רעיונות לעסקים

35 הכלים הטובים ביותר לשיווק במדיה חברתית שאתה צריך כדי להרוויח יותר הכנסות

שיווק במדיה חברתית כאן כדי להישאר. כמחצית מאוכלוסיית העולם נמצאת במדיה החברתית, ולכן אין זה מפתיע שעסקים מחפשים כלי מדיה חברתית אמינים כדי להגדיל את המכירות.

במאמר זה, נסקור כמה מהכלים הטובים ביותר לשיווק במדיה חברתית שיכולים לעזור לך להרוויח יותר הכנסות.

1. טוויפי 

Tweepi
טוויפי

Tweepi נועד לעזור לך למצוא עוקבים נוספים בטוויטר. זה עובד על ידי זיהוי הנישה או הנושא שלך ומחפש משתמשים המתעניינים באותם נושאים כדי שתוכל להזכיר אותם בציוצים שלך ולגרום להם לשים לב בך.

כלי זה יכול להיות נהדר עבור עסקים המעוניינים לבנות קהל עוקבים חזק בטוויטר. זה תומך במספר שפות, מיקום גיאוגרפי וכו'.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$10.75 לחודש אם נרשמת לשנה שלמה.

2. ווריס

Woorise
ווריס

דרך קלה ליצור עניין ולהשיג יותר עוקבים היא להתחיל תחרות או מתנות. Woorsie יכולה לעזור לך לנהל את האלמנט הזה מכיוון שניתן להשתמש בו כדי ליצור תחרויות מצוינות, תחרויות ומתנות.

חלק מהתכונות העיקריות שלו כוללות כפתורי מדיה חברתית ייעודיים, כפתורי שיתוף, תגמולי הפניה, תבניות מוכנות מראש, בונה גרירה ושחרור, אפשרויות לוגיקה מותנית, ייצוא קובץ CSV, זוכים בבחירה בלחיצה אחת, ניתוחים, דוחות, זיהוי הונאה וכו'.

אתה יכול להתחיל בחינם או להירשם לתוכנית בתשלום – החל מ-$23 לחודש – אם אתה מצפה ליותר מ-50 כניסות בחודש.

ניתן להטמיע מתנות בכל מקום, מפרופיל המדיה החברתית שלך ועד לדף הנחיתה של Woorise.

3. Leadpages

LeadPages
LeadPages

המטרה העיקרית של Leadpages היא לעזור לעסקים לאסוף מיילים. עם זאת, זה יכול לשמש גם כדי לשפר את המעקב שלך במדיה החברתית.

ל-Leadpages יש את היכולת לבנות מודעות פייסבוק מרשימות מבלי צורך להוריד תוספים נוספים. הוא מציע תבניות מובנות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור מודעות עם אלמנטים שונים.

אתה יכול להתאים אישית תבניות, לשנות תמונות, טקסט וכו', כדי ליצור מודעות שמציעות תשואה טובה.

החבילה הזולה ביותר מתחילה ב-$25 לחודש. הדבר הטוב הוא שכל התוכניות מגיעות עם דומיין ואירוח בחינם כשאתה קונה חבילות שנתיות.

4. ביטול הקפצה

Unbounce
בטל קפיצה

ישנם מעט כלים קלים לשימוש כמו Unbounce. הוא מציע פונקציונליות של גרירה ושחרור ומדריכים מפורטים מאוד שמקלים על העבודה. כמה תכונות מגניבות אחרות כוללות יצירת לידים, תבניות ובדיקות A/B.

זה לא כלי מדיה חברתית, אבל אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור דפי נחיתה כדי להביא יותר תשומת לב לטיפולים שלך במדיה החברתית.

החברה מציעה ניסיון חינם אך תצטרך לבחור תוכנית בתשלום כדי ליהנות מכל התכונות. הם מתחילים עד 72 $ לחודש.

5. Instapage

Instapage
Instapage

Instapage מיועד בעיקר לשיתוף פעולה ומשתלב עם מספר פלטפורמות פופולריות של CRM ושיווק בדוא"ל כמו Salesforce, Hubspot ו-MailChimp.

הוא מציע כמה תכונות מגניבות כמו גרירה ושחרור, בדיקות A/B, טפסי לכידת לידים, ניהול קמפיינים ומפות חום.

החברה מציעה פתרונות מיוחדים למודעות פייסבוק. צור קשר עם החברה לבקשת הדגמה וקבלת הצעת מחיר.

6. AeroLeads

AeroLeads
AeroLeads

AeroLeads הוא כלי לאימות דוא"ל שנועד להפוך את תהליך חיפוש הדוא"ל לאוטומטי ולהגביר את יצירת לידים.

זה יכול לשמש כדי לשפר את מעמדך במדיה החברתית על ידי כך שיעזור לך למצוא קונים פוטנציאליים לשווק אליהם את המוצרים או הדפים שלך.

אתה יכול להתחיל עם ניסיון חינם או לבחור באחת מהתוכניות בתשלום החל מ-$49 לחודש.

7. נובי

Nuvi
נובי

בשימוש על ידי שמות גדולים כמו ניסאן, אובר ושברון, Nuvi הוא כלי שיווקי פופולרי במדיה חברתית שנועד לשפר את חווית הלקוח כדי לעזור לך לזכות ולשמור על עוקבים.

הוא מספק ניתוח מדיה חברתית עדכני שעסקים יכולים להשתמש בהם כדי לתכנן קמפיינים. בעזרת הכלי הזה, תוכל לנהל את המוניטין שלך, לתכנן את הפוסטים שלך וליצור קשר עם עוקבים.

החברה מציעה הדגמה לפי בקשה.

8. הכירו את אדגר

MeetEdgar
הכירו את אדגר

MeetEdgar, המוקדש לניהול מדיה חברתית, הוא הכלי הרצוי עבור עסקים קטנים רבים. זה מקל על תזמון וארגון תוכן ובמקביל נותן את האפשרות להפוך את הפרסום לאוטומטי.

הכלי די סביר במחיר של $19 לחודש ומגיע עם ניסיון של 7 ימים. הוא תומך ברוב הפלטפורמות הגדולות כמו לינקדאין, אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר ומגיע עם כמה תכונות נוספות כולל בדיקות A/B, עדכוני אימייל וקישורים מקוצרים.

9. PostPlanner

postplanner
מתכנן פוסט

ניהול מדיה חברתית יכול להיות די קשה. כלי רב עוצמה זה נועד להקל על ניהול פרופילי מדיה חברתית מרובים מכיוון שהוא נותן למשווקים אפשרות למצוא, לתכנן ולפרסם בקלות תוכן.

בעזרת כלי זה, תוכל לחפש במאגרי מידע של מדיה חברתית תוכן מעניין. לכלי יש גם פינת חיזוי שעוזרת למשווקים לאמוד את ביצועי התוכן שלהם.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$3 לחודש. בנוסף, החברה מציעה ערבות להחזר כספי למשך 30 יום.

10. AgoraPulse

AgoraPulse
AgoraPulse

AgoraPulse הוא בין הכלים הטובים ביותר לניהול שיווק במדיה חברתית. זה נוצר עבור צוותים וסוכנויות.

הוא תומך ברוב הפלטפורמות החברתיות כולל פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין. AgoraPulse מכסה הכל כולל שיווק, ניהול וניטור.

בעזרת הכלי הזה, תוכל לתכנן ולתזמן פוסטים, לבצע ניתוח, להריץ מבצעים, תחרויות וחידונים, תוך כדי שיתוף פעולה עם הצוות שלך.

AgoraPulse מציע כמה כלים חינמיים והדגמה. עם זאת, תצטרך להירשם לתוכנית בתשלום כדי ליהנות מכל התכונות. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$79 לחודש.

11. Hootsuite

Hootsuite
Hootsuite

אתה לא יכול להשתבש עם Hootsuite. הוא נמצא בשימוש על ידי יותר מ-10 מיליון אנשי מקצוע כולל כמה שמות גדולים כמו Marketo, SXSW ומליה.

הכלי מגיע עם היכולת לנתח ולתזמן קמפיינים במדיה חברתית. הוא תומך ביותר מ-30 ממשקי API של מדיה חברתית כולל פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.

כמה מהתכונות הטובות ביותר שלו כוללות ניתוח מפורט, תמיכה בריבוי מסעות פרסום ודוחות. בנוסף, זה מגיע עם תוכנית בחינם.

12. אדוריק

Adoric הוא כלי שלם שיכול לעזור לך לזהות לידים, להמיר אותם ולשמור עליהם לחזור.

עם זאת, הוא משמש גם ככלי שיווקי במדיה חברתית. עם Adoric, תוכל לדעת בדיוק מהיכן מגיעים המשתמשים. בנוסף, אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור חלונות קופצים מרשימים כדי להניע תנועה לדפי המדיה החברתית שלך.

זה יכול להיות קשה ליצור עוקבים טובים במדיה החברתית. עם Adoric תוכל לקדם תוכן בצורה טובה יותר.

13. נבט חברתי

sprout social
לנבוט חברתי

Sprout Social טוענת שהיא פתרון מלא לניהול מדיה חברתית. זה מאפשר למשווקים לתזמן פוסטים, לעקוב אחר מילות מפתח, לנטר מתחרים, לזהות משפיענים, לנתח סטטיסטיקות ולגלות אזכורים.

זה תומך בפלטפורמות מובילות כולל טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין. אבל זה לא הכל; לכלי יש גם כמה תכונות שיתוף פעולה מגניבות, מה שהופך אותו למתאים לסוכנויות.

אתה יכול להתחיל עם ניסיון של 30 יום או לבחור תוכנית בתשלום. החל מ-$99 לחודש.

14. מאגר

buffer
בַּלָם

אם אתה אוהב דברים פשוטים, שקול את Buffer, אחד מכלי ניהול המדיה החברתית הקלה ביותר לשימוש.

עם אפליקציה זו, תוכל לנתח ביצועים, לנהל מספר חשבונות מדיה חברתית ולתזמן פוסטים. האפליקציה במקור פנתה רק למשתמשי טוויטר, אך כעת היא תומכת בפלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם, פינטרסט, פייסבוק ולינקדאין.

אתה יכול לבחור ניסיון חינם של 14 יום כדי לדעת איך זה עובד או להירשם לתוכנית בתשלום החל מ-$15 לחודש.

15. אוקטופוסט

Oktopost
Oktopost

אפליקציית ניהול מדיה חברתית זו, המיועדת לעסקים B2B, מאפשרת לצוותי שיווק למדוד, לנהל ולנטר את כל פעילויות המדיה החברתית שלהם תחת פלטפורמה אחת.

זה בין הכלים הטובים ביותר לשיווק B2B מכיוון שהוא מציע אינטגרציה מעולה ותומך בפלטפורמות כמו Salesforce ו-Marketo.

הזמינו הדגמה עוד היום או דברו עם החברה כדי לקבל הצעת מחיר.

16. BuzzSumo

BuzzSumo
BuzzSumo

BuzzSumo מיועד למשווקים של היום. זה לא יהיה לא נכון לקרוא לזה חבילה שלמה מכיוון שהיא מציעה כמה תכונות מבריקות כולל היכולת למצוא וליצור קשר עם משפיענים.

בעזרת האפליקציה הזו תוכלו לדעת בדיוק מה קורה ברשתות החברתיות ואילו נושאים חמים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש מילת מפתח או תעשייה ספציפית והיא תראה לך פוסטים ומידע רלוונטיים שבהם תוכל להשתמש כדי ליצור פוסטים מושכים.

זה יכול לעזור לך לחסוך זמן ולמצוא משפיענים שיכולים לעזור לקדם את התוכן שלך.

17. OptinMonster

Optinmonster
Optinmonster

ניתן להשתמש בכלי זה כדי לשפר את המעורבות במדיה החברתית מכיוון שהוא יכול להתחבר ל-ManyChat.

עם תכונה זו, לא תהיה לך בעיה לשתף את ההצטרפות המובילות שלך ב-Facebook Messenger. עם זאת, תכונה זו מגיעה רק עם התוכנית היקרה יותר וייתכן שתוכל להשתמש ב- OptinMonster עבור מדיה חברתית אם יש לך רק את התוכנית הבסיסית.

18. Google Alerts

Google Alert
Google Alerts

לא הרבה אנשים יודעים על הכלי החינמי הזה של Google או איך אפשר להשתמש בו כדי לשפר את הנוכחות שלך במדיה החברתית.

אתה יכול להגדיר את Google Alerts כדי לנטר מילות מפתח שונות ולשלוח לך התראות כאשר דברים משתנים, כלומר מילות מפתח הקשורות לנושא ספציפי מייצרות יותר מעורבות.

מידע זה יכול להיות שימושי בהעלאת נושאים ורעיונות חדשים, כולל האשטאגים.

19. גוגל טרנדס

Google Trends
גוגל טרנדס

כלי נוסף של גוגל בחינם. בדיוק כמו Google Alerts, אפשר להשתמש ב-Google Trends כדי להעלות רעיונות ונושאים חדשים.

הדבר הטוב ביותר בהתראות Google הוא שהוא מאפשר לך לחפש על סמך מכשירים ומיקומים. בנוסף, אתה יכול אפילו לחפש נושאים פופולריים ב-YouTube.

בנוסף לכך, ניתן להשתמש ב-Google Trends כדי למצוא מילות מפתח מגמתיות ומובילות באופן כללי. זה יכול להיות כלי נהדר למצוא נושאים 'פורצי דרך' ולנצל הזדמנויות טובות.

20. אזכור

Mention
אִזְכּוּר

Mention, כפי שהשם מרמז, הוא כלי ניטור פשוט המאפשר למשווקים לעקוב אחר אזכורים, למצוא משפיענים, לדעת יותר על לקוחות ולנתח מתחרים.

השתמש בכלי זה כדי לדעת על מה אנשים מדברים, מה הם חושבים על העסק, המוצרים או השירותים שלך ומה הם מצפים ממך.

הכלי יכול גם לעזור לך למצוא שאלות שעשויות להיות לאחרים לגבי העסק או המוצר שלך. השתמש בזה כדי לשמור על קשר עם הקונים או הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

החברה מציעה ניסיון חינם בנוסף לתוכנית בחינם, שמגיעה עם תכונות מוגבלות. כדי שתוכל להשתמש בכל התכונות תצטרך לקבל תוכנית בתשלום. הם מתחילים החל מ-$25 לחודש.

21. TweetDeck

TweetDeck
TweetDeck

השתמש ב-Twitter Deck אם אתה רוצה לשלוט בטוויטר ולהיות מודע לאזכורים, ביצועים, עוקבים, ציוצים מחדש ולייקים.

זוהי תכונה מובנית המקלה על ניהול, הצגה וציוץ תוך מתן אפשרות לתזמן ציוצים. הממשק אינטואיטיבי.

22. מותג24

Brand24
מותג24

Brand24 הוא כלי לניהול מוניטין שמגיע עם גרסת ניסיון בחינם. תוכניות בתשלום מתחילות החל מ-$49 ומגיעות ל-$199 לחודש. זה משתלב עם שתי פלטפורמות – אינסטגרם ופייסבוק – אבל יכול לשמש עבור פלטפורמות אחרות, כמו גם הכלי יכול לעזור לך להמציא נושאים חדשים.

החברה כרגע לא מציעה חבילות מותאמות אישית אבל יש ניסיון חינם כדי לדעת איך זה עובד.

23. Crowdfire

Crowdfire
אש המונים

מתקשים לנהל שיווק ברשתות חברתיות? נסה את Crowdfire, אפליקציית ניהול מדיה חברתית המאפשרת לנהל, לגלות ולתזמן תוכן.

זה יכול לעזור לך לעקוב ולבטל מעקב אחר משתמשים על ידי מתן תובנות נהדרות כמו רמת מעורבות. יתרה מכך, הכלי גם עוזר לזהות חשבונות לא פעילים, לתקשר עם עוקבים, להיזהר מתחרים.

תכונת הליבה של אפליקציה זו היא היכולת למצוא מאמרים או תמונות רלוונטיים ולשתף אותם ישירות ללא כל עבודה ידנית.

בניגוד לכמה כלים אחרים שם בחוץ, לזה יש אפליקציה לנייד שמקלה על העבודה. החברה מציעה חבילה בחינם אך היא תומכת בפלטפורמות מוגבלות של מדיה חברתית. קבל חבילה בתשלום אם אתה רוצה להיות מסוגל להשתמש בכל התכונות. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$7.48 לחודש.

24. פלאנולי

planoly
פלנולי

אם אתה משתמש באינסטגרם, שקול לשים את ידך על Planoly, כלי שנועד לתכנן, לתזמן ולנהל פוסטים באינסטגרם.

Planoly פועלת הן במחשבים והן במכשירים ניידים ומאפשרת למשתמשים ליצור עדכוני אינסטגרם מלוכדים. יתר על כן, הוא תומך במספר חשבונות, מה שהופך אותו למתאים לסוכנויות.

בעזרת כלי זה, תוכל לחסוך זמן מכיוון שהוא גם מאפשר למשווקים להעלות תוכן בכמות גדולה ולתזמן אותו בהתאם.

החברה מציעה תוכנית בחינם שמגיעה עם כמעט כל התכונות למעט פרופילים והעלאות מוגבלות. אם אתה רוצה להיות מסוגל לחבר חשבונות נוספים, שקול לבחור בחבילה בתשלום – החל מ-$7 לחודש.

25. רוח גב

tailwind
רוח גב

בין אם אתה משתמש באינסטגרם או משתמש בפינטרסט, Tailwind יכול להיות כלי נהדר לשווק, לתזמן ולנתח פוסטים.

האפליקציה פנתה בתחילה רק למשתמשי פינטרסט, אך כעת היא תומכת גם באינסטגרם. זה די קל לשימוש ותומך בפונקציות שונות כולל אינסטגרם בשידור חי. משתמשי Pinterest יכולים להפיק ממנו הרבה מכיוון שהוא מאפשר למשתמשים להעלות תוכן בכמות גדולה, להצמיד לוחות מרובים בו-זמנית ולתזמן פוסטים באמצעות לוח הגרירה והשחרור האינטואיטיבי.

בנוסף לזה, זה גם מציע את הזמן הנכון לפרסם פוסט כדי שתוכל להגביר את המעורבות. מצד שני, תצטרך לקנות שני חשבונות אם תרצה להשתמש בו גם עבור פינטרסט וגם לאינסטגרם. כל אחד עולה $9.99 לחודש.

26. ScheduGram

schedugram
לוח זמנים

תוכנן עבור עסקים קטנים ומשווקים, ScheduGram מאפשר למשתמשים לתזמן פוסטים ולתכנן קמפיין שיווקי בפירוט. זה תומך בכל דבר, מסרטונים ועד תמונות.

הוא מציע כמה כלי עריכה ותכנון רבי עוצמה שעוזרים להבטיח שהפוסטים שלך ייראו טוב ויגיעו לקהל רחב יותר. לטענת החברה, הוא מתאים לכולם החל מפרילנסרים ועד מנהלי מדיה חברתית וסוכנויות.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעצב ולצפות בפוסטים לפני תזמון. אתה יכול להזמין הדגמה עם החברה או להתחיל עם תוכנית בתשלום במחיר נמוך של $25 לחודש.

27. מאוחר יותר

Later
יותר מאוחר

Later נועד לעזור לך לנהל פוסטים באינסטגרם ללא כל בעיה. זה עובד על כל מיני מכשירים ותומך במספר שפות.

בעזרת הכלי הזה, תוכל לתזמן את הפוסטים שלך באינסטגרם. הוא תומך במספר חשבונות וידוע כאחד מכלי ניהול המדיה החברתית הקלה ביותר לשימוש.

החברה מציעה תוכנית בחינם בנוסף לכמה תוכניות בתשלום החל מ-$7.5 לחודש.

28. CoSchedule

Coschedule
לוח זמנים

CoSchedule צובר פופולריות במהירות הודות לתכונות הנהדרות וקלות השימוש שלו. הירשם לחשבון בחינם כדי לדעת איך זה עובד או בחר תוכנית בתשלום – החל מ-$14 לחודש.

עם הכלי הזה, תוכל להגדיל את הקהל שלך על ידי מעקב אחר פוסטים ותזמון שלהם בהתאם לדרישות שלך. הוא נמצא בשימוש על ידי כמה שמות גדולים כמו P&G, מיקרוסופט והוצג בפורבס כמו פורבס.

29. באופן מחודש

Rebrandly
באופן מחודש

עם Rebrandly, אתה יכול לבחור להתחיל עם חשבון בחינם או לקנות תוכנית בתשלום – החל מ-$29 לחודש.

זה לא כלי לניהול מדיה חברתית אבל ניתן להשתמש בו כדי לנהל את צוות המדיה החברתית שלך מכיוון שהוא מציע כמה תכונות שיתוף פעולה נהדרות כולל יומני ביקורת, אימות דו-גורמי ורמות גישה מרובות.

30. קנבה

Canva
קנבה

Canva הוא כלי עיצוב גרפי שניתן להשתמש בו כדי ליצור תמונות מעניינות כולל כריכות של פייסבוק וגרפיקה של פינטרסט. הוא מציע תבניות מובנות הניתנות להתאמה אישית לפי הצרכים שלך.

אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי ליצור גרפים ותרשימים לשיתוף במדיה חברתית. האפליקציה ידידותית למשתמש וקלה לשימוש. ישנן מספר תוכניות כולל תכנית חינמית ותכנית מיוחדת לארגונים לא ממשלתיים.

31. פקסלס

Pexels
פקסלס

Pexels הוא כלי פשוט שנותן ליוצרים גישה לתמונות וסרטונים בחינם. מכיוון שפוסטים המכילים סרטונים ותמונות נוטים לקבל יותר לייקים ושיתופים, הכלי הזה באמת יכול להיות מועיל.

לא תמיד יש אפשרות למשווקים לקבל תמונות מקוריות עבור כל פוסט והעתקת תמונות או סרטונים מפלטפורמות אחרות עשויה להיות מסוכנת מאוד בגלל בעיות זכויות יוצרים. עם Pexels, אין בעיות כאלה. אתה יכול לחפש את מה שאתה צריך ולהשתמש בתוכן מבלי לדאוג לגבי קרדיטים.

רוב הסרטונים והתמונות הם באיכות גבוהה, ולכן מושלמים להעלאות מדיה חברתית.

32. אינפוגרם

Infogram
אינפורמציה

מעט מאוד דברים זוכים לסוג של תשומת לב שהאינפוגרפיקה מקבלת. אם אתה מנהל עסק, האפליקציה הזו יכולה לעזור מאוד מכיוון שהיא מקלה על יצירת אינפוגרפיקה מעניינת תוך דקות.

בנוסף לכך, תוכלו להשתמש באפליקציה גם ליצירת תמונות ממוזערות ביוטיוב, פוסטים במדיה חברתית, תרשימים וכו'.

החברה מציעה תוכנית חינם עם עיצובים מוגבלים. אם אתה רוצה להשתמש בכל התכונות ולקבל גישה לתבניות מרשימות אז בחר חבילה בתשלום. הם מתחילים החל מ-$19 לחודש.

33. אדובי ספארק

AdobeSpark
AdobeSpark

עם אפליקציה זו, תוכל "להפוך את הרעיונות שלך לסיפורים ויזואליים מדהימים."

זה נותן לך את האפשרות ליצור סיפורי וידאו מרשימים, דפי אינטרנט וגרפיקה. האפליקציה קלה לשימוש מכיוון שהיא מגיעה עם מספר תבניות הניתנות להתאמה אישית. החברה מציעה מספר חבילות; פשוט בחר אחד המתאים לך ביותר. אם אתה יוצר הרבה סרטונים ב-YouTube, אתה צריך עוד קצת פונקציונליות עריכה, אולי כדאי שתשקול לבדוק כמה מפלטפורמות העריכה האלה של YouTube.

34. SocialBu

Socialbu
Socialbu

כלי זה לניהול מדיה חברתית יכול לעזור לך לחסוך זמן. זה תומך בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין וגוגל. עם הכלי הזה, תוכל לפקח על האשטאגים, להפוך את הפרסום לאוטומטי ולקבל תובנות נהדרות.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$8 לחודש ותומכת רק ב-4 חשבונות. אתה יכול לבחור בתוכנית יקרה יותר אם אתה רוצה לטפל בעוד חשבונות.

35. Quickmeme

Quickmeme
Quickmeme

רוצה להפוך לוויראלי? הנה מה לעשות.

עבור אל Quickmeme, חפש מם שמתאים לקהל שלך.

העלו כיתוב חכם, מצאו האשטאג מגמתי, פרסמו ואז חכו שהפוסט שלכם יהפוך לוויראלי.

אנשים אוהבים ממים. עם Quickmeme, תמצאו אוסף נחמד מאוד של ממים מרחבי העולם.

 

36. מאגר צילומים סודות

כלי נוסף ששווה את תשומת הלב שלך הוא חנות סודות התמונות. כפי שהשם מרמז, אתר זה מתהדר באוסף עצום של תמונות מלאי באיכות גבוהה. אבל מה שמייחד את האתר הזה מכמה אחרים הוא שהם מציעים רק תמונות ברישיון בטוחות מבחינה חוקית לשימוש מסחרי.

כן, רוב האנשים לא מקדישים מחשבה רבה לתכונה הזו, אבל להיתפס באמצעות תמונת מלאי ללא רישיון יכול להוביל אותך למים עמוקים עם החוק.

מלבד התמונות, Stock Photo Secrets מציע השוואה של סוכנויות מניות אחרות יחד עם קודי קופון כדי שתוכלו להרוויח את העסקאות הטובות ביותר. יתר על כן, הוא כולל את כל החדשות והביקורות האחרונות על סוכנויות צילום שונות.

 

נסה את Adoric בחינם

 

Social media marketing

Home-based business ideas 2022

30 unique business ideas

A/B testing tools

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button