רעיונות לעסקים

31 דרכים מעשיות להגברת המודעות למותג באמצעות מדיה חברתית

האם אתה מתקשה ליצור מודעות למותג שלך? מדיה חברתית היא דרך מצוינת להעביר את הבשורה. אין ספק שמודעות למותג חשובה לצמיחת העסק שלך. כדי להשיג צמיחה זו, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לדחוף את המותג שלך חזק מספיק במדיה החברתית.

המדיה החברתית קיימת כבר זמן מה ולא הולכת לשום מקום. למעשה, 85% מהעסקים משתמשים במדיה החברתית בעיקר לצורך מודעות למותג.

Brand awareness

למרבה הצער, למרות כל הטוב שמציעה המדיה החברתית, כ-50% מהעסקים הקטנים אינם ברשתות החברתיות, ו-25% נוספים אינם מתכננים להשתמש במדיה החברתית כלל.

אם אתה שייך לאחת משתי הקטגוריות הללו, אתה מפסיד הרבה. המשך לקרוא כדי לראות מדוע עליך להשתמש במדיה חברתית כדי להצמיח את המותג שלך. זה לא הכל. אנו גם נראה לך 31 דרכים מעשיות להתקדם בעסק על ידי קידום המותג שלך במדיה החברתית.

אם אתה כבר משתמש במדיה חברתית, תלמד גם כיצד להגביר את מעורבות המשתמש בכל פלטפורמת מדיה חברתית שתבחר.

להלן עיקרי המאמר:

מוּכָן? בוא נצלול ישר פנימה.

מדוע כדאי להשתמש במדיה חברתית למען מודעות למותג

בין אם אתה מוכר מוצר, מציע שירות או פשוט יוצר תוכן, אתה צריך מדיה חברתית כדי להגדיל את המודעות למותג שלך.

זו הסיבה שמיתוג מדיה חברתית הפך פופולרי. מיתוג מדיה חברתית מתייחס פשוט לפעולות השונות שבעלי מותגים נוקטים כדי להגביר את המודעות למותג שלהם ברשתות החברתיות.

אז איך המדיה החברתית עוזרת לבנות מותג ולמה צריך לדאוג לך?

קחו זאת בחשבון: לפייסבוק לבדה יש 2.74 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, עלייה של 12% משנה לשנה. זו הוכחה לפוטנציאל העצום שיש לרשתות החברתיות להציע.

בנוסף להגדלת המכירות, מדיה חברתית יכולה גם לעזור להגדיל את הנראות של המותג שלך.

בואו נחקור כמה סיבות ספציפיות מדוע כדאי להשתמש במדיה חברתית למען מודעות למותג.

כיצד ליצור לידים עבור עסק הנדל"ן שלך

היתרונות של שימוש במדיה חברתית לבניית מודעות למותג

אם אתה תוהה כיצד מדיה חברתית יכולה לעזור במודעות למותג ולהגביר את ההמרות שלך, הנה 3 דרכים חשובות לעשות זאת.

1. זה חסכוני

שימוש במדיה חברתית לקידום המותג שלך לא יעלה לך כמעט כלום. גם אם תחליטו להשתמש בפרסום ממומן, תגלו שהוא זול יחסית ומאוד גמיש.

שיטות מסורתיות לבניית מודעות למותג מגיעות עם עלויות גבוהות יותר והחזר ROI נמוך יותר בהשוואה למדיה חברתית. זו הסיבה שהמדיה החברתית צריכה להיות האסטרטגיה הראשונה שלך לבניית מודעות למותג שלך.

2. קבל רעיונות לאסטרטגיית התוכן שלך

לפעמים נגמרים לך הרעיונות לתוכן? מדיה חברתית היא מקום טוב לבדוק מגמות עדכניות, נושאים, ובמה הקהל שלך מתעניין. אלה בתורם יעזרו לך לפתח אסטרטגיית תוכן וליצור תוכנית שיווק במדיה חברתית שרלוונטית לקהל שלך.

3. יצירת לידים

האם אתה יודע שאתה יכול להגדיל את הלידים שלך רק על ידי קידום ברשתות החברתיות? זה מסביר מדוע 68% מהעסקים משתמשים בו באופן פעיל כדי לזכות בעוד לקוחות. אז למה אתה מחכה?

כיצד ליצור לידים באמצעות שיווק במייל

31 דרכים מעשיות לבניית מודעות למותג במדיה חברתית

עכשיו כשאתה יודע את היתרונות של שימוש במדיה חברתית למודעות למותג, אתה רוצה לוודא שאתה עושה את זה נכון. לשם כך, ריכזנו 31 טיפים מעשיים שתוכל ליישם מיד.

1. דע את קהל היעד שלך

מיקוד לקהל המתאים הוא המפתח להצלחה בשיווק במדיה חברתית. אז, התחל בהגדרת הקהל שלך.

הקהל האידיאלי שלך מורכב מאנשים שהכי זקוקים למוצרים שלך. לדעת מי האנשים האלה יקל עליך להתחבר אליהם במדיה החברתית וליצור איתם אינטראקציה יעילה.

2. בצע את המחקר שלך

לאחר הכרת קהל היעד שלך, אתה צריך לעשות קצת מחקר.

ראשית, גלה באילו פלטפורמות מדיה חברתית קהל היעד שלך משתמש בתדירות גבוהה יותר. סוג המוצרים שאתה מוכר הוא גם דרך טובה לפענח זאת.

אם אתה מוכר קורסים, למשל, תמצא את רוב הקהל שלך בלינקדאין. אם שלך הוא מותג קוסמטיקה, אינסטגרם יהיה מקום טוב להתחיל בו את המודעות למותג שלך.

לאחר מכן, אתה רוצה לדעת באיזו שעה הם בדרך כלל באינטרנט. כדי לקבוע זאת, שים לב באיזו שעה ביום הפוסטים שלך מקבלים את המעורבות הגדולה ביותר. כלים של צד שלישי כמו Sprout Social יכולים לספק לך את הניתוח הדרוש לך כדי לקבל מידע זה. בעזרת זה, תדע מתי לפרסם את התוכן שלך ולקבל מעורבות מקסימלית.

כמו כן, גלה אילו נושאים הקשורים לתעשייה מחפשים המשתמשים בכל פלטפורמה. מידע זה יהיה שימושי כאשר תתחיל לפתח תוכן עבור המדיה החברתית שלך.

3. צור תוכן מרתק

אם התוכן שאתה מפרסם אינו מרתק מספיק, קהל היעד שלך יגלול על פניהם בשמחה. אתה לא רוצה את זה, נכון?

יש כנראה הרבה מותגים אחרים במדיה החברתית שעושים את אותו הדבר שאתה עושה. הדרך הבטוחה ביותר לבלוט היא על ידי פרסום תוכן מרתק שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלך", אומר פיטר ברוק, ראש תחום שיווק תוכן ב-Ivory Research

ישנן דרכים רבות להפוך את הפוסטים שלך למושכים. אתה יכול להשתמש בתמונות אמיתיות (אולי בסלפי) במקום בתמונות מלאי, לספר סיפור קצר אך מעניין, לכלול המלצות של לקוחות, או להוסיף תמונה גרפית כמו זו לפוסט שלך:

Increase brand awareness

מָקוֹר

4. השתמשו במשפיענים

האם ידעת ש-61% מהצרכנים נדדו בשלב מסוים בקבלת ההחלטות שלהם על ידי משפיענים דיגיטליים? למשפיענים יש בדרך כלל קהל עוקבים עצום ברשתות החברתיות. זו הסיבה שזה הגיוני להשתמש בשירותים שלהם להגברת המודעות למותג שלך במדיה החברתית.

זה חכם להשתמש במשפיענים רלוונטיים בתעשייה או בנישה שלך. סביר יותר שהקהל האידיאלי שלך יהיה העוקבים שלהם.

הם לא רק יציגו את המותג שלך בפני הרבה אנשים, אלא גם יעזרו לך להביא תנועה לחשבון המדיה החברתית שלך. הנה דוגמה למשפיען שעובד עם GymShark כדי לקדם את מותג הכושר.

social media for brand awareness

5. אינטראקציה עם העוקבים שלך

זה נקרא מדיה חברתית מסיבה כלשהי. אם אתה לא חברתי, למה אתה שם מלכתחילה?

עם זאת, התחל שיחות עם העוקבים שלך, פרסם תוכן שמנחה אותם ישירות להשאיר הערות.

על ידי כך, תרוויח יותר עוקבים ותשמור על אלה שכבר יש לך. זה יהיה גם קל לזכור את המותג שלך כאשר יש להם צרכים קשורים.

6. שימו לב והגיבו למשוב

לפי המניפסט, מאות אלפי אנשים מוכנים להטיל אחריות על עסקים על החסרונות שלהם באמצעות סערה של ציוצים והאשטאגים.

באותו אופן, הם גם נותנים משוב חיובי על מותגים שהם התנסו בהם. אפשר לומר שהמדיה החברתית משמשת כפלטפורמת שירות לקוחות ואתה צודק.

לכן, אתה צריך להיות עם האוזניים שלך לקרקע ולהגיב למשוב בהקדם האפשרי. זה מראה שהמותג שלך אנושי ושאכפת לך מהצרכים של העוקבים שלך.

7. השתמש באסטרטגיית תוכן נפרדת עבור כל פלטפורמת מדיה חברתית

אל תגביל את עצמך לשימוש רק בפלטפורמת מדיה חברתית אחת. יחד עם זאת, אל תעשה את הטעות לשתף את אותם פוסטים בכל הפלטפורמות.

זה נכון שפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, למשל, נותנות לך אפשרות להפיץ את התוכן שלך לפלטפורמות המדיה החברתיות האחרות שלך. עם זאת, סמכו עלינו כשאנחנו אומרים שזה לא מהלך חכם.

הנה הסיבה: משתמשים בפלטפורמת מדיה חברתית אחת מקיימים אינטראקציה שונה ממשתמשים באחרת. כמו כן, המבנה של כל פלטפורמת מדיה חברתית שונה מהשנייה. לדוגמה, בעוד אינסטגרם מובנה עבור פוסטים ויזואליים במיוחד וכיתובים קצרים, פוסט ארוך עם חזותיים מינימלית יצליח יותר בלינקדאין.

8. בצע אופטימיזציה של פרופילי המדיה החברתית שלך

אז יצרת חשבונות מדיה חברתית בכל פלטפורמה שהקהל שלך צפוי להיות בה. גדול! אבל זה לא נגמר שם. אתה צריך שהקהל שלך יזהה את המותג שלך ברגע שהוא נוחת בדפי הפרופיל שלך.

אתם בטח כבר יודעים שלאדם ממוצע יש טווח קשב קצר – והוא הולך ומתקצר. אז, אתה רוצה לייעל את הפרופיל שלך כדי להפוך אותו לזיהוי במבט חטוף. נייקי עושה זאת על ידי שימוש בלוגו ה-swoosh שלה בדפי פרופיל המדיה החברתית שלהם בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, בהתאמה.

Nike Facebook

Social media for brand awareness

כאשר הפרופילים שלך, התמקד ב-BIOS שלך, הצג תמונות ואלמנטים אחרים של הפרופיל שלך. השתמש בתמונות ברורות ומעט מילים. זה חשוב לבניית תדמית המותג שלך ולמשיכת הקהל האידיאלי שלך.

כמו כן, אל תשכח לקשר את פרופילי המדיה החברתית שלך זה לזה.

9. נצל את רשימת הדוא"ל שלך

מי אמר שאתה לא יכול לקדם את המדיה החברתית שלך באמצעות מיילים? אז אל תהססו להניע תנועה לחשבונות המדיה החברתית שלכם עם רשימת האימייל שלכם.

עם התוכן הנכון במדיה החברתית שלך, תוכל להמיר בקלות את מנויי האימייל שלך לעוקבים במדיה חברתית. כל שעליך לעשות הוא לכלול כפתורים המקשרים לפלטפורמות המדיה החברתית שלך בסוף כל דוא"ל כך:

email signature

10. שיתוף פעולה עם מותגים קשורים

האמירה שאף אחד אינו אי קיימת גם כשמדובר בבניית המותג שלך ברשתות החברתיות. מלבד משפיענים, שתפו פעולה עם מותגים אחרים בנישה שלכם כדי ליצור קמפיינים למודעות למותג במדיה החברתית.

צריך להזכיר שהמותגים האלה לא צריכים להיות המתחרים הישירים שלך? הם יכולים להיות מותגים שמוכרים מוצרים משלימים למה שאתה מציע, אבל לא מתחרים.

11. מארח מתנות ותחרויות

תהיה נדיב. אנשים אוהבים מתנות. נצל את זה וראה את הבאות שלך מתנפחות.

אבל תהיה אסטרטגי. אל תמסור דברים סתם בלי תוכנית להגביר את המודעות למותג שלך. זה המקום שבו תחרות עשויה להיות שימושית. תחרויות פשוטות ויצירתיות עם פרס מצורף יזכו אותך לעוקבים ברשתות החברתיות בכל עת.

12. קדם את ערוצי המדיה החברתית שלך

קדם את ערוצי המדיה החברתית שלך בכל הזדמנות. שים קישורים לחשבונות המדיה החברתית שלך באימיילים השיווקיים שלך, באתר האינטרנט שלך ובסוף כל פוסט בבלוג.

כמו כן, אתה יכול לשים את ידיות המדיה החברתית שלך על חומרים שיווקיים כגון פליירים, באנרים, כרטיסי ביקור, תוויות וכן הלאה.

13. תמיד היצמד לנושא המותג שלך

נושא המותג שלך מעביר את המסר של המותג שלך לקהל שלך. זה קובע איך הקהל שלך תופס את המותג שלך לאורך זמן.

אתה לא רוצה שהקהל שלך יתבלבל בכל פעם שהוא נוחת בדף המדיה החברתית של המותג שלך. זו הסיבה שנושא המותג שלך תמיד צריך להיות עקבי בכל התוכן שלך בפלטפורמות המדיה החברתית.

אחת הסיבות למודעות למותג היא להבטיח שהקהל שלך יוכל לזהות את המותג שלך בכל מקום. שימוש באלמנטים של מותג כמו הלוגו, הצבעים והסמלים שלך בפלטפורמות המדיה החברתית שלך יכול לשחק תפקיד עצום בבניית המודעות למותג שלך.

14. הגדר יעדים לטווח קצר וארוך

הגדר יעדים SMART (ספציפיים, ניתנים למדידה, בר השגה, מציאותיים ובזמן) עבור מאמצי המיתוג שלך במדיה החברתית. כך תוכלו למפות אסטרטגיות מוגדרות לבניית מודעות למותג.

שקול להגדיר את המטרות שלך סביב:

  • מספר עוקבים
  • מספר הלייקים
  • מספר שיתופים או ציוצים מחדש
  • רמת מעורבות

דוגמה טיפוסית למטרה לטווח קצר תהיה: "לקבל 3000 עוקבים חדשים באינסטגרם תוך 3 חודשים".

15. תן לאינטראקציות החברתיות שלך קצת אישיות

לא נשמע כמו בוט. או שלא תבלטו מהמון המותגים שמעלים פוסטים עם אותם קישורים, קריאה לפעולה וכמה האשטאגים.

תן לקול המותג הייחודי שלך לבוא לידי ביטוי בכל תוכן שאתה מפרסם. כך תוסיף אישיות למותג שלך. זה בתורו גורם לאנשים יותר לקיים אינטראקציה עם המותג שלך.

לא משנה עד כמה המוצרים שלכם משעממים או בסיסיים, היו בטוחים שתמיד תוכלו להתחבר לקהל שלכם ברמה האישית עם הפוסטים שלכם במדיה החברתית.

16. השתמש בהתאגידים

האם ידעת שפוסטים עם האשטאג אחד לפחות מייצרים כ-12.6% יותר מעורבות מפוסטים ללא האשטאג?

Hashtag for social media

אינסטגרם, למשל, מאפשרת למשתמשים לחפש פוסטים וחשבונות באמצעות hashtags. לכן, אם אתם תוהים כיצד להגביר את המודעות למותג באינסטגרם, התחל עם שימוש בהאשטאגים.

17. יש מאגר של רעיונות תוכן עבור המדיה החברתית שלך

חוששת שאולי נגמר לך התוכן לפרסם? צור מאגר של רעיונות תוכן עבור המדיה החברתית שלך מבעוד מועד.

תוכל לקבוע סיעור מוחות פעם בחודש, למשל, כדי לאסוף רעיונות לתוכן לחודש הבא. בדרך זו, לא תצטרך לחשוב תמיד על הרגליים כדי להמציא תוכן לחשבונות המדיה החברתית שלך.

18. השתמש בתמונות ובסרטונים

פוסטים עם תמונות וסרטונים הם תוכן מושך ויזואלית ותמיד מושכים תשומת לב. הם מקבלים מעורבות רבה ומהווים דרך מצוינת להגביר את המודעות למותג במדיה החברתית.

הקאץ', לעומת זאת, הוא שאתה צריך לוודא שכל מה שאתה מפרסם רלוונטי למותג שלך ושימושי לקהל שלך.

19. דברו על הפעילויות הממוקדות בקהילה שלכם

האם אתה מארגן או נותן חסות לאירועים או פרויקטים ממוקדי קהילה בעסק שלך? שתף פוסטים המכילים תמונות וסרטונים של הפעילויות שלך בפלטפורמות המדיה החברתית שלך. אנשים נמשכים באופן טבעי למותגים שנותנים בחזרה לקהילות שלהם. זה מראה שאכפת להם מאנשים ולא כולם עוסקים בעשיית רווחים.

אם המותג שלך לא מעורב באירועים כאלה, שקול לארגן או להשתתף באירוע כזה. זה יכול להיות פשוט כמו לספק בקבוקי מים למתנדבים בניקיון קהילתי.

20. השתמש בכתוביות מרתקות

כשאתה מפרסם כתוביות במדיה החברתית, אל תוסיף רק את אותה קריאה לפעולה, כמה האשטאגים, ותקרא לזה יום.

כתוביות הן דרך נוספת להעביר את מסר המותג שלך לקהל שלך. תן למיצים היצירתיים שלך לזרום לתוך הכיתובים שלך. להשרות קצת הומור ולהרגיש חופשי להשתמש באימוג'ים. צור פרשנות על הפוסטים שלך ובקש מהקהל שלך ליצור איתם אינטראקציה.

זה מגדיל את הפופולריות שלך בקרב הקהל שלך ומושך יותר עוקבים לחשבון שלך.

21. הגדל את טווח ההגעה שלך עם מודעות ממומנות

מודעות ממומנות עוזרות לך להגיע לקהל היעד שלך מהר יותר מאשר באסטרטגיית מדיה חברתית אורגנית.

היבט זה של שימוש במדיה חברתית לבניית מותג יעלה לך מעט כסף. למרבה המזל, אתה יכול להתאים את עלויות הפרסום שלך לגודל התקציב שלך.

אם אתה מחפש להגיע לקהל מאוד ספציפי ומהר מדי, שלב מודעות מדיה חברתית בתשלום עם האסטרטגיה האורגנית הרגילה שלך כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

22. תייגו מותגים ואנשים בכל עת שצריך

כאשר אתה מפרסם תוכן במדיה חברתית הכולל מותגים או אנשים אחרים – ואתה צריך לתייג או להזכיר אותם בפוסטים או בתגובות שלך.

זה מגדיל את טווח ההגעה שלך מעבר לעוקבים שלך, מכיוון שאתה מציב את המותג שלך גם מול הקהל שלהם.

increase brand awareness

23. פרסם בעקביות

הפלת פוסטים אקראיים מדי פעם לא תגרום למודעות למותג. אם תעשה זאת, הקהל שלך יעביר בקלות את תשומת הלב שלו למתחרים שלך.

כדי להימנע מכך, צור תוכנית לפרסום תוכן. בין אם תחליט להעלות פוסטים פעמיים ביום או פעם בשבוע, וודא שהתדירות תהיה עקבית.

24. השתמש בכלי ניהול מדיה חברתית

ניהול חשבונות ופלטפורמות מדיה חברתיות מרובות יכול להיות קשה. למרבה המזל, ישנם כלים שאתה יכול למנף כדי להקל על העבודה שלך.

לקבלת הכלים הטובים ביותר לניהול מדיה חברתית של צד שלישי, אתה יכול להשתמש, עבור לכאן כדי לקרוא עוד.

25. מינוף מגמות

בכל ענף, תמיד יהיה נושא מגמתי בכל פעם. ואנשים אוהבים לדבר על נושאים מגמתיים.

לכן, אם אתם מחפשים לעורר שיחות עם ובקרב הקהל שלכם, אל תהססו ליצור תוכן מדיה חברתית סביב נושאים אלו.

זוהי דרך טובה להבחין במדיה החברתית ולבסס את עצמך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך. ואם עוד לא ניחשתם, זה חיזוק למודעות למותג שלכם.

26. הצטרף לקבוצות קשורות במדיה החברתית

פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ולינקדאין מאפשרות לך להצטרף לקבוצות. קבוצות אלו הן קהילות המורכבות בדרך כלל ממומחים בתעשייה, משפיענים, חובבים והקהל הקבוע.

הצטרפות לקבוצה קשורה וחיבור עם האנשים האלה עוזרים לך לבנות מוניטין למותג שלך, מה שבתורו מגביר את הפופולריות של המותג שלך.

27. השתמש בתכונת הסטרימינג בשידור חי

שידורים חיים הם הרייב הנוכחי. זוהי תכונת מדיה חברתית המאפשרת לך להקליט סרטונים בשידור חי. אתה תמצא אותו בפלטפורמות כמו אינסטגרם ופייסבוק.

עם שידורים חיים, אתה יכול לראות כמה אנשים צופים בהקלטה שלך. הקהל שלך יכול גם להשאיר הערות בזמן אמת. עם ההטבות האלה, אתה מקבל אפילו יותר מעורבות מאשר תמונות וסרטונים. לכן, אל תפספסו את הטרנד הזה.

כשהדרישות הקטנות ביותר הן סמארטפון, חיבור אינטרנט טוב, מקור תאורה טוב ואפליקציית מדיה חברתית, שידור חי לא דורש הרבה מאמץ.

צור רמות גבוהות של מעורבות עם שידורים חיים של מדיה חברתית וצפה במודעות למותג שלך מקבל דחיפה משמעותית.

28. הגיבו במהירות לאזכורים במדיה החברתית

השמועה מתפשטת מהר, וחדשות שליליות אפילו מהר יותר. תגובה מהירה בכל פעם שאתה מוזכר במדיה החברתית היא דרך יעילה לשמור על מעורבות הקהל שלך. תוכל גם לדכא את ההשפעות המזיקות של הערה שלילית לפני שהיא תוביל למשבר.

29. השתמש בקובצי GIF

עצום של 70% מהאנשים החיים בארצות הברית משתמשים באימוג'י, GIF ומדבקות בתקשורת היומיומית שלהם. חלק מהנתון הזה הם מותגים גדולים שמשתמשים בקובצי GIF בקמפיינים שלהם למודעות למותג במדיה החברתית.

קובצי GIF הם כבר לא רק לבדיחות. הם דרך טובה לגרום לתוכן שלך להפוך לוויראלי במדיה החברתית. אתה יכול להשתמש בקובצי GIF ממותגים הכוללים את הלוגו או המוצרים שלך לתוצאות טובות עוד יותר.

30. להשרות הומור בתוכן שלך

אנשים אוהבים הומור – בין אם זה סאטירה, סרקזם או תוכן מצחיק לחלוטין. זה מחבב אנשים את המותג שלך, הופך אותך לבלתי נשכח ונותן לתוכן שלך מגע אישי.

אז, הפסק לפרסם תוכן משעמם והשתמש בקצת הומור בדפי המדיה החברתית שלך. כל עוד אתה שומר על קול המותג שלך, תקבל בהדרגה אחיזה טובה למותג שלך.

31. עקוב אחר הביצועים שלך

בניית המותג שלך במדיה החברתית לוקחת זמן. תוך כדי, זה חכם לעקוב אחר ההתקדמות שלך על ידי מדידת המעורבות שלך, אזכורים, שיתופים ומדדים רלוונטיים אחרים.

למרבה המזל, לרוב פלטפורמות המדיה החברתית יש תכונות אנליטיות שנותנות לך תובנות לגבי הביצועים שלך. עם התובנות האלה, תדע מה עובד ומה לצבוט בכל פעם.

סיכום

עם מדיה חברתית, אתה יכול להגביר את המודעות למותג שלך בעלות נמוכה יחסית. עם זאת, המודעות למותג שלך לא תגדל בן לילה. אבל עם קצת סבלנות, עקביות והטיפים שנתנו לך למעלה, אתה תהיה בדרך לבניית מותג שקל לזהות על ידי הקהל שלך.

הירשם ל-Adoric כדי למנף כלים שיכולים להאיץ את המודעות למותג שלך במדיה החברתית. כמו כן, אל תהסס לשתף את הטיפים האלה עם הרשת שלך אם מצאת אותם מועילים.

נסה את Adoric בחינם

cover image

grow-email-lists

website personalization increase customer retention

Business tagline

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button