רעיונות לעסקים

5 רעיונות לפתיחת עסק סגנון החיים שלך בשנת 2022

ההבטחה לפתיחת עסק לייף סטייל כוללת החלפה של 9 ל-5 עבור לוח זמנים גמיש, יצירת לוח שנה בשליטתך וריכוז האישי על פני המקצוען. אבל מאחורי מערך המחשב הנייד הנינוח על החוף, מה בעצם כרוכה בניהול עסק לייף סטייל?

הקריטריונים העיקריים של עסק סגנון חיים הוא שהוא מאפשר את הגמישות והרווחיות לחיות את החיים בתנאים שלך – בין אם זה לחצות את העולם, להיות יותר זמן לבלות עם אנשים אהובים, או שניהם. לכן, איך נראה עסק לייף סטייל בפועל יכול להשתנות מאדם לאדם.

עם זאת, ישנן כמה קטגוריות רחבות של רעיונות עסקיים בסגנון חיים שכדאי לחקור, כולל יצירת מוצרים דיגיטליים, מכירת שירותים כפרילנסר או יועץ, השקת עסק למסחר אלקטרוני, הפיכתם למשפיען או יוצר ופיתוח אפליקציות כהאקר אינדי.

תוכן העניינים

  • 1. צור מוצרים דיגיטליים
  • 2. עבודה כפרילנסר או יועץ
  • 3. הפוך למשפיען או יוצר
  • 4. פתחו עסק מסחר אלקטרוני
  • 5. פתח אפליקציות כהאקר אינדי
  • מצא את הרעיון העסקי שלך בסגנון החיים

1. צור מוצרים דיגיטליים

Create digital products
הִתפָּרְצוּת

מוצר דיגיטלי הוא פריט לא פיזי שניתן למכור באינטרנט בכמויות אינסופיות, בניגוד למוצרים פיזיים שנגמרים ומצריכים מילוי מלאי. מקורסים מקוונים ועד ספרים אלקטרוניים, אתה יכול להרוויח הכנסה ממוצרים דיגיטליים אם תמצא את הנישה הנכונה למכור לה ולאמת את הרעיון שלך. למוצרים דיגיטליים יש מגוון יתרונות, לרבות עלויות תקורה נמוכות, שולי רווח גבוהים ומימוש ידיים באמצעות אוטומציה.

להלן מספר דוגמאות למוצרים דיגיטליים:

  • תבניות . Easlo, יוצר דיגיטלי, מוכר תבניות של Notion, כולל מעקב אחר השקעות, מעקב אחר יעדים, לוחות רזולוציה ויומן תבליטים.
  • מסנני תמונות והגדרות קבועות מראש של אינסטגרם . ג'ק מוריס ולורן בולן, משפיעני סגנון החיים והראשונות מאחורי DYT Presets, מוכרים הגדרות אסתטיות מראש של Lightroom שלקוחות יכולים להוריד ולהחיל על התמונות שלהם.
  • ערכות נושא של אתר וחנות . Archetype יוצר ומוכר ערכות נושא מדהימות עבור חנויות Shopify באינטרנט.
  • דואר אלקטרוני או קורסים דיגיטליים . XayLi Barclay מפעילה את Start Shoot Grow Video Academy ומוכרת קורס בן חמישה ימים ליצירת קורס מקוון.
  • ספרים אלקטרוניים וספרים בהוצאה עצמית . סטף סמית יצר את Standing Out בשנת 2022: Doing Content Right, משאב דיגיטלי וקהילה העוסקת בפיתוח תוכן טוב יותר.
  • צילום . כריסטופר מישל, צלם מוכשר, משתמש באתר האינטרנט שלו כדי למכור מבחר מהתמונות שצילם.

עבור עסקי לייף סטייל, מוצרים דיגיטליים מציעים גם את ההזדמנות ליצור הכנסה פסיבית – יצירה פעם אחת ומוכרת שוב ושוב.

כיצד ליצור ולמכור מוצרים דיגיטליים (בתוספת 6 רעיונות מנצחים)

צפה בסרטון וידאו של Shopify כיצד למכור מוצרים דיגיטליים לקבלת תובנות מעמיקות כיצד לאמת את המוצר הדיגיטלי שלך, להתחיל למכור ולהכניס הכנסה פסיבית.

2. עבודה כפרילנסר או יועץ

Work as a freelancer or consultant
הִתפָּרְצוּת

רעיון עסקי נוסף לסגנון חיים הוא פרילנסר או ייעוץ ללקוחות. בעוד פרילנסר וייעוץ כרוכים שניהם במתן שירות ללקוח, הם שונים במקצת.

עצמאי

לקוחות משלמים לפרילנסרים על בסיס חוזה עבור הכישורים והניסיון שלהם – בין אם אתה מעצב מוצר עצמאי שיכול ליצור דגמים לאפליקציות דיגיטליות או כותב עצמאי שיכול לכתוב מאמרים לפרסום. התחל עם פרילנסר על ידי בניית תיק עבודות ופרסום או פרסום עבודותיך ישירות ללקוחות פוטנציאליים.

אם אתה בונה תיק עבודות בפעם הראשונה, חפש עבודה על שווקים עצמאיים כמו Fiveer ו-Upwork. בעוד שמקומות השוק האלה בדרך כלל לא מציעים שכר תחרותי וגם פוגעים בכל עסקה, אתה יכול להגדיל את התעריפים שלך בהדרגה ובסופו של דבר לעבור מהפלטפורמות האלה לאחר שתהיה לך עבודה שאתה יכול להצביע עליה.

על פי דוח משנת 2021 של Upwork, פרילנסר יכול לעזור לאנשים למצוא גמישות ועבודה משמעותית:

  • 78% מהפרילנסרים המרוחקים המיומנים מציינים "גמישות לוח זמנים" כסיבה מרכזית לפרילנסרים.
  • 73% מציינים גמישות במיקום.
  • 73% אומרים שהפרילנסר מאפשר להם להמשיך בעבודה שהם מוצאים משמעות.

ייעוץ

לקוחות משלמים ליועצים על בסיס חוזה עבור מומחיותם בתחום או בענף ספציפי. זה יכול להיות כל דבר, החל מתובנות לגבי ייעול זרימות עבודה הנדסיות ועד מומחיות בהגברת שימור העובדים בחברה. ללקוחות השוכרים יועץ יש בעיה עסקית או אישית ורוצים שמישהו עם מומחיות בתחום זה ייתן ייעוץ ממוקד שיעזור להם לפתור אותה. עבודת ייעוץ מאתגרת יותר למצוא עבודה עצמאית. עם זאת, אם יש לך מומחיות עמוקה בתחום מסוים, אתה יכול לבנות נוכחות מקוונת – אתר אינטרנט, פרופילי מדיה חברתית, פודקאסט – שמדגימה את המומחיות שלך ומביאה לקוחות. יועצים רבים עובדים על בניית רשת ומוצאים לקוחות באמצעות הפניות ומפה לאוזן.

פרילנסר וייעוץ בדרך כלל מאפשרים לך לעבוד מכל מקום, תוך כדי עבודה עם מספר לקוחות. זה מספק רמה של גמישות שהיא בעלת ערך בעת בניית עסק סגנון חיים.

מקרה מבחן: דניאל ואסאלו בונה "פורטפוליו של הימורים קטנים"

בשנת 2019, דניאל ואסאלו עזב את עבודתו בת שש ספרות באמזון לאחר שעבד שם במשך שמונה שנים. למרות שכר גבוה, קידומים חוזרים ושבחים רבים, המוטיבציה שלו ירדה עם השנים. במקום זאת, הוא פנה למה שעשוי להביא מוטיבציה פנימית: "כתיבת קוד, מכירת היצירות שלי, מתווה את הדרך שלי."

מאז, דיוויד הלך על כל תחומי העצמאות. במקום להרוויח הכנסה מעבודה אחת בלבד, הוא בונה "פורטפוליו של הימורים קטנים", ומייצר הכנסה ממגוון מקורות.

  • עצמאי במשך 10 שעות שבועיות ב-Gumroad כראש תחום מוצר
  • הפעלת קורס עצמאי בנושאי מחזור
  • מכירת קורס וידאו על בניית קהל בטוויטר
  • מכירת ספר אלקטרוני ב-AWS
  • הפעלת שירות בשם Userbase
  • יצירה ומכירה של קרשי חיתוך יפים

לא תמצאו את דניאל מטוס מסביב לעולם עם החופש שאורח חייו מעניק לו. במקום זאת, הוא נטוע במקום אחד – עיבוד עץ, בניית בקתה ובילוי עם משפחתו תוך שהוא חוקר את התשוקות המרובות שלו באמצעות עבודה.

3. הפוך למשפיען או יוצר

Become an influencer or creator
הִתפָּרְצוּת

מפרסום סרטונים ביוטיוב ועד כתיבה לקהל ב-Substack, אנחנו בעידן היוצר. קריירה כיוצר תוכן מקוון היא כעת רצויה מאוד – על פי סקר משנת 2019, 54% מהאמריקאים הצעירים, בהינתן ההזדמנות, יהפכו למשפיענים.

הדימוי הסטריאוטיפי של משפיע כולל קריאייטיבים צעירים שעושים תנועות ריקוד ב-TikTok או מעשי קונדס ביוטיוב. אבל יש אינספור ארכיטיפים של יוצרים – החל מאמנים ואישים על המצלמה ב-Spotify וב-Snapchat ועד וירטואוזים המשתמשים במומחיות שלהם כדי לזכות בקהל בבלוגים ובפודקאסטים. כדי לצאת למסע כיוצר, שקול את התשוקות והאינטרסים שלך ואת המדיום הטוב ביותר עבורך לחלוק אותם עם העולם. זה יכול להיות אירוח של פודקאסט, פתיחת סדרת יוטיוב או כתיבת בלוג.

יוצרים מובילים מרוויחים מיליונים באמצעות תשלומי פלטפורמה, עסקאות מותג, שיווק שותפים וחסויות. לעתים קרובות זה מחוץ להישג ידם של היוצר הממוצע ויש דיון הולך וגובר על מעמד ביניים של יוצר. עם זאת, יוצרים קטנים עדיין יכולים להרוויח באמצעות קרנות יוצרים בפלטפורמות כמו TikTok, YouTube, Substack ו-Snapchat. בנוסף, ככל ששיווק משפיענים מתייקר, מותגים פונים לתת חסות ולבנות שותפויות עם מיקרו-משפיענים ולא מגה כוכבי אינטרנט.

על ידי יצירת תוכן באופן עקבי והגדלת הקהל שלך, אתה יכול להגדיל את ההכנסה שלך לאורך זמן כיוצר תוכן. הפיכה ליוצר מקוון או משפיע באינטרנט יכול להתבצע תוך כדי תנועה, מה שמספק את הגמישות לבניית הכנסה שתומכת באורח חיים גמיש.

מדריך לחיים הטובים: איך פותחים עסק לסגנון חיים

lifestyle business

שוקל מחדש את ה-9 ל-5 שלך? יש לכם רעיון עסקי לייף סטייל? קרא את המשאב שלנו כיצד להקים עסק בסגנון חיים ב-10 שלבים – מהגדרת החיים והיעדים העסקיים שלך ועד לאימות הרעיון שלך.

4. פתחו עסק מסחר אלקטרוני

Launch an ecommerce business
הִתפָּרְצוּת

עסק מסחר אלקטרוני הוא הזדמנות ליצור ולמכור משהו שהופך את החיים לטובים יותר עבור הקונים. עם זאת, בין הזמנות אריזה ומשלוח חבילות, עסק מסחר אלקטרוני סטנדרטי לרוב אינו מספק את רמת החופש המאפשרת חיים גמישים. זה המקום שבו עסקי dropshipping של מסחר אלקטרוני יכולים לספק יתרון.

Dropshipping היא שיטת מילוי הזמנות שבה חנות מקוונת לא שומרת את המלאי שהיא מוכרת. במקום זאת, חנות המסחר האלקטרוני מבצעת הזמנות מספק צד שלישי ששולח אותן לאחר מכן ללקוחות.

מה זה דרופשיפינג? כיצד להתחיל דרופשיפינג ב-Shopify

צפה בסרטון כיצד להתחיל דרופשיפינג ב-Shopify כדי ללמוד כיצד להקים עסק דרופשיפינג רק עם חיבור לאינטרנט, השקעה קטנה מראש וקצת ידע שיווקי.

כך פועלת דרופשיפינג, בפועל:

  1. לקוח מבצע הזמנה בחנות המקוונת שלך.
  2. החנות שלך שולחת את ההזמנה אוטומטית לספק הדרופשיפינג שלך.
  3. ספק הדרופשיפינג שלך ממלא את הזמנת הלקוח שלך.
  4. ספק הדרופשיפינג שלך שולח את ההזמנה לכתובת הלקוח שלך.

אם תחפש דרופשיפינג באינטרנט, תתקל במשאבים בתשלום הטוענים שדרופשיפינג הוא נתיב בן לילה למיליונים. זה לא המקרה. בעוד לדרופשיפינג יש את היתרונות שלה, זה ייקח זמן, מאמץ והשקעה מסוימת במציאת מוצר מנצח, בדיקת הספקים הנכונים ופרסום העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים.

סדרת הבלוגים של Shopify Dropshipping

קרא את סדרת הבלוגים החינמית של Shopify בנושא דרופשיפינג לקבלת מידע ועצות על תחילת העבודה עם עסק מסחר אלקטרוני משלך ב-Dropshipping.

  • כיצד להקים עסק דרופשיפינג: ספר הפעלה שלם
  • 12 ספקי דרופשיפינג הטובים ביותר לעבוד איתם בשנת 2022
  • המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג
  • מה זה דרופשיפינג?

עם זאת, רבים מהיתרונות שהועלו על דרופשיפינג נכונים במידה רבה. פתיחת עסק של מסחר אלקטרוני בדרופשיפינג מבטלת את הצורך להישאר במיקום פיזי אחד כדי לשמור על מלאי, למלא הזמנות ולקבל החזרות. בנוסף, עסקי דרופשיפינג מסירים את העלות המוקדמת של רכישת מלאי. עם הסרת המכשולים הללו, חיי היום-יום שלך יכולים לכלול את ההיבטים הלא-פיזיים של ניהול עסק מסחר אלקטרוני – שיווק, מכירות, תמיכת לקוחות ועבודה יצירתית. יתרונות אלו הופכים את dropshipping לאופציה מעשית עבור עסק סגנון חיים המאפשר לך לחיות ולעבוד מכל מקום בעולם.

5. פתח אפליקציות כהאקר אינדי

Develop apps as an indie hacker
הִתפָּרְצוּת

כאשר אתה חושב על אפליקציות טכנולוגיות, המוח שלך עשוי להעלות כמה מהמועדפים בטלפון שלך – אינסטגרם, Strava, Headspace ואפליקציות אחרות עם הערכות שווי של מיליארדים ועובדים במאות או אלפים. רבות מהחברות שמאחורי אפליקציות שמות ביתיות הגדילו את היקף על ידי גיוס מימון הון סיכון שעזר להן למצוא התאמה לשוק המוצר והזניק אותן לצמיחת מקל הוקי.

אבל זה לא הסיפור של כל אפליקציה טכנולוגית.

ברחבי האינטרנט יש אלפי אפליקציות שפועלות על ידי סולופרינרים או צוותים זעירים עם מספר צנוע אך משמעותי של לקוחות משלמים. היוצרים מאחורי האפליקציות הללו הם מפתחי תוכנה עצמאיים הידועים בכינויים "האקרים אינדי". לדוגמה, המשחק המקוון האהוב ביותר של 2022 – Wordle – נוצר על ידי אדם בודד ונרכש לאחר מכן עבור שבע דמויות על ידי הניו יורק טיימס .

בעוד שאפליקציה מגובת הון סיכון עשויה להזדקק למיליוני או עשרות מיליוני משתמשים כדי להיחשב כהצלחה, אפליקציית אינדי עשויה להזדקק לעשרות לקוחות משלמים חודשיים כדי שיזם יממן את אורח החיים שלו. אם אתה מפתח תוכנה או מיומן טכנית, אתה יכול לגלות בעיה, לאמת את הרעיון שלך ולבנות אפליקציה שאנשים ישלמו עליה. לאחר שבניתם אפליקציה בתור האקר אינדי, תוכלו להמשיך לשכלל את האפליקציה על ידי תיקון באגים והוספת פיצ'רים, כמו גם עבודה על שיווק וסיפור סיפורים כדי להרחיב את הקהל שלכם. לעתים קרובות, פרויקט תשוקה כזה יכול לדרוש פחות מ-40 שעות שבועיות לעבוד עליו, מה שהופך אותו לעסק סגנון חיים מושלם.

מקרה מבחן: כיצד מארי מרטנס ופיליפ מינב הגדילו את מספרם ל-10K$ ב-MRR

בסוף 2019, מארי מרטנס ובן זוגה, פיליפ מינב, החליטו לרדוף אחרי החלומות שלהם. לאחר שהתנסתה בכמה רעיונות וצברה עניין ברעיון הסטארט-אפ שלהם לטיולים, מארי עזבה את עבודתה בינואר 2020. מארי ופיליפ עזבו את ביתם בבלגיה וקפצו על מטוס לאסיה באותו חודש כדי להפוך לנוודים דיגיטליים. באופק של הזדמנות חדשה, מגיפת ה-COVID-19 העולמית נפגעה – תוכניות הטיול שלהם ירדו מהפסים והסטארט-אפ לנסיעות שלהם התחיל לאבד אחיזה ולקוחות.

למרות הכישלון, הם היו נחושים להישאר במסלול כיזמים. בספטמבר 2020, הם החליטו לקחת את מסלול האקרים אינדי והשיקו MVP של Tally, פלטפורמה מקוונת ליצירת טפסים וסקרים יפים. עד מרץ 2021, באמצעות שיווק המוצר שלהם ושיתוף התקדמות המוצר שלהם בפומבי, הם הצליחו לזכות בלקוחות ואף למשוך את תשומת הלב של המשקיעים.

"אני לא מרגיש שאני צריך 'לעבוד' יותר, כי לבנות עסק משלנו לא מרגיש כמו עבודה. הקמתי את טלי ביחד עם בן זוגי, פיליפ, אז זה מרגיש כאילו אנחנו בונים את העתיד שלנו במקום 'ללכת לעבודה', אומרת מארי. "ההגשמה של בניית מוצר שבו משתמשים אלפי אנשים ובניית עסק בר קיימא מתוכו היא פשוט קסומה".

נכון לפברואר 2020, טלי לא לקחה על עצמה שום השקעה חיצונית ומארי ופיליפ העלו את החברה שלהם ל-10,000 דולר בהכנסה חודשית חוזרת – או 120,000 דולר בהכנסות בשנה.

"קיבלנו את פנינו את בתנו הראשונה בשנה החדשה, מה שגרם לנו להישאר בבלגיה לעת עתה. עדיין יש לנו את החופש לנסוע מתי שאנחנו רוצים, וניהול חברה משלנו גם אומר שיש לנו את הגמישות לטפל בבת שלנו כמו שאנחנו רוצים", אומרת מארי. "אנחנו יכולים לבנות את ימינו בצורה היעילה ביותר שעובדת עבורנו כמשפחה, ואנחנו בשליטה מלאה מבחינה עסקית".

הזדמנות אחת להתחיל בתור האקר אינדי היא דרך פלטפורמת המפתחים של Shopify. הפוך למומחה של Shopify וצור אפליקציות פרטיות ציבוריות או מותאמות אישית הפותרות בעיות מורכבות של סוחרים. אתה יכול להשיק את האפליקציה שלך למיליוני סוחרים ב-Shopify App Store.

בקר בקהילת האינדי האקרים לאינספור סיפורי הצלחה על מפתחי תוכנה שהשתמשו ביכולת הטכנולוגית שלהם כדי ליצור עסק סגנון חיים.

אמנם ישנן קטגוריות שונות של עסקי לייף סטייל, אבל במציאות, אתה יכול לשלב זרמי הכנסה – להרוויח קצת כסף בפרילנסר, תוך יצירת מוצרים דיגיטליים. עסק בסגנון חיים מעניק לא רק שעות עבודה ומיקום גמישים, אלא גם גישה גמישה להכנסה.

מצא את הרעיון העסקי שלך בסגנון החיים

בחירת רעיון עסקי סגנון החיים שלך היא עניין של התעמקות במומחיות, בתשוקות ובניסיון שלך, ולצרף אותם למוצר או שירות שאתה יכול למכור ללקוחות או ללקוחות. המשמעות יכולה להיות לחקור את התשוקה שלך למוזיקה ולבנות אפליקציית פלייליסט נישה או להשתמש בניסיון שלך במשאבי אנוש כדי להתייעץ לגבי גיוס בכירים בחברת טכנולוגיה.

אבל אחד היתרונות של פתיחת עסק לייף סטייל הוא שאתה לא צריך לבחור רק דבר אחד. במקום זאת, אתה יכול לחקור את מלוא תחומי העניין שלך, להתייעץ בתחום אחד וליצור מוצר דיגיטלי בתחום אחר. תוך כדי בריחה מהגבולות של 9 ל-5, אתה יכול גם למצוא את החופש לחקור את כל מגוון תחומי העניין שלך, לאמץ את העבודה שאתה אוהב, תוך כדי לחיות את החיים שאתה רוצה.


סקרנים להקים עסק לייף סטייל? התחל את 14 ימי הניסיון בחינם שלך ב-Shopify.


lifestyle business ideas

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button