רעיונות לעסקים

50 סיסמאות מעוררות השראה לעסקים בתחום המזון

שמעתם פעם שיר שהיה כל כך טוב שחלק ממנו נחרט במוחכם, ולא יכולת לשכוח אותו גם אם ניסיתם? סיסמאות עסקיות פועלות בערך באותו אופן. עם זאת, הם קצרים יותר משירים כי הם צריכים להיות קצרים ובלתי נשכחים כדי להיות יעילים.

סיסמאות עסקיות קליטות שובות את קהל היעד שלך ומבססות מודעות למותג. הם עוזרים לעסק שלך לבלוט מהמתחרים.

סלוגן עסקי מעצב את הדרך שבה הלקוחות שלך יתפסו את העסק שלך במשך שנים רבות. לפיכך, זוהי הזדמנות עבורך להשאיר חותם מתמשך במוחם.

מהי סיסמה עסקית?

סלוגן עסקי הוא ביטוי או משפט קצר המלווים את שם המותג שלך בחומרי השיווק שלך. כאשר נעשה נכון, זה יכול לשמש כלי שיווקי רב עוצמה.

מטרת הסלוגן היא לחזק את זהות המותג של העסק שלך. זה חייב לתקשר משהו בלתי נשכח תוך שהוא משמעותי וקצר.

למה אתה צריך סיסמה לעסקי המזון שלך?

הסלוגן העסקי שלך הוא בדיוק כמו מוטו. זה מקפל את האידיאלים והערכים העסקיים שלך. סלוגן טוב מושך את תשומת הלב של הקהל שלך לעסק שלך.

עבור עסקי מזון, במיוחד, סלוגן טוב יכול ליצור זיכרון בלתי נשכח וטוב עם הלקוחות שלך.

יתרה מכך, זוהי דרך מצוינת לטפח מערכות יחסים ונאמנות טובים יותר בין העסק שלך ללקוחות שלך.

כיצד ליצור סיסמא עבור עסק המזון שלך

עכשיו כשאתה יודע שאתה יכול למנף סלוגן טוב כדי להגביר את עסקי המזון שלך, איך אתה יוצר אחד?

כמו שיר טוב, אתה צריך לשים את האלמנטים הנכונים כדי ליצור סלוגן טוב לעסקי המזון שלך. המשמעות היא שתצטרכו להשקיע מאמצים כדי לפתח סלוגן או תגית בלתי נשכחת עבור עסקי המזון שלכם.

להלן כמה טיפים מועילים שיהיו שימושיים כאשר חושבים על סלוגן עבור עסק המזון שלך. הם כוללים:

 

קחו בחשבון את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם

בעת פיתוח הסלוגן של החברה שלך, עליך להתייחס לקהל היעד שלך. שורת התיוג שלך צריכה לשקף את הערכים שהם מוקירים. לדוגמה, אם רוב קהל היעד שלך הוא צעירים, הסלוגן שלך צריך להיות שובב וצעיר.

קבל מידע ממשפחה, חברים, עובדים או לקוחות

אתה יכול לדגום את הדעות של בני המשפחה, החברים, העובדים ואפילו הלקוחות שלך על כל רעיון לסיסמא שיש להם לעסק שלך.

הפוך אותו לייחודי

אחת הדרכים להפוך את סיסמת החברה שלך לייחודית ובלתי נשכחת היא להבטיח שהיא משקפת את הערכים והאידיאלים של עסקי המזון שלך. הימנע משימוש בתיאורים גנריים בסלוגן החברה שלך.

שמור את זה פשוט וקצר

סיסמת חברה יעילה צריכה להיות פשוטה, קצרה וקל להבנה. כדי להשיג זאת, עליך להיות ישיר עם ההודעות שלך. פעולה זו תהפוך את הסלוגן שלך ליותר קליט ובלתי נשכח. ככלל אצבע, הסלוגן שלך לא יעלה על עשר מילים.

30 רעיונות עסקיים ייחודיים לנסות ב-2022

דוגמאות לסיסמה עסקית מעוררת השראה לעסקי מזון

צריך קצת השראה לסלוגן עסקי המזון שלך? להלן 50 תגיות עסקי מזון בלתי נשכחות שעמדו במבחן הזמן.

1. מקדונלד'ס: I'm Lovin' It

Mcdonald Food Business Slogan

מָקוֹר

הסלוגן "אני אוהב את זה" עובד היטב עבור מקדונלד'ס. ה"זה" בסלוגן מתייחס לאוכל ממקדונלד'ס. בכל פעם שהם שומעים את הביטוי הזה, הלקוחות שלו מקבלים את הרושם שהם ייהנו לאכול אוכל ממקדונלד'ס.

2. ארבי'ס: יש לנו את הבשרים

Arby Business slogan for food

מָקוֹר

Arby's הוא מותג שמטרתו לכוון לדור צעיר יותר. הסלוגן שלהם "יש לנו את הבשרים" נועד לטפח את ערכי המותג שלו ולהפוך את Arby's למותג פופולרי בקרב קהל המילניום שלו.

3. פאפא ג'ון: מרכיבים טובים יותר. פיצה טובה יותר

Papa John Food Business Slogan

מָקוֹר

הסלוגן של פאפא ג'ון מתיישב עם המטרה של העסק. סיסמה זו נועדה ליידע את הלקוחות שהפיצות של פאפא ג'ון נקיות מחומרי מילוי סינתטיים – מרכיבים טבעיים בלבד.

4. בסקין-רובינס: 31 טעמים

Baskin robbings food business slogan

מָקוֹר

סיסמת החברה של Baskin-Robbins מגיעה מרצונם של מייסדיה להציע 31 טעמים. במהלך שנות הקמתה, כל השאר הציעו טעמים בסיסיים כמו שוקולד, תות ווניל.

הסלוגן הזה אומר ללקוחות שלה שהם יכולים לקבל טעם שונה של גלידה בכל יום בחודש.

5. Applebees: Eatin' Good in the Neighborhood

Eating good business tagline

מָקוֹר

ל- Applebees יש אסטרטגיית שיווק ממוקדת בקהילה. זו הסיבה שהם מתמקדים ביצירת קשר בתוך כל קהילה שבה הם נמצאים.

6. רכבת תחתית: לאכול טרי

Subway business tagline

מָקוֹר

הסלוגן של Subway "אכול טרי" נועד לייעץ ללקוחות לאכול בריא. זה גם גורם ללקוחות לחזור בשביל המרכיבים הטריים שהוא משתמש בהכנת הכריכים שלו.

7. KFC: Finger-Lickin' Good

KFC food business tagline

מָקוֹר

KFC רוצה שתחוו את הטוב הטעים של מעדני העוף שלה, ומכאן הכותרת "ליקוק אצבעות"

שורת תגיות זו נוצרה על ידי אחד ממנהלי המסעדות של KFC בשנות ה-50.

8. וונדי'ס: איפה הבקר?

Wendy tagline

מָקוֹר

הסלוגן הקליט הזה זכה לפופולריות בשנות ה-80. וונדי השתמשה במשפט הקיצוני כדי לפקפק בעסקי מזון מתחרים אחרים על היעדר מספיק בשר בקר בארוחות שלהם, במיוחד ההמבורגרים שלהם.

9. גן הזית: כולנו משפחה כאן

Olive Garden business tagline

מָקוֹר

אוליב גארדן מתמקדת במתן ללקוחותיה חווית אוכל משפחתית מעודנת מלאה בהרבה צחוק.

10. צ'יק-פיל-א: אכלו את מור צ'יקין!

Eat mor chikin

מָקוֹר

Chick-Fil-A קבע אסטרטגיה לרפורמה במבנה הטיפוסי של ארוחה אמריקאית. הסלוגן של החברה שלהם אומר ללקוחות שלהם להפחית את צריכת הבשר שלהם ולאכול יותר עוף. זה גם מציב אותם בתור האפשרות הראשונה שלקוחות שוקלים כשהם רוצים לאכול עוף.

11. בורגר In-N-Out: איכות שאתה יכול לטעום!

In-n-out business tagline

מָקוֹר

הכותרת של החברה "איכות שאתה יכול לטעום" מספרת ללקוחות את כל מה שהם צריכים לדעת על החוויה שמציע In-N-Out Burger. זה מדגיש את הצעת הערך שלהם שהיא מחויבות לשירות איכות.

זה גם מציע ללקוחות שהמבורגר מ-In-N-Out עדיף על פני המתחרים שלו. הכותרת קצרה, תמציתית, קצבית ובלתי נשכחת.

12. Jack in the Box: אנחנו לא עושים את זה עד שתזמינו את זה

Jack in the box tagline

מָקוֹר

ג'ק אין דה בוקס מתגאה בכך שהיא מכינה ומספקת ארוחות חמות וטריות מחוץ לתנור ללקוחותיה. ערך הליבה זה בא לידי ביטוי בשורה של החברה שלהם. זה גם עוזר להם לשווק את היתרון שיש להם על פני המתחרים.

13. Wingstop: Where Flavor Gets Its It Wings

Wingtop business tagline

מָקוֹר

סיסמת החברה היצירתית הזו משחקת בתפריט של Wingstop. היא משווקת ישירות את המוצר העיקרי של עסקי המזון בנושא תעופה – האגף הקלאסי. זה גם מדגיש את היכולות של המותג לעמוד בדרישות משלוחים בכל רחבי הארץ במהירות.

14. ג'ימי ג'ון: פריקי מהיר

Freaky fast tagline

סיסמת החברה של ג'ימי ג'ון "מהירה מאוד" מתמקדת במתן הכריכים המהירים והטריים ביותר ללקוחות. לשם כך, הם עשו שימוש באזורי אספקת כריכים יעילים במיוחד הייחודיים למודל העסקי שלהם.

15. בית ופל: אוכל טוב מהיר

Waffle house tagline

מָקוֹר

הסלוגן של בית ופל מגיע מאופי השירות שלו. הם מתגאים בכך שהם משרתים את הלקוחות שלהם עם אוכל טוב המועבר במהירות.

16. White Castle: The Crave Is A Powerful Thing

Food business slogans

מָקוֹר

המוטו העסקי של White Castle מעודד את הקהל שלו לפנק את תשוקותיו במקום להילחם בהם. זה גם מציע ללקוחות שהטירה הלבנה יכולה לספק את תשוקותיהם.

17. Dunkin' Donuts: America Runs on Dunkin'

Dunkin food tagline

מָקוֹר

סיסמת החברה "אמריקה פועלת על דאנקין" משרה רושם של תנועה ארצית. זה מראה על תמיכה באמריקנים כשהם יוצאים ללוחות הזמנים העמוסים שלהם כדי לעמוד בקצב התרבות האמריקאית. הסלוגן משווק את Dunkin' Donuts כחלק מהותי מאורח החיים האמריקאי.

18. מלכת חלב: שמח טעים טוב

Dairy queen tagline

מָקוֹר

המותג Dairy Queen משתמש בשורה זו כדי לחזק את הרעיון שהם יעד לאנשים המחפשים לחוות רגעים שמחים ובלתי נשכחים.

19. שוק בוסטון: אף אחד לא עושה את זה כמונו

food business slogan

מָקוֹר

בוסטון מרקט עוסקת ביצירת ארוחות רוטיסרי מדהימות. הם טוענים חזקה עם התיוג העסקי הזה שהם הכי טובים במה שהם עושים.

20. סטייק אנד שייק: באופק, זה חייב להיות נכון

steak n shake business slogan

מָקוֹר

Steak 'n Shake עשתה לעצמה שם בהכנת המבורגרים והמילקשייקים הסטייקים הטובים ביותר.

המייסד של Steak 'n Shake, Gus Belt, טען שיצר את ההמבורגרים הטובים ביותר. כדי להוכיח את דבריו, הוא הרכיב מופע שבו הפך סטייקים להמבורגרים. כך נגזרה הסלוגן "בראייה, זה חייב להיות נכון".

21. קדובה: אוכל לאנשים שאוהבים אוכל

Qdoba business tagline

מָקוֹר

השורה של Qdoba כוללת את המשימה שלה להכניס טעם לחייהם של אנשים דרך האוכל. והם נשארו נאמנים למשימה הזו עד היום.

22. החזיר הסגול: גבינה, חזירים ויין

Food business tagline

מָקוֹר

משורה התווית הזו, אתה יכול להבין מיד שחזיר סגול עוסק בגבינה, יין ובשר חזיר.

23. TGI Fridays: The Friday Feeling

כמעט נשמע כמו תודה לאל שזה יום שישי, לא? זו האווירה ש-TGI Fridays מחפשת ליצור עם שורת התיוג הזו.

24. Fuddruckers: ההמבורגרים הגדולים בעולם

Fuudruckers business tagline

מָקוֹר

Fuddruckers מרים את הראש על יצירת ההמבורגרים הגדולים בעולם. כדי להשיג את ההישג הזה, הם משתמשים בבשר הבקר האמריקאי הטרי ביותר. הם מתאימים לזה את הלחמניות הטובות ביותר בציפוי שומשום כדי לתת ללקוחות את הטוב משני העולמות.

25. בורגר קינג: Be Your Way

inspiring food slogan

מָקוֹר

בורגר קינג נוקט בגישה אינדיבידואליסטית עם קו התיוג שלה. סיסמה זו משקפת את ההחלטה של העסק לכוון את דור המילניום. זה מצביע על כך שליחידים יש את הכוח להגדיר את הזהות שלהם.

26. LYFE Kitchen: Love Your Food Everyday

Lyfe Kitchen

מָקוֹר

LYFE הוא ראשי תיבות של Love Your Food Everyday. זה גם משמש כסיסמת החברה שלהם.

27. Sonic: This How We Sonic

Sonic food tagline

מָקוֹר

סוניק רוצה שהלקוחות שלהם יהיו חופשיים להיות מי שהם רוצים, לעשות דברים שהם רוצים וללכת לאן שהם רוצים.

28. El Pollo Loco: Feed the Flame

Food business slogans

El Pollo Loco טבע את שורת הכותרת "Feed the Flame" כדי להשוויץ בגריל הלוהטים שלהם.

29. A&W: Bring Home The Root Beer

AW food business tagline

מָקוֹר

A&W מוכרת מוצרים אחרים כמו המבורגרים, אבל התווית הזו "Bring Home The Root Beer" משמשת להזכיר ללקוחותיה את המקורות שעושים אותם שונים. זה גם מעודד לקוחות להפגיש את משפחותיהם וליצור זיכרונות ספל כפור.

30. פופייז: אוהב את העוף הזה!

Popeyes chicken slogan

מָקוֹר

Popeyes משתמש בשורה של החברה הזו כדי להציג את העוף הטעים שלהם. הכותרת מתייחסת לתגובה הצפויה מלקוחות לאחר טעימת העוף שלו.

31. Blaze Pizza: Fast Fire'd

Blaze Pizza business tagline

מָקוֹר

Blaze Pizza מתהדרים בהכנת הפיצות שלהם במהירות וביעילות. הם אפילו טוענים שהם מייצרים אותם תוך 180 שניות. זה מתורגם לסיסמה שלהם, "Fast Fire'd".

32. בית הסטייק של כריס של רות: אם זה לא רוחש, שלח את זה בחזרה

Food motto tagline

מָקוֹר

אתה יכול לראות את רות כריס מבטיחה ללקוחותיה חוויה רוחשת כאשר הם טועמים מהסטייק שלהם.

זו הסיבה שהתיוג שלהם קורא "אם זה לא רוחש, שלח את זה בחזרה".

33. אאוטבק סטייקהאוס: אין חוקים. בדיוק כמו שצריך

Outback steakhouse

מָקוֹר

Outback Steakhouse משתמשת בשורה העסקית שלה כדי להדגיש את מחויבותה לספק ערך ואיכות מזון. הם מוכנים לשבור את הכללים כדי לעשות כל מה שצריך כדי לספק את חווית האוכל הנכונה ללקוחות שלהם בכל פעם.

34. מסעדת הסושי של Shiro: מסעדת הסושי "Edomae" הראשונה בסיאטל

Inspiring food slogans

אמנם הסלוגן הזה הוא לא בדיוק הפיוטי ביותר, אבל הוא קובע שהמסעדה הייתה הראשונה בתוך הנישה שלה שהתיישבה בסיאטל.

35. טאקו בלס: בצע ריצה לגבול

Taco bell food business slogan

מָקוֹר

למרות שכבר לא בשימוש, שורת התיוג הזו התבססה על הרעיון שאנשים צריכים לחצות את הגבול כדי להשיג אוכל מקסיקני. Taco Bells השתמש בשורה זו כדי לפנות לקהל המקסיקני בעיקר שלה באותה תקופה.

הסלוגן שלה הדגיש את הארוחות של טאקו בלס בהשפעה מקסיקנית. זה גם אומר שהאמריקאים לא צריכים לעזוב את המדינה כדי לחוות טעמים מקסיקנים.

36. IHOP: Eat Up Every Moment

food business slogan

מָקוֹר

IHOP פיתחה את הסלוגן "Eat Up Every Moment" כדי לגלם את הקסם שהמותג עושה עם האוכל שלו. זה גם לוכד את הרגעים הייחודיים מהם נהנים הלקוחות ב-IHOP. הסיסמה נועדה לחגוג את הקשר הרגשי שחולקים לקוחות כשהם אוכלים אוכל מ-IHOP.

37. Panera Bread: לחיות במודע. לאכול טעים

Panera bread food slogan

מָקוֹר

הסלוגן של Panera Bread עולה בקנה אחד עם המחויבות של החברה לספק מזון בריא. הסלוגן מדבר על איכות המרכיבים שפנרה משתמשת בהם ועל הערכים שלקוחותיהם מזדהים איתם. זה גם מדגיש את רמת הכוונה שפאנרה משקיעה בכל מה שהיא עושה.

38. חבית קרקר: לאכול. לִקְנוֹת. לְהִרָגַע.

food business slogan examples

המשימה של Cracker Barrel היא לרצות את לקוחותיה. אבל הם לא עושים זאת רק באמצעות אוכל נהדר. הם מספקים סביבה המאפשרת ללקוחות להירגע תוך שהם מבלים.

39. קיסרים קטנים: פיצה! פיצה!

Food business slogans for inspiration

מָקוֹר

המשפט המפורסם של Little Caesars נוצר בהשראת יתרון המחיר התחרותי של החברה משנות ה-70. קיסר הקטנה הציעה שתי פיצות במחיר של פשטידות של אחת ממתחרותיה. וכך דבקה סיסמת החברה.

40. חמישה בחורים: תמיד טרי, אף פעם לא קפוא

five guys business tagline

מָקוֹר

Five Guys תמיד התפארו בטריות הארוחות שלהם. הם אפילו טוענים שאין להם מקפיאים באף אחד מהמקומות שלהם. מכאן שואבת ההשראה לסלוגן החברה שלהם.

41. לובסטר אדום: עכשיו זה פירות ים

Red Lobster slogan

Red Lobster נשאר מחויב להכנת פירות הים הטובים ביותר. מוטו זה של החברה פונה ללקוחות ומעודד אותם לחזור.

42. דומינו'ס: קח את הדלת. זה דומינו'ס.

Domino's Pizza

דומינוס מתגאה בזמן האספקה הקצר שלה. סיסמת החברה הזו משקפת את המחויבות הזו מכיוון שהיא מציעה שדומינו'ס תספק את הפיצה שלך במהירות.

43. Taco Bell: Live Mas

Liv mass slogan

מָקוֹר

"Live Mas" מתורגם לספרדית לחיות יותר. זה מסמל את המעבר של טאקו בל מרעיון האוכל כסוג של דלק לאוכל כאורח חיים וחוויה. סיסמת החברה מדגישה את מחויבות המותג לרלוונטיות, איכות וחוויה יוצאת דופן.

הסלוגן הזה משקף גם את האתוס האימפולסיבי והחי ברגע של טאקו בל.

44. Bahama Bucks: Flavor Your Life

Bahama bucks business slogan

מָקוֹר

אחת מאמונות המותג של Bahama Bucks היא הוספת טעם לחיים, ומכאן הכותרת למעלה.

45. Pizza Hut: No One Out Pizzas the Hut

The hut pizza tagline

מָקוֹר

פיצה האט מאמינה בלחיות חיים ללא קופסה. הם לא מכינים רק פיצה; הם משמחים את הלקוחות שלהם.

46. דמקה ראלי: מקום קטן. טעם גדול.

Checkers food tagline

מָקוֹר

"מקום קטן של Checker. טעם גדול." מבדיל אותו מהמתחרים. זה גם מתמקד בטעם המובהק הקשור למותג.

47. Long John Silver's: We Speak Fish

FIsh business slogan

מָקוֹר

הסלוגן של לונג ג'ון סילבר מציע שהיא יודעת הכל על דגים ויכולה להכין מהם מעדנים מדהימים.

48. הסאבים של אפס: אנחנו לוהטים ופועלים

burger business tagline

בא לך לאכול משהו חם כשאתה בדרכים? ל-Zero's Subs יש משהו נחמד בשבילך, ואתה יכול לראות את זה בסלוגן שלהם.

49. צ'יפוטלה: באמת

Chipothole slogan

תיאור זה מדגיש את המחויבות של צ'יפוטלה להכין את כל האוכל שלהם עם מרכיבים אמיתיים וטריים. התיוג של החברה מעלה לתודעה גם את השורשים והמוצא של צ'יפוטלה שכן הוא משקף את העקרונות המייסדים שלה.

50. Whataburger: Just Like You Like It

burger tagline example

Whataburger ידוע בהמבורגרים הטעימים והמותאמים שלו, ומכאן הסלוגן: בדיוק כמו שאתה אוהב את זה .

סיכום

פיתוח סיסמא קליט ובלתי נשכח לעסק מזון יכול להיות מאתגר בצורה מובנת.

אני מקווה שדוגמאות הסלוגן ששותפו כאן יעזרו לך למצוא השראה לפיתוח אחד עבור העסק שלך.

הירשם לחשבון Adoric בחינם

Food business slogans for inspiration

WordPress Notification Bar Plugin

email marketing automation cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button