רעיונות לעסקים

WooCommerce לעומת Shopify: מה עדיף ב-2022?

האם WooCommerce עדיף על Shopify? או שזה הפוך?

איזה מגרדת ראש!

בכל מקרה, אלו שאלות שהרבה יזמי מסחר אלקטרוני רוצים לשאול כל הזמן.

אפילו הוותיקים שואלים אותם. ב-Reddit לפני כמה ימים, בחור אחרי שנים רבות של ניהול החנות שלו ב-Shopify שאל אם המעבר ל-WooCommerce ישנה את חלקו.

אז כן, אלו שאלות תקפות ויש לך את כל הזכות לשאול.

ובזה עוסק הפוסט הזה; כדי לעזור לך לדעת בדיוק איך WooCommerce בהשוואה ל-Shopify, במיוחד ב-2021.

כדי להתניע את הדברים, להלן אמות המידה שאנו נשווה את שני פתרונות המסחר האלקטרוני מולם:

בואו נתחיל דברים, נכון?

WooCommerce לעומת Shopify: תמחור ועלות

האם WooCommerce זול יותר מ- Shopify, או שזה הפוך? ובכן, אתה עומד לגלות בעצמך.

אבל שיחת חוצפה קטנה לפני שנחפר.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על רווחיות בעסק היא לצבור עלות מינימלית ככל האפשר. ברור שאתה יודע את זה, נכון?

אז למה לציין את המובן מאליו? התמחור והעלות הם, ברוב המקרים, הגורמים הקובעים העיקריים לבחירה בין WooCommerce ו- Shopify.

עם האזהרה הזו מחוץ לדרך, בוא נראה כעת את השלכות העלות של הפעלת החנות שלך ב- WooCommerce או Shopify.

תמחור ועלות WooCommerce

WooCommerce, מבחינה טכנית, הוא תוסף וורדפרס חינמי למסחר אלקטרוני. זה אומר שאתה יכול להתחיל לעבוד על זה ללא כל התחייבות כספית מראש.

אבל שם זה באמת נגמר.

כדי ליצור ולנהל את החנות המקוונת שלך בהצלחה באמצעות WooCommerce, אתה בהחלט תוציא כסף.

ההוצאות שלך יכללו:

  • אירוח ודומיין
  • נושא/עיצוב
  • הרחבות

אירוח ושם דומיין

ראשית, אירוח ושם דומיין הם תחום אחד שבו תוציאו כסף.

בדרך כלל, העלות של אירוח אתר WooCommerce מתחילה בדרך כלל ב-$4 לחודש, אבל זה תלוי בספק האירוח שאיתו אתה הולך. Cloudways מציעה אופטימיזציה מלאה של אירוח WooCommerce מנוהל ב-$10 בלבד לחודש עם תהליך ללא בעיות.

הנה הצצה לעלות אירוח WooCommerce ב-Siteground, אחת מספקיות פתרונות האירוח המומלצות על ידי וורדפרס, הבעלים של WooCommerce.

WooCommerce vs Shopify

ערכות נושא

בעת השקת החנות המקוונת שלך, יש לך אפשרות להתחיל עם WooCommerce Storefront – הנושא הרשמי של WooCommerce. זה חינמי, גמיש וחזק מספיק כדי לעזור לך להתחיל בדברים.

עם זאת, לשימוש בעיצוב חינמי יש מגבלות; הוא חסר ייחוד, אולי לא מגיע עם התכונות שאתה מחפש ועוד.

לפיכך, בסופו של יום, אולי לא תהיה לך ברירה אלא לפנות לקניית ערכת נושא מובחר.

אבל, כמה עולים נושאי WooCommerce מובחרים? לפי הממצאים שלי, הם עולים בין $5 לשנה ל-100$ לשנה. אתה מקבל מה שאתה משלם עליו, זוכר?

הרחבות ותוספים

בעוד WooCommerce מגיע עם המון כלים ותכונות שיעזרו להפוך את הפעלת החנות שלך לחלקה, בשלב מסוים תצטרך תוספים ותוספים ככל שהחנות שלך תגדל.

אלו הם פתרונות צד שלישי שעוזרים לשפר את הפונקציונליות של החנות המקוונת שלך.

כעת, כמו ערכות נושא, חלק מהתוספים של WooCommerce הם בחינם – בעוד שאחרים לא. העלות של תוספים אלה משתנה מאוד, כך שאנחנו לא יכולים לשים לזה יתד.

35 תוספים של WooCommerce כדי להגביר את המכירות שלך

תמחור ועלות של Shopify

אחד היתרונות העיקריים של ניהול החנות שלך ב-Shopify הוא שהכל מטופל עבורך ישירות מהקופסה: אירוח, שם דומיין, SSL וכו'. אבל, כמובן, במחיר.

כדי להתחיל עם Shopify, צפו להוציא לא פחות מ-$29 לחודש. ואפילו בתוכנית הבסיסית הזו, ייתכן שלא תקבל את כל התכונות שאתה צריך כדי לנהל את החנות שלך בצורה חלקה.

לפיכך, כדי להפיק את המרב מ-Shopify, אתה עלול למצוא את עצמך צריך לשדרג לתוכניות הגבוהות יותר: Shopify ו- Shopify מתקדם.

WooCommerce vs Shopify: pricing

לאחר הקמת החנות שלך, הדבר הבא שצריך לדאוג לגביו הוא עיצוב. כמו WooCommerce, תזדקק לתבניות (ערכות נושא) מוכנות מראש כדי לתת לחלון הראווה שלך מראה יפה.

כפי שהיית מצפה, נושאים מסוימים הם בחינם בעוד שאחרים לא.

ערכות נושא פרימיום של Shopify מתחילות ב-$100. אתה יכול גם לשכור מעצבי Shopify מקצועיים על בסיס שעתי ולעצב את חנות המסחר האלקטרוני שלך כמו שאתה רוצה.

הרחבות (או אפליקציות כמו במקרה של Shopify) גם יעלו לך כסף, בדיוק כמו שהיו עולות ב-WooCommerce. ובהחלט תזדקק להם

15 אפליקציות שכל יזם Shopify צריך כדי להצליח

פְּסַק דִין

ככל הנראה, WooCommerce ידידותית יותר לכיס מאשר Shopify. למעשה, אם אתה יודע מה אתה עושה, אתה יכול להגדיר את החנות שלך ב- WooCommerce ולהפעיל אותה מבלי להוציא סנט.

WooCommerce לעומת Shopify: עמלות עסקה

עבור כל מכירה שאתה מעבד בהצלחה, צפה לשלם עמלה מסוימת, ללא קשר לפתרון המסחר האלקטרוני שאתה בוחר לעבוד איתו. התחשבות בתשלום זה יעזור לך לקבל החלטה טובה יותר בעת ההחלטה באיזו להשתמש.

WooCommerce: עמלות עסקה

עמלות העסקאות ב- WooCommerce תלויות במידה רבה במדינת המיקום שלך. לדוגמה, אם היית בארצות הברית, תחויב ב-2.9% על כל מכירה שתבצע, בתוספת $0.30 נוספים.

כלומר: 2.9% + $0.30.

מחוץ לארצות הברית, זה 3.9%.

עמלת עסקה זו חלה רק אם אתה משתמש בפתרון עיבוד התשלומים המקורי WooCommerce Payments.

פתרונות תשלום אחרים מושכים עמלות עסקה שונות.

Shopify: עמלות עסקה

ב-Shopify, אתה יכול לעבד מספר בלתי מוגבל של עסקאות ללא עלות. כלומר, בתנאי שאתה משתמש בתשלומים המקוריים של Shopify.

עם זאת, אם אתה משתמש בשערי תשלום אחרים, עמלות העסקאות הן 2%, 1% ו-0.5% בתוכניות Basic, Shopify ו-Advanced.

זה עדיין די הוגן בהשוואה ל- WooCommerce.

פְּסַק דִין

הרבה יותר זול לעבד עסקאות ב-Shopify מאשר ב-WooCommerce.

WooCommerce לעומת Shopify: SEO

אופטימיזציה של החנות שלך לחיפוש היא חיונית להצלחת העסק שלך.

כן, אתה יכול להפעיל עשרות קמפיינים של PPC, מודעות במדיה חברתית וכו' כדי להניע תנועה לאתר שלך. אבל תנועה אורגנית דרך חיפוש בגוגל תמיד תציב אותך לפני המתחרים.

אז איך WooCommerce נמדדת מול Shopify כשמדובר באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)? בוא נגלה!

קידום אתרים של WooCommerce

כשזה מגיע לקידום אתרים, WooCommerce הוא כלב מוביל. הסיבה הפשוטה היא ש-WordPress שעליו היא פועלת היא סופר ידידותית לקידום אתרים.

נוסף על כך, כמה מפתרונות SEO החזקים בעולם פועלים על וורדפרס. אחד מהם הוא Yoast SEO.

עם Yoast SEO, אתה יכול להגיד לגוגל במדויק מה החנות והמוצרים שלך. הסיבה לכך היא שהיא מאפשרת לך להוסיף תיאורי מטא לדפים שלך וטקסטים חלופיים לתמונות המוצר שלך. וכל זה עוזר לשפר את הנראות של האתר שלך בגוגל.

למעשה, ל- Yoast יש תוסף SEO המוקדש בלעדי ל- WooCommerce. זה מגיע עם כל פתרון שאפשר להעלות על הדעת שתצטרך כדי לגרום לאתר שלך לבצע ביצועים טובים מבחינת SEO.

WooCommerce SEO

SEO של Shopify

Shopify מקבלת ציונים גבוהים במידה ניכרת גם ב-SEO. ראשית, הוא מגיע גם עם מספר לא מבוטל של אפליקציות שיעזרו לאתר שלך לבצע ביצועים טובים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

בנוסף, Shopify גם מאפשרת לך להוסיף כותרות ותיאורים לדפים ולמוצרים שלך. כמו כן, robot.txt ומפת האתר מטופלים עבורך באופן אוטומטי.

פְּסַק דִין

האמת היא שאין כאן מנצח ברור. עם זאת, אם קידום אתרים הוא בראש סדר העדיפויות שלך בבחירת פתרון מסחר אלקטרוני, אנו ממליצים לך ללכת על WooCommerce.

WooCommerce לעומת Shopify: מהירות

מהירות טעינה איטית יכולה לאיית אבדון לחנות המקוונת שלך. הסיבה לכך היא שמהירות טעינה ירודה מגיעה עם מספר עצום של בעיות:

  • שיעור נטישה גבוה – רוב המבקרים שלך יעזבו כמעט מיד שהם מגיעים לאתר שלך.
  • אובדן מכירות
  • Google Penalty – אתרים שנטענים לאט בקושי מצליחים בחיפוש

עכשיו אחרי שידעת את זה, השאלה הגדולה היא מה עדיף כשזה מגיע למהירות: WooCommerce או Shopify?

WooCommerce: מהירות

WooCommerce תוכנן להיות מהיר. עם זאת, המהירות או האיטיות של טעינת האתר שלך תלויה בגורמים מסוימים, שחלקם כוללים:

  • ספק אירוח
  • מספר התוספים באתר שלך
  • גודל תמונת המוצר שאתה מעלה לאתר שלך
  • וכמובן הנושא שבו אתה משתמש.

לכן, להפוך את הטעינה של WooCommerce שלך למהירה יותר היא עניין של לקיחת אחריות אישית. חלק מהצעדים שתוכל לנקוט כדי לגרום לאתר שלך להיטען מהר יותר כוללים:

  • שימוש בתוסף מטמון
  • אופטימיזציה של התמונות שלך
  • שימוש ברשת להעברת תוכן (CDN)
  • ודא שהתוספים והערכות נושא שבהם אתה משתמש מקודדים כראוי.

Shopify: מהירות

אותו הדבר חל על Shopify. אם אתה רוצה שהאתר שלך ייטען מהר יותר, אתה צריך לעשות מה שצריך.

פְּסַק דִין

זה תיקו!

WooCommerce לעומת Shopify: Dropshipping

אתה כנראה קורא את מדריך ההשוואה הזה כי אתה מחפש להקים חנות דרופשיפינג ותוהה איזו פלטפורמה הכי מתאימה לעסק המיועד שלך.

בוא נראה איך הם מסתדרים.

WooCommerce: Dropshipping

ל- WooCommerce אין תכונת dropshipping מקורית. ככזה, תצטרך תוספים שנוצרו במיוחד למטרה זו.

ובכן, החדשות הטובות הן שישנם מספר לא מבוטל של תוספי dropshipping בחינם שתוכלו להשתמש בהם. אתה תמצא אותם כאשר אתה מחפש במאגר התוספים, ישירות מאזור הניהול שלך בוורדפרס.

WooCommere Dropshipping

כמובן, בשלב מסוים, ייתכן שתצטרך לשדרג לגרסאות בתשלום של התוספים הללו ככל שהחנות שלך תגדל.

לצד תוספים, תזדקק גם לסיומת Aliexpress Chrome כדי להפוך את העסק שלך ל-Dropshipping לחלק.

Shopify: Dropshipping

Shopify תמיד הייתה גדולה ב-Dropshipping. מכאן הסיבה שבגללה יצרו את אוברלו; אחת מאפליקציות הדרופשיפינג הגדולות והפופולריות ביותר בלעדיות ל-Shopify.

WooCommere Dropshipping

אוברלו מקל עליך לייבא מוצרים מאליאקספרס ישירות לחנות שלך, וללא טרחה.

והכי חשוב, אוברלו בחינם. כלומר אתה יכול להתחיל את עסק הדרופשיפינג שלך בתקציב נמוך.

פְּסַק דִין

Shopify מנצחת את WooCommerce בכל הקשור לדרופשיפינג. אם כי לא בפער גדול.

Woocommerce לעומת Shopify: קלות שימוש

אז, אתה רק רוצה להרוויח כסף באינטרנט על ידי מכירת מוצרים. אתה לא מתעניין במיוחד במורכבויות והטכניות הנלווים לזה.

למה לנצל את הזמן שהיית משקיע בגידול החנות שלך כדי ללמוד איך לתקן בעיות?

לשם כך, קלות השימוש צריכה להיות על המבער הקדמי בעת ההחלטה בין WooCommerce או Shopify.

עכשיו נראה באילו מהם הרבה יותר קל להשתמש.

WooCommerce: קלות שימוש

בעת השקת חנות ב- WooCommerce, אחד הדברים שתתעסק בהם הוא אירוח האתר שלך. כעת, אם מעולם לא אירחת אתר וורדפרס לפני כן, תתקשה מעט.

גם לאחר שהגדרת בהצלחה את חזית החנות המקוונת שלך, הדבר הבא שצריך לדאוג לגביו הוא קבלת תשלומים מהלקוחות שלך. גם זה יכניס אותך לעקומת למידה.

כאילו לא די בכך, אתה עדיין צריך להתמודד עם האבטחה, העדכונים והגיבויים של האתר שלך. וכולם דורשים ממך קצת ידע טכני.

Shopify: קלות שימוש

כשאתה פותח את החנות שלך ב-Shopify, ממש הכל במקום. אחסון, הקמת אתר, SSL, אבטחה, גיבויים, תשלומים וכו' כולם מטופלים מבלי שתנקוף אצבע אחת.

זה אפילו משתפר. הוספה ואופטימיזציה של מוצרים ל- Shopify היא ללא טרחה.

וכאשר אתה בסופו של דבר נתקל בצרות, העזרה תמיד בפינה. קל להגדיר תכונות מתקדמות של Shopify. ייעל את המלאי, נצל את הנתונים הסטטיסטיים עם אפליקציות ותוספים של Shopify. או פשוט חבר את Shopify ל-Google Sheets, אסוף נתונים ושפר את הדיווח.

פְּסַק דִין

Shopify מנצחת – זה הרבה יותר קל לשימוש מאשר WooCommerce.

WooCommerce לעומת Shopify: תמיכת משתמשים

ניהול חנות מקוונת יכולה להיות מאוד תובענית, ולכן אתה צריך את כל העזרה והתמיכה שאתה יכול לקבל תוך כדי.

אז איך WooCommerce בהשוואה ל- Shopify בכל הנוגע לתמיכה במשתמשים? אולי צפויה לך הפתעה גדולה.

WooCommerce: תמיכת משתמשים

אם אתה בחור/בחורה מסוג DIY (עשה זאת בעצמך), אתה באמת הולך לאהוב את WooCommerce.

הסיבה לכך היא משאבי תמיכה רבים: בלוגים, מדריכים ותיעוד נרחב. בנוסף, אתה יכול להגיש בקשת תמיכה לצוות הטכני של WooCommerce.

הבעיה היחידה היא שאולי תצטרך לחכות זמן מה לפני שמישהו יחזור אליך.

יתרה מכך, לאינטרנט יש משאבי תמיכה בשפע שבהם אתה יכול להשתמש בכל פעם שאתה צריך עזרה: פורומים, סרטוני הדרכה של YouTube, טונות של פוסטים של בלוגי הדרכה ב-WoCommerce.

עם זאת, אם אתה מעדיף לדבר עם מישהו כדי לפתור את הבעיה שלך, ובכן, תצטרך לרכוש הרחבת WooCommerce פרימיום כדי שזה יקרה.

Shopify: תמיכת משתמשים

תמיכה אישית מסביב לשעון היא אחת הסיבות העיקריות לכך שמספר רב של קמעונאים מקוונים בוחרים ב-Shopify על פני WooCommerce. זה אומר שאתה מקבל גישה לעזרה שאתה צריך מבלי שתצטרך להתעסק עם זה.

והכי חשוב, Shopify מציעה גם תיעוד, מדריכי תמיכה ופורומים קהילתיים. אתה מקבל את הטוב משני העולמות.

פְּסַק דִין

Shopify מציעה תמיכה טובה יותר מאשר WooCommerce. פרק זמן.

WooCommerce לעומת Shopify: יתרונות וחסרונות

עד עכשיו, היית צריך לקבוע איזה פתרון מסחר אלקטרוני עונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך. אבל, אם עדיין לא עשית זאת, זו לא בעיה.

הכרת היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם עשויה לעזור לך להחליט מהר יותר.

מקצועני WooCommerce

להלן כמה מהיתרונות העיקריים של השימוש ב-WooCommerce:

  • מציע גמישות טובה יותר
  • WooCommerce הוא בחינם. אתה יכול להוציא כסף רק על אירוח ותוספים
  • אתה תמיד יכול למצוא עזרה באינטרנט בכל פעם שאתה צריך.

חסרונות WooCommerce

WooCommerce אולי לא יעבוד בשבילך, גם אם זה עבד עבור החבר הכי טוב שלך. להלן סיבות לכך:

  • ל- WooCommerce יש תמיכה מוגבלת
  • יש עקומת למידה תלולה יותר מאשר Shopify

מקצועני Shopify

  • תמיכת לקוחות מעולה
  • סופר ידידותי למתחילים
  • כנראה הפלטפורמה הטובה ביותר לדרופשיפינג

חסרונות של Shopify

  • יכול לעלות ביוקר. אתה יכול למצוא את עצמך גובה עלויות באפליקציות
  • האפשרויות שלך מוגבלות במידה רבה.

כיצד להגדיל מכירות ב-WooCommerce

אם החלטת ללכת עם WooCommerce – או שכבר השתמשת בו – הגדלת המכירות שלך תהיה ככל הנראה הדאגה העיקרית שלך. אחרי הכל, בלי מכירות, לא היית בעסק.

מה לעשות? הירשם לחשבון Adoric.

הירשם לחשבון בחינם

Adoric הוא פתרון שיווק רב עוצמה אחד שאתה יכול להתבסס עליו כדי להגדיל את מכירות WooCommerce שלך ולהרוויח יותר. הסיבה לכך היא שאדוריק מגיעה עמוסה בתכונות המותאמות בקפידה עבור יזמי מסחר אלקטרוני.

תכונות אלו כוללות:

חלונות קופצים אלגנטיים המאפשרים לך להמיר את תנועת האתר שלך ללידים.

✅ סרגל הודעות/צפים שבעזרתם תוכלו להכריז על מכירות פלאש ומבצעים באתר שלכם.

WooCommerce vs Shopify

טיימר ספירה לאחור כדי לגרום ללקוחות לקפוץ על הצעות המכירות שלך במהירות.

ספין כדי לזכות בחלונות קופצים כדי לפתות קונים באמצעות קופונים ולגרום להם לקנות ממך יותר.

יתרה מכך, עם תכונות מיקוד הקהל והטריגר של Adoric, תוכלו להציג את הקמפיינים השיווקיים שלכם לאנשים הנכונים ובזמן הנכון.

והכי חשוב, Adoric חינמית לחלוטין. הירשם לחשבון עוד היום כדי לקדם את עסקי WooCommerce שלך.

נסה את Adoric בחינם

Improve Shopify conversion rate

Persuasive product description

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button