רעיונות לעסקים

50 דוגמאות לבדיקות A/B כדי לזכות בעוד לידים והמרות

במקום להסתמך על ניחושים, משווקים חכמים A/B בודקים את הרעיונות שלהם – כל הזמן – לפני שהם מקבלים החלטות שיווקיות.

כלומר, הם מנסים וריאציות שונות של מסע הפרסום השיווקי שלהם כדי לדעת מה יביא את התוצאה הרצויה ביותר.

האם בדקתם את הרעיונות שלכם ב-A/B לאחרונה? או שאתה מאמין במזל? אתה עושה מה שאתה חושב שהוא הכי טוב, ומקווה לתוצאות.

בדיקות A/B – או בדיקות מפוצלות, אם אתה מעדיף לקרוא לזה – נותנת לך שליטה על התוצאות העסקיות שלך. זה שם אותך לפני המתחרים שלך, שלרוב, מחכים לאמא מזל כדי לעזור להם להצליח.

אבל אילו מרכיבים במסע הפרסום השיווקי שלך עליך לפצל?

ובכן, די הרבה!

למעשה, בפוסט הזה, ריכזנו רשימה של 50 רעיונות ודוגמאות לבדיקות A/B שתוכלו לנסות עכשיו.

וזה לא הכל. כמו כן, נבחן כמה מקרי מבחן – כלומר, דוגמאות חיות מעשיות של בדיקות A/B בפעולה.

אבל דבר ראשון: עלינו להבהיר על מה מדובר בבדיקות A/B. האם זה באמת שווה את הלחץ? אתם עומדים לגלות בעצמכם, אז הישארו מעודכנים.

תוכן ענינים

מהי בדיקת A/B ומדוע צריך להיות אכפת לך?

האם אתה מחפש להשיק קמפיין שיווקי כדי לקדם, נניח, את המכירות שלך בבלאק פריידי?

אם כן, הנה כמה שאלות שאולי תצטרך לענות עליהן:

  • צבע אדום או כחול עבור כפתור ה-CTA (קריאה לפעולה) שלך?
  • קופסא קופצת או סלייד-אין להצגת הצעות המכירה שלך?
  • הנחה או משלוח חינם כדי לזכות במכירות נוספות?

איזו מהאפשרויות האלה תביא לך הכי הרבה לידים, המרה ומכירות? האמת היא, שאתה אף פעם לא יכול לדעת עד שאתה מתנסה – או, בהקשר הזה, מבחן A/B.

אז, בדיקת A/B, פשוט, היא בדיקת שתי וריאציות של אלמנט כדי לראות מה עובד הכי טוב.

AB testing

כמובן, זה לא חייב להיות רק שתי גרסאות – אתה יכול לקבל כמה שאתה רוצה.

בדיקת A/B חוסכת לך את כאב הראש של הסתמכות על הנחות שגויות כשאתה מחפש להפיק את המיטב ממאמצי השיווק הדיגיטלי שלך.

זה נותן לך תובנות לגבי נתונים מדויקים שניתן לממש עליהם בעת קבלת החלטות שיווקיות.

ומסיבה זו, בנינו תכונה חזקה של בדיקת A/B לתוך Adoric. זה סופר פשוט לשימוש.

אוקיי, למה אתה צריך לטרוח ולבדוק את הרעיונות שלך לפני שתחליט אילו ליישם? במיוחד כאשר פחות מ-44% מהחברות אכן מפיצות את הקמפיינים שלהן. הנה כמה.

  • בדיקות A/B, כשהן נעשות נכון, יכולות לעזור לשפר את שיעור ההמרה שלך בצורה יוצאת דופן
  • ככל ששיעור ההמרה שלך יגדל, כך גם המכירות שלך יגדלו
  • זה יכול להציל אותך מטעויות שיווק קטלניות שעלולות להטביע את העסק שלך

עם זאת, בואו ניגש לעסק של היום: 50 דוגמאות לבדיקות A/B כדי לעודד אותך.

50 דוגמאות לבדיקות A/B שמביאות לך יותר המרות

כדי להקל עליך לעקוב, חילקנו את הדוגמאות שנבחן ל-6 קטגוריות, והן כדלקמן:

העתקה/הודעות

אתה צריך לתת לאנשים סיבה טובה לרצות לבצע רכישה, להירשם לניוזלטר שלך, להירשם לחשבון וכו'. ובאמצעות העותק שאתה כותב אתה תזכה לעשות זאת.

לכן, עליך לקבל את העותק וההודעות שלך נכון על ידי בדיקת A/B של הדברים הבאים:

1. טקסט כותרת

טקסט הכותרת שלך הוא הנמל הראשון של המבקרים שלך. לעתים קרובות יותר מאשר לא, זה מה שהם יקראו תחילה לפני שיחליטו אם לקרוא את הטקסט הראשי.

לפיכך, טקסט הכותרת שלך הוא נקודת התחלה טובה לבדיקת A/B.

Headline text ab testing example

2. טקסט גוף

טקסט גוף מהמם חשוב באותה מידה כמו טקסט כותרת חזק. אז, אתה צריך לעשות את זה כמו שצריך גם כן.

אבל אולי לא תוכל לעשות את זה נכון עד שניסית גישות שונות.

תבל את העותק שלך בהומור כדי לראות אם הוא יהדהד היטב עם הקהל שלך. נסה טקסט ארוך וקצר כדי לראות לאיזה המבקרים שלך יגיבו הכי הרבה.

או יותר טוב, הסר את גוף הטקסט לגמרי והשאר עם כותרת בלבד.

Body text ab testing

3. טקסט תחתונה

הוספת טקסט תחתון למסע הפרסום שלך יכולה לעזור לשפר את שיעור ההמרות שלך. כמובן, אתה לא באמת יכול לדעת עד שאתה מנסה את זה.

Ab testing example footer text

4. שאל שאלה

שאילת שאלה של מנויים פוטנציאליים או לקוחות מעמידה אותם במקום. זה מאלץ אותם לעצור לרגע כדי לחשוב על ההצעה שלך.

לדוגמה, במקום לומר "הכפיל את ההכנסה שלך ביומיים", תוכל לשאול את השאלה הבאה:

"האם אתה רוצה להכפיל את ההכנסה שלך עכשיו?"

אבל תהיה זהיר; שאילת שאלה יכולה לכבות את הקהל שלך. רק על ידי ניסוי תוכל להבין אם שאילת שאלה תזכה ליותר המרות עבורך, או לעשות את ההיפך.

5. טקסט קריאה לפעולה

מה בדיוק מטרת הקמפיין שלך? לגרום למבקרים להירשם לרשימת התפוצה שלך? להביא תנועה לדף המוצר שלך, או לגרום לאנשים לבצע רכישה?

לא משנה מה מטרת מסע הפרסום שלך, עליך לתקשר זאת בבירור באמצעות כפתור ה-CTA (קריאה לפעולה).

מחפש השראה ל-CTA שלך? יש לנו הרבה:

CTA buttons

6. טקסט מציין מקום

מצייני מיקום הם הטקסטים הדהויים והתיאוריים המופיעים בשדות טופס. אתה משתמש בהם כדי לומר למשתמשים איזה מידע למלא בטופס.

זה גם מרכיב טוב לבדיקה מפוצלת.

לדוגמה, במקום להשתמש רק ב"אימייל" כמציין מיקום, למה שלא תנסה משהו אחר? אולי משהו בשורה של "תן לנו את האימייל שלך".

Placeholder text

7. CTA בפוסט הבלוג שלך

לחצני קריאה לפעולה נמצאים שם כדי לעזור לך להשיג יותר המרות. אבל אם הם לא בולטים מספיק, המטרה שלהם עלולה להיות מובסת.

זה מעלה את השאלה: היכן אתה מציב את כפתורי ה-CTA שלך?

כותרת האתר שלך, סרגלי צד, טפסי פופ-אפ ו-slide-in וכו' הם מקומות מצוינים. אבל האם חשבת למקם אחד ממש בתוך הפוסט בבלוג שלך?

נסה זאת כדי לראות אם שיעור ההמרה שלך יעלה.

עיצוב/חזותי

בנוסף לכתיבת עותק משכנע, עליך להפוך את מסע הפרסום שלך למושך מבחינה ויזואלית. שילוב הצבעים שלך צריך להיות נקודתי, בסגנון גופן בדיוק על הנקודה ואלמנטים גרפיים בשילוב הנכון.

עם זאת, הנה כמה רעיונות ודוגמאות לבדיקת A/B בהקשר זה.

8. סגנון גופן

לפעמים, זה לא מה שאתה אומר שחשוב אלא איך אתה אומר את זה.

תרגום: סגנון הגופן שבו אתה כותב את העותק שלך יכול למעשה להשפיע על ההמרה שלך.

Arial או Times New Romans? לאטו או קליברי? מבחן A/B כדי לגלות את המיטב בתערובת.

9. גודל גופן

שימוש בטקסט גדול יכול להיות מפתה. אחרי הכל, זה מושך תשומת לב. אבל זה גם יכול להיראות מעצבן.

מכיוון שאינך יודע בדיוק כיצד הדברים יתפתחו באמצעות טקסט גדול, פצל את הבדיקה על ידי ניסיון קטן.

10. צבע גופן

האם ידעת שצבעים, באופן טבעי, משפיעים על הרגשות שלנו? ורגשות, בתורם, משפיעים על ההחלטות שלנו?

זה אומר שעם הצבעים הנכונים, אתה יכול לגרום למבקרים לבצע כל פעולה שתרצה באתר שלך.

למעשה, מחקרים מראים שעם שילוב צבעים נכון, אתה יכול להגדיל את שיעור ההמרה שלך בצורה מדהימה.

אז, בכל אופן, בדוק את צבע הגופן שלך.

11. צבע רקע לקמפיין

בזמן בדיקה מפוצלת של צבע הגופן שלך, הקפד לעשות את אותו הדבר עבור צבע הרקע של מסע הפרסום שלך.

זה יכול להתברר כבדיקה המפוצלת היחידה שתצטרך אי פעם כדי לראות יותר המרות.

12. תמונת רקע של הקמפיין

הוספת תמונות רקע למסע הפרסום שלך יכולה לעזור לך להשיג יותר המרות. הסיבה פשוטה: המוח האנושי עוסק יותר בתמונות מאשר בטקסט.

מיותר לציין שאתה אף פעם לא יכול להיות כל כך בטוח עד שאתה מבחן.

13. מיקום מסע פרסום

מה הטעם להציב מסעות פרסום באתר שלך אם אף אחד לא יראה אותם?

אבל איפה בדיוק כדאי למקם אותם לחשיפה וניראות מקסימלית?

הצבת זה בכל הדפים שלך עשויה לעלות בראשך בראש, אבל האם גישה כזו תהיה באמת יעילה? מה לגבי הצבתו בדף מסוים, למשל, בדף הבית שלך או, אולי, בדף הבלוג?

ובכן, רק על ידי בדיקת A/B תוכלו להבין מה עובד הכי טוב.

14. אטימות רקע

מה אם תיקנת מעט את אטימות הרקע של מסע הפרסום שלך? האם זה יהפוך אותו למושך יותר מבחינה ויזואלית, או לעצבן בעליל?

התשובה שלך נמצאת בצד השני של בדיקות A/B.

15. צבע כפתור

מה עולה לך בראש כשאתה רואה את הצבע האדום? סכנה, חם, דחוף, לא?

ובכן, זה הופך את האדום, אולי, לאופציה טובה לקידום הצעות רגישות לזמן. עם זאת, אם המטרה שלך היא לבנות אמון במקום זאת, כחול עשוי להתאים יותר.

אז, נסה צבעים שונים עבור כפתורי ה-CTA שלך עד שתמצא את זה שמביא את ההמרה הרבה ביותר.

16. צבע טופס

מי אמר שטופס ההצטרפות שלך צריך להיות טקסט שחור על רקע לבן כל הזמן? יכול להיות שזה מה שפגע בהמרה שלך כל הזמן.

למה שלא תבדוק שילובים שונים עבור צבעי הטקסט והרקע של הטופס שלך?

Form color ab testing

17. אימוטיקונים

אמוטיקונים הם אלמנטים גרפיים שבהם אתה משתמש כדי לתקשר, ובכן, את הרגשות שלך. סביר להניח שהשתמשת בהם בצ'אטים מספר פעמים.

😏😎

שילוב של סמלי הבעה במסע הפרסום שלך עשוי לעזור לשפר את מעורבות המשתמשים, ומכאן יותר המרות. או שאולי לא – אז בדוק.

18. אייקונים

כמו אמוטיקונים, אייקונים יכולים גם לעזור לתבל את המשיכה החזותית של מסעות הפרסום שלך. לעורך העיצוב של Adoric יש הרבה אייקונים שבהם תוכלו להשתמש לעיצוב מסע הפרסום שלכם.

צור שתי גרסאות של מסע הפרסום שלך, אחת עם סמל והשנייה בלי. פרסם את שניהם וראה מה עובד הכי טוב.

19. קובצי GIF

קובצי GIF ניתנים לזיהוי, כיף לצפות בהם, והם מושכים תשומת לב מעולה. למה לא לנסות אחד בקמפיין שלך ולראות את התוצאה.

AB testing example GIF

20. וידאו

בהשוואה לטקסט, קל יותר לצרוך סרטונים, ולכן יש להם פוטנציאל להניב לך החזר גבוה יותר על ההשקעה שלך.

לכן, לא יזיק להתנסות בשימוש בסרטונים בקמפיינים שלך.

למרבה המזל, עם Adoric, אתה יכול להטמיע בצורה חלקה סרטונים בטפסי ההצטרפות שלך.

21. קרוסלות

האם אי פעם שקלת להשתמש בקרוסלות בקמפיין שלך? הם עשויים להגדיל את ההרשמות שלך, הרבה יותר ממה ששימוש בתמונות בודדות יעשה.

מה שעוד יותר מעניין הוא שפייסבוק גילתה שמודעות קרוסלה יכולות להפחית את העלות להמרה ב-30-50%.

אז מה מונע ממך לנסות קרוסלות עבור מסע הפרסום שלך?

22. מצייני מקום

המוסכמה הסטנדרטית תמיד הייתה להחזיק מצייני מיקום בשדות טופס. אבל מי אמר שזה תמיד צריך להיות ככה?

נסה להסיר מצייני מיקום משדות הטופס שלך כדי לראות איך הדברים יתפתחו.

AB testing placeholder

23. כפתור סגירה

אתה צריך לתת למבקרים דרך לסגור את הקופץ שלך אם הם רוצים. בדרך כלל, זה נעשה על ידי הצבת כפתור X איפשהו בקצה העליון של תיבה קופצת.

אבל המטרה היא לגרום למבקרים לעסוק יותר בחלון הקופץ שלך ולא לסגור אותו ברגע שהוא מופיע, נכון?

לאחר מכן נסה עיצובים שונים של כפתורים. למרבה המזל, לאדוריק יש הרבה שאתה יכול לבחור מהם.

ניסוי עם מיקום הכפתור – אסור שהוא תמיד יהיה בראש.

למעשה, הסר את הכפתור לגמרי. הפוך את החלון הקופץ לסגור רק כאשר משתמש לוחץ עליו.

close button ab testing

פריסת מסע פרסום

באשר לפריסת מסע הפרסום, הנה כמה אלמנטים שאתה יכול לבדוק A/B כדי לראות אילו ישפרו את ההמרות שלך.

24. קופסא קופסא

שום רכיב אינטרנט לא מתאים יותר להנעת המרה מאשר תיבה קופצת. עם קופסאות קופצות, אתה יכול לקדם כמעט כל דבר: מגנטים מובילים, מכירות קיץ/בלאק פריידי/פלאש, טפסי הרשמה וכו'.

עם זאת, ייתכן שזה לא תמיד יהדהד עם המשתמשים שלך כל הזמן. בדיקה מפוצלת מאפשרת לך לדעת מתי הכי טוב להשתמש בהם

25. Slide-in

Slide-ins, כמו קופסאות קופצות, הן גם אידיאליות לקידום כל מה שתרצה. אבל בניגוד לקופסאות קופצות, הן פחות פולשניות.

עם זאת, הבעיה בשימוש ב-Slide-ins היא שניתן לפספס אותם בקלות. קצת בדיקה מפוצלת תעזור לך לקבוע מתי הכי טוב להשתמש בהם.

26 בר דביק

סרגל דביק, כשמו כן הוא, הם מסעות פרסום שנדבקים במהירות לחלק העליון או התחתון של דף אינטרנט כאשר משתמש גולל יחד עם האתר שלך.

נסה את זה ותראה כמה המרות זה יביא לך.

27. מיקום מסע פרסום

תאמינו או לא, למיקום הקמפיינים שלכם יש קשר רב עם שיעור ההמרה שלכם.

לדוגמה, אם החלון הקופץ שלך מופיע בפינה השמאלית העליונה של מסך המשתמשים שלך, הם עשויים לסגור אותו מיד מבלי לקרוא דבר.

מצד שני, אם זה מופיע בפינה השמאלית התחתונה, זה יהיה פחות פולשני, וכך יש סיכוי טוב יותר להיקרא.

אז, בחר בחוכמה.

28. מיקום בדף

במקום לגרום למסע הפרסום שלך לצוף, מבלי להטמיע אותו באופן מקורי בדפים שלך.

המשתמשים עשויים לעסוק בו יותר מאשר היו מעורבים בו אם הוא צף.

הרשם בחינם

29. קמפיין קופץ רב-שלבי

אם מסע הפרסום המוקפץ הרגיל שלך לא הניב המרה משמעותית, הגיע הזמן שתנסה מסע פרסום רב-שלבי קופץ.

המכונה גם מסע פרסום כן/לא, הוא מתחיל בשאלת משתמשים שאלה כדי לעורר את סקרנותם.

Multi-step popup

כשהעניין מתעורר, חלקם ילכו על האפשרות "כן", בעוד השאר יבטלו את הסכמתם על ידי לחיצה על "לא", ובכך יסגרו את הקופץ שלך.

משתמשים שילחצו על "כן" יוצגו חלון קופץ נוסף, וכפי ש-Zerganik גילה, סביר להניח שימשיך עד הסוף.

המשמעות היא יותר המרות עבורך.

30. קופץ רב-שלבי ללא אפשרות "לא".

אוקיי, בעבר דנו בשימוש במסע פרסום רב-שלבי בצורה של חלון מוקפץ של כן/לא. משתמשים שילחצו על "כן" ימשיכו בתהליך ההרשמה, ואילו אלה שילחצו על "לא" ייצאו.

מה אם במקום "לא", הצעת למשתמשים חלופה, כמו כך:

Yes yes form

אם, מצד אחד, הם לחצו כן, הכל בסדר. מצד שני, אם הם הולכים על "אלטרנטיבה", יותר רווחים עבורך.

כך או כך, אתה נהנה מהמרות טובות יותר.

מובן מאליו שמשתמשים תמיד יכולים לסגור את החלון הקופץ אם אף אחת מההצעות שלך לא מתאימה להם.

31. צורה אחת ארוכה לעומת צורה מרובה שלבים

בהתאם למטרות השיווק שלך, ייתכן שתרצה לאסוף מידע אישי רב מהמבקרים שלך.

זה בהחלט יצדיק את הצורך בטופס נרחב וארוך. האם לאחר מכן עליך להשתמש בצורה אחת ארוכה, או לחלק אותה למספר שלבים?

לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. אבל המטרה היא המרה מקסימלית, נכון? נסה את שניהם בשני מסעות פרסום שונים כדי לראות מה מקרב אותך ליעד שלך.

32. חלונות קופצים עם כוונת יציאה

שמעת פעם על חלונות קופצים עם כוונת יציאה? הם מופיעים כאשר מבקר מחווה לצאת מאתר, ומכאן השם.

הם שם כדי לעזור לך לזכות בחזרה מבקרים נוטשים, ולפיכך, להניב יותר המרות. למה לא לנסות אחד ולראות אם שיעור ההמרה שלך ישתפר.

33. מספר שדות

כמה שדות, באופן אידיאלי, צריכים להיות טפסי ההצטרפות שלך?

רק שדה מייל?

שדות דוא"ל, שם ומספר טלפון?

ובכן, יש יתרונות וחסרונות להוספת שדות מרובים לטופס שלך.

לרע, זה יכול להוביל לעייפות צורה – כלומר, מבקרים מתעייפים ומתוסכלים באמצע ההרשמה לטופס ההצטרפות שלך.

אבל זה גם יכול להביא לך יותר לידים. עם זאת, עליך לבצע בדיקת A/B כדי לדעת בוודאות.

34. לחצן שלח

כאשר משתמש לוחץ על כפתור השליחה בטופס ההרשמה שלך, הטופס אמור להיסגר, נכון? ובכן, מה אם תשנה קצת את העניינים.

אולי במקום לסגור את הטופס, כפתור השליחה, בלחיצה, יוכל להפנות משתמש לדף ההצעה שלך.

או, אם לא דף ההצעות שלך, הדף העסקי שלך בוואטסאפ?

מעניין, Adoric מאפשרת לך להפנות משתמשים לאן שתרצה כשהם לוחצים על כפתור השליחה שלך.

מבצע/מבצעים

האם אין לעמוד בפני ההצעות שלך מספיק כדי לגרום למשתמשים לרצות למסור את המיילים שלהם, לבצע רכישה, להירשם לתוכניות בתשלום שלך וכו'?

אם הם לא, אתה בטוח הפסדת כסף. אבל על ידי בדיקות A/B, אתה יכול להבין מה הקהל שלך יאהב הכי טוב.

35. הנחה

האם אתה רוצה להביא יותר המרות ובתמורה לבצע יותר מכירות? מתן הנחות ללקוחות פוטנציאליים היא אסטרטגיה יעילה שכדאי לנסות.

אבל כמה הנחה היא רק מעט מדי או יותר מדי? 10%, 25% או 50%?

ובכן, באופן מפתיע להציע יותר הנחות ללקוחות אינה ערובה לזכייה במכירות נוספות.

אז, במקום להשתמש במשאבים המוגבלים שלך בהנחות שלא יביאו לך מכירות משמעותיות, למה לא לבדוק A/B כדי לראות כמה זה בערך מספיק.

36. משלוח חינם

יש מקרים שבהם ההנחות לא רק חותכות את זה, לא משנה כמה אתה נותן. בזמנים כאלה, הצעת משלוח חינם עשויה להיות קו הפעולה הטוב ביותר שלך.

זה יהיה שימושי במיוחד אם נתקלת בבעיות נטישת עגלה.

37. קוד קופון

אם לא הנחות ולא משלוח חינם מביאים לך מכירות, למה שלא תנסה קודי קופון?

אתה אף פעם לא באמת יכול לדעת אילו תוצאות זה יכול להביא לך.

38. טיימר ספירה לאחור

מטבע הדברים, הלקוחות הפוטנציאליים שלך יהססו כשהם מחליטים אם לעשות איתך עסקים או לא.

כדי להתגבר על ההיסוס הזה, תרצה ליצור איתם תחושת דחיפות.

טיימרים לספירה לאחור מאפשרים לך לעשות בדיוק את זה.

Countdown timer ab testing

אבל זה יכול להתברר כמטרד במקום להיות מועיל. אז, נסה קצת לפני שתחליט אם ליישם אחד באתר שלך או לא.

39. המלצות מותאמות אישית

האם ידעת שאמזון מייצרת 36% מהמכירות נטו שלה על ידי המלצה על מוצרים מותאמים אישית ללקוחותיה?

זה מוכיח שהמלצות מוצר מותאמות אישית יכולות להגביר את המכירות שלך, בצורה מדהימה.

עם זאת, החיסרון של זה הוא שזה עולה כסף – וגם זמן ליישם.

אבל היי, אם מה שאתה מקבל בסופו של יום עולה על כל מה שאתה מוציא, האם זה לא יהיה שווה את זה?

אז, אם עדיין לא עשית זאת, נסה את הידיים שלך על המלצות מוצרים מותאמות אישית בחנות המקוונת שלך כדי לראות אם המכירות שלך יהפכו לטובה.

ואם אתה חושש מעלויות, אתה יכול לנסות את פתרון ההמלצה שלנו – הוא לא ישאיר חורים בכיסים שלך.

40. מגנט עופרת

אז אתה רוצה שכמה שיותר מבקרים יירשמו לרשימת התפוצה שלך, נכון? השאלה היא מה יש להם? מה הם יקבלו בתמורה למסירת המיילים שלהם?

ואל תחשוב אפילו לתגמל אותם עם ספרים אלקטרוניים בחינם – זה מיושן וכבר לא עובד. או עושה זאת?

האמת היא שלעולם לא תוכל באמת לדעת איזה מגנט לידים עובד הכי טוב עבור הקהל שלך – ספר אלקטרוני בחינם, מדריך וידאו, הצעות חינמיות וכו' – עד שאתה מבחן A/B.

41. משך ניסיון חינם

אם אתם מציעים נסיונות חינם ללקוחות שלכם, כמה זמן אמורה להימשך תקופת הניסיון בחינם? שבועיים, חודש, שנה, או לתמיד?

זה עשוי להפתיע אותך לדעת שלא תמיד יותר טוב יותר זמן. ככזה, הצעת למשתמשים תקופת ניסיון נרחבת בחינם אינה ערובה להמרה אופטימלית – ולשימור. גם לא משך ניסיון קצר.

בדיקת A/B תעזור לך לעשות שיקול דעת טוב יותר.

42. כרטיס אשראי להירשם או לא

באופן טבעי, תרצה שהמשתמשים יקחו את מוצר ה-Saas שלך לסיבוב, ובלי צורך להתחייב מראש.

האם לבקש את פרטי כרטיס האשראי כאשר הם נרשמים לניסיון או לא?

ובכן, למה שלא תנסה את שתי הגישות כדי לראות בעצמך?

טריגר מסע פרסום

לקבלת תוצאות מקסימליות והמרות אופטימליות, חשוב שתציג את מסעות הפרסום שלך בדיוק בזמן המתאים.

להלן מספר אפשרויות טריגר שתוכלו לנסות בהן כדי לראות מה יקרב אתכם ליעדים שלכם.

43. תצוגה מתוזמנת

האם הצגת החלונות הקופצים שלך מיד לאחר שמבקר מגיע לאתר שלך תוביל ליותר המרה? או אולי הצגת מסע פרסום לאחר עיכוב מסוים – נניח, לאחר 4 שניות – תניב תוצאות טובות יותר?

במקום לנחש, למה לא להשתמש בכלי ההדק של Adoric כדי לדעת בוודאות. בעזרתו, תוכל לדחות את מסע הפרסום שלך ב-5 שניות, 10 שניות – או מה שהכי מתאים לך.

44. גלילת עמוד

אם הפעלה מתוזמנת לא מתאימה לך, הפעלת גלילה עשויה. איך זה עובד?

פָּשׁוּט. ברגע שמבקר מתחיל לגלול למטה בדף שלך ומגיע למרחק מסוים, החלון הקופץ שלך מופיע אוטומטית.

אז קדימה, נסה את זה

45. פעולת עכבר

מה אם היית רוצה שמסעות הפרסום שלך יופיעו רק כאשר משתמש לוחץ או מרחף על רכיב באתר שלך, כמו כפתור הקריאה לפעולה? זה עשוי לעזור להגדיל את שיעור ההמרה שלך.

למרבה המזל, אדוריק מאפשרת לך לעשות בדיוק את זה.

46. תדר תצוגה

אין כללים קבועים שיש לפעול לפיהם לגבי מספר הפעמים שמסעות הפרסום שלך מוצגים. פעם אחת עשויה להיראות אידיאלית, אבל אין ערובה ששיעור ההמרה שלך יהיה טוב.

הצגת מסעות הפרסום שלך פעם נוספת לאחר שימוש סגור אותו, באופן מפתיע, יכולה למעשה להגביר את שיעור ההמרות שלך.

47. כוונת יציאה

האם המתנה עד שמבקר עומד לעזוב את האתר שלך לפני הצגת מסע הפרסום שלך יחסוך אותו? מי יודע, זה עשוי לעבוד מעבר לדמיון הפרוע ביותר שלך.

כמובן, אתה עדיין צריך לבדוק כדי להיות בטוח.

מיקוד קהל

עכשיו, זה רעיון רע להתייחס לקהל שלך כאל אותו דבר, כי אין שני אנשים זהים. לכן, בעוד שחלק ימצאו את מסעות הפרסום שלך רלוונטיים, אחרים לא.

ככזה, הגיוני למקד לנתונים דמוגרפיים שונים של הקהל כדי לראות אילו הם הכי קולטים.

48. מיקום גיאוגרפי

אם האתר שלך פונה לקהל עולמי, ככל הנראה, הקהל שלך יורכב ממבקרים ממדינות ומיקומים שונים.

במקום לזרוק את ההצעה שלך על כל מי שמגיע לאתר שלך, למה לא לפלח קודם את הקהל שלך. לאחר מכן, קדם הצעות מותאמות אישית לכל פלח של קהל על סמך המיקום הגיאוגרפי שלו.

התוצאות עשויות להדהים אותך.

49. מקור תנועה

בנוסף לפילוח הקהל שלך על סמך המיקום הגיאוגרפי שלו, תוכל גם לפלח אותם על סמך מקור התנועה שלו.

במקור תנועה, אנו מתכוונים לערוץ שדרכו הם מצאו את האתר שלך: חיפוש בגוגל, מדיה חברתית, קמפיין PPC וכו'.

לאחר פילוח הקהל שלך על סמך מקור תנועה, זרוק עליו מסעות פרסום שונים כדי לראות לאיזה הם יגיבו הכי הרבה.

50. סוג מבקרים

בכל מקרה נתון, יהיו שני סוגים רחבים של מבקרים באתר שלך: פעם ראשונה ומבקרים חוזרים.

כעת, שתי הקטגוריות הללו של קהל לא יגיבו להצעות שלך באותו אופן. מצד אחד, המבקרים הראשונים שלך עשויים להגיב היטב למגנטים המובילים שלך ולטפסי הרשמה לדוא"ל.

מבקרים חוזרים, לעומת זאת, עשויים להיות פתוחים יותר להצעות המוצרים שלך (מכירה קשה).

דוגמאות לבדיקות A/B במציאות ותיאורי מקרה

האם בדיקת A/B באמת עובדת? ואם כן, האם יש דוגמאות חיות שאפשר לקבל מהן השראה?

כן, בדיקות A/B עובדות. וכן, ישנן דוגמאות מעשיות שאפשר לקחת מהן רמז. ואנחנו נעבור עליהם.

דוגמה 1: אדוריק

אז, אנחנו מתחילים בהסתכלות פנימה, במיוחד בדף הבית שלנו.

בתחילת שנה זו (2020), דף הבית שלנו נראה כך:

Homepage copy

כעת, למרות שאנו עוסקים בסיוע ללקוחותינו לבנות מסע מותאם אישית עבור הלקוחות שלהם, חשבנו שלא כולם יקבלו את המסר שניסינו להעביר.

ושיעור ההמרה שלנו העיד על כך. כלומר, לא ראינו את ההמרות שאליהן כיווינו.

אז החלטנו לעשות קצת שינויים בעותק שלנו, מבלי לשנות את העיצוב שלנו. לאחר כמה מפגשי סיעור מוחות, בסופו של דבר הגענו לזה:

AB testing examples

העותק הזה, כפי שאתה יכול לראות, הרבה יותר ברור ותמציתי.

ולמרות שאנחנו עדיין אוספים נתונים כדי לקבוע אם התיקון הזה עזר לשפר את ההמרה שלנו, ראינו עד כה שיפורים משמעותיים.

אנו מקווים לשתף אתכם בתוצאות שלנו תוך זמן קצר.

דוגמה 2: ניתן לביצוע

מוקדם יותר בפוסט הזה, אמרנו לך ששינוי הצבע של כפתור הקריאה לפעולה יכול לעזור לשפר את ההמרות שלך.

ובכן, אם לא האמנתם בזה, הנה מקרה בוחן שייישר את הספקות שלכם.

Performable, חברת אוטומציה שיווקית, רצתה להגדיל משמעותית את שיעור ההמרה שלה.

מכל האפשרויות שהם היו מנסים להשיג את המטרה הזו, הם פשוט החליטו לשנות את צבע הכפתור שלהם.

זה עבר מירוק לאדום, והתוצאות היו מדהימות.

Performable case study

בסופו של דבר, Performable ראתה את שיעור ההמרה שלהם גדל ב-21%.

לכן, לעולם אל תזלזל במה שינוי צבע הכפתור שלך יכול לעשות עבורך.

דוגמה 3: גרוב

אין נוסחה חסינת תקלות לביצוע בדיקת A/B נכונה. לפעמים, שינוי אלמנט אחד בעיצוב שלך יכול לעשות את כל הקסם.

בפעמים אחרות, ייתכן שיהיה עליך לבצע בדיקה מפוצלת של כמעט כל הרכיבים באתר שלך כדי לראות שיפורים משמעותיים.

Groove, חברת תמיכת לקוחות Saas, למדה את הלקח הזה במחקר המקרה הזה. במקום לבצע שינויים, נניח, כפתור ה-CTA ולשבת לאחור, הם יצאו לגמרי.

את עותקי האינטרנט שלהם, הם כתבו מחדש. הם עברו משימוש בכמה CTAs לשימוש בכמה. למעשה, הם הרחיקו לכת והוסיפו עדות וידאו לדף הבית שלהם.

הנה איך נראה דף הבית שלהם לפני הבדיקה המפוצלת, ואיך הוא נראה לאחר מכן

Groove AB testing

כפי שניתן לראות, שיעור ההמרה של החברה ירד מ-2.3% ל-4.3%. זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל זה בהחלט היה שווה את זה.

בדיקות A/B: שיטות עבודה מומלצות וטעויות שיש להימנע מהן

אנחנו שונאים לשבור לך את זה, אבל מאמצי בדיקת ה-A/B שלך לא יניב תוצאות – במיוחד אלה שאתה מצפה להם – כל הזמן.

יש מקרים שלא תראה שום שינוי משמעותי, לא משנה השינוי והפיתול שתעשה. למען האמת, יש סיכוי טוב שתחווה בדיוק את ההפך ממה שקיווית לו – המרות גרועות יותר.

זה לא שאנחנו פסימיים; זה פשוט כמו שהדברים הם. עם זאת בחשבון, הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפיק את המרב ממאמצי הבדיקות המפוצלות שלך.

1. חזרו בתדירות האפשרית

כמו שהזכרנו קודם לכן, יהיו מקרים שבהם לא משנה כמה קשה אתה נראה לבדיקת A/B שום דבר לא יעבוד.

בזמנים כאלה, במקום להפסיק לגמרי, חזרו.

אם המטרה שלך היא לשפר את שיעור ההמרה שלך ושינוי צבע לחצן ה-CTA שלך לא קירב אותך ליעד הזה, נסה משהו אחר.

אולי, נסה להוסיף תמונה או סרטון שמושכים תשומת לב לטופס ההצטרפות שלך ולצפות בו לזמן מה. אם שום דבר חיובי עדיין לא קורה, נסה גישה אחרת.

ההנחה כאן היא, כדי שבדיקות A/B יעבדו עבורך, הגדירו מטרה, נסה גישות שונות – אחת בכל פעם – עד שתמצא מה מתאים לך.

2. הימנע מחשיבה לטווח קצר

אתה בטוח רוצה לראות תוצאות מיידיות ממאמצי בדיקות A/B שלך, נכון? זה די מובן.

אבל בחיפוש אחר תוצאות, זכרו שבדיקת A/B היא תהליך ולעולם לא אירוע. זה לא מה שאתה עושה פעם אחת וחוזר אם אתה רואה תוצאות או לא. אתה רק צריך להמשיך בזה.

סיפור ארוך קצר: כל עוד אתה בעסק, המשך בבדיקות A/B.

3. היו סבלניים

כמה זמן צריך לחכות לפני שקובעים אם בדיקה אכן עובדת? יומיים, 3 שבועות או חודשיים?

העניין הוא שאין לזה כללים קבועים. עם זאת, זה באמת הגיוני לתת לעצמך קצת זמן לפני שתקבע אם מבחן מפוצל עבד.

כמה זמן אתה מחכה זה לגמרי בידך להחליט, אבל היה סבלני.

4. מבחן אחד בכל פעם

נניח שהגדרת מטרה לשפר את שיעור ההמרה שלך, ואתה מחפש לפצל כמה מרכיבים של מסע הפרסום השיווקי שלך.

איזה אלמנט כדאי לבדוק קודם? או, האם זה יהיה בסדר אם תבדוק את כולם בבת אחת?

ובכן, זה בסדר אם אתה לא יכול להבין איזה אלמנט לפצל קודם. אבל, זה בהחלט לא בסדר לבדוק את כולם בו זמנית.

הסיבה פשוטה: איך אתה יכול לדעת איזה אלמנט, בדיוק, עזר להביא לך את התוצאה הרצויה אם בדקתם את כולם בו זמנית?

לפיכך, בדוק אלמנט אחד בכל פעם.

סיכום

והנה: 50 רעיונות לבדיקת A/B שפשוטים ליישום.

אם אתה מחפש פתרון חזק לבדיקות A/B שיעזור לקדם את העסק שלך קדימה, Adoric היא כל מה שאי פעם תצטרך.

הירשמו לחשבון בחינם וקחו את התינוק הזה לסיבוב.

 

נסה את Adoric בחינם

 

b-testing-50-ideas

Christmas popup templates

מאמרים קשורים

Back to top button