רעיונות לעסקים

36 הכלים הטובים ביותר ליצירת לידים לעסקים קטנים

כמעט כל משווק מחפש כלים אמינים ליצירת לידים כדי למצוא יותר קונים ולבצע יותר מכירות.

יצירת לידים היא לא רק לגרום ללקוחות לבקר באתר האינטרנט שלך, אלא לגרום להם לבצע את הפעולה הרצויה לך, כלומר: לשלם לך או לקנות את מה שיש לך להציע.

בעולם השיווק, יצירת לידים מתייחסת לאיסוף מידע מהמבקרים שלך כדי שתוכל להפוך אותם לקונים נאמנים.

זה אולי נשמע כמו עבודה קלה על הנייר, אבל זה יכול להיות די מסובך אלא אם כן יש לך את הכלי הנכון ליצירת לידים.

במאמר זה, נדגיש כמה מהכלים הטובים ביותר ליצירת לידים שיעזרו לך להצמיח את העסק שלך.

1. אדורי

אדוריק היא הבחירה מספר אחת שלנו ממגוון סיבות. הכלי פועל על ידי יצירת נתיב מותאם אישית לכל מבקר. בניגוד לרוב הכלים ליצירת לידים בחוץ, זה לא רק עוזר ליצור לידים אלא גם עוזר להמיר אותם.

זה עשיר בתכונות ותומך במגוון אלמנטים כולל עיצוב, תקשורת, ניתוח ומעקב. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור הודעות מרובות שלבים כדי לייעל את ההמרות שלך. זה גם תומך בטפסים וניתן לחבר אותו למגוון מערכות CRM.

בעזרת הכלי הזה, תוכל ליצור הודעות מותאמות אישית ולהשוות בין אלמנטים שונים כדי למצוא מה עובד שכן הוא תומך בבדיקות A/B, חלונות קופצים, מיקום גיאוגרפי, מעקב אחר יעדים וכו'.

התוכנה שלנו מושלמת לכל סוגי המשתמשים והיא קלה מאוד לשימוש. מעל לכל, אתה יכול להירשם לחשבון בחינם ולראות איך זה עובד.

2. Leadfeeder

leaderfeeder
leaderfeeder

Leaderfeeder מגיע עם ניסיון חינם של שבועיים. עם זאת, תזדקק לתוכנית בתשלום כדי לקבל את כל התכונות.

אפליקציה זו תעזור לך להבין מי מבקר באתר שלך ומה הם עושים כדי שתוכל להחליט למי למקד. אפליקציה זו יכולה להגדיל את שיעור ההמרה שלך על ידי מתן פרטי קשר למבקרים.

זהו כלי ליצירת לידים B2B המתאים ביותר לחברות B2B. זה לא יהיה רע לקרוא ל-Leadfeeder תוכנת מעקב מלאה.

זה שומר עין על מי שמבקר באתר שלך כשהיא מתחברת לגוגל אנליטיקס ומספק תוצאות עדכניות.

האפליקציה קלה לשימוש אך עשויה שלא להתאים לאתרים גדולים במיוחד מכיוון שהיא יכולה להיות מעט איטית לפעמים. בצד החיובי, זה יכול לספק מידע על מבקרים שמעולם לא סיפקו את פרטיהם.

3. Qualaroo

מעוניין להשתמש בסקרים לאיסוף נתונים? שקול להשתמש ב-Qualaroo, כלי סקרים המאפשר למשווקים לאסוף גם מיילים וגם משוב שניתן להשתמש בהם כדי לשפר את המוצרים והשירותים שלך.

אומרים שהטכניקה הזו שווה פי 10 מסקרים באימייל. המערכת משתמשת ב-AI כדי להפיק דוחות ולתת המלצות. אתה יכול להתחיל עם הדגמה בחינם או לבחור תוכנית בתשלום החל מ-$20 לתגובה לחודש.

4. צייד

hunter.io homepage

יש הרבה מה לאהוב בהאנטר, אחד הכלים המהנים ביותר ליצירת לידים בשיווק בדוא"ל. מאתר דוא"ל זה יכול להיות נהדר עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד.

אתה יכול להשתמש בו בחינם (עד 100 בקשות) או לקבל תוכנית בתשלום – החל מ-$39 לחודש.

עם הכלי הזה, תוכל למצוא את האימייל של מישהו רק על ידי הקלדת השם והחברה שלו.

 

5. פיקראל

Picreel

Picreel ידועה בעיקר בטכנולוגיית כוונת היציאה שלה שעוזרת לעסקים מקוונים להציג חלונות קופצים מתוזמנים ויפים למבקרים באתר. כלי יצירת לידים והמרה זה מאפשר לך להפחית את נטישת העגלה, לקדם הצעות והנחות, להמליץ על מוצרים, להציע סקר ולעשות הרבה יותר.

הוא מציע 100+ תבניות קופצות מענגות הניתנות להתאמה אישית לחלוטין ללא כל קידוד. אתה יכול להשתמש בחלונות קופצים המופעלים על ידי בינה מלאכותית בעלי המרות גבוהות כדי להמיר את תנועת האתר שלך ללקוחות. הלידים שנוצרים מתעדכנים בזמן אמת.

כמה תכונות אחרות כוללות בדיקות A/B, דיווח וניתוח, ויותר מ-700 שילובים קלים להתקנה. הלידים שאתה לוכד מועברים אוטומטית לכלי ה-CRM, CMS וכלי השיווק שלך כדי שצוותי מכירות, שיווק ותמיכת לקוחות יוכלו לעבוד עליהם.

החברה מציעה מספר תוכניות החל מ-$14 בלבד לחודש עם הבטחה לתוספת של לידים והמרות.

6. תיבת דואר נכנס ימין

Right Inbox מביא את מאמצי שליחת הדוא"ל שלך לשלב הבא. זה מאפשר לעסקים לעקוב אחר פתיחת דוא"ל, להפוך מעקבי דוא"ל לאוטומטיים ולהגדיר אימיילים חוזרים בתוך Gmail. כלי זה מקל על ניהול שיחות עם לקוחות פוטנציאליים ולעולם לא לאבד מעקב אחר הודעות חשובות. Right Inbox מציע גרסת ניסיון בחינם שתוכל להשתמש בה כדי לדעת איך זה עובד. התוכנית הזולה ביותר מתחילה החל מ-$5.95 לחודש.

email tracking

7. HubSpot Marketing

HubSpot Marketing homepage

הנה עוד כלי חינמי שמקל על אחסון, טיפוח ולכידת לידים. הוא מציע חבורה של תכונות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לאסוף נתונים. הם כוללים טפסי חלונות קופצים, צ'אטבוט, צ'אט חי וטפסים מסורתיים. אבל Hubspot לא ממש חינמי. הגרסה החינמית מוגבלת, ותוכנית המתחילים הזולה ביותר מתחילה מ-$45 לחודש ומתייקרת למדי מאוחר יותר. זה עשוי להיות שווה את זה אם אתה אוהב את ערכת הכלים השלם-ב-אחד. יש הרבה אלטרנטיבות HubSpot שיכולות לעשות את העבודה גם כן, לפעמים בהתאמה טובה יותר. הקפד לבדוק אותם!

8. אינטרקום

Intercom homepage

למרות מספר מוגבל של תכונות, לאינטרקום יש מספר מקרי שימוש. תכונת הצ'אט וההודעות שלו באתר יכולה להיות שימושית מאוד.

אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור קשר עם המבקרים שלך ולאסוף את המידע שלהם תוך כדי מענה על השאלות שלהם כדי להמיר אותם לקונים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לנתח מבקרים התנהגות בתוך האפליקציה או באתר ולהגדיר טריגרים כדי להקל על התמיכה, השימור והכניסה למערכת.

החבילה הזולה ביותר מתחילה ב-$39 לחודש, אך התוכנית היקרה ביותר, שמגיעה עם כמה תכונות נוספות, עולה על 999$ לחודש.

9. MailChimp 

Mailchimp homepage

MailChimp הוא בין הכלים הפופולריים והנפוצים ביותר לשיווק בדוא"ל. זה בחינם; עם זאת, צפו להוציא כ-10 דולר לחודש כדי לקבל גישה לכל התכונות.

זהו כלי מושלם ליצירת לידים עבור משתמשים המחפשים להגיע ליותר אנשים מבלי לבזבז הרבה זמן או כסף. בנוסף, זה מהיר ובמחיר סביר.

התוכנה כוללת אפליקציה אינטואיטיבית ייחודית, גרירה ושחרור, המאפשרת ליצור בקלות מיילים שניתן לשלוח לאלפי משתמשים.

10. מגע מתמיד

constantcontact homepage

מגע מתמיד מוצג לעתים קרובות כאלטרנטיבה ל-MailChimp, אך יש לו ייחוד משלו.

הדבר הטוב ביותר בחברה זו הוא תמיכת הלקוחות שלה. תמיד תקבל את העזרה שאתה צריך. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$20 לחודש. בנוסף, אתה יכול להתחיל עם ניסיון חינם.

11. Reply.io

Reply.io homepage

אנחנו אוהבים את התוסף המעודכן של Chrome שמאפשר למצוא לקוחות פוטנציאליים בלינקדאין. הכלי די מהיר ומאפשר למשתמשים לחפש חשבונות בודדים או בכמות גדולה.

בנוסף לזה, אתה יכול להשתמש בו כדי לבצע שיחות ישירות, לגשת למשימות ולשים דברים ברצף לניהול קל.

12. הוכחה

Proof homepage

הוכחה אולי לא הכלי הפופולרי ביותר ליצירת לידים בחוץ, אבל הוא בהחלט ראוי להיות ברשימה הזו מכיוון שהוא צובר תאוצה במהירות.

כלי זה מאפשר למשווקים להשתמש בהוכחה חברתית, בדיקות A/B והתאמה אישית כדי ליצור ולהמיר עוד לידים. אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי להדגיש כיצד מוצר ספציפי פופולרי כך שיותר אנשים יתעניינו ברכישתו.

לדברי החברה, כלי זה יכול לעזור להמיר עד 300 אחוז יותר לידים. אתה יכול להתחיל עם הדגמה בחינם; עם זאת, תצטרך לקבל חשבון בתשלום כדי להמשיך להשתמש בו. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$79 לחודש.

13. וואלה נורברט

Voila Norbert homepage

כלי מכירה זה מגיע עם גרסה חינמית אבל זה לא מומלץ מכיוון שהוא יאפשר לך למצוא רק עד 50 מיילים. אם אתה רציני לגבי יצירת לידים, קבל גרסה בתשלום של האפליקציה – החל מ-$49 לחודש.

בעזרת הכלי הזה, תוכל למצוא אימייל של מישהו כדי להגיע אליו ולקדם את המוצרים או השירותים שלך. כל מה שתצטרכו הוא שם המשתמש ושם החברה.

כמו כן, עיין בתכונת זיהוי הדוא"ל בתפזורת של החברה. למקרה שאתה מחפש אפשרויות נוספות, החברה מציעה גם תוכנית תשלום לפי נסיעה החל מ-$0.10 לכל ליד.

14. שייק מייל

Mailshake homepage

אם אתה מעוניין ביצירת קשרים בדוא"ל, אז הכלי הזה יכול להיות לעזר רב. זה מאפשר לעסקים לבצע אופטימיזציה, התאמה אישית ואוטומטית של אימייל קר.

אנחנו אוהבים כמה זה קל לשימוש. בנוסף, זה מגיע עם כמה תכונות נוספות כולל תבניות מוכנות.

מילקשייק יכול לעזור לך לקדם תוכן, ליצור קישורים ולגייס כספים.

15. OutreachPlus 

Outreachplus homepage

כלי רב תכליתי זה יכול להיות נהדר ליצירת לידים. עם תוכנה זו, תוכל ליצור אימיילים משכנעים ומותאמים אישית מבלי שתצטרך לדאוג לעבודה ידנית מכיוון שהיא תומכת באוטומציה שיווקית.

אתה תמצא כמה כלים דומים בשוק אבל זה קצת שונה מכיוון שהוא מאפשר למשווקים למצוא לידים.

החברה מציעה גרסת ניסיון בחינם שתוכל להשתמש בה כדי לדעת איך זה עובד. התוכנית הזולה ביותר מתחילה החל מ-$18 לחודש.

16. הוברס

Hoovers homepage

לפי הוברס, זהו מסד הנתונים המסחרי הגדול בעולם. אמנם לא הצלחנו לאמת את הטענה, אבל אין לנו סיבה לפקפק בחברה מכיוון שנראה שהיא מצליחה ויכולה להיות מצוינת עבור משווקים המעוניינים לבנות רשימות ממוקדות.

כלי זה מקל על ניהול שיחות עם לקוחות פוטנציאליים.

אתה יכול להשתמש במידע הזה כדי להמציא קמפיינים מטורפים. האפליקציה זמינה בחינם אך כדי שתוכל להשתמש במלוא התכונות, תצטרך לקבל הצעת מחיר.

17. Datanyze

Datanyze homepage

אי אפשר להתעלם מחשיבות הנתונים. זה לא רק חשוב לייצר לידים אלא גם להמיר לקוחות פוטנציאליים לקונים מכיוון שניתן להשתמש בו כדי לדעת יותר על קונה.

Datanyze מאפשרת לגשת לנתונים ולהשתמש בהם ליצירת לידים. זה יכול למצוא במהירות מידע ליצירת קשר שניתן לייצא ל-CRM שלך לניהול קל.

Datanyze מציעה הדגמה בחינם אך תזדקק לתוכנית בתשלום כדי להמשיך להשתמש בכל התכונות. צור קשר עם הצוות לקבלת הצעת מחיר.

18. בומרנג

boomerang homepage

Boomerang היא תוסף ג'ימייל פופולרי המאפשר לתזמן מיילים ולקבל אותם אם לא תקבל תגובה מנמען תוך פרק זמן מסוים.

האפליקציה מגיעה עם תוכנית חינמית (10 קרדיטים לחודש); עם זאת, שקול להירשם לתוכנית בתשלום כדי לקבל את כל התכונות. התוכנית הזולה ביותר מתחילה החל מ-$5 לחודש.

19. מכירות HubSpot

Hubspot sale homepage

HubSpot Sales הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר ליצירת לידים במכירות. אתה יכול להתחיל בחינם אבל שקול לקבל תוכנית בתשלום – החל מ-$50 לחודש – אם אתה רציני לגבי ביצוע מכירות.

זוהי תת-חלוקה של Hubspot ויכולה להתאים למשתמשים שלא רוצים לשים יד על הגרסה המלאה.

זה מגיע עם תוסף Gmail המאפשר למשתמשים לעקוב אחר הודעות דוא"ל ולקבל עדכונים בדיוק בזמן קריאת דוא"ל. אנחנו אוהבים כמה קל להשתמש בכלי זה. לוח המחוונים אינטואיטיבי.

20. Snov.io

Snov homepage

עם Snov.io, אתה יכול להתחיל בחינם (אימיילים מוגבלים) או לקבל גרסה בתשלום תמורת $39 לחודש.

הכלי הרב-תכליתי הזה מציע כמה אפשרויות די מגניבות שיכולות לעזור לך למצוא עוד לידים. שקול להשתמש בו כדי לאסוף אימיילים דרך האתר שלך, למצוא מיילים המבוססים על שמות דומיינים ושמות אישיים, לחפש חשבונות בלינקדאין וב-Gmail ועוד.

הוא מציע גם הרחבת Chrome וגם אפליקציית אינטרנט. בנוסף, ישנו מאמת אימייל כדי להבטיח שרק אימיילים אמיתיים יעברו אליך.

21. מסד נתונים גלובלי

Globaldatabase homepage

Global Database הוא בין הכלים המובילים הבודדים המכוונים לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

ניתן להתאים את הכלי בהתאם לתעשייה ולאזור שלך. הוא מציע מידע עסקי עדכני ומאומת. המערכת עשויה להרגיש מעט מבלבלת בהתחלה בגלל מספר פילטרים אך כדאי להשתמש בה מכיוון שתוכלו למצוא אימיילים ממוקדים במערכת.

תוכנה בתשלום זו מציעה רק הצעות מחיר מותאמות אישית, אז צור קשר עם החברה ובקש אחת.

ניתן לחפש מיילים על סמך נוכחות דיגיטלית, מצב פיננסי, מיקום שוק, סיכון אשראי וכו'.

22. Prospect.io

Prospect ידוע בעיקר באוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, אך הוא יכול לשמש גם ככלי מחולל לידים אמין מכיוון שהוא מאפשר למשתמשים למצוא מיילים להוספה לרשימה שלך.

זה קצת יקר במחיר של $99 לחודש או $74 לחודש אם אתה נרשם לשנה, אבל אנחנו מרגישים שזה שווה את הכסף. ניתן לשלב את הכלי עם מערכות CRM פופולריות כמו HubSpot, Close.io ו-Salesforce. יש לו גם הרחבת Chrome שיכולה לעזור לך למצוא לקוחות פוטנציאליים בלחיצת כפתור בלבד.

23. מובילי אוויר

Aeroleads

AeroLeads מציאת לידים דרך מפגשים עם לקוחות ויצירת ביחד עשויה להיות גוזלת זמן, יחד עם זאת תצטרך יותר משאבים להמשיך איתם. AeroLeads הוא אחד הכלים האוטומטיים הטובים ביותר ליצירת לידים אשר רוכש ללא מאמץ לקוחות פוטנציאליים מפלטפורמות שונות בקליק אחד. הוא גם מצויד היטב לעבודה עם פלטפורמות CRM המאפשרות לך לנהל את רשימת הפקת לידים ולעקוב אחר זרימת העבודה.

AeroLeads מאפשרת לך לגשת לזיהוי הדוא"ל הפוטנציאלי, פרטי העסק, כתובות האתרים, מספרי הקשר ועוד הרבה יותר לעבוד איתם, AeroLeads עוזרת לך למצוא לקוחות פוטנציאליים עם $49 כחבילה התחלתית. במקרה שאתה צריך יותר מ-1000 קרדיטים לעבוד איתם, יש חבילות הרבה יותר משכנעות החל מ-$149 ו-$499 המעניקות לך גישה מלאה ללידים שלך.

24. HotJar

hotjar homepage

HotJar מאפשרת לעסקים להבין כיצד משתמשים מסתכלים על האתר או פלטפורמת המדיה החברתית שלך.

כלי ניתוח חווית לקוח זה מציע ניתוח טפסים, מפות חום, סקרים באתר, שידורים חוזרים של מפגשים ועוד מספר תכונות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור לידים.

25 . סומו

Sumo homepage

Sumo – כלי חינמי ליצירת לידים – יכול להיות נהדר עבור עסקים המעוניינים להגדיל את בסיס המנויים שלהם. למרות בחינם, יש לו אפשרויות בתשלום החל מ-$29 לחודש.

הוא מציע מספר תכונות כולל חלונות קופצים, הודעות דוא"ל קבלת פנים וחלונות קופצים שקופיים. לחלק מהאפשרויות הללו יכול לקחת זמן להשתלט. ודא שאתה מבין איך הם עובדים כדי שתוכל להשתמש בהם כדי ליצור לידים.

26. פרדוט

Pardot homepage

Pardot הוא כלי ליצירת לידים B2B שנועד לנהל ולהכשיר לידים. זה עוזר לחסוך זמן בכך שהוא מבטיח שאתה מתקשר רק עם לידים טובים.

הוא מציע כלי אוטומציה ופילוח מצוינים. עם זאת, זה די יקר. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$1,250 לחודש. עם זאת, אתה יכול לבקש הדגמה כדי לנסות את זה לפני ביצוע תשלומים.

27. SharpSpring

SharpSpring homepage

SharpSpring מעורר הפתעה מכיוון שהוא לא רק משתלב עם רוב כלי ה-CRM הידועים, אלא יש לו גם CRM מובנה משלו.

עם הכלי הזה, לא תהיה לך קושי בניהול לידים על פני מספר פלטפורמות. הוא מציע סקירת צינורות מרשימה ועוד כמה כלי שיווק מבריקים.

אתה יכול להתחיל עד $550 לחודש; עם זאת, ייתכן שמותגים גדולים יצטרכו להוציא $1,250 או יותר מכיוון שתוכניות מגיעות עם מכסים על מספר האימיילים.

28. מרקטו

marketo homepage

השתמש בכלי זה לניהול לידים כדי ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים לפני שהם יוצרים קשר עם נציגי המכירות שלך. הכלי אמור לשפר את איכות ה'לידים' תוך שהוא מאפשר לעסקים להשתמש גם בשיווק יוצא וגם בשיווק נכנס.

אנחנו אוהבים את תמיכת הלקוחות שהחברה מציעה. באתר יש מדריכים מפורטים שבהם תוכלו להיעזר כדי לדעת איך הכלי עובד. החברה מציעה מספר תוכניות, צרו קשר עם הצוות לקבלת הצעת מחיר.

29. בצורה עופרת

Leadformly homepage

Leadformly מאפשר למשווקים לבנות טפסים לאיסוף מידע. לחברה יש בסך הכל 11 תוכניות שמתחילות ב-5¢ לכל ליד. 

לדברי החברה, זה יכול לעזור ליצור לידים פי 3 מאשר טפסים מסורתיים. הוא מציע יותר מ-50 תבניות הניתנות להתאמה אישית שמתאימות לכל הענפים. הם קלים לשימוש.

30. ביטול הקפצה

unbounce homepage

ניתן להשתמש ב-Unbounce לבניית דפי נחיתה. זה בין הכלים הקלים והאמינים ביותר ליצירת לידים של Saas לעסקים קטנים. אתה יכול להתחיל עם הדגמה או להירשם לתוכנית בתשלום – החל מ-$79 לחודש.

אתה יכול להשתמש במספר עיצובים מובנים מראש הניתנים להתאמה אישית או ליצור עיצובים משלך באמצעות בונה הגרירה והשחרור. כמה תכונות אחרות כוללות בדיקות A/B וחלונות קופצים.

31. סקר בכל מקום

Survey Anyplace homepage

אם אתה מאמין בסקרים אז שים את היד שלך על הכלי הזה.

זה הופך סקרים למהנים ומרתקים. בעזרת כלי זה, תוכל ליצור מגוון סקרים וחידונים. החלק הטוב ביותר ב- Survey Anyplace הוא באיזו קלות הוא משתלב עם כלים של צד שלישי.

יתרה מכך, הכלי מאפשר לעסקים להשתמש ב'תגובות' כדי להתאים אישית את הודעות ההמשך.

32. סיילספורס 

Salesforce homepage

Salesforce היא אחת מהתוכנות הנפוצות ביותר לניהול לידים. בעזרת הכלי הזה, תוכל לנהל לקוחות, לידים, צוותים ועוד הרבה יותר. זה משווק כפתרון שלם לעסקים קטנים ומשמש את השמות המובילים כמו KFC ו-HCL.

זה משתלב בקלות עם תוכנות מכירה ושיווק שונות. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$25 לחודש.

33. ניווט מכירות לינקדאין

LinkedIn Sales Navigator homepage

מכיוון שלינקדאין משתמשים מנהלים, זה יכול להיות מצוין לעסקים המעוניינים ליצור קשר עם חברות ויזמים.

כלי יצירת לידים של לינקדאין מציע המלצות וחיפושים מתקדמים של לידים. יתר על כן, זה מגיע עם עדכוני מכירות ושילובי CRM.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$64.99 לחודש. החברה מציעה גם פתרון nterprise לעסקים גדולים, אך זמין רק בהצעת מחיר.

34. סחף

drift homepage

עם Drift תוכל להתחבר ללקוחות הפוטנציאליים שלך על ידי הכרתם וניהול שיחות נהדרות. במילים פשוטות, זה נותן לך הזדמנות מצוינת לשכנע מבקרים לקנות.

התכונות כוללות צ'אט חי, סרטוני מכירה ומיילים עם כמה כלי אוטומציה.

החברה מציעה גרסה חינמית אך תזדקק לתוכנית בתשלום כדי לקבל את כל התכונות. זה מתחיל ב-$400 לחודש.

35. אם זה אז זה (ITTT)

ifttt homepage

הכלי החינמי הזה נעשה כדי לפשט תהליכים. אתה יכול להגדיר את זה לעבור לפעולה אחת לאחרת על סמך טריגרים שונים, כלומר לקבל מייל כשמישהו מפרסם תגובה בדף ספציפי.

עם הכלי הזה תוכלו להכות כשהברזל חם.

36. זפייר

zapier homepage

Zapier עובד די כמו ITTT. עם זאת, זה מכסה יותר פעולות וניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר מגוון גדול יותר של דפים ופוסטים.

החברה מציעה גרסה חינמית, שהיא די טובה, אבל אם אתה רוצה יותר, שקול לבחור בתוכנית בתשלום החל מ-$20 לחודש.

37. CallPage

callpage homepage

CallPage מהיר להגדרה וקל לשימוש. הכלי נועד לעשות דברים מהירים יותר. עם אחד זה, תוכל להתחבר למבקרים שלך מיד לאחר שהם מספקים את פרטי הקשר שלהם.

החברה מציעה תוכנית בחינם. עם זאת, שקול ללכת על תוכנית בתשלום אם אתה רוצה את כל התכונות. הם מתחילים ב-$159 לחודש.

38. גוגל אדס

רוב המשווקים יודעים על Google Ads. השירות יכול לשמש לפרסום עסקים ולאיסוף מידע שניתן להשתמש בו כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

הדבר הטוב ביותר באפשרות זו הוא שאתה משלם רק כאשר משתמשים לוחצים על המודעות שלך. עם זאת, יצירת מסעות פרסום נכונים יכולה להיות קצת מסובכת.

39. קוורה

אם אתה מעוניין בכלים חינמיים נוספים ליצירת לידים, שקול להשתמש ב-Quora.

זוהי פלטפורמה שבה אנשים שואלים שאלות, לעתים קרובות מחפשים הצעות וביקורות. צוות המכירות שלך יכול להגיב להם ולנסות לנצח אותם. שאלות אלו נקראות לעתים קרובות על ידי אלפי אנשים ויכולות לעזור להגדיל את טווח ההגעה שלך. עם זאת, היזהר מכיוון ש-Quora אינה מבדרת הודעות קידום מכירות.

אז באילו כלי אוטומציה ליצירת לידים עלינו לבחור?

כיסינו כמה מהכלים הטובים ביותר ליצירת לידים B2C ו-B2B. למרות שכולם מעולים, אם היינו צריכים לבחור אחד, נבחר באדוריק מכיוון שהוא כלי שיווקי שלם.

נסה את זה היום בחינם .

 

 

נסה את Adoric בחינם

 

lead-generation cover image

lead generation ideas for saas startup

reduce churn rate

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button