עבודה מהבית לאמהות

למה אמהות הן הטובות ביותר

הכותרת של הבלוג הזה עשויה להיראות לך טיפשית. אחרי הכל, האם כולנו יודעים למה אמהות הן מדהימות?

הכותרת של הבלוג הזה עשויה להיראות לך טיפשית. אחרי הכל, האם כולנו יודעים למה אמהות הן מדהימות?

התשובה הקצרה היא: כן! גדול, מהדהד

אבל אף פעם לא מזיק להזכיר לאנשים למה אמהות כל כך מדהימות – במיוחד כשיום האם מתקרב במהירות. ישבתי עם הצוות שלי ושאלתי אותם על האמהות שלהם, והחלטתי לשתף באחד מהסיפורים החדשים של חבר הצוות שלנו; קוראים לה מליסה.

הסיפור הזה מתחיל עם סבתה של מליסה. נולדה למשפחה חרוצה עם אם נפלאה משלה, היא גדלה להיות אדם חזק ועמיד. סבתא אהבה בית ספר וללמוד, אבל גדלה בתקופה שבה נשים לא למדו בקולג'. בהמשך חייה, היא חשפה שהחרטה היחידה שלה היא שמעולם לא קיבלה תואר ראשון.

אבל, זה לא עצר בעדה. היא ובעלה הקימו עסק משלהם, והביאו את המשפחה לעזור. העסק גדל והצליח, וכשהגיע הזמן, סבתא העבירה את העסק שלה לבתה (אמא של מליסה).

אמה של מליסה, שגידלה משפחה משלה, לקחה על עצמה גם את האחריות לנהל עסק. מאוחר יותר אובחנה כחולה בסרטן השד. ובכל זאת, היא ניהלה את העסק שלה, גידלה את בתה והקפידה להשתתף בכל הצגה, רסיטל ריקוד, אירוע בבית הספר וכו'! כל זה, ואמא שלה אפילו ניהלה חווה על גבי זה!

אמא ניצחה את הסרטן שלה. היא ניהלה בהצלחה את העסק המשפחתי. הבת שלה גדלה לצד העסק… וכמה תרנגולות בחווה!

מליסה בילתה את ילדותה בעסק המשפחתי (למעשה, היא אומרת שהיא בילתה יותר זמן בעסק מאשר בבית, כפי שאתן האמהות העובדות בוודאי יכולות להבין!). היו לה שתי מודלים נשיים נפלאים וחזקים.

מליסה גדלה במשפחה שבה נשים קיבלו סמכות להקים חברות משלהן, יצאה לדרך לבדה. היא עבדה קשה, ובבניית בסיס לקוחות משלה, היא הפכה לחלק מצוות HireMyMom. היא ראתה את רשימת המשרה שהייתה לנו וידעה שזה מתאים באופן מושלם. למשפחתה הייתה תמיכה נפלאה במאמציהם העסקיים, והיא רצתה להחזיר את אותה תמיכה לאמהות אחרות שעובדות במסעות הקריירה שלהן.

בזמן שהיא פרשה כנפיים, היא עדיין החזירה את הסגנון שלה לעסק המשפחתי, ועבדה איתנו כאן ב-HireMyMom בתהליך. שלושה דורות עבדו יחד. לפעמים, אולי, הם עבדו קצת יותר מדי, עולים זה על העצבים! אבל זו הייתה חוויה שהם לא היו מחליפים תמורת העולם, כשהם יכולים לבלות כל יום ביחד.

למרבה הצער, מליסה איבדה את סבתה לפני שנה, רגע לפני יום האם. כשזכרה את החרטה של סבתה על כך שלא סיימה את הקולג', מליסה עבדה עם משפחתה כדי ליצור קשר עם מכללה סמוכה כדי לקבל מהם תואר של כבוד, רגע לפני שסבתה נפטרה.

מליסה אמרה לי שהיא לא רוצה להתרברב, אבל אולי זו הייתה המתנה הכי טובה שהיא נתנה אי פעם (זה, או הגור שאיתו הפתיעה את אמה לפני ארבע שנים ביום האם)! סבתה הראתה בגאווה את התואר שלה לכל מי שהיה מקשיב. היא אמרה להם שני דברים: היא סיימה את לימודיה בקולג', ומשפחתה עזרה לה לקבל את התואר.

יום האם הזה נראה שונה מאוד עבור מליסה. זה באמת הראשון שמשפחתה תחגוג בלי סבתה. אבל, זו הזדמנות להיזכר בכל הנשים החזקות שבאו לפני כן. אלה שסללו את הדרך למקום בו אנו נמצאים היום.

הנשים שעבדו קשה כדי לגדל את משפחותיהן, ויצרו את הדורות הבאים. הנשים שניהלו עסקים, למרות שהחמיצו את ההזדמנות ללכת לקולג'. הנשים שדאגו שהילדים שלהן יבואו במקום הראשון, לא משנה מה עוד קורה בחייהן.

לכל האמהות הנפלאות האלה בחוץ, זה בשבילכן.

אנחנו רואים אותך, עובד קשה כל יום כדי לפרנס את המשפחה שלך.

אנחנו רואים אותך, מנסים לאזן את הכל.

אנו רואים אותך, מפנים לעצמך מקום כדי שתוכל לאחר מכן לפנות מקום לאחרים.

לכן אנחנו אוהבים לעבוד עם קהילת האמהות הזו. כולכם מדהימים, נפלאים ותומכים. מגיע לך כל ההכרה שבעולם על העבודה הקשה שלך. אנחנו רואים אותך, אנחנו מבינים אותך, ואנחנו כאן כדי לעזור לך להרים אותך!

מליסה עדיין עובדת עם אמא שלה, וכעת הם עובדים איתנו ב-HireMyMom! יחד, יצרנו קשר עסקי מוצלח מאוד. אני כל כך שמח ששמעתי את הסיפור שלהם, ושיתפתי אותו עם כולכם.

ביום האם הזה, וודא שאתה מגיע לכל האמהות הנפלאות האלה בחייך כדי לומר לך תודה! ואם יש לך שנייה, שתף אותנו בסיפור שלך. נשמח לשמוע את המסע שלך וכיצד HireMyMom עזרה לעצב אותו. אנא שלח את הסיפור שלך אל

כדי שנוכל לחלוק את זה עם כל האמהות הגדולות האחרות שקוראות את זה.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button