עבודה מהבית לאמהותרעיונות לעסקים

רעיונות לעסקים: 3 מגמות רכישת הכישרונות המובילות לשנת 2022

ההשלכות המתמשכות של המגיפה והטרנספורמציות הדיגיטליות המתמשכות בתוך תרבויות העבודה שלנו אומרות שמנהלי משאבי אנוש מתמודדים עם אתגרים יותר מאי פעם. תשלומים ממשלתיים ומדיניות מרוחקת כפויה מסבכים תהליכי גיוס עובדים, בעוד טרנדים מחודשים וסטנדרטים חדשים לאינטראקציות עם צרכנים מעצבים את מה שהעובדים התחילו לצפות להם. זה משאיר אותנו עם ההחלטה לפטר עובדים, למקם אותם מחדש או להעסיק אנשים עם מערכי כישורים שונים.

אין להכחיש שמציאת כישרונות עשויה להיות די יקרה וגוזלת זמן. לפי Employee Benefit News, מעסיקים מוציאים כ-33% מהשכר השנתי של העובד במהלך תהליך ההחלפה. וזה לוקח בערך 24 ימים להעסיק מישהו – לא כולל סקירת קורות חיים כדי למצוא את המועמדים הטובים ביותר.

בשל ההתפטרות הגדולה, מאגר הכישרונות רחב מתמיד. עיקר העניין הוא שלרבים ממיליוני מחפשי עבודה אין מספיק ניסיון לעשות את העבודות החדשות הדורשות כישורים חדשים. מעסיקים עומדים בפני מבוך של אתגרים – והם צריכים למצוא מוצא כדי להישאר תחרותיים בשוק.

עבדתי במשך שנים כדי לשפר את הכישורים של נשים ולעזור להן למצוא הזדמנויות עבודה גמישות. אבל הצרכים הנוכחיים בשוק העבודה רחבים מזה. הנה דעתי לגבי מה שאתה צריך לעשות כדי לנווט את אתגרי הגיוס של היום, רק מחמירים על ידי ההתפטרות הגדולה, המגיפה והתחרות העולמית על כישרונות.

העלאת מיומנויות וכישור מחדש כדי לייעל את ביצועי העובדים

מעבר עובדים קיימים לתפקידים חדשים משתלם יותר מגיוס עובדים. יתר על כן, הכשרת כוח אדם מאפשרת לחברות למקסם את פוטנציאל העובדים ולעובדים לשמור על עבודתם על ידי הרחבת כישוריהם לתחומים שונים.

דו"ח של גרטנר מראה ש -33% מהכישורים הרשומים במשרה טיפוסית ב-2017 כבר אינם נחוצים, ומשרות חדשות דורשות 10% יותר מיומנויות מאשר שנים קודמות. לדוגמה, ניהול פלטפורמת שיתוף פעולה, הנדסת נתונים, דו-לשוני ואמפתיה ללקוחות הם חלק מהמיומנויות המבוקשות עבור חברות טכנולוגיה.

הצעד הראשון הוא לזהות איזה סוג של מיומנויות אתה צריך כדי לנהל את העסק שלך בצורה יעילה ומוצלחת. לאחר מכן, תוכל לאתר במדויק מה חסר ולגלות את מי אתה צריך לאמן כדי לסגור פערים שוטפים. בסופו של דבר, ראשי צוות צריכים לשרטט את מפת הדרכים לקראת צמיחה – תוכניות עובדים צריכות לכלול יעדים, לוחות זמנים להדרכה ותאריך יעד להשלמה.

שנית, תנו השראה לעובדים שלכם להצטרף לתוכניות שיפור מיומנות. אולי כדאי להימנע משחיקה של עובדים. זכרו שהם כבר מאוד עסוקים ולעתים קרובות מרגישים שאין להם זמן ללמוד מיומנויות חדשות. על ידי קביעת זמן למידה לעומס העבודה, אתה יכול לעודד את העובדים שלך לשפר את כישוריהם.

בדרך זו, אתה יכול לקבל עובדים מוסמכים יותר כמו גם לטפח נאמנות. על פי מחקר של IBM, יש סיכוי גבוה יותר לעובדים להישאר בחברה לטווח ארוך ב-42% אם יקבלו הכשרה שעזרה להם לבצע את עבודתם ברמה גבוהה יותר.

כיתרון נוסף, העלאת מיומנויות מגבירה את שביעות הרצון והשימור של העובדים. הסטטיסטיקה מדהימה. לחברות בעלות תכנית הכשרה מקיפה יש הכנסה גבוהה ב-218% לעובד מאשר לחברות שלא. יש להם גם שולי רווח גבוהים ב-24% בהשוואה לחברות שמוציאות פחות על פיתוח עובדים מסוג זה.

ענקיות התעשייה כבר השקיעו סכום כסף משמעותי בשיפור המיומנויות. למשל, אמזון השקיעה 700 מיליון דולר בתוכניות הכשרה. אני יכול לשמוע אותך אומר, "אחרי הכל, יש להם את כל הכסף – זה אמזון." יש לך גם הרבה אפשרויות. עודד שיתוף ידע והעצמת עבודה שיתופית בארגון שלך. סדנאות יכולות להיות אינפורמטיביות ומעוררות השראה יותר ממה שאתה עשוי לחשוב. יצירת אזור בטוח שבו ביקורת בונה ומשוב זוכים להערכה תעזור לך לכוון את העובדים שלך בכיוון הנכון.

קח את הזמן שלך לחקור פלטפורמות כמו Udemy, edX או Coursera אם אין לך הזדמנויות הכשרה פנימיות. חוץ מזה, כמה אוניברסיטאות ליגת הקיסוס חולקות את ההרצאות שלהן ביוטיוב. כאשר יש לך את התקציב, תוכל להציע לשלם אחוז מסוים משכר הלימוד ושכר הלימוד עבור תעודה או דיפלומה בתחומי לימוד מוסמכים.

קדם מומחיות מגייסים למותג מעסיק טוב יותר

לפי Glassdoor , 86% ממחפשי העבודה מסתכלים על סקירות של חברה לפני הגשת מועמדות לעבודה – המוניטין שלך הולך לפניך. אבל ראיון עם מגייסים הוא הקשר האישי הראשון עם החברה, שמטיל אחריות משמעותית על כתפי המגייסים. אי ביצוע העבודה בצורה טובה פירושו אבדן זמן וכסף וכן נזק למותג המעסיק.

ודא ששגרירי המותג שלך – מגייסים – מייצגים את החברה בצורה הטובה ביותר. אנשים אומרים ש"הראיונות הכי טובים זורמים כמו שיחה ולא חקירה" זה אולי נכון – אבל יש לזה כמה בעיות. אתה יכול לצאת מהנושא ולהשאיר כמה שאלות חשובות ללא מענה. יתר על כן, להיות בעלי דעות דומות ובעלי תחומי עניין משותפים יכולים להעיב על כושר השיפוט של האדם.

ראיון מובנה עוזר לך להיות ברור לגבי התפקיד, להגדיר את הציפיות שלך ולא למשא ומתן במועמד, כגון כישורים ותכונות. בדרך זו, סביר יותר שתספק חווית מועמד טובה יותר. למה זה משנה? מכיוון ש-26% מהאנשים מסרבים להצעה כי הייתה להם חוויה שלילית במהלך תהליך הראיון.

יחד עם מערכי הכישורים, חשוב לזהות אם המועמד מתאים תרבותית לצוות. בהקשר זה אני מתייחס למטרות ומשימות הן למעסיקים והן לעובדים. בחירת מישהו מיומן אך לא מתאים לצוות שלך יכולה להשפיע על הביצועים הכוללים, ההצלחה ואפילו לשבש את תרבות החברה.

שאלו את המועמדים באיזה סוג של סביבת עבודה הם הכי פרודוקטיביים ואיזה סגנון ניהול מניע אותם. אתה יכול גם לשאול אם למועמד יש חששות כלשהם לגבי תרבות החברה שלך בהתבסס על המחקר שלו לפני הראיון. התשובות יעזרו לך להבין מה המועמדים מחפשים.

לבסוף, המילה נעה מהר. כל חוויה שלילית תחזור אליך כהערות בחשבונות מדיה חברתית, ומשפיעה על מותג המעסיק שלך. אם זה קרה לך בעבר, ודא שצוות משאבי האנוש שלך נותן את התשובות המתאימות. מחפשי עבודה נוטים יותר להגיש מועמדות אם החברה שלך מנהלת את המותג שלה באופן פעיל על ידי תגובה לביקורות ותקשורת במדיה החברתית.

עבודה מרחוק לחופש וגמישות

לאחר טעימה מהחופש, עובדים רבים לא רוצים לחזור למשרד. אחד היתרונות הבולטים של עבודה מהבית הוא היכולת לקבל איזון טוב יותר בין עבודה לחיים. נוסף על כך, אנשים יכולים לתכנן את ימיהם, לקבל אפשרויות טיפול בילדים וזקנים גמישות ומושכות יותר, כמו גם להפחית כמה הוצאות.

מנקודת מבט של מעסיק, הצעת עבודה מרחוק היא מתגמלת. חלק מהמגייסים פשוט מבינים שראיונות וירטואליים וגיוס מרחוק הם שיטות חוסכות זמן ויעילות. והכי חשוב, הצעת עבודה מרחוק הופכת את מאגר הכישרונות שלך לאוקיינוס הכישרונות.

גם אם דיברנו על היתרונות של עבודה מרחוק כבר זמן מה, 44% מהחברות עדיין לא מאפשרות זאת — והחברות הללו מגבילות את מאגר הכישרונות שלהן פשוט בכך שאינן מציעות הזדמנויות עבודה מרחוק. המועמד האידיאלי שלך עשוי להיות במרחק קילומטרים ממך – אל תיתן למרחק בינך לבין הכישרון העליון.

נוודים דיגיטליים הם הוכחה חיה לתרבות העבודה מרחוק העולה. יש יותר מ-15 מיליון נוודים דיגיטליים מארה"ב בלבד. היכולת לעבוד מכל מקום בעולם, ציפיות שכר גבוהות יותר וגמישות לא יתנו לצמיחת הנוודים הדיגיטליים להאט.

מלבד הצעת עבודה מרחוק, שקול לשלם שכר תחרותי, להציע תמריצים ובונוסים מחוץ לקופסה – תוך יצירת תרבות עבודה המושכת מועמדים אידיאליים, אתה יכול להגביר את שביעות רצון העובדים.

השורה התחתונה היא שהכישרון נמצא בחוץ, ואתה צריך להבטיח שתגדיר סביבה פרודוקטיבית להגעתם של מועמדים ועובדים עתידיים.

קבלת עובדים, טיפים לעבודה, טיפים לראיונות, עבודה מהבית, טיפים לעבודה מהבית

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button