50 סיסמאות מעוררות השראה לעסקים בתחום המזון
שמעתם פעם שיר שהיה כל כך טוב שחלק ממנו נחרט במוחכם, ולא יכולת לשכוח אותו גם אם ניסיתם? סיסמאות עסקיות פועלות בערך באותו אופן. עם זאת, הם קצרים יותר משירים כי הם צריכים להיות קצרים ובלתי נשכחים כדי להיות יעילים.
סיסמאות עסקיות קליטות שובות את קהל היעד שלך ומבססות מודעות למותג. הם עוזרים לעסק שלך לבלוט מהמתחרים.
סלוגן עסקי מעצב את הדרך שבה הלקוחות שלך יתפסו את העסק שלך במשך שנים רבות. לפיכך, זוהי הזדמנות עבורך להשאיר חותם מתמשך במוחם.
מהי סיסמה עסקית?
סלוגן עסקי הוא ביטוי או משפט קצר המלווים את שם המותג שלך בחומרי השיווק שלך. כאשר נעשה נכון, זה יכול לשמש כלי שיווקי רב עוצמה.
מטרת הסלוגן היא לחזק את זהות המותג של העסק שלך. זה חייב לתקשר משהו בלתי נשכח תוך שהוא משמעותי וקצר.
למה אתה צריך סיסמה לעסקי המזון שלך?
הסלוגן העסקי שלך הוא בדיוק כמו מוטו. זה מקפל את האידיאלים והערכים העסקיים שלך. סלוגן טוב מושך את תשומת הלב של הקהל שלך לעסק שלך.
עבור עסקי מזון, במיוחד, סלוגן טוב יכול ליצור זיכרון בלתי נשכח וטוב עם הלקוחות שלך.
יתרה מכך, זוהי דרך מצוינת לטפח מערכות יחסים ונאמנות טובים יותר בין העסק שלך ללקוחות שלך.
כיצד ליצור סיסמא עבור עסק המזון שלך
עכשיו כשאתה יודע שאתה יכול למנף סלוגן טוב כדי להגביר את עסקי המזון שלך, איך אתה יוצר אחד?
כמו שיר טוב, אתה צריך לשים את האלמנטים הנכונים כדי ליצור סלוגן טוב לעסקי המזון שלך. המשמעות היא שתצטרכו להשקיע מאמצים כדי לפתח סלוגן או תגית בלתי נשכחת עבור עסקי המזון שלכם.
להלן כמה טיפים מועילים שיהיו שימושיים כאשר חושבים על סלוגן עבור עסק המזון שלך. הם כוללים:
קחו בחשבון את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם
בעת פיתוח הסלוגן של החברה שלך, עליך להתייחס לקהל היעד שלך. שורת התיוג שלך צריכה לשקף את הערכים שהם מוקירים. לדוגמה, אם רוב קהל היעד שלך הוא צעירים, הסלוגן שלך צריך להיות שובב וצעיר.
קבל מידע ממשפחה, חברים, עובדים או לקוחות
אתה יכול לדגום את הדעות של בני המשפחה, החברים, העובדים ואפילו הלקוחות שלך על כל רעיון לסיסמא שיש להם לעסק שלך.
הפוך אותו לייחודי
אחת הדרכים להפוך את סיסמת החברה שלך לייחודית ובלתי נשכחת היא להבטיח שהיא משקפת את הערכים והאידיאלים של עסקי המזון שלך. הימנע משימוש בתיאורים גנריים בסלוגן החברה שלך.
שמור את זה פשוט וקצר
סיסמת חברה יעילה צריכה להיות פשוטה, קצרה וקל להבנה. כדי להשיג זאת, עליך להיות ישיר עם ההודעות שלך. פעולה זו תהפוך את הסלוגן שלך ליותר קליט ובלתי נשכח. ככלל אצבע, הסלוגן שלך לא יעלה על עשר מילים.
30 רעיונות עסקיים ייחודיים לנסות ב-2022
דוגמאות לסיסמה עסקית מעוררת השראה לעסקי מזון
צריך קצת השראה לסלוגן עסקי המזון שלך? להלן 50 תגיות עסקי מזון בלתי נשכחות שעמדו במבחן הזמן.
1. מקדונלד'ס: I'm Lovin' It
מָקוֹר
הסלוגן "אני אוהב את זה" עובד היטב עבור מקדונלד'ס. ה"זה" בסלוגן מתייחס לאוכל ממקדונלד'ס. בכל פעם שהם שומעים את הביטוי הזה, הלקוחות שלו מקבלים את הרושם שהם ייהנו לאכול אוכל ממקדונלד'ס.
2. ארבי'ס: יש לנו את הבשרים
מָקוֹר
Arby's הוא מותג שמטרתו לכוון לדור צעיר יותר. הסלוגן שלהם "יש לנו את הבשרים" נועד לטפח את ערכי המותג שלו ולהפוך את Arby's למותג פופולרי בקרב קהל המילניום שלו.
3. פאפא ג'ון: מרכיבים טובים יותר. פיצה טובה יותר
מָקוֹר
הסלוגן של פאפא ג'ון מתיישב עם המטרה של העסק. סיסמה זו נועדה ליידע את הלקוחות שהפיצות של פאפא ג'ון נקיות מחומרי מילוי סינתטיים – מרכיבים טבעיים בלבד.
4. בסקין-רובינס: 31 טעמים
מָקוֹר
סיסמת החברה של Baskin-Robbins מגיעה מרצונם של מייסדיה להציע 31 טעמים. במהלך שנות הקמתה, כל השאר הציעו טעמים בסיסיים כמו שוקולד, תות ווניל.
הסלוגן הזה אומר ללקוחות שלה שהם יכולים לקבל טעם שונה של גלידה בכל יום בחודש.
5. Applebees: Eatin' Good in the Neighborhood
מָקוֹר
ל- Applebees יש אסטרטגיית שיווק ממוקדת בקהילה. זו הסיבה שהם מתמקדים ביצירת קשר בתוך כל קהילה שבה הם נמצאים.
6. רכבת תחתית: לאכול טרי
מָקוֹר
הסלוגן של Subway "אכול טרי" נועד לייעץ ללקוחות לאכול בריא. זה גם גורם ללקוחות לחזור בשביל המרכיבים הטריים שהוא משתמש בהכנת הכריכים שלו.
7. KFC: Finger-Lickin' Good
מָקוֹר
KFC רוצה שתחוו את הטוב הטעים של מעדני העוף שלה, ומכאן הכותרת "ליקוק אצבעות"
שורת תגיות זו נוצרה על ידי אחד ממנהלי המסעדות של KFC בשנות ה-50.
8. וונדי'ס: איפה הבקר?
מָקוֹר
הסלוגן הקליט הזה זכה לפופולריות בשנות ה-80. וונדי השתמשה במשפט הקיצוני כדי לפקפק בעסקי מזון מתחרים אחרים על היעדר מספיק בשר בקר בארוחות שלהם, במיוחד ההמבורגרים שלהם.
9. גן הזית: כולנו משפחה כאן
מָקוֹר
אוליב גארדן מתמקדת במתן ללקוחותיה חווית אוכל משפחתית מעודנת מלאה בהרבה צחוק.
10. צ'יק-פיל-א: אכלו את מור צ'יקין!
מָקוֹר
Chick-Fil-A קבע אסטרטגיה לרפורמה במבנה הטיפוסי של ארוחה אמריקאית. הסלוגן של החברה שלהם אומר ללקוחות שלהם להפחית את צריכת הבשר שלהם ולאכול יותר עוף. זה גם מציב אותם בתור האפשרות הראשונה שלקוחות שוקלים כשהם רוצים לאכול עוף.
11. בורגר In-N-Out: איכות שאתה יכול לטעום!
מָקוֹר
הכותרת של החברה "איכות שאתה יכול לטעום" מספרת ללקוחות את כל מה שהם צריכים לדעת על החוויה שמציע In-N-Out Burger. זה מדגיש את הצעת הערך שלהם שהיא מחויבות לשירות איכות.
זה גם מציע ללקוחות שהמבורגר מ-In-N-Out עדיף על פני המתחרים שלו. הכותרת קצרה, תמציתית, קצבית ובלתי נשכחת.
12. Jack in the Box: אנחנו לא עושים את זה עד שתזמינו את זה
מָקוֹר
ג'ק אין דה בוקס מתגאה בכך שהיא מכינה ומספקת ארוחות חמות וטריות מחוץ לתנור ללקוחותיה. ערך הליבה זה בא לידי ביטוי בשורה של החברה שלהם. זה גם עוזר להם לשווק את היתרון שיש להם על פני המתחרים.
13. Wingstop: Where Flavor Gets Its It Wings
מָקוֹר
סיסמת החברה היצירתית הזו משחקת בתפריט של Wingstop. היא משווקת ישירות את המוצר העיקרי של עסקי המזון בנושא תעופה – האגף הקלאסי. זה גם מדגיש את היכולות של המותג לעמוד בדרישות משלוחים בכל רחבי הארץ במהירות.
14. ג'ימי ג'ון: פריקי מהיר
סיסמת החברה של ג'ימי ג'ון "מהירה מאוד" מתמקדת במתן הכריכים המהירים והטריים ביותר ללקוחות. לשם כך, הם עשו שימוש באזורי אספקת כריכים יעילים במיוחד הייחודיים למודל העסקי שלהם.
15. בית ופל: אוכל טוב מהיר
מָקוֹר
הסלוגן של בית ופל מגיע מאופי השירות שלו. הם מתגאים בכך שהם משרתים את הלקוחות שלהם עם אוכל טוב המועבר במהירות.
16. White Castle: The Crave Is A Powerful Thing
מָקוֹר
המוטו העסקי של White Castle מעודד את הקהל שלו לפנק את תשוקותיו במקום להילחם בהם. זה גם מציע ללקוחות שהטירה הלבנה יכולה לספק את תשוקותיהם.
17. Dunkin' Donuts: America Runs on Dunkin'
מָקוֹר
סיסמת החברה "אמריקה פועלת על דאנקין" משרה רושם של תנועה ארצית. זה מראה על תמיכה באמריקנים כשהם יוצאים ללוחות הזמנים העמוסים שלהם כדי לעמוד בקצב התרבות האמריקאית. הסלוגן משווק את Dunkin' Donuts כחלק מהותי מאורח החיים האמריקאי.
18. מלכת חלב: שמח טעים טוב
מָקוֹר
המותג Dairy Queen משתמש בשורה זו כדי לחזק את הרעיון שהם יעד לאנשים המחפשים לחוות רגעים שמחים ובלתי נשכחים.
19. שוק בוסטון: אף אחד לא עושה את זה כמונו
מָקוֹר
בוסטון מרקט עוסקת ביצירת ארוחות רוטיסרי מדהימות. הם טוענים חזקה עם התיוג העסקי הזה שהם הכי טובים במה שהם עושים.
20. סטייק אנד שייק: באופק, זה חייב להיות נכון
מָקוֹר
Steak 'n Shake עשתה לעצמה שם בהכנת המבורגרים והמילקשייקים הסטייקים הטובים ביותר.
המייסד של Steak 'n Shake, Gus Belt, טען שיצר את ההמבורגרים הטובים ביותר. כדי להוכיח את דבריו, הוא הרכיב מופע שבו הפך סטייקים להמבורגרים. כך נגזרה הסלוגן "בראייה, זה חייב להיות נכון".
21. קדובה: אוכל לאנשים שאוהבים אוכל
מָקוֹר
השורה של Qdoba כוללת את המשימה שלה להכניס טעם לחייהם של אנשים דרך האוכל. והם נשארו נאמנים למשימה הזו עד היום.
22. החזיר הסגול: גבינה, חזירים ויין
מָקוֹר
משורה התווית הזו, אתה יכול להבין מיד שחזיר סגול עוסק בגבינה, יין ובשר חזיר.
23. TGI Fridays: The Friday Feeling
כמעט נשמע כמו תודה לאל שזה יום שישי, לא? זו האווירה ש-TGI Fridays מחפשת ליצור עם שורת התיוג הזו.
24. Fuddruckers: ההמבורגרים הגדולים בעולם
מָקוֹר
Fuddruckers מרים את הראש על יצירת ההמבורגרים הגדולים בעולם. כדי להשיג את ההישג הזה, הם משתמשים בבשר הבקר האמריקאי הטרי ביותר. הם מתאימים לזה את הלחמניות הטובות ביותר בציפוי שומשום כדי לתת ללקוחות את הטוב משני העולמות.
25. בורגר קינג: Be Your Way
מָקוֹר
בורגר קינג נוקט בגישה אינדיבידואליסטית עם קו התיוג שלה. סיסמה זו משקפת את ההחלטה של העסק לכוון את דור המילניום. זה מצביע על כך שליחידים יש את הכוח להגדיר את הזהות שלהם.
26. LYFE Kitchen: Love Your Food Everyday
מָקוֹר
LYFE הוא ראשי תיבות של Love Your Food Everyday. זה גם משמש כסיסמת החברה שלהם.
27. Sonic: This How We Sonic
מָקוֹר
סוניק רוצה שהלקוחות שלהם יהיו חופשיים להיות מי שהם רוצים, לעשות דברים שהם רוצים וללכת לאן שהם רוצים.
28. El Pollo Loco: Feed the Flame
El Pollo Loco טבע את שורת הכותרת "Feed the Flame" כדי להשוויץ בגריל הלוהטים שלהם.
29. A&W: Bring Home The Root Beer
מָקוֹר
A&W מוכרת מוצרים אחרים כמו המבורגרים, אבל התווית הזו "Bring Home The Root Beer" משמשת להזכיר ללקוחותיה את המקורות שעושים אותם שונים. זה גם מעודד לקוחות להפגיש את משפחותיהם וליצור זיכרונות ספל כפור.
30. פופייז: אוהב את העוף הזה!
מָקוֹר
Popeyes משתמש בשורה של החברה הזו כדי להציג את העוף הטעים שלהם. הכותרת מתייחסת לתגובה הצפויה מלקוחות לאחר טעימת העוף שלו.
31. Blaze Pizza: Fast Fire'd
מָקוֹר
Blaze Pizza מתהדרים בהכנת הפיצות שלהם במהירות וביעילות. הם אפילו טוענים שהם מייצרים אותם תוך 180 שניות. זה מתורגם לסיסמה שלהם, "Fast Fire'd".
32. בית הסטייק של כריס של רות: אם זה לא רוחש, שלח את זה בחזרה
מָקוֹר
אתה יכול לראות את רות כריס מבטיחה ללקוחותיה חוויה רוחשת כאשר הם טועמים מהסטייק שלהם.
זו הסיבה שהתיוג שלהם קורא "אם זה לא רוחש, שלח את זה בחזרה".
33. אאוטבק סטייקהאוס: אין חוקים. בדיוק כמו שצריך
מָקוֹר
Outback Steakhouse משתמשת בשורה העסקית שלה כדי להדגיש את מחויבותה לספק ערך ואיכות מזון. הם מוכנים לשבור את הכללים כדי לעשות כל מה שצריך כדי לספק את חווית האוכל הנכונה ללקוחות שלהם בכל פעם.
34. מסעדת הסושי של Shiro: מסעדת הסושי "Edomae" הראשונה בסיאטל
אמנם הסלוגן הזה הוא לא בדיוק הפיוטי ביותר, אבל הוא קובע שהמסעדה הייתה הראשונה בתוך הנישה שלה שהתיישבה בסיאטל.
35. טאקו בלס: בצע ריצה לגבול
מָקוֹר
למרות שכבר לא בשימוש, שורת התיוג הזו התבססה על הרעיון שאנשים צריכים לחצות את הגבול כדי להשיג אוכל מקסיקני. Taco Bells השתמש בשורה זו כדי לפנות לקהל המקסיקני בעיקר שלה באותה תקופה.
הסלוגן שלה הדגיש את הארוחות של טאקו בלס בהשפעה מקסיקנית. זה גם אומר שהאמריקאים לא צריכים לעזוב את המדינה כדי לחוות טעמים מקסיקנים.
36. IHOP: Eat Up Every Moment
מָקוֹר
IHOP פיתחה את הסלוגן "Eat Up Every Moment" כדי לגלם את הקסם שהמותג עושה עם האוכל שלו. זה גם לוכד את הרגעים הייחודיים מהם נהנים הלקוחות ב-IHOP. הסיסמה נועדה לחגוג את הקשר הרגשי שחולקים לקוחות כשהם אוכלים אוכל מ-IHOP.
37. Panera Bread: לחיות במודע. לאכול טעים
מָקוֹר
הסלוגן של Panera Bread עולה בקנה אחד עם המחויבות של החברה לספק מזון בריא. הסלוגן מדבר על איכות המרכיבים שפנרה משתמשת בהם ועל הערכים שלקוחותיהם מזדהים איתם. זה גם מדגיש את רמת הכוונה שפאנרה משקיעה בכל מה שהיא עושה.
38. חבית קרקר: לאכול. לִקְנוֹת. לְהִרָגַע.
המשימה של Cracker Barrel היא לרצות את לקוחותיה. אבל הם לא עושים זאת רק באמצעות אוכל נהדר. הם מספקים סביבה המאפשרת ללקוחות להירגע תוך שהם מבלים.
39. קיסרים קטנים: פיצה! פיצה!
מָקוֹר
המשפט המפורסם של Little Caesars נוצר בהשראת יתרון המחיר התחרותי של החברה משנות ה-70. קיסר הקטנה הציעה שתי פיצות במחיר של פשטידות של אחת ממתחרותיה. וכך דבקה סיסמת החברה.
40. חמישה בחורים: תמיד טרי, אף פעם לא קפוא
מָקוֹר
Five Guys תמיד התפארו בטריות הארוחות שלהם. הם אפילו טוענים שאין להם מקפיאים באף אחד מהמקומות שלהם. מכאן שואבת ההשראה לסלוגן החברה שלהם.
41. לובסטר אדום: עכשיו זה פירות ים
Red Lobster נשאר מחויב להכנת פירות הים הטובים ביותר. מוטו זה של החברה פונה ללקוחות ומעודד אותם לחזור.
42. דומינו'ס: קח את הדלת. זה דומינו'ס.
דומינוס מתגאה בזמן האספקה הקצר שלה. סיסמת החברה הזו משקפת את המחויבות הזו מכיוון שהיא מציעה שדומינו'ס תספק את הפיצה שלך במהירות.
43. Taco Bell: Live Mas
מָקוֹר
"Live Mas" מתורגם לספרדית לחיות יותר. זה מסמל את המעבר של טאקו בל מרעיון האוכל כסוג של דלק לאוכל כאורח חיים וחוויה. סיסמת החברה מדגישה את מחויבות המותג לרלוונטיות, איכות וחוויה יוצאת דופן.
הסלוגן הזה משקף גם את האתוס האימפולסיבי והחי ברגע של טאקו בל.
44. Bahama Bucks: Flavor Your Life
מָקוֹר
אחת מאמונות המותג של Bahama Bucks היא הוספת טעם לחיים, ומכאן הכותרת למעלה.
45. Pizza Hut: No One Out Pizzas the Hut
מָקוֹר
פיצה האט מאמינה בלחיות חיים ללא קופסה. הם לא מכינים רק פיצה; הם משמחים את הלקוחות שלהם.
46. דמקה ראלי: מקום קטן. טעם גדול.
מָקוֹר
"מקום קטן של Checker. טעם גדול." מבדיל אותו מהמתחרים. זה גם מתמקד בטעם המובהק הקשור למותג.
47. Long John Silver's: We Speak Fish
מָקוֹר
הסלוגן של לונג ג'ון סילבר מציע שהיא יודעת הכל על דגים ויכולה להכין מהם מעדנים מדהימים.
48. הסאבים של אפס: אנחנו לוהטים ופועלים
בא לך לאכול משהו חם כשאתה בדרכים? ל-Zero's Subs יש משהו נחמד בשבילך, ואתה יכול לראות את זה בסלוגן שלהם.
49. צ'יפוטלה: באמת
תיאור זה מדגיש את המחויבות של צ'יפוטלה להכין את כל האוכל שלהם עם מרכיבים אמיתיים וטריים. התיוג של החברה מעלה לתודעה גם את השורשים והמוצא של צ'יפוטלה שכן הוא משקף את העקרונות המייסדים שלה.
50. Whataburger: Just Like You Like It
Whataburger ידוע בהמבורגרים הטעימים והמותאמים שלו, ומכאן הסלוגן: בדיוק כמו שאתה אוהב את זה .
סיכום
פיתוח סיסמא קליט ובלתי נשכח לעסק מזון יכול להיות מאתגר בצורה מובנת.
אני מקווה שדוגמאות הסלוגן ששותפו כאן יעזרו לך למצוא השראה לפיתוח אחד עבור העסק שלך.
הירשם לחשבון Adoric בחינם