עבודה מהבית לאמהותרעיונות לעסקים

עבודה מהבית לאמהות- איך לנצח כדי שהעסק שלך יוכל לגדול

אם אתה בעל עסק קטן, ייתכן שאתה מרגיש סחרחורת מכל החדשות הכלכליות של השנה האחרונה. האינפלציה עולה. יש מחסור בכוח העבודה, האמריקאים עוזבים משרות במספר שיא ועובדים מבקשים יותר מעבודתם – יותר כסף, יותר גמישות ויותר משמעות. אנו מצפים שהמגמות הללו יואצו לקראת השנה החדשה.

כדי לעזור לך להתכונן לקראת שנת 2022, אספנו את צוות HireMyMom כדי לסכם את השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים ואת התשובות מצוות המקצוענים שלנו. הבלוג הזה בסגנון שאלות ותשובות מציע צוהר למה שאנו רואים על פני לקוחות ומאנשי המקצוע של אימא שלנו. בסוף, אנו כוללים את העצות הטובות ביותר שלנו כדי לגרום לרגע המוזר הזה לעבוד עבור העסק שלך. עם ידע על מה שקורה ואסטרטגיה מוצקה, העסק שלך יכול להופיע חזק מתמיד ועם הצוות הטוב ביותר שלך.

אנשים עוזבים את עבודתם במספר שיא מסיבות שונות. צוות הגיוס שלנו מדווח שאנשים נפרדים ממעסיקים כדי להרוויח יותר כסף ולמצוא סביבות עבודה טובות יותר. אנשים שנקראים חזרה למשרד במשרה מלאה או כאלה שמאבדים אפשרויות עבודה מהבית או שעות גמישות נוטים במיוחד לארוז ולהמשיך הלאה.

קלי, שעובדת בצוות הגיוס שלנו, אמרה שאנשי מקצוע של אמא אומרים לה שעבודה מהבית היא כבר לא הטבה אלא דרישה. היא גם רואה נשים רבות ומיומנות פותחות עסק קטן, כך שיש להן יותר גמישות להגדיר את חיי העבודה שלהן.

אנשים רבים ניצלו את הזמן במהלך המגיפה כדי להעריך מחדש את המאפיינים ולהסתכל מחדש על שאיפות מקצועיות.

טסיה, שעובדת גם בגיוס עובדים, נזכרה באישה שראיינה בתחילת השבוע. היא אמרה שאלמלא המגיפה והניסיון שלה בעבודה מרחוק, היא לעולם לא הייתה עוזבת את עבודתה. אבל, עכשיו כשהיא חזרה למשרד, היא מתגעגעת לקשר המשפחתי והגמישות של העבודה שלה מהבית, אז היא מחפשת הזדמנויות חדשות.

הצוות שלנו לא לבד שמבחין במגמה. על פי נתונים שפרסמה ה

, כ-4.2 מיליון אנשים נטשו מקומות עבודה באוקטובר, המהווים כ-2.8% מכוח העבודה בארה"ב. בספטמבר, שיא של 4.4 מיליון אנשים עזבו עבודה.

לדברי המנכ"ל והמייסד שלנו, לסלי פייל, זוהי סביבת הגיוס המאתגרת ביותר שהיא ראתה ב-15 שנות ניהולה של HireMyMom.com. היא הבחינה שזה באמת שוק של עובדים. היא אמרה שקשה יותר למלא משרות נפוצות – כמו תפקידי עוזר וירטואלי – מאשר רק לפני כמה חודשים.

אמר כי 93% מבעלי העסקים הקטנים דיווחו על מעט או ללא מועמדים למשרות פתוחות בנובמבר. וזה היה שיפור קל ביחס ל-95% מבעלי העסקים שדיווחו על כך לאוקטובר.

טסיה אמרה שהיא ראתה את זה ממקור ראשון, והסבירה שלמשרות מסוימות אין מועמדים, אבל חזקים יותר עבור משרות שמציעות שכר גבוה יותר ואחריות ניהולית. מועמדים איכותיים נחטפים במהירות, אמרה.

בסך הכל, משרד העבודה דיווח על 11 מיליון משרות פתוחות באוקטובר ומעריך כמעט 5 מיליון משרות פתוחות יותר מאשר אנשים שמחפשים עבודה.

חלק מהמחסור הוא שאמהות רבות עדיין נמצאות בצד. לפי סוכנות הידיעות AP, כשהמגיפה החלה באביב 2020,

ילדים עזבו את כוח העבודה, איבדו מקום עבודה או לקחו חופשות מהעבודה.

כמו כן, נשים עובדות רבות עדיין אינן מכוח העבודה מכיוון שזמני הטיפול בילדים ובתי הספר נותרים בתנופה. לפי

אחת מכל שלוש אמהות עשויה להיאלץ להצטמצם או לבטל את העבודה בגלל הדרישות המוגברות שהמגיפה מציבה לאמהות.

בניית צוות היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כבעל עסק קטן. ברור שיש כמה רוחות נגד כשאתה מתחיל לגייס עובדים.

אבל, יש גם הרבה יתרונות. אם אתה יכול להציע את השילוב הנכון של הזדמנות, שכר וגמישות, אתה יכול לתפוס כוכב על שעזב מעסיק אחר.

בזמן שאתה מתכונן לעבודה, הנה כמה טיפים:

שכר הוא מסובך, אבל בדרך כלל, שכר גבוה יותר מושך מועמדים חזקים יותר. היה מציאותי לגבי הכישורים שאתה מחפש ומה השוק משלם עבור כישורים אלה. אתה יכול

כדי לעזור לך למצוא את טווח השכר המתאים לעבודה שלך.

לפני שאתה מפרסם עבודה, חשב מה אתה צריך והיה ברור בפרסום שלך לגבי הגמישות שלך. ככל שתהיה לך יותר גמישות, כך סביר להניח שמספר המועמדים תמשוך גדול יותר. אם אתה לא חושב שיש גמישות רבה בתפקיד שלך, הפעל את החשיבה שלך על ידי אחרים ובדוק אם אינך יכול למצוא מרחב תנועה כדי להפוך את העבודה לאטרקטיבית יותר עבור מועמדים.

כדי למצוא אנשי מקצוע של אמא המעוניינים בהזדמנויות עבודה מרוחקות, שותפו לאתר עבודה נישה כמו HireMyMom כדי לגשת למאגר ייעודי של אנשי מקצוע המחפשים עבודה מרחוק. מכיוון ש-HireMyMom גובה ממחפשי עבודה עמלה כדי לגשת לרשימות משרות, כל מחפשי העבודה שלנו רציניים לגבי מציאת עבודה. כמו כן, כמות קורות החיים הזורמת יותר ניתנת לניהול מהמספרים שמגיעים כאשר משרות מתפרסמות באתרי דרושים חינמיים.

וגם,

כדי לעזור לך לנצל את המשאב הזה.

מה אתה חווה כשאתה מנסה לגייס חברי צוות חדשים? פנה אלינו ושתף את החוויות שלך.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button