רעיונות לעסקים

9 רעיונות עסקיים למשרה חלקית להתחיל בזמנך הפנוי

לדרך ליזמות יש מסלולים רבים כמו התחלה עם עסק במשרה חלקית . לא כל מי שאתה רואה עם עסק מקוון מצליח פשוט עזב את עבודתו בתשע עד חמש יום אחד והפך לרווחי למחרת.

חלקנו אוהבים לבדוק קודם את המים. אולי אתה יודע שאתה רוצה להקים עסק חדש אבל אתה לא בדיוק בטוח מה זה צריך להיות. זה המקום שבו פתיחת עסק במשרה חלקית, או עסק בסוף השבוע, נכנסת לתמונה. זוהי דרך בסיכון נמוך להתנסות ברעיונות שונים בזמן שיש לך משכורת במשרה מלאה.

אבל להפוך רעיון עסקי מקוון למציאות בצד זה לא קל. אתה חוזר הביתה אחרי יום עבודה ארוך, אתה מבלה את הזמן המועט שיש לך עם המשפחה והחברים שלך, ואתה מנסה לג'אם בפגישה פרודוקטיבית, עובד על ההמולה בצד שלך לפני השינה.

זה דורש קצת זיעה נפשית, אבל זה 100% בר ביצוע. מאמר זה ידריך אותך דרך תשעה רעיונות עסקיים רווחיים במשרה חלקית שתוכל להתחיל היום, עם מדריך לתכנון סופי השבוע שלך כדי שתוכל להפיק את המרב מהזמן הפנוי שלך.

מצא את הרעיון העסקי הבא שלך 💰

  • 9 הרעיונות העסקיים הטובים ביותר למשרה חלקית להפעיל בזמנכם הפנוי
  • הפק את המרב מסופי השבוע כדי להצמיח את העסק הצדדי שלך
  • מה הרעיון העסקי הבא שלך?
  • שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים במשרה חלקית

חינם: הרשימה הגדולה של רעיונות עסקיים

כדי לעזור לך למצוא את ההשראה להתחיל, ריכזנו רשימה של 100+ רעיונות עסקיים מבוקשים, מחולקים לקטגוריות כמו כושר, ביגוד ומשחקים.

9 הרעיונות העסקיים הטובים ביותר במשרה חלקית להפעיל בזמנכם הפנוי

עם קצת ידע ועבודה קשה, אתה יכול לפתוח עסק משלך במשרה חלקית שמרוויח יותר כסף מאשר נסיעה ב-Uber או בייביסיטר. בדוק את תשעת הרעיונות הבאים שאתה יכול לנצל כדי להפוך לבוס משלך היום:

  1. דרופשיפינג
  2. הדפס לפי דרישה
  3. ליצור ולמכור אומנות
  4. למכור או לשפץ רהיטים
  5. צור אסימונים שאינם ניתנים לשינוי (NFTs)
  6. לך עצמאי
  7. פתח עסק לחיות מחמד
  8. הפוך לסטרימר חי
  9. הפוך למשווק שותפים

דרופשיפינג

בין אם אתה רוצה הכנסה נוספת או רוצה להצמיח חנות מקוונת, סטארטאפ של דרופשיפינג הוא הרעיון העסקי הטוב ביותר עבורך. דרופשיפינג היא שיטת מילוי שבה אתה לא שומר שום מוצר שאתה מוכר במלאי. במקום זאת, אתה רוכש את הפריטים מספק לאחר ביצוע ההזמנה והספק שולח אותו ללקוח שלך.

dropshipping model explainer

רוב חנויות הדרופשיפינג לא לוקחות הרבה כסף או זמן להקים ולהפעיל. כשעושים זאת בצורה נכונה, זה יכול להיות מיזם עסקי רווחי עבורך.

רוב האנשים לא עוזבים את העבודה היומיומית שלהם מיד לאחר השקת חנות דרופשיפינג. הם מבלים זמן בהגדלת החנות שלהם תחילה, בטיפול בבעיות בשירות הלקוחות ובחיפוש אחר הספקים הטובים ביותר, עד שהם רואים תזרים מזומנים בריא. כל העסקים והיזמים שונים, אבל אפשר לייצר הכנסה של $1,000 עד $2,000 לחודש לאחר שנה של עבודה על החנות שלך כ-10 עד 15 שעות בשבוע.

למרות שזה עשוי להיראות מאתגר בהתחלה, רעיון ההכנסה הפאסיבית הזה יכול להניב לך הכנסה שיורית ובסופו של דבר משכורת במשרה מלאה כאשר נעשה נכון.

אֶמְצָעִי:

  • כיצד להקים עסק דרופשיפינג: ספר הפעלה שלם לשנת 2021
  • הפכו את דרופשיפינג להצלחה: טיפים וסיפורים שיתנו השראה למיזם הדרופשיפינג שלכם

הדפס לפי דרישה

הדפסה לפי דרישה היא דרך קלה לייצר רווח מהיצירתיות שלך. זה כרוך בעבודה עם ספק כדי להתאים אישית מוצרים כמו תיקים או חולצות עם עיצובים משלך. הספק מוכר לך אותם על בסיס הזמנה עם המותג שלך. במילים אחרות, אתה לא משלם על שום מוצר עד שאתה מוכר אותם. החברה גם מבצעת ומשלוחת הזמנות של לקוחותיך.

הדפסה לפי דרישה הופכת רעיון עסקי נהדר למשרה חלקית, מכיוון שהיא דורשת מעט השקעה. אתה לא מחזיק שום מלאי. אתה לא צריך להוציא כסף על חומרים או ציוד. אתה רק צריך לבחור חברת הדפסה לפי דרישה לעבוד איתה, ליצור את העיצוב שלך ואז להעלות אותם לחנות Shopify.

ההשקעה הגדולה ביותר שתעשה היא זמן ליצירת העיצובים שלך ולבניית המותג המקוון שלך.

מוצרי הדפסה על פי דרישה פופולריים שעסק מוכרים כוללים:

  • חולצות טריקו
  • ספרים
  • תיקים
  • אומנות קיר
  • מגנים לטלפון
  • ספלים
  • גרביים

מעוניינים להקים עסק בצד הדפסה על פי דרישה? בדוק קנבס ליצירתיות: להלן 10 מוצרים להדפסה לפי דרישה שתוכל למכור (מבלי להחזיק מלאי).

ליצור ולמכור אומנות

זהו הרעיון העסקי המובהק ביותר במשרה חלקית עבור רוב העובדים במשרה מלאה. כל אחד יכול לייצר ולמכור אומנות מהבית היום עם עליית המסחר האלקטרוני. בנוסף, עבודה עם הידיים טובה למוח שלך.

מומחים גילו ששימוש בידיים שלך במשימה שאינה דורשת חשיבה רבה נותן למוח שלך הזדמנות להירגע ולנוח. זה גם יכול לתת לך תחושת הישג ולהפחית מתח וחרדה. תחשוב על זה כעל תרגול מדיטטיבי, אבל כזה שמביא רווח בהמשך הדרך.

כמה רעיונות עסקיים הם:

  • מתחילים קו תכשיטים
  • חידוש בגדי וינטג'
  • פתיחת עסק לנרות
  • יצירת עציצי קרמיקה לצמחים

ייתכן שהמחשבה הראשונה שלך היא למכור את האומנות שלך באתרים כמו Etsy או eBay, וזה רעיון לא רע. עם זאת, אתה יכול גם לבנות אתר ולהקים עסק משלך באינטרנט. זה יחסוך לך המון כסף על עמלות ששווקים לוקחים מהמכירות שלך ויעזור לך לבנות עסק מצליח באינטרנט.

האפשרויות שלך אינסופיות. זקוק לעזרה במציאת הייעוד היצירתי שלך? קח את "איזה סוג מלאכה עלי לעשות ולמכור? " חידון במאמר שלנו צור את העתיד שלך: 10 רעיונות עסקיים עשה זאת בעצמך שאתה יכול להתחיל מהבית.

למידע נוסף: לחבר את החלקים יחד: 26 פרויקטי CNC שמוכרים

למכור או לשפץ רהיטים

יש לך כישרון לעבוד עם הידיים שלך אבל מלאכת יד לא מעוררת את היצירתיות שלך? נסה למכור או לשפץ רהיטים באינטרנט.

עובד העץ כריס יוז, מייסד Timberware, עבד כשוליה של רתך וקבלן כללי לפני שהחל את עסק הרהיטים שלו. היותו שיפוצניק ובניית בתים גרם לו לאהוב לעבוד עם עץ וליצור רהיטים בהתאמה אישית עבור לקוחות.

העצה הכי טובה שלי תהיה להתחיל עם מה שאתה יכול להרשות לעצמך ולאט לאט להגדיל את ארסנל הכלים שלך. היה סבלני, ואל תאריך את עצמך יתר על המידה.

כריס יוז, מייסד, Timberware

ישנן דרכים שונות לפתוח עסק רהיטים מהצד:

  • יוצר: מי שבונה רהיטים בעבודת יד.
  • מעצב: מישהו שמעצב רהיטים ויש ליצרן לבנות אותם.
  • מפיץ: מישהו אוצר חלקים ומוכר מספר פריטים ממותגים שונים.
  • Dropshipper: מישהו שעובד עם ספק כדי למלא ולשלוח הזמנות.

משוכנעים שמכירת רהיטים היא עסק הצד העתידי שלך? למד את הפרטים הקטנים של התחלה בקריאה כיצד למכור רהיטים ועיצוב הבית באינטרנט: המדריך האולטימטיבי.

צור אסימונים שאינם ניתנים לשינוי (NFTs)

אולי שמעתם על האמן Grimes שמוכר NFTs במיליוני דולרים, או איך היזם המיליארדר מארק קובן מהמר עליהם בגדול. אולי לא. אבל אם אתה יוצר, יצירת אסימונים שאינם ניתנים לשינוי, או NFTs, יכולה להיות עסק צדדי נהדר להתחיל בו באינטרנט.

NFTs הם יצירות אמנות ייחודיות המוטבעות ב-blockchain של מטבעות קריפטוגרפיים, או ספר חשבונות מאובטח שמתעד עסקאות עבור נכסים דיגיטליים. תחשוב על NFTs כמו כרטיסי מסחר. אנשים יכולים לקנות את ה-NFT שלך בשוק, ואז למכור או לסחור בהם במחיר גבוה יותר בעתיד.

NFTs יכולים להיות כל דבר, החל מתמונות, סרטונים, אודיו או סוגים אחרים של קבצים דיגיטליים. גם קהילת ה-NFT צומחת במהירות, כאשר אנשים מרחבי העולם מתאחדים כדי ללמוד, ליצור ולבנות ביחד באינטרנט. אתה יכול אפילו לבנות גלריות כדי להשוויץ בעבודות שלך במטאוורסה.

 

NFT gallery
מקור: סייבר

@reylarsdam, יוצר דיגיטלי, מסביר, "NFTs, בעיני, הם דרך להמציא את עצמך מחדש. זה עולם חדש של הזדמנויות. העצה שלי לכל מי שמחפש להשתלב תהיה להיות חלק מהקהילה. קהילת NFT היא עמוד השדרה של כל מיזם מצליח בתחום ה-NFT."

לך עצמאי

בעלי עסקים רבים במשרה מלאה המוכרים שירותים מקוונים מתחילים לפרילנסר במשרה חלקית. פרילנסר אומר שאתה עובד עם חברות שונות בזמנים שונים במקום להיות מועסק רק באחת. זה רעיון עסקי פופולרי במשרה חלקית מכיוון שלא צריך כסף כדי להתחיל. אתה צריך רק מיומנות כדי למכור.

עובדים רבים במשרה מלאה הופכים את התשוקות שלהם לעסק במשרה חלקית. לדוגמה, מנהלת השיווק של הדפסת מסך בלונג איילנד, קייטלין קרמינס, מוכרת את שירותי הצילום שלה לעסקים בלונג איילנד, ניו יורק.

"תמיד אהבתי צילום, אבל אף פעם לא יכולתי להגדיר נישה מדויקת", אומרת קייטלין. "אני אוהבת לצלם הרבה דברים שונים, כמו צילומי הריון, סיורי נדל"ן, קונצרטים, צילומי מוצרים לעסקים מקומיים. מכיוון שאני עובד במשרה מלאה, אני יכול לצלם תמונות בסופי שבוע ובחופשות החגים. זה המקום שבו היצירתיות שלי זורחת וזה משהו שאני באמת נלהב ממנו. בנוסף, אני יכול להרוויח קצת כסף נוסף."

פרילנסר מגיע בצורות רבות:

  • עוזר וירטואלי
  • כתיבה עצמאית
  • צַלָם
  • מעצב גרפי
  • סוכן נדל"ן
  • יועץ SEO
  • קופירייטר
  • בלוגר

החלק הכי טוב? אתה יכול להקים עסק ביתי בפרילנסר מכל מקום. פרילנסרים כמו רייצ'ל פילצ'ר, מייסדת Taco and Bean, בלוג סגנון חיים נוודים דיגיטליים, אומרת, "עבדתי בדיני חברות במשך 10 שנים. להתנתק מהזבל כמו פוליטיקה משרדית והתכנסויות צוותים היה אושר. אני גם אוהב את האתגר של אורח החיים הנוודים ולראות מקומות שונים ברחבי העולם".

פרילנסינג הוא אחד מענפי הצמיחה הגבוהים יותר עבור עובדים חלקיים ומלאי זמן כאחד. ההערכה היא שעד 2027, 86.5 מיליון אנשים יהיו עצמאיים בארצות הברית, מהווים 50.9% מכלל כוח העבודה. פרילנסרים רבים ממשיכים גם לגוון את זרמי ההכנסה שלהם על ידי יצירת קורסים מקוונים או מכירת מוצרים דיגיטליים באינטרנט.

אתה יכול להירשם לאתר עצמאי כמו Fiverr או Upwork. אבל הם חותכים את הרווחים שלך על ידי לקיחת עמלות עבור מתן אפשרות להשתמש באתרים שלהם. במקום זאת, קבל שם דומיין משלך והתחל תיק עבודות מקוון. אתה יכול לסרוק לוחות דרושים ולהציע הצעות לחברות שונות, או לשווק את עצמך באתרי מדיה חברתית כמו טוויטר או לינקדאין.

האם הופעה במשרה חלקית נשמעת לך מעניינת? קרא את המדריך של ריאן רובינסון לפתיחת עסק עצמאי בצד כדי ללמוד שלב אחר שלב כיצד להקים עסק עצמאי.

פתח עסק לחיות מחמד

תעשיית חיות המחמד היא אחת ההזדמנויות העסקיות הרווחיות ביותר עבור יזמים במשרה חלקית. זה חסין מגיפות והראה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות. אנשים גם קופצים על טרנד הורות לחיות מחמד, שבו הבעלים מתייחסים לחיות המחמד שלהם כמו למשפחה וקונים להן מוצרים כמו מיטות, סוודרים ורו פוד.

בעולם, שוק הטיפול בחיות מחמד צמח מ-216 מיליארד דולר ב-2020 ל-232 מיליארד דולר ב-2021, קצב צמיחה שנתי מורכב של 6.1%. אם אתם מחפשים לפרוץ לתעשיית חיות המחמד, מזון ופינוקים לחיות מחמד מהווים את רוב מכירות המסחר האלקטרוני.

גם אם אתה לא אוהב לבשל פינוקים לכלבים, אתה יכול גם להיכנס ל:

  • שירותי טיפול בחיות מחמד כמו טיולי כלבים וטיפוח
  • ציוד לחיות מחמד כמו מכשירי מזון
  • מוצרים לחיות מחמד כמו ספלים או חולצה מותאמים אישית

Let the Dog Out (LTDO) הוא שירות הליכת כלבים שבסיסו בגואלף, אונטריו. LTDO מציעה מפגשי מפגש חינם כדי לאפשר לכלבים לפגוש את המטפל החדש שלהם (אתה) ולהרגיש איתם בנוח.

let the dog out website

עסק מבוסס שירות לחיות מחמד בנוי על קשרים אישיים. אז אם אתה אוהב כלבים ו(בערך) אוהב אנשים, זה יכול להיות רעיון טוב לעסקים קטנים במשרה חלקית עבורך. אתה רק צריך אתר משלך כדי להתחיל. אם השירותים שלך טובים, אתה עשוי להשיג לקוחות חדשים באמצעות הפניות מפה לאוזן ותוכל להצמיח את העסק הצדדי שלך למשהו יותר במשרה מלאה.

הפוך לסטרימר חי

סטרימינג הופך להיות דרך פופולרית לבדר אנשים. סטרימר מקצועי הוא מישהו שמרוויח כסף ממשחקי שידור חי, מוזיקה, אמנות, תוכן חי ועוד. סטרימינג בשידור חי היה פעם רק לגיימרים, אבל חלה עלייה בסטרימרים של IRL וסטרימרים "רק מפטפטים", שהם אנשים שפשוט משדרים את עצמם מדברים עם הצופים שלהם.

סטרימרים מרוויחים כסף באינטרנט באמצעות תרומות, פרסומות, מנויים וחסויות. אם אתה משתמש בשירות סטרימינג כמו Twitch, הצופים יכולים לתרום כסף בצורה של "ביטים", ששווים $.01 בממוצע.

הפכו לייקים למכירות

מוכן לקחת את האינסטגרם שלך לשלב הבא? למד כיצד Shopify עוזרת לך להפוך לייקים למכירות.

למד עוד

ישנן קטגוריות רבות של סטרימינג בשידור חי, מאנשים המשדרים בשידור חי את הציור שלהם ועד לשיעורי הזרמת מאמנים אישיים ועוד:

  • רק מצ'וטט
  • מוזיקה ואומנויות הבמה
  • תוכניות אירוח ופודקאסטים
  • נסיעות ובחוץ
  • אוכל ושתייה
  • יוצרים ויצירה
  • ספורט וכושר

שידור חי כעסק במשרה חלקית דורש מעט השקעה. אתה יכול להתחיל רק עם הטלפון שלך וחצובה, שתוכל להשיג עבור $20 באמזון. כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה אפשרויות למה אתה יכול להזרים ולהרוויח כסף. בחר את הנישה שלך ואז הירשם לפלטפורמה כמו Twitch או Livestream כדי להתחיל להזרים היום.

הפוך למשווק שותפים

שיווק שותפים מתייחס להרוויח עמלה על ידי קידום מוצר או שירות מתוצרת חברה אחרת. זהו מודל עסקי שבו אתה, השותף השותף, מרוויח כסף עבור מתן תוצאה ספציפית לחברה או למפרסם. לרוב מדובר במכירה, אבל תוכניות אחרות נותנות תשלומים עבור לידים, קליקים, הורדות ותוצאות עסקיות אחרות.

בדרך כלל ניתן להצטרף בחינם לתוכניות שותפים, כך שעלויות ההפעלה נמוכות. מכיוון שזו הזדמנות מבוססת ביצועים, אתה יכול להפוך את זה מרעיון עסקי במשרה חלקית למיזם שמספק הכנסה שיורית.

רשימת הנישות לשיווק שותפים ארוכה. אתה יכול למצוא מוצרים למכירה בכל קטגוריה כולל:

  • תחביב: צילום, טיולים וקזינו.
  • כסף: ביטקוין, השקעות וכרטיסי אשראי.
  • בריאות ואיכות חיים: ירידה במשקל, כושר, יוגה, תזונה.
  • סגנון חיים: אופנה, תכשיטים, היכרויות באינטרנט.
  • בית: קפה, מוצרי תינוקות, כלבים, צמחים.
  • טכנולוגיה: אירוח אתרים, וורדפרס, משחקים, VPN.

הדרך שבה תוכניות שותפים עובדות היא די פשוטה. אתה מזכיר מוצר על ידי שיתוף שלו דרך המדיה החברתית שלך, אתר הבלוגים, ערוץ היוטיוב, הפודקאסט וכו'. ואז אתה מרוויח עמלה בכל פעם שמישהו מבצע רכישה דרך הקישור הייחודי שלך.

how affiliate marketing works

שיווק שותפים קל לביצוע, כלומר אתה רק צריך לשווק מוצר לעומת יצירת אחד. זה בסיכון נמוך כי זה בחינם להצטרף לתוכנית. וקל להרחיב אותו, כי ברגע שאתה בונה קהל ויוצר את התוכן שלך, אתה מרוויח כסף מבלי שתצטרך לעשות הרבה עבודה ידנית.

קרא עוד: שיווק שותפים בשנת 2021: כיצד למצוא תוכניות עם שכר גבוה ולהתחיל את עסק השותפים שלך

הפק את המרב מסופי השבוע כדי להצמיח את העסק הצדדי שלך

סופי השבוע שלך מאפשרים לך לעשות הרבה יותר בנתחים הרבה יותר גדולים. הם בדרך כלל המקום שבו אתה הכי מסוגל להצמיח את העסק שלך או להשפיע הכי הרבה על העסק שלך כשאתה עובד ביום עבודה.

עם זאת, האם אתה מפיק את המרב מסופי השבוע שלך? באיזו תדירות אתה מוצא את עצמך מוסח או מתרץ כאשר אתה לא עושה מספיק? איך כדאי לבנות את סופי השבוע? איך נראה סוף שבוע, מותאם לפרודוקטיביות ולצמיחה של עסק?

אני הולך לענות על השאלות האלה ולשתף במה שעבד, וממשיך לעבוד, בשבילי. בנוסף, אני הולך לחלוק את תוכנית הפעולה שלי, איך בדיוק אני בונה את סופי השבוע שלי, ומה אני עושה בכל סוף שבוע שעזר לי להצמיח את העסק הצדדי שלי ולשמור על איזון עבודה/עבודה מצוין.

רשימת קריאה בחינם: מוטיבציה למסחר אלקטרוני

מתקשה להתמקד בהגדלת העסק הקטן שלך? קבל גישה לרשימה החינמית והאוצרת שלנו של מאמרים בעלי השפעה גבוהה.

תשנה את הלך הרוח שלך

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא איך אתה חושב על סופי השבוע שלך.

מה שאתה עושה במהלך השבוע אמור להגדיר אותך להספיק יותר בסוף השבוע. אל תשתמש בסופי השבוע שלך כדי לתמוך בדברים שאתה עושה במהלך השבוע. במקום זאת, בכל פעם שאתה חוזר הביתה מעבודת היום שלך ומתחיל לעבוד על העסק שלך, ודא שהוא תומך במה שאתה מתכנן לעשות בסוף השבוע שלך.

לדוגמה, אם אתה מתכנן להתמודד עם עיצוב האתר שלך במהלך סוף השבוע, אז בחר תבניות, עיצוב לוגו, צייר רעיונות לפריסה וכתוב עותק במהלך השבוע. כך, כאשר סוף השבוע מתגלגל, תוכלו להתמקד במשימה החשובה ביותר: להעלות את האתר.

הפוך את ימי חול לתמוך בסוף השבוע שלך

בכל פעם שאתה חושב על משימה או פרויקט אבל לא יכול לפנות לה זמן במהלך השבוע, דיוויד אלן, מחבר הספר Getting Things Done , מציע לך להוסיף אותו לרשימת "הפעולות הבאות" במקום לרשימת "לעשות". זריקת פריטים לרשימת מטלות אינה ניתנת לפעולה. אם תגדיר רשימה מסודרת של הדברים הבאים שאתה צריך לעשות עבור העסק שלך, זה ידרוש ויעודד אותך לקבל החלטות מהירות.

תחשוב על רעיון נהדר ויעיל עבור העסק שלך? שים את זה ברשימת הפעולות הבאות שלך. הגעת לרעיון שיווקי חדש שייקח כמה שעות ליישם? שים את זה ברשימת הפעולות הבאות שלך.

planning weekend business idea

בסוף השבוע, ארגן את הרעיונות, המשימות והפרוייקטים האלה במשבצות זמן לאורך סופי השבוע שלך, ולאחר מכן שלף כל משימה מרשימת הפעולות הבאות שלך והעבר אותה ללוח השנה שלך לסוף השבוע. (עוד על כך בסעיף הבא.)

עכשיו בואו ניכנס לאיך נראה סוף שבוע טיפוסי עבורי ואיך כדאי לכם לשקול לבנות את שלכם כדי להספיק יותר.

מבנה את סוף השבוע שלך

יוֹם שִׁישִׁי

אמנם לא יהיה לך כל כך הרבה זמן ביום שישי להספיק כמה שיותר בשבת או ראשון, אבל זה זמן טוב לחשוב על מה שהשגת במהלך השבוע ומה אתה מתכנן לעשות בסוף השבוע שלך

משקף

זה טוב לשבת חמש דקות, לפני שמתכננים את סוף השבוע שלך, כדי לחזק את מה שעבד (או לא) בשבילך.

אי הקדשת זמן כדי לראות היכן עשית נכון וטועה יכול לעצור את הצמיחה שלך כיזם. העסק שלך גדל רק כאשר אתה עושה זאת . הנה כמה שאלות שאתה יכול לשאול את עצמך:

  • מה היו הזכיות המובילות שלי בשבוע האחרון?
  • מה לא הספקתי לעשות?
  • איפה בזבזתי זמן בשבוע האחרון?
  • מה היה החלק הכי טוב בשבוע שלי?

אתה יכול לענות על שאלות אלה בקול רם או לרשום אותן ביומן או במסמך פרטי (כמו Google Docs או Evernote).

תוכנית ההתקפה

עכשיו הגיע הזמן לתזמן את סוף השבוע שלך. הגדר בלוקים של זמן לכל משימה ובדוק את סדרי העדיפויות שלך.

סוף השבוע שלך צריך להיות גמיש. דברים קורים ולא תמיד אתה יכול לעמוד בלוח הזמנים שלך. עם זאת, אל תשתמש בזה כתירוץ לדחות. הישארו גמישים כאשר "החיים" מתרחשים, אך אל תישארו גמישים רק בגלל שמשחקי הכס או תוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם עשויים להופיע.

לפני שתתכנן את סוף השבוע שלך, שאל את עצמך כמה שאלות כדי לקבל פרספקטיבה טובה יותר על מה שצריך לעשות:

  • מה עלי לעשות לא משנה מה בסוף השבוע הזה?
  • האם יש הסחות דעת או התחייבויות פוטנציאליות בסוף השבוע הזה שאצטרך לתת עליהם את הדעת?

עכשיו הגיע הזמן לתכנן את סוף השבוע שלך להצלחה.

ראשית, אם אינך יודע מה עליך לעשות, השתמש בעקרון פארטו. תסתכל על 20% מהדברים שעשית עבור העסק שלך שהניבו 80% מהתוצאות שלך.

לאחר מכן, השתמש בכלי כמו Trello או אפילו יומן Google כדי להגדיר את לוח הזמנים שלך ליומיים הקרובים. משוך את המשימות שדחית מרשימת הפעולות הבאות שלך והתחיל לתזמן אותן לסוף השבוע שלך. אם ניתן לבצע את המשימה בחמש דקות או פחות, בצע אותה מיד (כן, בזמן שאתה עדיין מתזמן את המשימות שלך) במקום לדחות אותה לסוף השבוע.

בסעיף הבא, אדבר על איך עשויים להיראות שבת וראשון שלך כדי לעזור לך להבין איך להפיק את המרב מסוף השבוע שלך.

הנה דוגמה איך נראה לוח ה-Trello שלי "Weekly to do":

planning your weekend to start a part time business idea in Trello

בדרך כלל, תרצה להתמודד תחילה עם המשימות הקשות ביותר או שגוזלות זמן. אם אינכם חושבים שתצליחו להשלים את כל המשימות שלכם להיום, עשו תחילה את הדברים החשובים ביותר. המשימה החשובה ביותר נתונה לשיקול דעתך, אך באופן כללי, אם יש לה דד-ליין מתקרב או שתשפיע באופן מיידי על העסק שלך, זו המשימה החשובה ביותר.

יום שבת

בואו נעביר את ההתרגשות והמומנטום מההרהור והתכנון של יום שישי ונתחיל להתמודד עם המשימות החשובות ביותר בשבת.

"מצב טיסה" שבתות

לכן, מכיוון שאתה מקווה שתזמנת את המשימה החשובה או הקשה ביותר קודם, זה המקום שבו תבלה את רוב השבת שלך. סביר להניח שזו גם המשימה שגוזלת את הזמן ביותר שלך, וזו הסיבה שחשוב גם להוציא אותה מהדרך כמה שיותר מהר.

המפתח להספיק יותר בסופי השבוע הוא מיקוד. נשמע פשוט, נכון?

על הנייר, בטח, אבל במציאות, יש הרבה דברים להסיח את דעתך.

השבתות שלי הן בדרך כלל היום הכי פרודוקטיבי בסופי השבוע שלי. אני אוהב להכניס את עצמי ל"מצב טיסה". בדומה לאופן שבו מצב טיסה של הטלפון שלך משבית את כל הקישוריות של הטלפון שלך לאינטרנט, אני עושה את אותו הדבר על ידי ניתוק עצמי מהסחות דעת.

למרות שלא סביר שתצליח להספיק הרבה ללא האינטרנט, ישנם כלים שבהם תוכל להשתמש כדי למנוע ממך לשוטט ולגלוש בפייסבוק, תוך שמירה על קשר לאינטרנט.

אלה התוספים לכרום שבהם אני משתמש כדי להכניס את עצמי למצב טיסה בכל שבת.

  • הישאר ממוקד: חסום את האתרים שגונבים לך את הזמן כדי שתוכל לעבוד על מה שחשוב.
  • RescueTime: עקוב אחר כל הזמן שלך באינטרנט כדי לבדוק מאוחר יותר היכן אתה מבזבז הכי הרבה זמן.
  • טיימר פומודורו: אם אינך מכיר את טכניקת פומודורו, זה עוזר לך לעבוד במרווחים קטנים של 25 דקות של ביצוע דברים והפסקה קצרה של חמש או 10 דקות. במקום לחרוש בלי לעצור, Simple Pomodoro הוא טיימר שיתריע מתי הגיע הזמן לקחת הפסקה – ומתי הגיע הזמן לחזור לעבודה.

יוֹם רִאשׁוֹן

אני לא אוהב לאבד את המומנטום שיצרתי בשישי ושבת, אבל אפילו אני מבין שיש סידורים ודברים שצריך לעשות בסוף השבוע. בשביל זה יש יום ראשון.

אם יהיה לי זמן ביום ראשון, אסיים כל משימות אחרות, אבל אם לא אוכל, אוסיף אותן בחזרה לרשימת הפעולות הבאות שלי או פשוט אזמן אותן לסוף השבוע הבא.

תזמן תוכן לשבוע

הקדישו זמן לאוטומטי כל מה שאתם יכולים לשבוע הבא. לדוגמה, בכל יום ראשון בערב, אני משתמש ב-Buffer כדי לתזמן את כל הפוסטים שלי במדיה החברתית עד ליום ראשון הבא.

אתה יכול לעשות זאת גם כן. הקדישו את ערבי יום ראשון שלכם לתזמון קצר של פוסטים במדיה חברתית, בתכנון תוכן בבלוג או בתזמון מיילים שיישלחו לרשימת האימייל שלכם.

תכננו את השבוע שלכם קדימה

אני משתמש ב-Trello (אתה יכול להשתמש בכל כלי תזמון שאתה מרגיש איתו בנוח) כדי לתכנן את השבוע קדימה. כך אני יודע בדיוק על מה אני צריך (וצריך) לעבוד כשאני חוזר מהעבודה. אני לא מבזבז זמן להחליט מה לעשות או לנסות להבין מה לעשות הלאה. אני פשוט חוזר הביתה ועושה מעשה.

להציב מטרות

אם עדיין לא עשית זאת, אני ממליץ בחום לרשום ולעקוב אחר יעדים שבועיים עבור עצמך ועבור העסק שלך. כמה יעדים לדוגמה שתוכל להגדיר הם:

  • אני אשיק בקלות את אתר המסחר האלקטרוני החדש שלי עד יום שבת השבוע.
  • אני אלך בקלות לחדר כושר לפחות שלוש פעמים השבוע.
  • אני אקבל בקלות 10 מכירות לחנות שלי עד שבת השבוע.
  • אני אכפיל בקלות את התנועה השבועית של החנות שלי, מ-100 מבקרים ל-200 מבקרים, עד יום שבת השבוע.

כתיבת המטרות שלך עוזרת לשמור עליך דין וחשבון ומביאה לך בהירות. איך אתה באמת יודע מה אתה רוצה להשיג בחיים ובעסק שלך אם אתה לא עוקב אחרי זה?

קדם את עצמך לשבוע הבא

תפסיק לפחד מימי שני בכל יום ראשון בערב. תנו את הטון לשבוע מדהים. צפו לקום מוקדם, להתמודד עם שגרת הבוקר שלכם, ולחזור הביתה אחרי תשע עד חמש לעבוד בעסק הצדדי שלכם. הפוך את לילות יום ראשון שלך למדהימים!

צפו בכמה סרטוני מוטיבציה ב-YouTube או בהרצאת TED מעוררת השראה, קראו סיפור הצלחה של Shopify, או למדו משהו חדש לפני השינה. אתה לא צריך לעורר את עצמך יתר על המידה, פשוט הכנס את עצמך למחשבה הנכונה לפני שאתה הולך לישון.

מה יהיה הרעיון העסקי הבא שלך?

עכשיו זה רק עניין של לחזור על התהליך הזה ולהיות ממש טובים בהתאמתו. לא תהיה מושלם ולא תמיד יהיו לך את סופי השבוע הכי פרודוקטיביים – אני יודע שלא.

עם זאת, מאמץ לעבוד בזה בכל סוף שבוע ולהשקיע את העבודה הזו, גם כשזה רק לכמה שעות, יכול לעשות את כל ההבדל. כל המאמצים האלה מתחילים להצטבר עם הזמן, ולפני שאתה יודע את זה, אתה יכול להחזיק אימפריית מסחר אלקטרוני במשרה מלאה בידיים שלך.

מה אתה חושב? איך אתה, בתור צדדי, מצליח לבנות את אימפריית המסחר האלקטרוני שלך בצד תוך כדי עבודה של תשע לחמש? איך תהפוך את סוף השבוע הקרוב הזה להרבה יותר פרודוקטיבי? ספר לי בתגובות למטה. אני משתתף ומגיב עם כולם.


רוצה להקים את העסק הצדדי שלך היום? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים במשרה חלקית

אילו עסקים מתאימים ביותר למשרה חלקית?

  • דרופשיפינג
  • הדפס לפי דרישה
  • ליצור ולמכור אומנות
  • צור NFTs
  • לך עצמאי
  • התחל עסק לחיות מחמד
  • הפוך לסטרימר חי
  • הפוך למשווק שותפים

איך אני פותח עסק במשרה חלקית?

  1. בחר רעיון עסקי.
  2. שנה את הלך הרוח שלך.
  3. הפוך את ימי חול לתמוך בסוף השבוע שלך.
  4. תכנן את סוף השבוע שלך עם משימות עסקיות.
  5. קדם את עצמך לשבוע הבא.

מה העסק הכי קל וזול לפתוח?

העסקים הקלים והמשתלמים ביותר לפתיחתם אינם כרוכים במלאי או עמלות גבוהות. אתה יכול להקים עסקים כמו חנויות דרופשיפינג, ניהול עסק עצמאי או להיות משווק שותפים בעלויות נמוכות.

Becoming a Sidepreneur: 9 Part-Time Business Ideas to Start In Your Spare Time

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button