עבודה מהבית לאמהות

עבודה מהבית לאמהות- שלושה דברים חכמים להתחיל לעשות כבר עכשיו

כל עסק הוא שונה, ולכל מנהיגה יש את הסגנון שלה.

הצוות שלנו בעסקים 12 עובד עם בעלי עסקים קטנים מדהימים כל יום, ואנחנו רואים את כל האהבה, היזע והדמעות שנכנסים אליהם

אנחנו יודעים שזו עבודת אהבה.

כל עסק הוא שונה, ולכל מנהיגה יש את הסגנון שלה. אבל, אנו רואים גם כמה שיטות עבודה עקביות בכל השותפים שלנו. כמה עקרונות מנחים חלים באופן אוניברסלי, בין אם אתה מנהל עסק קטן של עוזר וירטואלי, חנות מקוונת משגשגת או חברת רואי חשבון שצומחת במהירות.

להלן שלושה כללי עשה ואל תעשה הקשורים זה לזה שצפינו לאורך זמן.

לא משנה כמה מצליח עסק קטן, יהיו ימים קשים, שבועות קשים ואפילו שנים קשות. כמו כן, יהיו רגעים יפים, חודשים מדהימים, פרויקטים גדולים ושנים שלא יאומנו. לא משנה העונה של העסק שלך, חשוב לזכור מדוע הלכת לעסקים. הזיכרון של ההשראה והדחף הראשוניים שלך יכול לעזור לך לקיים אותך כשהעסק שלך שואף וזורם וחייך משתנים עם הזמן.

הסיבות שלך להתחיל עשויות להיות שונות מהסיבות שגורמות לך להמשיך. אולי רצון ליותר זמן עם המשפחה הניע אותך להשיק את העסק שלך. או, אולי הרגשת מוגבל על ידי מסלולי הקריירה המסורתיים יותר. ככל שהזמן יעבור, סביר להניח שהסיבות שלך ישתנו. אולי הרצון הראשוני הזה לבלות יותר זמן עם המשפחה הופך לתוכנית להעביר מורשת, ותשוקה לקריירה מסוג אחר הופכת למאמץ לפתוח אפיקי קריירה חדשים לאנשים אחרים.

לא משנה מה הסיבה, כשהמצב נהיה קשה, זכור מדוע נרשמת לתחום העבודה הזה ולמה זה חשוב לך עכשיו. זה יעזור לקרקע אותך בזמן שאתה עובד דרך הרעש היום-יומי.

ניהול עסק קטן יכול להיות בודד. אתה מקבל החלטות רבות ולעתים קרובות עושה את העבודה של כמה אנשים – במיוחד כשאתה מתחיל.

אבל, אף יזם אינו אי. מציאת התמיכה של אנשים אחרים יכולה להפוך את המסע לקל ומהנה יותר. זה דורש קצת מאמץ כדי לאתר את האנשים שיכולים לתמוך בך בדרכך, אבל אנחנו מבטיחים שזה שווה את זה.

הנה כמה דרכים להתחיל:

יש מדור מיוחד לעסקים בבעלות נשים והזדמנות לקבל ייעוץ עסקי בחינם מארגון שותף.

לשכת המסחר המקומית שלך היא כנראה מקור טוב נוסף למידע ולאנשי קשר. לעתים קרובות, הלשכה מנהלת רשימה של פנסיונרים או מנהלים ותיקים שמוכנים להדריך בעלי עסקים. קבלת רמה זו של תמיכה יכולה לעזור לך להבהיר את החשיבה שלך על העסק שלך ולקבל נקודות מבט חדשות.

מחקרים מראים שעבודה עם מאמן היא הדרך היעילה והיעילה ביותר לחוות את פריצת הדרך הדרושה לך כדי לצמוח באופן אישי ומקצועי. אתה יכול להפיק תועלת מ-25 שנותיה של לסלי כיזם ומהתובנות שלה לגבי איזון עבודה ומשפחה מאישה ואימא שעברו בדרך בה אתה נוסע.

באמצעות פגישות שבועיות, תפתחו מערכות יחסים אותנטיות עם יזמים בעלי דעות דומות שיהפכו לחברים כאשר אתם תומכים זה בזה ותגדלו יחד.

בזמן שאתה משיק את העסק שלך,

. וזה הגיוני ברמה אחת – אתה נלהב מהעסק שלך. אכפת לך מאוד מהצלחתו, ואתה יודע שתעבוד קשה בכל משימות ובכל משימה. יתרה מכך, זה מאתגר להוציא כסף על צוות עובדים כאשר העבודה שלך נמצאת בשלב ההקמה.

אבל, אפילו היזם המוכשר ביותר זקוק לעזרה ותמיכה בכמה משימות. הגיוני שתתמקד בדברים שאתה עושה הכי טוב ובדברים שיגרמו לעסק שלך להצליח, במיוחד כשאתה גדל. אתה לא צריך להתמקד בשליטה בכל משימה. כמנהל ומייסד, המיקוד שלך שייך לעסק הליבה ולגרום לו להצליח.

כשאתה מנהל עסק קטן,

. בין אם אתה צוות של שניים או צוות של 20, האנשים שאתה שוכר הם המפתח לעזור לצוות שלך לצמוח. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את האנשים הנכונים היא לחפש אמהות שרוצות לעבוד בעבודה גמישה מהבית.

יש שם צבא של נשים מקצועיות מיומנות שמחפשות משרות גמישות שעוזרות להן לפרנס את משפחותיהן תוך כדי עבודה מהבית. כשאתה נכנס לרשת הזו, אתה מקבל גישה למגוון עצום של כישרונות מהשורה הראשונה שיכולים לעזור לעסק שלך להמריא.

כדי למצוא אנשי מקצוע של אמא המעוניינים בהזדמנויות עבודה מרוחקות, שותפו לאתר עבודה נישה כמו HireMyMom כדי לגשת למאגר ייעודי של אנשי מקצוע המחפשים עבודה מרחוק. מכיוון ש-HireMyMom גובה ממחפשי עבודה תשלום כדי לגשת לרשימות משרות, כל מחפשי העבודה שלנו רציניים לגבי מציאת עבודה. כמו כן, כמות קורות החיים הזורמת יותר ניתנת לניהול מהמספרים שמגיעים כאשר משרות מתפרסמות באתרי דרושים חינמיים.

מעסיקים אוהבים אותנו כי הם יודעים שהם יכולים למצוא מועמדים איכותיים ובעלי מוטיבציה גבוהה שרוצים לעבוד מהבית על ידי שיתוף פעולה עם HireMyMom.

האם הרשימה הזו נשמעת לך נכונה? ספר לנו מה היית מוסיף!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button