טיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית לאמהותרעיונות לעסקים

עבודה מהבית לאמהות – הטיפים המובילים שלנו

כדי להפוך את השנה הזו לטובה אי פעם עבור העסק שלך

תחילתה של שנה חדשה מזכירה לנו את האפשרויות העומדות בפנינו. וברגע זה, יש כל כך הרבה אפשרויות לבעלי עסקים קטנים. הכלכלה צומחת ומשתנה במהירות. אנשים ברחבי העולם חושבים מחדש כיצד העבודה משתלבת בחייהם. העבודה הווירטואלית ממשיכה לצמוח, משנה את הגוון של הצוותים ואת הדרך שבה עסקים מוצאים עובדים ולקוחות.

צוות Hire My Mom נרגש מהשנה הקרובה – ועל סמך השיחות שלנו עם היזמים איתם אנחנו עובדים, אנחנו יודעים שגם אתם. כולנו למדנו הרבה על גמישות וחוסן בשנתיים האחרונות. למדנו הרבה על עצמנו, על המטרות שלנו ועל העסקים שלנו.

כשאנחנו יוצאים לשבועות הראשונים של 2022, אנחנו יודעים שרבים מכם עושים תכנון עתידי. כדי לעזור, אספנו את הטיפים המובילים שלנו לתכנון עסקי והשקענו משאבים נוספים לכל הצעה כדי לעזור לך לחדד את התוכניות העסקיות שלך ולהתמודד עם היעדים שלך השנה.

בוא נחפור!

ינואר הוא זמן מצוין להסתכל אחורה על השנה שעברה ולהשלים הערכה כנה של מה הלך טוב והיכן אולי תרצה לשנות מסלול. קשה לעשות זאת בלהט של כל פרויקט, אבל תחילת השנה החדשה והתכנון הנלווה אליה הם הזמן המושלם להרהר.

אחת הדרכים לעשות זאת היא

. SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. סוג זה של ניתוח מהיר ונותן לך תחושה טובה של היכן אתה נמצא כרגע, לאן אתה מועד ותובנות לגבי איך להפיק את המרב מכל הזדמנות שלפניך. אתה יכול להשלים אחד בסיסי ליד שולחן המטבח שלך ביד, לזרוק אחד מהמחשב שלך, או לנצל.קוראים תכופים של הבלוג יודעים שאנו מציעים לעתים קרובות

-ומסיבה טובה, התהליך עובד! אחרי הטירוף של השנתיים האחרונות והלא ידוע לגבי העתיד, אתה עלול להתפתות להציב רק מטרה אחת – ללכת עם הזרם. אנחנו מבינים! קשה לעשות תוכניות מוצקות בימינו.

עם זאת, מניסיוננו, הצבת כמה יעדים מעשיים ובר-השגה ושיתוף שלהם עם הצוות שלך הוא מרכיב מפתח להצלחה. מטרות יוצרות את קנה המידה שמנחה אותך ואת הצוות שלך לאורך הדרך כשהבלתי צפוי מתרחש. הגדרת יעדים SMART – אלה שהם ספציפיים, ניתנים למדידה, ניתנים לפעולה, רלוונטיים ובזמן, יכולים לעזור לעצב את הפעולות היומיומיות שלך ולהנחות את החשיבה שלך לטווח ארוך. עיין בטיפים שלנו להגדרה.

הובלת צוות היא עבודה קשה. לא משנה כמה זמן עשית את זה או כמה אנשים אתה מוביל, העבודה גובה מחיר.

אבל, כמו כל שריר, כישורי המנהיגות שלך מתחזקים עם ידע ותרגול. לקראת השנה החדשה, עיין בבלוג הזה

. זה קריאה מהירה, אבל הוא מציע רעיונות קונקרטיים לגבי שיפור כישורי המנהיגות שלך.

לשקול

הוספת פיתוח משלך לרשימה בזמן שאתה חושב על היעדים העסקיים שלך. כמנהיג, קל לאבד את המיקוד בהגדלת הכישורים שלך. ומנהיגות יכולה להיות בודדה. קבוצת Mastermind יכולה לעזור לך לקבל את התמיכה וההכוונה שיכולה לקחת את הכישורים שלך ואת העסק שלך לשלב הבא ולפתוח בפניך אפשרויות חדשות.

בשנת 2022, Hire My Mom מציעה קבוצת Mastermind לבעלי עסקים קטנים. הקבוצה תיפגש כמעט פעמיים בחודש. מפגש אחד בכל חודש יתמקד בצמיחה בנושא ספציפי ממאמן או איש מקצוע בתחום. המפגש השני יתפקד כצוות חשיבה כדי לשתף פעולה, לסיעור מוחות, לדון ולהציע הצעות, רעיונות ופתרון בעיות זה לזה.

. לאחר מכן, אתה יכול לסמן את אחד מהיעדים שלך כמושלם. (אנחנו אוהבים את ההרגשה הזו!)

כיזם, קל לתת למטרות העסקיות שלך לעמוד במרכז המטרות האישיות שלך. כשזה קורה, אנשים רבים, במיוחד אמהות, מרגישים אשמה. אבל, דבר אחד שלמדנו במהלך השנים הוא שמציאת הצלחה משמעותית מבלי להקריב זמן משפחתי הוא ספורט קבוצתי וכמו כל הקבוצות, מאמן הוא חלק קריטי בקבוצה.

כולנו זקוקים לתמיכה בעסקים ובחיים. קל להרגיש תקוע או המום – במיוחד כשאתה מגדל משפחה, מנווט במרחב הקריירה ובונה עסק. קול מנוסה, עצמאי, חיצוני יכול לעזור לספק משוב על מה עובד ומה לא עובד ולתת לך את הבהירות הדרושה לך על הדרך הטובה ביותר לנצל את הזמן והאנרגיה שלך.

האימון יכול לעבוד עם קבוצת Mastermind או בלי. אתה יכול למצוא מאמן שיעזור לך להתמקד בעסק שלך או שיעזור לך להצמיח את המנהיגות שלך וכישורים רכים אחרים.

מתמקד, למד עוד על האופן שבו הם עוזרים ללקוחות שלהם להשיג תוצאות.

ככל שהתחלת את העסק שלך, סביר להניח שעשית הרבה מהעבודה שלך בעצמך. ניהלתם את לוח השנה שלכם, הצגתם מוצרים, הזמנתם נסיעות, הוצאתם חשבוניות ללקוחות, עקבתם אחר מדיה חברתית ובניתם וניהלתם את הצוות שלכם. אבל, ככל שהעסק שלך גדל, זה הופך להיות יותר מאתגר לקחת את כל העבודה לבד.

מה שגרוע מכך, ביצוע כל הדברים יכול למנוע ממך להשקיע את הזמן ואת כוח המוח הדרושים כדי להצמיח את העסק שלך בדרכים משמעותיות. היכנסו לעוזר הוירטואלי.

עוזרים וירטואליים (VA) יכולים להציל את היום – ואת השפיות שלך. לדעת איך למצוא ולהשתמש ב-VAs יכול לשנות את חייך כיזם ולעזור לך לקחת את העסק שלך לשלב הבא. כשאתם מתכננים את השנה החדשה, שקול אם הגיע הזמן שתעשה זאת

לאחר ביצוע ניתוח SWOT, יזמים רבים מגלים שיעילות היא אחד מתחומי השיפור הפוטנציאליים עבור העסק שלהם. דרך קלה לשפר את היעילות היא ליצור מערכת עבור חלקים מהעבודה שלך.

מערכת היא אוסף של תהליכים, כלים, אנשים ואסטרטגיות הפועלים יחד כדי לפתור בעיה או להשיג מטרה. יצירת מערכת עבור חלקים מהעבודה שלך יכולה לעזור לך להשיג רמת אוטומציה המאפשרת לך לעבוד בצורה יעילה יותר על הדברים החשובים, להוסיף יכולת חיזוי לעסק שלך, להרוויח קצת זמן אחורה ולהפוך את חייך לקלים יותר.

בתוך ההמולה של חיי היום יום

קל לקחת את הצוות שלך כמובן מאליו. לאחר שתקראו את הבלוג הזה, הקדישו כמה דקות להעברת הערות לחברי הצוות שלכם ותגידו להם כמה אתם מעריכים אותם ומדוע.

לאחר מכן, שקול להפוך את ההכרה לנוהג השנה. אם הרעיון ליצור תהליך הכרה רשמי יותר מרתיע אותך, עיין בבלוג הזה לקבלת רעיונות כיצד ללמוד דרכים לגרום לתהליך להרגיש טבעי יותר.

כמו כן, קחו בחשבון

עבור הצוות שלך.

ביקורות ביצועים הן כלי חיוני ויכולות להוביל לשיחות עשירות ולשמש כזרז לצמיחה עבורך ועבור הצוות שלך.

  

אם אתה כמו מעסיקים רבים כרגע, הצוות שלך כנראה חושב על דעתך. חברי הצוות שלך הם קריטיים להצלחתך. בעיצומה של ההתפטרות הגדולה, אתה עלול להיות מודאג ולחשוב איך לעשות

בשבועות הקרובים, הקדישו זמן לחשוב על צורכי כוח האדם שלכם בשנה החדשה. אולי יש הזדמנויות לתת לחברי הצוות הנוכחיים לצמוח בדרכים חדשות. אולי, אתה צריך להוסיף תפקידים או לארגן מחדש את אופן העבודה שלך.

השקעת חשיבה כאן בתחילת השנה יכולה לעזור לך להגביר את הדרך אם אתה צריך לגדול או לשנות את הצוות שלך. אם אתה חושב שגיוס עובדים עשוי להיות חלק מהעתיד שלך,

פנה אלינו ושתף כיצד אתה מתכנן את השנה החדשה!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button