עבודה מהבית לאמהות

5 טיפים להגשת מועמדות למשרה שאינה כוללת את טווח השכר

אתה מוצא משרה עבודה מעניין…

החברה נשמעת מעולה…

הניסיון שלך תואם את הכישורים הנדרשים של החברה…

העבודה הזו נשמעת מעולה! יש רק בעיה אחת: התפקיד אינו מפרט את טווח השכר. מה זה אומר? האם להגיש בקשה, או האם למצוא עבודה אחרת?

מדוע חברות מפרסמות משרות ללא משכורות. הסיבות הללו נעות בין מעסיקים המקווים להימנע משאלות פוטנציאליות של עובדים הנוכחיים ועד לניסיון להימנע ממלחמת שכר עם מתחרים. עם זאת, הסיבה מספר אחת קשורה בדרך כלל למציאת מחפשי העבודה הנלהבים ביותר: אם חברה לא מפרטת את טווח השכר, היא מקווה למשוך מחפשי עבודה שמתעניינים בתפקיד עצמו יותר מאשר הם הכסף שמאחוריו.

עם זאת, זה יכול להיות מסובך עבור מחפשי עבודה, מכיוון שכסף הוא ללא ספק גורם עצום, ואף אחד לא רוצה לבזבז את זמנו בתהליך הגיוס אם ציפיות השכר אינן זהות!

בסופו של דבר, הכל תלוי בהעדפה האישית שלך. אם העבודה נשמעת כמו עבודת החלומות שלך, אז לך על זה .

אם העבודה לא נשמעת כמו התאמה מדהימה לחלוטין ואתה על הגדר לגבי זה, אולי תראה מה עוד יש שם בחוץ. אין כאן תשובה שגויה! אבל, אם תבחר להגיש מועמדות למשרות ללא משכורות…

#1. שם התפקיד יכול לעזור לך להבין מהו תקן השכר בתעשייה עבור תפקיד זה. אם זה לא בדיוק מה שאתה מייחל לו, גלה אילו כותרות עבודה אתה צריך לחפש במקום זאת.

קח הזדמנות ותראה מה קורה. זה יכול להיות רק עמדת החיים! אם לא, זו חווית למידה נהדרת.

#3. תקשורת היא תמיד המפתח. תשאל מיד. בדוק אם זה מתאים לך ולחברה.

#4.אם לא רשומים מספרים, זה אומר שהדיון על ציפיות השכר הוא הרבה יותר פתוח מאשר משרות הכוללים מספרים.

#5.אם אתה מבין שטווח השכר הוא לא בדיוק מה שאתה רוצה, הקפד להבין אם התפקיד באמת מתאים מעבר לזה. קחו בחשבון ניהול זמן, תקציב, ניסיון וכו' האם זה תפקיד שיעזור לכם לצמוח ולהשיג את יעדי הקריירה שלכם? אם התשובה היא לא, כנראה שהגיע הזמן להגיש בקשה לרישום אחר.

כפי שצוין לעיל, הגשת מועמדות למשרה ללא טווח שכר רשום היא לגמרי העדפה אישית. עבדנו עם מחפשי עבודה שלא אהבו להגיש מועמדות לתפקידים האלה כי הם הרגישו שציפיות השכר תמיד נמוכות ממה שהם קיוו להם. מצד שני, עבדנו עם מחפשי עבודה שניהלו משא ומתן על שכר מדהים שאולי לא היו מקבלים בעבודה אחרת.

כסף הוא גורם חשוב במציאת עבודה, אבל זה לא הדבר היחיד שצריך לחשוב עליו! איך התפקיד הזה מתאים ללוח הזמנים שלך? האם זה נותן לך את החופש ללמוד ולצמוח? האם החברה מציעה הטבות שעולות על פערי שכר?

ודאו שאתם מסתכלים על המשרה כמכלול ולא רק על השכר – והודיעו לנו: האם אתם פונים לרישומים שאינם כוללים את טווח השכר, או שאתם עוברים עליהם?

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button