יצירת קו טיפוח זה דבר אחד, אבל שיווק הוא דבר אחר. למד כיצד לכתוב תיאורי מוצרים קטלניים וכיצד לשווק טיפוח עור ביעילות באמצעות מדיה חברתית, משפיענים ואסטרטגיות SEO.
מאת לורן סטרפגייל
23 בספטמבר 2024
אם אתה מוכר קרמים, סרומים, סבונים או מוצרי טיפוח אחרים לעור ולשיער באינטרנט, יצירת אסטרטגיית שיווק ומותג קטלנית לטיפוח העור היא אחת הדרכים עם ההשפעה הגבוהה ביותר שבה תוכל להגדיל את המכירות ולהוציא את המוצרים שלך בחוץ.
תכניות שיווק מוצלחות יכולות לכלול קמפיינים במדיה חברתית, עבודה עם משפיענים ויצירת תוכן — ונגיע לזה! — אבל זה מתחיל ביסודות החברה שלך. זה אומר המותג שלך, תיאורי המוצרים שלך וכיצד אתה מבדיל את עצמך מהמתחרים.
הכרת הקול הייחודי של העסק שלך ולמי אתה מוכר הם הצעדים הראשונים להבין איך לשווק את המותג שלך. כל מותג טיפוח שונה באופן שבו הוא בוחר את קהל היעד שלו, המראה שלו ומבחר המוצרים שלו.
עם זאת, ישנן תכונות משותפות בין חברות טיפוח העור, וכדאי לבחון את קווי הדמיון המשמעותיים ביותר, כמו: איך צריך להיראות דף מוצר? אילו פרטים הלקוחות רוצים להדגיש? איך לקוחות מגלים את המוצר האהוב הבא עליהם?
בסקירה כללית זו, נצלול לתוך אסטרטגיית שיווק לטיפוח העור, רעיונות לקידום טיפוח העור, פרסום לטיפוח העור ועוד.
למידע נוסף: כיצד להתחיל קו טיפוח עור משלך (מאפס)
כיצד לשווק מוצרי טיפוח לעור באינטרנט
הבן את מותג טיפוח העור שלך, את המתחרים שלך ואת שוק היעד שלך
כתוב תיאורי מוצר טיפוח עור קטלניים
נצל את היתרון של שיווק במדיה חברתית
עבודה עם משפיענים לטיפול בעור
השקיעו בשיווק תוכן
שימו לב לקידום אתרים לטיפול בעור
צלול לשיווק ב-SMS
אפילו עסקים עם מוצר מדהים יכולים להיאבק בביצוע מכירות אם האסטרטגיה השיווקית שלהם לא מתאימה.
להלן סוגי השיווק השונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להשיג גלגלי עיניים על מוצרי טיפוח העור שלך.
1. הבן את מותג טיפוח העור שלך, את המתחרים שלך ואת שוק היעד שלך
ההחלטה מה בדיוק המותג שלך ומי הולך לרכוש אותו היא שלב ראשון בתוכנית השיווק שלך. אתה לא יכול להגיד ללקוחות פוטנציאליים למה לצפות מקו טיפוח העור שלך עד שתקבע בדיוק מה אתה מוכר ומדוע.
הגדר את מותג טיפוח העור שלך
המותג שלך הוא לא רק הלוגו ושם העסק שלך. זה כולל את הדברים האלה, אבל זה גם מגדיר את הצעת הערך שלך. זה אומר להבין מה אתה יכול להציע כהטבה ללקוחות כשהם משתמשים במוצר שלך. הצעת הערך שלך צריכה להיות ספציפית, להבדיל אותך מהמתחרים, ולהגיד לקונים איזו בעיה, או "נקודת כאב", אתה יכול לפתור עבורם.
כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך:
מה המוצרים שלך יכולים לעשות שאחרים לא יכולים? האם הם קלים יותר לשימוש או יעילים יותר מהמתחרים שלך?
איזו בעיה עורית, היגיינית או קוסמטית המוצרים שלך יכולים לתקן או לשפר?
מה מייחד את קו טיפוח העור שלך? האם אתה משתמש בחומרים מיוחדים או טבעיים? האם יש לך מחויבות לשיטות ידידותיות לסביבה?
אתה צריך לדייק. הפיכת המותג שלך ל"טיפוח העור הטוב בעולם!" מעורפל, מפואר מדי, ולמעשה לא מספר ללקוחות שום דבר על המוצרים שלך.
אבל משהו כמו, "טיפוח עור נקי עשוי מהמרכיבים הטובים ביותר" אומר לאנשים שיש לך מחויבות להשתמש במרכיבים איכותיים וטבעיים ושתהיה שקוף לגבי מה שיש במוצרים שלך.
קחו למשל את גלוסייר. המותג מתייג את עצמו כ"עיקרי היופי החדשים" ו"מוצרי טיפוח ויופי בהשראת החיים האמיתיים". זה אומר ללקוחות לצפות למשהו קל לשימוש, ושהמותג מציע אוסף של יסודות לטיפוח העור כמו ניקוי וקרם לחות.
The Ordinary ממתג את עצמו כ"ניסוחים קליניים עם יושרה", מה שאומר לנו לצפות למוצרים שנבדקו היטב עם תוצאות מוכחות שגורמים לך לדמיין מישהו במעיל מעבדה. הוא נושא את המיתוג הזה עד לאריזה שלו, שמציגה מראה נקי המדגיש את החומרים הפעילים בכל מוצר.
נסה לחפש מותגי טיפוח גדולים שונים כדי לראות איך הסיסמאות והעיצובים שלהם מתחברים זה לזה.
📚משאב: איך לבנות מותג
הכירו את שוק טיפוח העור
הפריט הבא ברשימת התיוג שלך הוא להחליט מי הלקוחות שלך ומה המתחרים שלך זומם. זה המפתח לתחילת כל קמפיין שיווקי, מכיוון שאינך רוצה לבזבז זמן יקר ודולרים בניסיון למכור לאנשים שאפילו לא מתעניינים בטיפוח העור.
הכרת קהל הליבה שלך תעזור לך בהמשך הדרך ככל שתוסיף מוצרים נוספים, מכיוון שאתה כבר יודע מה הלקוחות שלך רוצים לראות.
קחו רגע לשאול את עצמכם:
מה הגיל, המגדר, האתניות ורמת ההכנסה של הלקוחות שלך?
מהם תחומי העניין והתחביבים שלהם?
איפה הם חיים?
באילו פלטפורמות מדיה חברתית הם משתמשים הכי הרבה?
מה הם רוצים ממוצרי הטיפוח שהם משתמשים בהם?
באילו מוצרים הם משתמשים כרגע?
מה יניע אותם לנסות מוצר חדש?
אתה יכול להעמיק על ידי ניתוח מסד הנתונים של לקוחות קיים משלך, סקר הלקוחות שלך עם כלי כמו SurveyMonkey, או על ידי חיפוש נתוני תעשייה של צד שלישי.
כדי לקבל מושג על השוק של מתחרים, עיין באתרי האינטרנט, בפרסומות ובפוסטים שלהם במדיה החברתית כדי לראות כיצד הם מוכרים. איך נראים הדגמים? באילו סביבות הם מציבים את המוצרים שלהם? האם הם משדרים תחושה של יוקרה, או משהו משתלם יותר?
📚משאב: איך להגיע לקהל היעד שלך
2. כתוב תיאורי מוצר טיפוח עור קטלניים
מרכיב מרכזי בשיווק אפקטיבי הוא היכולת שלך להבין ולהתמודד עם ההתנגדויות העיקריות של הלקוחות שלך – כמו כל סיבה שתגרום להם להסס להשלים רכישה. לא יספיקו להצמיד תמונת מוצר וכפתור קנה עכשיו בצבעים עזים, במיוחד אם אתם מוכרים מוצר יוקרתי לטיפוח העור.
לפחדים של הלקוחות יש תפקיד מכריע בשאלה אם הם בוחרים לקנות או לא. עבור רוב סוגי מוצרי טיפוח העור, הפחד הגדול ביותר של אנשים הוא "האם זה יעבוד?" אנשים רוצים הוכחה, אבל הם בבתים שלהם, יושבים מול המסך שלהם, לא מסוגלים לנסות את המוצר. איך אתה יכול להפיג את הפחד הזה ולספק ראיות קונקרטיות שהם צריכים להוסיף לעגלה?
כתיבת תיאורי מוצרים מפורטים המתייחסים לכל התנגדות פוטנציאלית שיש ללקוחות תעניק להם ביטחון לקנות.
מה התוצאה עבור מוצרי טיפוח העור שלך?
אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים תוצאות. לקוחות מחפשים פתרונות שיכולים לעזור להם – המוצרים שלך הם במקרה כלי שהם משתמשים בהם כדי להגיע לשם.
לדוגמה, ההתעניינות של הלקוחות בטיפולי אקנה קשורה מעט להתלהבות מהמלאי בארון התרופות שלהם במוצר אחר. הם קונים את המוצרים האלה כי הם רוצים לטפל באקנה שלהם ולהעלים אותם.
חברות חושבות באופן טבעי על המוצרים שלהן כאוסף של תכונות. תכונות חשובות, אבל כדי להצליח באמת, מוכרי טיפוח העור צריכים להתחיל לחשוב מה הלקוחות שלהם רוצים בסופו של דבר ומה הם מנסים להשיג באמצעות המוצרים שלהם.
קח את תיאור המוצר הזה עבור מסיכת סדינים לילית אנטי אייג'ינג מבית אסתי לאודר.
שום דבר בעותק הזה לא אומר ללקוח מה המסכה תעשה. זה מבטיח "לחות צעירה", אבל האם זה אומר שזה רק קרם לחות או שהוא נותן מענה לקמטים עדינים? האם "עוזר לנעול לחות" אומר שהוא מחליף קרם לילה? מילים כמו "טרי יותר" או "מחודש" נשמעות נחמדות, אך מעורפלות.
מצד שני, טיפול כתמי אקנה זה מבית Origins ברור יותר מה המוצר עושה.
התיאור אומר לקונה שהמוצר עובד על ידי ביטול שמן ותיקון שינוי צבע – בדיוק מה שמישהו עם אקנה עשוי לחפש.
לחלופין, תראו את קרם העיניים הזה מבית Dr.Jart+.
התיאור מציין בבירור את התוצאה: עור לח והבהרת עיגולים כהים.
התיאורים שלך לא צריכים להיות ארוכים, מורכבים או פיוטיים – פשוט אמור ללקוח בדיוק למה לצפות.
כדי להבהיר עוד יותר את הציפיות, כלול הוראות כיצד להשתמש במוצר לצד התיאור.
מרכיבי מוצר טיפוח העור
היכולת לראות את הרשימה המלאה של מרכיבי המוצר הופכת יותר ויותר לעדיפות עבור הצרכנים. חברות טיפוח העור צריכות להסתגל לביקוש החדש והגדל הזה.
לעתים קרובות, חברות טיפוח העור מספקות רשימה חלקית של מרכיבים, אך בוחרות שלא לחשוף את השאר. ייתכן שזו לא הבחירה הטובה ביותר. פירוט כל המרכיבים הוא דרך טובה לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים: אתה מראה שאין לך מה להסתיר ושאתה עומד מאחורי הניסוחים שבחרת.
תראה את שמן הפנים הזה שנמכר על ידי Net-A-Porter, למשל. הוא מפרט כל מרכיב ומשתמש בסוגריים כדי להסביר מהן כמה מהמילים המבלבלות יותר. ראוי לציין שאתה גם לא צריך לפנות לקידום מוגזם. די רק לרשום מרכיבים בלשונית או בסעיף נפרד כדי לזכות באמון.
אִם שימוש במרכיבים טבעיים הוא חלק מזהות המותג שלך, זו דרך מצוינת לתקשר זאת. אבל אם זה לא הסגנון שלך, זה גם בסדר. מוצרים שיש להם מרכיבים שאינם 100% טבעיים, כמו חומרים משמרים, לא בהכרח נמכרים פחות מהחלופות הטבעיות המלאות שלהם – הם פשוט מושכים פלחים שונים של לקוחות. שוב, שקיפות היא מה שקובע כאן.
אתה יכול גם להדגיש אילו מרכיבים אתה לא כולל. באתר של Sephora, למשל, יש קטע 'הסברים למרכיבים' בתיאורי המוצרים.
סעיף זה מציין אם מוצר מכיל או אינו כולל מרכיבים שנויים במחלוקת, כמו פתלטים (בשימוש בפלסטיק), פרבנים (חומר משמר) וסולפטים (נמצאים לעתים קרובות בפריטים לטיפול בשיער). זהו מידע שימושי לכל מי שמחפש מוצרים הנמנעים ממרכיבים אלה.
לחנות יש גם כינוי Clean at Sephora למוצרים ללא רשימת מרכיבים שנויים במחלוקת.
אתה יכול גם להדגיש אם המוצרים שלך טבעוניים או נטולי אכזריות.
ספק הוכחות וסקירות עבור מוצרי טיפוח העור שלך
אין דרך טובה יותר להראות שהמוצרים שלך עובדים מאשר עם תוצאות של לקוחות בפועל. אם המוצרים שלך נבדקו על ידי רופא עור, ציין זאת בדפי המוצרים שלך, ואולי אפילו הוסף תג או גרפיקה כדי להראות את זה אפילו יותר.
אסתי לאודר, למשל, כוללת עותק ייעודי בתיאור המוצר המדגיש את היתרונות החיוביים של נשים מכל העדות.
למרות שגודל המדגם נמוך – ושימו לב שהמותג שקוף לגביו – זה עדיין מספק ביטחון ללקוחות.
דרך קלה לקבל משוב מסוג זה היא לאפשר ללקוחות להשאיר ביקורות, שהוכחו כמסייעות לשכנע קונים לבצע רכישה.
זה מובן אם אתה מודאג לגבי ביקורות שליליות, אבל אפילו ביקורות פחות זוהרות יוצרות אמון, כי הן מראות שאתה לא עורך או מסתיר ביקורת.
Sephora משתמשת בכך לטובתה בכך שהיא מאפשרת לכל מי שיש לו חשבון להשאיר ביקורת.
לא רק שהלקוחות מדרגים את המוצרים וכותבים את מחשבותיהם, הם גם יכולים לכלול תמונות של האופן שבו המוצר השפיע על העור או השיער שלהם. בנוסף, כל משתמש יכול לחלוק את סוג העור והשיער שלו כך שלקוחות יוכלו להרגיש בטוחים יותר שהביקורת חלה גם עליהם.
אתה יכול גם למיין מוצרים לפי מה שדורג הכי גבוה. חבר את הכל יחד, ולקוחות Sephora עושים שיווק לבד.
3. נצלו את השיווק ברשתות חברתיות
שיווק במדיה חברתית למותג טיפוח העור שלך יכול להיות דרך מצוינת לייצר מכירות, לבנות מודעות למותג, למצוא משפיענים לעבוד איתם ולבנות קהל לקוחות נאמן. והכי חשוב, הכל בחינם לשימוש, אלא אם כן אתה מתעמק בפרסום בתשלום לטיפוח העור.
אבל התחלת העבודה עם אסטרטגיית מדיה חברתית יכולה להיות מרתיעה. ישנן פלטפורמות רבות שמתחרות על גלגלי עיניים ויכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. אז, שלב ראשון הוא לא להציף את עצמך.
חלק מהפלטפורמות שתוכלו לנסות כוללות:
פייסבוק
TikTok
אינסטגרם
X (לשעבר טוויטר)
סנאפצ'ט
ישנם אתרי נישה נוספים, כמו קהילות Tumblr ו-Reddit, אך האפשרויות לעיל הן האפשרויות הפופולריות ביותר עם הקהלים הגדולים ביותר והן המקומות הטובים ביותר להתחיל.
לכל פלטפורמה יש סגנון תוכן משלה, חשבונות שנוצרו במיוחד עבור עסקים ואפשרויות פרסום מובנות בשירות עצמי. קהל ה-TikTok, למשל, באמת מעריך אותנטיות וראיית פנים מוכרות. אתה יכול להיות ממש ספציפי ומפורט כשאתה בוחר קהלים מותאמים אישית של פייסבוק למיקוד. בעוד ש-Snapchat ו-TikTok מבוססות וידאו לחלוטין, פייסבוק, X ואינסטגרם מאפשרות לך לערבב גם סרטונים וגם תמונות סטילס.
עם כל כך הרבה פלטפורמות בהישג ידך, חשוב לא למתוח את עצמך רזה מדי. הניסיון להשתלט על כל פלטפורמה בבת אחת הוא מתכון לשחיקה ותוכן חצי לב שלא יניע את המעורבות שאתה מחפש. עדיף להיות מאוד יעיל על פלטפורמה אחת או שתיים מאשר להתאמץ כדי לנסות לעמוד בקצב של כולן, במיוחד אם יש לך צוות קטן או שאתה עובד סולו.
אז כדי להתחיל, זהה פלטפורמה אחת או שתיים שאתה רוצה להיות בה נוכחות ותראה מה המתחרים עושים וכיצד הם משתמשים בפלטפורמות שונות בדרכים שונות.
עבור כל פלטפורמה, החליטו:
מה אתה מקווה להוציא מהפלטפורמה (יותר מכירות או מודעות למותג, למשל)
מי קהל היעד שלך
מה המטרות שלך (מספר מסוים של עוקבים או אינטראקציות פוסטים בתוך שישה חודשים, למשל)
איזה סוג של תוכן תיצור במסגרת המיומנויות שלך
הגדרת הכוונות הללו תשמור אותך על המסלול ותעזור לך להחליט מאוחר יותר אם האסטרטגיה שלך עובדת או אם יש לבצע שינויים.
לגבי מה לפרסם בפועל, בואו נסתכל על כמה דוגמאות.
הראה כיצד המוצרים שלך עובדים
Purl Beauty משכה 1.1 מיליון עוקבים ב-TikTok עם החשבון שלה @Facialmasklab. היא משתמשת בחשבון זה כדי לשווק את מכונת המסכות שלה, המאפשרת למשתמשים להכין מסכות פנים משלהם בבית. בסרטונים הפופולריים שלו, הוא מראה כיצד להכין מסכות באמצעות מגוון רחב של מרכיבים, כמו זה באמצעות תה ירוק מאצ'ה. הסרטונים נותנים השראה לשימוש במכונה ומשביעים לצפייה.
עניין את קהל ה-TikTok שלך על ידי ביצוע משהו דומה, כמו להראות להם כיצד למרוח חומר ניקוי, להשתמש ברולר לפנים או להשתמש במסיר איפור כדי להוריד מראה גלאם מלא.
בכל יום נתון ברשתות החברתיות, יש איזושהי הזדמנות לציין. עבור #NationalCoffeeDay, Lush שיתפה תמונות וקישור למסכת Cup O' Coffee שלה ב-X.
זוהי דרך מהנה לשלב חשיש טרנדי בשיווק שלך ולצבור תאוצה. יש לך סבון בצורת סופגנייה? יום הסופגניות הלאומי הוא ביוני. האם אתה משתמש במוצרים טבעיים? יום היופי הלאומי הנקי הוא ביולי. בדוק באתר זה לימים לאומיים נוספים לתכנון.
שתף תוכן שנוצר על ידי משתמשים ומשפיע
אם הלקוחות שלך ימצאו אותך במדיה החברתית, אתה עלול למצוא את עצמך מתויג על ידי אנשים שמפרסמים על המוצרים שלך לבד. זה יכול להיות מאוד מאשר ומרגש לראות. כאשר זה קורה באינסטגרם, למשל, אתה יכול בקלות לפרסם משהו מחדש ב-Stories שלך.
אחרת, הנימוס הטוב ביותר הוא לפנות ולבקש רשות לפרסם מחדש, תמיד לתת קרדיט ללקוח. אתה יכול אפילו לעודד פוסטים של לקוחות על ידי הצעת קודי הנחה לאנשים שעושים זאת. דרך נוספת להפעיל את התוכן הזה היא על ידי התקשרות עם משפיענים או שליחת מוצרים בחינם.
הבונוס של פוסטים של משפיענים מבוססים הוא שהם מלוטשים ומקצועיים.
צור סקרים או הסברים
אם אתה מתלבט מה לפרסם, לפעמים רק פרסום שאלה יכול לעבוד. לפלטפורמות רבות יש אפשרויות סקר מובנות או שאתה יכול פשוט לגרום לאנשים לענות בתגובות. זה מעודד מעורבות על ידי עידוד אנשים ליצור אינטראקציה עם הפוסטים שלך.
לדוגמה, Neutrogena פרסמה סרטון TikTok עם שאלת היום: "איזה מוצר אתה מביא למדבר?" זוהי דרך מהנה לעסוק בקהילה שלהם ולהדגיש כמה מהפריטים האהובים על העוקבים שלהם.
📚משאב: מעבר ללייקים ומעקבים: כיצד ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית שמוכרת
4. עבודה עם משפיענים לטיפול בעור
נתחיל עם מקרה בוחן: CeraVe. כיום בבעלות לוריאל, CeraVe הוא קו טיפוח לעור המטפל באקנה וקיים מאז 2005. המיתוג שלו נוטה להיות קליני – מראה פשוט שמדגיש שהפורמולות פותחו עם רופאי עור.
בשנת 2020, ל-CeraVe היה רגע ויראלי כאשר יוצר ה-TikTok Hyram Yarbro, הידוע יותר בשם @hyram, היטיב את המותג בסבב של אפשרויות טיפוח העור של בית מרקחת. יארברו אולי לא רופא עור, אבל הוא בנה קהל נאמן של כמעט שישה מיליון אנשים שסומכים על עצותיו לטיפול בעור.
המלצתו הפיחה חיים חדשים במותג, ויצרה סיקור בווג , וב-BuzzFeed ו-CNN . לוריאל אז, באופן חכם, חתמה את יארו להיות משפיעה בתשלום, ויצרה תוכן וידאו המקדם את המותג.
אולי אין לך את תקציב השיווק של לוריאל או את המזל הטוב ביותר להיבחר על ידי מישהו שכבר יש לו מיליוני עוקבים, אבל זה כן מראה את הכוח שיש למשפיענים ליצור באזז ואפילו למשוך תשומת לב תקשורתית.
משפיעים בדרך כלל מסווגים לפי מספר העוקבים שיש להם. הנה מדריך כללי.
ננו-משפיענים: 1,000 עד 10,000 עוקבים
מיקרו-משפיענים: 10,000 עד 100,000 עוקבים
משפיענים ברמה בינונית: 100,000 עד 500,000 עוקבים
משפיעני מאקרו: 500,000 עד מיליון עוקבים
מגה משפיעים: מיליון עוקבים ומעלה
מספר העוקבים תואם את כמות התשלום שמשפיע יכול לקבל עבור קבלת חסות. למשפיענים גדולים יש אולי את הקהל הגדול ביותר, אבל עסקה איתם יכולה להיקלע לשש ספרות ואולי תצטרך לעבור דרך סוכן או מנהל. עסקאות אלו יהיו מסובכות יותר אך עם טווח ההגעה הרחב ביותר.
מצד שני, משפיענים קטנים יותר גובים פחות כסף וכנראה שתוכל ליצור איתם קשר רק על ידי שליחת הודעה ישירה או אימייל. הנתונים מראים גם שלננו-משפיענים יש שיעורי מעורבות גבוהים יותר מחשבונות גדולים יותר – 18% לפוסט בהשוואה ל-4% למגה-משפיענים, לפי Grin.
בחירת משפיענים לעבוד איתם תצריך שיעורי בית. נסה לחפש האשטאגים הקשורים לטיפול בעור בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית – TikTok, Instagram ו- Snapchat, למשל – ולזהות אנשים עם השפעה במרחב הזה.
ברגע שתמצא אנשים שמעניינים אותך, צור קשר כדי לברר לגבי תעריפים ולקבוע עם מי אתה רוצה לעבוד. זכור, אתה מציע להם הצעות, אז ספר להם מדוע אתה חושב שהמותג שלך מתאים להם.
כאשר מבצעים עסקת שיווק משפיענים, חשוב לפרוס ציפיות – האם אתה משלם על פוסט פיד בודד? סיפור רב חלקים? סדרת סרטונים? ברור מה צפוי והכנסת זה בחוזה ישמור על דברים חלקים עבור כל המעורבים.
לטיפוח העור, תוכלו לבקש מהמשפיען להשתמש במוצר בסרטון, או לפרסם עדכונים שוטפים כיצד המוצר עובד עבורו.
אתה יכול גם לנסות את מזלך פשוט לשלוח מוצרים בחינם למשפיענים. בתעשייה, משפיענים מתייחסים למתנות הללו כאל יחסי ציבור, וכאשר יוצאת ליין יופי או טיפוח עור גדול, יש הייפ סביב מי יקבל את הפריטים הנחשקים.
אבל, זה יכול להיות הימור. משפיענים רבים עם קהל עוקבים הגון לא יספקו פוסטים חיוביים רק בתמורה למוצרים בחינם. וגם אם הם כן מפרסמים, ללא הסדר וחוזה בתשלום אתה לא יכול להבטיח שמה שהם מפרסמים יהיה חיובי, או שהם בכלל יפרסמו.
📚משאבים
המדריך המלא לשיווק משפיענים בשנת 2024
30+ סטטיסטיקות שיווק משפיענים שכדאי לדעת (2024)
5. השקיעו בשיווק באמצעות תוכן
יצירת תוכן לצד המוצרים שלך יכולה להיות דרך חכמה גם להניע תנועה וגם לבנות אמון. יותר ממחצית מהמשווקים כוללים שיווק תוכן בתמהיל, וזו דרך מוצקה להניע מעורבות ותנועה לקידום אתרים ולבנות את המותג שלך. יש אפילו אנשים שהצליחו להפוך בלוג לעסק מלא.
אם אתה מנהל עסק לטיפול בעור, כנראה שאתה עמוס במידע שימושי שהלקוחות שלך ישמחו לדעת. בלוג על זה הוא דרך טבעית לשתף את המידע הזה.
בתור מקרה בוחן, תסתכל על Dermstore. הקמעונאי המקוון, שמוכר כל מה שקשור לטיפוח העור והשיער, מנהל בלוג שעונה על שאלות נפוצות שסביר להניח שהלקוחות שלו כבר מקלידים בגוגל, כמו "איך להעניק לחות לשיער יבש", "מה פפטידים עושים לעור" ו" איך למצוא את סוג העור שלך." מענה על שאלות כאלה בבלוג שלו היא דרך חכמה לגרום ל-Dermstore להופיע בתוצאות החיפוש, ולגרום לצפיות למוצרים שלה בתורו.
באמצעות מיומנויות קידום אתרים (עוד על כך בהמשך), אתה יכול לחשוב על שאלות שעשויות להיות ללקוחות שלך ולטפל בהן בפוסטים שלך בבלוג. זכור שאנשים מחפשים מידע שימושי, לא רק תקע למוצרים, אז השתמש במומחיות שלך כדי לעזור להם. שחק גם לפי נקודות החוזק שלך. אם המוצרים שלך מדגישים מרכיבים מסוימים, אתה יכול לכתוב על מה בדיוק המרכיבים האלה עושים וכיצד הם תומכים בבריאות העור או השיער. אולי יש לך טיפים וטריקים מעולים איך לבנות שגרת טיפוח העור. תחשוב על כל החששות שאתה מנסה להתמודד עם המוצרים שלך ואיך אתה יכול להפוך את זה לתוכן שהלקוחות שלך יכולים להשתמש בהם.
📚משאבים
15 דוגמאות לבלוג כדי לעורר השראה בבלוג המוצלח שלך
איך בלוג הפך לחנות פיזית תוך שנתיים
איך לפתוח בלוג אתה יכול לצמוח לעסק
6. שימו לב לקידום אתרים לטיפול בעור
הנחת היסוד של שיווק SEO היא לוודא שכאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצרי טיפוח או מידע, הם יכולים למצוא בקלות את האתר שלך.
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא גם אומנות וגם מיומנות שחלק מהאנשים מקדישים לה את כל הקריירה שלהם, אבל אתה לא צריך להיות גאון SEO כדי להתחיל.
הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא אילו מונחי חיפוש לדעתך יביאו לקוחות לאתר שלך. אם אתה מתחיל להקליד "טיפוח העור" בסרגל החיפוש של גוגל, אתה כבר יכול לראות מה הם כמה מונחי חיפוש פופולריים.
אתה יכול גם להשתמש בכלים מתוחכמים יותר, כמו סייר מילות המפתח של Moz או Ahrefs, כדי לאתר מונחי חיפוש לאופטימיזציה עבורם.
קרא את רשימת הבדיקה הזו לקידום אתרים כדי לראות כיצד תוכל להפוך את האתר שלך לקל למצוא במנועי חיפוש.
📚משאבים
מהו שיווק SEO? הגדרה, חשיבות וסוגים
30 כלי קידום אתרים בחינם: הגבר את מאמצי האופטימיזציה שלך
7. צלול לשיווק ב-SMS
SMS קיצור של שירות הודעות קצרות, אבל כולנו מכירים את זה טוב יותר פשוט כהודעות טקסט. עם כל כך הרבה תיבות הדואר הנכנס של אנשים מלאות במיילים פרסומיים, שיווק ב-SMS הוא דרך מצוינת לחתוך את הרעש ולקבל את המסר שלך ישירות לטלפונים של הלקוח שלך.
Bushbalm, מותג טיפוח העור, השתמש בהצלחה בשיווק SMS כדי לעשות זאת. באמצעות כלי Shopify, Bushbalm תפס מספרי טלפון, בהסכמת כל לקוח, במהלך התשלום.
אתה יכול להשתמש בשיטת שיווק זו כדי לקדם מוצרים, להכריז על מכירות והנחות ולבנות נאמנות לקוחות. לפי Sender, שיעורי הפתיחה של שיווק ב-SMS מגיעים ל-99%, ו-90% מההודעות נפתחות תוך שלוש דקות.
היתרון כאן הוא שבגלל שזהו סגנון שיווק של בחירה, האנשים שנרשמים להודעות טקסט באמת רוצים לשמוע ממך. אתה יכול ליצור רשימת אנשי קשר קטנה יותר מאשר עם דוא"ל, אבל זו גם רשימה של הלקוחות הנאמנים ביותר שלך.
החיסרון הוא ששיווק ב-SMS יכול להיות יקר. שימוש בתוכנת SMS יכול לעלות $0.50 עד $1.75 להודעה, אבל זה יכול להשתלם. Bushbalm רואה החזר של $1.30 לכל SMS שנשלח.
יש גם חוקיות שצריך לקחת בחשבון. שיווק ב-SMS חייב לעמוד בחוק הגנת צרכן טלפוני (TCPA), אבל החדשות הטובות הן שיישומי שיווק ל-SMS של Shopify כבר תואמים ל-TCPA.
כמה אפליקציות שכדאי לנסות כוללות:
לאחר כתב
קַשׁוּב
ManyChat
📚משאב: מדריך שיווק ב-SMS: טיפים, דוגמאות וכלים
מרעיונות לעשייה
כעת אתה אמור להיות מצויד היטב ליישם את התוכנית השיווקית לטיפוח העור שלך. למדת כיצד לגרום לתיאורי המוצרים שלך לשיר וכיצד להביא יותר גלגלי עין לאתר שלך. אבל אל תפסיק שם! המשיכו לחקור מה מותגי טיפוח אחרים זוממים והמשיכו להתנסות.
קרא עוד
איך להקים מותג איפור ולמכור באינטרנט – המדריך האולטימטיבי
130+ מוצרי Dropshipping למכירה ברווח
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
מה למכור ב-Shopify: 12 הדברים המובילים למכור (2024)
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
כיצד לתמחר את המוצרים שלך ב-3 שלבים פשוטים
ניתן לבנות פלחי לקוחות כדי להגדיל את ההכנסה
יסודות מחקר מילות מפתח- כיצד למצוא את מונחי החיפוש שהלקוחות שלך משתמשים בהם
שאלות נפוצות בנושא שיווק טיפוח עור
איך אני מפרסם את מוצרי טיפוח העור שלי?
ישנן אפשרויות רבות לפרסום מוצרי טיפוח העור שלך. אתה יכול לשווק את המוצרים שלך במדיה חברתית, עם מיקוד SEO, עם SMS, באמצעות משפיענים, או עם שיווק באמצעות תוכן. אתה יכול לנסות פרסום ברשתות חברתיות, כמו בפייסבוק או באינסטגרם, או לרכוש מודעות בגוגל.
האם עסק לטיפוח העור רווחי?
זה יכול להיות! ישנן דוגמאות רבות לעסקים מצליחים בתחום טיפוח העור ותוכנית שיווקית מוצקה יכולה לעזור לך להפוך לאחד מהם.
מהו שוק היעד של מוצרי טיפוח העור?
שוק היעד של מוצרי טיפוח העור שלך ישתנה בהתאם למה שאתה מוכר. מותגים מסוימים מכוונים למבוגרים עם טיפול אנטי-אייג'ינג, בעוד שאחרים מייצרים מוצרים לגברים בלבד.
האם יש שוק למוצרי טיפוח?
יש בהחלט שוק למוצרי טיפוח העור. קביעת לקוחות היעד שלך תעזור לך למצוא את השוק המתאים למוצרים שלך.
מאת לורן סטרפגייל
עודכן לאחרונה ב-23 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת לורן סטרפגייל
23 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה וכיצד להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)