רעיונות לעסקים

7 דרכים להפוך לאופטימיזציית המרות הודיני

מספרי צפייה גבוהים בדפים הם מסך עשן להצלחה, ולעתים קרובות מסתירים מדדים חשובים יותר כמו המרות. לפיכך, זה רעיון רע להתמקד באופן בלעדי בצפיות הדפים החודשיות שאתה מקבל.

צפייה בשיעורי היציאה מדף הכניסה מטפסים כאשר שיעורי ההמרה שלך צונחים, מוסיפה עלבון לפציעה.

אם יש לך בעיית המרה נמוכה, הגיע הזמן שתעשה משהו בנידון.

ריכזנו 7 טקטיקות שיווק נכנסות פרואקטיביות יחד עם הכלים הדרושים לך כדי לעזור להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה ולשפר את שיעור ההמרה שלך.

טיפ שיווקי מס' 1: קבל ניתוח

להביא אנשים לאתר שלך היא לא המטרה הסופית, אבל זה משאב שלא יסולא בפז שיעזור להמיר לידים בהמשך הקו.

על ידי ניתוח התנהגות מבקרים, תגלה דפוסים נפוצים, ולאחר מכן תטפל בבעיות, הסחות דעת ונקודות הכאב שהאורחים שלך חווים.

הגיבו לדפוסי התנהגות אלו באמצעות פעולות פשוטות וממוקדות כגון מודעה ספציפית, קופון או הצעה המותאמים אישית לכל שלב במסע הלקוח.

כלים מגניבים: Google Analytics, Kissmetrics ו-Mixpanel הם כולם כלים יעילים לניתוח הנתונים שלך ויישום פעולות קונקרטיות.

נקודת מוצא מרכזית: שימוש בכלי ניתוח, התקרב ואישי עם המבקרים באתר שלך. נתח את התנהגותם, ותכנן תגובות מתאימות לכל דפוס.

טיפ שיווקי מס' 2: הבן מי המבקרים שלך ומה הם רוצים

לאחר שקלטתם דפוסי התנהגות והגבתם להם במסר הנכון, הגיע הזמן ללכת רחוק יותר.

התנהגות מבקרים יכולה להעניק לך מבט מבפנים על מה שצריך להתאים בעיצוב ה-UX שלך. הקלט וצפה בהפעלות של משתמשים כדי לזהות פגמים בממשק שלך ובאגים באתר שלך.

אף אחד לא אוהב תקלות, דפים איטיים או הפניות לא מדויקות, אז נקה את המעשה שלך על ידי הליכה של מייל בנעליו של גבר אחר.

כלים מגניבים: Clicktale ו-Crazy Egg הם כמה אפליקציות מהשורה הראשונה שבאמת מעניקות תובנות שימושיות מסוג זה.

נקודה חשובה: שימו לב לבעיות שמשתמשים חווים, ותקנו אותן.

טיפ שיווקי מס' 3: קבל תנועה טובה יותר

תנועה היא יותר על איכות מאשר כמות. אתה מבזבז את זמנך וכספך בשליחת ילדי מכללה לאתר ההיכרויות של הקשיש שלך.

אל תרכוש רק נתח אקראי של מבקרים כי מבקרים לא ממוקדים יעזרו רק להגדיל את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך.

כדי להגדיל את ההמרות באמת, תזדקק לתנועה הנכונה המורכבת מקהל היעד שלך. אלה אנשים שמתעניינים במוצר שלך. יש להם פוטנציאל להפוך ללקוחות בסוף דרכם.

כלים מגניבים: כמה רשתות ידועות כמו Taboola, Outbrain ו-Revcontent מפורסמות באספקת התעבורה הנכונה בהתבסס על הקריטריונים שהוגדרו מראש.

נקודת מוצא: לא כל הלידים נוצרים שווים. קנה תנועה שעומדת להמיר על ידי סלקטיביות רבה יותר לגבי מה שמוביל אותך לקנות.

טיפ שיווקי מס' 4: תפוס אותם בדרך החוצה

כולנו עשינו את זה: תפסנו בר ממתקים בקו הקופות בסופרמרקט. אחר כך נשאר עוד 15 דקות במסיבה כשהכיבוד הגיע או נדחף חזרה לדיון או פגישה על ידי פרט מפתה.

המבקרים באתר מתנהגים באותה צורה – תן לאנשים סיבה להישאר בסביבה כשהם יוצאים, ותיהנה מגידול דרמטי בהמרות.

למעשה, אתרים המשתמשים באסטרטגיות כוונת יציאה רואים עלייה של 3-25% בהמרה.

שכבות-על של יציאה מגיעות בצורה של מודעות ממוקדות מאוד, רמיזות המבוססות על התנהגות המבקר באתר.

המבקרים עוזבים, אז עדיף שתדבר בשפה שלהם, ומהר. הנחה, קופון או כרטיס VIP הם הצעות טובות לשכבות יציאה.

פריטי קידום מכירות ממוקדים יוצרים תחושת דחיפות לפני שהלקוח עוזב.

מכירות, הצעות לזמן מוגבל או הפריטים החמים ביותר של העונה גורמים למבקרים לחשוב פעמיים על יציאה. אל תשכח תזכורות לעגלה נטושה.

כלי מגניב: Adoric מציעה כלי תוכנה ידידותיים למשתמש שהופכים את היצירה, הטמעה והמדידה של תוכן בקלות.

משקופיות חכמות ועד תצוגות קופצות נוחות, אתה יכול להתאים אישית את התבניות וההודעות שלך כדי לתפוס את הלקוחות שחומקים לך בין האצבעות.

עם כלים מוצלחים כמו אלה, לא תהיה לך בעיה לכוונן עדין את אסטרטגיות כוונת היציאה שלך.

איסוף מפתח: פתחו מבקרים שיש להם רגל אחת מחוץ לדלת על ידי הצעת פריטים רלוונטיים, תוכן שימושי ומעניין ומבצעים או הנחות אטרקטיביים.

Exit intent popup - Adoric

טיפ שיווקי מס' 5: הגבר את המעורבות הניידת

בשיווק, תזמון הוא הכל, ואתה צריך להיות אפילו יותר מודע בזמן כאשר אתה מתמודד עם משתמשים ניידים שטווח הקשב שלהם הוא הקצר ביותר.

המשתמשים נמצאים תמיד במכשירים הניידים שלהם, כך שהפצצתם בחבורה של מודעות רק תגרום לצרכנים להגביר את חוסמי הפרסומות ולהקפיץ את האתר שלך.

מדוד, בדוק ונתח כדי למצוא את הזמן והמקום האידיאליים להצגת מודעות בפני המבקרים שלך בזמן שהם גולשים בתוכן שלך ואחריו.

כלי מגניב: Adoric מציינת היכן, מתי וכיצד להציג מודעות כך שהן אינן פולשניות, ממוקדות והמרות זהב.

נקודת מבט חשובה: תכנן את מסע הפרסום שלך כך שיציג מודעות רלוונטיות בפורומים הנכונים כדי ליצור את סוג המודעות שממירות 60% יותר ממודעות מסורתיות.

טיפ שיווקי מס' 6: בדוק, בדוק ובדוק שוב

השינויים שאתה מיישם טובים רק כמו התוצאות שהם מניבים.
מדוד את התוצאות הללו על ידי בדיקה מתמדת.

צור מבחנים מרובי משתנים כדי לנתח תוכן, שכבות-על ורכיבי אתר אחרים, תוך שקלול אילו תוצאות מביאות אותך להמרה גבוהה יותר.

כלים מגניבים: Adoric ו-VWO הם כלים חזקים במיוחד שיעזרו לך ליצור, למדוד ולנתח את התוצאות של מבחני A/B החשובים האלה.

עם אפשרויות ברורות וכלי בדיקה, כל החוויה – ממחקר ועד ביצוע – הופכת ליותר פרודוקטיבית וניתנת לניהול.

עיקר: צור בדיקות A/B רלוונטיות, ולאחר מכן הערוך את התוצאות של בדיקות מפוצלות אלה באמצעות כלים מותאמים אישית כדי לראות אילו וריאציות מניבות הכי הרבה המרה.

טיפ שיווקי מס' 7: קח צעד אחורה כדי להניע את העסק קדימה

ניהול עסק הוא מורכב, ולכן קל לשכוח שצריך ללמוד לזחול לפני שיוצאים לדרך!

עסקים בריאים לוקחים צעד אחורה כדי ללמוד כיצד להשתמש בדוחות ולהבין מה הם מודדים, איך הם עובדים ומה המשמעות שלהם.

חמוש בידע הזה, אתה יכול ליצור פעולות ממוקדות לכל בעיה שמתעוררת ולכל נקודת תורפה במשפך המכירות שלך, תוך אופטימיזציה מתמדת של האתר שלך להמרה מיטבית.

עיקר: למד את כלי הניתוח והדוחות שבהם אתה משתמש כדי למקסם את היעילות שלהם.

המהלך שלך, תתעסק!

חמוש בטיפים שחלקנו, יש לך את כל מה שאתה צריך כדי להפוך לידים אקראיים ללקוחות אמיתיים.

תמץ את פוטנציאל ההמרה שלך עם הכלים העוצמתיים האלה, וראה את המספרים שלך מרקיעים שחקים!

אתה מתחיל להשתמש באדוריק בחינם עכשיו.

Business tagline

Ads retargeting

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button