רעיונות עסקיים

50 רעיונות לקיוסק לקניונים לעסקים קטנים ליזמים שואפים

רשתות קמעונאיות ומרכזי קניות נאבקו קשות בשנים האחרונות, מה שהוביל לטונות של שטחים פנויים וחלונות ראווה מוגפים. אבל בין כל המאבקים האלה, עדיין יש לקוחות שמעדיפים קניות בחנויות על פני קניות באינטרנט. מתוך הכרה בכך, רעיונות לקיוסקים של קניונים עסקיים הופיעו כפתרונות חדשניים. כל שטח הקניון הפנוי הזה יכול להציג הזדמנויות לעסקים קטנים לעקוף את הנדל"ן המוביל הזה עם קונספטים ייחודיים של קיוסקים.

הקפד לבדוק את הפנינה הזו של סרטון לאחר הקריאה. בו, Real World Side Hustles מראה לך איך להרוויח 35 אלף דולר בחודש אחד על ידי הפעלת קיוסק בקניון חג המולד במהלך החגים.

שלבים למיצוי הפוטנציאל העסקי של קניון קיוסק

לא מדובר רק בבחירת מוצר שאתה אוהב – מהות הרווחיות וההצלחה של קיוסק הקניון שלך היא בגישת המכירה.

אתה יכול לנקוט בצעדים הבאים כדי להבטיח שהקיוסק שלך ישגשג:

  1. הבדל את ההצעות שלך בעוד שחנויות מסורתיות מציגות מגוון רחב של פריטים עם גרסאות מוגבלות לכל אחד, הקיוסק שלך צריך להתמקד אחרת. תן עדיפות לקטגוריית מוצר ספציפית (או לכמה מאוד נבחרים) והתעמק במגוון מקיף של אפשרויות בקטגוריה זו. אם הארנקים הם הבחירה שלך, אז הצג מגוון של עיצובים, גוונים וגדלים. אסטרטגיה כזו לא רק מייחדת את הקיוסק שלך אלא גם משפרת את הסבירות שלקוחות ימצאו את ההתאמה המדויקת שלהם.
  2. תעדוף ערעור אוניברסלי המפתח להצלחה בקיוסק הוא במשיכת קהל רחב. לכן, במקום להתמקד בהצעות נישה כמו כיסויים לאייפון של הלו קיטי שעשויים להדהד רק עם דמוגרפיה קטנה, שקול מגוון מוצרים רחב יותר כמו כיסויים לטלפונים סלולריים המתאימים לדגמים שונים. זה מבטיח בסיס לקוחות רחב יותר וסיכויים עסקיים טובים יותר.
  3. אפשר אינטראקציה עם מוצר לעתים קרובות אנשים מעדיפים חווית קנייה מישוש, לנסות ולבדוק מוצרים לפני הרכישה. הצעת פריטים המאפשרים אינטראקציות כאלה יכולה להגדיל את ההסתברות למכירות. בעיקרו של דבר, אם לקוח יכול לעסוק במוצר ממקור ראשון, הוא נוטה יותר לקנות אותו.
  4. שאפו לנקודות מחיר משתלמות בעוד שקונים בקיוסק פועלים מתוך דחף, הם פחות נוטים לבזבז פריט עתיר כרטיסים באופן ספונטני. מומלץ להתמקד במוצרים שמחירם נמוך מ-$30. עם זאת, חיוני להעריך את הרווחיות הפוטנציאלית של מוצרים אלה, להבטיח שהם מכסים שכר דירה והוצאות תקורה ועדיין מייצרים רווח. אין טעם להציע פריט של 15 דולר אם הוא לא מניב תשואה.
  5. תעדוף את איכות המוצר עידן הקיוסקים הרוכלים פריטים באיכות נמוכה הוא בעבר. איכות המוצר שלך משקפת את האמינות של המותג שלך. מתן איכות מעולה לא רק בונה אמון אלא גם מניח את הבסיס להתרחבות עסקית. זכור תמיד שההצעות של הקיוסק שלך צריכות לכוון לרומם את העסק שלך.

הערה: אסטרטגיות אלו מבוססות על תצפיות כלליות ועשויות להזדקק להתאמות בהתאם לשווקים או למגמות ספציפיות. תמיד לפקוח עין על העדפות הלקוח והמשוב.

להלן טבלה שימושית ותמציתית להתייחסות קלה לשלבים:

לא. אִסטרָטֶגִיָה תיאור
1 הבדל את ההצעות שלך התמקד בקטגוריית מוצר ספציפית והצע מגוון רחב של אפשרויות בתוכה. לדוגמה, אם אתה מוכר ארנקים, ספק עיצובים, גוונים וגדלים שונים. זה מייחד את הקיוסק שלך ומגדיל את הסיכוי שלקוחות ימצאו את מה שהם רוצים.
2 תן עדיפות לפנייה אוניברסלית שאפו לתת מענה לקהל רחב על ידי הצעת מוצרים שפונים לרבים ולא לפריטים נישה. במקום עיצובים ספציפיים כמו כיסויי "הלו קיטי", הציעו מגוון כיסויים לטלפונים המתאימים למספר דגמים. זה מבטיח לך להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.
3 אפשר אינטראקציה עם מוצר אפשר ללקוחות לעסוק פיזית במוצרים. תן להם לנסות או לבדוק פריטים לפני הקנייה, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות. אם אנשים יכולים לגעת ולחוש במוצר, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו רכישה.
4 שאפו לנקודות מחיר משתלמות בחר במוצרים שמתומחרים בדרך כלל מתחת ל-$30, כדי לתת מענה לאופי הקניה הדחף של קונים בקיוסקים. עם זאת, ודא שמוצרים אלה עדיין מציעים מרווח טוב כדי לכסות את העלויות שלך ולהניב רווח. זה לא פרודוקטיבי למכור פריט של $15 אם הוא לא מספק תשואה נאותה לאחר התחשבנות בשכר דירה, תקורה והוצאות אחרות.
5 תעדוף את איכות המוצר מוצרים באיכות גבוהה חיוניים לבניית אמון ואמינות. חלפו הימים שבהם קיוסקים היו קשורים לפריטים באיכות נמוכה. ודא שהמוצרים שלך לא רק מספקים את הלקוחות אלא גם משפרים את המוניטין של המותג שלך, וסוללים את הדרך לצמיחה עתידית.

הערכת הרעיונות לקיוסקים של טופ קניון: המתודולוגיה שלנו

להערכת רעיונות עסקיים של קיוסק בקניון, חשוב לקחת בחשבון גורמים המנצלים את ההזדמנויות והמגבלות הייחודיות של קיוסק בקניון. להלן מתווה של קריטריונים מרכזיים, שלכל אחד מהם דירוג חשיבות:

  1. ערעור על תנועה גבוהה
    • חשיבות: חיונית (10/10)
      הקיוסק צריך להציע מוצרים או שירותים שמושכים את תשומת לבם של קונים חולפים, תוך מינוף תנועת הרגליים הגבוהה בקניונים.
  2. תפעול קומפקטי ויעיל
    • חשיבות: חיונית (10/10)
      הרעיון העסקי חייב להיות בר ביצוע בשטח המצומצם של קיוסק ולדרוש מורכבות תפעולית מינימלית.
  3. מוצרים/שירותים ייחודיים או טרנדיים
    • חשיבות: גבוהה (9/10)
      הצעת פריטים ייחודיים, אופנתיים או בעלי ביקוש גבוה יכולה להגדיל משמעותית את פוטנציאל המכירות.
  4. משיכה חזותית ומיתוג
    • חשיבות: גבוהה (9/10)
      מצגת ויזואלית אטרקטיבית וייחודית היא חיונית כדי למשוך לקוחות בסביבת קניון תחרותית.
  5. מחזור מהיר וקנייה דחף
    • חשיבות: גבוהה (9/10)
      מוצרים הנותנים מענה לקנייה דחופה או החלטות רכישה מהירות יכולים לתפקד היטב בסביבה של קיוסק בקניון.
  6. סבירות ותמחור תחרותי
    • חשיבות: גבוהה (9/10)
      התמחור צריך להיות תחרותי ומושך לקונים בקניונים מונעי דחף ונוחות.
  7. ניהול מלאי קל
    • חשיבות: גבוהה (9/10)
      לעסק צריך להיות מלאי שניתן לניהול שמתאים לשטח האחסון המצומצם של קיוסק.
  8. גמישות עונתית
    • חשיבות: בינונית (7/10)
      היכולת להסתגל לטרנדים ולחגים עונתיים יכולה למקסם את הזדמנויות המכירה.
  9. מעורבות ושירות לקוחות
    • חשיבות: גבוהה (9/10)
      שירות לקוחות מעולה ומעורבות הם המפתח במרחב אישי ואינטראקטיבי כמו קיוסק.
  10. עמידה בתקנות הקניונים
    • חשיבות: חיונית (10/10)
      הרעיון העסקי חייב לעמוד בתקנות ובמדיניות הספציפיות שנקבעו על ידי הקניון.

50 רעיונות לקיוסק קניונים שכדאי לשקול

אם אתה מעוניין לפתוח או להעביר עסק לקיוסק קניון, הנה 50 רעיונות לקיוסק קניונים.

1. חטיפים

רעיונות לקיוסק קניון - חטיפים וממתקים בוויטרינה

קונים לעתים קרובות רעבים באמצע מסעות הקניות שלהם. ומזונות חטיפים כמו בייגלה, עוגיות ופריטים אחרים שקל לנשיאה יכולים להיות פופולריים.

2. מזון שירות מהיר

אתה יכול גם להציע כמה פריטי מזון משמעותיים יותר כמו המבורגרים, פיצה וכריכים בקיוסקים של שירות מהיר.

3. ממתקים

או שאתה יכול להתמקד בפריטי מזון קטנים וארוזים שלקוחות יכולים לקחת אליהם. סוכריות היא דוגמה מצוינת לכך.

4. קפה

קניון קיוסק רעיונות- בית קפה

קפה פופולרי גם בקרב הקונים והצרכנים בכללותם. אז אתה יכול בקלות להקים קיוסק עם משקאות קפה שהם יכולים לסחוב בזמן שהם עושים קניות.

5. תה

באופן דומה, אתה יכול להציע משקאות תה או אפילו חבילות תה שהם יכולים לקנות ולהכין בבית.

6. מיץ

כדי לפנות לצרכנים מודעים לבריאות, תוכלו להקים בר מיצים ושייקים בקיוסק בקניון.

7. אלקטרוניקה

אתה יכול למכור מגוון רחב של מכשירים אלקטרוניים בקיוסקים של קניונים, כולל טלפונים ניידים, טאבלטים וגששי כושר.

8. תיקוני טלפונים ניידים

או שאתה יכול להציע שירות בקיוסק הקניון שלך, כמו תיקון טלפונים ניידים עם מסכים סדוקים או נזקי מים.

9. אביזרים לטלפון נייד

רעיונות לקיוסק קניון - תיקון טלפונים ניידים

אתה יכול גם להציע אביזרים כמו נרתיקים, מטענים ופריטים קטנים אחרים כדי לפנות לבעלי סמארטפונים וטאבלטים.

10. יצירות אמנות

אם אתה יוצר או מורשה יצירות אמנות, אתה יכול למכור הדפסים ומוצרים אחרים המציגים את האמנות שלך בקיוסק בקניון.

11. פוסטרים

או שאתה יכול למכור פוסטרים לסרטים, קבוצות מוזיקליות או ישויות אחרות הקשורות לבידור.

12. פורטרטים מותאמים אישית

לבעלי נטייה אמנותית, תוכלו אפילו להקים דוכן בו אתם מציעים שירותי דיוקן מותאמים אישית לקונים המחפשים רכישות או מתנות ייחודיות.

13. התאמה אישית של חולצות

או שאתה יכול להתאים אישית חולצות עם שמות, ראשי תיבות או תמונות באמצעות הדפסת מסך או טכניקות דומות.

14. שירות חריטה

ישנם מספר מוצרים נוספים שתוכלו להתאים ללקוחות באמצעות טכניקות חריטה.

15. שירות רקמה

או שאתה יכול להתמחות ברקמה בהתאמה אישית כדי להוסיף נגיעות אישיות למוצרים שונים.

16. שירות איירבראש

Airbrushing היא טכניקה נוספת שבה אתה יכול להשתמש כדי להציע חולצות, תיקים ופריטים אחרים בהתאמה אישית.

17. פריטים בעבודת יד

אם יש לך עסק בעבודת יד, תוכל להקים קיוסק בקניון למכירת מגוון קווי מוצרים שונים.

18. מוצרי ספורט

מוצרי ספורט כמו לבוש אתלטי, ציוד בטיחות וציוד כושר יכולים להיות גם פריטים פופולריים לשיווק לקונים בקניונים.

19. פרחים

רעיונות לקיוסק קניון - עמדת חנות זרימה

חנויות פרחים, תוכלו להקים דוכן קטן בקניון מקומי כדי להגיע למגוון רחב יותר של קונים עם הסידורים שלכם.

20. חנות משכון

אתה יכול אפילו להקים מיני חנות משכון בקיוסק בקניון כדי לסחור בפריטים מלקוחות ולמכור את הפריטים האלה לאחרים.

21. ספרים משומשים

שקול להקים חנות ספרים משומשים קטנה שבה אתה יכול גם לאסוף וגם למכור פריטים, תוך שילוב תוכנית טרייד-אין.

22. בורסת זהב

אתה יכול אפילו להקים בורסת זהב שבה לקוחות יכולים להביא את התכשיטים שלהם ופריטי זהב או כסף אחרים בתמורה למזומן.

23. קוסמטיקה

מוצרי קוסמטיקה הם די קטנים ויכולים למשוך הרבה קונים דחפים, כך שזה יוצר רעיון עסקי מעולה לקיוסק קניון.

24. איפור אומנותי

במידה ואתם מספקים שירותי איפור, תוכלו גם להקים קיוסק קניון בו אתם מספקים את שירותיכם ישירות ללקוחות.

25. שירותי ספא

או שאתה יכול להתמקד בשירותי ספא כמו מניקור, פדיקור, עיסויים או פריטים דומים.

26. מוצרי שיער

תוכל גם לבחור להתמקד במוצרי שיער שלקוחות יכולים לעיין בהם או אפילו לנסות בקיוסק שלך.

27. קעקועים זמניים

רעיונות לקיוסק בקניון - קעקועים זמניים (חינה בהישג יד)

כדי להוסיף כמה שירותים מהנים לקיוסק הקניון שלך, אתה יכול להציע קעקועי חינה או אמנות גוף זמנית ייחודית.

28. פירסינג באוזן

אם יש לכם את הכלים וההכשרה הנכונים, תוכלו גם להקים בקניון עמדת חוטבי אוזניים.

29. תכשיטים

אתה יכול למכור עגילים ופריטי תכשיטים אחרים שיצרת בעצמך או לרכוש אותם מיצרנים אחרים.

30. תיקון תכשיטים ושעונים

הקניון יכול להיות גם מקום מצוין עבורכם לספק שירותי תיקון שעונים ותכשיטים בזמן שלקוחות עושים קניות.

31. משקפי שמש

עוד פריט קטן שדי פופולרי בקרב קונים דחפים, שקול להקים דוכן למכירת משקפי שמש.

32. כובעים

כובעים הם גם פריטים פופולריים שתוכלו למכור בקלות בקיוסק בקניון.

33. נעליים

או שאתה יכול ללכת קצת יותר לעומק עם קו המוצרים שלך ולהציע סגנון מסוים של נעליים.

34. צחצוח נעליים

אתה יכול אפילו להציע שירותים הקשורים לנעליים על ידי הקמת דוכן צחצוח נעליים בקניון.

35. בגדי וינטג'

חנויות בגדים הן מתקני קניונים פופולריים. כדי להתבלט, הקימו קיוסק שמתמקד בבגדי וינטג'.

36. מוצרי עור

אתה יכול אפילו להקים קיוסק שמתמחה בהצעת מוצרי עור כמו תיקים וחגורות.

37. מוצרי תינוקות

כדי לפנות לקונים משפחתיים, פתחו קיוסק שמציע מוצרי תינוקות כמו עגלות, מנשאים ופריטים דומים.

38. צעצועים

או שאתה יכול להציע מגוון של צעצועים ומשחקים שונים לילדים בקיוסק הקניון שלך.

39. פעילויות לילדים

להורים שעושים קניות עם ילדים וזקוקים לדרך לשמח אותם, תוכל להציע פעילויות כמו משחקים ונוף.

40. ויטמינים

פניה לקונים בריאים על ידי הקמת דוכן המציע ויטמינים, תוספי מזון ומוצרים דומים.

41. שירותי שיפוץ בית

אם אתה מציע מוצרים או שירותים לשיפור הבית, אתה יכול להקים קיוסק בקניון שבו אתה מדבר עם לקוחות ולהראות להם דוגמאות מהעבודות שלך כדי לגרום להם להירשם או לרכוש שירות למועד מאוחר יותר.

42. מזל"טים

רעיונות לקיוסק קניונים - מזל

אם אתה רוצה להקים עסק טרנדי או הייטק, פתח קיוסק שבו אתה מוכר רחפנים לצרכנים. אתה יכול אפילו להשוויץ איך הם עובדים ממש בקניון.

43. הדפסת תלת מימד

הדפסת תלת מימד היא דרך קלה לייצור מוצרים שונים. אתה יכול להקים עמדת הדפסה תלת מימדית שבה לקוחות יכולים לשלם על הדפסת פריטי תלת מימד משלהם.

44. אוזניות מציאות מדומה

הקניון יכול להיות גם מקום מצוין עבור לקוחות להתנסות במוצרים חדשים שלא השתמשו בהם בעבר. אוזניות מציאות מדומה יכולות להיות דוגמה מצוינת למוצר שעשוי למשוך יותר לקוחות לאחר שניסו אותו בפועל.

45. משחקי וידאו

באופן דומה, אתה יכול להקים קיוסק שבו לקוחות יכולים לדגום ולקנות משחקי וידאו שונים.

46. ​​פריטים לחיות מחמד

בעלי חיות מחמד ידועים בכך שהם קונים הרבה מוצרים שונים עבור חבריהם הפרוותיים. אתה יכול להציע כל דבר, החל מפינוקי כלבים בעלי מלאכה ועד תחפושות ליל כל הקדושים לחתולים.

47. בלונים

בלונים ואמנות בלונים יכולים לעשות רכישות מהנות עבור קונים בקניונים.

48. ציור פנים

אתה יכול אפילו להציע שירותי צביעת פנים כדי להפוך את חווית הקנייה לקצת יותר מהנה לילדים ולמשפחות.

49. קריקטורות

בהתאם לגודל ולתנועת הרגל של הקניון שלך, אולי אפילו תוכל להקים דוכן שבו אתה מצייר קריקטורות לקונים.

50. סלסלות שי

אתה יכול גם להציע סלסלות מתנה מותאמות אישית לקונים או לאפשר להם לבצע הזמנות שתוכל לשלוח לאחרים כמתנות.

מה נמכר הכי טוב בקיוסק קניון?

בעוד שקיוסקים בקניונים היו קשורים בעבר בעיקר לשווקים סבירים יותר, כעת הם זכו לבולטות גם בשווקי פרימיום. הצלחה בקיוסק בקניון אינה מובטחת על ידי מכירת מוצר כלשהו. לכן, חשוב לדעת לאילו פריטים יש את המשיכה הגדולה ביותר. אז, אילו פריטים הם הנמכרים ביותר? להלן על פי מומחי קיוסק הקניונים ב-Palmer Retail Solutions.

  • גאדג'טים טכניים: טלפונים סלולריים, האביזרים שלהם, טאבלטים ומעקבי כושר
  • הַלבָּשָׁה: כמו חולצות וסוודרים
  • מאכלים: כולל בייגלה, שוקולדים, פופקורן וסופגניות
  • יסודות היופי: מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה, מגהצים שטוחים ומגהצים מסתלסלים.
  • אביזרי אופנה: ארנקים, צעיפים, שעונים ותכשיטים
  • מוצרי חזון: כמו משקפי שמש
  • מתנות מיוחדות: פריטים מותאמים אישית, מוצרים בעבודת יד, מוצרים לחיות מחמד ויצירות אמנות.

מה השלב הבא? שקול לתכנן אסטרטגיה לקיוסק בקניון. אתה הולך לכיוון מבטיח!

קריאה קשורה: 51 רעיונות עסקיים לשנת 2020

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button