רעיונות לעסקים

29 רעיונות כיצד להקים עסק קטן באינטרנט בשנת 2022

לניהול עסק קטן בהחלט יש את המשיכה שלו, אבל זה גם מגיע עם מערך אתגרים משלו. האמת היא שהקמת עסק מכל סוג היא עבודה קשה. בעוד שחלקם עשויים לחשוב על האינטרנט כתוכנית להתעשר-מהר, העקרונות העסקיים הבסיסיים תקפים. במדריך זה נדריך אותך שלב אחר שלב כיצד להקים עסק קטן באינטרנט .

במציאות, "מקוון" הוא רק ערוץ שמחבר עסקים לאנשים. זהו כלי רב עוצמה המאפשר לך להגיע לכל אחד מכל מקום בעולם. אבל יצירת עסק עם זה עדיין קשורה לחיבור הלקוחות הנכונים עם ההצעה הנכונה.

אינספור אנשים כבר עשו את הקפיצה ליזמות. ועם הרעיונות העסקיים המקוונים הנכונים ושפע הון עצמי של זיעה, גם אתה יכול.

לא מדובר בטריק אחד פשוט משנה חיים. פתיחת עסק מקוון לא עובדת כך. במקום זאת, כדי לעזור לך למצוא רעיונות עסקיים רווחיים באינטרנט, ריכזנו אוסף של דרכים פשוטות להקים עסק מבלי לעזוב את העבודה היומיומית שלך.

איך להקים עסק קטן באינטרנט💰

  • 29 הרעיונות העסקיים הטובים ביותר באינטרנט
  • איך להקים עסק מקוון
  • הבא לחיים את הרעיון העסקי המקוון שלך
  • שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים מקוונים

חינם: הרשימה הגדולה של רעיונות עסקיים

כדי לעזור לך למצוא את ההשראה להתחיל, ריכזנו רשימה של 100+ רעיונות עסקיים מבוקשים, מחולקים לקטגוריות כמו כושר, ביגוד ומשחקים.

29 הרעיונות העסקיים הטובים ביותר באינטרנט

תוהה מהם כמה רעיונות טובים לעסקים קטנים? עיין ברשימה הבאה כדי למצוא את הרעיון העסקי הרווחי ביותר עבורך.

  1. התחל קו בגדים משלך
  2. פתחו עסק דרופשיפינג
  3. מכור את האמנות שלך באינטרנט
  4. הפוך לסופר עצמאי, מעצב או מפתח
  5. ללמד קורס מקוון
  6. הפוך את הממצאים שלך בחנות יד שניה
  7. פרסם ספר משלך
  8. פתח בלוג
  9. הפוך לעוזר וירטואלי
  10. נסה את כוחך להיות משפיע
  11. בניית אפליקציות ואתרי אינטרנט
  12. הפעל פודקאסט
  13. הפוך למשווק שותפים
  14. אצור תיבות מנוי
  15. לפתח מוצר נישה
  16. צור מוצרים בעבודת יד
  17. הפוך למנהל מדיה חברתית
  18. השקיעו בנדל"ן
  19. למכור בשווקים
  20. הפוך למתרגם
  21. התחל משרד רואי חשבון או הנהלת חשבונות
  22. הפוך למאמן כושר מקוון
  23. צור ומכור NFTs
  24. התחל עסק לאימון מקוון
  25. עשה עבודת קריינות
  26. הפוך ליועץ פרסומות
  27. בניית אתרי נישה
  28. התחל קהילת חברים
  29. קדם פוסטים ממומנים באינסטגרם

1. התחל קו בגדים משלך

אם יש לך כמה עיצובים בראש וקצת זמן על הידיים שלך, אתה יכול להוציא את חברת הבגדים שלך לדרך.

אם כבר בבעלותך חנות Shopify, תוכל להגדיר קו בגדים משלך באמצעות Printify, Printful או אפליקציית מקורות מוצר דומה. כל אחד מקשר אוטומטית את החנות שלך למדפסות הלבשה ויצרני בגדים. הם גם מטפלים בכל שלב בתהליך הגשמה הקמעונאי עבורך, ומעניקים לך את החופש לעצב ולשלוח מגוון רחב של חלקים ישירות מהשער.

למה לפתוח קו בגדים?

  • אין דבר מספק יותר מליצור מוצרים שאנשים ישתמשו בהם כל יום.
  • ברגע שתבנה את חנות Shopify שלך, תוכל להתחיל למכור באופן מיידי. הודות לאפליקציות הדפסה על פי דרישה, תהליך העיצוב והאספקה של הבגדים המותאמים אישית שלך יועל ופושט.
  • אתה תאהב את התחושה של לראות את העיצובים שלך מתעוררים לחיים על ידי הפיכת היצירתיות שלך למשהו אמיתי ורווחי.

thinkpup השתמשנו ב-Printful כדי ליצור את THINK PUP, חנות הלבשה לבעלי כלבים, ובסופו של דבר הרווחנו מעל 1,200 דולר תוך שלושה שבועות בלבד. עם קצת זמן ומחקר, אתה יכול להיות גם בדרך לבנות חברת חולצות מצליחה.

אספנו כמה משאבים שימושיים שיעזרו להצמיח את עסק ההלבשה שלך בכל שלב, החל מיצירת הסיפור של המותג שלך ועד לקידום המוצרים שלך עם שיווק משפיעים:

  • 21 תבניות מקוונות של חולצות טריקו מוכנות לשימוש ומוכנות
  • כיצד לפתוח עסק מקוון לחולצות טריקו
  • למעריצים: איך ליצור ולמכור סחורה משלך
Template Icon

קורס חינם: בניית עסק להדפסה לפי דרישה

למד כיצד ליצור ולמכור בקלות מוצרים ממותגים משלך. מומחה המסחר האלקטרוני אדריאן מוריסון חולק את המסגרת שלו להשקת חנות הדפסה על פי דרישה מוצלחת בקורס הווידאו החינמי שלנו.

הירשם בחינם

2. השקת עסק קטן דרופשיפינג

חושבים שאתם צריכים מחסן מלא במלאי כדי לנהל עסק משלכם? תחשוב שוב! דרופשיפינג היא דרך מצוינת לפתוח עסק בתקציב. אתה יכול לצאת לדרך על ידי רכישת מוצר קיים מראש מספק ושהוא ידאג לדברים כמו אריזה ומימוש.

תהליך זה מאפשר לך לדלג על הרבה מכשולים שעשויים להפריע לך להקים עסק משלך. חשוב מכך, זה מבטל את הסיכון לגלות שאין שוק למוצר שלך לאחר ביצוע הזמנה ענקית אצל יצרן או ספק.

למה לבחור בדרופשיפינג?

  • אינך צריך למלא מוצרים במיקום פיזי, כלומר תזרים המזומנים שלך לא יקושר במלאי. יש פחות סיכון מזומן מראש.
  • בכל פעם שמתבצעת רכישה, אתה מבצע הזמנה אצל צד שלישי והוא מטפל עבורך בשאר התהליך. מכיוון שאתה לא צריך להתמודד עם דברים כמו מעקב אחר מלאי או חבילות דיוור, דרופשיפינג מבטל הרבה כאבי ראש פוטנציאליים ליזמים מתחילים.
  • אין מחסן אומר שאתה יכול לנהל את העסק שלך מכל מקום. בין אם זה הסלון שלך או בית הקפה בהמשך הרחוב, אתה מחליט מאיפה אתה רוצה לעבוד.

אם אתה מעוניין בדרופשיפינג, קרא את המדריך האולטימטיבי שלנו לדרופשיפינג כדי לעזור לך להתחיל.

אם אין לך רעיונות לחנות מקוונת, הנה כמה אסטרטגיות לצמצום המוצר המושלם:

  • מצא מוצרים למכירה ב-DSers.
  • קרא את המדריך שלנו מצא מוצר למכירה: 12 אסטרטגיות למציאת המוצר הרווחי הראשון שלך.
  • בדוק את 17 המקומות האלה שבהם יזמי מסחר אלקטרוני מגיעים כדי למצוא רעיונות למוצרים.
  • גלה כיצד הרווחנו יותר מ-2,000 דולר בחמישה שבועות עם משקפי גיימינג מיובאים.
Template Icon

סמינר מקוון חינם: הדרך הנכונה לפתוח חנות דרופשיפינג רווחית

למד כיצד למצוא מוצרים עם רווחים גבוהים, לייבא אותם לחנות שלך ולהתחיל למכור – מהר.

שריינו מקום כבר עכשיו

3. מכור את האמנות שלך באינטרנט

בין אם אתה צייר, צלם או מוזיקאי, יש הרבה דרכים לפתוח עסק מקוון ולהפוך את יצירת המופת האחרונה שלך למקור הכנסה עם אתר מסחר אלקטרוני מעוצב להפליא.

אם ציור או צילום הם הצד החזק שלך, אתה יכול למכור את העבודה שלך כהדפסים, קנבסים וכרזות ממוסגרות באמצעות Printify או Printful. זוהי דרך נפלאה להפוך את האמנות שלך למשהו מוחשי שאנשים יכולים לקחת הביתה ולהשתלב בחלל שלהם. האם מוזיקה היא הקטע שלך? אתה יכול למכור את הביטים, השירים, הדגימות ועוד כהורדות דיגיטליות.

פשוט תסתכל על The Drum Broker, עסק דגימות התופים המקוון הגדול בעולם. זה יצר מודל עסקי קטן מצליח ובר קיימא בעזרת אפליקציות כמו FetchApp ו-ShipStation.

למה למכור את האמנות שלך?

  • אתה תהיה חלק מהחיים של אנשים על ידי הכנסת העבודה שלך לבתי הלקוחות.
  • תיצור פלטפורמה להצגת העבודה שלך על ידי הקמת חנות מקוונת.
  • כאמן, יצירת אמנות היא לא רק תחביב – זו דרך חיים. זו ההזדמנות שלך להפוך את התשוקה שלך לזרם הכנסה ואולי לעשות את מה שאתה אוהב למחייתך.

מוכן להביא חיים לרעיון החנות המקוונת שלך? התחל עם המשאב הבא:

  • כיצד למכור אמנות באינטרנט (מאמנים שהצליחו לייצר רווחים)

מדריך חינם: כיצד למצוא מוצר רווחי למכירה באינטרנט

מתרגשים לפתוח עסק, אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? המדריך החינמי והמקיף הזה ילמד אותך איך למצוא מוצרים מעולים, חדשים בטרנדים עם פוטנציאל מכירה גבוה.

4. הפוך לסופר עצמאי, מעצב או מפתח

סופרים, מעצבים גרפיים ומפתחים יכולים לפתוח עסק בעלות נמוכה על סמך הכישרונות שלהם. כפרילנסר, תוכל לנצל היטב את כישוריך על ידי עזרה לאנשים ברחבי העולם בפרויקטים שלהם (תוך כדי להרוויח קצת כסף בעצמך, כמובן).

פרילנסר אין פירושו התחייבות לפרויקטים בני חודשים שגוזלים את הזמן הפנוי שלך. אתה יכול בקלות להרים משימות בגודל ביס שמתאימות ללוח הזמנים שלך.

כדי למצוא אנשים שזקוקים לעזרתך, נסה שוק פרילנסרים, כמו Upwork ו- Fiverr.

fiverr homepage

ראוי לציין ש- Fiverr קצת שונה מלוח דרושים מסורתי. כפי שהשם מרמז, הרבה מהמשרות המתפרסמות משלמות $5. המפתח להרוויח כסף גדול ב- Fiverr הוא הגדרת בקפידה את ההצעות שלך כדי שתוכל למכור בקלות את הלקוח תמורת יותר כסף.

לדוגמה, אתה יכול להציע לכתוב הקדמה של 150 מילים לפוסט בבלוג בתור השירות הראשוני שלך בסך $5. כמכירה נוספת, אתה יכול לגבות עוד $10 עבור כל 150 מילים נוספות. אתה יכול להתאים את השירותים שלך עד שתמצא שילוב שהופך את זה לכדאי לך.

אם אתה רוצה שליטה מוחלטת על הסכום שאתה גובה, צור חנות Shopify. אתה יכול לרשום את השירותים שלך כמוצרים ולהשבית את המשלוח, מכיוון שלמעשה לא תספק שום דבר פיזית ללקוחות שלך. אתה יכול אפילו להשתמש באפליקציות כמו BookThatApp ויומן אירועים כדי לתת ללקוחות שלך את האפשרות לקבוע פגישות.

למה עצמאי?

  • כשאתה עצמאי, אתה בוחר באילו פרויקטים אתה רוצה לעבוד וקובע את לוח הזמנים ואת מקום העבודה שלך.
  • לקבל תשלום כדי לעשות משהו שאתה טוב בו זו הרגשה מתגמלת, בין אם אתה מחפש לצאת לדרך בעצמך או סתם רוצה להרוויח קצת כסף נוסף בסוף השבוע.
  • אם אתה חדש בכתיבה, עיצוב או פיתוח, פרילנסר הוא דרך מצוינת לבנות את תיק העבודות שלך ולקבל קצת ניסיון אמיתי במגוון רחב של תעשיות. אתה עלול לגלות שיש לך כישרון או תשוקה למשהו שמעולם לא ציפית.

אם פרילנסר נשמע כמו רעיון טוב לאתר להרוויח כסף עבור אורח החיים שלך, ריכזנו כמה מאמרים נהדרים שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מזמנך:

  • 7 דרכים להיות פרודוקטיביים יותר בזמן עבודה מהבית
  • 13 כלים ואפליקציות נסיעות בחינם שגורמים לעבוד מרחוק לעבוד בשבילך

5. ללמד קורס מקוון

לימוד קורס מקוון הוא רעיון עסקי בהשקעה נמוכה ליצירת הכנסה פסיבית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להרכיב סרטון הדרכה המסביר נושא שאתה מכיר ואז לארח אותו באתר האישי שלך.

למרות שזה דורש מאמץ מראש, אם תצליחו לעצב סדרת הדרכות וידאו פופולרית, בעלת ערך גבוה, תרוויחו כסף על בסיס מתמשך כשאנשים ממשיכים להירשם לקורס שלכם.

כדי להתחיל ליצור את הקורס המקוון הראשון שלך, עשה סיעור מוחות על נושא שאתה מכיר מספיק טוב כדי ללמד מישהו איך לעשות מאפס. זה יכול להיות ממש כל דבר – הפקת מוזיקה, שיווק במדיה חברתית, פיתוח אתרים, אתה שם את זה.

לאחר מכן, תרצה לתפוס אפליקציית שידור מסך, כמו ScreenFlow, כדי להקליט את המסך והקול שלך בזמן שאתה מנחה את התלמידים שלך במדריך שלך. ScreenFlow מגיע גם עם חבילת עריכת וידאו מובנית, המאפשרת לך לצלם ולחתוך את כל הסרטונים שלך באותה פלטפורמה.

למה ללמד קורס מקוון?

  • עם קורס מקוון, אתה ממש יכול להגדיר אותו ולשכוח אותו. קחו כמה ימים או שבועות, תלוי במורכבות שאליה אתם שואפים, לבנות קורס מקוון, ויכול להיות שאתם קוטפים את הפירות במשך שבועות.
  • כבר יש לך את הידע, אתה רק צריך לשתף אותו. התמקד ללמד משהו שאתה כבר מומחה בו והשאר יבוא באופן טבעי, בין אם זה בניית אפליקציות iOS, יצירת תקציבים חודשיים או הפעלת מסעות פרסום בפייסבוק.
  • ללמד מישהו מיומנות חדשה זה הפרס שלו. אמנם יש בהחלט כסף להרוויח ללמד קורסים מקוונים, אבל לעזור לאנשים אחרים היא תמיד חוויה מספקת בפני עצמה.

6. הפוך את הממצאים שלך בחנות יד שניה

אם אתה אוהב להקים חנויות יד שניה ולחפש עסקאות מצוינות, רעיון עסקי מצוין של מסחר אלקטרוני הוא למכור את אוצרות היד השנייה שלך באינטרנט.

הלקוחות הפוטנציאליים שלך רוצים לקנות דברים מגניבים, אבל הם לא רוצים לחפור בגופיות כדורגל ישנות וחגורות צמות כדי לשים את ידיהם על הממצא המדהים הזה. נצל זאת על ידי מיצוב כאוצרת אמין שיכול לצאת ולגלות את יצירות הוינטג' הנהדרות עבור אחרים.

למה למכור ממצאים מחנות יד שניה?

  • בואו נודה בזה, בכל מקרה הייתם מסתרקים במדפים של חנויות יד שניה, אז אולי כדאי שתרוויחו קצת כסף בזמן שאתם עושים זאת על ידי הפעלת ההתמכרות לקניות שלכם.
  • השוליים עצומים. כובע הכדור של RadioShack של $2 שמצאת בסוף השבוע? אתה יכול להפוך אותו לכובע וינטג' של $40.
  • אתה מוכר משהו ייחודי. בשום מקום אחר באינטרנט אנשים לא יוכלו למצוא את קולקציות הוינטג' שהרכבת.

רוצה להפוך את הדברים המגניבים שלך לכסף לפיצה? עיין במדריכים הבאים כדי לגרום למוצרים שלך להיראות נהדר בתמונות:

  • המדריך הסופי של עשה זאת בעצמך לצילום מוצר יפה
  • 7 שלבים לצילום מוצרי לבוש יפהפה בעשה זאת בעצמך

7. פרסם ספר משלך

זה בסדר להודות בזה: חשבת על פרסום ספר משלך מתישהו. אמנם לראות את שמך ברשימת רבי המכר אולי נראה כמו חלום צינור, אבל זה בעצם לא כל כך רחוק מהישג יד.

זה לא משנה אם זה רומן מדע בדיוני, מדריך שיווקי או ספר תמונות לילדים, יש עכשיו הרבה אפשרויות לפרסום עצמי מוצלח של העבודה שלך. אלה כוללים שחרור הכתיבה שלך כספר אלקטרוני עם אפליקציית ההורדות הדיגיטליות או שימוש בשירותי הדפסה לפי דרישה כמו Blurb ו-CreateSpace.

digital downloads app

כדי למכור ספרים אלקטרוניים דרך החנות המקוונת שלך, התקן את אפליקציית ההורדות הדיגיטליות ותוכל מיד להחזיק קבצים דיגיטליים כמוצרים. לאחר הרכישה, הספרים האלקטרוניים שלך יישלחו ללקוחות שלך באמצעות דואר אלקטרוני או כקישור להורדה ישירה.

אם תבחר למכור עותקים פיזיים של הספר שלך, תצטרך רק לבצע הזמנה עם Blurb או CreateSpace בכל פעם שעבודתך נרכשת. הם ידפיסו את הספר שלך בהתאמה אישית ויטפלו בכל תהליך האחסון וההגשמה.

למה להוציא ספר?

  • מה הטעם לכתוב משהו אם אין מי שיקרא אותו? הוצאה עצמית היא הדרך המהירה ביותר להעביר את הספר שלך לידיהם של קוראים פוטנציאליים.
  • הדפסה, אחסון ומשלוח מטופלים הודות לשירותים כמו Blurb ו-CreateSpace.
  • כתיבה יצירתית היא התשוקה שלך ומגיע לך להיות מסוגל להרוויח כסף תוך כדי משהו שאתה נהנה ממנו.

מוכן להגשים את החלומות שלך להיות סופר שפורסם? משאבים אלה יעזרו לך בדרך לפסגה:

  • איך להקים עסק: 12 השלבים שכל מייסד נתקל במסע היזמי שלו
  • פריצת העיתונות: דרכים חכמות להשיג סיקור עיתונות חינם עם אפס תקציב

8. התחל בלוג

הבלוג עבר כברת דרך מאז הקמתו. מה שהיה פעם יומן וירטואלי הפך כעת לכלי שיווקי ואפילו לכלי מונטיזציה.

בין אם אתה מרוויח כסף מפרסום פוסטים ממומנים, אירוח מודעות של צד שלישי או מכירת המוצרים שלך, בלוג הוא רעיון עסקי מקוון נהדר שתוכל להתחיל בבית.

המפתח לפתיחת בלוג מצליח הוא להתמקד בבניית קהל נאמן ומעורב. כשאתה מתחיל בגישה ממוקדת קהל, אתה תטפח קהילה שסומכת עליך. וכשאתה יכול להרוויח אמון, אתה יכול להתחיל להניב הכנסות.

כך התחיל מר מאני שפם את בלוג הפיננסים האישי הפופולרי שלו. מה שהתחיל כתנועה הפך לעסק מצליח שזכה לסיקור תקשורתי ארצי.

mr. money mustache blog

למה לפתוח בלוג?

  • לבלוגים יש פוטנציאל צמיחה בלתי מוגבל. אתה יכול להתרחב לשיווק שותפים, מסחר אלקטרוני, קורסים ובעצם כל מיזם עסקי מקוון אחר. חלק מהבלוגים אפילו משתמשים במודל מנוי בתשלום כדי להגדיל הכנסות.
  • בלוג הוא משחק לטווח ארוך. אמנם לא תראה תוצאות בן לילה, אך סביר להניח שהן יהיו בנות קיימא יותר. בלוג חי באינטרנט לנצח – או לפחות עד שתמחק אותו.
  • זה מאפשר לך לתרגל את הכתיבה שלך – מיומנות חיונית שיש בעסקים ובתקשורת. השתמש בכלים כמו Grammarly או Hemmingway כדי לשפר את הכתיבה שלך.

למידע נוסף על תחילת העבודה, עיין במאמרים הבאים:

  • איך לפתוח בלוג אתה יכול לצמוח לעסק
  • 8 בלוגים מבריקים המנוהלים על ידי חנויות מסחר אלקטרוני (ומה אתה יכול ללמוד מהם)
  • 4 תבניות פוסטים לבלוג מסחר אלקטרוני ליצירת תנועה לחנות שלך
  • איך בלוג הפך לחנות פיזית תוך שנתיים

9. הפוך לעוזר וירטואלי

האם אתה סופר מאורגן ואוהב לעבוד מאחורי הקלעים? אם כן, ייתכן שאתה המועמד המושלם להקים עסק של עוזר וירטואלי (VA).

VA מסייע ליזמים, עסקים ומנהלים לארגן את חייהם האישיים והמקצועיים. ישנו קשת רחבה של תפקידים, החל מתיאום פגישות ועד לניהול שיווק בסיסי וכל מה שביניהם. והכל נעשה באינטרנט.

למה להפוך ל-VA?

  • עבוד עם הלקוח האידיאלי שלך. גם אם אתה לא יודע בהתחלה, עם הזמן תגלה עם מי אתה אוהב לעבוד ומה אתה אוהב לעשות עבורו. אתה יכול לפתח את העסק שלך כדי לספק את ההעדפות האלה.
  • אינטראקציה עם אנשים מכל העולם. כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט כדי לעשות את העבודה שלך ותוכל לקבל את ההזדמנות לעבוד עם לקוחות ואנשי מקצוע בינלאומיים.
  • הגדל את העסק שלך לרשת של VAs. אם אתה הופך עסוק מדי או שיש לך יעדי צמיחה, אתה יכול לשכור ולהכשיר VAs לעבוד תחתך ולהגדיל את הרווחים.

10. נסה את כוחך להיות משפיע

שיווק משפיענים התפוצץ בזירת השיווק, ולמרות שהצרכנים הופכים נבונים יותר, עדיין יש הרבה הזדמנויות עסקיות.

מכיוון שמשפיענים נכנסו למים חמים בגלל שיטות לא ישרות, חלה תנועה לעבר מיקרו-משפיענים – פרופילים עם עוקבים קטנים יותר אך מעורבים יותר. חדשות טובות: אתה לא צריך מיליוני עוקבים כדי להרוויח כסף באינסטגרם.

למה להיות משפיע?

  • זו הזדמנות לקבל היכרות עם שיווק – חשובה במיוחד אם אתה מעוניין להמשיך בכך כקריירה או כמיזם עסקי נוסף.
  • תלמדו על מותגים חדשים ומעניינים. אתה עשוי לגלות מוצרים וחברות שאתה אוהב שלעולם לא היית מוצא לולא ביקשו את שירותיך.
  • זה כל כך קל שקוף יכול לעשות את זה. ובכן, לא פשוטו כמשמעו – אבל אתה יכול להפוך את חיית המחמד שלך לכוכבת אם אתה מתבייש במצלמה.

הנה הטיפים והסיפורים מעוררי ההשראה שלנו שיעזרו לך להתחיל בתור משפיע:

  • מה בעצם צריך כדי להפוך ליוטיובר במשרה מלאה: "תיאוריית כן"
  • איך להרוויח כסף ביוטיוב (ללא מיליון מנויים)
  • היתרון הלא הוגן של הפיכת מגה משפיען למייסד-שותף שלך

11. בניית אפליקציות ואתרי אינטרנט

אם אתה מתמצא בטכנולוגיה, רכוש כמה כישורי קידוד והתחל לבנות. בין אם זה אפליקציות לנייד, אפליקציות Shopify או אתרים, אתה יכול ליצור מוצרים דיגיטליים לרכישה או כספק שירות.

לדוגמה, אתה יכול ליצור תבנית ערכת נושא מותאמת אישית של Shopify ולמכור אותה לסוחרים המחפשים גישת עשה זאת בעצמך במחיר משתלם לעיצוב האתר שלהם. או לעבוד עם לקוחות ישירות כדי לבנות אתרים ואפליקציות המותאמות לצרכים הספציפיים שלהם.

למה לבנות אפליקציות ואתרים?

  • הטכנולוגיה לא הולכת לשום מקום, והביקוש לכישורים הטכניים הדרושים לבניית אפליקציות ואתרים רק ימשיך לגדול.
  • יש מספר אינסופי של פלטפורמות ומערכות בחוץ. אם אתה משתעמם מאחד, למד ותעבור לאחר.

למידע נוסף על בניית אפליקציות, עיין במאמרים הבאים של Shopify Partners:

  • כיצד לבנות אפליקציית Shopify בשבוע אחד
  • 4 טיפים חיוניים לבניית ערכת ה-Shopify הראשונה שלך

12. השקת פודקאסט

אם אתה אוהב את הצליל של הקול שלך, שקול להקליט אותו לפודקאסט. פודקאסטים הם רעיון עסקי ביתי נהדר עם אפשרויות מונטיזציה מרובות, בדומה לפתיחת בלוג.

זה מה שאתה צריך כדי להתחיל את הפודקאסט שלך:

  • מיקרופון איכותי
  • תוכנה להקלטת אודיו
  • תוכנה להקלטת שיחות

כדי לקדם את הפודקאסט שלך, שקול לשתף פעולה עם דמויות בולטות כאורחים בתוכנית שלך. עודדו את המאזינים להשאיר ביקורות ולשתף את הפודקאסט שלכם עם החברים והמשפחה שלהם.

למה להתחיל פודקאסט?

  • פודקאסטים ממשיכים לצמוח בפופולריות. לפי Podcast Insights, 51% מהאמריקאים האזינו לפודקאסט.
  • פודקאסט מוצלח יכול להוביל לאפשרויות אינסופיות: להפוך את הפרקים שלך לבלוג, לבקש ספונסרים ומפרסמים וליצור קשרים שלא הייתם מצליחים לעשות קודם לכן.

13. הפוך למשווק שותפים

שיווק שותפים הוא כאשר אתה ממליץ על מוצר או שירות על ידי שיתוף בבלוג או במדיה חברתית לרשימת הדוא"ל שלך, באתר האינטרנט שלך או בערוצים אחרים. אתה מרוויח עמלה בכל פעם שמישהו מבצע המרה דרך קישור ההפניה או הקוד הייחודיים שלך.

מצא תוכנית שותפים שמתאימה לתחומי העניין שלך, למותג האישי ולקהל היעד שלך. Affiliate Future, ShareASale ו-FlexOffers הם כמה דוגמאות. לאמזון יש תוכנית שותפים משלה, ואתה יכול גם לבדוק את תוכנית השותפים של Shopify.

לאחר שנרשמת, התחל לשתף. צור פוסטים במדיה חברתית, מאמרי בלוג, הודעות דוא"ל ותוכן אחר על עד כמה המוצר או השירות שאתה מקדם מעולים. אל תרוות יתר על המידה את הקהל שלך במודעות, אחרת אתה עלול להיראות כספאמי או לא אותנטי.

למה לעשות שיווק שותפים?

  • זה קל: סביר להניח שאתה כבר מקדם את המוצרים והשירותים שבהם אתה משתמש. עכשיו אתה יכול לקבל על זה תשלום!
  • שיווק שותפים הוא מקור מצוין להכנסה פסיבית. עם תוכנית השותפים של Shopify, שותפים מרוויחים בממוצע $58 עבור כל משתמש שנרשם לתוכנית בתשלום ו-$2,000 עבור כל הפניה פלוס.

14. אצור תיבות מנוי

קופסאות מנוי הן חבילות נושא של מוצרים שונים. יש קופסאות מנויים כמעט בכל תעשייה, מערכות הכנה לארוחה וחטיפי יצירה ועד מוצרי כושר ואיפור. אתה יכול לאצור תיבות מנוי סביב כמעט כל נושא לבחירתך.

Bokksu, למשל, אוצר חטיפים יפניים ושולח אותם ללקוחות בכל חודש.

Bokksu snack box

כאשר אתה אוצר קופסאות מנויים, אתה עובד עם מותגים ובעלי מלאכה כדי לרכוש ולמכור מחדש את המוצרים שלהם בהיצע מצורף. בדרך כלל, צרכנים מצפים להיות מופתעים ממה שיש בקופסה, אם כי יש כמה (כמו ערכות הכנה לארוחה) שבהם הלקוח בוחר מה הוא מקבל.

למה לאצור תיבות מנוי?

  • זה עסק עונתי בר קיימא. למרבה האירוניה, קופסאות "מנויים" נרכשות כמתנות לעתים קרובות יותר מאשר עבור הקונה עצמו. אז אם אתה מעוניין לנהל את העסק המקוון שלך רק חלק מהשנה, זה יכול להיות מודל ששווה לבדוק.
  • זו תעשייה צומחת. מכירות מסחר המנויים צמחו מ-16 מיליארד דולר ב-2019 לכמעט 28 מיליארד דולר ב-2021.
  • אתה לא צריך ליצור מוצרים משלך. במקום זאת, תוכלו להשתמש במוצרים מוכחים ומוצלחים ופשוט להרכיב אותם באריזה יפה.

מעוניין לגלות כיצד להתחיל את עסק תיבת המנויים שלך? למד ממשאבים אלה:

  • כיצד להקים עסק מנויים: מדריך קצר
  • כיצד להשיק תיבת מנוי: שיעורים מעסק מצליח קוריאני בתחום היופי
  • עיצוב קופסת מנוי ששווה לארוז כל חודש

15. לפתח מוצר נישה

אם אתה מזהה הזדמנות בנישה מסוימת, ייתכן שתעבור על הרעיון העסקי המקוון המצליח הבא שלך. מוצרי נישה פונים לקהל ייחודי. כשהם עושים זאת היטב, הם משרתים קהילה ספציפית.

נישות יכולות להתבסס על תעשייה, דמוגרפיה, נקודת מחיר, גיאוגרפיה, ערכים, תכונות מוצר ועוד. באמת, נישה יכולה להיות כל דבר ספציפי מספיק כדי למקד לקבוצה קטנה של לקוחות פוטנציאליים. לדוגמה:

  • צרכנים מודעים: חשבו על מוצרים ומותגים טבעוניים, ברי קיימא וידידותיים לסביבה.
  • בעלי חיות מחמד: אתה יכול אפילו לקדוח לפי סוג חיית מחמד.
  • עובדים מרוחקים: לאנשי מקצוע אלה יש תכונות ספציפיות השונות מהעובד המשרדי המסורתי.

למה לפתח מוצר נישה?

  • מוצרי נישה הם ייחודיים ולכן ראויים לבאזז. הצלחה מוקדמת יכולה להיות כל מה שאתה צריך כדי לקדם סיקור עיתונאי עם אפס תקציב.
  • אף על פי שהנישה נמוכה עשויה להיות מפחידה עבור חלקם, בחירה בלקוח יעד ספציפי מקלה על יצירת שיווק ומסרים המהדהדים. במקום לנסות לדבר עם קבוצה רחבה ומגוונת, אתה מדבר עם קבוצה של אנשים עם הרבה מאפיינים משותפים.

16. צור סחורה בעבודת יד

אם אתה ערמומי במיוחד, מכירת מוצרים בעבודת יד תהיה רעיון עסקי נהדר עבורך. בין אם אתה מייצר תכשיטים, מסגרות לתמונות או רהיטים, רעיון עסקי אחד הוא לייצר רווחים בכישורי האומנות שלך ולמכור מוצרים באינטרנט.

בעוד שאתה יכול להשתמש בפלטפורמות כמו Craigslist או Etsy, החנות המקוונת שלך תעניק לך יותר שליטה ותקל על המעקב והביצוע של הזמנות.

למה למכור מוצרים בעבודת יד?

  • הקדישו כמה או מעט זמן שתרצו. זו בחירה שלך כמה גדול אתה רוצה לגדול.
  • צור לפי לוח הזמנים שלך. הכינו את הסחורה בעבודת יד שלכם בלוח זמנים קבוע, כשיש לכם זמן פנוי, או מתי שתרצו.
  • הפוך את התשוקה שלך להכנסה. כמו רבים מהרעיונות העסקיים המקוונים ברשימה זו, מאמץ יזמי המגובה בתשוקה מוביל לחוויה מספקת יותר.

מוכן למצוא בתים חדשים לעבודות היד שלך? התחל כאן:

  • גידול מותג בעבודת יד: המסע של משפחה אחת מ- Etsy ל- Shopify
  • העסק של עשה זאת בעצמך: 16 דברים לעשות ולמכור באינטרנט

17. הפוך למנהל מדיה חברתית

ניהול יעיל והגדלת חשבונות מדיה חברתית היא מיומנות. אם יש לך את הצ'ופרים, שקול להיות מנהל מדיה חברתית או יועץ למותגים.

אתה תהיה אחראי על שמירה על נוכחות חברתית של חברה באינטרנט, פיתוח אסטרטגיית השיווק החברתי שלה, ניהול קמפיינים ומשימות קשורות אחרות. זה רעיון עסקי מוצק עם הרבה ביקוש, עם משרות ברשתות החברתיות שצפויות לגדול ב-10% עד 2030, ולא צריך כל כך הרבה הון סטארט-אפ כדי להתחיל.

כדי להתחיל, צור אתר אינטרנט, ערוצי מדיה חברתית משלך (הגדל אותם והשתמש בהם כהוכחה חברתית כדי לזכות בלקוחות!), ומערכת לעיבוד תשלומים. ככל שתצבור ניסיון רב יותר, תוכל להתחיל לספק מענה למגוון רחב יותר של צרכי מדיה חברתית, כמו צמיחת פרופיל, הסברה או ניהול חסות למותג.

למה לפתוח עסק לניהול מדיה חברתית?

  • לעסק מבוסס שירותים יש מעט חסמי כניסה וקל יחסית להתחיל.
  • אתה יכול להיות הבוס של עצמך ולהחליט על פוטנציאל ההשתכרות שלך. ככל שתוכל להראות יותר ניסיון ותוצאות, כך דמי השירות שלך יכולים להיות גבוהים יותר.
  • אתה יכול להפוך משהו שאתה כבר עושה כל יום לפעילות להרוויח כסף כמנהל מדיה חברתית.

מוכן להקים עסק משלך לניהול מדיה חברתית? התחדשו בידע במדיה החברתית עם המשאבים הבאים:

  • מעבר ללייקים ולעוקבים: כיצד ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית שמוכרת
  • 10 דוגמאות למסחר אלקטרוני מעוררות השראה של מדיה חברתית שנעשתה נכון (ואיך אתה יכול ליישם אותן)

18. השקיעו בנדל"ן

זה אולי נשמע מפחיד כשאתה שומע את זה, אבל השקעה בנדל"ן היא לא קשה לפרוץ לאחר שתבצע את המחקר שלך. בהתאם לשוק, השגת ידך על הזדמנויות כמו הלוואות FHA נגישות יכולה להיות ההתחלה שאתה צריך כדי להבטיח עסק זורם מזומנים מההתחלה.

עם נדל"ן, אתה לא צריך לדאוג לגבי מלאי מלאי או בעיות בשרשרת האספקה. במקום זאת, אתה יכול לחפש נכסים מהנוחות של הספה שלך. יש לקחת בחשבון עלויות הפעלה ודרישות רכישה, אבל אתה יכול לקבל הלוואות כדי לעזור לכסות אותן.

ניתן להשקיע מחדש את תזרים המזומנים שאתה יוצר עם הנכס הראשון שלך בקניית הבא שלך. עשה זאת מספיק פעמים ותוכל להתחיל להרוויח מספרי הכנסה רציניים.

למה להשקיע בנדל"ן?

  • זוהי השקעה לטווח ארוך בעסק עם נכסים מוערכים ותזרים מזומנים כמעט מיידי.
  • נדל"ן תמיד יהיה מבוקש כצורך ולא רק כרצון.
  • זה יכול להיות יד-off יחסית עם מבנה הניהול הנכון במקום.

19. למכור בשווקים

היכולת למכור את הסחורה שלך בשווקים אינה חדשה. עם זאת, זו עדיין דרך מאוד משתלמת לפתוח עסק מקוון בר קיימא. פלטפורמות מוכרים כמו eBay, Bonanza, Etsy, Offerup או Facebook Marketplace הופכות את תהליך רישום המוצרים, לכידת פרטי התקשרות וקבלת תשלומים לקל.

החלק הכי טוב? פלטפורמות המוכר המסיביות הללו כבר מגיעות עם תעבורה מובנית. כמוכר, תפקידך להיות אסטרטגי עם הרישום שלך ולעקוב אחר מה שנמכר ועד כמה כדי שתוכל לייעל את המאמצים שלך. אתה יכול לעשות את כל זה גם מהנוחות של הבית שלך.

למה למכור בשווקים?

  • זה משתלם להתחיל ללא השקעה כבדה מראש.
  • אתה מקבל גישה למאגר של תעבורה שאולי לא תוכל להתחבר אליו בפלטפורמות אחרות.
  • כישורי המכירה המקוונים שאתה רוכש יכולים לתרגם לעסקים סמוכים בהמשך הדרך.

אֶמְצָעִי:

  • 20 אתרי מכירה מקוונים ושווקים למכירת הדברים שלך

20. הפוך למתרגם

ידיעת יותר משפה אחת יכולה להרוויח כסף. יחד עם גישה לאינטרנט ומחשב נייד, אתה יכול להיות בדרך להקים עסק לתרגום מקוון. תעשיית התרגום פורחת – היא הכפילה את גודלה בעשור האחרון.

בתור מתרגם, אתה יכול ליישם את כישוריך לתרגום תוכן, פגישות, קורות חיים, ספרים או אפילו כנסים מקוונים. ככל שאתה משכלל את הכישורים שלך, אתה יכול לטעון לפי שעה או לפי הפרויקט. כך או כך, השורה התחתונה היא שעסק תרגום יכול להיות גם גמיש וגם משתלם ברגע שאתה מתחיל עם הלקוחות הראשונים שלך.

למה לפתוח עסק לתרגום?

  • יש הרבה פלטפורמות תרגום, כמו Gengo, שמוכנות לשלם באופן תחרותי עבור הכישורים שלך למקרה שאתה לא רוצה להקים את העסק שלך בעצמך.
  • לחלופין, קל לרשום את שירותי התרגום שלך בפלטפורמות כמו UpWork לגישה עצמאית יותר לתרגום שבה תוכל לקבוע את המחירים שלך.
  • תרגום יכול להיות עסק גמיש שאינו דורש ניהול מודעות או התמודדות עם מלאי.

21. התחל משרד רואי חשבון או הנהלת חשבונות

נצל את הביקוש הגובר בשוק לחשבונאות והנהלת חשבונות על ידי יציאה לפרילנסר והצעת שירותיך ללקוחות המעוניינים לבצע מיקור חוץ של חלק זה של העסק שלהם. נכון, ככל שיש לך יותר ניסיון והשכלה בתחום כך סיכויי ההצלחה שלך טובים יותר.

אתה יכול לאתחל עסק של הנהלת חשבונות או הנהלת חשבונות עם גישה לתוכנות כמו QuickBooks, קצת מפה לאוזן וקצת עקשנות. כאשר אתה מתחיל לצבור לקוחות ולספק עבודה נהדרת, לקוחות הפניה מתחילים להגיע אלייך. כעסק מבוסס שירותים, החלק הקשה ביותר בפתיחת מיזם הנהלת חשבונות או הנהלת חשבונות הוא להתחיל.

למה לפתוח עסק בראיית חשבון או הנהלת חשבונות?

  • זוהי דרך מצוינת להשתמש בכישורי המתמטיקה שלך תוך מינוף הגמישות של להיות הבוס של עצמך.
  • אתה לא צריך המון לקוחות כדי לייצר הכנסה בת קיימא בכל שנה.
  • עסק מבוסס שירותים כמו הנהלת חשבונות והנהלת חשבונות משגשג בבניית קשרים ולקוחות חוזרים, מה שהופך את החלק השיווקי הדיגיטלי של העסק לניירותי יותר.

22. הפוך למאמן כושר באינטרנט

מאמני כושר כמו Kayla Itsines עושים הרג באינטרנט באמצעות חברות, אפליקציות כושר וספרים אלקטרוניים. אם אתה מיומן באופן טבעי בלהיות פעיל, פתיחת עסק כושר מקוון עשוי להיות דבר לא מובן מאליו.

fitness trainer example

כשאתה מתחיל, אל תשכח למנף את המדיה החברתית – כושר הוא תעשייה ויזואלית. נוכחות בפלטפורמות כמו אינסטגרם ו-TikTok יכולה להיות דרך מצוינת לבנות קהל ולזכות בלקוחות. עם עסק כושר דיגיטלי, אתה יכול גם ליצור מספר זרמי הכנסה שניתן להגדיר באופן פסיבי (תחשוב על ספרי הדרכה דיגיטליים או קובצי PDF של תוכניות אימון).

למה לפתוח עסק מקוון של מאמני כושר?

  • יש כבר ביקוש קיים לאנשים שרוצים עזרה במסע הכושר האישי שלהם.
  • הכל יכול להיעשות באינטרנט. אתה אף פעם לא צריך לפגוש אנשים בחיים האמיתיים לאימון כושר אם אתה לא רוצה.
  • אתה יכול ליצור תוכן ירוק עד כמו קורסים, ספרי בישול או תוכניות כושר שיכולים להמשיך להניב הכנסות ברקע ולדרוש תחזוקה מינימלית.

23. צור ומכור NFTs

opensea homepage

יצירה ומכירה של NFTs היא אחת הדרכים החדשות ביותר לפתוח עסק מקוון. יש שוק נישה נלהב ששווה להתחבר אליו אם אתה ממנף את בניית הקהילה ומצליח למכור NFTs בפלטפורמות כמו OpenSea.

אם אתה אמן ואתה כבר יוצר אמנות פיזית, תרגום מיומנויות אלה ל-NFTs סחירות יכול להתגלות כציר מוצק לעולם העסקים המקוון. ראשית, קבל מידע על מה הם NFTs, היכן באמת טמון הערך שלהם, ואיזה כלים אתה צריך כדי להתחיל לייצר אמנות NFT על blockchain ולפתח מותג.

למה ליצור ולמכור NFts?

  • תעשיית ה-NFT פורחת, עם שווי שוק של למעלה מ-40 מיליארד דולר, ולא מראה סימני עצירה.
  • קל מאוד להתחיל וליצור NFT משלך ברגע שאתה לומד את היסודות.
  • זוהי דרך מוצקה למנף את הכישורים היצירתיים שלך וליצור הכנסה תוך כדי כניסתך לקהל דיגיטלי רחב יותר.

24. התחל עסק לאימון מקוון

בעלי כישורי אימון? הצטרף לתעשיית האימון המקוון והתחיל לאמן לקוחות בנישה שלך. אֵיך? התחל בלהבהיר מה אתה מציע והתוצאות שהלקוחות יכולים לצפות ממאמצי האימון שלך.

מאמנים מקוונים כמו Simone Seol משתמשים באינסטגרם כדי לגשת ללקוחות שרוצים את התוצאות שהאימון שלה מציע. אם אתה מתכוון ללכת למסלול האימון, שיווק במדיה חברתית הוא חובה. הקדשת זמן לקבלת הסמכה בתחום המומחיות הספציפית שלך יכולה לעזור לבסס אותך כמומחה בתחומך ולהגביר את האמינות.

למה לפתוח עסק לאימון מקוון?

  • לאימון מקוון יש פוטנציאל הכנסה גבוה אם יש לך כישורים בינאישיים מוצקים ויכול להשיג תוצאות ללקוחות
  • אין שמירת סף לענף. אתה יכול להתחיל לאמן בכל נושא שאתה מספיק בקיא בו כדי לגבות תשלום עבורו.
  • שיווק מפה לאוזן יכול להיות מקור רב עוצמה ליצירת לקוחות ברגע שתתחיל.

25. עשה עבודת קריינות

אתה יכול להפוך לאמן קריינות מהנוחות של ביתך לאחר שבנית מותג קריינות שמפיקים יכולים לסמוך עליו. אין לדעת מה תוכל להשמיע קול לאחר שתגדיר תחנת הקלטה ביתית משלך.

אתה יכול להקרין ספרי אודיו, סרטוני YouTube, פרסומות באינטרנט, סמינרים מקוונים, שיעורי קורס ועוד. כדי להתחיל, שקול הקלטת הדגמה, הקמת אתר אינטרנט מקצועי והקמת נוכחות במדיה חברתית שתמשוך אליך לקוחות קריינות פוטנציאליים.

זכור שתעשיית הקריינות היא יצירתית, מה שאומר שאולי תצטרך להיות יצירתי באופן שבו אתה מושך לקוחות ומייצר הכנסות. מדריכי קריינות כמו אלה יכולים לעזור לך להתחיל.

למה לפתוח עסק קריינות?

  • פתיחת עסק קריינות יכולה להיות הזדמנות נישה עבור מועמד עם הכישורים הנכונים.
  • יש לו פוטנציאל הכנסה גבוה בהתאם לאופן המינוף שלו.
  • זו יכולה להיות דרך לא שגרתית להרוויח כסף בתעשייה שאינה רוויה יתר על המידה.

26. הפוך ליועץ מודעות

פרסומות נמצאות בכל מקום. למה לא להיות זה שמקבל עמלת ייעוץ מעסקים המעוניינים לייעל את אסטרטגיית הפרסום שלהם? כן, זה עסק שאתה יכול לנהל באופן מקוון. יועצי פרסום כמו מוניקה לואי כבר עושים את זה (ועושים את זה טוב!).

Ad consultant example

מה אתה צריך כדי להתחיל? השלבים הברורים חלים כאן. בחר את סוגי המודעות שאתה רוצה להתמחות בהן – בין אם זה מודעות PPC בגוגל, מודעות אינסטגרם, מודעות פייסבוק, מודעות TikTok, או אפילו מודעות תצוגה – ואז התחל לשווק את השירותים שלך עם אתר מקצועי וחבילות שירותים שונות.

זכור כי ייעוץ אינו מתאים לכל אחד. אתה רוצה שיהיה לך הרבה ניסיון תחת החגורה שלך כדי להבטיח שאתה יכול לספק תוצאות ללקוחות המחפשים את המומחיות שלך במודעות. אם אתה חדש לגמרי באסטרטגיית פרסומות, אולי תרצה לדחות את הייעוץ עד שתצבור ניסיון נוסף.

למה לפתוח עסק לייעוץ פרסומות?

  • מה שאתה גובה עבור עסק לייעוץ פרסומות יכול להיות מדרגי ותלוי מאוד בערך הנתפס.
  • זהו רעיון עסקי מקוון נהדר אם אתה מתמצא באנשים, בניהול ועמידה ב-KPI.
  • אם אתה נהנה מנטוורקינג זו אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח לקוחות ייעוץ.

27. בניית אתרי נישה

המכשול היחיד שעומד בינך לבין בניית אתרי נישה כעסק מבוסס שירות הוא עקומת למידה. לא רק שיש טונות של משאבים חינמיים באינטרנט שאתה יכול להתחבר אליהם כדי ללמוד את הפרטים הקטנים של פיתוח אתרים, אתה יכול גם ללמוד פלטפורמות לבניית אתרים כמו Shopify כדי להשיג מיומנויות סחירות שלקוחות מחפשים באופן פעיל.

אמנם ללמוד לבנות אתרי נישה זה לא קשה, אבל זה החלק השיווקי שעשוי לדרוש יותר עבודה. שקול למצוא את קומץ הלקוחות הראשון שלך בפלטפורמות כמו UpWork, Indeed או Fiverr. ככל שתתחיל להתגלגל, אל תשכח לאסוף המלצות מלקוחות קודמים כך שמכירת השירותים שלך ללקוחות חדשים הופכת קלה יותר.

למה לפתוח עסק נישה באתרי אינטרנט?

  • יש מעט מאוד עלויות הפעלה כדי להתחיל בענף שירותים מבוקש.
  • אתה יכול לקצץ את הזמן שאתה מקדיש ליצירת אתרי נישה בחצי ברגע שאתה יוצר לעצמך תבניות אתרים לשימוש חוזר.
  • בניית אתרי נישה יכולה להיות מיזם עסקי מרתק אם יש לך עין לעיצוב.

בניית אתרי מסחר אלקטרוני נישה עם Shopify? הנה כמה מדריכים שיעזרו לך להתקדם:

  • איך לבנות אתר מאפס: מדריך התחלה מהיר בן 9 שלבים למתחילים
  • בנו על בסיס מוצק: 11 בוני האתרים הטובים ביותר לעסקים קטנים
  • בנה את החנות שלך בקלות: 9 בוני אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר לשנת 2021

28. התחל קהילת חברים

האם אתה יכול לומר תשלומים חודשיים חוזרים? זה בדיוק מה שרעיון עסקי של חברות יכול לעשות עבורך. רעיונות עסקיים לחברות הם בלתי מוגבלים.

אתה יכול ליצור תוכן ולהגדיר אותו מאחורי חומת תשלום, או ליצור קהילה לחברים בלבד שמקבלת גישה למומחיות הנישה שלך על בסיס חודשי. בדוק בקהילות חברות כמו Peak Freelance או Superpath לקבלת השראה.

כשאתה מחליט על מודל עסקי של חברות, קבל ברור לגבי הצעת הערך שלך. אתה יכול לספק ערך בצורה של תוכן כתוב, תוכן וידאו, אימון קבוצתי בלעדי, קובצי PDF, מדריכים, קורסים או חוברות עבודה להורדה. אפשר גם לספק מוצר פיזי חודשי לכל חבר – אם כי זכור שזה אומר התמודדות עם דיוור, יותר הוצאות תקורה ולוגיסטיקה של מלאי.

למה לפתוח עסק לחברות?

  • חברות היא מודל עסקי נהדר בגלל פוטנציאל ההכנסה החודשית החוזרת.
  • אתה יכול למנף את מודל הבנייה של פעם אחת-מכירה-מספר פעמים ליצירת תוכן שהתוכנה מאפשרת.
  • יש הרבה כלים ליצירת חברות מחוץ לקופסה כדי להתחיל במהירות בבניית מרכז שבו משתמשים יכולים ליצור פרופילים משלהם ולצרוך את התוכן שלך.

29. קדם פוסטים ממומנים באינסטגרם

instagram sponsored posts

חשבונות אינסטגרם בכל מיני נישות עושים בנק באמצעות חסויות. הנה סקירה מהירה של איך זה עובד:

  1. להצמיח עמוד אינסטגרם בתעשייה רלוונטית המתאימה את עצמה לחסויות. חשבונות כמו Mochi In The City ו- Studio DIY הם דוגמאות מצוינות לכך.
  2. ודא שאתה מטפח קהל מעורב שמקיים אינטראקציה עם התוכן שלך.
  3. צור ערכת מותג ופנה לשותפי מותג פוטנציאליים כדי לדון בשיתוף פעולה.
  4. הגדר את המחירים שלך, פרסם את התוכן הממומן שלך וקבל תשלום.
  5. לשטוף וחזור.

למה לפתוח עסק חסות באינסטגרם?

  • אתה לא צריך כסף, אישורים או לקוחות כדי להתחיל.
  • חסויות אינסטגרם יכולות להיות עסק בר קיימא שלא צריך לקחת שעות מזמנך.
  • אתה יכול להגדיל את פרופיל האינסטגרם שלך באופן אורגני, מבלי שתצטרך להשקיע כסף מראש בשיווק.

איך להקים עסק קטן באינטרנט

לאחר שהחלטתם על רעיון עסקי מקוון, תרצו לעשות את בדיקת הנאותות שלכם ובסופו של דבר לתת לו חיים. הנה איך להקים עסק באינטרנט, צעד אחר צעד.

1. אמת את הרעיון שלך באמצעות מחקר שוק

זה אולי נשמע קשה, אבל זה נכון: רק בגלל שאתה חושב שיש לך רעיון מצוין, זה לא אומר שיש לזה שוק.

לפני שתשקיע את זמנך ומרצך בפתיחת העסק שלך, בדוק עד כמה זה אפשרי והאם יש עניין של קונה פוטנציאלי. אתה יכול לשכור סוכנות שתערוך עבורך מחקר שוק, אבל אם אתה עם תקציב נמוך, אתה יכול גם לנקוט בגישת עשה זאת בעצמך:

  • כיצד להעריך את הביקוש בשוק לרעיון המוצר שלך
  • כיצד להשתמש בשיווק נישה כדי לבנות את העסק שלך מהיסוד

לאחר ביצוע מחקר שוק, כתוב תוכנית עסקית כדי להבהיר את הרעיונות שלך. תוכנית עסקית תעזור לך להישאר מאורגן וממוקד בזמן שאתה עובר את העליות והמורדות של פתיחת עסק חדש.

2. פתחו את המוצר או השירות שלכם

אימתת את הרעיון שלך, עכשיו הגיע הזמן להפוך אותו למציאות. בין אם אתה מוכר מוצר או שירות, אתה צריך ליצור אותם. מצא יצרן שיחיה את המוצר שלך, צור חבילות של הצעות השירות שלך, או כתוב את הספר שלך וזיהוי אפשרות לפרסום עצמי כדי להביא אותו לידי מימוש.

אם אתם הולכים במסלול הדרופשיפינג, המוצר כבר פותח עבורכם. זה תלוי בך לבחור את המוצרים שאתה מתלהב מהם או שזיהית עבורם שוק חם. כדי לעזור לך, ריכזנו מדריך למציאת המוצרים הטובים ביותר לדרופשיפ.

 

3. הגדר את הכספים העסקיים שלך

"איך אני פותח חשבון בנק עסקי?" היא שאלה נפוצה עבור יזמים חדשים רבים. לאחר שרשמת את העסק שלך באופן רשמי בממשל המקומי שלך, אמורים להיות לך את מספרי זיהוי המס ומידע אחר הנדרש לפתיחת חשבון בנק עסקי.

ככל שתגדל, ייתכן שתזדקק למימון עבור מאמצים עתידיים, בין אם זה השקת מוצר חדש או הוצאות שיווק ופרסום. קיום חשבונות בנק עסקיים מקל עליך לנהל את ההון הזה, כמו גם לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות שלך.

חשבון בנק מועיל גם כשמדובר בהכנת מס, מכיוון שהעסקאות הקשורות לעסק שלך יהיו במקום אחד. ככל שהכספים העסקיים שלך מסתבכים יותר, שכירת רואה חשבון מקצועי או איש מקצוע מס יכולה להיות אפשרות מעשית.

לקריאה נוספת:

  • 15 הכלים הטובים ביותר לחשבונאות לעסקים קטנים לעסקים צומחים
  • היסודות של הנהלת חשבונות לעסקים קטנים: 12 שלבים כדי להביא את החברה שלך למסלול
  • מימון המונים 101: גיוס הון, אמת את הרעיונות שלך ופתח עסק
  • מדריך היזמים למימון עסקים קטנים

4. מצא ספקים וספקים

עסקים מקוונים מבוססי מוצרים במיוחד עשויים לדרוש הרבה קשרים עסקיים. לדוגמה: יצרן, דרופשיפר או מתאם לוגיסטי של צד שלישי. כשאתה מזהה עם אילו שותפויות אתה רוצה להתקדם, עדיף לחפש ולהשוות את האפשרויות שלך כדי לוודא שאתה מקבל את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלך.

רעיונות עסקיים מקוונים אחרים עשויים לדרוש מערכות יחסים או קבלנים שונים. אם אתה כותב ספר, למשל, ייתכן שתרצה לשכור עורך מקצועי ומעצב ספרים.

5. בנה את האתר שלך

אם אתה רוצה להקים עסק מקוון, אתה צריך שיהיה לך אתר אינטרנט. וכדי להרוויח כסף באינטרנט, תצטרך לשלב פונקציונליות של עיבוד תשלומים.

ראשית, מצא שם עסק. אתה יכול להשתמש במחולל שמות עסק כדי לעזור למצוא אחד אם אתה תקוע. תצטרך אחד כדי להתחיל לבנות את האתר שלך.

לאחר מכן בחר שם דומיין וודא שהוא זמין. אתה יכול לרכוש שם מתחם בפחות מ-$20 לשנה במקרים מסוימים. משם, אתה יכול לבנות חנות משלך בפלטפורמה כמו Shopify ולהתחיל לקבל תשלומים מלקוחות מיד.

הנה כמה משאבים נוספים שיעזרו לך להתחיל בעבודה עם אתר המסחר האלקטרוני שלך:

  • מחולל שמות הדומיין של Shopify
  • שרטוט עסקי של מסחר אלקטרוני: כיצד לבנות, להשיק ולהצמיח חנות מקוונת רווחית
  • עיצוב אתרי מסחר אלקטרוני: 27 החנויות הטובות ביותר ולמה הן עובדות

6. שיווק את העסק המקוון החדש שלך

השגת הלקוח המשלם הראשון שלך היא אבן דרך ענקית עבור בעל עסק קטן חדש. כעת, לאחר שהגדרת את החנות שלך, תרצה להתחיל להוציא את העסק שלך החוצה. אבל מציאת לקוחות חדשים ויצירת מבצעים משכנעים דורשים זמן ואנרגיה.

יש כל כך הרבה ערוצים לבחירה – שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק במסנג'ר, שיווק במובייל וכו' – קשה לדעת מהי הדרך הטובה ביותר להצמיח את העסק המקוון שלך. קל להיקלע לטקטיקות הלא נכונות ולהשקיע את הזמן והכסף שלך במקומות הלא נכונים.

אם אתה רוצה להקל על שיווק החנות החדשה שלך, אנו ממליצים לקרוא כיצד להשיג את המכירה הראשונה שלך ב-30 ימים: רשימת שיווק ליזמים חדשים.

התחל את העסק המקוון שלך היום!

אם חשבת להקים עסק מקוון, הגיע הזמן לצאת לשם וליצור את הסטארט-אפ החדש שלך בזמנך הפנוי. אתה לא צריך ללכת על הכל. התחל בקטן עם הבלאגן צדדי במשרה חלקית והגדל משם. או, שמור על דברים קטנים. היופי בלימוד כיצד להקים עסק באינטרנט הוא שזה תלוי לחלוטין בכם.

יש לך שאלות על איך לפתוח עסק מקוון? ספר לנו בתגובות למטה.


מוכן ליצור את העסק הראשון שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים מקוונים

איך אתה מעלה סיעור מוחות על רעיונות עסקיים מקוונים?

אם אתה תקוע בחיפוש אחר רעיונות עסקיים, יש כמה דרכים לעשות סיעור מוחות דרך זה:

  1. צור לוח סיעור מוחות והעלה עליו את כל הרעיונות שלך.
  2. בקר מחדש עם רעיונות טריים וחדד את הרשימה שלך.
  3. קבל עזרה מחברים ובני משפחה.
  4. סקר לקוחות קיימים כדי למצוא רעיונות עסקיים חדשים.
  5. בדוק מגמות חיפוש ב-Google Trends.

מהו העסק המקוון הטוב ביותר לפתוח?

  1. דרופשיפינג
  2. קו בגדים
  3. מכירת אמנות
  4. אצור תיבות מנוי
  5. מכירת מוצרים בעבודת יד
  6. להיות משווק שותפים
  7. בלוג
  8. עסק לייעוץ

מהו העסק המקוון הטוב ביותר להתחיל בו מהבית?

  1. חנות מסחר אלקטרוני
  2. קניית מוצרים בכמויות למכירה באינטרנט
  3. מלמדת קורסים מקוונים
  4. עסק לכתיבה
  5. שירותיים אינטרנטיים
  6. מכירת מוצרים תוצרת בית
  7. פתיחת ערוץ יוטיוב
  8. להיות בלוגר

מהם כמה רעיונות עסקיים לשירות מקוון?

  1. עיצוב גרפי
  2. כתיבה עצמאית
  3. פיתוח וורדפרס
  4. בניית נושא של Shopify
  5. פיתוח אפליקציות
  6. עיצוב אתרים
  7. קופירייטינג
  8. ייעוץ אופטימיזציה למנועי חיפוש

איך אני פותח עסק מקוון קטן?

  1. מצא פער בשוק נישה ותמלא אותו.
  2. למד כיצד לכתוב עותק שמוכר.
  3. בנה ועצב אתר משלך.
  4. היכנס לאתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק ולינקדאין.
  5. בצע אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים.
  6. הפוך למומחה בענף שלך.
  7. לספק שירות לקוחות מעולה.
  8. צור מקורות הכנסה מרובים.

האם אני צריך חברת LLC כדי למכור באינטרנט?

אתה לא צריך LLC כדי למכור באינטרנט, אבל מומלץ להגיש בקשה לאחד. כבעל עסק, זה עוזר להפחית סיכונים ומגן על הנכסים האישיים שלך למקרה שתגיע לתביעה או תצטרך להגיש פשיטת רגל.

Online Business Ideas

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button