רעיונות עסקיים

20 עסקי נפט אתרים שיעזרו לך להשיג את הריח המתוק של הצלחה

אם אתה קונה משהו דרך הקישורים שלנו, אנו עשויים להרוויח כסף מהשותפים השותפים שלנו. למד עוד.

כאשר מחפשים עסק של אטסי, שקול מוצר שנמכר לעתים קרובות באירועים קהילתיים, אך מצליח באותה מידה כאשר מוכרים מאתר אטסי.

שמנים חיוניים

הפופולריות של שמנים אתריים הובילה יזמים רבים להקים עסק משלהם למכירת אביזרים אלו ואביזרים נלווים. חיפוש אחד באתר כמו Etsy מראה הרבה מקום לבעלי חנויות שואפים יותר להתחיל בתחום הזה.

אם אתה רוצה להקים עסק שמנים אתריים, חקור והקדיש זמן ללמוד מה מוכרים אחרים עושים. תזדקק למחקר וללמידה כדי להשמיע מוצרים ולהשמיע קול מותג. אבל קצת השראה יכולה לעזור לך להתחיל לייצר מכירות. הנה כמה עסקי שמנים אתריים ב-Etsy כדי להצית רעיונות עסקיים יצירתיים משלך.

עסקי נפט אתרים

להלן עסקי השמנים האתריים הטובים ביותר לשימוש כדוגמאות עבורך.

זלדה בריגליה, הארומטיקה של זלדה

עסקים-שמן אתרי

ה-Zelda's Aromatics מציעה ערכות התחלה מלאות בשמנים אתריים טהורים, יחד עם פריטים נוספים בהם נעשה שימוש בארומתרפיה. ליתר דיוק, החנות מציעה קטורת, שמני גוף וסבונים במגוון רחב של ריחות כדי להניע את המכירות. כולם הם תערובות קנייניות שנוצרו על ידי בעל החנות. והיא אפילו מציעה פריטים מסוימים על בסיס סיטונאי. זו יכולה להיות דרך מושלמת לשווק חבורה של פריטים קטנים יותר כמו בקבוקי שמן אתרים בודדים לקמעונאים למכירות בכמויות גדולות.

סייג ריזה, סופיספנצ'ר

עסקים-שמן אתרי

החנות הזו היא יותר מסתם חברת שמן אתרי. Sophiespincher מספקת מגוון רחב של סחורות "מכשפות", כולל קריסטלים, מזבחות ומערכות רוקחות. שמנים אתריים יכולים להיות חלק פופולרי בנישה זו. אז זה הגיוני לכלול ערכות קטנות. חנות זו מציעה השראה ייחודית למי שרוצה לפתוח חנות מקוונת הפונה לקהל מסוים, במקום להתמקד במוצר ספציפי כדי לייצר מכירות.

ארלין זוניגה, אחות צ'אקרה

עסקים-שמן אתרי

לא כל חברות השמנים האתריים מוכרות שמנים בנפרד. Chakra Sister מוכרת מגוון פריטים הכוללים שמנים וריחות ארומתרפיים שונים, מבלי להתמקד בשמנים עצמם. זוהי חנות נוספת עם התמקדות בבריאות גל חדש. אלה כוללים נרות, מתכת מקלחת, פצצות אמבטיה, אדים לפנים, קרצוף גוף ותרסיסים. כל הפריטים משתלבים בסגנון ברור מאוד. זה יכול לספק דוגמה מושלמת לכל מי שמעוניין להתחיל עם עסק שמוכר פריטים מרובים תחת מותג עקבי אחד.

בריאנה רייט, כוורת דבש חמש

עסקים-שמן אתרי

חנות אטסי זו כוללת בעיקר תיקים, פאוצ'ים ומוצרים אחרים בעבודת יד המיועדים לאחסן ולשאת שמנים אתריים. Honey Hive Five מוכרת גם כמה בקבוקי רולר ומדפי עץ שאנשים יכולים להשתמש בהם כדי ליצור תערובות שמנים אתריים משלהם ולהציג אותם על הבית שלהם. כשיותר ויותר אנשים נכנסים לארומתרפיה, סוג זה של חנות יכול להפוך לפופולרי יותר ויותר גם אם אנשים יבחרו להשיג את השמנים שלהם מחברות גדולות יותר.

דיאמונד טרוקסלר, Skinsovation

עסקים-שמן אתרי

Skinsovation היא חנות מלאה בפריטים לטיפול עצמי. החנות אינה מוכרת רק שמנים אתריים. אבל יש הרבה פריטים כמו גלוסים וספיגות אמבטיה שמציגים אותם בצורה בולטת. החנות אפילו מציעה ערכות שבהן הקונים יכולים לבחור את השמנים האתריים שלהם כדי לערבב ולהתאים את הריחות שהם באמת רוצים לרכוש. טיפול עצמי הוא נקודת מכירה מרכזית עבור לקוחות כרגע. אז העסק הזה מדגים עד כמה שמנים אתריים יכולים להיות חזקים כשהם מורחים על הזווית הזו.

קרולין הורנר, חנות ירח יסודות

עסקים-שמן אתרי

Moon Essentials Shop מלאה בעיקר בקריסטלים מרפאים ותכשיטים. אבל התכשיטים הם לא רק סגנון. רבים מהחלקים כוללים חרוזי מפזר שהלובשים יכולים למרוח עליהם שמנים אתריים וליהנות מהיתרונות הארומתרפיים לאורך היום. קיימות גם ערכות דוגמאות קטנות של שמנים למי שרוצה לרכוש אותם יחד עם תכשיט ייחודי. קו מוצרים זה מדגים דרך חדשה ייחודית לשילוב שמנים בחנות Etsy. זה גם יכול לספק דרך לבעלי חנויות לפרוץ לתחום הבריאות אם הכישורים שלהם נמצאים יותר בתחום של ייצור תכשיטים.

ג'ניפר הת'ר, ערפל מיתולוגי

Mythic Mist מציעה שמנים אתריים בתערובות ייחודיות שנועדו להרים, להרגיע ולשפר אחרת את מצב הרוח של הלקוח. כל אחד מהם כולל תווית מותאמת אישית עם שם כמו "תערובת שינה" או "תערובת כאבי ראש". אז הם מתארים בבירור מה האדם יכול להשיג באמצעות השימוש בהם. סוג זה של אריזה ומיתוג יכול לעזור למכור את הרעיון של שמנים אלה לקונים חדשים פוטנציאליים. זה לא רק עניין של ריחות או ארומתרפיה. המוצרים נועדו לפתור בעיות ספציפיות עבור אנשים.

גרי פלוקלמן, ג'ורג'יה הרבל

Georgia Herbal מציגה מגוון עצום של שמנים אתריים וריחניים הנמכרים בבקבוקים ובצורות שונות. אנשים פרטיים יכולים לרכוש את השמנים בצורתם המקורית. או שהם יכולים לקנות פריטים מוכנים מראש כמו סבונים ותרסיסים לחדר המשלבים את הריחות הארומתרפיים הללו. סוג זה של מודל עסקי נותן לקונים בחירה כיצד הם רוצים לחוות את המוצרים הללו. חלקם עשויים לרצות לקנות את השמנים הטהורים כדי ליצור תערובות משלהם או מוצרים מוגמרים. אבל אחרים עשויים להעדיף את הקלות של תרסיס או סבון כדי להגביר את המכירות.

קארי טודורה, עיבוד העץ שלו ושלה

אלה שאוספים ומשתמשים בשמנים אתריים צריכים מקום לשים את כל בקבוקי הזכוכית האלה. במקום לאחסן אותם במגירה, His & Hers Woodworking מציעה מדפי עץ אטרקטיביים המיוצרים במיוחד עם שמנים אתריים בחשבון. זה רעיון מושלם לייצר הכנסה על ידי שילוב של מיומנות כמו עיבוד עץ עם תשוקה לשמנים אתריים או למגמות בריאות אחרות. החברה מספקת גם מדפי עץ לאחסון ותצוגה של פריטים כמו ספלים. אבל הרוב מכוונים למוצרי ארומתרפיה.

לינדיה סנגסטר, ריחות חושניים מאת לין

Scents Sensual by Lin מספקת שמני ריח ומבערים המיועדים למלא חללים בריחות ייחודיים. פריטים אלה מכוונים יותר להוספת ניחוח לחדר במקום תכונות הבריאות שהוצגו על ידי כמה מוכרי שמנים אתריים אחרים. עם זאת, יש המון קונים פוטנציאליים שמתעניינים בעיקר בהטבה הזו. והחנות אפילו מציעה מבערים שיכולים להוסיף תפאורה ייחודית יחד עם הריחות העוצמתיים שלהם.

קוני פירס, הוא ושותפה.

Him and Her Co. היא חנות לחולצות טריקו ולא עסק מסורתי של שמנים אתריים. אבל סביר להניח שרבים מעיצובי הטי-שירט ימשכו את מי שעוסק בשמן. לדוגמה, רשימה אחת היא לחולצה שכתוב עליה "מוב שמנוני". ואחר אומר "יש שמן בשביל זה". זוהי דרך ייחודית עבור מישהו למקד את חובבי הנפט ולהניב הכנסה גם אם הם לא רוצים למכור את השמנים בפועל בעצמם. בנוסף, החברה מוכרת חולצות עם אמירות הכוללות דברים כמו יין ופשע אמיתי – תחומי עניין שעלולים לחפוף לקהל היעד.

ליילה מסנג'ר, סבוני מרווה ירח

Sage Moon Soaps הוא עסק שמנים אתריים המציע סבוני ריפוי ואפשרויות טיפול עצמי אחרות המשלבות שמנים אתריים. החנות מלאה במוצרים אורגניים וארומתרפיים ששמים דגש רב על בריאות וריפוי. הזדמנות עסקית מסוג זה רלוונטית למי שרוצה לייצר הכנסה על ידי שיווק מותג או תחושה ללקוחות. כל דבר, החל משמות מוצרים ועד תמונות משתלבים בתדמית מותג מאוד ספציפית.

מייגן מונטגומרי, חברת Oil Design Co.

חברת Oil Design Co מציעה מגוון רחב של שמנים אתריים ואביזרים ייחודיים. השמנים וחלק מהאביזרים מופיעים מיאנג ליווינג, מפיץ פופולרי לשיווק ברשת. עם זאת, בעל החנות מוסיף טוויסט ייחודי על ידי הצעת פריטים באריזה ייחודית והוספת מרכיבים נוספים או שימוש בהם בתערובות מותאמות אישית. זו עשויה להיות דרך קלה עבור חלק מבעלי החנויות להפחית את עלויות הייצור תוך כדי קידום המכירות. מקור מוצר איכותי תוך מתן חוויה ייחודית באמצעות עיצוב ומיתוג.

אנני דול, עשב חיוני

עסק שמנים אתריים זה כולל שמנים אתריים טהורים ותערובות מותאמות אישית. ו-Essential Herb לא רק מלא בריחות ייחודיים. חלק מהפריטים מיוצרים במיוחד למטרות בריאות, כמו שמירה על מערכת החיסון ונשימה טובה יותר. בעל החנות הוא הרבליסט, נטורופת וארומתרפיסט מאסטר. זה יכול לעזור ללקוח להרגיש יותר בנוח לגבי רכישת שמנים אתריים ולראות את האישה הזו כסומכת בריאות שיכולה לחלוק איתם מידע רב ערך. יצירת עסק שמנים אתריים מגובה בידע מקצועי יכולה לעזור לחנות להתבלט באמת. רק הקפד לא להעלות טענות מופרכות או לשתף מידע שאינו מדויק רק כדי לייצר מכירות.

Vyktoria Keating, Pie Town Soap Co.

Pie Town Soap Co. מלא בסבונים, תרסיסים ופריטים ריחניים אחרים הכוללים שמנים אתריים. הם אפילו מציעים ערכות התחלה של שמנים כדי שאנשים יוכלו למצוא את תערובות הארומתרפיה האידיאליות שלהם. החברה בולטת בזכות התוויות המותאמות אישית שלה והמגוון הרחב של תערובות. זו עשויה להיות ההשראה המושלמת למי שרוצה לפתוח עסק שמן אתרי המאפשר להם להתנסות בפורמטים שונים של מוצרים כדי ליצור מכירות.

קארן בל, אמפתיה קורנת

Radiant Empath משווק כחנות לאמפתים. מונח זה מתאר אדם רגיש מבחינה אנרגטית, אשר עשוי לחפוף באופן משמעותי עם המתעניינים בשמנים אתריים. שם העסק עושה עבודה מדהימה בתיאור בדיוק למי מיועדת החנות. ויש טונות של מוצרים הכוללים ריחות ארומתרפיים, קריסטלים ואבני חן המיועדים לקהל היעד הספציפי הזה. עבור סוג זה של חברה, כל דבר מאתר אינטרנט ועד פלטפורמות מדיה חברתית צריך להיות מותאם לשוק היעד הזה. עם אותה תוכנית שיווקית מוצלחת, חנות עשויה להיות מסוגלת למכור מוצרים מרובים לכל לקוח מכיוון שיש מגוון סחורות רלוונטיות להגברת המכירות.

לורן פוליאנו, Mountain Drop Essentials

Mountain Drop Essentials הוא עסק שמנים אתריים הכולל בעיקר מוצרים ארומתרפיים הניתנים ליישום מקומי. כל רישום מיועד לשימושים ספציפיים. למשל, יש מוצרים לשמירה על קור רוח בזמן צירים, להרגעת תינוקות בוכים, ואפילו סתם להירגע. זה מספק דוגמה לחברה שעשויה להשיג פריטים ממפיצים שונים ולגרום להם לבלוט עם שיווק ואריזה. מכיוון שאינך יכול פשוט למכור מוצרים מחדש ב-Etsy, הדגם הזה מראה כיצד ניתן לרכוש ערכת התחלה או מוצרים סיטונאיים ולהפוך אותם למשהו ייחודי.

קים ביסקה, קראפטסטיק קראפטינג

Kraftastic Krafting מספק מדבקות ותוויות המושלמות לשימוש על תערובות שמנים אתריים שונות. לדוגמה, יש תוויות לבקבוקים ולסבונים נקיים יותר שנמכרים על ידי חברות כמו יאנג ליווינג. מכיוון שלחברות אלה יש עוקבים רבים של קונים נאמנים, מוצרים אלה יכולים להיות דרך מושלמת להכניס יותר כסף על ידי יצירת הצעות בעלות נמוכה. יש אפילו מדבקות שנועדו לקשט מפיצי שמנים אתריים. חנות זו עשויה לספק השראה לחברות שרוצות ליצור עיצובים ייחודיים כדי להחמיא לפריטי ארומתרפיה ובריאות.

סיידי פרי, רוקחת פרי

Perry Apothecary הוא דף Etsy מלא בתערובות שמנים ומוצרי בריאות העשויים עם מרכיבים אורגניים. ישנם מלחי אמבט, פצצות אמבט ותערובות מותאמות אישית, יחד עם אביזרים כמו בקבוקי רולר וכדורי מייבש. כל אחד מגיע עם תווית מותאמת אישית הכוללת מיתוג מינימליסטי. האתר גם מציין שהם פתוחים להזמנות מותאמות אישית וסיטונאות. אלה מספקים יותר דרכים לחברות להכניס כסף נוסף. אז זו דוגמה מושלמת לשימוש ב-Etsy כנקודת השקה לעסק בעל מבנה מלא יותר. זה לא אומר שכל בעל חנות צריך לשווק לקמעונאים או לאחרים שמחפשים מוצרים מותאמים אישית. אבל שילוב של זרמי הכנסה נוספים כמו שיעורים, סדנאות או קבוצות עשוי לעזור לעסקים של Etsy לייצר עוד יותר מכירות.

עסקי שמנים אתריים

עסקי נפט אתרים מספקים הזדמנויות מצוינות למוכרי Etsy. עם זאת, חשוב ללמוד את התחרות באתר לפני שמתחילים. אנו מקווים שרשימת העסקים של השמנים האתריים לעיל תקווה שתמצא דרך לגרום למותג שלך לבלוט.

קרא עוד: כיצד להקים חנות Etsy



מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button