרונים של ציפיה מצאו שהגיל הממוצע של בייביסיטר הוא 38 שנים.

לכן, בהתאם לאזור שבו אתה גר ולחוויה שלך, זה לא נדיר לגבות בין $10 ל-$25 לשעה, לילד. אם אתה מצליח לקבל אישורי הצלב האדום בעזרה ראשונה, החייאה והכשרה מתקדמת לטיפול בילדים, זה יהפוך אותך לאופציה אטרקטיבית אפילו יותר להורים.

ועכשיו, כבר לא צריך להפנות אותך מפה לאוזן בשכונה שלך. יש כל מיני אפליקציות ואתרים שבהם אתה יכול להירשם להיות בייביסיטר. הנה חמישה שיכולים להתחיל:

  • Care.com
  • UrbanSitter
  • במבינו
  • Sitter Pro
  • סיטר סיטי

22. מצא כסף שלא נתבע

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: משתנה מאוד.

בארה"ב לבדה יש סך של 49.5 מיליארד דולר של כסף ורכוש שלא נתבעו. וההערכה היא שלאחד מכל 10 אנשים יש מזומנים שלא נתבעו איפשהו.

זה יכול להיות כל דבר, החל מהחזרי מס שנשלחו לכתובת הלא נכונה ועד להפקדות שלא נתבעו שנשכחו לאחר מהלך קדחתני. זה הכסף שלך – לך תביא אותו!

כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללכת אל usa.gov ולבחור איזה סוג של כסף לא נתבע שאתה מחפש. אם אתה מחפש מיסים על רכוש או מדינה שלא נתבעו, הקישורים בדף יפנו אותך לאתר המדינה שצוין, מכיוון שלכל מדינה יש נהלים משלה לאחזור הכספים שלא נתבעו. אחרת, פשוט לחץ על הקישורים המתאימים והם יפנו אותך לדפים המתאימים שיספקו לך את כל המידע שאתה צריך.

ישנם גם אתרים בחוץ שיעזרו לך למצוא את המזומנים שלא נתבעו תמורת עמלה, כמו OurPublicRecords או UnclaimedRecordsFinder. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להכניס את שמך המלא ואת המדינה או האזור שאתה רוצה לבדוק אם יש מזומנים שלא נתבעו והם יעבירו אותך דרך סדרה של שאלות כדי לצמצם אילו תוצאות חיפוש רלוונטיות עבורך. היתרון של אתרים כאלה הוא שהם נוטים להביא לך את התוצאות שלך מהר יותר ולבצע עבורך את רוב החיפושים.

לא משנה באיזו שיטה תחליט להשתמש, לצאת ולמצוא את הכסף שלא נתבע זה דבר לא פשוט. אם אתה רוצה כסף נוסף, פשוט לך תמצא את מה שבצדק שלך.

23. הצטרפו לניסויים קליניים

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $50–$300 ליום או ביקור.

ניסוי קליני הוא מחקר המבקש ממתנדבים לבוא כדי לבדוק תרופה או השערה. זה אומר שהם מבקשים מאנשים שמתאימים לפרמטרים שלהם להתחייב למשטר או לתקופת בדיקה מסוימת. בשנת 2021 נרשמו ונערכו כמעט 400,000 ניסויים קליניים שונים.

כדי להשתתף במחקר, תחילה עליך להגיש בקשה. ככל שהמחקר מעורב יותר, תהליך הבקשה מסובך יותר. לאחר שתתקבל, האנשים שעורכים את המחקר יתוו את ההנחיות וכמה זמן יימשך המחקר. בדרך כלל, תקבל תשלום רק אם תסיים את תקופת הניסיון על ידי ביצוע כל ההנחיות עד הסוף.

סוג הניסוי הנפוץ ביותר הוא תרופה חדשה המסייעת בטיפול בהפרעה או מחלה. לדוגמה, Altasciences מבקשת מנשים בריאות הסובלות מסיסטיק פיברוזיס להשתתף במחקר לבדיקת תרופה חדשה. הם מציעים בדיקות COVID בחינם ופיצוי של עד $6,500.

אבל יש גם סוגים אחרים של ניסויים שהם פחות פולשניים ויכולים אפילו להיות די מהנים. כמו הניסוי הזה מ-2019 שבדק עד כמה יעיל Wii Heart Fitness בשיפור הפעילות הגופנית והבריאות של אנשים בכל הגילאים.

כמה תקבלו תשלום תלוי בכמה גורמים: עד כמה המחקר פולשני, כמה זמן עליכם להתחייב והאם הוא עלול להיות מסוכן לבריאותכם. להלן קישור לכל סוגי הניסויים הקליניים השונים המתוארים על ידי ה-FDA.

קישור קשור: מהם הסוגים השונים של מחקר קליני?

24. להרוויח כסף ב-metaverse

מאמץ: בינוני

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $100-$15,000 לחודש.

המטא-וורס הוא עולם וירטואלי. זה מתנהג כמו העולם האמיתי, אבל זה קיים רק באינטרנט, והדרך שבה אתה יכול לגשת לעולם היא דרך המחשב שלך או אוזניות מציאות מדומה. בארץ הבתולה הזו, האפשרויות הן אינסופיות ויש הרבה כסף שאפשר להרוויח.

דרכים חדשות לייצר רווחים מהמטא-וורס צצות מדי יום, אבל להלן כמה רעיונות איך להתחיל:

  • קניית נכס. אתה יכול לקנות חלקים של נכס דיגיטלי וחלקים אלה של נכס יהפכו ליותר ערך ככל שיותר אנשים יבקרו בהם. אתה יכול לפרסם את נכס ה-metaverse שלך מחוץ ל-metaverse, דרך אינסטגרם או YouTube, כדי להשיג יותר מבקרים.
  • השכרת נכס. אם הנכס שלך מקבל זרם קבוע של מבקרים, זה עשוי להיות משתלם לך להשכיר את השטח שלך לעסקים או לתושבים אחרים. הם יכולים להשתמש בנראות שלך כדי לפרסם את העסקים שלהם או להתמכר לעיסוקים המטאוורסיים שלהם. זה גם ייתן לך מקור מצוין להכנסה פסיבית.
  • שחק כדי להרוויח משחקים. אתה יכול לעצב ולשחק מיני משחקים ספציפיים לכל metaverse. במשחקים אלה, אתה יכול לזכות ב-NFT וציוד לביש, אותם אתה יכול למכור ברווח. אם ל-metaverse שלך יש קזינו, אתה יכול גם לשחק במשחקי קזינו עבור NFTs, metaverse tokens או רכיבים לבישים.

יש הרבה פרויקטים של metaverse זמינים כרגע ולכל אחד מהם יש נושא ואסתטיקה ייחודיים. לכל metaverse יש גם אסימונים או מטבע משלו. לדוגמה, Axie Infinity נראה מאוד כמו משהו מתוך פוקימון ומשתמש ב-AXS כמטבע שלו. ל-Sandbox יש מראה מיינקראפט מאוד והוא משתמש באסימונים הנקראים SAND.

sandbox

בכל מה שתבחרו, יש יתרונות וחסרונות. אם תבחר במטא-ברס מבוסס יותר שכבר די פופולרי, תוכל לחוות מטא-ברס די רגוע ויציב עם הרבה אנשים. אבל ייתכן שההזדמנויות להשקיע במטא-ורס הזה כבר נוצלו, וכנראה שזה יהיה יקר יותר להתחיל להשקיע עכשיו.

אם תבחר במטא-וורס חדש יותר, תוכל להיכנס לקומת הקרקע של השקעה עם המטא-וורס הזה בזול למדי. אבל תמיד קיים הסיכון של ההתקפלות המטאוורסית הזו, שתגרום לך לאבד את ההשקעות שלך. כך או כך, יש כסף להרוויח בעולם הוירטואלי, ואתה יכול לעשות הכל בצורה שמרגישה כמו משחק וידאו.

25. הפוך רהיטים

מאמץ: גבוה

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸💸💸

רווחים פוטנציאליים: $50-$500 לחודש.

לפי ה-EPA, למעלה מ-12 מיליון טון של רהיטים נזרקו מדי שנה מאז 2015. לא רק שזה פוגע בסביבה שלנו, זו גם הזדמנות מבוזבזת. אם יש לך זמן, יכול להוביל רהיטים, ולא אכפת לך ממעט שמן מרפקים, זו דרך מצוינת להרוויח כסף מהבית.

ישנן מספר דרכים להפוך רהיטים. האחת היא למצוא פריטים יוקרתיים באינטרנט או בשווקי פשפשים ולמכור אותם בחנות משלך, כמו פליפרס. או שאתה יכול למצוא כמה חלקים שצריכים קצת TLC ולהפוך אותם למשהו מודרני יותר, כמו שיינה אלנוויק.

furniture flipping example

כך או כך, אתה תצטרך קצת כסף כדי להתחיל. תזדקק למעט כסף כדי לקנות את החלקים היוקרתיים שברצונך להעיף ומקום לאחסון אותם או כלים, אספקה וחלל עבודה.

היתרון הוא שברוב התחומים ניתן למצוא רהיטים זולים או אפילו בחינם. ואם אתה מוכן לתת לזה עבודה נקייה וצבע, אתה יכול למכור את החלקים האלה במאות דולרים.

26. הפוך למדריך כושר

מאמץ: בינוני עד גבוה

מינוף: בינוני

עלויות הפעלה: 💸💸💸

רווחים פוטנציאליים: ממוצע של $20-$50 לשעה.

לפי ההערכות, תעשיית הבריאות והכושר תמשיך לגדול ב-7% בכל שנה ולהיות שווה יותר מ-96 מיליארד דולר בארה"ב לבדה עד 2024. אז זו תעשייה צומחת שעדיין אפשר להתחבר אליה.

בימים אלה, אתה יכול ללמד שיעורים באופן אישי או באינטרנט. ואם אתה רוצה להפוך את זה לעסק מן המניין, אתה יכול לעשות את שניהם.

אם אתה רוצה ללמד שיעורי כושר אישיים, הדבר הראשון שתצטרך הוא האישורים הדרושים. בדוק עם חדר הכושר או מרכז הכושר שאליו אתה רוצה להגיש בקשה וראה אילו אישורים הם דורשים. בחינות הסמכה יכולות לעלות בין כמה מאות דולרים לאלפי דולרים. אז ודא שאתה יודע אילו בחינות המעסיק שלך דורש.

חלק מחדרי כושר משלמים לפי שעה, אחרים לפי ראש (כמה אנשים נרשמים לשיעור שלך). לכן חשוב ליצור סגנון הוראה משלך. אם תיצור קהל של תלמידים נאמנים, סביר יותר שחדר הכושר יבקש ממך לחזור ואולי אפילו יוסיף שיעורים נוספים לסגל שלך.

דרך מצוינת לבנות עוקבים היא גם להעביר את האימונים שלך לאינטרנט. קח את @MrandMrsMuscle – הם שמו טיזרים לאימון קצר בעמוד האינסטגרם שלהם, יש להם אימונים זמינים ב-YouTube ופיתחו אפליקציית כושר משלהם.

כל זה הביא להם יותר מ-1.5 מיליון עוקבים וזרם קבוע של הכנסה פסיבית כשהם מוסיפים אימונים חדשים מדי שבוע – הם אפילו מוסיפים תוכניות ארוחות לשירותים שלהם.

למידע נוסף: בניית מותג כושר של מיליוני דולרים ללא שיווק בתשלום

אם אתה מישהו שנהנה להתאמן, זו הבלאגן נהדר לקבל תשלום בזמן שאתה מזיע. ואם תהפוך את זה לעסק מן המניין, תוכל להרוויח קצת כסף אמיתי.

27. ארגן דברים של אחרים

מאמץ: בינוני

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: $30–$130 לשעה.

אם מארי קונדו לימדה אותנו משהו, זה שלפעמים, כל מה שאנחנו צריכים זה קצת עזרה בארגון הדברים בחיינו. אם אתה מישהו שיש לו כישרון לארגון ואוהב לעזור לאנשים, זו עשויה להיות הופעת חלומותיך.

בממוצע, מארגן מקצועי מרוויח כ-$50 לשעה בארה"ב. זה יכול לכלול יותר מסתם הכנסת חבורה של דברים לקופסאות. זה אומר להבין את הלקוחות שלך ולמצוא מערכת ארגונית שעובדת עבורם ועבור חייהם.

מארגנים מקצועיים נשכרים ליותר מארגון חפצים בבית. אתה יכול גם לעזור בארגון מחדש של עסק, ארגון מידע דיגיטלי, ניהול זמן ואפילו פנג שואי.

אתה יכול להירשם באתרי קבלן כמו Thumbtack ו-Westtenth. משם, אתה יכול לציין מה הכישורים שלך ואת התעריפים שלך. אז גשו לארגון!

28. הפוך למתרגם

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: בין $10-$100 לשעה.

בשנת 2021, 46.2 מיליון מהגרים נכנסו לארה"ב. העולם הופך יותר ויותר מחובר, אז אם אתה שולט ביותר משפה אחת, אתה יכול להשתמש בזה כדי להרוויח קצת כסף נוסף.

עם אתרים כמו Translate.com, Unbabel ואפילו Fiverr, קל למצוא הופעות שמבקשות שירותי תרגום. חלק מהאתרים דורשים ממך לעבור מבחן כדי להראות את רמת השטף שלך ולאחר מכן לבסס את שיעור השכר שלך על זה.

יש אתרים שמתמחים בפוסטים בבלוגים והגהה, ואתרים שעושים רק אפליקציות מובייל או קומיקס אינטרנטי. אם יש מילים מעורבות, סביר להניח שתמצא גם הופעת תרגום.

הנה רשימה קצרה של 5 אתרים שיעזרו לך להתחיל:

  • Tethras: עבודה עם מפתחי אפליקציות לנייד.
  • TextMaster: תוכן אינטרנט, כתיבה והגהה.
  • תמלול ודיווח בהייטק אמריקאי: מספק שירותים לרשויות אכיפת החוק ולסוכנויות ממשלתיות.
  • Aberdeen Languages Services: שירותי תרגום עסקי.
  • GlobaLink Translations: מתמחה בתרגום רפואי, תרופות, פסיכולוגיות ומחקר.

אם יש לך ידע מיוחד בשפה אחרת, זו דרך אחרת לגמרי שאתה יכול להתעמק בו. לדוגמה, על פי סעיף 1557 לחוק טיפול במחיר סביר, כל בתי החולים נדרשים להציע מתרגמים מוסמכים למטופלים שלהם. ומכיוון שאתה מציע סוג מיוחד של תרגום, אתה יכול לגבות יותר לשעה עבור השירותים שלך.

הדבר הגדול בהופעה הזו הוא שאתה יכול לעשות שעות משלך ולהגדיר תעריפים משלך. אתה גם יכול לעזור לאנשים שאחרת היו מרגישים אבודים במצבים משפטיים או רפואיים. נוסף על כך, אם לימוד שפות הוא משהו שאתה נהנה ממנו, אתה יכול לקבל תשלום כדי להמשיך בלימודים.

29. הפוך לקונה מסתורין

מאמץ: נמוך

מינוף: נמוך

עלויות הפעלה: 💸

רווחים פוטנציאליים: ממוצע של $20 לשעה.

אם אתה אוהב קניות, למה לא לקבל תשלום כדי לעשות זאת? קונים מסתוריים נשכרים כדי לדווח על חוויותיהם בחנויות ספציפיות. בדרך כלל הם נקראים כאשר הועלתה תלונה או דאגה לגבי אותה חנות.

בשל כך, החובות שלך יכולות לכלול כל דבר, החל מצילום של חלון הראווה ועד לקניית פריט ספציפי ורישום חווית הקנייה שלך מההתחלה ועד הסוף. כמה אתה מקבל תשלום עבור כל עבודה תלוי במה שאתה מתבקש לעשות.

ההופעה הזו אמנם לא תחליף את העבודה היומיומית שלך, אבל אתה יכול להרוויח עוד קצת כסף בזמן שאתה בחוץ. עם אתרים כמו Bestmark ו-IntelliShop, קל למצוא את ההופעה של Mystery Shopper המתאימה לך.

אבל היזהר, ישנן הונאות של קונים מסתוריים בחוץ. לעולם לא תצטרך לשלם כדי להיות קונה מסתורי. כמו כן, זכור, פעמים רבות עלויות הנסיעה שלך אינן כלולות, אז קחו זאת בחשבון בעבודות שאתם מקבלים.

תהיו יצירתיים: הרוויחו כסף במציאות ובאינטרנט

במקום לעקוב אחר עצות קונבנציונליות, הרעיונות הבלתי רגילים האלה להרוויח כסף מגדילים את הסיכוי שתמצא המולה צדדית שבה תשוקה ורווח חופפים – בלי יותר מדי תחרות.

בין אם אתה מוכר את האמנות שלך, מציע מיומנות נישה או פשוט שוכר משהו שבבעלותך שאנשים רוצים, זכרו שלזרם הכנסה חדש לוקח בדרך כלל זמן לבנות מומנטום. כדאי לבנות לטווח הארוך – אולי עם התוכנית לעזוב את העבודה היומיומית שלך וללכת על המיזם החדש שלך במשרה מלאה – כשתמצא רעיון שאתה נהנה ממנו.

הרעיונות הלא שגרתיים האלה שונים ממשימות עשיית הכסף הטיפוסי שלך, אבל כולם צריכים אדם יצירתי שיעשה דבר אחד: לחבר את הנקודות בין מה שאנשים רוצים לבין פתרונות מחוץ לקופסה שבהם אתה יכול להשתמש כדי לתת להם את זה.


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

דרכים יצירתיות להרוויח כסף שאלות נפוצות

אילו דברים יצירתיים אני יכול לעשות כדי להרוויח כסף?

  • תמכור את התמונות שלך
  • התחל עסק להדפסה לפי דרישה
  • ללמד שיעורים מקוונים
  • למכור פסולת מזון
  • המלץ על המוצרים האהובים עליך
  • השכרת את השטח הלא מנוצל שלך
  • להרוויח כסף במטא-וורס
  • למכור NFTs
  • מכירת שירותים

איך אני יכול להרוויח $100 ליום?

  • לקחת חלק במחקר קליני
  • הפוך לקונה מסתורין
  • קבל תשלום כדי לגשת לסקרים מקוונים
  • הפוך להיות מושבע מקוון
  • ענה על שאלות באינטרנט
  • בדוק אתרי אינטרנט

מהן כמה דרכים מוזרות להרוויח כסף?

  • תמכור את הפלזמה שלך
  • השכר את עצמך בתור חבר
  • הפוך למלטף מקצועי
  • שלי ביטקוין
  • חכה בתור לאנשים אחרים

Woman writing in a notebook.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button