עבודה מהבית לאמהותרעיונות לעסקים

עבודה מהבית לאמהות – מרגישהה תקועה במקום?

תרגל הכרת תודה לאהוב יותר ולהרגיש טוב יותר

ככל שחג ההודיה מתקרב במהירות, סביר להניח שאתה סופר את הברכות שלך. אולי אפילו השתתפת באתגר הכרת תודה במדיה חברתית ובילית את כל החודש ברשימות של כל הדרכים שבהן אתה אסיר תודה.

אבל, כאמא או כבעלת עסק, ייתכן שגם את סופרת את המשימות שלך. יכול להיות שאתה מרגיש קצת המום מהסיכוי להכין סעודה או לנסוע ואז להסתובב כדי להתחיל את העבודה שנלווית להכנת קסמי חג.

צוות HireMyMom מבין היטב את הרגשות הסותרים הללו. לפעמים, קל יותר לספור גירויים מאשר ברכות. גידול משפחה תוך הזנת קריירה הוא הרבה עבודה קשה. ובואו נודה בזה, השנתיים האחרונות היו הרבה. COVID-19 הפך כמעט כל היבט בחיים, וזה גובה מחיר.

אבל, מחקרים מראים שלתרגול הכרת תודה ולהראותה לאחרים יש יתרונות עמוקים ומתמשכים עבורך ועבור הסובבים אותך. ברוח העונה, הבלוג של היום מתמקד כיצד להפוך את רשימת ה"חייבים" לרשימה של "להגיע ל" ו(אנחנו חושבים) נתונים משכנעים לגבי הסיבה שהגיוני ללכת בדרך הכוללת תרגול של הכרת תודה.

הכרת תודה היא הפעולה של לשים לב לדברים הטובים בחייך – אפילו לנוכח מצוקה – ולשים את הפוקוס שלך שם לפחות לכמה דקות בכל יום.

רבים מאיתנו מכירים את הרגשת הכרת תודה ברגעים חולפים. הכרת הטוב מגיעה מהרבה מקומות – שכנה מגיעה עם ירקות מהגינה שלה, חברה שולחת לך כרטיס יום הולדת, זר נותן מחמאה. כל הדברים הללו יכולים להוביל לתחושת הכרת תודה לטווח קצר.

כמו כן, רבים מאיתנו נוהגים להודות לך לאורך כל היום. אנחנו עושים את זה במכולת, תוך כדי סידורים ובתום שיחות. אבל, זה יכול להרגיש יותר עסקה – משהו שאנחנו אומרים באופן רפלקסיבי ולא הרגשה אמיתית של הכרת תודה.

כאמהות, אנחנו יודעים שהרגשה ושיתוף של הכרת תודה היא מיומנות קריטית. אנו מאמנים את הילדים שלנו לומר תודה לאנשים סביבם. אנחנו מתעקשים שהם יכתבו מכתבי תודה לאחר מסיבות יום הולדת ולסבא וסבתא.

הכרת תודה שונה מהחוויות הללו.

תרגול הכרת תודה אומר שאתה מחפש באופן יזום את הדברים הטובים בחייך בכל יום. מעבר למחשבה של הכרת תודה לא אומר שאתה מתעלם מבעיות. זה רק אומר שאתה ממסגר מחדש את המיקוד שלך הרחק ממה שמציק לך ואל החיובי.

לפי

אנשים שמביעים הכרת תודה באופן קבוע הם מאושרים יותר, בריאים יותר, נהנים ממערכות יחסים חזקות יותר ומתמודדים טוב יותר עם מצוקות. במחקר אחד, קבוצה של אנשים כתבה על דברים שהם אסירי תודה עליהם בכל שבוע, וקבוצה אחרת כתבה על הדברים שהרגיזו אותם מדי שבוע.

לאחר עשרה שבועות, אלו שתרגלו הכרת תודה היו אופטימיים יותר, דיווחו שהרגישו טוב יותר לגבי החיים, התאמנו יותר ועשו פחות ביקורים אצל הרופא.

אנחנו בטוחים שזו תחושה שאתה מזהה מהחיים שלך. כשאנחנו לוקחים כמה דקות כדי לצעוד אחורה ולשקול את ההקשר הגדול יותר של חיינו באור חיובי, קל יותר לקבל תפיסה שמשית יותר.

מספר מחקרים שונים מראים שתרגול הכרת תודה יכול להוביל למגוון רחב של יתרונות, כולל:

ברור שתרגול הכרת תודה טוב לנו.

זה דבר אחד לדעת שתרגול קבוע של הכרת תודה יכול להוביל לשלל יתרונות. זה דבר אחר להתחיל לעשות את זה. הרעיון של שינוי החשיבה שלנו ותרגול הכרת תודה יכול להרגיש זר בחברה הנוטה להתמקד בבעיות ובנושאים במקום בברכות והזדמנויות.

שוחחנו בין הצוות וחיפשנו באינטרנט רעיונות להתחלה. הנה כמה רעיונות שקל לנסות.

בזמן שאנו דנים בהכרת תודה, נהיה כועסים אם לא ננצל את ההזדמנות כדי לשתף כמה אנו אסירי תודה לך! בין אם אתה בעל עסק קטן או איש מקצוע של אמא, HireMyMom לא היה קיים בלעדיך.

אנו אסירי תודה על ההזדמנות לספק את הפורום הזה לאנשים להתחבר בזמן שהם רודפים אחר תשוקות, מגדלים עסקים ומגדלים משפחות.

אנו מאחלים לכם ולכם חג הודיה שמח מאוד.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button